Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 22:27:37    Titlul subiectului: 143061

Dominatrix a scris:
Da, este adevarat, ca ar fi necesara o transbordare suplimentara pentru cei care vor sa ajunga la Gara venind din Giurgiului in cazul pastrarii liniei 25, dar este dovedit ca in Bucuresti o calatorie mai scurta cu transbordare e preferabila unei calatorii directe, dar mai lunga din punct de vedere al timpului de parcurs. Dovada in cartierul Drumul Taberei, unde lumea merge cu 41 pana la Crangasi si de acolo cu metroul in loc sa utilizeze troleibuzele si autobuzele blocate in trafic care i-ar duce direct in centru via Razoare, altii care coboara la Uveruturii pentru legatura cu metroul la Lujerului etc. In Ghencea, pe vremea cand exista 11 multi preferau varianta 11 pana la Stan Tabara si de acolo cu 32 pana la Unirii, in loc de o calatorie directa cu autobuzele lente de pe 385

Si uite asa ne invartim in jurul cozii, intr-un cerc perfect, si ajungem iarasi la aceleasi concluzii la care ajungem mereu: transportul in comun in Bucuresti e prost organizat, chiar si asta de acum, asa cum e, insuficient dezvoltat... Smile

In Drumul Taberei era arhisuficienta o linie de tramvai separata de trafic, pe mijlocul bulevardului, in scuar ("metrou usor"), mai ieftin de construit decat metroul, dar destul de eficienta. Troleibuzele si autobuzele clar nu fac fata si ar fi mers bine daca aveau banda de circulatie separata de trafic, dar care sa fie si respectata (iarasi revenim, chestiunea educatiei civice...). Cartierul Drumul Taberei este un bun exemplu in sensul "clasicii batalii dintre rotile-de-otel-pe-sine si cauciucurile-pe-asfalt" pierdute de "tabara cauciucurilor"... In alte locuri, poate, troleibuzele ar fi fost de ajuns, nu si aici... Cat despre relatia Ghencea - Unirii, imi stii punctul de vedere, l-am tot spus si mi-l sustin in continuare: tramvaiul 47.

Dominatrix a scris:
Incepand din 1987 pana in 1991 a circulat pe traseul Depoul Militari - Preciziei - V. Cascadelor -Timisoara - Brasov - Ghencea - 13 Sept. - Progresului - Viilor - Giurgiului - CFR Progresul. Am circulat cu el cred ca de sute de ori pe acest traseu in acea perioada, deci nu imi dau cu parerea din "avion".

Te cred. Dar ce rost avea traseul asta "in scara", de vreme ce in vara lui 1988 varianta Timisoara/Razoare/Progresului exista si era folosita de 26 si 8? Rolling Eyes

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 23:08:30    Titlul subiectului: 143067

Kaustik a scris:
Si uite asa ne invartim in jurul cozii, intr-un cerc perfect, si ajungem iarasi la aceleasi concluzii la care ajungem mereu: transportul in comun in Bucuresti e prost organizat, chiar si asta de acum, asa cum e, insuficient dezvoltat... Smile
Foarte adevarat, dar din pacate atat timp cat ne vom plange numai pe forumuri si nu vom face nimic mai constructiv pentru a ii strange de gat pe cei care tin transportul public din oras in precaritatea actuala, vom ramane numai cu deziluziile, Si aici intram noi in scena, fiindca noi cei de aici si de pe alte forumuri, impreuna putem fi o forta, nu putem fi ignorati pentru ca nu suntem "tampiti", gandim cu propriul nostru creier, unii mai avem si cunostiinte de specialitate si mai ales, suntem multi! Multe idei dezbatute aici sunt bune si merita macar incercate, si mai ales sunt GRATIS, lucru greu de gasit in societarea de azi unde "time is money". Iar noi, "frecandu-ne creierii" aici, pierdem si TIME si MONEY, dar pentru o cauza "nobila". Dar din pacate ceea ce ne dorim noi, sa fim o voce "bagata in seama", e un lucu destul de complicat, mai ales ca nu dispunem de mijloacele necesare pentru realizarea acestui deziderat. Noi nu ne putem baza decat pe buna noastra credinta, pe "voluntariatul personal" si pe apelul repetat la logica bunului simt.

Kaustik a scris:
In Drumul Taberei era arhisuficienta o linie de tramvai separata de trafic, pe mijlocul bulevardului, in scuar ("metrou usor"), mai ieftin de construit decat metroul, dar destul de eficienta. Troleibuzele si autobuzele clar nu fac fata si ar fi mers bine daca aveau banda de circulatie separata de trafic, dar care sa fie si respectata (iarasi revenim, chestiunea educatiei civice...).
In Drumul Taberei, inca din anii '80, ITB'ul opera o capacitate echivalenta de circa 10.000 de calatori/ora si sens, care deja intra in sfera metroului. Stiu ca e loc de o linie de tramvai in Drumul Taberei dar problema este ce faci de la Razoare spre centru. Daca faci tramvai in Drumul Taberei si il opresti la Razoare, nu ai rezolvat problema legaturii cu centrul fiindca linia de tramvai existenta (prin Sos. Progresului - Timisoara - Milea) e parte din inelul central si ocoleste prea mult centrul.

Deci chiar daca ai pune (prin absurd) tramvai pe acolo, ca sa ajungi in centru ar trebui sa iei iar transportul de suprafata de la Razoare. Asa ceva e inadmisibil. Mai bine faci un metrou "greu" cu statii mai rare si chiar daca trebuie sa mergi mai mult pana la o statie decat ai merge daca ar exista "metrou usuratic" (ceea ce in cazul lui M5 e discutabil fiindca statiile de metrou, asa cum apar in plan, sunt foarte dese), dar macar stii ca atunci cand te-ai suit te duce mai repede unde vrei sa ajungi.

Iar daca faci tramvai subteran spre Eroilor sau mai departe spre Universitate, problema sunt strazile inguste, unde nu e loc de linie de tramvai separata de trafic, deci linia trebuie sa fie subterana. Tunelul e tunel, iar costurile initiale pentru portiunea subterana vor fi cam aceleasi, indiferent daca prin el vor circula tramvaie sau metrouri. Iar daca in perspectiva mai indepartata vrei sa prelungesti linia mai departe spre Pantelimon - ceea ce dupa parerea mea nu e idee rea, fiindca practic s-ar crea o magistrala rapida est-vest - atunci cu atat mai mult tramvaiul nu are rost, fiindca ar trebui sa fie subteran cel putin pana la Iancului, si probabil si mai departe, pana la Electroaparataj. Si daca tot trebuie sa faci un mega-tunel Razoare - Electroaparataj pentru tramvaie, si linie normala in rest, mai bine il faci metrou de la bun inceput, subteran pe toata lungimea pentru ca obtii si capacitate de transport mai mare si dezvoltare mai buna in perspectiva.

Cu cat portiunea pe care trebuie "sa sapi" e mai lunga, cu atat tramvaiul e mai impractic, fiindca diferenta de costuri dintre tramvai si metrou e mai mica. Iesi mai ieftin cu portiunile la nivelul strazii (asa cum e linia 41), dar costurile pentru subteran sunt cam aceleasi. Deci de aia am spus ca tramvaiul in Drumul Taberei e total impractic, nu pentru ca n-ar fi loc de asa ceva STRICT in interiorul cartierului.

Iar dupa parerea mea, si M5 in forma actuala cu capat la Eroilor mi se pare o idee proasta fiindca de acolo va trebui sa te sui iar intr-un autobuz sau troleibuz (daca va ramane) ca sa ajungi la Universitate/Romana, ceea ce o aberatie. Alta posibilitate ar fi sa faci 2 transbordari cu metroul (la Eroilor si la Piata Unirii), dar in acest caz o alta problema s-ar putea sa apara la Piata Unirii, fiindca nu stiu daca pasajul ala de corespondenta ar putea face fata si la fluxul suplimentar de calatori care ar exista odata cu deschiderea lui M5 cu capat la Erolilor. Parerea mea e ca linia asta (M5) ar trebui sa fie construita de la inceput pana la Universitate, altfel s-ar putea sa fie probleme mari cu transbordarea de la Piata Unirii.
Kaustik a scris:
Te cred. Dar ce rost avea traseul asta "in scara", de vreme ce in vara lui 1988 varianta Timisoara/Razoare/Progresului exista si era folosita de 26 si 8? Rolling Eyes
26 a circulat foarte putin pe Sos. Progresului, iar dupa mutarea capatului de la Leul la Gara Basarab, devenise cam fantomatic, deci era cantitate neglijabila. Linia 8 circula tot prin Ghencea (comun cu 25) nu pe la Razoare. Ambele linii (8 si 25) erau folosite destul de intens in acea perioada in zona respectiva, deci traseele erau bine gandite pe acolo. Dupa 1991, linia 25 s-a desfiintat fiind inlocuita de liniile circulare 47 si 48, cu trasee aiuristice si frecvente catastrofale (erau cate 2 ture pe fiecare traseu).
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2011 00:30:05    Titlul subiectului: 143112

Dominatrix a scris:
Kaustik a scris:
Linia 35, pe traseul "clasic" pe care il stie toata lumea, intre Militari si Vasile Parvan, a fost infiintat dupa 1989 ca sa refaca vechea legatura intre Militari si zona Izvor/Cismigiu.
De fapt, acest traseu a inceput sa circule mult mai devreme, in anul 1987 mai precis. Cat despre 25, aceasta linie a existat pana in anul 1991 pe traseul pe care circula si azi intre Depoul Militari si CFR Progresul, cu deosebirea ca nu circula pe la Razoare, ci comun cu linia 8 pe Bd. Ghencea - str. Brasov.


Linia 35 de azi este exact traseul original pe care s-a infiintat la sfarsitul anuilor 70 (pana in 1981 a fost 25 barat). La Basarab a functionat pana in anul 1984 dupa care a fost prelungita la Sos. Nicolae Titulescu. A fost suspendat in 1986 si a reaparut in 1987-88.

Linia 25 a functionat pana in 1986 apoi a reaparut in 1987 functionand pana 1991 cu pauza pana in 2007. Traseul ei de astazi (capetele, cu mici variatii de traseu) este cel din vara lui 1975, cand a fost scos de la Izvor din cauza metroului.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cristian2790



Data înscrierii: 28/Apr/2011
Ultima vizita: 21/Ian/2015
Mesaje: 10

MesajTrimis: Vin 24 Iun 2011 23:46:01    Titlul subiectului: 144972

De ce nu se renumeroteaza anumite trasee de tramvai gen 55 sau 56? E asa greu sa lasi "plaja" 50-59 pentru cele temporare? Stie cineva daca exista vreun plan pentru un alt tramvai prin Rahova in afara lui 32?
34 va ramane singur prin Ghencea? Ca 47 exista doar ca numar!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Iun 2011 05:56:07    Titlul subiectului: 144979

Cristian2790 a scris:
De ce nu se renumeroteaza anumite trasee de tramvai gen 55 sau 56? E asa greu sa lasi "plaja" 50-59 pentru cele temporare?
Si ce castig ar fi prin aceasta manevra? Singurul efect ar fi sa bramburesti calatorii, care deja s-au obisnuit cu numerele de traseu existente. Cand se vor rezolva problemele grave ale transportului bucurestean, atunci poate ne-am putea gandi si la tichia de margaritar.

Desi singurul traseu prin Rahova a ramas 32, oferta de transport (numar de vagoane/ora si sens) nu s-a modificat semnificativ fata de perioada de dinainte de 2000, cand erau si 7 trasee pe acolo (2, 15, 18, 30, 32, 37).

Cristian2790 a scris:
34 va ramane singur prin Ghencea? Ca 47 exista doar ca numar!
34 si 47 se incurca unul pe altul in Ghencea, fiindca terminalul nu are suficienta capacitate pentru toate 3 linii. Cine a decis ca 34 sa fie dus in Ghencea fara modificarea traseului liniei 47 a dovedit deja ca are paie in cap. Faceti o plimbare in Ghencea si nu va mirati daca vedeti toate turele de 47 stranse la cap, blocate de tramvaiele liniei 34.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cristian2790



Data înscrierii: 28/Apr/2011
Ultima vizita: 21/Ian/2015
Mesaje: 10

MesajTrimis: Lun 27 Iun 2011 20:00:41    Titlul subiectului: 145060

In cadrul curiozitatii mele in legatura cu Pasajul Basarab, am efectuat azi o mica plimbare de la Politehnica in sens spre Banu Manta cu tramvaiul 34. Ramanand in acelasi 34 luat la Politehnica la ora 17.30, am trecut tot pe la Politehnica in sens spre Ghencea la ora 19.35 .

Concluzia: Durata unei curse Ghencea-Calea Vitan si retur este criminal de mare aproximativ 3h la orele de varf. Credeti ca se renteaza un altfel de traseu LUNG al unui singur tramvai?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Iun 2011 17:08:20    Titlul subiectului: 145110

Confirm spusele lui Cristian2790. Am luat in doua randuri 34 de la intersectia Trafic Greu/13 Septembrie si pana la Vitan am facut circa 90 de minute de fiecare data, asta fara a pune la socoteala timpul de asteptare, care a fost de 7 respectiv 10 minute (!!!) la ora de varf (17:00).

Sunt curios daca are cineva informatii cate ture au fost adaugate liniei 34 dupa prelungire.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Iun 2011 19:38:01    Titlul subiectului: 145117

Linia 34 are o cursa intreaga stabilita la 173 de minute, mult prea mare pentru lungimea traseului. Ar trebui sa se ajusteze la maxim 120 de minute, caz in care ar creste numarul de curse per vatman Smile Momentan, tramvaiul merge cu viteza luminii stinse, pentru a nu ajunge mai devreme la capat.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 19:50:33    Titlul subiectului: 145178

Din pacate da, am constatat si eu asta astazi. Merge incet, nu stiu ce "destept" a avut ideea sa ii bage asa timp la o cursa. Problema este la terminalul Ghencea, imaginati-va ce s-ar intampla sa stationeze tramvaiele 20-30 de minute pana sa plece in cursa...
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dumitra Edi



Data înscrierii: 05/Iun/2011
Ultima vizita: 26/Aug/2011
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 00:00:27    Titlul subiectului: 145202

Linia 125 IMGB Vulcan - Silflor Move ce autobuze are in circulatie?
Care este intervalul de asteptare intre ele?

_________________
Learning to learn...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 01:25:19    Titlul subiectului: 145204

Intervalele de succedare pentru linia 125, ora de plecare/retragere pentru primul/ultimul vehicul, precum si itinerariul cu statiile se gasesc pe site-ul oficial RATB, alaturi de informatiile pentru toate celelalte linii RATB.

Linia 125 a fost deservita de autobuze DAF Castrosua de la Autobaza Ferentari pana recent, cand au fost inlocuite de autobuze Mercedes Citaro.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Iul 2011 13:48:33    Titlul subiectului: 145385

Este o bataie de joc ce se intampla cu linia 34. Este un exemplu de cum pot afecta imbecilitatea si birocratia functionalitatea unor lucrari bine executate.

Degeaba avem Pasajul Basarab, degeaba avem linia 34 modernizata, degeaba avem CH-PPC-uri, daca tramvaiele merg cu o viteza constanta de 20 km/h pe aceasta ruta.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Iul 2011 14:15:49    Titlul subiectului: 145386

Durata așa de mare de parcurs de dată și de faptul că pe traseu există multe semafoare (tramvaiul prinde cel puțin 1/3 din ele) și de faptul că mulți șoferi se bagă pe linia de tramvai... vatamanii nu pot merge în siguranță cu mai mult de 30-35 km/h la oră, că s-ar putea să apară un imbecil cu mașina în fața tramvaiului.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 20:21:18    Titlul subiectului: 145438

Pe indicatoarele de statie ale liniilor 11 si 25 intre Dr. Istrate si intersectia Trafic Greu cu 13 Septembrie a fost trecuta si linia 34. Discutand cu un vatman al unui tramvai de pe linia 34, mi-a ca stie de o schimbare de maine, dar nu stie exact ce, urmand sa primeasca un instructaj diseara la depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 20:53:48    Titlul subiectului: 145444

RATB intr-un comunicat a scris:

De mâine, 05.07.2011, linia 34 va deveni linia 1 și va fi prima linie de tramvaie cu un traseu inelar, având un singur terminal, „Poșta Vitan”.

Tramvaiele vor circula de la „Poșta Vitan”, pe Calea Vitan, Șoseaua Mihai Bravu, Șoseaua Ștefan cel Mare, B-dul Iancu de Hunedoara, Șoseaua Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab, Șoseaua Orhideelor, B-dul Vasile Milea, B-dul Timișoara, Șoseaua Progresului, Str. Dr. Constantin Istrate, Șoseaua Viilor, Calea Șerban Vodă, B-dul Gheorghe Șincai, Str. Nerva Traian, B-dul Octavian Goga, revenind la „Poșta Vitan”.

Abonamentele eliberate pentru fosta linie 34 vor fi valabile pe noua linie 1.

De asemenea, abonamentele eliberate pentru liniile 19 și 23 vor fi valabile și pe liniile 1 și 330, pe tronsoanele comune.


Eu personal nu sunt de acord cu această schimbare. Singurul efect pe care îl va avea va fi acela de a-i bulversa pe călători. Nu cred că era nevoie de o rută de tramvai inelară în București.

_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 21:02:11    Titlul subiectului: 145446

Dar Posta Vitan este doar un capat temporar al liniei 34, datorita lucrarilor la Pasajul Mihai Bravu. Va ramane cumva batut in cuie acest traseu, cu capatul la Posta Vitan? Au destule tramvaie pentru traseul inelar?
Ar fi trebuit sa anunte cu cel putin o saptamana inainte, aceasta schimbare.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Mar 05 Iul 2011 18:14:22, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ovidiudraghia



Data înscrierii: 07/Mai/2009
Ultima vizita: 09/Ian/2012
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 21:39:43    Titlul subiectului: Timp parcurs de linia 1 145455

Eu nu inteleg de unde b365.ro a scos bazaconia asta: "Linia va străbate la un singur tur 21,4 km în 22 de minute“, au declarat pentru B365.ro reprezentanții RATB. Potrivit acestora, pentru relația Ghencea-Trafic Greu va fi introdusă o alta linie de tramvai în viitorul apropiat."

Redactorul nu s-a gandit ca este imposibila parcurgerea distantei mentionate de altfel in articol in 22 de minute? Nici noaptea, daca ar merge fara calatori si ar prinde toate semafoarele pe verde nu ar scoate acest timp...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 21:42:23    Titlul subiectului: 145456

Linia 34 va fi modificata, in sensul ca nu va mai merge in Ghencea, ci la Sura Mare, cel putin asta era varianta vehiculata asta seara.

Nu prea se "pupa" redenumirea lui 34 in 1 din articolul de presa cu ceea ce a relatat Stefan-stfp, ca pe statii scrie "34"... Rolling Eyes daca-l transforma in 1, de ce mai scrie 34?!? Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 21:49:11    Titlul subiectului: 145460

Astia nu sunt intregi Smile Si la Ghencea ce tramvai mai merge?? Iar se vor bulversa calatorii. De ce nu s-a luat aceasta masura de la inceput? Nu erau vagoane?
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 21:50:15    Titlul subiectului: 145461

Si de ce nu au pastrat indicativul de 34 in continuare - deja s-au pus cu scrisul pe statii, apoi sa stearga si sa scrie din nou. Tocmai "1", puteau sa-i zica 26. Aaa... daca au putut sa-l aduca la Sura Mare, de ce nu s-a dus drept la Romprim?
Cateodata astia percuteaza tarziu - si-au dat seama ca omoara terminalul de la Ghencea si trebuia gasita o solutie.
In Ghencea ni-l lasa in continuare pe 47, are loc sa se desfasoare, nu-l mai incomodeaza 34 (sau invers?). Sa nu fi facut loc pentru 46...
La Posta Vitan, ca sa nu se faca confuzie, tramvaiele care merg spre Obor circula prin Mihai Bravu - Calea Vitan - calea Dudesti, iar cele care vin dinspre Sura Mare intra pe Calea Vitan - Mihai Bravu - Calea Dudesti si lumea va sti dupa directia de mers incotro o ia.
19 de ce e scos in loc sa fie deviat? Cei de pe 1 Decembrie au fost lasati la mila lui 40 si a lui 101, 330 si 311. Chiar nu se poate face inca o legatura la 1 Decembrie pentru ca tramvaiele sa poate circula si dinspre Piata Titan la Faur?

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 21:57:27    Titlul subiectului: 145463

Deci dupa spusele RATB, 34 nu mai calca pe Dudesti, ci doar pe Vitan. Apropo, cursa intreaga se va termina la Posta Vitan, pare-se, prin urmare, acolo ar trebui sa stationeze vagoanele... nu se poate merge intr-una toata ziua.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 22:11:20    Titlul subiectului: 145468

La o linie inelara normal ar fi sa avem indicative gen: 33 si 34, nu cifre indepartate cum ar fi 1 si 34.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 22:22:20    Titlul subiectului: 145469

De cand Posta Vitan e pe Calea Vitan, ca nu e. Deci pe Calea Vitan o sa circule numai noua linie 1? Am inteles eu bine? Nu s-ar putea altfel, pentru ca asa cum bine remarca un coleg de forum tramvaiele astea nu se pot invarti incontinuu. Si pe vremea defunctei linii circulare 26 era amenajat un cap de linie la "LEU" in fata Palatului Cotroceni. Interesant era ca pentru linia 26 era cap cu stationare, iar pentru celalalte linii era statie de tranzit, era amenajat cu cap "terminalul" de la LEU.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dreamer



Data înscrierii: 19/Dec/2010
Ultima vizita: 17/Noi/2012
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti 3 (Titan)

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 22:38:50    Titlul subiectului: 145470

Alta idee mai proasta nu cred ca puteau gasi.
Cui ii ajuta un 34, pardon 1, circular? Si cand era pus in Ghencea era vai de mama lui traseul.
Acum e si mai prost conceput... Mda, ce putem cere de la RATB.

Intre Viilor si Vitan nu e linie modernizata. Stricam Bucur-ele (daca mai raman) pe linia asta de tot rasul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Iul 2011 00:12:28    Titlul subiectului: 145471

Anunțul referitor la redenumirea liniei 34 în 1 a fost postat pe site-ul R.A.T.B., deci este o informație oficială. Nu cred că 34 va fi prelungit până la terminalul Șura Mare având în vedere că i-ar prelungi traseul inutil.
_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 7 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community