Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 10156
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Iul 2011 21:17:31    Titlul subiectului: 145550

Si la partea supraterana avem lucruri interesante. In primul rand modul de constructie a copertinei de acces, cred ca este o premiera pentru Bucuresti (pozele 1-2 si pozele 5-6). Una dintre iesiri este in dreptul Teatrului Masca (pozele 1-2). A doua iesire este chiar la inceputul Parcului Bazilescu (pozele 5-6). La aceasta iesire este facuta si rampa de acces (pozele 5-6). De asemenea, un lucru oarecum inedit este amplasarea tunichetilor de acces, chiar la intrare, desi statia nu se afla la suprafata. Dupa ce validezi cartela, cobori pe niste scari in zig-zag pana la statia propiru-zisa.
Dupa terminarea lucrarilor la statie, spatiul a fost amenajat foarte frumos (pozele 3-4).



Captured 2011-7-6 042.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.82 kb
 Vizualizat:  de 13707 ori

Captured 2011-7-6 042.jpg



Captured 2011-7-6 043.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.58 kb
 Vizualizat:  de 13707 ori

Captured 2011-7-6 043.jpg



Captured 2011-7-6 044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.11 kb
 Vizualizat:  de 13707 ori

Captured 2011-7-6 044.jpg



Captured 2011-7-6 045.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.88 kb
 Vizualizat:  de 13707 ori

Captured 2011-7-6 045.jpg



Captured 2011-7-6 047.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.36 kb
 Vizualizat:  de 13707 ori

Captured 2011-7-6 047.jpg



Captured 2011-7-6 048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.16 kb
 Vizualizat:  de 13707 ori

Captured 2011-7-6 048.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 1182
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 06 Iul 2011 23:42:02    Titlul subiectului: 145551

Vestibulul de la Bazilescu nu e o noutate, alte exemple se regasesc pe M2 - Vestibule supraterane (Pipera, Dimitrie Leonida, Berceni - cu statia la acelasi nivel), acces acoperit spre vestibul tratat unitar (Aurel Vlaicu).
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 10156
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Iul 2011 22:35:19    Titlul subiectului: 145597

Nivelul la Bazilescu este mai mare decat statiile depe M2. Nu am coborare pe scari in zig-zag (ca la bloc) la statiil de pe M2. Asa ca este o noutate.

Continuam prezentarea cu statia Jiului. Initial numele statiei trebuia sa fie Pajura, dar cum pe cei de la Metrorex i-a apucat mania schimbarilor numelor, nici aceasta statie nu a scapat de redenumire.
Mie personal mi-a placut cel mai mult dintre cele doua statii deschise. Schema de culoare este alb si visiniu (pozele 1-5). Spre deosebire de statia Parc Bazilescu, aici sina este amplasata pe un pat de pietris (pozele 2-5). In poza 2 puteti sa vedeti prinderea sinei de traverse.



Captured 2011-7-6 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.11 kb
 Vizualizat:  de 13503 ori

Captured 2011-7-6 022.jpg



Captured 2011-7-6 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.96 kb
 Vizualizat:  de 13503 ori

Captured 2011-7-6 023.jpg



Captured 2011-7-6 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82 kb
 Vizualizat:  de 13503 ori

Captured 2011-7-6 024.jpg



Captured 2011-7-6 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.81 kb
 Vizualizat:  de 13503 ori

Captured 2011-7-6 025.jpg



Captured 2011-7-6 032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.02 kb
 Vizualizat:  de 13503 ori

Captured 2011-7-6 032.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 08 Iul 2011 10:11:29, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 10156
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Iul 2011 22:42:05    Titlul subiectului: 145598

Peronul este central. Spre deosebire de statia Parc Bazilescu aici avem un rand de stalpi amplasati pe centrul peronului (pozele 1-2). Ma asteptam ca aici sa fie un flux mai mare de calatori, dar deocamdata statia 1 Mai ramane cu cei mai multi calatori de pe aceastra magistrala de metrou, aflata in constructie de vreo 20 de ani. Este o zona destul de importanta, se afla destul de aproape si capatul liniei de autobuz 331. Distanta dintre statia de metrou Jiului si Parc Bazilescu este mica, practic ceva mai mult de o statie RATB.


Captured 2011-7-6 027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.49 kb
 Vizualizat:  de 13500 ori

Captured 2011-7-6 027.jpg



Captured 2011-7-6 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.27 kb
 Vizualizat:  de 13500 ori

Captured 2011-7-6 028.jpg



Captured 2011-7-6 026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.36 kb
 Vizualizat:  de 13500 ori

Captured 2011-7-6 026.jpg



Captured 2011-7-6 031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.76 kb
 Vizualizat:  de 13500 ori

Captured 2011-7-6 031.jpg



Captured 2011-7-6 035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.56 kb
 Vizualizat:  de 13500 ori

Captured 2011-7-6 035.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 10156
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Iul 2011 22:47:57    Titlul subiectului: 145599

Cum trenul merge in ambele sensuri pe ambele linii, deocamdata sistemul de afisare al traseului a fost adaptat in consecinta (pozele 1-2). Mi-au placut si ceasurile (poza 3), in special cel care arata ora, mult mai mare decat cele cu care eram obisnuiti pe celelalte magistrale. Avem ceasuri si la intrare si la iesire din tunel, la ambele linii. Pana se vor da in folosinta celelalte statii, probabil trenurile vor circula ca acum, in ambele sensuri pe ambele linii. Deocamdata nu am vazut monitoare cu reclame si nici cele cu anuntarea timpilor de sosire a urmatorului tren, la nici una dintre cele doua statii noi date in follsinta. In poza 4 puteti vedea intrarea in lift.


Captured 2011-7-6 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.52 kb
 Vizualizat:  de 13498 ori

Captured 2011-7-6 029.jpg



Captured 2011-7-6 030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.65 kb
 Vizualizat:  de 13498 ori

Captured 2011-7-6 030.jpg



Captured 2011-7-6 034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.74 kb
 Vizualizat:  de 13498 ori

Captured 2011-7-6 034.jpg



Captured 2011-7-6 033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.24 kb
 Vizualizat:  de 13498 ori

Captured 2011-7-6 033.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 10156
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Iul 2011 23:02:53    Titlul subiectului: 145602

Din pacate nu am reusit sa pozez noile aparate de validare a cartelei. Regula este clara, fotografiatul interzis la metrou. Bodyguarzii nu erau pe peron, asa ca am putut sa fac poze, dar la casa de bilete erau, si nu prea am putut face nimic. Am reusit sa pozez tunichetii de iesire (pozele 1-2), care sunt de tip nou. De asemenea am reusit sa pozez si automatul de cartele. Aceste este cu touch screen. Fiindca nu prea se vede bine ce scrie la rezolutia asta a pozei, incerc sa spun pe scurt cum functioneaza aparatul. In primul rand calatorii sunt avertizati in romana si engleza ca automatul nu da rest. Poti achizitiona o cartele de 2 sau 10 calatorii, abonamente pe o zi, o saptamana, o luna sau abonament de 62 de calatorii. Poti plati cu cardul (cel mai convenabil dupa parerea mea) sau cu bani "gheata". Aparatul accepta bancnote de 1, 5, 10 si 50 RON, precum si monezi de 10 si 50 de bani. Dar inca o data subliniez faptul ca automatul nu da rest ! Cate ceva despre noile aparate de validat cartela. Sunt asemanatoare din punct de vedere constructiv cu aparatele cu tunicheti pe unde iesi (pozele 1-2). Cartela o bagi intr-o fanta amplasata deasupra afisajului cu sageata verde, astepti validarea si pe urma intri. Bodyguarzii te indruma, daca ai dificultati cu noile aparate. La iesirea din statia Jiului gasesti un afis (poza 4) in care sunt trecute orele cand poti achizitiona cartele doar de la automat (5:00-6:00 si 22:00-23:00 in zilele lucratoare si 5:00-23:00 in week-end).


Captured 2011-7-6 036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.47 kb
 Vizualizat:  de 13492 ori

Captured 2011-7-6 036.jpg



Captured 2011-7-6 038.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.99 kb
 Vizualizat:  de 13492 ori

Captured 2011-7-6 038.jpg



Captured 2011-7-6 037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.29 kb
 Vizualizat:  de 13492 ori

Captured 2011-7-6 037.jpg



Captured 2011-7-6 040.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.95 kb
 Vizualizat:  de 13492 ori

Captured 2011-7-6 040.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 10156
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Iul 2011 23:04:55    Titlul subiectului: 145603

In ultimele doua poze prezint partea supraterana a statiei Jiului, iesirea dinspre bulevardul Gloriei.


Captured 2011-7-6 039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.58 kb
 Vizualizat:  de 13491 ori

Captured 2011-7-6 039.jpg



Captured 2011-7-6 041.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.46 kb
 Vizualizat:  de 13491 ori

Captured 2011-7-6 041.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 09:33:17    Titlul subiectului: 145611

Daca nu ma insel astea sunt primele doua statii facute dupa 1989 integral, fara reminescente de tuneluri si altele. Sa ma corecteze cineva daca gresesc.

Pe subiect, mi se pare ca statiile au un finisaj mult mai dragut si primitor si nu dau senzatia de ieftin a cartoanelor colorate de pe NG-AS.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 10:59:19    Titlul subiectului: 145612

Corectie:
Tunelele au fost oarecum facute pana in zona Zarea odata cu celelelate tunele pana la 1Mai, si apoi inundate pentru conservare dupa 1990
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 13:13:27    Titlul subiectului: 145623

Ce inseamna oarecum? Tunelele de la Podul Constanta pana la Zarea au fost integral executate 'pe timpuri', poate cu exceptia etansarii finale, la fel ca si cca. 50-60% din structura de rezistenta a statiei Jiului. Toate astea au fost ulterior inundate in vederea conservarii tunelelor.

Dupa 2002 s-au executat urmatoarele: tunele PLS Bucegi-statia 1 Mai, evacuare apa tunele PLS Pod Constanta-PLS Zarea, finalizare structura statia Jiului, structura interstatie de ventilatie langa statia Bazilescu, structura statia Parc Bazilescu cu demontarea partiala a tunelelor deja executate, galerie PLS Bucegi-PLS Pod Constanta cu subtraversarea apeductelor de la podul constanta, refacere etansare tunele cu inele secundare din beton pe alocuri, cale de rulare si sina a 3-a, instalatii si finisaje statii, dupa care a urmat punerea in functiune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 15:34:59    Titlul subiectului: 145626

Ah, deci se pare ca si aici au avut munca pe jumatate facuta... Inca asteptam cu interes primele statii integral ne-comuniste, de la primul tarnacop pana la zugraveala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 16:49:08    Titlul subiectului: 145629

Trebuie sa iei in considerare gradul de degradare in timp. Plus ca tehnologia de acum 20 de ani nu mai este chiar atat de buna. Intotdeauna este mai usor sa faci o constructie de la zero, decat sa repari ceva deja inceput.

Am specificat oarecum, in sensul ca nu totul a fost construit de la inceput acum 20 de ani.
In ultimii ani, segmentul de la Pod Constanta (fost Pod Carpati parca) a fost cel mai pagubos. Pe vreamea cealalta, ar fi demolat tot acolo, numai sa se fi facut linia de metrou, indiferent ce ar fi fost in calea lui (pod, cale ferata, apeducte etc)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 18:30:42    Titlul subiectului: 145635

Nu stiu care era solutia avuta in vedere pentru zona apeductelor in 1989, insa nu mai aveau ce sa demoleze acolo. Ce a fost de demolat au apucat sa se demoleze... Singura zona in care nu au apucat sa duca la capat demolarile a fost zona dintre PLS Zarea si statia Laromet, deci fara legatura cu Podul Constanta, care era deja subtraversat.
@Flo Singura investitie de la metrou care se poate inscrie dupa 1989 la capitolul "nou" este statia Gorjului, chiar aici ar putea aparea discutia ca tunelul exista, insa a fost demolat total, nu ca la Bazilescu, statie care este un sfert tunel existent .


Ultima modificare efectuată sab la Vin 08 Iul 2011 18:39:55, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 18:35:52    Titlul subiectului: 145636

@Flo:
'Imagine' complet 'falsa'...in decembrie '89 nu era nici macar 10% executat...
La capitolul statii 'integral' capitaliste poti deja contabiliza Gorjului I+II si Bazilescu...urmeaza M5, M6 etc...
@bogdaneftimie:
la fel, 'imagine complet falsa'...cred ca n-ai trait nici macar o secunda 'vremurile trecute' ca sa-ti dai seama 'cum era'...
Nici o 'paguba', mai bine sa uitam...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 1182
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 23:16:19    Titlul subiectului: 145662

Cel putin aici au renuntat la turnichetii triunghiulari pentru iesire - implementati in 1995. Obor ce a avut niste turnicheti de iesire asemanatori ca forma cu cei noi, verzi, versiune pre 1994.
Acestia sunt primii turnicheti la standardele internationale - cei vechi au fost adaptari ale sistemului introdus la sfarsitul lui 1981 (cand aveam sistem optoelectric pe tronsonul I si sistem turnichet pe tronsonul II.
Cartela intra cu totul ca la cei vechi, sau doar partial, cat sa o apuci ca s-o iei dupa validare?
Pe liniile vechi avem validatoarele verzi (1995), pe tronsonul M1 din 2008 validatoarele rosii, iar acum noua versiune, la care este atasat doar validatorul SAT.
Ecranul de deasupra fantei ar avea mai degraba rol de afisaj sau de citire carduri sau ecrane de telefon.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 00:01:23    Titlul subiectului: 145666

subway guru a scris:
@Flo:
'Imagine' complet 'falsa'...in decembrie '89 nu era nici macar 10% executat...
La capitolul statii 'integral' capitaliste potzi deja contabiliza Gorjului I+II si Bazilescu...urmeaza M5, M6, etc...

"Jumatate" era, evident, o hiperbolizare. Vreau sa spun ca astept realizarea unui proiect gen Drumul Taberii sau Otopeni, care e cu adevarat 100% capitalist. Discutii vor exista mereu pe tema "cat de mult era deja facut". Poate ca la unele lucrari a fost mai mult de munca din cauza faptului ca era deja inceput necorespunzator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Dum 10 Iul 2011 14:22:23    Titlul subiectului: 145717

Oricum ati da-o,niciodata nu se va putea face comparatie intre ce s-a facut inainte de '89 si dupa! Pana la urma faptele vorbesc! Ca sa nu mai zic ca totul s-a facut anapoda si in graba...

By the way,ce rol va avea statia din Straulesti? De ce metrou tocmai in tigania aia?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Iul 2011 16:06:09    Titlul subiectului: 145720

Pentru ca asa se vrea si cand Udriste vrea ceva si mai are si "intrare" la MT , atunci se face.. Very Happy
Singura ratiune este sa se amortizeze ceva din cheltuielile cu depoul de acolo, care, culmea nu este necesar pentru M4, ci mai mult pentru M6 (alta prostie).
Ca despre calatori sau nodul multifunctional...povesti de adormit copii. Mai bine ar face parcare si un nod din asta multifunctional la Berceni, unde putem vorbi de o magistrala de metrou adevarata, nu pe racordul M4...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 06/Noi/2024
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Iul 2011 22:36:44    Titlul subiectului: 145733

Maestre, o statie de metrou, oriunde ai pune-o, ridica automat si rangul cartirului respectiv, cresc preturile la terenuri, se schimba populatia... Dupa mine, ar fi fain sa faca statia terminus nu la Lac Straulesti, ci undeva pe la Bulevardul Petrila, ca acolo e cartierul de fapt... iar urmatoarea direct in centru la Mogosoaia.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Iul 2011 08:00:37    Titlul subiectului: 145740

Pe ei nu-i intereseaza cartierul si populatia, ci doar sa faca un depou acolo. Cat despre schimbarea populatiei... sa fim seriosi Very Happy... Eu astept de 30 ani sa se justifice statia Mihai Bravu si sa se schimbe zona.. Nici pe la Aparatorii Patriei nu prea s-a schimbat zona si populatia (ma refer la zona de case). Wink
Iar prelungirea metroului in afara Bucurestiului, alta gluma buna de-a Metrorexului... Ani buni de acum incolo beneficiile (nr de calatori atrasi) nu vor justifica enormele costuri de constructie/prelungire ale unei linii de metrou. Nu se justifica deocamdata trasee din Bucuresti (cam nimic in afara de M5 si poate, cu greu M7), daramite sa mai depasesti granitele orasului..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Iul 2011 12:42:15    Titlul subiectului: 145752

sab a scris:
Nu stiu care era solutia avuta in vedere pentru zona apeductelor in 1989, insa nu mai aveau ce sa demoleze acolo. Ce a fost de demolat au apucat sa se demoleze... Singura zona in care nu au apucat sa duca la capat demolarile a fost zona dintre PLS Zarea si statia Laromet, deci fara legatura cu Podul Constanta, care era deja subtraversat.
Gresit! Dupa 2004, cand au inceput lucrarile la galeria PLS Pod Constanta-PLS Bucegi, au fost demolate vreo doua imobile in zona unde a fost organizarea de santier a ACM4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 10156
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Iul 2011 18:43:00    Titlul subiectului: 145763

rosetti61 a scris:
Cartela intra cu totul ca la cei vechi, sau doar partial, cat sa o apuci ca s-o iei dupa validare?

Cartela intra cam pe 3 sferturi, apoi era returnata.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Iul 2011 18:48:35    Titlul subiectului: 145765

adrian rosca a scris:
Gresit! Dupa 2004, cand au inceput lucrarile la galeria PLS Pod Constanta-PLS Bucegi, au fost demolate vreo doua imobile in zona unde a fost organizarea de santier a ACM4.

Imobilele respective au cam fost demolate inca din perioada cand 'organizarea de santier' era a Tungal-ului, daca nu ma 'inseala' memoria...
Toate bune!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Iul 2011 19:14:55    Titlul subiectului: 145767

Este posibil, dar asta inseamna o decalare a lucrarilor de demolare cu maxim 2 ani. Din cate imi amintesc, Tungalul a lucrat in perioada 2002-2004.

Am vazut azi ca teava supraterana de apa dintre Chibrit si Podul Constanta a fost partial demontata iar cele doua 'gauri' din strazile Dornei si Soveja au disparut si ele. Mai ramane de demontat portiunea de conducta de langa benzinarie si de asfaltat cateva zone relativ mici de carosabil si trotuar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Iul 2011 20:06:27    Titlul subiectului: 145768

Pana acum nu s-a putut dezafecta pentru ca se lucra la aceeasi conducta in zona Basarab-intermodal Titulescu...
Vineri s-au incheiat lucrarile de deviere acolo, asa ca ApaNova a dat 'liber' la Chibrit... Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 21 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community