Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Iul 2011 21:17:31 Titlul subiectului: |
145550 |
|
Si la partea supraterana avem lucruri interesante. In primul rand modul de constructie a copertinei de acces, cred ca este o premiera pentru Bucuresti (pozele 1-2 si pozele 5-6). Una dintre iesiri este in dreptul Teatrului Masca (pozele 1-2). A doua iesire este chiar la inceputul Parcului Bazilescu (pozele 5-6). La aceasta iesire este facuta si rampa de acces (pozele 5-6). De asemenea, un lucru oarecum inedit este amplasarea tunichetilor de acces, chiar la intrare, desi statia nu se afla la suprafata. Dupa ce validezi cartela, cobori pe niste scari in zig-zag pana la statia propiru-zisa.
Dupa terminarea lucrarilor la statie, spatiul a fost amenajat foarte frumos (pozele 3-4).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.82 kb |
Vizualizat: |
de 13707 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.58 kb |
Vizualizat: |
de 13707 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.11 kb |
Vizualizat: |
de 13707 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.88 kb |
Vizualizat: |
de 13707 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.36 kb |
Vizualizat: |
de 13707 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.16 kb |
Vizualizat: |
de 13707 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 1182 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 06 Iul 2011 23:42:02 Titlul subiectului: |
145551 |
|
Vestibulul de la Bazilescu nu e o noutate, alte exemple se regasesc pe M2 - Vestibule supraterane (Pipera, Dimitrie Leonida, Berceni - cu statia la acelasi nivel), acces acoperit spre vestibul tratat unitar (Aurel Vlaicu).
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Iul 2011 22:35:19 Titlul subiectului: |
145597 |
|
Nivelul la Bazilescu este mai mare decat statiile depe M2. Nu am coborare pe scari in zig-zag (ca la bloc) la statiil de pe M2. Asa ca este o noutate.
Continuam prezentarea cu statia Jiului. Initial numele statiei trebuia sa fie Pajura, dar cum pe cei de la Metrorex i-a apucat mania schimbarilor numelor, nici aceasta statie nu a scapat de redenumire.
Mie personal mi-a placut cel mai mult dintre cele doua statii deschise. Schema de culoare este alb si visiniu (pozele 1-5). Spre deosebire de statia Parc Bazilescu, aici sina este amplasata pe un pat de pietris (pozele 2-5). In poza 2 puteti sa vedeti prinderea sinei de traverse.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.11 kb |
Vizualizat: |
de 13503 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.96 kb |
Vizualizat: |
de 13503 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82 kb |
Vizualizat: |
de 13503 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.81 kb |
Vizualizat: |
de 13503 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.02 kb |
Vizualizat: |
de 13503 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 08 Iul 2011 10:11:29, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Iul 2011 22:42:05 Titlul subiectului: |
145598 |
|
Peronul este central. Spre deosebire de statia Parc Bazilescu aici avem un rand de stalpi amplasati pe centrul peronului (pozele 1-2). Ma asteptam ca aici sa fie un flux mai mare de calatori, dar deocamdata statia 1 Mai ramane cu cei mai multi calatori de pe aceastra magistrala de metrou, aflata in constructie de vreo 20 de ani. Este o zona destul de importanta, se afla destul de aproape si capatul liniei de autobuz 331. Distanta dintre statia de metrou Jiului si Parc Bazilescu este mica, practic ceva mai mult de o statie RATB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.49 kb |
Vizualizat: |
de 13500 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.27 kb |
Vizualizat: |
de 13500 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.36 kb |
Vizualizat: |
de 13500 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.76 kb |
Vizualizat: |
de 13500 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.56 kb |
Vizualizat: |
de 13500 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Iul 2011 22:47:57 Titlul subiectului: |
145599 |
|
Cum trenul merge in ambele sensuri pe ambele linii, deocamdata sistemul de afisare al traseului a fost adaptat in consecinta (pozele 1-2). Mi-au placut si ceasurile (poza 3), in special cel care arata ora, mult mai mare decat cele cu care eram obisnuiti pe celelalte magistrale. Avem ceasuri si la intrare si la iesire din tunel, la ambele linii. Pana se vor da in folosinta celelalte statii, probabil trenurile vor circula ca acum, in ambele sensuri pe ambele linii. Deocamdata nu am vazut monitoare cu reclame si nici cele cu anuntarea timpilor de sosire a urmatorului tren, la nici una dintre cele doua statii noi date in follsinta. In poza 4 puteti vedea intrarea in lift.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.52 kb |
Vizualizat: |
de 13498 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.65 kb |
Vizualizat: |
de 13498 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.74 kb |
Vizualizat: |
de 13498 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.24 kb |
Vizualizat: |
de 13498 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Iul 2011 23:02:53 Titlul subiectului: |
145602 |
|
Din pacate nu am reusit sa pozez noile aparate de validare a cartelei. Regula este clara, fotografiatul interzis la metrou. Bodyguarzii nu erau pe peron, asa ca am putut sa fac poze, dar la casa de bilete erau, si nu prea am putut face nimic. Am reusit sa pozez tunichetii de iesire (pozele 1-2), care sunt de tip nou. De asemenea am reusit sa pozez si automatul de cartele. Aceste este cu touch screen. Fiindca nu prea se vede bine ce scrie la rezolutia asta a pozei, incerc sa spun pe scurt cum functioneaza aparatul. In primul rand calatorii sunt avertizati in romana si engleza ca automatul nu da rest. Poti achizitiona o cartele de 2 sau 10 calatorii, abonamente pe o zi, o saptamana, o luna sau abonament de 62 de calatorii. Poti plati cu cardul (cel mai convenabil dupa parerea mea) sau cu bani "gheata". Aparatul accepta bancnote de 1, 5, 10 si 50 RON, precum si monezi de 10 si 50 de bani. Dar inca o data subliniez faptul ca automatul nu da rest ! Cate ceva despre noile aparate de validat cartela. Sunt asemanatoare din punct de vedere constructiv cu aparatele cu tunicheti pe unde iesi (pozele 1-2). Cartela o bagi intr-o fanta amplasata deasupra afisajului cu sageata verde, astepti validarea si pe urma intri. Bodyguarzii te indruma, daca ai dificultati cu noile aparate. La iesirea din statia Jiului gasesti un afis (poza 4) in care sunt trecute orele cand poti achizitiona cartele doar de la automat (5:00-6:00 si 22:00-23:00 in zilele lucratoare si 5:00-23:00 in week-end).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.47 kb |
Vizualizat: |
de 13492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.99 kb |
Vizualizat: |
de 13492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.29 kb |
Vizualizat: |
de 13492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.95 kb |
Vizualizat: |
de 13492 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Iul 2011 23:04:55 Titlul subiectului: |
145603 |
|
In ultimele doua poze prezint partea supraterana a statiei Jiului, iesirea dinspre bulevardul Gloriei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.58 kb |
Vizualizat: |
de 13491 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.46 kb |
Vizualizat: |
de 13491 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Iul 2011 09:33:17 Titlul subiectului: |
145611 |
|
Daca nu ma insel astea sunt primele doua statii facute dupa 1989 integral, fara reminescente de tuneluri si altele. Sa ma corecteze cineva daca gresesc.
Pe subiect, mi se pare ca statiile au un finisaj mult mai dragut si primitor si nu dau senzatia de ieftin a cartoanelor colorate de pe NG-AS.
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 08 Iul 2011 10:59:19 Titlul subiectului: |
145612 |
|
Corectie:
Tunelele au fost oarecum facute pana in zona Zarea odata cu celelelate tunele pana la 1Mai, si apoi inundate pentru conservare dupa 1990
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Iul 2011 13:13:27 Titlul subiectului: |
145623 |
|
Ce inseamna oarecum? Tunelele de la Podul Constanta pana la Zarea au fost integral executate 'pe timpuri', poate cu exceptia etansarii finale, la fel ca si cca. 50-60% din structura de rezistenta a statiei Jiului. Toate astea au fost ulterior inundate in vederea conservarii tunelelor.
Dupa 2002 s-au executat urmatoarele: tunele PLS Bucegi-statia 1 Mai, evacuare apa tunele PLS Pod Constanta-PLS Zarea, finalizare structura statia Jiului, structura interstatie de ventilatie langa statia Bazilescu, structura statia Parc Bazilescu cu demontarea partiala a tunelelor deja executate, galerie PLS Bucegi-PLS Pod Constanta cu subtraversarea apeductelor de la podul constanta, refacere etansare tunele cu inele secundare din beton pe alocuri, cale de rulare si sina a 3-a, instalatii si finisaje statii, dupa care a urmat punerea in functiune.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Iul 2011 15:34:59 Titlul subiectului: |
145626 |
|
Ah, deci se pare ca si aici au avut munca pe jumatate facuta... Inca asteptam cu interes primele statii integral ne-comuniste, de la primul tarnacop pana la zugraveala.
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 08 Iul 2011 16:49:08 Titlul subiectului: |
145629 |
|
Trebuie sa iei in considerare gradul de degradare in timp. Plus ca tehnologia de acum 20 de ani nu mai este chiar atat de buna. Intotdeauna este mai usor sa faci o constructie de la zero, decat sa repari ceva deja inceput.
Am specificat oarecum, in sensul ca nu totul a fost construit de la inceput acum 20 de ani.
In ultimii ani, segmentul de la Pod Constanta (fost Pod Carpati parca) a fost cel mai pagubos. Pe vreamea cealalta, ar fi demolat tot acolo, numai sa se fi facut linia de metrou, indiferent ce ar fi fost in calea lui (pod, cale ferata, apeducte etc)
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Iul 2011 18:30:42 Titlul subiectului: |
145635 |
|
Nu stiu care era solutia avuta in vedere pentru zona apeductelor in 1989, insa nu mai aveau ce sa demoleze acolo. Ce a fost de demolat au apucat sa se demoleze... Singura zona in care nu au apucat sa duca la capat demolarile a fost zona dintre PLS Zarea si statia Laromet, deci fara legatura cu Podul Constanta, care era deja subtraversat.
@Flo Singura investitie de la metrou care se poate inscrie dupa 1989 la capitolul "nou" este statia Gorjului, chiar aici ar putea aparea discutia ca tunelul exista, insa a fost demolat total, nu ca la Bazilescu, statie care este un sfert tunel existent .
Ultima modificare efectuată sab la Vin 08 Iul 2011 18:39:55, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Iul 2011 18:35:52 Titlul subiectului: |
145636 |
|
@Flo:
'Imagine' complet 'falsa'...in decembrie '89 nu era nici macar 10% executat...
La capitolul statii 'integral' capitaliste poti deja contabiliza Gorjului I+II si Bazilescu...urmeaza M5, M6 etc...
@bogdaneftimie:
la fel, 'imagine complet falsa'...cred ca n-ai trait nici macar o secunda 'vremurile trecute' ca sa-ti dai seama 'cum era'...
Nici o 'paguba', mai bine sa uitam...
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 1182 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 08 Iul 2011 23:16:19 Titlul subiectului: |
145662 |
|
Cel putin aici au renuntat la turnichetii triunghiulari pentru iesire - implementati in 1995. Obor ce a avut niste turnicheti de iesire asemanatori ca forma cu cei noi, verzi, versiune pre 1994.
Acestia sunt primii turnicheti la standardele internationale - cei vechi au fost adaptari ale sistemului introdus la sfarsitul lui 1981 (cand aveam sistem optoelectric pe tronsonul I si sistem turnichet pe tronsonul II.
Cartela intra cu totul ca la cei vechi, sau doar partial, cat sa o apuci ca s-o iei dupa validare?
Pe liniile vechi avem validatoarele verzi (1995), pe tronsonul M1 din 2008 validatoarele rosii, iar acum noua versiune, la care este atasat doar validatorul SAT.
Ecranul de deasupra fantei ar avea mai degraba rol de afisaj sau de citire carduri sau ecrane de telefon.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 09 Iul 2011 00:01:23 Titlul subiectului: |
145666 |
|
subway guru a scris: | @Flo:
'Imagine' complet 'falsa'...in decembrie '89 nu era nici macar 10% executat...
La capitolul statii 'integral' capitaliste potzi deja contabiliza Gorjului I+II si Bazilescu...urmeaza M5, M6, etc...
|
"Jumatate" era, evident, o hiperbolizare. Vreau sa spun ca astept realizarea unui proiect gen Drumul Taberii sau Otopeni, care e cu adevarat 100% capitalist. Discutii vor exista mereu pe tema "cat de mult era deja facut". Poate ca la unele lucrari a fost mai mult de munca din cauza faptului ca era deja inceput necorespunzator.
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Dum 10 Iul 2011 14:22:23 Titlul subiectului: |
145717 |
|
Oricum ati da-o,niciodata nu se va putea face comparatie intre ce s-a facut inainte de '89 si dupa! Pana la urma faptele vorbesc! Ca sa nu mai zic ca totul s-a facut anapoda si in graba...
By the way,ce rol va avea statia din Straulesti? De ce metrou tocmai in tigania aia?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Iul 2011 16:06:09 Titlul subiectului: |
145720 |
|
Pentru ca asa se vrea si cand Udriste vrea ceva si mai are si "intrare" la MT , atunci se face..
Singura ratiune este sa se amortizeze ceva din cheltuielile cu depoul de acolo, care, culmea nu este necesar pentru M4, ci mai mult pentru M6 (alta prostie).
Ca despre calatori sau nodul multifunctional...povesti de adormit copii. Mai bine ar face parcare si un nod din asta multifunctional la Berceni, unde putem vorbi de o magistrala de metrou adevarata, nu pe racordul M4...
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 06/Noi/2024 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Iul 2011 22:36:44 Titlul subiectului: |
145733 |
|
Maestre, o statie de metrou, oriunde ai pune-o, ridica automat si rangul cartirului respectiv, cresc preturile la terenuri, se schimba populatia... Dupa mine, ar fi fain sa faca statia terminus nu la Lac Straulesti, ci undeva pe la Bulevardul Petrila, ca acolo e cartierul de fapt... iar urmatoarea direct in centru la Mogosoaia.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Iul 2011 08:00:37 Titlul subiectului: |
145740 |
|
Pe ei nu-i intereseaza cartierul si populatia, ci doar sa faca un depou acolo. Cat despre schimbarea populatiei... sa fim seriosi ... Eu astept de 30 ani sa se justifice statia Mihai Bravu si sa se schimbe zona.. Nici pe la Aparatorii Patriei nu prea s-a schimbat zona si populatia (ma refer la zona de case).
Iar prelungirea metroului in afara Bucurestiului, alta gluma buna de-a Metrorexului... Ani buni de acum incolo beneficiile (nr de calatori atrasi) nu vor justifica enormele costuri de constructie/prelungire ale unei linii de metrou. Nu se justifica deocamdata trasee din Bucuresti (cam nimic in afara de M5 si poate, cu greu M7), daramite sa mai depasesti granitele orasului..
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Iul 2011 12:42:15 Titlul subiectului: |
145752 |
|
sab a scris: | Nu stiu care era solutia avuta in vedere pentru zona apeductelor in 1989, insa nu mai aveau ce sa demoleze acolo. Ce a fost de demolat au apucat sa se demoleze... Singura zona in care nu au apucat sa duca la capat demolarile a fost zona dintre PLS Zarea si statia Laromet, deci fara legatura cu Podul Constanta, care era deja subtraversat. | Gresit! Dupa 2004, cand au inceput lucrarile la galeria PLS Pod Constanta-PLS Bucegi, au fost demolate vreo doua imobile in zona unde a fost organizarea de santier a ACM4.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Iul 2011 18:43:00 Titlul subiectului: |
145763 |
|
rosetti61 a scris: | Cartela intra cu totul ca la cei vechi, sau doar partial, cat sa o apuci ca s-o iei dupa validare? |
Cartela intra cam pe 3 sferturi, apoi era returnata.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Iul 2011 18:48:35 Titlul subiectului: |
145765 |
|
adrian rosca a scris: | Gresit! Dupa 2004, cand au inceput lucrarile la galeria PLS Pod Constanta-PLS Bucegi, au fost demolate vreo doua imobile in zona unde a fost organizarea de santier a ACM4. |
Imobilele respective au cam fost demolate inca din perioada cand 'organizarea de santier' era a Tungal-ului, daca nu ma 'inseala' memoria...
Toate bune!
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Iul 2011 19:14:55 Titlul subiectului: |
145767 |
|
Este posibil, dar asta inseamna o decalare a lucrarilor de demolare cu maxim 2 ani. Din cate imi amintesc, Tungalul a lucrat in perioada 2002-2004.
Am vazut azi ca teava supraterana de apa dintre Chibrit si Podul Constanta a fost partial demontata iar cele doua 'gauri' din strazile Dornei si Soveja au disparut si ele. Mai ramane de demontat portiunea de conducta de langa benzinarie si de asfaltat cateva zone relativ mici de carosabil si trotuar.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Iul 2011 20:06:27 Titlul subiectului: |
145768 |
|
Pana acum nu s-a putut dezafecta pentru ca se lucra la aceeasi conducta in zona Basarab-intermodal Titulescu...
Vineri s-au incheiat lucrarile de deviere acolo, asa ca ApaNova a dat 'liber' la Chibrit...
|
|
Sus |
|
|
|