|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 28 Ian 2010 16:11:03 Titlul subiectului: |
122803 |
|
RATUC vrea sa se extinda inspre comunele din jur:
http://www.clon.ro/stiri/cluj/articol/ratuc-doreste-preluarea-fluxurilor-de-calatori-din-comunele-apartinatoare-zonei-metropolitane/cn/news-20100127-12504527
Cluj Online a scris: | Directorul RATUC Cluj, Liviu Neag, a declarat că pe viitor este preocupat de preluarea fluxurilor de călători din comunele aparținătoare zonei metropolitane și de a face legătură cu orașul. Acesta a declarat că pentru aceasta se vor extinde unele linii de autobuze, sau se vor înființa unele linii noi.
"Noi avem în analiză în perioada care vine suplimentare de autobuze pe anumite lunii, extinderea unor linii și chiar înființarea de noi linii. În ultimii ani au fost înființate multe linii noi și suntem pe fază, am venit în întâmpinarea și zonelor noi de locuințe care s-au înființat și am asigurat și acest transport. Fiind vorba despre transportul în zona metropolitană, ne preocupă în viitor și această problematică de a prelua fluxurile de călători din comunele aparținătoare zonei metropolitane și de a face legătură cu orașul, cu reședința de județ" a declarat Liviu Neag, director RATUC Cluj.
Potrivit reprezentanților Consiliului Județean Cluj, RATUC Cluj nu va putea prelua acești călători decât în urma câștigării unei licitații. "Când se va pune problema de a asigura transportul din comunele aparținând zonei metropolitane se va organiza o licitație în acest sens, licitație la care RATUC Cluj va putea participa în condițiile legii. Câștigătorul licitației va fi acela care va îndeplini toate cerințele legii. Bineînțeles că RATUC Cluj va putea câștiga licitația, dar până atunci mai este" au declarat cei din Consiliul Județean Cluj.
Firma Fany a câștigat licitația conform căreia, de la 1 iulie 2008, este singura firmă care execută transportul din Florești în Cluj-Napoca și retur. |
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Feb 2010 10:59:26 Titlul subiectului: |
123247 |
|
Se renunta la autobuzele gratuite spre Real:
http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=37561
Ziua a scris: | Regia Autonomă pentru Transport Urban Călători Cluj–Napoca (RATUC) a anunțat ieri că a suspendat cursele suplimentare regulate gratuite oferite clujenilor care doreau să facă cumpărături la magazinul Real.
Regia încasa lunar pentru asigurarea acestui transport aproximativ 10.000 de lei de la hypermarketul Real.
Directorul RATUC, Liviu Neag a declarat că nu își explică decizia celor de la Real, mai ales pentru că autobuzele care legau zona centrală de magazinul de pe strada Oașului erau solicitate de clujeni.
“Aveau două autobuze pe două relații în zilele de luni, marți, miercuri și joi, iar de vineri până duminică aveau câte două autobuze pentru fiecare relație. Costurile de transport erau subvenționate de către ei. Aceasta însemna pe lună cam 9.000-10.000 de lei pe care îi plăteau regiei”, a declarat șeful RATUC.
Media managerul Real Hypermarket, Mirela Surghie, a declarat, pentru ZIUA de CLUJ, că s-a decis renunțarea la transportul gratuit de călători, clujenii având la dispoziție în continuare liniile obișnuite de transport în comun ale RATUC.
“Deoarece transportul gratuit nu se mai justifică din punctul de vedere al utilității publice, dar și în ideea încurajării transportului în comun la nivel local, îi rugăm pe toți cei care foloseau cursele gratuite să aleagă mijloacele de transport în comun existente în zona respectivă pentru a ajunge la magazin”, a declarat Adriana Pița, Division Manager PR & Corporate Communication. |
Se doreste infiintarea unui traseu nou dar nu se poate din cauza masinilor parcate (!):
http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=37553
Ziua a scris: | Clujenii care locuiesc pe strada Mehedinți din cartierul Mănăștur ar putea folosi, în sfârșit, serviciile regiei locale de transport public al călătorilor (RATUC), la un an ce a fost promisă introducerea unei curse între strada Mehedinți și centrul orașului Cluj-Napoca.
"Introducerea unei curse pe strada Mehedinți este condiționată de degajarea străzii. O dată ce strada va fi degajată, Regia va proceda rapid la introducerea unei curse", a declarat directorul RATUC, Liviu Neag. El spune însă că deocamdată introducerea unui autobuz pe stradă este imposibilă, "pentru că acum sunt parcate mașini și pe o parte și pe cealaltă a străzii".
întrebat dacă o soluție nu ar fi introducerea unor microbuze pe traseu, Neag a precizat că numărul mare de clujeni care locuiesc pe stradă impune introducerea autobuzelor. "E o stradă cu blocuri de 10 etaje, nu putem introduce decât autobuze. Dar acum e imposibil ca un autobuz să acceadă acolo", a conchis Neag.
Primarul Sorin Apostu a declarat în ianuarie anul trecut că linia de transport al călătorilor va fi introdusă pe strada Mehedinți "imediat după finalizarea primului parking din Mănăștur". Este vorba de parcarea supraterană din zona Minerva, ale cărei lucrări ar urma să se încheie în primăvară. |
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 08 Feb 2010 11:33:21 Titlul subiectului: |
123390 |
|
Diferend intre RATUC si primaria din Baciu:
http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=37804
Ziua de Cluj a scris: | Primarul Ioan Pop refuză să accepte majorarea impusă de RATUC pentru cursa Cluj-Baciu.
Oficialii regiei afirmă că diferența plătită de administrația din Baciu rezultă din specificul traseului.
Regia Autonomă Transport Urban Călători (RATUC) cere administrației locale din Baciu să subvenționeze în continuare cursele de transport călători între Cluj-Napoca și comună. Vicepreședintele Consiliului Județean (CJ), Radu Bica, a declarat că de două zile regia refuză să mai efectueze cursa Cluj-Napoca - Baciu. în schimb, directorul RATUC, Liviu Neag, a declarat că totul este în regulă și că este vorba despre “invenții ale unor persoane care nu sunt prieteni ai regiei clujene”.
Primarul comunei Baciu, Ioan Pop, a afirmat că nu e dispus să răspundă “condiționărilor” care ar fi practicate de RATUC. Edilul a amenințat că, în cazul în care primarul municipiului Cluj-Napoca, Sorin Apostu, nu va rezolva problema creată de regia din subordine, comuna Baciu va ieși din Asociația Zona Metropolitană și, de asemenea, va organiza pe cont propriu o licitație publică pentru angajarea unui transportator.
“Directorul RATUC mă amenință că, dacă nu plătesc 120.000 de lei, cursa <<31>> nu va mai intra în comuna nostră. Nu pot accepta așa ceva, mai ales că pentru numai trei stații în plus RATUC a majorat prețul unui bilet de la 1,5 lei la 2,5 lei. Deci vor să le dăm și 120.000 de lei și ne impun și majorarea prețului la bilet. Păi, cine plătește mai mult la RATUC decât noi? Și pentru ce? Doar nu merge autobuzul mai mult decât ar veni din gara municipiului până în cartierul Mănăștur”, s-a revoltat primarul din Baciu.
El a afirmat că a fost în audiență la Sorin Apostu pentru a-l informa că nu vrea să accepte acest tratament. “Primarul Clujului e în concediu, ca atare trebuie să mai aștept o săptămână până se întoarce. Dar, dacă RATUC tot amenință să le dau banii, eu fac licitație și îmi iau alt transportator. Am anunțat și la CJ care e situația. Pot fi siguri că eu nu le dau un ban în plus. Mai ales că RATUC nici nu a respectat legislația. în mod normal, aveau obligația să parcurgă stațiile din toate satele noastre, nu doar din comună. Or, ei, pentru trei stații în plus, scumpesc și biletul și mai vor să le dau și bani”, spune Ioan Pop.
Vicepreședintele CJ, Radu Bica, a admis că a fost informat cu privire la situația din Baciu, dar spune că nu știe cum ar putea rezolva conflictul. “Mi s-a spus că reprezentanții RATUC deja ar fi sistat cursa spre Baciu, pe motiv că primăria comunei nu plătește cât au cerut ei. Numai că, potrivit legii, RATUC nu are voie să facă asta”, avertizează Bica. El a explicat că, indiferent de neînțelegeri, RATUC are obligația să parcurgă cele trei stații, așa cum s-a obligat prin licitația pe care a câștigat-o, până în momentul în care va fi organizată o nouă procedură de licitație în urma căreia se va desemna un nou transportator.
In schimb, directorul RATUC, Liviu Neag, spune că linia “31 barat” nu a fost sistată și că, în continuare, autobuzul circulă pe traseul dintre Cluj-Napoca și Baciu. “Este o prostie. Sunt niște dezinformări la mijloc, cu situația transportului în comun pe comuna Baciu. Sunt tot cei care au răspândit public zvonul că RATUC vrea să intre pe comuna Florești. Total neadevărat. Este vorba despre cei care nu sunt prieteni cu RATUC. Am discutat chiar săptămâna trecută cu primarul și totul este în regulă. Există o problemă cu întoarcerea autobuzelor la capătul de linie. Dar ne descurcăm, mergem așa în continuare. I-am spus primarului că mai extindem linia, dacă amenajează o stație, dar aceasta după ce va rezolva problemele din teren și va face amenajările”, a explicat Neag.
Directorul regiei clujene a recunoscut că, într-adevăr, administrația locală din Baciu suporta o diferență la transportul în comun, dar a precizat că respectiva diferență rezultă din specificul traseului pe municipiu și pe comună. “Aceasta este o chestiune între noi și cei din Baciu. Ei suportau o diferență de traseu, față de municipiu, unde străzile sunt mult mai bune. Nu s-a anulat nimic. <<31>> circulă”, a ținut să sublinieze directorul RATUC. |
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 11 Mar 2010 14:39:15 Titlul subiectului: |
124506 |
|
Prima linie de troleibuz a fost înfintata in 1957 si a fost Cart. Manastur - Piata 1 Mai.
Dar eu am dat peste o harta cu Clujul din 1967 și aparea linia 1 de troleibuz, dar pornirea era din Calea Floresti, nicidecum de pe Strada Primaveri (in 1968 strada Lingurarilor).
Tot de pe Calea Florești pleca și troleibuzul 25.
Pe harta sunt toate linile existente, iar pe Strada Primaveri nu circula nici un fel de mijloc de transport in comun. Toate linile sunt schimbate. Doar Linille 3, 4 de troleibuze au rămas, în mare, la fel (cu excepția întoarceri de la gara care se face acum pe strada Traian și nu pe Horea ca în 1968).
Am adăugat o scanare cu lista Linilor în trasport în comun.
Am atasat si o bucata din harta respectiva, unde am indicat locul actula al intoarceri troleibuzelelor și cel din 1968. sper să se poate lămuri acest mister. Pentru cei din Cluj, harta va fi ușor de descifrat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.79 kb |
Vizualizat: |
de 29508 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.43 kb |
Vizualizat: |
de 29497 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Aug/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 06 Apr 2010 11:12:57 Titlul subiectului: |
125474 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Autobuze_in_Faget-de_luna_viitoare_0_236376644.html
"Autobuze în Făget, de luna viitoare
Ioana Oros
Vineri 2 apr 2010
Locuitorii din zona Făget vor putea ajunge în oraș mai ușor, începând de luna viitoare, când vor fi introduse mijloace de transport în comun. Tarifele practicate vor fi cele din Cluj-Napoca.
Începând cu jumătatea lunii aprilie, vor fi introduse autobuze pentru locuitorii din Făget. Programul de circulație va fi stabilit de comun acord cu cei care locuiesc aici, atât navetiștii, cât și copiii și pensionarii.
Pentru început, autobuzele vor circula de cinci ori pe zi, și vor avea cinci stații, Între Vila Tușa și Calea Turzii. Tariful practicat va fi cel din municipiul Cluj-Napoca, potrivit directorului RATUC, Liviu Neag."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 19 Apr 2010 10:26:53 Titlul subiectului: |
125997 |
|
Despre transportul din Cluj-Napoca care se înbunatateste cu o nouă linie de transport.
Linie nouă de autobuze
"Reprezentantii RATUC au anuntat ca de maine vor circula autobuzele pe noua linie care va lega centrul orasului de zona Faget. Linia nou creata are numarul 40, iar autobuzele pleaca din ora in ora din Piata Mihai Viteazu spre strada Fagetului (pe Calea Turzii), incepand de la ora 6:30 pana la 15:30.
Plecarile din Faget sunt programate tot din ora in ora, de la 7 dimineata pana la ultima cursa, conform programului obisnuit al Regiei Autonome de Transport Urban Calatori. Aceasta masura a fost adoptata de municipalitate ca urmare a solicitarii comunitatii din zona Faget, unde in prezent este permisa doar constructia de case de vacanta.
Reprezentantii RATUC au comunicat urmatorul program:
Zile lucratoare:
Plecari P-ta M. Viteazul : 6,30 – 7,30 … … 13,30 – 14,30 – 15,30 ;
Plecari Faget : 7,00 – 8,05 … … 14,05 – 15,05 – 16,05.
Zile repaus:
Plecari P-ta M. Viteazul: 9,00 … … 16,00 ;
Plecari Faget: 9,30 … … 16,30.
Ca urmare a mutarii Pietei Agroalimentare IRA in cadrul Centrului Agro Transilvania, linia 8 de autobuze se prelungeste, incepand cu data de 15.04.2010, pana la intrarea in incinta Centrului.
Linia prelungita va functiona de luni pana vineri in intervalul orar 6:00 – 22:10, iar sambata si duminica intre orele 6:00 – 20:00.
Pentru a pastra o frecventa corespunzatoare si a putea prelua in bune conditii fluxul de calatori, a fost suplimentat numarul de autobuze pe linia 8."
Sursa http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10/anunturi-importante-de-la-ratuc-78622/
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 01 Mai 2010 07:56:58 Titlul subiectului: |
126468 |
|
Cu ocazia zilelor de 1 si 2 mai avem "legaturi" spre Faget. Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 30.04.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Autobuze_spre_Faget_de_1_Mai_0_253175031.html
"Autobuze spre Făget de 1 Mai
Clujenii care ies pâine la grătare în zona de agrement pot ajunge la pădure cu autobuzele 29A și 40, ce vor pleca din stațiile Bucium și Mihai Viteazul
Cu ocazia zilei de 1 Mai, Primăria Cluj-Napoca și RATUC pune la dispoziția clujenilor care doresc să se relaxeze la Făget linia de agrement 29A, pe relația Bucium – Cabana Făget – Izvor.
Transportul va fi asigurat cu un autobuz, ce va circula între orele 10.00 – 18.00, din stația Bucium, iar la întoarcere din stația Cabana Făget. De asemenea, autobuzele de pe linia 40 vor circula, între 9.00 și 18.30, din Mihai Viteazul până la cabana Făget-Pădure."
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Aug/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 08 Oct 2010 10:21:12 Titlul subiectului: |
134526 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/De_luni_se_reia_transportul_de_noapte_pe_linia_25_0_349165602.html
"CLUJ: De luni se reia transportul de noapte pe linia 25
Adrian M. Popa
Joi 7 oct 2010
Cluj
Pe linia 25, noaptea, vor circula autobuze / Foto: Arhivă
De luni, 11 octombrie 2010, se reia programul de transport urban pe linia 25, între orele 23.00 – 0.30, anunță Primăria printr-un comunicat de presă.
Pe timpul nopții, troleibuzele de pe această linie vor fi înlocuite cu autobuze care vor circula pe traseul: cartierul Mănăștur (Bucium) – Izlazului – Moților – 21 Decembrie – Teodor Mihali – cartierul Gheorgheni (Unirii), cu întoarcere în cartierul Gheorgheni – N. Titulescu – P-ța A. Iancu – Memorandumului – Calea Mănăștur – Primăverii – cartierul Mănăștur (Bucium).
Programul de funcționare a liniei 25 este următorul :
Plecari Bucium : 23,00 – 23,30 – 00,00 – 00,30;
Plecari Unirii : 23,00 – 23,30 – 00,00 – 00,30.
De asemenea, din cauza unor lucrări de revopsire a podului CFR de pe strada Oașului, RATUC Cluj-Napoca a luat măsura decuplării rețelei de contact a tramvaielor. "În acest sfârșit de săptămână, sâmbătă, 9 octombrie și duminică, 10 octombrie 2010, pe linia tramvaiului 100 vor circula autobuze", mai anunțăr municipalitatea."
Desi ideea extinderii programului de circulatie e o idee buna, nu pricep de ce troleibuzele trebuie inlocuite cu autobuze! Oare noaptea curentul nu "vede" sa circule prin retea, de nu pot fi folosite tot troleibuze, cu atat mai mult cu cat ele sunt mai silentioase, deci mai adaptate traficului nocturn!
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Vin 08 Oct 2010 14:13:38 Titlul subiectului: |
134529 |
|
Catalin Ghita a scris: | Desi ideea extinderii programului de circulatie e o idee buna, nu pricep de ce troleibuzele trebuie inlocuite cu autobuze! Oare noaptea curentul nu "vede" sa circule prin retea, de nu pot fi folosite tot troleibuze, cu atat mai mult cu cat ele sunt mai silentioase, deci mai adaptate traficului nocturn! | Pe timpul noptii nu se scoate reteaua de sub tensiune? Pentru ca atunci ar fi de inteles ca nu vor sa alimenteze toata reteaua pentru 2 vehicule.
|
|
Sus |
|
|
Danut
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 19/Sep/2024 Mesaje: 58 Locație: Toronto (Canada)
|
Trimis: Sâm 09 Oct 2010 17:03:55 Titlul subiectului: |
134550 |
|
Acu vro 3 luni in vara vorbisem cu un sofer de troleu de pe linia 3. El imi spunea ca o facut cursa de 25 cu troleu noapta si mi-a spus ca nu era rentabil.
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 06 Noi 2010 21:25:37 Titlul subiectului: |
135962 |
|
Am o nedumerire: Imi spuneti care este traseul liniei 27 de pe strada Octavian Goga pana pe strada Horea? (daca puteti pe o harta)
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 07 Noi 2010 03:02:11 Titlul subiectului: |
135969 |
|
Strada Octavian Goga - Strada Dragalina (pe o portiune in contrasens cu restul vehiculelor*) iar de acolo pe Horea. De la capatul estic al strazii Goga la intrarea pe strada Horea, traseu liniei 27 este in imediata vecinatate a dealului Cetatuia
*Vehiculele au sens unic est-vest (dinspre Horea spre Grigorescu) pe portiunea strazii Dragalina care e paralela cu Mamaia (care are, la randul ei sens unic vest-est) in timp ce autobuzele RATUC au voie sa circule in ambele sensuri. Nu de putine ori, autobuzele liniei 27, dar si celelalte care circula pe strada respectiva franeaza violent. Fiind sens unic est-vest, soferii trec de axul drumului si, cum vizibilitatea nu e chiar buna, odata se trezesc cu autobuzul in fata Noroc ca viteza de circulatie nu e mare in zona respectiva. Altminteri, ar fi avut loc deja cateva tragedii, tinand cont de riscul coliziunii frontale.
|
|
Sus |
|
|
vass_alexandru
Data înscrierii: 30/Ian/2011 Ultima vizita: 31/Ian/2011 Mesaje: 1
|
Trimis: Lun 31 Ian 2011 17:20:30 Titlul subiectului: |
139351 |
|
Traseele de transport
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.46 MB |
Vizualizat: |
de 27782 ori |
|
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
ratuc-harta-cluj-napoca-kolozsvar-klausenburg.pdf |
Mărime fișier: |
183.3 kb |
Descărcat: |
de 754 ori |
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 03 Feb 2011 00:06:47 Titlul subiectului: |
139485 |
|
Ok să vedem greșelile:
37- Piața Mihai Viteazul - TETAROM, eventual Piața Mihai Viteazul - str. Romulus Vuia, pentru că strada Mașiniștilor este de 10 ani strada Romulus Vuia (doar DAC mai aveau plăcuțe cu Mașiniștilor)
39 - Piața Mihai Viteazul - Valea Chintăului, nu Piața Gării - Valea Chintăului cum scrie acolo. Și asta din 2008.
Părerea mea ar trebui să scrie la început Cartierul de unde pleacă linia nu al doilea capăt de linie: EX 9 - Piața Gării - str. Bucium ar trebui scris invers Str. Bucium - Piața Gării așa cum scrie și pe autobuze.
Linile 26, 27, 28, 30, 41 ar trebui scrise cu Cartier Grigorescu - destinație, așa cum apare pe autobuze, acestea fiind linile din Grigorescu ce deservesc acest cartier.
În principiu toate linile ar trebui să înceapă cu cartier destinație așa cum se vede pe toate mijloacele de transport.
Lipsește linia 8L care e suspendată pe timp de iarnă.
Dar oricum harta e super frumoasă.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 20:35:31 Titlul subiectului: |
139883 |
|
Pe unde intra autobuzele in garajul Grigorescu? Pe langa Profi si pe sub pod?
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 20:37:46 Titlul subiectului: |
139884 |
|
Pe langa Profi și pe sub pod, la orele de vârf.
Iar când se retrag definitiv intră direct pe lângă sensul giratoriu.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
RATUC fan
Data înscrierii: 09/Noi/2010 Ultima vizita: 30/Iun/2011 Mesaje: 6 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 28 Apr 2011 18:35:20 Titlul subiectului: |
143022 |
|
Am o intrebare referitor la linia 9. De ce l-au transformat in linie de autobuz si nu l-au lasat ca linie de troleibuz?
De mai mult ma intreb dar inca nimeni nu a putut raspunde.
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Joi 28 Apr 2011 18:52:23 Titlul subiectului: |
143025 |
|
S-a mai spus pe forum ca pentru a le asigura celor de pe Calea Floresti legatura directa cu gara.
|
|
Sus |
|
|
bianca
Data înscrierii: 27/Apr/2011 Ultima vizita: 15/Dec/2018 Mesaje: 18 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 14 Mai 2011 20:01:04 Titlul subiectului: Modificare linia 9 din troleibuz/autobuz |
143583 |
|
Nu are nici o legatura cu parcarea din fata Catedralei, acolo unde erau necesare doua benzi pentru troleibuze, dupa extinderea parcarii a mai ramas una...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Iul 2011 10:53:50 Titlul subiectului: |
145423 |
|
RATUC a avut grija ca inceperea lucrarilor de reabilitare a liniilor de tramvai sa nu bulverseze calatorii, asa incat oricine are la dispozitie materiale informative afisate peste tot in oras: statii, vehicule, puncte de vanzare a legitimatiilor de calatorie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.35 kb |
Vizualizat: |
de 26407 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.64 kb |
Vizualizat: |
de 26407 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Iul 2011 10:56:56 Titlul subiectului: |
145424 |
|
Intrucat pe tronsonul Pod Calvaria - str. Bucium (prima etapa a reabilitarii) circula in prezent autobuze, acest traseu a fost trecut pe afisajele din statii ca 101, la categoria autobuze:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.66 kb |
Vizualizat: |
de 26404 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Iul 2011 11:43:42 Titlul subiectului: |
145431 |
|
Pentru tramvaiele care circula pe restul liniei spre Piata Garii a fost reamenajata bucla de intoarcere de la podul Calvaria, evident, fara macazuri. Tramvaiele au statie pe bucla, iar autobuzele de pe 101 opresc in fosta statie de tramvai. Sambata au circulat doua autobuze, transbordarea facandu-se in cele mai bune conditii, sincronizat. A fost amenajat un dispecerat si in zona stationeaza un camion de interventie al RATUC.
Statia de autobuz/troleibuz de la capatul din Manastur a fost mutata catre intersectia Primaverii/Bucium. De asemenea, statia Gr. Alexandrescu a fost mutata mai jos.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.76 kb |
Vizualizat: |
de 26394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.78 kb |
Vizualizat: |
de 26394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104 kb |
Vizualizat: |
de 26394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.13 kb |
Vizualizat: |
de 26394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.96 kb |
Vizualizat: |
de 26394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.31 kb |
Vizualizat: |
de 26394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.06 kb |
Vizualizat: |
de 26394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.69 kb |
Vizualizat: |
de 26394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.35 kb |
Vizualizat: |
de 26394 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 10 Iul 2011 12:18:43 Titlul subiectului: |
145711 |
|
Citelis a scris: | Ar fi necesara si o reorganizare a retelei de troleibuze din Manastur si sa se circule pe 2 ramuri nord si sud similar cu sistemul din Drumul Taberei din Bucuresti cu linile principale sa circule pe ramura sud, iar cele barate derivate din acestea sa circule pe ramura nord, adica linile 1, 6, 7, 9, 24, 25 sa circule pe sud, iar 1b, 6b, 7b, 9b, 24b, 25b sa circule pe nord si ar fi mult mai rentabil. |
Care ar fi "Ramura Sud" si care "Ramura Nord"? Conform celor spuse, rezulta urmatoarele:
Ramura Sud = Primaverii-Izlazului-Frunzisului (varianta Zorilor-Manastur)-Observatorului-Calea Turzii urmand ca de la Cipariu traseele sa se ramifice spre Piata Avram Iancu (1, 9), si spre Titulescu, capatul liniei 25 fiind comun cu al 3-ului iar 6 si 7 sa isi continue drumul pe la Iulius Mall-Theodor Mihaly (Cehoslovaciei), Pasaj Aurel Vlaicu si d acolo pe traseul vechi
Ramura Nord = actualele trasee
Evident, asta inseamna sa fie trasa retea de troleibuz pe Frunzisului-Obsertorului-Calea Turzii, precum si macazele de rigoare
In plus, ar face fata echipamentele troleibuzelor sa urce, sistematic, rampele respective sau s-ar aprinde?
In ceea ce priveste linia 30 transformata in troleibuze, varianta ar fi viabila cu conditia revenirii la traseul anterior lunii mai a anului 1987 . Asta inseamna:
Dus: De la podul Garibaldi pe Splaiul Independentei pana la Cosbuc (traseu similar cu intoarcerea actuala)
Intors: Inainte de sora, trecere pe "directa" la macazul unde se separa liniile 3,4 de 6, 7 si 25 (adica traseu comun cu 3 si 4), remontarea macazului de dinainte de Central pentru a asigura separarea liniilor 3,4 de 30 (3,4 ar merge pe "directa", 30-ul pe abatere)iar de acolo, pe Baritiu, Splaiul Independentei iar de la Garibaldi pe vechiul traseu.
|
|
Sus |
|
|
danny_cbu
Data înscrierii: 01/Oct/2009 Ultima vizita: 26/Iul/2023 Mesaje: 22 Locație: Sibiu; Cluj
|
Trimis: Vin 15 Iul 2011 17:44:00 Titlul subiectului: |
145973 |
|
Ramurile Sud si Nord se refera la faptul ca actualele troleibuze in sensul de mers inspre Bucium sa o ia de pe Calea Manastur pe str.Campului si pe Islazului, pe actuala retea de troleu nefolosita. Parerea mea e ca singurul traseu ce se merita sa o ia in continuare pe sub podul Calvaria sa fie 7. Pe Calea Floresti ar trebui sa fie deasemenea doar troleibuze.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 18 Iul 2011 14:15:31 Titlul subiectului: |
146074 |
|
De astazi, linia 101 este deservita in totalitate de autobuze articulate. Traseul este, partial, deviat:
DUS: de la podul Garibaldi, pe Uzinei Electrice, Aleea Stadionului, George Cosbuc, Iuliu Hossu iar de acolo pe traseul vechi
INTORS: De la Astoria, pe Dragalina, 1 Decembrie, Garibaldi iar de acolo pe traseul vechi
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|