Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reconfigurari de intersectii si capete de linii

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2007 16:09:28    Titlul subiectului: Reconfigurari de intersectii si capete de linii 83355

Capatul de linie de la Livada Postei a fost transformat radical. S-a renuntat la fostul capat al lui 20; in locul celor 2 foste locuri de stationare pentru autobuze + fosta prima banda de pe strada ce coboara din Poiana s-au amenajat 4 noi locuri de stationare, inclinate fata de strada; pe langa asta in spate mai sunt alte 3 locuri pentru un total de 7 statii diferite; fiecare statie deserveste intre 2 si 4 linii. S-au pus si flori, refugii pentru calatori si rezultatul arata foarte bine.

Prima fotografie este o vedere de ansamblu; se vad cele 4 locuri oblice iar in spatele MAN-ului mai sunt alte 2 locuri de stationare, de data asta paralele cu strada.

In poza a doua se vad aceste doua locuri plus, in stanga de tot, cel de-al 7-lea loc, pentru 50 si 50b.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.16 kb
 Vizualizat:  de 28336 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.04 kb
 Vizualizat:  de 28336 ori

2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2007 16:16:03    Titlul subiectului: 83356

Mai multe intersectii au fost inlocuite cu sensuri giratorii; personal am remarcat cea de la intrarea in Brasov dinspre Bucuresti, cea de la Gara si cea de la Casa Armatei. Primele fotografii sunt la Gara (aici reteaua ce vine pe Bd. Victoriei a fost deconectata chiar inainte de intersectie si sta agatata intr-un stalp); ultimele doua langa Roman SA. Ce ciudat arata intrarea in oras dinspre Bucuresti fara retea de troleibuz...


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.08 kb
 Vizualizat:  de 28334 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.21 kb
 Vizualizat:  de 28334 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.52 kb
 Vizualizat:  de 28334 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.52 kb
 Vizualizat:  de 28334 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2007 16:20:11    Titlul subiectului: 83357

Alt cap de linie la care s-a lucrat este Saturn. Aici cam o treime din lungimea fostului capat a fost taiata pentru a face loc sensului giratoriu. In cea de-a treia poza se mai vad cateva longrine cu sine, singura dovada ca a existat candva un tramvai ce am putut-o gasi intre Gara si Saturn.

Capatul de la Roman SA (vechiul IABv) este nemodificat.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.82 kb
 Vizualizat:  de 28331 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.9 kb
 Vizualizat:  de 28331 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.3 kb
 Vizualizat:  de 28331 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.56 kb
 Vizualizat:  de 28331 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Lun 12 Mai 2008 22:15:17    Titlul subiectului: 93315

De cateva zile se lucreaza la realizarea unei bucle la Onix, mai exact se leaga Str 13 Decembrie de b-dul Grivitei pe sensul spre Barlomeu.
Bucla este necesara intrarii pe traseul liniei 5B cat si pentru 1B, mai lipseste legatura in sens invers, poate o sa apara!
Un alt aspect deosebit e ca se folosesc elemente de prindere a firului de contact NOI.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2008 05:17:41    Titlul subiectului: 93320

Stii cumva daca aceste masuri sunt legate de realizarea sensului giratoriu din Centrul Civic?
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2008 11:07:40    Titlul subiectului: 93333

Nu cred ca are vreo legatura cu mega-sensul giratoriu, pur si simplu 1B nu avea legatura directa intre garaj si traseu.Intrarea si retragerea de pe linia 1B a troleibuzelor se facea cu ajutorul unui camion, care le tragea de pe str 13 Decembrie pe Grivitei si invers la retragere.
Pentru 5B singura legatura cu Grivitei era sa mearga de la garaj spre Astra pe traseul liniei 7 si apoi intra pe traseu, pentru retragere se folosea acelasi ruta.
Astazi de dimineata montau la Onix firul de contact, reciclat din alte zone ale Bv.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 07:13:05    Titlul subiectului: 96283

La o luna si jumatate de la introducerea mega-giratoriului prin centru pe site-ul RATBv harta traseelor este tot cea veche, neactualizata, desi statiile in paginile traseelor individuale sunt actualizate. Oare contractul incheiat de RATBv cu AGC Busman, firma ce deseneaza harta, nu prevede si actualizari periodice? Hartile mari afisate in unele statii sunt tot cele vechi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 20:25:47    Titlul subiectului: Re: Reconfigurari de intersectii si capete de linii 96330

stfp a scris:
[...] In poza a doua se vad aceste doua locuri plus, in stanga de tot, cel de-al 7-lea loc, pentru 50 si 50b.
Din cate stiu liniile 50 si 50b aveau statie undeva pe strada care se intersecteaza cu Bd. Eroilor, nu acolo la capatul ce mare. Asa au stat lucrurile acum 2 luni, pe la sfarsitul lui mai. Iar acel loc liber a fost si acum 2 luni un loc liber si nu o statie pentru cele doua linii mentionate.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2011 22:26:25    Titlul subiectului: 146002

Doua intersectii importante din oras vor fi transformate in sensuri giratorii, intersectia Gemenii (Vlahuta-Zizinului-Saturn) si interesctia Harmanului-Vlahuta-Garii.


Iata ca intersectia "Gemenii" isi merita numele nu numai dupa cele doua blocuri gemene dar si dupa cele doua sensuri giratorii gemene. La intersectia Vlahuta-Saturn-Zizinului se construieste un dublu sens giratoriu din acest motiv si reteaua de troleibuz va fi reconfigurata astfel o parte din fosta linia 6 de pe Saturn spre Zizinului a fost demontata. Pe sensul invers de mers dinspre Zizinului spre Saturn reteaua se pastreaza astfel ca linia 8 va folosi la intrarea in giratoriul dinspre Vlahuta spre Saturn reteaua fostei linii 6. Restul retelei de pe linia 8 va fi demontata din intersectie, de astazi troleibuzele pe acesata linie au fost inlocuite cu autobuze pana la montarea noii retele in giratorii.



IMG_168.jpg
 Descriere:
Inceputul lucrarilor, acum o saptamana.
 Mărime fișier:  217.64 kb
 Vizualizat:  de 25668 ori

IMG_168.jpg



IMG_1808.jpg
 Descriere:
Primul giratoriu de langa magazinul Profi, capatul B-dul Saturn.
 Mărime fișier:  173.68 kb
 Vizualizat:  de 25668 ori

IMG_1808.jpg



IMG_1810.jpg
 Descriere:
Vedere din capatul B-dului Saturn
 Mărime fișier:  207.76 kb
 Vizualizat:  de 25668 ori

IMG_1810.jpg



IMG_1812.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.88 kb
 Vizualizat:  de 25668 ori

IMG_1812.jpg



IMG_1813.jpg
 Descriere:
In poza se vede cum consola si reteaua fostei linii 6 se pastreaza pentru linia 8. Spatiul dintre cele doua giratorii.
 Mărime fișier:  255.61 kb
 Vizualizat:  de 25668 ori

IMG_1813.jpg



IMG_1816.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  225.1 kb
 Vizualizat:  de 25668 ori

IMG_1816.jpg



IMG_1818.jpg
 Descriere:
Al doilea giratoriu din capatul strazi Vlauta-Zizinului.
 Mărime fișier:  210 kb
 Vizualizat:  de 25668 ori

IMG_1818.jpg



IMG_1821.jpg
 Descriere:
Vedere de pe str Zizinului
 Mărime fișier:  191.12 kb
 Vizualizat:  de 25668 ori

IMG_1821.jpg



IMG_1824.jpg
 Descriere:
Vedere de pe str Vlahuta
 Mărime fișier:  189.13 kb
 Vizualizat:  de 25668 ori

IMG_1824.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2011 22:44:50    Titlul subiectului: 146003

La intersectia Harmanului-Vlahuta-Garii se construieste un alt giratoriu, de data asta simplu, la fel si aici reteaua liniei 8 va fi reconfigurata, cu aceasta ocazie s-a demontat din intersectie si reteaua liniei 1 care nu mai era folosita.


IMG_1831.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.94 kb
 Vizualizat:  de 25665 ori

IMG_1831.jpg



IMG_1832.jpg
 Descriere:
Retea demontata spre centru a liniei 1 pe Harmanului
 Mărime fișier:  143.98 kb
 Vizualizat:  de 25665 ori

IMG_1832.jpg



IMG_1834.jpg
 Descriere:
Reteua liniei 1 demontata dinspre Triaj
 Mărime fișier:  203.15 kb
 Vizualizat:  de 25665 ori

IMG_1834.jpg



IMG_1837.jpg
 Descriere:
Reteaua de pe Harmanului a fostei linii 1
 Mărime fișier:  175.05 kb
 Vizualizat:  de 25665 ori

IMG_1837.jpg



IMG_1840.jpg
 Descriere:
Retea demontata in directia Triaj a liniei 1
 Mărime fișier:  228.11 kb
 Vizualizat:  de 25665 ori

IMG_1840.jpg



IMG_1841.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.53 kb
 Vizualizat:  de 25665 ori

IMG_1841.jpg



IMG_1844.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.62 kb
 Vizualizat:  de 25665 ori

IMG_1844.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 19:30:41    Titlul subiectului: 146592

trollino a scris:
La intersectia Harmanului-Vlahuta-Garii se construieste un alt giratoriu, de data asta simplu, la fel si aici reteaua liniei 8 va fi reconfigurata, cu aceasta ocazie s-a demontat din intersectie si reteaua liniei 1 care nu mai era folosita.
In ecst sens giratoriu se va reconfigura reteaua pentru a se putea crea ruta Triaj-Harman-Saturn?
Nu va fi prelungita linia 33 pe traseul Valea Cetatii-Roman-Saturn-Triaj?

Nu inteleg de ce nu sunt introduse troleibuze pentru ca in afara de troleibuzele FBW toate troleibuzele R.A.T.-ului au motoare diesel cu care ar putea circula in zonele cu santier.

_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 22:06:16    Titlul subiectului: 146612

Inca nu se cunosc intentiile primariei in legatura cu reteaua de troleibuz, in intersectia Vlahuta - Harmanului- Garii, totul se desfasoara in cel mai mare secret ca nu cumva sa aiba cineva timp sa reactioneze in cazul in care reteaua va fi demontata integral de pe Harmanului, nu ar fi prima isprava de acest gen al RAT cand in doua nopti a demontat toata reteaua de pe Calea Bucuresti, sa nu uitam ca pe str Harmanului nu mai circula troleibuz de vreo doi ani, ultima linie care a circulat a fost 10, acum circula autobuze pe aceasta linie, motivul reconfigurarea intersectiei de la Onix unde a fost demontata reteaua de legatura pentru fosta linie 1 si 10. La cativa zeci de metri de intersectia Vlahuta- Harmanului spre Triaj se largeste strada pana la podul CFR stalpii probabil vor fi demontati pentru ca "incurca" , reteaua probabil va fi si ea demontata pe acea distanta, ramane de vazut.
Dupa cum se vede primaria brasov duce o lupta crancena impotriva transportului electric, in sapte ani a disparut jumatate din retea, cea mai mare parte cu ocazia reconfigurarilor de intersectii si largiri de strazi, deci nu avem motive sa credem ca se pastreaza ceva sau se introduce o noua linie, sa nu uitam ca se apropie alegerile si promisiuni se pot face nu trebuie neaparat puse in aplicare, ar fi prea de tot.
Circulatia troleibuzelor este intrerupta pe linia 8 pana la finalizarea giratoriilor si remontarea retelei, nu s-au introdus troleibuze pentru ca sunt destule autobuze sa le inlocuiasca si probabil era cam dificil pentru soferii de troleibuze sa coboare si sa repuna captatorii pe retea de patru ori pe cursa (2x dus- 2x intors). Nu se stie cate din aceste troleibuze mai au acele motoare diesel si cate sunt alimentate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RaresNicolae



Data înscrierii: 08/Oct/2009
Ultima vizita: 08/Aug/2017
Mesaje: 5
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2011 01:43:45    Titlul subiectului: 146616

Sad ... Ma doare sufletul pentru fiecare centimetru de retea demontata din cauza reconfigurarii intersectilor.
Intersectia Harmanului-Vlahuta-Garii mi se parea cea mai interesanta din oras tocmai pentru ca traseul liniei 8 se intersecta cu cel al liniei 1 de 4 ori (ambele sensuri pentru fiecare linie). Totul parea asa de echilibrat prin mii de sarme ridicate tot mai sus si mai sus pentru a sustine incrucisarile efective. Cand batea vantul mai tare sau chiar cand trecea vreun 8 pe acolo, era asa de amuzant sa te uiti cum totul incepe sa se miste si sa se legene prin aer intr-un mod asa de interesant.
Acum, uitandu-ma la pozele alea imi vine sa plang de nervi, efectiv. Nu am inteles niciodata si nu cred ca o sa o fac, de ce Dumnezeu Scripcaru tine neaparat sa transforme fiecare intersectie mai mare din oras intr-o roata imensa. (adica sens giratoriu). Costa chiar asa de mult curentul alocat pentru semafoare, stalpi de iluminat etc. Singurul avantaj pe care l-as vedea este fluidificarea relativa a traficului...
Pfff si alt lucru pe care nu il inteleg: mureau daca in reconfigurare tineau reteaua de contact pentru linia 1 in intersectie? Adica sa o lase conectata si intersectata cu linia 8. In felul asta, daca vor mai folosi vreodata traseul liniei 1, si ma indoiesc enorm de asta, n-ar mai trebuie sa faca o trambalaie imensa si sa intrerupa din nou circulatia linie 8 ca sa incruciseze reteaua etc etc. Banuiesc ca nu sunt platiti si pentru asta sau mai grav, nu au niciun interes, probabil.
Oricum, ceva este sigur: de fiecare data cand au posibilitatea sa demonteze din retea, o fac. "Nu trebuie sa insiti prea mult." Insa, daca este vorba despre reparatii de rutina, schimbarea elementelor uzate care nu mai fac fata etc., primarul zice ca n-are bani sau ca nu s-a stiut sau mii de alte motive posibile si neposibile. Ce-i drept e ca exista scuze mereu cand vine vorba de asa ceva.
(Trei sau poate chiar patru zile a stat unul dintre fire desprins de consola in 2 locuri undeva langa intersectia de la Onix. Daca aveai norocul sa treci pe acolo cand un troleu trecea si el, trebuia sa te asiguri ca nu te trezesti cu un captator in cap daca aveai ghinionul sa sara de pe firul ala razlet.)
Ce sa-i faci. Acum, revenind.

Intrebarea este: mai are ce intersectii sa transforme in sensuri giratorii sau we're done?
Am ramas fara semafoare si mai grav, fara retele sau bucati din retele antice, care presupun ca unele din ele erau si in conservare, dar in schimb ne-am ales cu cercuri imense in intersectii, pline cu floricele?
Dupa cum s-a mai mentionat aici, primariei, implicit d-nului Scripcaru nu-i prea pasa de reteaua de troleibuz. Ma mir cum de inca mai avem vreo linie functionala.
Oricum, tin bine minte ca pe la sfarsitul iernii sau in perioada aia se vorbea prin presa de vreo doua noi linii de trolee, care vor folosi niste retele de contact care acum sunt in conservare. Daca nu ma insel, din ceea ce s-a putut citit se deducea ca ele chiar vor fi infiintate. Ei, dnule Scripcaru, UNDE sunt?
Citat:
@ http://kissfm.ro/blogs/brasov/2011/01/13/doua-linii-noi-de-troleibuz/
(Stirea e pe mai multe siteuri de informare dar aici am gasit-o acum.)
În primăvara acestui an, vor fi înființate cel puțin două linii de troleibuze care să facă legătura între Astra și Gară, precum și între Triaj și Gară.
Măsura este o necesitate pentru că există solicitări din partea cetățenilor în acest sens.

Conform primarului George Scripcaru, liniile de tensiune sunt în conservare, iar cheltuielile pentru realizarea acestui proiect nu vor fi mari.

_________________
Pro transportului electric!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 06 Aug 2011 21:03:23    Titlul subiectului: 147390

Aveti o data pentru reluarea circulatiei pe linia 8 a troleibuzelor?
_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1352
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 07 Aug 2011 17:35:30    Titlul subiectului: 147415

Am trecut azi prin acea intersectie si reteaua liniei 8 era refacuta complet. Probabil luni pornesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 08 Aug 2011 21:39:40    Titlul subiectului: 147455

Reteaua a fost unsa azi pe la ora 15 cu gresorul. Cred ca totusi nu se merita utilizarea troleelor mari la ore cand nu e aglomeratie. Au circulat doar MAN-uri mici si MAZ uri verzi si au facut fata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 11 Aug 2011 12:47:42    Titlul subiectului: 147568

Na, ca au revenit troleele pe 8! Nu aud pe nimeni fericit!

Am inteles ca lucrarile sunt aproape gata, cel putin la Gemenii. Are cineva niste poze cu intersectia cea noua?

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Pok



Data înscrierii: 25/Apr/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 66
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 11 Aug 2011 17:56:36    Titlul subiectului: 147576

La cât de poluat este orașul nici că mai contază dacă 8 este pe curent sau motorină.
Sau credeai că lumea vrea trolee de amorul artei?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 12 Aug 2011 12:25:02    Titlul subiectului: 147606

Se pare ca cele doua sensuri gemene de la Gemenii sunt finalizate.
Oricum, un lucru e clar, la infrastructura orasul s-a schimbat extrem de mult. Sper sa se continue in ritmul asta cu imbunatatiri si chestii noi, indiferent de cine va gospodari orasul si cine isi va umple sau nu buzunarele.
Traficul este destul de mult imbunatatit, desi aglomerat, iar strazile mari sunt mai mult decat decente. Va place sau nu, traversand mai multe orase ale tarii, Brasovul mi s-a parut cel mai bine pus la punct ca infrastructura, ca intrari si iesiri din oras. Nu sunt singurul sofer care simte imbunatatirile astea, sunt foarte multi cu care am discutat si care s-au delcarat multumiti.
Am vazut prin ziare ca, vai de mine, ce fac turistii cand vad santiere (oftica ca nu baga si ei in buzunar)? Pai turistii, la o banala logica, nu merg sa vada blocurile din Steagu, sau Uzina Tractorul, turistii merg in Centru, prin Calea Bucuresti. Sau vin de la Gara, unde nu este nici un santier, la momentul de fata.
Oricum, in septembrie sper sa incerc si eu aceste sensuri giratorii, cu masina.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 21 Aug 2011 10:12:23    Titlul subiectului: 147820

Au inceput lucrarile la Racordul Harmanului-Garii.
_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2011 14:24:22    Titlul subiectului: 148023

Ionescu a scris:
Se pare ca cele doua sensuri gemene de la Gemenii sunt finalizate.
Oricum, un lucru e clar, la infrastructura orasul s-a schimbat extrem de mult. Sper sa se continue in ritmul asta cu imbunatatiri si chestii noi, indiferent de cine va gospodari orasul si cine isi va umple sau nu buzunarele.
Traficul este destul de mult imbunatatit, desi aglomerat, iar strazile mari sunt mai mult decat decente. Va place sau nu, traversand mai multe orase ale tarii, Brasovul mi s-a parut cel mai bine pus la punct ca infrastructura, ca intrari si iesiri din oras. Nu sunt singurul sofer care simte imbunatatirile astea, sunt foarte multi cu care am discutat si care s-au delcarat multumiti.
Am vazut prin ziare ca, vai de mine, ce fac turistii cand vad santiere (oftica ca nu baga si ei in buzunar)? Pai turistii, la o banala logica, nu merg sa vada blocurile din Steagu, sau Uzina Tractorul, turistii merg in Centru, prin Calea Bucuresti. Sau vin de la Gara, unde nu este nici un santier, la momentul de fata.
Oricum, in septembrie sper sa incerc si eu aceste sensuri giratorii, cu masina.

Nu sunt un fan al lui Scripcaru, si nici al altcuiva de genul asta, dar cand am traversat orasul dinspre Steagu spre Bartolomeu in zece minute, stiind ca alta data numai la Gemenii, Harmanului, Gara si Fagetului pierdeam peste 30 de minute asteptand doua trei cicluri de semafor, mi-a parut bine. Totul e sa inteleaga toti soferii sensul sunsurilor giratorii. Pentru brasoveni, obisnuiti cu ele, e simplu, dar nu in taote orasele s-au inventat (sau aplicat) astea, si unii sunt cam derutati.
Si, pentru ca le am la indemana, cateva imagini de sus, facute de mine acum vreo doua saptamani:












_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Pok



Data înscrierii: 25/Apr/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 66
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2011 16:34:56    Titlul subiectului: 148027

Crezi că dacă nu se făcea centură ocolitoare și drumurile ar fi fost pline de camioane, mai făceai 10 minute cu giratorii cu tot? Eu zic că făceai triplul timpului făcut cu semafoare.
Ce vreau să zic este că timpul se datorează mai degrabă:
1. devierii traficului greu,
2. prețului benzinei.

Pe de altă parte aș vrea să te văd cât te-ai mai bucura dacă n-ai fi șofer ci pieton sau biciclist. Apropo, capitala verde a RRomâniei... prin ce se merită acest titlu? Dacă se fac parcări și benzi de circulație din trotuare și se face ca circulația pentru pietoni și bicicliști să fie imposibilă? De înlocuirea transportului nepoluant local cu fabrici de NOxe marca MAZ/MAN nici nu vorbesc...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bmc671



Data înscrierii: 22/Oct/2011
Ultima vizita: 24/Dec/2011
Mesaje: 7
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2011 21:15:26    Titlul subiectului: 150088

Imi place ca la giratoriul de la Trei Alimentare, la trecerea de pietoni de pe Bd.15 Noiembrie, este semafor rosu pe partea stanga, galben clipitor si verde clipitor pentru C.B. pe partea dreapta...
Nu mai bine se facea o pasarela peste 15 Noiembrie sau...un ''giratoriu subteran pietonal'' cu iesiri pe toate trotuarele strazilor? Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2011 13:12:14    Titlul subiectului: 150154

Semaforul a fost pus pentru ca acel giratoriu de la "trei alimentari" a fost prost gandit de la inceput, sa ne amintim ca atunci cand s-a dat drumul la giratoriu se formau cozi imense pe Calea Bucuresti pana la giratoriul de la spitalul Judetean pe trei benzi! Cel care a gandit acel giratoriu a venit cu alta idee stralucita cand a vazut ce a facut, a dat ordinul sa se monteze un semafor pentru cei care vin din directia B-dul 15 Noiembrie pentru a da sansa si celor care vin de pe Calea Bucuresti sa treaca prin giratoriu, odata montat acest semafor au sansa si pietonii sa traverseze in siguranta, nu acelasi lucru se poate spune despre nou creata trecere de pietoni de pe Calea Bucuresti care e un pericol pentru pietoni si o bataie de cap in plus pentru soferi. Problema din noul giratoriu nu a fost rezolvata nici acum cu acel semafor, cozi se formeaza si acum la ore de varf pe Calea Bucuresti, dar acum se formeaza cozi si pe B-dul 15 Noiembrie pe 4 benzi, pentru ca sa nu uitam, odata cu noul giratoriu s-a anulat banda 1 (banda 1 daca ne uitam bine dispare undeva chiar in giratoriu chiar unde ar fi nevoie) de langa trotuar pe 15 Noiembrie spre Calea Bucuresti, aceea banda a fost taiata din zona pietonala acum cativa ani tocmai ca sa descongestioneze traficul dispre 15 Noiembrie spre Calea Bucuresti.
Ideea unui pietonal subteran e buna dar e prea costisitoare chiar si pentru Scripcaru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2012 18:56:06    Titlul subiectului: 160556

Noua giratie de la Hidro, nu incurca cu nimic circulatia si da posibilitatea celor care vor sa revina spre oras sa se intoarca in conditii mai sigure. Mai mult, da posibilitatea celor care gresesc si se incadreaza spre Centru, desi ar vrea sa mearga spre 3 Alimentare, sa revina pe drumul dorit prin sensul giratoriu.
Statia a fost mutata un pic mai incolo, si marcata din nou.
A am circulat si prin noul semafor de pietoni de la Trei Alimentare. Eram curios pentru ca il remarcasem pe camere si voiam sa stiu daca isi schimba culoarea automat sau la cerere. Am vazut ca e cu buton, care e mai mereu apasat Wink

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community