Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 00:36:10    Titlul subiectului: 146239

folkfan a scris:
Parerea mea este ca o data cu terminarea statiei de tramvai de pe Pasajul Basarab, linia 46 se va prelungi la Ghencea si va inlocui 47
Crearea unei legaturi E-V prin acest pasaj este cea mai oportuna si mai la indemana varianta. Este foarte simplu sa il duci pe 46 pana la CET Vest sau Depoul Militari (46+47 sau 46+35). Ghencea nu genereaza atata trafic spre Basarab ca Militari/Dr taberei, acolo mai mult e nevoie de o legatura cu Unirii (fostul 33 ?) sau de una cu partea de S/SE prin prelungirea lui 27, 19 sau chiar 4. Pe Basarab, eventual poate fi adusa la Ghencea o linie de pe 1 Mai, gen 24.

Pana atunci, este inacceptabil sa ca linia 1 sa dubleze inutil o mare portiune si pe 8 si pe 11 si pe 25, care satisfac excelent legatura cu sudul orasului. Nu au avut inainte de finalizarea pasajului destul timp sa analizeze situatia si fluxurile de trafic ? Domnilor/doamnelor de la RATB, de la Razoare spre sud, 1 mai mult incurca Exclamation Sunt multi care poate au visat la un nou 26 dar realitatea lui 2011 ii contrazice.

Alta chestie... am observat ca 7 se transforma in ultimul timp in linie fantoma...de ce nu este atunci unit cu 4 ? Adica din doua linii slab deservite poate iesi una intr-adevar utila. Se poate motiva prin faptul ca legatura intre CFR Progresu si Unirii se poate face si cu 116, iar o linie Zetarilor-Unirii via Giurgiului ar fi singura legatura cu centrul pentru locuitorii acelei zone.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 13:04:02    Titlul subiectului: 146260

Referitor la CFR Progresu, trenurile spre Giurgiu nu mai merg de ceva ani pe aici, stiut fiind faptul ca s-a stricat podul CFR de la Gradistea. Din motivul asta si fluxul de calatori de la statia terminus RATB "CFR Progresu" a scazut si ar trebui luat in calcul lucrul asta.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 01:07:43    Titlul subiectului: 146952

Cateva pareri ale mele despre traseele autobuzelor:
Linia 227 ar putea fi lejer comasata cu 303...
Linia 331 ar putea fi prelugita definitiv pe Coralilor - Straulesti - Sisesti, pana la Apicultorilor - Oaspetilor (bucla), ca sa aibe si oamenii din zona aia o legatura decenta cu orasul (metrou / centru).
Linia 162 mi se pare perfect inutila, pe toata lungimea traseului. In locul ei, 163 ar putea fi prelungit cateva sute de metri, de pe Rasadnitei pana la CFR.
Linia 181 este o alta inutilitate, respectiv ciudatenie a RATB. Unul din capete este cu succes deservit de 102, iar pentru strazile Ramnicu Valcea si Ramnicu Sarat s-ar putea introduce linia 223, care in loc sa intoarca la Vitan ar putea sa aibe un capat la Piata Ramnicu Sarat, cu bucla pe cele 2 strazi amintite.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Aug 2011 21:51:41    Titlul subiectului: 147505

Liviu1983 a scris:
Crearea unei legaturi E-V prin acest pasaj este cea mai oportuna si mai la indemana varianta. Este foarte simplu sa il duci pe 46 pana la CET Vest sau Depoul Militari (46+47 sau 46+35). Ghencea nu genereaza atata trafic spre Basarab ca Militari/Dr taberei,

Problema trebuie studiata foarte bine. Cum spuneam si in alt topic, tramvaiul 1 merge cu putini calatori dupa Pasajul Basarab, pe Vasile Milea, Bulevardul Timisoara, Sos. Porgresului. Pe Vasile Milea de exemplu il avem pe 11 care circula destul de plin, pe Timisoara il avem pe 25. Daca il ducem pe 46 dupa Pasaj exista riscul sa avem tramvaie goale pe Vasile Milea si sa nu mai fie disponibile tramvaie in alte zone unde este nevoie de ele.
Oricum constructia pasajului a durat 4 ani, era timp destul sa se studieze problema si sa se reorganizeze traseele tinandu-se cont si de numarul limitat de tramvaie din prezent.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Aug 2011 23:14:11    Titlul subiectului: 147551

Parerea mea este ca 1 merge gol spre Milea si mai departe fiindca nu merge unde trebuie. In loc sa mearga spre Militari, dubleaza aiurea 11 si 25 pe Trafic Greu si Viilor pana la Pieptanari. Mi se pare aberant ca in zona Trafic Greu - Progresul, o zona mai degraba de tranzit sa avem 3 linii de tramvai, toate cu frecventa buna, iar pe partea nordica a inelului central (Mihai Bravu - Stefan cel Mare - Victoria - Titulescu) sa avem una singura (46 nu are rost sa il punem la socoteala, fiindca la ce frecventa a ajuns sa aiba e ca in bancul acela cu blondele destepte si tramvaiul 42).

Oricum, e limpede ca aceste trasee sunt configurate de indivizi totali pareleli cu fluxurile de trafic si necesitatile de transport din oras, in functie de interesele de moment ale unora, care sunt mult mai importante decat cele ale utilizatorilor transportului public.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Sâm 13 Aug 2011 17:31:55    Titlul subiectului: 147645

Pe de alta parte 1 leaga cartierele de sud de Victoria Socialismului (Bd. Unirii) cu partea de nord.
Personal folosesc 1 destul de mult de la introducere si abia astept sa se deschida statia superioara de pe pod sa fie o legatura directa a acestor cartiere cu gara. Caci varianta era cu schimbare fie cu autobuz fie cu troleibuz, iar legaturile directe in care nu schimb de 2-3 linii mi-au placut mereu...
Problema cu 1 este ca pe anumite sectoare se taraste ca un melc. Nu stiu ce dispozitii au vatmanii, dar pe Progresul circula in bataie de joc, de fac coada de vagoane in spate. Si este pentru mine un mister acest lucru. Fie statii prea apropiate, fie pericolul ca sa-ti zboare mereu unul cu masina in fata, ar putea sa constituie motive, dar totusi ...

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Aug 2011 22:49:40    Titlul subiectului: 147653

Si tramvaiul 1 mai are o statie "restanta", cea din Pasajul Victoria Smile In alta ordine de idei, s-o luam asa: eu pun linia 1 in fata lui 11 sau 25, ca importanta. Astfel, ca sa nu se mai suprapuna, propun ca 11 si 25 sa aibe alte trasee decat cele actuale sau sa fie cu totul suspendate. S-ar putea introduce o linie de la Romprim pana la CET Vest, cred ca ar folosi mult mai mult conditiilor de acum. In curand se va termina si santierul de pe Berzei, astfel ca 44 va putea fi readus in Giulesti, ca sa nu mai fie 11 necesar.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
1.cremsnit



Data înscrierii: 23/Iun/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2023
Mesaje: 29
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Aug 2011 11:30:36    Titlul subiectului: 147659

Decat o linie Romprim - CET Vest mai buna ar fi una Romprim - Ghencea. Si asa acolo nu mai circula practic nimic (47 nici nu poate intra in disctutie).
Cat despre desfintarea lui 25 trebuie sa spun ca nu mi se pare a fi o idee buna. Desfiintare 25 = Infern pe Giurgiului . Nu se poate lasa zona aia in baza lui 7 (intervale de 13 pana la 17 minute) sau a lui 4 (23 minute) !?! Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 14 Aug 2011 12:56:27    Titlul subiectului: 147660

Si 11 si 25 isi fac treaba chiar bine circuland si unind cartiere. Regret, dar nu vad sensul desfiintarilor unor linii ce isi fac treaba cu prisosinta si transporta calatori pe distante lungi.
In ceea ce ma priveste consider ca o linie de tramvai trebuie sa fie cat mai lunga cu putinta si sa uneasca cat mai multe zone. Nu sunt de acord cu politica de fragmentare a traseelor doar pentru a schimba si a taxa excesiv un drum de la un punct A la un punct B in acest oras ce se pot afla in zone geografice diferite.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Aug 2011 15:32:32    Titlul subiectului: 147665

25 este una dintre cele mai folosite linii de tramvai din capitala. Ar fi absurda desfiintarea ei, si nici nu cred ca ia cineva in calcul aceasta decizie. Cu 11 se mai poate discuta, intr-adevar, odata cu revenirea lui 44, 11 ar putea fi dus la Ghencea, era destul de util cat timp a circulat pe ruta respectiva.

Cat despre 1, mi se pare o linie inutila. "Capatul" de la Vitan este foarte prost organizat, calatorii trebuie sa o ia pe marginea strazii, printre masini, ca sa faca transferul... Chiar nu vad absolut nici un avantaj al acestei linii inelare.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
danny



Data înscrierii: 27/Aug/2011
Ultima vizita: 01/Sep/2011
Mesaje: 2

MesajTrimis: Mie 31 Aug 2011 15:41:24    Titlul subiectului: 148149

Cristian2790 a scris:
2 intrebari am si anume: Exista vreo sansa sa fie dublat parcul auto al liniei 106? Macar 2 masini sa fie pe traseu, 1 mi se pare prea de tot si cu durata semicursei de 50min... Parca e prea de tot...

Exista 2 linii fantoma in Militari: 106 si 138. Ambele sunt utile doar pe o parte mica din traseu (106 in cartierul Rosu, 138 - drumul de o statie dintre Auchan si Iuliu Maniu), ambele dubleaza inutil alte linii in rest (106 pe 178 si 138 pe 137) si vin foarte rar.

Ideea mea e ca ar putea fi unite aceste doua trasee pe ruta Auchan-Iuliu Maniu-Autogara Militari-Apusului-Complex Apusului-Ghirlandei-Cartier Rosu cu intoarcere prin Margelelor-Autogara Militari-Auchan.

Astfel s-ar putea aloca un numar mai mare de vehicule, si s-ar asigura un interval mai scurt intre autobuze (fiind traseul mai scurt). Nu sta nimeni sa astepte 40 de minute dupa un 138 la Auchan, cand in 5 minute ajunge la Iuliu Maniu unde trec autobuzele mult mai des, la fel si la 106 nu sta nimeni sa astepte 50 de minute dupa el, cand in 10 minute ajunge la Complex Apusului la 178 sau 336. Si dupa aceea se plange RATB-ul ca nu sunt linii rentabile.

Daca ar fi o frecventa macar de 15 minute, ar putea fi mult mai folositor, mai ales ca asigura legatura cu punctul la care vor sa ajunga majoritatea oamenilor (metroul, la Pacii - nu ia nimeni autobuzul pana la Universitate ca sa treaca prin blocajele de pe Moinesti si Razoare, majoritatea coboara ori la Pacii si iau metroul, ori la Apusului si iau 336).

Alte propunere a mea pentru Militari ar fi desfintarea lui 61 (dubleaza inutil 137/236/336) si suplimentarea trolebuzelor ramase libere pe linia lui 62 (acesta poate prelua mai multi calatori de dupa Master S.A). De asemenea ar mai putea fi desfintat 236 (care si el vine destul de rar), si prelungit 178 in locul lui pana la Hornbach.

Oricum aceste propuneri ale noastre sunt doar carpeli. Dupa parerea mea, transportul in comun in Bucuresti are o flota suficienta insa este gandit foarte prost. Avem linii dublate inutil (137 cu 138, 86 cu 65, 61 cu 336) in timp ce altii trebuie sa stea cate 45 de minute sa astepte un autobuz; avem transport de tip cartier->centru->schimbat autobuz->cartier, dar n-avem legatura intre punctele de transbordare (autobuzele care vin din est si vest merg in Piata Rosetii, cele din Nord in Piata Romana iar cele din sud in Piata Unirii - fara a fi unite de vreun alt mijloc de transport, asa ca e o adevarata aventura sa ajungi de exemplu de la capatul lui Constantin Brancoveanu la Ikea. Faci 1 ora jumatate, din care o jumatate de ora o pierzi doar cu mersul pe jos intre statiile de autobuz).

Dupa parerea mea tot sistemul de transport ar trebui gandit de la 0 si ar trebui sa se gandeasca global. Sa faca cateva linii principale pe bulevardele mari care sa circule la 2-3 minute iar restul strazilor sa fie unite prin linii radiale la aceste linii principale.

Acum gandesc traseele la modul "Avem nevoie de autobuz la Auchan Militari. Cum facem? Pai facem o statie la Auchan, merge 500 m pana la Iuliu Maniu, si in rest dublam 137 ca am vazut ca sunt calatori pe el"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Sep 2011 00:36:19    Titlul subiectului: 148160

Nu zice nimeni sa nu comasezi 138 cu 106, dar combinatiile 61+336, 90+91, 86+65 sunt absolut necesare, atat timp cat traseele sunt foarte lungi, iar vehiculele depind de reteaua electrica (care implica atat materie prima, cat si infrastructura. Astfel, daca se ia curentul pe la Vatra Luminoasa (sa zicem), asta inseamna ca la Pajura nu mai ajunge troleul??? Daca se prabuseste un copac la Moghioros, Vatra Luminoasa ramane fara legatura cu centrul orasului? Hai sa ne gandim putin...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
danny



Data înscrierii: 27/Aug/2011
Ultima vizita: 01/Sep/2011
Mesaje: 2

MesajTrimis: Joi 01 Sep 2011 20:50:43    Titlul subiectului: 148190

Nu cred ca asta ar fi un argument pentru dublarea unor linii.
Daca se ia curentul la Vatra Luminoasa nu spune nimeni ca 86 nu poate sa mearga pana in ultimul loc unde poate sa intoarca (Foisorul de Foc cred) sau sa introduca o linie temporara de autobuz pana se remediaza problema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cristian2790



Data înscrierii: 28/Apr/2011
Ultima vizita: 21/Ian/2015
Mesaje: 10

MesajTrimis: Vin 02 Sep 2011 00:13:33    Titlul subiectului: 148205

Idee buna comasarea lui 106 cu 178, dar mai demult prin forum a circulat o idee de comasare a lui 106 cu 139, o idee mai buna decat cea cu 178, voi ce parere aveti despre aceasta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Sep 2011 11:05:37    Titlul subiectului: 148214

Nu prea merge. 178 are un interval de succedare mult mai mic decât 106. La fel și 139.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Sep 2011 16:06:35    Titlul subiectului: 148221

Daca are un interval de sucedare mai mic, cu atat mai bine, il va avea si pe portiunea lui 106 Smile eventual se mai sacrifica 2-3 minunte din interval...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Oct 2011 23:22:14    Titlul subiectului: 149831

Propunere pentru trasee de tramvaie și troleibuze (cea pentru trasee de autobuze o voi pune zilele astea - încă nu m-am apucat de scris la ea)


PROPUNERE TRASEE TRAMVAIE oct. 2011 BUCURESTI v2.rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  PROPUNERE TRASEE TRAMVAIE oct. 2011 BUCURESTI v2.rar
 Mărime fișier:  15.43 kb
 Descărcat:  de 422 ori


PROPUNERE TRASEE TROLEIBUZE BUCURESTI(oct. 2011) vers 2.rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  PROPUNERE TRASEE TROLEIBUZE BUCURESTI(oct. 2011) vers 2.rar
 Mărime fișier:  8.28 kb
 Descărcat:  de 526 ori


_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Oct 2011 09:00:32    Titlul subiectului: 149837

Vad ca pastrezi ineptia care se intampla in Militari, cu 2 capete de troleu pe acelasi bulevard... Ce s-ar intampla daca si 61 ar merge la Liceul Auto, sau invers...? De ce trebuie sa fie 2 capete de linie la 1 km unul de altul, in loc de unul comun?
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 08 Noi 2011 02:42:11    Titlul subiectului: 150179

Propunrea penrtu trasee de tramvaie (puțin modificată) și o propunere pentru trasee de autobuze.
P.S. Dacă s-ar înființa linia 33 propusă de mine, oare în week-end tramvaiul 14 ar merge înlocuit cu autobuz între P-ța Sf. Vineri și Șos. Pantelimon (călătorii să ia 33-ul apoi)? Rolling Eyes



PROPUNERE TRASEE TRAMVAIE BUCURESTI nov 2011.rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  PROPUNERE TRASEE TRAMVAIE BUCURESTI nov 2011.rar
 Mărime fișier:  16.11 kb
 Descărcat:  de 430 ori


PROPUNERE TRASEE AUTOBUZE BUCURESTI (oct. nov. 2011).rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  PROPUNERE TRASEE AUTOBUZE BUCURESTI (oct. nov. 2011).rar
 Mărime fișier:  21.61 kb
 Descărcat:  de 777 ori


_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2011 14:49:11    Titlul subiectului: 151065

Daca ne-ar scuti RATB-ul de traficul infernal de troleibuze pe Occidentului si ar muta linia de troleibuz de la Romana pe Dacia in continuare, poate s-ar conecta la reteaua nefolosita de la Dacia si in acest fel s-ar ajunge de 2 ori mai repede la gara Smile
In prezent, numai intrarea in rondul de la Romana, in statia aceea absurda, ne costa pe noi, calatorii, vreo 5 minute, plus alte 3-4 minute cand face stanga pe Gheorghe Manu. Statia din Romana sens Gara ar putea fi mutata cu succes pe Bd Dacia, la intersectia cu Nicolae Iorga, imediat dupa hotelul Duke. Macar 86 si 133 sa procedeze asa, iar 79 sa ramana experimental pe Occidentului-Polizu, sa vedem atunci pe unde sunt mai multi calatori Smile

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2011 16:48:01    Titlul subiectului: 151067

Pe Bd. Dacia uneori sunt cozi de mașini de la intersecția cu Cal. Victoriei Twisted Evil
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2011 23:51:40    Titlul subiectului: 151159

Si daca tot nu mai merge 19 pe Liviu Rebreanu, cred ca ar fi fost utila devierea lui in Colentina, la capatul lui 21. Ar fi mers pe 1 Decembrie - Basarabia - Chisinau - Pantelimon - Ziduri Mosi - Colentina. Locuitorii de pe 1 Decembrie chiar nu au alternativa la 40, care vine destul de greu.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2011 01:51:27    Titlul subiectului: 151258

mrM a scris:
Pe Bd. Dacia uneori sunt cozi de mașini de la intersecția cu Cal. Victoriei Twisted Evil

Asa este, si intre Piata Gemeni si Calea Mosilor, chiar daca avem 3 benzi pe un sens, o data cu introducerea sensului unic, tot este aglomeratie ! Propunerea lui folkfan ar avea sorti de izbanda la un trafic normal, din pacate, asa cum remarca mrM normalitatea traficului pe bulevardul Dacia in orele de varf nu avem. Chiar daca pare un ocol, totusi troleele pe ruta Gheorghe Manu-Occidentului ajung mai repede in opinia mea la gara decat pe varianta Dacia-Grivitei

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2012 23:48:31    Titlul subiectului: 151950

Referitor la liniile "fantoma" expuse de mine la topicul potrivit de pe forum, iata propunerile mele pentru a comasa si/sau modifica aceste linii, in vederea eficientizarii:
- mutarea liniei 42 pe traseul Piata Presei Libere - Damaroaia si imbogatirea parcului circulant cu vagoane de pe linia 24;
- prelungirea liniilor 178 si 336 in cartierul Rosu, deservit de actuala linie 106 (poate fi prelungita macar una din ele);
- prelungirea proaspetei linii 216 pana la Silflor&Move, actualul capat al liniei 125, foarte "scumpa la vedere"... sau prelungirea lui 125 in locul lui 216;
- comasarea liniilor 126 si 185 (cu modificari nesemnificative in traseu) si imbogatirea parcului circulant;
- liniile 148 si 149 sunt probabil "conventii" gen 331BIS, altfel nu le vad rostul in circulatie;
- modificarea liniei 181 si imbogatirea parcului circulant: bucla Ramnicu Valcea - Camil Ressu - Ramnicu Sarat, Soseaua Vitan-Barzesti, Sos. Berceni, Bd Metalurgiei (partea necirculata de RATB) - Real Berceni; ciotul de la INMB poate fi deservit de un 181 BIS, cu plecari similare cu cele de acum;
- comasarea liniilor 223 si 323 si imbogatirea parcului circulant;
- comasarea liniilor 261 si 301, cu modificarea lui 301 prin cartierul Vatra Noua;
- prelungirea liniei 226 la Cartierul Fortuna, unde merge acum "naveta" 302;
- comasarea liniilor 303 si 227;
- prelungirea liniei 605 de la Aeroport Baneasa spre "Doi Cocosi", de unde ar coti la dreapta si ar intoarce experimental pe Bulevardul Petrila (zona aceea este foarte slab deservita de RATB); nu ar fi o ideea rea nici modificarea lui 205 la Bd. Petrila.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2012 00:46:04    Titlul subiectului: 151954

Linia 42 are un singur scop, si acesta nu este sa duca calatorii de la PPL la Primaria sectorului 1. Scopul liniei 42 este sa mentina calea de rulare "libera" pentru accesul / retragerea vagoanelor liniei 41. Daca nu ar fi 42, "berbecii" ar parca imediat 'carutele' pe linia tramvaiului, si aici ma refer la stradutele din zona Clabucet.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Următoare
Pagina 33 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community