|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Iul 2011 10:44:51 Titlul subiectului: 2011-07-14 |
145887 |
|
Catalin Ghita a scris: | Ce tampenie, daca apucau sa ia 100 de cotinete, R.A.T.P.-ul actual ar fi tras si acum ponoasele unei astfel de "investitii"...
Si apoi, cam cat de diliu sa fi sa crezi ca poti sa "concurezi" cu evazionistii si ilegalisti PRIVATI, care erau dispusi la aproape orice pentru banii LOR, in timp ce alora cu microbuze de stat (probabil) li se rupea de cati calatori transporta?!?
Ce prostie, daca privatii veneau cu ricse, aia de la Autobuzul i-ar fi imitat?!?
Iata mostre de lipsa de profesionalism si inteligenta in decizii (semi-)politice privind transportul public... |
Problema era ca Autobuzul avea in parc autobuze vechi, neincalzite iarna, intr-o stare destul de proasta, care circulau goale (dar goale-goale, nu e exagerare) in timp ce janghinoasele private care ii piratau traseele scoteau bani frumosi. Situatia era cu atat mai tragica cu cat Autobuzul nu avea o oferta de legitimatii de calatorie atractiva si biletele nu erau valabile de la RATEC la Autobuzul si invers.
La un moment dat a fost o prezentare a celor de la Solaris - un autobuz a circulat 2 zile pe traseul 14 - ocazie cu care s-au facut mari planuri de viitor si cam atat. De achizitii de autobuze noi nici nu putea fi vorba, din lipsa finantarii. Asa ca nea omul Giubernea a venit cu solutia (si aia aplicata cu greutatea chinurilor nasterii) de a inchiria dube (cele pe care le avem acum pe cap la RATP). Cele 50 de dube au fost inchiriate in 2 etape, am mai scris despre asta. E curios de ce a tinut mortis Giubernea sa mearga pana la capat cu ideea asta, in conditiile in care se spunea la drumul mare ca Autobuzul era din start copil facut ca sa moara si cine trebuie sa puna mana pana la urma pe spatiul din Tudor. Evident, in aceste conditii Giubernea fusese numit director doar cat sa faca treaba bine ticluita. Probabil ca realizarea Iulius Mall a facut ca interesul sa scada pe moment (gurile rele vorbeau despre aparitia unui mall in locul garajului din Tudor, ori Iulius Mall deja le strica planurile; e interesant ce s-ar fi intamplat cu Sectia 1 a RATEC - troleibuze - care impartea cu Autobuzul fostul garaj de autobuze si troleibuze din Tudor, daca planul era real si ar fi mers pana la capat). |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Iul 2011 13:25:44 Titlul subiectului: 2011-07-14 |
145900 |
|
Catalin Ghita a scris: | Tare ideea comisionului din vanzari, eu unul o consider o solutie buna, insa mi se pare penibila ideea ca "Vor vinde bilete atit controlori si muncitori, cit si angajatii TESA". Foarte tare, mi-l si inchipui pe un coleg de forum umbland prin tramvaie si vanzand bilete... |
Este greu de crezut, pare penibil, insa asta era halul in care fusese adus transportul public din Iasi (chiar mult mai rau de atat si recitind aceste articole mi se urca sangele la cap ca si atunci cand tot vartejul asta mortal era in plina desfasurare). Poate vor intelege unii colegi de forum la care a trebuit sa ma "rastesc" nitel de ce i-am acuzat ca vorbesc fie in necunostinta de cauza, fie uitand... Catalin Ghita a scris: | De mult timp, primarul Constantin Simirad a solicitat sefilor RATEC sa intocmeasca niste grafice dupa care sa se ghideze calatorii, in asa fel incit sa nu fie nevoiti sa astepte minute intregi sosirea tramvaielor si troleibuzelor. Acum o saptamina, conducerea RATEC a dat comanda unei firme pentru executarea placutelor care vor fi montate, cel mai probabil, incepind de saptamina viitoare. Acestea vor contine orele la care trebuie sa ajunga in statii fiecare tramvai si troleibuz. (C.N.) "[/i]
S-a mai facut ceva sau ... |
La un moment dat au existat, insa nu mai retin cand, deci nu stiu daca la asta se refera articolul sau daca ceea ce spun eu se intamplase in anii anteriori. Pana nu demult se mai putea vedea o astfel de placuta pe stalpul din statia de autobuz de la Gara (pe partea cu regia) - sigur, se mai pastra doar placuta, nu si hartia cu orarele. Daca atunci graficele erau date peste cap din anumite motive, acum gama de motive s-a diversificat. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Iul 2011 20:20:06 Titlul subiectului: 2011-07-15 |
145989 |
|
Romanul, care face haz de necaz, a gasit si in asta sursa de glume. In perioada respectiva era la moda sa discuti bascalios despre "Girlea, simirad si satelitu'".
Folclorul romanesc a scris: | Cum se uita simirad prin telescop, il zareste pe Girlea calare pe-un satelit, facandu-i bucuros semne cu mana: "Sefu', sefu', a mai iesit un tramvai la strada!" |
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 25 Iul 2011 12:32:38 Titlul subiectului: 2011-07-13 |
146393 |
|
Arhiva de Presa a scris: | http://www.evenimentul.ro/articol/de-astazi-in-tramvaie.html
""Vor vinde bilete atit controlori si muncitori, cit si angajatii TESA", a adaugat dl Abalasei. Masura ar putea sa-i afecteze serios pe taxatori, care primesc salariile in functie de incasari, in conditiile in care, fiind mai multi, retributiile se vor diminua. "Ei primesc 4 la suta din incasari, insa am aprobarea Consiliului de Administratie sa maresc acest procent. Si, daca incasarile cresc peste 500 milioane zilnic, chiar o voi face", a incheiat dl Abalasei. (C.Negoita)" | Tare ideea comisionului din vanzari, eu unul o consider o solutie buna, insa mi se pare penibila ideea ca "Vor vinde bilete atit controlori si muncitori, cit si angajatii TESA". Foarte tare, mi-l si inchipui pe un coleg de forum umbland prin tramvaie si vanzand bilete... Arhiva de Presa a scris: | http://www.evenimentul.ro/articol/iesenii-sint-nemultumiti-de.html
"15-04-2003
Iesenii sint nemultumiti de scumpirea biletelor la maxi-taxi |
"Iesenii sint nemultumiti de scumpirea biletelor la maxi-taxi": Nemultumiti-nemultumiti, da' uite ca tot calatoreau ca prostii...
Arhiva de Presa a scris: | http://www.evenimentul.ro/articol/de-saptamina-viitoare-calatorii.html
"Acum o saptamina, conducerea RATEC a dat comanda unei firme pentru executarea placutelor care vor fi montate, cel mai probabil, incepind de saptamina viitoare. Acestea vor contine orele la care trebuie sa ajunga in statii fiecare tramvai si troleibuz. (C.N.) " | S-a mai facut ceva sau ... _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 26 Iul 2011 11:21:54 Titlul subiectului: Comentarii pe seama articolelor din Arhiva de Presa |
146496 |
|
Arhiva de Presa a scris: | http://www.evenimentul.ro/articol/transportul-in-comun-iesean.html
"Mai mult, regia de transport in comun din Constanta s-a oferit sa vinda RATC Iasi 20 troleibuze, tot second hand, evident. " |
Hm, nu stiam ca R.A.T.C. (Constanta) a vrut sa dea troleibuze la Iasi inca din ... 2001...
De altfel, sunt interesante ideile de atunci privind infiintarea de trasee noi de troleibuz...
Arhiva de Presa a scris: | http://www.evenimentul.ro/articol/schimbari-in-circulatia-mijloacelor.html
"Tot de astazi, cei care folosesc mijloacele de transport in comun vor avea la dispozitie un nou traseu de troleibuz, 41, pe care circula acum autobuzele 14 (Copou – Podu Ros – CUG)." | Sa inteleg ca traseul 41 a fost dat in folosita pe 16-09-2002, inlocuind traseul 14 de autobuz...
Arhiva de Presa a scris: | http://www.evenimentul.ro/articol/tramvaiele-si-troleibuzele-vor2.html
"18-12-2002
"Lucram la un grafic orar si, bineinteles, fiecare conducator de vehicul va avea cite unul, pe care va trebui sa-l respecte. In cadrul sedintei Consiliului de Administratie al regiei se vor propune si sanctiuni pentru vatmanii si soferii care vor intirzia din alte cauze decit cele obiective, precum defectiunile cu care, de altfel, ne confruntam in fiecare zi", ne-a spus dl Maricel Gherca, inginerul-sef al RATEC. (C.N.)" | S-au mai pus oare in practica aceste grafice orare in 2002?!? Eu nu-mi amintesc sa fi vazut orare prin 2002-2003, cand veneam pe la Iasi...
Arhiva de Presa a scris: | http://www.evenimentul.ro/articol/de-miine-autobuzele-intra.html
"In plus, la sedinta de pe 17 decembrie, consilierii locali vor dezbate un proiect al SC Autobuzul referitor la achizitionarea in leasing a 100 de microbuze cu cite 16 locuri. Dl Giubernea spune ca, in prima faza, prin februarie-martie 2003, vor fi cumparate 50. "Acum, microbuzele maxi-taxi ne fac concurenta; in curind, se va intimpla invers", ne-a spus dl Giubernea. (C.N.)" |
Ce tampenie, daca apucau sa ia 100 de cotinete, R.A.T.P.-ul actual ar fi tras si acum ponoasele unei astfel de "investitii"...
Si apoi, cam cat de diliu sa fi sa crezi ca poti sa "concurezi" cu evazionistii si ilegalistii PRIVATI, care erau dispusi la aproape orice pentru banii LOR, in timp ce alora cu microbuze de stat (probabil) li se rupea de cati calatori transporta?!?
Ce prostie, daca privatii veneau cu ricse, aia de la Autobuzul i-ar fi imitat?!?
Iata mostre de lipsa de profesionalism si inteligenta in decizii (semi-)politice privind transportul public...
Arhiva de Presa a scris: | http://www.evenimentul.ro/articol/linia-troleibuzului-14-va.html
"Linia troleibuzului 14 va fi gata inainte de inceperea anului scolar
• este convins dl Neculai Abalasei, directorul RATC" |
Pana la urma ce s-a mai facut cu aceasta linie 14, despre care s-a vorbit destul de mult si parea aproape gata de finalizare...
Arhiva de Presa a scris: | http://www.evenimentul.ro/articol/20-troleibuze-pentru-traseul.html
"Ieri a inceput testarea liniei de troleibuz 41, care va face legatura intre CUG, Palatul Culturii si Copou, si pe care vor circula 20 troleibuze. " |
Nu stiam ca linia 41 e o linie atat de "noua", infiintata abia in 2002... Poate ar fi interesanta o lista cu linia si data darii in functiune...
Arhiva de Presa a scris: | http://www.evenimentul.ro/articol/toate-troleibuzele-articulate-vor.html
"Lipsa banilor, preturile prea mari ale celor noi, precum si faptul ca putine tari din Europa mai au transport cu troleibuze au constituit motive suficiente pentru ca sefii RATC sa gaseasca aceste metode de a prelungi durata de viata a troleibuzelor. (C.N.)" |
Cam cat de imbecila e afirmatia ca "putine tari din Europa mai au transport cu troleibuze" ?!? Poate vrea sa spuna "putine tari bananiere din Europa mai au transport cu troleibuze"... _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|