Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Iul 2011 09:55:40 Titlul subiectului: |
146046 |
|
Azi dimineata (noaptea de sambata spre duminica) la ora 4 au fost controale cu jandarmi pe toate liniile de noapte. Se opreau toate masinile la statia lui 783, iar plecarea "oficiala" in traseu de acolo se facea. La Unirii 1 au venit toate la 3.45, apoi au oprit 15 min la terminalul lui 783, cat a durat controlul.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Iul 2011 10:14:25 Titlul subiectului: |
146047 |
|
Am luat si eu N120 in jurul orei 01:00 si erau controlori in masina. M-am mai uitat la cateva autobuze cu care ne-am intersectat si de asemenea erau controlori inauntru. In alta ordine de idei, autobuzele erau cam goale, in general, pentru o sambata seara... Nu cred ca o sa dureze prea mult minunea, desi este cat se poate de utila...
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Iul 2011 11:14:00 Titlul subiectului: |
146049 |
|
Este un luctu pozitiv reinfintarea liniilor de noapte, dar ... ca de obicei totul s-a facut in stil romanesc:
-Lipsa de informare: anuntul s-a facut cu 2-3 zile inainte. Masura ar fi trebuit popularizata cu cel putin o luna inainte, daca chiar nu mai repede. Ar fi trebuit sa se tipareasca pliante cu traseele si timpii de parcurs. Ar fi trebuit sa fie o campanie de informare similara cu cea a cardurilor de calatorie. Referitor la informare nici macar soferii nu au fost informati. Sa radem sau sa plangem ?
-Macar la liniile de noapte ar fi trebuit sa fie afisat orarul in statii, daca ziua sunt ambuteiaje in trafic, nu poti sa spui acelasi lucru noaptea.
-Ar fi trebuit sa se gandeasca de la inceput la un terminal, sa nu fie haosul semnalat de mai multi useri.
Toate astea ma fac sa ma intreb despre profesionalismul celor din conducerea RATB. Mai sunt oameni profesionisti in posturile de decizie ? Pai ... nu prea cred, majoritatea se poarta ca niste amatori, fiind pusi cel mai probabil pe criterii politice. Dovada ... pai uitati-va la cum se implementeaza ideea cu liniile de noapte ...
Mie personal, din punct de vedere al calatorului cinstit, platitor de abonament, nu prea sunt de acord cu toate aceste balbe ale RATB-ului, cred ca ar trebuie facuta o curatenie generala la varful regiei.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 18 Iul 2011 23:52:54 Titlul subiectului: |
146092 |
|
In concluzie... Totul e bine cand se termina cu bine...
http://www.adevarul.ro/actualitate/social/300_de_grevisti-iertati_de_concediere_0_519548570.html
"Șoferii RATB care au întrerupt vineri programul de lucru din proprie inițiativă au fost iertați
Șoferi și vatmani au mers vineri seara la sediul RATB să-și ceară niște drepturi nescrise în contract
Șoferii RATB care au întrerupt vineri, pentru câteva ore, circulația transportului public s-au întors la serviciu. Cei 300 de angajați au renunțat la „serviciul taxi” când au aflat că la sediul RATB s-au depus 350 de cereri de angajare.
Solicitările invocate la protestul spontan de vineri, care a durat aproape 15 ore, au fost discutate din nou ieri, la sediul RATB din București. Astfel, suspendarea serviciului de noapte, adică transportarea șoferilor de la serviciu acasă, era încă principala nemulțumire a celor aproximativ 300 de protestatari. „Acest serviciu a fost suspendat odată cu introducerea liniilor de noapte, pentru că nu ar mai fi mașini care să ducă și să aducă 4.000 de șoferi la serviciu", a explicat ieri, cu jumătate de oră înainte de negocieri, Mircea Ionescu, liderul sindicaliștilor RATB.
Pe Aceeași Temă
Șoferii RATB au renunțat la protest și s-au întors pe traseuTransportul la serviciu, o „lege nescrisă"
Reprezentantul angajaților a adăugat că reacția pe alocuri agresivă și ilegală a colegilor lui, care a presupus abandonarea mijloacelor de transport pentru a veni la sediul RATB să-și ceară doleanțele, a fost ca „furtuna de duminică-noapte" din București. Ionescu a precizat că transportarea angajaților nu este trecută în contractul de muncă, dar că este „o lege nescrisă" de foarte mult timp. În replică, Adrian Criț, directorul general al RATB, susținea că, dacă șoferii plătiți în medie cu 2.800 de lei vor mai sabota transportul public, va apela la Serviciul de Resurse Umane pentru desfacerea contractului lor de muncă. „Avem peste 350 de cereri de angajare, așa că, îi putem înlocui. Mai mult, vom calcula pierderile și vom vedea cum le vor plăti", a precizat Criț, înaintea discuțiilor cu sindicaliștii.
Se montează orarul curselor de noapte
Astfel, după negocieri făcute în timp-record, de 10 minute, pretențiile celor 300 de protestatari au fost abandonate, iar oamenii vor veni și vor pleca de la muncă pe cont propriu. De asemenea, gestionarea cu succes a situației de către regia bucureșteană va acorda timp responsabililor cu noile trasee de noapte pentru „finisarea" proiectului. Astfel, primul lucru care se va vedea în stații vor fi plăcuțele cu orarul rutelor nocturne. Cele 23 de trasee de noapte în Capitală au început în noaptea de vineri spre sâmbătă și vor funcționa fără întrerupere.
Șoferii au vrut să blocheze liniile de noapte
Vestea că Regia Autonomă de Transport București (RATB) va introduce transport public de noapte nu a fost primită cu entuziasm vineri de unii angajați ai instituției municipalității. Fără niciun avertisment, mai multe mijloace de transport în comun au fost abandonate de șoferi sau retrase în fața depourilor.
Pasagerii au așteptat în zadar, în stații, la temperaturi de peste 35 de grade Celsius, sosirea autobuzelor sau a tramvaielor. Aceste neplăceri cauzate călătorilor, precum și pierderile de ordin intern vor fi analizate de conducerea regiei bucureștene. De asemenea, se va discuta și motivul pentru care unii sindicaliști i-ar fi instigat pe cei aproape 300 de oameni care s-au adunat în fața sediului RATB. În timp ce șoferii aflaseră că mai marii instituției i-au numit boschetari, conducerea susține că sindicaliștii foloseau această „etichetare" pentru călătorii bucureșteni.
Sute de călători au circulat în primele trei nopți cu autobuzele
Deși vineri seara era incertă funcționarea transportului public de noapte în București, autobuzele au circulat și după ora 23.00. Potrivit aprecierilor RATB, câteva sute de călători au folosit în fiecare noapte, de vineri încoace, mijloacele de transport nocturne. Asta demonstrează că studiul care a arătat că 98 la sută din persoanele chestionate au răspuns că doresc introducerea transportului public pe timp de noapte arată realitatea. Calcule la zi ale specialiștilor din cadrul regiei arată că instituția va cheltui 30.000 de lei pe noapte pentru tot ceea ce presupune rețeaua de "autobuze nocturne".
Prețul unei călătorii va fi cel existent în rețeaua de transport public, respectiv 1,3 lei, iar autobuzele vor circula, între orele 23.00-1.00 și 5.00-6.00, la un interval de 30 minute și între orele 1.00-5.00, la 60 de minute."
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 19 Iul 2011 07:56:35 Titlul subiectului: |
146097 |
|
Dar de ce pe site-ul RATB arata intre orele 23.00-1.00 interval de 15 minute si intre orele 1.00-5.00 60 minute?
Pana la urma in intervalele orare 23.00-1.00 si 5.00-6.00 va fi 15 sau 30 minute?
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 20 Iul 2011 20:37:43 Titlul subiectului: |
146168 |
|
Din balba in balba sau cum sa nu mai intelegi nimic.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.98 kb |
Vizualizat: |
de 18526 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Mie 20 Iul 2011 21:37:20 Titlul subiectului: |
146171 |
|
Cele cu 5XX sunt indicativele interne pentru liniile de noapte.
_________________
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 20 Iul 2011 22:09:11 Titlul subiectului: |
146176 |
|
Dar programul ala il vede toata lumea, Chiar asa de rigid sa fie formularul ala sa nu poata da "mai acana" o coloana sa incapa 4 caractere sau sa mai ingusteze fontul? De ce nu au generalizat-o si pe tablite sa nu se mai incurce in tot felul de litere.
Pe tabla e trecut N105 (sau in variantele lui spatiat, nespatiat, cu punct sau fara dupa N, fara N din lipsa de spatiu), dupa aia pe programul de la capat e trecut ceva extraterestru.
Separat de tabelul cu trasee de zi, un alt tabel (pe aceeasi foaie) cu rubrici specifice traseului de noapte.
Ca dupa aia sunt afisate corect pe traseu, dar cate o linie - un flintic de tabel pe toata foaia, cum e cazul lui N113, pus uneori in locuri in care nu opreste (la Romana e problema asta cu o statie numai pentru N118).
Trebuie sa-i invatam noi cum se face. Prin alte zari vin cu informatii la obiect, facilitand intr-un mod usor calatoria, fara crispari din partea publicului; la noi parca iti fac o favoare ca le mai trec pe indicatoare, ca sa fie.
Ca indicative, daca tot au un capat central, au reusit sa le zapaceasca, cand normal ar fi fost o dispunere orara a traseelor, cum a mai fost, stiind ca de la 101 la 108 acopera zona dintre Piata Presei si Republica, 109-114 Faur-Progresu si 115-123 Zetarilor-Bucurestii Noi. Simplu. Dar au preferat sa le intercaleze si sa omita unele zone - Daca ziua studentii au linia 601, de ce nu au si noaptea una? Sunt trasee duse pe coclauri unde nu misca nimeni noaptea, recte zone industriale, cum e linia care umbla pe la Valea cascadelor.
Pe sos Nordului as pune si n-as pune linie de noapte, pentru ca pe acolo colcaie de masini si taxiuri la sfarsit de saptamana, nu stiu in timpul saptamanii daca se justifica.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Iul 2011 22:48:26 Titlul subiectului: |
146178 |
|
Ceva e gresit. Daca linia 505 este de noapte de ce circula intre orele 13 si 21 ?
rosetti61 a scris: | Dar programul ala il vede toata lumea, Chiar asa de rigid sa fie formularul ala, sa nu poata da "mai acana" o coloana sa incapa 4 caractere, sau sa mai ingusteze fontul? |
Deja ceri prea mult de la angajatii RATB. Inca o data au facut dovada ca multi dintre ei nu au ce cauta la regie. Probabil au fost pusi pe criterii politice, dar deja deviez de la topic. Oricum au dat dovada inca o data de un TOTAL neprofesionalism. Si bineinteles oamenii astia sunt platiti din banii NOSTRI !
Revenind la topic, pe cand afisaje electronice in statii cu timpii ramasi pana vine vehiculul, dupa modelul Ploiestiului sau Timisoarei ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Iul 2011 09:24:17 Titlul subiectului: |
146188 |
|
Tablita de la Piata Unirii statia de langa fosta Banca a Religiilor
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.9 kb |
Vizualizat: |
de 18456 ori |
|
_________________ http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras |
|
Sus |
|
|
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 21 Iul 2011 23:17:12 Titlul subiectului: |
146236 |
|
Sheena a scris: | Pana la urma in intervalele orare 23.00-1.00 si 5.00-6.00 se circula la 15 sau 30 minute? |
Nu pune prea multa baza pe informatiile de pe acel site. Bineinteles ca nu se circula la 15 minute... de altfel nici nu ar trebui, evident ca nu sunt potrivite autobuze de 100 de locuri pentru linii in care bate vantul dar asta e alta discutie. Tot pe acelasi site, de altfel cum se vede si din programul prezentat de rosetti61 ar exista in continuare linia 242 desi de 3 luni nu mai circula
Am observat un lucru cu aceste linii de noapte, cel putin in cazul lui N105. Din ce am observat marti, acesta are prima cursa la 22.30 nu la 23.00. Ultima tura din 313 pleaca acum la 22.25 iar ultimele 3 ture care plecau la interval de 10 minute - ultima la 22.55 - au fost scoase.
P.S.: Cred ca avem cele mai urate indicatoare intre toate capitalele UE. Prima din cele 3 tablite din poza lui @yo3ies este pur si simplu o mizerie, mai ales ca se afla intr-un punct de maxima circulatie, in "buricul targului".
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Iul 2011 23:25:44 Titlul subiectului: |
146237 |
|
Exista si orare de circulatie, la capatul de la Piata Unirii, considerat punctul central al liniilor de noapte ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 27 Iul 2011 21:25:40 Titlul subiectului: |
146667 |
|
Numerotarea 5xx, prezenta pe situl RATB in unele grafice, cat si in sistemul informatic de afisaj din autobuze, se refera fix la... liniile de noapte Astfel, linia N1xx devine 5xx. Probabil este o idee de renumerotare, extrem de buna. Eu unul as fi optat pentru 8xx, ca tot asa se numeau si cursele de noapte "cu circuit inchis".
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Mie 27 Iul 2011 21:50:14 Titlul subiectului: |
146670 |
|
Numerotarea 5XX este strict de folosinta interna a RATB.
_________________
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Iul 2011 00:07:46 Titlul subiectului: |
146673 |
|
Am testat seara asta liniile de noapte. Un pas inainte, in ciuda balbelor de la infiintarea acestora. La statia de la Piata Universitatii era afisat (in sfarsit) orarul liniilor de noapte care faceau statie acolo, N 101 si N 113 (pozele 1-2).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.7 kb |
Vizualizat: |
de 18234 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.58 kb |
Vizualizat: |
de 18234 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată guest la Mar 31 Dec 2013 02:16:21, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Iul 2011 00:11:37 Titlul subiectului: |
146674 |
|
Spre mirarea noastra......autobuzele vin la timp ! De fapt era un card e autobuze, care au plecat cam la aceeasi ora de la statia Unirii, printre ele si N 101 si N 113 care faceau statie la Universitatii. Cate ceva despre autobuze. Acestea sunt Mercedes Citaro II. Cate ceva despre rentabilitatea autobuzelor de noapte. Pai la miezul noptii, linia 101 cu care am circulat de la Universitate la Mihai Eminescu era plina, toate locurile pe scaune ocupate plus inca 15 insi in picioare. Deci se poate......
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.57 kb |
Vizualizat: |
de 18233 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.05 kb |
Vizualizat: |
de 18233 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Iul 2011 00:15:24 Titlul subiectului: |
146675 |
|
Din pacate orarul este afisat doar in statiile centrale. Cel putin in cazul liniei N 101, care face legatura intre centru si Pasaj Colentina (fostul Helitube). La statia "Mihai Eminescu" nu era afisat nici un orar, doar indicativul de statie unde a fost adaugat...N 101. Si ca o chestie haioasa, indicatorul de statie era deasupra unei pubele (poza 2). In ultima poza puteti vedea cum au adaugat indicativele liniilor de noapte pe un indicator de statie din zona centrala.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.23 kb |
Vizualizat: |
de 18232 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.41 kb |
Vizualizat: |
de 18232 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.21 kb |
Vizualizat: |
de 18232 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 28 Iul 2011 12:46:39 Titlul subiectului: |
146740 |
|
NU numerotarii cu 5xx si 8xx si xxx. Numerotarea trebuie sa ramina asa cu N in fata sau in coada numarului traseului!
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Joi 28 Iul 2011 14:36:40 Titlul subiectului: |
146747 |
|
Numerotarea cu 5XX este strict de uz intern.La fel si cu linia turistica de oras care are ca uz intern indicativul 761, iar liniile ecumenice au 75X. repet este de uz intern. Pe afisaj se poate pune orice alt ceva.
_________________
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Iul 2011 14:58:26 Titlul subiectului: |
146753 |
|
Ideea mea era sa devina de uz extern nu inteleg ce ce trebuie sa le zica "N" sau "T"....
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Joi 28 Iul 2011 16:57:16 Titlul subiectului: |
146760 |
|
Pentru a te duce cu gandul ca este linie de noapte sau linie turistica dupa caz.
_________________
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Iul 2011 17:08:32 Titlul subiectului: |
146761 |
|
Abonamentele generale sunt valabile si pe liniile de noapte sau nu ? Oricum, pana acum ( toate ) abonamentele specificau ceva de genul ca sunt valabile numai in intervalul 5 - 24.
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Joi 28 Iul 2011 17:11:18 Titlul subiectului: |
146762 |
|
Da, sunt valabile. Eu circul destul de des cu aceste linii de noapte si folosesc abonament pe toate liniile.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Iul 2011 15:56:31 Titlul subiectului: |
146839 |
|
Am o intrebare pentru cei care au folosit mai des liniile de noapte. Sunt echipaje de control in fiecare masina? Eu le-am folosit o singura data, a doua zi dupa inaugurare, si asa era.
Si, daca sunt, se pot procura bilete si de la acestia? Pentru ca nu cred ca mai gasesti vreo casa de bilete deschisa la 3 noaptea
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Iul 2011 16:51:26 Titlul subiectului: |
146840 |
|
Nu sunt echipe de control in fiecare masina, doar in noptile de weekend, cu tot cu jandarmi. Singura casa deschisa noaptea este cea de la Piata Unirii, la statia lui 32. Liniile de noapte au fost concepute pentru a pleca din centru spre cartiere; daca mergi din cartiere spre centru... e posibil sa mergi gratuit
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
|