Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Arhiva de presa - 2004
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 12:40:20    Titlul subiectului: 2004-04-03 146822

http://www.evenimentul.ro/articol/disponibilizari-si-trasee-noi.html

"03-04-2004

Disponibilizări și trasee noi la SC Autobuzul

Noua conducere a SC Autobuzul a început să pună în aplicare planul de rentabilizare a societății, care are zeci de miliarde de lei datorii la buget. Primul pas a fost preluarea contractului de leasing pentru cele 50 de microbuze închiriate de la SC Afin prin Bursa Moldovei. CL a aprobat recent renunțarea la serviciile oferite de Bursa Moldovei, deși rezilierea contractului va presupune achitarea de către SC Autobuzul a 11 miliarde de lei (chiria pe ultimele luni plus taxele de management). "Pentru fiecare dintre cele 50 de microbuze închiriate vom economisi 400 de euro, deoarece service-ul lor va fi asigurat de către unitate. Chiria va fi de 1.120 de euro de microbuz pe lună, în loc de 1.520 de euro", ne-a spus dl Maricel Ghercă, directorul SC Autobuzul. Un al doilea pas îl constituie disponibilizarea a 38 de salariați, care vor primi luni preavize. "Dacă nu vom reuși să cumpărăm autobuze noi, probabil vor urma și alții. Avem niște autobuze, dar sînt vechi și cu consum mare de motorină, fapt care nu justifică folosirea lor", ne-a mai spus dl Ghercă. Tot de luni, unitatea va reintroduce traseul de autobuz 47 (Tătărași Sud – Copou) pe care vor circula 6 microbuze. Peste o săptămînă, și pe traseul Baza 3 – Bucium – Socola – Tudor Vladimirescu – Rond Agronomie vor circula cîte 7 microbuze zilnic, pe traseul 46 B. (C.N.)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 12:41:58    Titlul subiectului: 2004-12-09 146824

http://www.evenimentul.ro/articol/planul-de-transport-public.html

"09-12-2004

Planul de transport public local va fi aplicat efectiv de la 1 ianuarie

Discuțiile dintre reprezentanții RATP și ai Primăriei cu cei ai firmelor de maxi-taxi n-au ajuns la vreo finalitate nici ieri, deși contractul de asociere între RATP și firmele de maxi-taxi a fost discutat de cîteva ori. Concret, acest contract presupune ca, de la 1 ianuarie, microbuzele particulare să fie controlate de RATP prin intermediul unui dispecerat unic. Maxi-taximetrele vor circula pe traseele de autobuz stabilite într-o recentă hotărîre a Consiliului Local Municipal, dar și pe alte șase trasee de maxi-taxi care nu se suprapun aproape deloc pe cele ale RATP. "De la 1 ianuarie se va aplica efectiv Legea 284 a transportului public local, conform căruia pe un traseu nu are voie să circule decît un singur operator de transport", ne-a spus dl Neculai Abălașei, directorul RATP. Chiar dacă reprezentanților firmelor de maxi-taxi nu le convine noul contract, deoarece presupune renunțarea la unele trasee care au fost concesionate pînă în 2007, în final și cei de la maxi-taxi, dar și cei de le RATP vor trebui să se supună hotărîrii CLM privind planul de transport public local. (C.N.)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 12:42:44    Titlul subiectului: 2004-04-10 146825

http://www.evenimentul.ro/articol/ratec-a-inchiriat-20.html

"10-04-2004

Pentru lucrările din zona Alexandru cel Bun
RATEC a "închiriat" 20 de deținuți

De joi, 20 de deținuți au început să lucreze la scoaterea pietrelor dintre liniile de tramvai din zona Alexandru cel Bun, unde RATEC a reînceput lucrările de modernizare a șinei, sistate la începutul iernii. Lucrările la tronsonul Dacia–Piața Alexandru cel Bun au început în 2002, și, potrivit unui proiect întocmit de fosta conducere a regiei, liniile trebuiau supraînălțate cu 10 centimetri și protejate de borduri împotriva inundațiilor. Proiectul a fost aprobat de consilierii locali. Anul trecut însă, tot ei au decis ca liniile să fie coborîte și bordurile scoase! RATEC, fiind doar executantul, s-a conformat și a început să coboare liniile. Pentru că echipele care lucrează în zonă erau insuficiente, conducerea regiei a încheiat un contract cu Penitenciarul pentru 20 de deținuți, care să lucreze două săptămîni. Ei vor fi plătiți cu 23.625 de lei/oră și vor lucra 8 ore/zi. "Am făcut un protocol cu SC Autobuzul, care în fiecare zi trimite un autobuz ca să-i ducă și să-i aducă de acolo", ne-a spus dl Adrian Mihai, purtătorul de cuvînt al RATEC. (C.N.)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 12:49:59    Titlul subiectului: 2004-10-02 146830

http://www.evenimentul.ro/articol/au-furat-rebuturi-de.html

"02-10-2004

Au furat rebuturi de la tipărire și le-au vîndut drept bilete de autobuz

Doi ieșeni care au vrut să facă o afacere pe seama SC Autobuzul s-au ales cu cazierul pătat. Ideea care i-a băgat în bucluc pe Adrian Vasile Mocanu (27 de ani, electrician la firma Geotop SRL) și Remus Florin Răciulă (24 de ani, angajat al SC Autobuzul) i-a aparținut celui din urmă. După ce Mocanu a observat că la Geotop, unde se tipăreau biletele de autobuz, numărul rebuturilor ce trebuiau arse era destul de mare, Răciulă l-a sfătuit să ia cîteva. Povața i s-a părut bună electricianului, care a furat 1.500 de bilete-rebut și i le-a vîndut amicului său, cu 3.500 lei/bucată. Răciulă a găsit la rîndul său clienți pentru 1.017 bilete, oamenii scoțînd din buzunar cîte 5.000 lei/bucată, convinși că acestea sînt în regulă. Afacerea a fost demascată pe 27 iulie 2003, cînd un ofițer al Centrului Zonal pentru Combaterea Crimei Organizate și Antidrog l-a observat pe Răciulă în timp ce vindea false bilete. Polițistul l-a luat la întrebări și l-a percheziționat, găsind în buzunarele lui Răciulă 50 de bilete și 90.000 de lei... Ieri, judecătorii i-au condamnat pe cei doi afaceriști de ocazie la cîte cinci luni de închisoare cu suspendare, pentru înșelăciune, precum și la plata a 5,085 milioane de lei către SC Autobuzul. (Ș.C.)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 12:51:07    Titlul subiectului: 2004-10-26 146831

http://www.evenimentul.ro/articol/120.000-de-dolari-pentru.html

"26-10-2004

120.000 de dolari pentru fiecare autobuz al RATP

Caietul de sarcini pentru licitația privind cumpărarea a cel puțin 50 de noi autobuze este aproape finalizat. Detaliile cele mai importante au fost stabilite și urmează ca respectivul document să fie prezentat și consilierilor locali în ședința CLM de pe 5 noiembrie. "S-a optat pentru autobuze de capacitate medie – 100 de locuri, care să corespundă din punct de vedere tehnic la toate normele de siguranță impuse în circulația din întreaga lume. Avem în vedere toate sistemele – frîne, direcție, închidere și deschidere uși, suspensie, încălzire, ventilație. Totodată, autobuzele trebuie să fie dotate cu echipamente de dispecerizare", ne-a spus dl Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei. Întrucît un autobuz costă cam 120.000–130.000 de dolari, municipalitatea nu știe deocamdată cîte autovehicule se vor cumpăra din totalul de 90 prevăzut în planul de transport. Oricum, odată elaborat caietul de sarcini, se va trece la organizarea licitației, care ar putea să aibă loc pînă la sfîrșitul acestui an. (M.P.) "
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 12:52:04    Titlul subiectului: 2004-04-29 146832

http://www.evenimentul.ro/articol/pe-traseul-copou-.html

"29-04-2004

Pe traseul Copou – CUG va circula un autobuz polonez

Astăzi și mîine, pe traseul 14 (Copou – Podu Roș – CUG) va circula un autobuz nou, polonez, în care călătoria va costa 5.000 de lei. "Firma Solaris Bus&Coach din Polonia vrea să prezinte acest nou tip de autobuz destinat transportului în comun. Pînă acum, autobuzul a circulat în București", ne-a spus dl Maricel Ghercă, directorul SC Autobuzul. Astăzi, șefii Autobuzul vor discuta cu reprezentanții firmei poloneze aspectele legate de prețul unui asemenea autobuz. "Sper să stabilim o colaborare – de exemplu, putem deschide o linie de fabricație a autobuzelor la Iași, chiar și în sediul unității, iar în schimbul activității noastre să primim cîteva autobuze", a completat dl Ghercă. (C.N.)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 12:52:41    Titlul subiectului: 2004-04-22 146833

http://www.evenimentul.ro/articol/un-autobuz-polonez-pe.html

"22-04-2004

Un autobuz polonez pe străzile Iașului

Peste cîteva zile, pe traseul 14 (Copou – Podu Roș – CUG) va circula un autobuz nou, cum n-au mai văzut ieșenii. Ieri, SC Autobuzul a primit o adresă de la Uniunea Română a Transportatorilor Publici (URTP), care dorește să prezinte ieșenilor un autobuz. "Firma Solaris Bus & Coach din Polonia vrea să prezinte un nou tip de autobuz destinat transportului de călători în orașe. Programul este în parteneriat cu URTP și se va desfășura în zece orașe din țară, printre care și Iașul", ne-a spus dl Maricel Ghercă, directorul SC Autobuzul. Mîine și poimîine, autobuzul va circula prin București, urmînd ca, la începutul săptămînii viitoare, să fie adus și la Iași pentru două zile. Șefii SC Autobuzul nu știu cam ce preț ar avea un asemenea autobuz, dar este clar că e scump, pentru că este echipat cu motor Euro 3. (C.N.)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community