Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Aug/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 04 Ian 2010 13:24:06 Titlul subiectului: |
121916 |
|
Cateva imagini de arhiva din halele Uzinei Rocar, extrase dintr-un documentar difuzat pe Antena3.
Pentru cine are ocazia sa consulte diverse arhive, sunt convins ca exista destule materiale interesante surprinse in stirile anilor de declin ai Rocar, cand aveau loc tot felul de greve si poate s-a mai filmat ceva si in interiorul uzinei...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.05 kb |
Vizualizat: |
de 34605 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.51 kb |
Vizualizat: |
de 34605 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
costi
Data înscrierii: 27/Dec/2009 Ultima vizita: 19/Dec/2023 Mesaje: 25 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Iun 2010 22:16:37 Titlul subiectului: |
128909 |
|
Rocarul #150, ultimul ramas din seria mica, la datorie in ultima zi de linii preorasenesti, pe linia 428.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
254.15 kb |
Vizualizat: |
de 34067 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.07 kb |
Vizualizat: |
de 34067 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.04 kb |
Vizualizat: |
de 34067 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Iul 2010 17:12:08 Titlul subiectului: |
129662 |
|
#1055 (care avea un motor foarte bun) se pregateste pentru casare !
|
|
Sus |
|
|
costi
Data înscrierii: 27/Dec/2009 Ultima vizita: 19/Dec/2023 Mesaje: 25 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 12 Iul 2010 19:13:23 Titlul subiectului: |
129856 |
|
Cauza pentru care #1055 este propus la casare este sasiul rupt.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 20:47:40 Titlul subiectului: |
130049 |
|
Și iată introducerea lor. Articolul a apărut în ziarul "Libertatea" nr. 1.621 20 iunie 1995 sub denumirea "Autobuzele românești concurează DAF-urile olandeze Bucureștenii vor călători civilizat". Autor: Irinel Antoniu. Foto: Florin Șuler.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.52 kb |
Vizualizat: |
de 33756 ori |
|
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Introducere Rocar de Simon.rar |
Mărime fișier: |
160.35 kb |
Descărcat: |
de 1296 ori |
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
dany2309
Data înscrierii: 01/Aug/2008 Ultima vizita: 05/Ian/2019 Mesaje: 29 Locație: Cernica (jud. IF)
|
Trimis: Lun 06 Sep 2010 11:03:22 Titlul subiectului: |
132973 |
|
Din cate am auzit eu de pe la soferii de la autobaza Titan, se pare ca RATB a renuntat la ideea de a mai casa Rocar si Daf si chiar, mai mult de atat, se pare ca se va face si RK la aceste modele de autobuz.
Motivul acestei decizii ar fii lipsa banilor pentru achizitionarea unei alte transe de 500 sau 300 de autobuze. Eu unul chiar m-as bucura sa fie asa
|
|
Sus |
|
|
anndrey
Data înscrierii: 04/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Iun/2022 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 15 Sep 2010 14:22:51 Titlul subiectului: |
133436 |
|
La autobuzele ROCAR DE SIMON se poate pune frana de motor ca la DAC, din butonul de oprire al motorului, puntru ca oprirea lui se face prin buton, nu prin cheie, ca la CITARO.
In filmul "4 luni 3 saptamani si 2 zile" apare autobuzul DAC sosind in statie. Se poate auzi frana de motor.(min 8:5
http://www.youtube.com/watch?v=qGhfErhn9TU&feature=related
La ce se foloseste acesta?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.19 kb |
Vizualizat: |
de 33267 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Dec 2010 18:24:08 Titlul subiectului: |
138124 |
|
DE SIMON S.P.A. este o firmă italiană, este deținută de familia De Simon și are sediul la Osoppo, lângă Udine, în zona industrială Rivoli, în nord-estul Italiei, în apropierea granițelor cu Austria și Slovenia.Construiește numai caroserii cu care echipează diverse șasiuri. În cazul de față, șasiul este MAN, construit în Germania. Motorul este de tip MAN-DIESEL D 0826 LUH 05, normă de poluare EURO 2, având 169kW-230CP. Cutia de viteze VOITH DIWA D851.2, este automată, hidrodinamică, cu convertizor, FĂRĂ retarder, 3+1 viteze. Retarderul, în 3 trepte, este separat de cutia de viteze. Variantele următoare au motor de tip MAN-DIESEL D 0826 LUH 13, normă de poluare EURO 2, având 191kW-260CP. Cutia de viteze VOITH DIWA D851.3, este automată, hidrodinamică, cu convertizor ȘI retarder încorporat în 3 trepte, 3+1 viteze.
Ultima modificare efectuată de către bucsan la Mar 28 Dec 2010 18:44:58, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Mar 28 Dec 2010 18:27:19 Titlul subiectului: |
138125 |
|
Rocarurile noastre din Bucuresti au si retarder in 3 trepte.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Melkcool
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 13/Mar/2012 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Feb 2011 12:04:58 Titlul subiectului: |
140475 |
|
Un interior de Rocar de Simon din prima serie ( poza din anul 2007 ).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.3 kb |
Vizualizat: |
de 31769 ori |
|
_________________ Melkcool |
|
Sus |
|
|
andreas
Data înscrierii: 26/Apr/2010 Ultima vizita: 13/Mai/2011 Mesaje: 21 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Mar 2011 16:36:39 Titlul subiectului: |
140737 |
|
Catalin Ghita a scris: | UL70 nu stiu cat are. Si nici ce semnificatie au numarul (70) si litera "L", ca hai, sa zicem, ca "U" inseamna tot urban... | Preluare din pliantul de la T.I.B.(inainte de a fi T.I.B.C.O.), cred ca prin '91-'92, scrie STARBUS UL 70 Autobus Urbano Lungo, 70-posibil vine de la model (412, corespondent la Rocar), 169kW (230CP).
A circulat pe linia 300 in Probe cu calatori (si fara nr. parc, o perioada), aparind dupa o buna perioada cu nr.parc #100 la autobaza Militari pe linia 336.
Nr. #100-#104 fiind identice, dupa acestea s-a inceput Rocar-izarea si bineinteles 'imbunatatirea' diferitelor componente.
|
|
Sus |
|
|
costi
Data înscrierii: 27/Dec/2009 Ultima vizita: 19/Dec/2023 Mesaje: 25 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 11 Mar 2011 20:44:02 Titlul subiectului: |
141030 |
|
Poti cumva sa scanezi/pozezi acel pliant?
|
|
Sus |
|
|
tramvaiul
Data înscrierii: 16/Oct/2008 Ultima vizita: 19/Sep/2024 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2011 15:37:31 Titlul subiectului: |
147374 |
|
Incepand cu 1 august nu mai exista in circulatie cu calatori niciun autobuz Rocar de Simon.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Aug/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Dum 03 Mar 2013 18:50:51 Titlul subiectului: |
163082 |
|
Zile trecute am vazut la televizor un reportaj despre un antrenament al unor trupe speciale; scenariul pretindea ca un tip luase ostatici cativa calatori dintr-un autobuz, iar truopele speciale urmau sa-l neutralizeze pe "terorist".
Autobuzul folosit drept "scena de lupta" era chiar unul dintre De Simon-urile RATB care, saracul a fost distrus de interventia tantala... aaa, trupelor speciale, atat de "speciale" incat au spart geamurile laterale ale autobuzului cu ... o scara d-aia de aluminiu !!!
Imi si imaginam cum "negociau" "-Ba, daca nu te predai, cand ti-oi da o scara pe spinare, n-o s-o poti duce!"
Ideea e ca n-am avut posibilitatea sa inregistrez stirea cu pricina, m-ar interesa daca cineva a vazut-o si el si a putut identifica numarul de parc al autobuzului distrus de "joaca" oamenilor "speciali", in conditiile in care astfel de autobuze ar fi fost considerate mana cereasca de multe orase romanesti, lipsite de fondurile necesare pentru achizitia de vehicule.
Tot "antrenamentul" pare sa se fi desfasurat in Depoul Nitu Vasile, in spatele autobuzului se vedea un troleibuz Ikarus 415T, plus anumite "detalii" pe care eu le-am atribuit depoului anterior mentionat.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 17/Sep/2024 Mesaje: 916 Locație: Bacau
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 317 Locație: Constanta
|
Trimis: Lun 04 Mar 2013 09:19:14 Titlul subiectului: |
163092 |
|
I-am vazut si eu pe "vitejii cu casti si cagule", a plans inima-n mine cand i-am vazut devastand acel DeSimon care parea sa arate foarte bine. De ce nu si-au "pus la bataie" un Roman 111 RD, cu care ei au fost dotati de-a lungul timpului ? Trist !
|
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Mar 2013 23:00:47 Titlul subiectului: |
163113 |
|
Cât de grave sunt stricăciunile produse acelui autobuz? Dacă e vorba doar de geamuri sparte, nu mi se pare ceva serios, se pot înlocui. E vorba doar de o sumă de bani. Nu cumva autobuzul era deja casat?
_________________ Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097 |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 16/Sep/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
|
Sus |
|
|
Andrei96
Data înscrierii: 08/Sep/2013 Ultima vizita: 09/Feb/2016 Mesaje: 28 Locație: Voluntari
|
Trimis: Dum 03 Mai 2015 11:34:33 Titlul subiectului: |
178915 |
|
Trei autobuze, tot din aceeasi carte, la Spaiul Unirii.
Iar altul la Piata Mihail Kogalniceanu.
Si inca unul la Calea Victoriei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.97 kb |
Vizualizat: |
de 24214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.95 kb |
Vizualizat: |
de 24213 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.48 kb |
Vizualizat: |
de 24209 ori |
|
_________________ Andrei96
Ador troleibuzele-VECHI! |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 06 Iul 2017 01:32:59 Titlul subiectului: |
190932 |
|
Legat de autobuzele noului topic inchis, 100-105, foarte ciudata investitia celor de la RATB: le-au reparat capital in 2007, ca mai apoi sa le caseze in 2008. Adevarat ca aveau deja 11-12 ani de exploatare si nu oriunde, ci in Bucuresti, dar totusi... de ce ai mai investi in ele doar pentru cateva luni? Ca oricum, Mercedesuri noi deja au fost aduse deci, daca ar fi sa o luam asa... le puteau casa direct in 2007, daca stiau ca in scurt timp le vor casa.
Erau chiar asa de dezafectate incat sa nu mai poata circula 6-7 luni fara reparatii capitale?
Si ma mai gandesc ca daca tot le-au reparat, puteau sa le mai foloseasca pana prin 2009-2010, si le casau odata cu UDAN-urile. Ma gandesc la acea investitie in RK-uri, facuta pentru o scurta durata. La fel RATB a procedat si cu DAC-urile reparate capital in 2005 si mai apoi casate in 2006. Parca nu are sens.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Aug/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 06 Iul 2017 12:31:06 Titlul subiectului: |
190945 |
|
Autobuzele De Simon prezintă diferențe structurale și în ceea ce privește partea superioară, la un moment dat au început să monteze și trape, semn că sistemul inițial de ventilație era total depășit de condițiile de călătorie din Țiganopolis...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
359.8 kb |
Vizualizat: |
de 17984 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
454.29 kb |
Vizualizat: |
de 17984 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
482.32 kb |
Vizualizat: |
de 17984 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
481.59 kb |
Vizualizat: |
de 17984 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
475.4 kb |
Vizualizat: |
de 17984 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
502.19 kb |
Vizualizat: |
de 17984 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
393.06 kb |
Vizualizat: |
de 17984 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 03/Iul/2024 Mesaje: 950 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 07 Iul 2017 10:21:31 Titlul subiectului: |
190957 |
|
E vorba de doua sisteme distince de aerisiere, unul stil nou, unul stil vechi. Culmea e ca stilul nou era pe prima generatie de -230, si cel vechi pe -260.
Stilul vechi este cu trapa, care impinge aerul in cabina. E simplu, nu prea se strica si racoreste destul de bine, DAR nu prea elimina mirosuri neplacute, doar rascolindu-le in salon.
Sistemul mai modern, este adaptare de la avioane, unde "bulele" de pe acoperis servesc pentru evacuarea aerului, cu acoperire sa nu intre apa sau ploaia. Ele au o pompa care baga aer prin salon in alta parte (de obicei undeva mai jos) si aerul cald este impins prin bule datorita presiunii ridicate creata de pompa de aer. Ele functioneaza la fel de bine ca trapele, racoresc, si ELIMINA mirosuri neplacute, insa, au nevoie de o pompa, adica un ventilator electric functional.
(aici este vorba iarasi de o speculatie, dar cu oaresce experienta, pentru ca am mai vazut sistemul asta la autobuze si avioane pe care am lucrat. Am sa mentionez asa ceva cand nu am documentatia exacta)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
V3A-93
Data înscrierii: 24/Feb/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2024 Mesaje: 71 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Mai 2018 00:33:50 Titlul subiectului: |
195055 |
|
Iată 2 Rds-uri ale autobazei Floreasca:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.44 MB |
Vizualizat: |
de 15446 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
YoKoMy
Data înscrierii: 13/Feb/2010 Ultima vizita: 12/Ian/2020 Mesaje: 157 Locație: Resita
|
Trimis: Lun 31 Dec 2018 12:48:00 Titlul subiectului: |
198091 |
|
Mai exista vrun Rocar de Simon scos din circulatie, pentru casat?
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 03/Iul/2024 Mesaje: 950 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 08 Ian 2019 02:49:57 Titlul subiectului: |
198195 |
|
Mai este unul parca, cel putin deocamdata. E langa cele 2 Berkhof si inca Rocarul 112UDM (B-99-TUN care imi scapa numarul de parc acum) si ceva langa ele...
Insa sunt in stare jalnica, exceptand Berkhofurile care inca arata ok.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
|