Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Aug 2011 20:38:23 Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Triumf - Agronomie |
147492 |
|
Lucrarea care incepe zilele acestea face parte din proiectul "Dezvoltare retea rutiera in zona culturala, istorica si turistica a municipiului Iasi", selectat din setul de proiecte al Planului Integrat de Dezvoltare pentru Polul de Crestere Iasi pentru obtinerea finantarii prin Programul Operational Regional, Axa Prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - potentiali poli de crestere (cu o componenta de finantare nerambursabila din Fondul European de Dezvoltare Regionala, unul din Fondurile Structurale ale Uniunii Europene).
Cum v-am obisnuit si la celelalte lucrari, va prezint mai jos harta pe care am marcat tronsonul in discutie (2,68 km c.s.):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.74 kb |
Vizualizat: |
de 27565 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Aug 2011 20:57:48 Titlul subiectului: |
147496 |
|
Va prezint in continuare starea actuala a caii de rulare de pe acest tronson.
Incep cu portiunea cuprinsa intre Gradina Copou (Rond Triumf) si statia George Cosbuc:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.58 kb |
Vizualizat: |
de 27968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.5 kb |
Vizualizat: |
de 27968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.85 kb |
Vizualizat: |
de 27968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.3 kb |
Vizualizat: |
de 27968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.7 kb |
Vizualizat: |
de 27968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.13 kb |
Vizualizat: |
de 27968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.2 kb |
Vizualizat: |
de 27968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.42 kb |
Vizualizat: |
de 27968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.39 kb |
Vizualizat: |
de 27968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.25 kb |
Vizualizat: |
de 27968 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Aug 2011 21:06:20 Titlul subiectului: |
147497 |
|
Portiunea dintre statiile George Cosbuc si Stadion:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.95 kb |
Vizualizat: |
de 27965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.09 kb |
Vizualizat: |
de 27965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.67 kb |
Vizualizat: |
de 27965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.1 kb |
Vizualizat: |
de 27965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.3 kb |
Vizualizat: |
de 27965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.72 kb |
Vizualizat: |
de 27965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.99 kb |
Vizualizat: |
de 27965 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Aug 2011 21:17:25 Titlul subiectului: |
147500 |
|
Intre Stadion si Rond Copou (Agronomie):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.75 kb |
Vizualizat: |
de 27961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.59 kb |
Vizualizat: |
de 27961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.54 kb |
Vizualizat: |
de 27961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.36 kb |
Vizualizat: |
de 27961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.01 kb |
Vizualizat: |
de 27961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.89 kb |
Vizualizat: |
de 27961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.34 kb |
Vizualizat: |
de 27961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.63 kb |
Vizualizat: |
de 27961 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.85 kb |
Vizualizat: |
de 27961 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Aug 2011 21:28:41 Titlul subiectului: |
147501 |
|
Rond Copou:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.87 kb |
Vizualizat: |
de 27955 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.37 kb |
Vizualizat: |
de 27955 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.95 kb |
Vizualizat: |
de 27955 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.77 kb |
Vizualizat: |
de 27955 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105 kb |
Vizualizat: |
de 27955 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.28 kb |
Vizualizat: |
de 27955 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.72 kb |
Vizualizat: |
de 27955 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.81 kb |
Vizualizat: |
de 27955 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.66 kb |
Vizualizat: |
de 27955 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.7 kb |
Vizualizat: |
de 27955 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Aug 2011 21:40:17 Titlul subiectului: |
147503 |
|
Am amintiri placute din anii 2004 si 2006-2007 cand mergeam la Agronomiade sau la simpozioanele facultatii de agricultura, m-am uitat cu placere la pozele cu rondul de la Copou. Revenind la topic, in prezent in Copou, sinele sunt pe traverse, direct pe pamant ? Ce solutie de modernizare se va adopta, la fel ca in restul orasului ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Aug 2011 22:18:25 Titlul subiectului: |
147506 |
|
Pe tronsonul in discutie sinele sunt pe traverse direct pe pamant, fara fundatie. Lucrarea s-a facut in 1985, cand liniile au fost translate de pe marginile strazii pe mijloc. In 1997, cand s-a reabilitat linia de la Fundatie la Triumf, primarele simirad (ma scuzati, insa nu merita sa-i fie scris numele altfel) nu a mai vrut sa continue pana sus, la Agronomie, dorind cu ardoare sa scoata de tot linia de pe acest tronson, pentru ca linistea stabanilor din zona sa nu mai fie tulburata, printre copaci, de zdranganeala tramvaielor. La fel vroia sa faca si cu linia de pe Splai Bahlui, dintre Podu de Piatra si Podu Ros (acolo din alte motive) dar a tot lalait-o pana s-a carat de la Primarie si nu si-a mai pus in aplicare ideile astea (a dat, insa, o alta lovitura grea tramvaiului iesean, scotandu-l din CUG si lasand zona aia mustind de calatori prada dubelor fara de reguli - evident, "gurile rele" spun ca... se intelege ce). Asadar, linia de pe Triumf - Agronomie a continuat sa se deterioreze, pana cand, in 2001, nu s-a mai putut. Pe perioada verii a fost suspendata circulatia tramvaielor si s-au executat lucrari de reamplasare a sinelor. Aceleasi linii au fost repuse pe traverse, iar unde situatia era dramatica, s-au inlocuit portiuni de sina. Cred ca forumistii ieseni isi amintesc ca, la revenirea tramvaielor pe acest tronson, vagoanele ST7/ST8 au intrat pentru prima data pe traseul 1, iar vagoanele GT5, proaspat aduse din Augsburg, au intrat pe 13, cu parcursul modificat - Triumf - Tatarasi - Dancu. Din mai multe motive - nu dezvolt acum - dupa cateva luni s-a revenit la situatia de dinainte de suspendarea circulatiei, inclusiv in privinta vagoanelor, Tatrele revenind "sa faca legea" pe Copou. Un timp s-a circulat destul de bine, dar era clar ca solutia nu avea sa tina multa vreme, asa ca acum s-a ajuns chiar mai rau decat era in 2001. Reabilitarea era mai mult decat necesara, liniile actuale nemaiputand sa permita circulatia in siguranta.
Solutia de reabilitare e cea folosita si pe celelalte tronsoane pe care a lucrat Martin Rose, cu suspensie elastica.
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Aug 2011 23:15:35 Titlul subiectului: |
147509 |
|
Intr-adevar, dupa cum arata sinele, aceasta reabilitare este mai mult decat binevenita.
|
|
Sus |
|
|
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 09:24:10 Titlul subiectului: |
147519 |
|
Intotdeauna am fost curios, ce rol avea sina din imagine cat de mult intra printre copaci si daca a fost folosita vreodata?
Ma ierti, Radu, ca ti-am utilizat poza !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.66 kb |
Vizualizat: |
de 28598 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 09:48:09 Titlul subiectului: |
147520 |
|
Pana in 2003, cand Tatrele au fost scoase de pe traseele centrale, acolo era amenajat un mic punct de lucru pentru reparatiile de mica amploare, astfel incat vagoanele sa revina cat mai repede pe trasee. Exista si canal pentru lucrul sub tramvai.
Linia mai era folosita si pentru stationarea vagoanelor care faceau ranforsare.
La iesire e o mica rampa, iar pana in 2006 exista si separatorul tramvai-troleibuz. De asemenea, mai exista si separatorul care permitea decuplarea acelei portiuni de la retea. Pe sub amandoua trebuia sa se treaca lansat. Asta presupunea ca vagoanele sa-si ia avant, astfel incat sa poata trece cu bine de acele separatoare. Cu Tatrele era mai simplu, tractiunea fiind eficienta si vagoanele mai scurte. Dupa 2003, cand au intrat GT4 si ST7/ST8 pe Copou, acea linie nu a mai putut fi utilizata, vagoanele fiind mai puturoase.
paulsback a scris: | Ma ierti, Radu, ca ti-am utilizat poza ! |
E urcata pe net, e publica.
|
|
Sus |
|
|
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 18:47:30 Titlul subiectului: |
147542 |
|
Banuiesc ca odata cu reabilitarea nu o vom mai vedea...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 19:05:11 Titlul subiectului: |
147543 |
|
Asa este.
|
|
Sus |
|
|
MihaiV
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 19/Feb/2019 Mesaje: 6 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 12 Aug 2011 22:55:19 Titlul subiectului: Reabilitare |
147628 |
|
Rondul Triumf va ma fi folosit? Va fi si el reabilitat?
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Aug 2011 05:39:13 Titlul subiectului: |
147708 |
|
Nu, nu va fi reabilitat si va fi folosit acum pe perioada lucrarilor.
Se zicea mai sus ca terenul ar fi fost retrocedat fostilor proprietari asa ca eu unul nu stiu ce soarta va avea dupa ce va fi redat in folosinta rondul de la Agronomie, poate soarta rondului din Tatarasi Sud.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Aug 2011 07:41:58 Titlul subiectului: 2011-08-18 |
147754 |
|
Start la lucrarile de reabilitare cale de rulare Triumf-Agronomie :
Tele'M
" Bulevardul Copou a intrat in reparatii capitale
Miercuri, 17 August 2011
Mariana Mutu, Marius Archip
Centrul orasului s-a transformat in santier. De astazi au inceput lucrarile de inlocuire a liniilor de tramvai de pe Copou, iar de pe alte trei bulevarde din oras se scot borduri, pentru ca trotuarele sa fie reparate. Toate lucrarile ar trebui sa fie finalizate in vara anului viitor, cel putin asa promit sefii orasului.
Lucrarile de modernizare a liniei de tramvai au inceput pe portiunea cumprinsa intre rond Triumf si rond Agronomie. In total, de pe bulevardul Copou si pana pe strada Muzicescu vor fi inlocuiti 3.6 km de sina de tramvai.
Cristian Stoica, director tehnic RATP Iasi: Am demarcat zona de interventie, acum taiem asfaltul, urmand ca in zilele urmatoare, pe masura ce aducem utilajele, sa blocam si sensul de urcare. Pentru moment va fi blocat sensul de urcare, de la Costachescu pana la statuia lui Mihai Viteazu (stadion), soseaua Stefan cel Mare. Dupa ce terminam tronsonul asta, pe masura ce ajungem aproape, vom lucra pana la Rond Triumf, de la statuia lui Mihai Viteazu.
Intre timp, de pe alte bulevarde din oras se scot bordurile, pentru ca trotuarele sa fie modernizate si ulterior sa fie create si spatii verzi pe marginea acestora.
Gheorghe Nichita, primarul Iasiului: Se va lucra, concomitent, la mai multe tipuri de activitati. Si pe strada Palat si Sfantul Lazar si A. Panu lucreaza Conest. Au inceput sa scoata bordura, iar lucrarea sper sa ia amploare in zilele urmatoare. Este o perioada dificila pentru traficul iesean, va fi si mai dificil cand va incepe anul scolar si universitar, dar nu putem sa facem altfel modernizarea acestei infrastructuri. Vom avea mai multe santiere si va fi din ce in ce mai greu.
Lucrarile care se executa in oras sunt finantate, in proportie de 98%, de Uniunea Europeana. Investitia totala se ridica la aproximativ 90 de milioane de lei. "
_____________
Interesant va fi daca se vor inlocui , intr-o etapa ulterioara , si elemetele componente ale retelei cale de rulare din zona rondului Triumf (macazurile intrare/iesire si incrucisarile) , de asemenea si termenul de finalizare a reabilitarii componentei cale de rulare (inlocuire , montare si darea in folosinta) este important !
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Aug 2011 20:59:07 Titlul subiectului: |
147769 |
|
Astazi au inceput lucrarile la calea de rulare. In aceasta prima faza se inainteaza dinspre Triumf spre Stadion:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.94 kb |
Vizualizat: |
de 28202 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.6 kb |
Vizualizat: |
de 28202 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.63 kb |
Vizualizat: |
de 28202 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 20 Aug 2011 21:07:05 Titlul subiectului: |
147797 |
|
S-a ajuns deja cu scoaterea liniilor la statia George Cosbuc (coborare):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.98 kb |
Vizualizat: |
de 28081 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137 kb |
Vizualizat: |
de 28080 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.33 kb |
Vizualizat: |
de 28080 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.2 kb |
Vizualizat: |
de 28080 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.3 kb |
Vizualizat: |
de 28080 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.76 kb |
Vizualizat: |
de 28080 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 22 Aug 2011 12:12:55 Titlul subiectului: |
147843 |
|
Panoul Regio corespunzator proiectului:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.44 kb |
Vizualizat: |
de 27989 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.96 kb |
Vizualizat: |
de 27989 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 23 Aug 2011 20:19:02 Titlul subiectului: |
147882 |
|
In aceasta seara s-a ajuns cu sapaturile la statia Stadion:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.09 kb |
Vizualizat: |
de 27856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.7 kb |
Vizualizat: |
de 27856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.84 kb |
Vizualizat: |
de 27856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.45 kb |
Vizualizat: |
de 27856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.71 kb |
Vizualizat: |
de 27856 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Aug 2011 12:29:39 Titlul subiectului: 2011-08-27 |
147942 |
|
Evenimentul
Sâmbătă 27 August 2011
"Primarul Nichita le cere constructorilor să urgenteze lucrările
„Este loc și de mai bine”
Tudor Damaschin
Lucrările demarate în mai multe zone la infrastructura Iașului trebuie încheiate cât mai repede. Aceasta este recomandarea făcută de edilul-șef al orașului, după o nouă inspecție efectuată pe șantierele de pe Axa Culturală. „Este loc și de mai bine”, le-a spus primarul reprezentanților firmelor Conest, Citadin, Marti Rose și Vega, care sunt angrenate în acest proiect de amploare
Dornic să vadă dacă firmele desemnate să realizeze lucrări la infrastructura rutieră din Proiectul Axei Culturale au respectat indicațiile trasate la întâlnirea de acum cinci zile, primarul Gheorghe Nichita a efectuat ieri o nouă inspecție pe șantierele din oraș.
[...]
În Copou, șina de tramvai avea o vechime de aproape trei decenii
Îndreptându-se spre tronsonul Copou - Agronomie, unde se schimbă linia de tramvai, edilul-șef a continuat cu explicațiile. „Linia de tramvai a fost montată prin anii 1983-1984. Vedeți și voi gradul ei de corodare. Mai mult decât atât, a fost montată direct pe pământ. Fără traverse, fără asfalt. Acum ea va fi așezată pe un strat de 90 de centimetri, astfel fiind foarte bine consolidată. Dincolo de faptul că zgomotul nu va mai fi același, iar tramvaiele vor rula fără probleme, este vorba de o lucrare care ne va ține cel puțin 20 de ani de acum înainte”, a spus primarul.Potrivit celor de la Martin Rose, zona unde va fi montată linia de tramvai va fi umplută cu pământ compactat, peste care vor fi așternute două straturi de balast, de 23, respectiv 20 cm. Urmează stratul de AB 2, peste care este turnat betonul armat în două straturi de 8, respectiv 25 cm. După montarea covorului din poliester bitumat, urmează ultimele două straturi: 5 cm strat de legătură BAD 25 și 4 cm de strat de uzură BA16. „Vă rog să regândiți graficul lucrărilor. Veți lucra și sâmbătă, da? Oricum voi verifica dacă sunt oameni la lucru între orele 16-18. Vreau să văd și porțiuni finalizate”, a spus primarul, care a primit asigurări că la sfârșitul lunii noiembrie vor fi încheiate lucrările pe tronsonul Triumf - Agronomie.
Prea săraci pentru investiții ieftine
În zona Breazu, lucrările par cele mai avansate. „Putem spune că pe aici intră cultura în Iași”, a glumit edilul-șef. „Este scoasă piatra cubică, pe care o vom înlocui complet, iar pe cea veche o folosim pentru alte lucrări. Și aici va trebui să încheiem lucrările mai repede, întrucât urmează să atacăm în cel mai scurt timp șantierul de pe Axa Est - Vest, care se intersectează cu cel de pe Axa Cultural în zona Independenței”, a spus primarul.
Periplul pe șantiere s-a încheiat la intersecția străzilor Elena Doamna și Anastasie Panu, unde am aflat că firma Martin Rose în colaborare cu municipalitatea ieșeană a implementat o tehnologie care nu a mai fost aplicată niciodată în Iași. „Toate intersecțiile din oraș vor fi modernizate astfel încât să nu mai fim nevoiți să facem cheltuieli suplimentare cu reparațiile din șapte în șapte ani”, a încheiat primarul, făcând referire la calitatea garantată a lucrărilor. De altfel, cel mai probabil în jurul datei de 5 septembrie, tramvaiele de pe traseele 1 și 13 vor circula prin fața Hotelului Europa, așa cum a sunat promisiunea reprezentanților RATP."
Citat: | "Asezam linia pe un strat de infrastructura de 90 de centimetri. Cel putin 20 de ani situatia va fi in regula. Dupa 20 de ani, probabil se va intra pe reparatii, dar mult mai ieftin decit se faceau pina acum. Aceste modernizari ne vor duce la cheltuieli de intretinere si reparatie mai mici. Am cerut companiei Martin Rose, titularul de contract, sa nu stam cu acest santier pina la primavara. Au regindit graficul de lucrari. Vor lucra si simbata, probabil vor prelungi si programul zilnic. Sint sanse foarte mari ca lucrarile de la Triumf si pina la Rondul Agronomie sa fie finalizate pina la sfirsitul lunii noiembrie. [...]
Gheorghe Nichita a promis ca circulatia cu tramvaiul pe traseul Tudor Vladimirescu - Copou (Rond Triumf) va putea fi reluata in jurul datei de 5 septembrie. "Vom putea relua traficul cu tramvaiul spre Copou, pina la rondul de la ApaVital. In acest fel vom reusi sa degrevam putin transportul public. Restul de lucrari, de la aceasta intersectie si pina la Palat, va dura pina la 1 octombrie. In toamna vom continua cu modernizarea liniei de tramvai din zona Elena Doamna. In acest fel, intersectiile mari din oras vor fi complet modernizate. " |
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Aug 2011 16:37:23 Titlul subiectului: |
147950 |
|
Situatia santierului azi dimineata: pe diferite portiuni intre Triumf si Stadion lucrarea se prezinta in diferite stadii (turnare ziduri de sprijin, nivelare si compactare platforma de pamant, sapaturi).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.13 kb |
Vizualizat: |
de 27665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.76 kb |
Vizualizat: |
de 27665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.16 kb |
Vizualizat: |
de 27665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.82 kb |
Vizualizat: |
de 27665 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Aug 2011 16:38:30 Titlul subiectului: |
147951 |
|
Se pregateste intrarea pe portiunea cuprinsa intre statia Stadion si Rond Copou.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.4 kb |
Vizualizat: |
de 27664 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 29 Aug 2011 22:16:14 Titlul subiectului: |
148049 |
|
Astazi (mergand dinspre Stadion spre Triumf):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.02 kb |
Vizualizat: |
de 27569 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.02 kb |
Vizualizat: |
de 27569 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.6 kb |
Vizualizat: |
de 27569 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.38 kb |
Vizualizat: |
de 27569 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.9 kb |
Vizualizat: |
de 27569 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Sep 2011 19:00:46 Titlul subiectului: |
148186 |
|
Situatia de ieri dupa statia Stadion, catre Agronomie:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.51 kb |
Vizualizat: |
de 27456 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.52 kb |
Vizualizat: |
de 27456 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.73 kb |
Vizualizat: |
de 27456 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Sep 2011 19:02:30 Titlul subiectului: |
148187 |
|
Din aceasta saptamana si autobuzele de pe traseele 1, 13, 41 si 41b intorc la Triumf, legatura intre Triumf si Agronomie fiind asigurata cu microbuze, din cauza accesului dificil pe stradutele pe care s-a deviat traficul dupa intrarea cu santierul pe portiunea dintre statiile Stadion si Rond Copou.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.96 kb |
Vizualizat: |
de 27455 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|