Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Joi 10 Sep 2009 08:08:06 Titlul subiectului: Aspecte neplacute in transportul timisorean |
116645 |
|
Am prins la Gara de Nord troleibuzul 3033 o persoana era cu cineva cu carucior cu rotile si l-a rugat pe sofer sa lase trapa, chiar si eu am mers in fata sa-l rog sa lase trapa sa poata urca scaunul cu rotile. Raspunsul a fost ,,Hai domle ce trapa, sa puna mina sa-l urce ca la asta, daca las trapa nu mai pleaca de pe loc ce atita? Cum, domle, sa nu plece, am zis eu, da' domle ce crezi mneata asa e facut.
Prin urmare alti calatori au pus mina si au urcat scaunul cu rotile, cu rugamintea ca la Punctele Cardinale sa traga mai aproape de bordura sa fie mai usor de dat jos.
Noi romanii mai avem mult pina departe. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Sep 2009 08:16:09 Titlul subiectului: |
116646 |
|
RATT are un numar TELVERDE. Din pacate, unii inca stiu doar de pedepse... |
|
Sus |
|
|
Goldmember
Data înscrierii: 26/Mai/2009 Ultima vizita: 08/Ian/2022 Mesaje: 4 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 30 Ian 2010 16:21:24 Titlul subiectului: |
122915 |
|
Din pacate, coborarea trapei la troleibuzele Skoda 24TR din dotarea RATT,se face manual, adica soferul vine cu o cheie speciala, desface 2 suruburi si rabateaza trapa.
Fiind foarte rar folosita aceasta trapa, exista riscul ca dupa inchidere sa nu mai plece troleibuzul de pe loc din cauza unor senzori aflati sub trapa care pot fi defecti sau afectati de apa, umezeala, praf. |
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Mie 03 Feb 2010 02:56:35 Titlul subiectului: |
123182 |
|
Acesta ar fi inca un minus pentru aceste troleibuze Skoda (deja a fost atata scandal privin achizitia lor). La Bucuresti ce-i drept nu am vazut folosindu-se aceasta trapa la troleibuze sau autobuze. Doar la tramvaiele V3A-93-CH-PPC am vazut functionand trapa. Dar aceste troleibuze nu au posibilitatea inclinarii pana la aprox 10 cm de sol? |
|
Sus |
|
|
Goldmember
Data înscrierii: 26/Mai/2009 Ultima vizita: 08/Ian/2022 Mesaje: 4 Locație: Timisoara
|
Trimis: Joi 18 Mar 2010 17:55:48 Titlul subiectului: |
124776 |
|
Ba da, se pot inclina pe partea dreapta, dar au fost probleme date de senzori cand troleibuzul nu si-a mai revenit din inclinare, asa ca soferii nu risca sa foloseasca aceasta optiune.
Din cauza drumurilor proaste si a suspensiei foarte rigide apar nenumarte probleme legate de partea electronica, senzori in special.
Nu stiu ce se va intampla peste un an cand aceste troleibuze vor iesi din garantie, nici nu vreau sa ma gandesc.. |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mar 23 Aug 2011 19:23:38 Titlul subiectului: |
147876 |
|
Peripetii la RATT:
Acum 3 saptamani am mers cu tramvaiul 8 (342x) drum de 7 statii.
La statia de urcare, vatmanul a inchis usile II si IV la max. 10 secunde dupa ce le deschisese! Era sa imi prind piciorul in usa.
Mai departe, tramvaiul a gonit 5 minute de am crezut ca se intrece cu vre-un BMW . La statia la care coboram, a pus o frana atat de brusca, incat eu si alte persoane care erau in picioare atunci au cazut unele peste altele. Indignat, m-am dus la vatman, dar mi-a spus ca trebuia sa ma urc in vehicul in secunda in care s-au deschis usile . Nedorind sa intru in discutie, nu am mai zis nimic.
Oare cand s-or educa toti conducatorii mijloacelor de transport in comun din tara?! _________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
|