Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole din presa locala - ( Ploiesti )
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Sep 2010 21:25:19    Titlul subiectului: 133506

FBW58 a scris:
majoritatea daca nu toate, autobuzelor au parbrizul din doua bucati
Incorect. Iata orase care au cumparat in ultimii ani autobuze noi cu parbriz dintr-o bucata: Alba Iulia (Turkkar, Guleyruz), Buzau (BMC - autobuze, nu midibuze), Bacau (Irisbus), Bucuresti (Mercedes), Galati (MAZ), Oradea (Volvo), Suceava (Irisbus), Timisoara (Mercedes)

De fapt parbrizul din doua bucati este raritatea, si nu cel dintr-o bucata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 23 Sep 2010 11:34:43    Titlul subiectului: 133873

RATP Ploiesti isi transforma flota in autobuze scolare !

Dorinta directorului Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti de preluare a unor curse externe, catre localitatile limitrofe, a inceput sa prinda contur. Potrivit unui proiect de hotarare a consilierilor locali ploiesteni, s-au stabilit deja tarifele pe care le va percepe RATP pentru cursele catre comunele Bucov si Blejoi. Acestea au fost realizate diferentiat, astfel ca pentru ruta Ploiesti – Bucov – Pleasa costul unui bilet va fi de 2 lei, iar pentru Ploiesti – Blejoi, de 1,80 lei.
Primarul comunei Blejoi, Adrian Dumitru, ne-a declarat, ieri, ca in protocolul incheiat cu RATP, in primele luni vor fi efectuate doar cateva curse zilnic, in principal destinate transportului elevilor catre si dinspre Ploiesti si doar in zilele lucratoare. Potrivit declaratiilor lui Adrian Dumitru, Consiliul Local Blejoi nu va acorda subventii pentru sustinerea activitatii RATP, ci va compensa doar jumatate din pretul abonamentelor pentru elevi.
Pe de alta parte, in expunerea de motive a proiectului de hotarare a CL Ploiesti, semnat de directorul RATP, Radu Popescu, se precizeaza ca "acoperirea diferentelor dintre costurile inregistrate de operatorul de transport public local de persoane pentru efectuarea serviciului si sumele efectiv incasate ca urmare a vanzarii legitimatiilor de calatorie individuale se asigura din bugetele locale ale comunelor, oraselor, municipiilor sau ale judetelor, dupa caz, pana la nivelul tarifelor de vanzare catre populatie a legitimatiilor de calatorie individuale". Altfel spus, regia lui Popescu intentioneaza sa scoata tot de la bugetele locale ale localitatilor limitrofe diferenta dintre costul real al efectuarii curselor si tariful stabilit pentru bilete sau abonamente, asa cum se intampla la Ploiesti.
Dupa inregistrarea rezultatelor financiare pe o perioada de cel putin trei luni, se va reveni asupra modalitatilor de acoperire a costurilor generate de aceasta activitate. Veste proasta pentru administratiile comunelor Blejoi si Bucov, care ar putea sa fie nevoite, dupa ce RATP va realiza ca nu poate sa efectueze cursele fara a fi subventionata, sa aloce bani de la bugetele locale pentru a acoperi diferentele intre costul unei calatorii si tariful perceput pentru un bilet. Potrivit calculelor facute de reprezentantii regiei de transport ploiestene, costul real al unei calatorii Ploiesti – Bucov – Pleasa este de 5,14 lei, in timp ce tariful pentru un bilet este de doi lei. Aceeasi problema este la Blejoi, unde costul este de 2,85 lei, iar tariful pe bilet este de numai 1,80 lei. Ramane de vazut cine va achita diferentele intre cost si tarif, dupa primele trei luni de "proba".


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/77579/ratp-ploiesti-isi-transforma-flota-in-autobuze-scolare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Lun 27 Sep 2010 14:59:55    Titlul subiectului: 2010-09-27 134010

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/RATP_Ploiesti_va_scoate_bani_din_cursele_la_tara_0_343166018.html

"RATP Ploiești va scoate bani din cursele la țară

Vali Toma

Luni 27 sep 2010

Autobuzele RATP vor ajunge, din octombrie, până în satul Pleașa

De la 1 octombrie, autobuzele regiei vor ajunge la Bucov și Blejoi, prețul unei călătorii în afara municipiului pornind de la 1,8, în timp ce abonamentele costă cel puțin 60 de lei.

Regia Autonomă de Transport Public Ploiești va da „lovitura" cu două curse pe care le va efectua în mediul rural, în Bucov și Blejoi.

De la 1 octombrie, locuitorii celor două comune vor putea ajunge la Ploiești cu autobuzele RATP, fiind estimat pe cele două trasee aproximativ 70.000 de călători, lunar.

„Acest traseu poate fi folosit nu numai de elevii din comună, care sunt aproximativ 400, ci și de ceilalți locuitori. Am renunțat la contractul cu vechiul transportator, deoacere acesta avea capăt de linie Bariera Bucov, iar călătorii doreau o stație și în centru", explică primarul comunei Bucov, Ion Savu.

Fără deconturi

Autobuzele RATP vor trasporta călătorii din centrul municipiului și până în centrul comunei Bucov, adică în satul Pleașa.

O clătorie până la Bucov costă doi lei, în timp ce prețul unui abonament este de 60 de lei, până la intrarea în comună, și de 80 de lei până în satul Pleașa.

Un bilet Ploiești-Blejoi costă 1,8 lei, iar abonamentul are prețul de 72 de lei.

„Nu s-a luat o hotărâre de consiliu local pentru decontarea abonamentelor elevilor de către primărie, dar cred că acest nu va fi posibil, pe fondul actualei crize. Regia, însă, va avea posibilitatea de a-și vinde serviciile și la noi", mai spune primarul Ion Savu.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 14:46:28, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Oct 2010 12:17:31    Titlul subiectului: 134497

E 7 octombrie 2010 si nu circula nici unul din anuntatele trasee exterioare. Nici macar acum nu este un afis la Hale Coreco sau in alta parte....
Incepand cu 1 octombrie sau 1 noiembrie ??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 17:31:59    Titlul subiectului: 135522

Autobuze în loc de tramvaie, mâine, la Ploiești

''Regia Autonomă de Transport Public Ploiești anunță că, joi, 28 octombrie, în intervalul orar 08.00 - 17.00, tramvaiele traseului 101 vor fi înlocuite cu autobuze.

Măsura este necesară ca urmare a lucrărilor la calea de rulare de pe B-dul Republicii. Autobuzele vor circula pe aceeași rută și cu aceleași stații ca și tramvaiele.
''

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/autobuze_ploiesti-ratp_ploiesti-tramvaie_ploiesti-republicii_ploiesti-inlocuire_tramvaie_ploiesti_0_361164031.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 10 Noi 2010 20:44:28    Titlul subiectului: 136077

In timp ce regia pe care o conduce supravietuieste doar din subventii, directorul RATP Ploiesti, Radu Popescu, traieste pe picior mare

''Satul Cocosesti din comuna prahoveana Paulesti a ajuns, in ultima perioada, raiul si locul de refugiu al ploiestenilor "cu stare". La Paulesti au case fostul ministru de Interne, actual deputat PSD - Marian Saniuta, primarul Ploiestiului - Andrei Volosevici, Cristian Vintilescu - directorul Directiei de Sanatate Publica si altii asemenea. Mai nou, printre cei care si-au construit case la Cocosesti a mai aparut un nume: directorul general al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, Radu Popescu.
In timp ce regia pe care o conduce scartaie din toate incheieturile, financiar vorbind, fiind "adapata" periodic cu fonduri de la bugetul local al Ploiestiului, Radu Popescu a ajuns sa fie vecin cu actualul sau sef al Organizatiei locale Ploiesti a PDL, primarul Andrei Volosevici. Desi, anul trecut, RATP a inregistrat pierderi de peste 70 de miliarde de lei vechi, seful acestei institutii traieste pe picior mare, de parca mult-trambitata criza economica nu l-a atins nici macar cu un singur pai.
La intrare in Cocosesti, pe stanga, se impune, de departe, casa familiei Popescu, care a fost aproape terminata anul acesta. Cu o suprafata de 235 de metri patrati, imobilul a devenit parte a averii directorului RATP, Radu Popescu trecand de la un apartament de 47 de metri patrati – detinut anul trecut – la ditamai vila, care poate sa concureze fara nicio problema cu cea a familiei Volosevici.
Casa de la Paulesti arata ca directorul RATP nu este tocmai... neica nimeni, ca nivel al venitului anual. Anul trecut, acesta a ridicat, potrivit propriei declaratii de avere, aproape 700 de milioane de lei vechi de la casieria Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, din care peste 230 de milioane reprezinta primele pentru activitatea "magnifica" desfasurata la managementul celei mai paguboase societati locale ploiestene. La salariul si la primele obtinute ca membru al conducerii RATP, se mai adauga si veniturile provenite din dividendele de la cele doua societati comerciale al caror actionar este: Exromfor Consulting (60.000 de RON) si Exromfor Distribution (doar 6.000 de RON).
De unde si concluzia finala: Radu Popescu se straduieste mult mai mult sa le mearga bine celor doua societati ale sale, decat regiei de transport public a ploiestenilor, de la care incaseaza, cum mentionam mai sus, sume colosale, pentru o prestatie de... doi lei!''


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/80275/in-timp-ce-regia-pe-care-o-conduce-supravietuieste-doar-din-subventii-directorul-ratp-ploiesti-radu-popescu-traieste-pe-picior-mare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 23 Noi 2010 18:08:36    Titlul subiectului: 136666

Investiții de 600.000 de lei la RATP Ploiești

''Cele mai mari sume de bani cheltuite de reprezentanții RATP Ploiești reprezintă reparațiile vehiculelor din dotarea Regiei.

Regia Autonomă de Transport Public Ploiești a încheiat 40 de contracte de achiziții, a căror valoare este de aproximativ 600.000 de euro, în anul în curs.

Mulți dintre acești bani au fost investiți pentru achiziționarea unor piese de schimb pentru vehiculele din flota RATP Ploiești.

Cel puțin 100 dintre mașinile și tramvaiele Regiei sunt în mare parte degradate și ar trebui scose din circulație.

Acestea se strică în trafic, sau, mai grav, iau foc în timp ce efectuează traseele RATP și sunt pline de călători''.


http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Investitii_de_600-000_de_lei_la_RATP_Ploiesti_0_377362709.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 10 Dec 2010 23:41:09    Titlul subiectului: 137388

RATP da 7,6 miliarde de lei pentru GPL

''Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti organizeaza, in aceasta luna, licitatie deschisa pentru incheierea unui contract de furnizare de gaz petrol lichefiat (plus instalatia de alimentare), destinat mijloacelor de transport din dotare.

Contractul se va derula pentru o perioada de un an, urmand sa fie incheiat un acord-cadru cu societatea care va castiga licitatia.

Valoarea totala a acordului cadru este estimata la 7,6 miliarde de lei vechi, pentru o cantitate de circa 350.000 de litri de GPL.''


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/82200/ratp-da-7-6-miliarde-de-lei-pentru-gpl
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 13 Dec 2010 10:00:39    Titlul subiectului: 137461

O promotie interesanta organizata de hypermarket-ul Real din Ploiesti - daca cumperi de minim 50 de lei poti castiga prin tragere la sorti un abonament pe linia RATP ce deserveste magazinul; se vor da 480 de abonamente:

Click aici pentru stirea de pe site-ul Real.



ratp.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.9 kb
 Vizualizat:  de 14467 ori

ratp.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 02 Mar 2011 21:51:38    Titlul subiectului: 140666

ANUNT INTRERUPERE CIRCULATIE PE BULEVARDUL INDEPENDENTEI

Pe data de 03.03.2011, in intervalul orar 11:30 si 13:30, ca urmare a manifestarilor prilejuite de omagierea in municipiul Ploiesti a Zilei Nationale a Republicii Bulgaria, se vor depune coroane de flori la Monumentul Eroilor Razboiului de Independenta de la Gara Sud se intrerupe circulatia autovehiculelor pe Bd. Independentei, de la statuia lui Radu Stanian si pana la Gara de Sud.
Autobuzele si troleibuzele vor circula pe sensul din centru spre sud pe strada Bobalna, cu statii la Pelican si Liceul de Muzica. Pe sensul din sud spre centru, pe strada Democratiei, autovehiculele opresc in statia 13 Decembrie de pe strada Democratiei.

R.A.T.P. PLOIESTI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 06 Apr 2011 11:36:50    Titlul subiectului: 142289

Traseul 5 va circula deviat

In perioada 06.04 - 08.04.2011, ca urmare a lucrarilor de asfaltare ce se executa pe str. Vasile Milea traseul 5/5 barat va circula deviat pe sensul spre Mihai Bravu, astfel: traseu normal pana la intersectia str. Valeni cu Gheorghe Doja, dupa care stanga pe str. Gheorghe Doja, inainte pe str. George Cosbuc cu statie la Hale tramvai si in continuare traseu normal. Celalalt sens de circulatie nu se modifica.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/89062/traseul-5-va-circula-deviat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2011 10:29:21    Titlul subiectului: 2011-07-15 145934

Se vorbeste din nou despre aducerea a 50 de autobuze noi, de data asta se spune ca vor avea si aer conditionat, insa ... vor fi achizitionate abia la anul...
Macar sa fie si la anul, desi asta inseamna ca ne vom lua adio de la toate Ikarus-urile 280 si de la multe dintre 260-uri, de DAC-urile 112 nu mai vorbim... Rolling Eyes

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/actualitate-ploiesti-sauna_mijloace_de_transport_ploiesti-ratp_ploiesti-caldura_autobuze_ploiesti_0_517748326.html

"Saună în mijloacele de transport din Ploiești

15 iulie 2011

Autor: Camelia Năstase

Ploiești
Călătorii suportă cu greu căldura

Pentru anul viitor, autoritățile locale le promit ploieștenilor condiții decente în cele 50 de autobuze pe care urmează să le cumpere.

Temperaturile caniculare din ultimele zile sunt un coșmar pentru ploieștenii nevoiți să circule cu mijloacele de transport în comun. Dacă afară termometrul depășește 35 de grade, în autobuze și tramvaie, călătorii se coc la aproximativ 40 de grade. Fiecare încearcă să supraviețuiască cum poate. Unii deschid geamurile pentru a se face curent, alții încearcă să facă față caniculei cu evantaie. De multe ori, căldura insuportabilă dă naștere la conflicte verbale între călători.

Reprezentanții Regiei Autonome de Servicii Publice Ploiești spun că anul acesta nu mai pot face nimic pentru ploieșteni. Însă, le rezervă condiții mai bune de transport pentru anul viitor. „Se pregătește documentația pentru achiziționarea a 50 de autobuze care vor avea toate dotările necesare, inclusiv aer condiționat. Ploieștenii vor beneficia de aceste condiții cel mai probabil în 2012. Deocamdată, avem aer condiționat doar în troleibuze", ne-a declarat Radu Popescu, directorul RATP Ploiești.

Hotărârea de consiliu privind achiziția celor 50 de autobuze a fost aprobată încă de anul trecut. Pentru cumpărarea autobuzelor nou-nouțe a fost prevăzută suma de 54 de milioane de lei. În parcul auto din Ploiești sunt 186 de autobuze cu o capacitate de 17.597 de locuri. Cele mai vechi autobuze au fost date în folosință în 1975 și 1976, iar mai bine de 100 de vehicule au gradul de uzură calculat de Regie la mai mult de 100%. Din datele RATP reiese că uzura medie a parcului de autobuze este de 153,8%, iar vechimea medie a unui autobuz este de 28,3 ani.

Vox-uri

Daniel Temelie, 29 ani

„Dezastru. Prima grijă când mă urc în autobuz este să deschid toate geamurile"

Florentina Costea, 40 de ani

„Este jale. Este căldură mare și adară, iar în autobuz este groaznic, nu ai aer să respiri"

Lia Tătaru, 57 ani

„Este o căldură insuportabilă în mijloacele de transport în comun și niște mirosuri...""
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 19:13:09    Titlul subiectului: 147127

Ploieștenii se plâng că stațiile de autobuz sunt blocate de taximetriștii care parchează aiurea

Pentru a racola cât mai mulți clienți, taximetriștii din Ploiești parchează în stațiile de tramvai sau de autobuz, spre disperarea ploieștenilor. Atitudinea șoferilor de taxi este frustrantă atât pentru pietoni, cât și pentru șoferi, pentru că aceștia pierd timp și nervi ocolind taximetrele.

În mai multe zone din Ploiești stațiile de autobuz sau de tramvai sunt blocate de către taxiuri, oamenii fiind nevoiți să facă slalom printre aceste mașini atunci când coboară sau când se urcă în mijloacele de transport în comun. Astfel de situații se întâmplă mai ales la orele de vârf, când foarte mulți ploieșteni așteaptă diverse trasee în stațiile RATP.

„Foarte mulți taximetriști parchează aiurea în Ploiești. Trebuie să le ocolim mașinile atunci când vrem să ne urcăm în autobuz sau în tramvai. Dacă într-o stație există câteva locuri speciale pentru taxiuri, păi cu siguranță sunt de trei ori mai multe astfel de mașini acolo. La Nord mereu sunt cel puțin cinci-șase mașini, deși am observat că sunt doar patru locuri speciale pentru taximetre. Acestea sunt amplasate în lateral, în zona în care opresc tramvaiele neavând voie să parcheze niciun taximetrist. De acest lucru nu se ține cont", ni s-a plâns Andrei Fălcescu, din Ploiești.

Poliția rutieră promite să îi pedepsească pe taximetriști

„Zilnic acționăm pentru prevenirea evenimentelor rutiere și pentru disciplinarea participanților la trafic. Aici se încadrează și șoferii de taximetre, unii dintre ei alegând să încalce regulile de circulație și să parcheze pe unde vor. Șoferii de taximetre pe care îi prindem că și-au parcat autoturismele neregulamentar primesc două puncte penalizare și trei puncte amendă. Un punct de amentă reprezintă 67 de lei", ne-a declarat Vasile Baciu, inspector principal în cadrul Poliției Rutiere Ploiești.

Stația preferată

Cei mai mulți taximetriști din municipiu preferă stația RATP care se regăsește vizavi de Spitalul Județean de Urgență Ploiești. Asta pentru că aici au șansa să racoleze cât mai mulți clienți deoarece multe persoane vin cu microbuzul din diverse localități de pe Valea Slăniciului, Valea Teleajenului etc.

„Stația de tramvai din zona de Nord a Ploieștiului, care se regăsește vizavi de Spitalul de Urgență, este preferată de taximetriști pentru că vin foarte multe persoane din diverse localități ale județului. Șoferii de taxi ar trebui să caute un loc de parcare într-o altă stație în cazul în care nu găsesc unul liber în aceasta. Totuși, ei încalcă această regulă", ne-a mai spus Vasile Baciu.


http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/taxiuri_ploiesti-ploiesteni_taxi_ploiesti-taximetre_ploiesti-taximetristi_ploiesti-statii_autobuz_ploiesti-statii_ratp_ploiesti_0_527947344.html



statie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.44 kb
 Vizualizat:  de 13308 ori

statie.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 20:48:16    Titlul subiectului: 2011-08-01 147133

"Luni seara, la ora 08:50, pe str.Malu-Rosu, aproape de intersectia cu Sos Vestului, dintr-un troleu iesea fum de la compartimentul din spatele soferului. "După ce acesta a deschis usa exterioara a locasului se vedeau flacari de cca.40 cm, posibil de la sistemul de aer condiționat. Imi pare rau ca nu am avut cu ce face poze dar calatorii au iesit rapid din troleu, din care iesea fum. Pacat de banii dati pe aceste jafuri de troleee din care cred ca in numai jumatate functioneaza sistemul AC .Sunt zile in care efectiv fierbi in ele deoarece soferii ori nu pornesc AC ori este defect. Mă refer la traseul 44", ne scrie un cititor.
Acesta ar fi al doilea incident din Ploiești în care se vorbește despre un incendiu și un troleibuz. Despre primul, puteți citi AICI. Iar interesul oamenilor pentru acest subiect este justificat, în contextul în care Primăria Ploiești a cumpărat niște troleibuze second-hand refuzate tocmai pentru că luau foc în trafic. Achiziția, destul de dubioasă, a presupus un preț de 150.000 de euro pentru fiecare din cele 24 de troleibuze second-hand refuzate de Primăria Lausanne după ce s-a constatat că au defecțiuni majore la instalația electrică și că iau foc."


Sursa : www.ph-online.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 23:01:19    Titlul subiectului: 147137

Motivul cu incendiul e oficial sau e ceva speculatie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 03 Aug 2011 21:18:51    Titlul subiectului: 147307

Au luat foc si 2 tramvaie acum cava timp... acum Neoplanul.
S-a mai zis ca un Neoplan s-a rupt in 2 bucati, fapt total neadevarat.
Eu cred ca se vrea discreditarea acestor troleibuze si tin sa il anunt pe acel individ care a dat interviul la ziar ca instalatiile de AC functioneaza pe TOATE troleibuzele Neoplan! Acest lucru este verificat personal de mine in decursul a 2 zile!

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 10 Aug 2011 21:22:09    Titlul subiectului: 147547

"De „Sfânta Marie“, mașinile RATP Ploiești vor avea program de duminică[/size]

Autobuzele Regiei Autonome de Transport Public vor circula, luni de „Sfânta Marie" conform orarului pe care îl au într-o zi de duminică. Măsura este luată ca urmare a faptului că data de 15 august este, conform legii, zi liberă.

De marți, circulația acestor trasee revine la normal.
"

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/ratp_ploiesti-autobuze_ploiesti-masini_ploiesti-transport_public_ploiesti-orar_ratp_0_533347118.html



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.94 kb
 Vizualizat:  de 13114 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 17 Aug 2011 21:33:39    Titlul subiectului: 147749

"Tramvaiele din Ploiești pot sări oricând de pe șine

Calea de rulare a tramvaielor din Ploiești este o adevărată bombă cu ceas. Oricând se poate întâmpla o catastrofă rutieră. Asta pentru că terasamentul care încadrează șinele este făcut praf.

Ploieștenii se plâng că se tem să mai circule cu tramvaiele în Ploiești. Asta pentru că șinele sunt înconjurate de gropi și astfel tramvaiele pot sări oricând de pe șine. O vină o au și unii vatmani care, după spusele oamenilor, nu respectă restricția de viteză acolo unde calea de rulare a tramvaielor este dezafectată.

Vrem să fim în siguranță

„Arată groaznic calea de rulare a tramvaielor. Ne este teamă să mai circulăm cu aceste mijloace de transport în comun. Unii vatmani circulă cu viteză destul de mare în condițiile în care calea de rulare este plină de gropi și ne este teamă să nu sară tramvaiul de pe șine. În plus, în unele zone am observant că șinele arată foarte urât, sunt rupte. Destul de des sunt înlocuite tramvaiele cu autobuze pe motiv că se lucrează la calea de rulare, însă nu se vede nicio remediere a acesteia", ne-a declarat Florica Moise din Ploiești.
"

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/tramvaie_ploiesti-transport_public_ploiesti-cale_rulare_tramvaie_ploiesti-ratp_ploiesti-radu_popescu_ploiesti_0_537546747.html



rulare.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.82 kb
 Vizualizat:  de 13008 ori

rulare.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 21 Aug 2011 08:56:25    Titlul subiectului: 147800

Prin articolele de presa nu se vrea discreditarea troleibuzelor Neoplan. Adevarul este ca aceste gunoaie refuzate de elvetieni, unguri si rusi, au fost aduse pe foarte multi bani, inlocuind FBW-urile care erau mult mai bune. Acestor "vedete" nu le merge aerul conditionat, sistemele de informare cad cand iti este lumea mai draga, mai iau si foc, se mai si rup in doua. Am circulat de curand la Brasov cu un FBW si mi-am amintit cat de bune sunt aceste troleibuze. FBW-urile sunt mult peste Neoplan.
_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 22 Aug 2011 22:03:40    Titlul subiectului: 147857

"Prejudiciu de 35 de milioane la RATP Ploiești

ANAF solicită 34,7 milioane de lei de la Regia de Transport Public a Ploieștiului. Prejudiciul reprezintă TVA neachitat pentru perioada 2007-2010, plus penalități. Conducerea Regiei a contestat decizia de impunere, la Înalta Curte de Casație și Justiție

Inspectorii Administrației Financiare au găsit o „gaură“ de milioane. Regia Autonomă de Transport Public Ploiești este acuzată că a prejudiciat bugetul de stat cu 34,7 milioane de lei, prin neplta TVA pentru anumite subvenții. Suma reprezintă taxa neachitată, plus penalități și dobânzi calculate de Fisc. Reprezentanții Primăriei Ploiești dezmint acuzațiile și spun că totul pleacă de la o confuzie între termeni. Instanța va lămuri această situație. RATP a contestat decizia de impunere la Înalta Curte de Casație și Justiție, iar primul termen este în a doua jumătate a lunii septembrie.
"

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/ratp_ploiesti-primaria_ploiesti-transport_public_ploiesti-autobuze_ratp_ploiesti-prejudiciu_ploiesti_0_540546392.html



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.82 kb
 Vizualizat:  de 12883 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2011 19:54:37    Titlul subiectului: Stiri 148261

"Lista obiectivelor propuse pentru finantare din creditul BRD, modificata in favoarea regiei de transport

Contractarea creditului de 40 de milioane de euro, parafata in luna februarie de catre Primaria Ploiesti si BRD Groupe Societe Generale, a avut, initial, drept obiectiv, realizarea mai multor lucrari pe raza municipiului, precum si asigurarea cofinantarii pentru proiectele europene.
Conform primei liste de investitii care ar urma sa fie realizate din banii imprumutati, aprobata de catre consilierii locali ploiesteni in luna februarie 2011, sapte obiective ar trebui sa fie finantate din creditul BRD, majoritatea dintre acestea abia de la anul.
Pe lista votata in februarie s-au regasit reabilitarea cartierelor Bereasca si Mitica Apostol, refacerea stadionului "Ilie Oana" si asigurarea cofinantarii a patru proiecte din fonduri europene (printre care si reabilitarea traseului tramvaiului 102, prin lucrari de reabilitare a caii de rulare)
Miercuri, in cadrul sedintei alesilor locali, reprezentantul Directiei Economice din cadrul Primariei Ploiesti a anuntat ca, din fondurile prevazute a fi consumate din creditul de 40 de milioane de euro, se reduce suma alocata pentru stadion cu cinci milioane de euro, urmand ca acesti bani sa fie redirectionati catre... achizitionarea a 50 de autobuze pentru Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti. Astfel ca obiectivele initial prevazute au fost "reasezate" si s-a ajuns la concluzia ca nu mai este nevoie de vreo cinci milioane de euro pentru finalizarea stadionului, bani care au fost trimisi pentru reinnoirea "flotei" RATP.
Cumpararea celor 50 de autobuze pentru RATP, cu cinci milioane de euro, mai mult ca sigur va starni din nou furtuni in randul consilierilor locali, carora schimbarea listei de obiective finantate din creditul de la BRD li s-a adus la cunostinta in timpul sedintei care a avut loc miercuri.
Pe de alta parte, cumpararea autobuzelor ar trebui sa reduca achizitiile de piese de schimb pe care le tot organizeaza aceasta regie mare consumatoare de fonduri din bugetul local. De altfel, achizitiile de piese de schimb ar cam trebui sa intre in vizorul institutiilor de control, pentru ca, se pare, dupa cum sustin unele “voci" din interior, prin magaziile de materiale ale RATP ar fi cateva "inadvertente" care ar putea sa atraga atentia politistilor de la Serviciul de Investigare a Fraudelor.
Insa, din moment ce Primaria Ploiesti s-a erijat in aparatorul RATP, solicitand chiar si Curtii de Conturi prelungirea termenului in care conducerea regiei ar trebui sa duca la indeplinire unele masuri "reparatorii", de ce sa ne mai mire ca milioane de euro merg acolo unde sacul n-are fund?!"


Sursa : www.ziarulprahova.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Lun 05 Sep 2011 10:49:06    Titlul subiectului: 148266

O stire trista...

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/In_memoriam-Crina_Ghita_Un_vatman_a_plecat_in_Ceruri_0_548945269.html

"In memoriam, Crina Ghită. Un vatman a plecat în Ceruri

5 septembrie 2011

Autor: Dana Mihai

Ploiesti
Tramvaiele au avut doliu, în memoria vatmanitei. Foto Dana Mihai

O disparitie fulgerătoare a îndoliat, pe 26 august, comunitatea vatmanilor din Ploiesti. În cele trei zile de priveghi, tramvaiele din oras au avut doliu la oglinzi.

Una dintre cele mai modeste, mai harnice si mai ambitioase soferite de tramvai din oras, Crina Ghită, a renuntat să se mai trezească la orele 3 ale fiecărei dimineti pentru un somn foarte lung, într-o lume mai bună. „Era o persoană extraordinară, o fată modestă care stătea în banca ei, foarte calmă, veselă si iubită de toti. Am fost colegi în scoală, apoi am lucrat împreună, din 1990, ca vatmani în Ploiesti. Suntem o mare familie, la muncă împărteam si necazuri si bucurii, aici ne sărbătoream zilele de nastere, aici ne sfătuiam dacă vreunul dintre noi avea un necaz", povesteste despre Crina, cu lacrimi în ochi, colegul său Constantin Dancu.

Responsabilităti la muncă si acasă

Nu s-a plâns niciodată că trebuie să se trezească foarte devreme pentru a ajunge la depou sau să ajungă acasă foarte târziu, desi era asteptată de un sot si de copil. „Este o meserie grea si stresantă, deseori suntem înjurati sau apostrofati pentru că se întâmplă defectiuni tehnice. Iar cea mai mare responsabilitate este aceea că răspunzi pentru viata tuturor din tramvai. Ca femeie, este si mai greu, trebuie să te duci acasă, să faci curat si de mâncare. Probabil că toate aceste greutăti s-au adunat, iar organismul său a cedat. Nu avea antecedente medicale, după ce a terminat serviciul, s-a culcat putin si a făcut o comotie cerebrală. Suntem împietriti si socati", spune si colegul de la Dispecerat al Crinei, Marian Tănase. Anul acesta, Crina Ghită terminase facultatea de contabilitate si îsi dorea ca, pe viitor, să-si schimbe meseria.

În cele trei zile de priveghi, tramvaiele din oras au avut doliu la oglinzi, iar dintr-o fotografie, Crina a condus, pentru ultima dată, cârma vehiculelor."



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39 kb
 Vizualizat:  de 12670 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Sep 2011 17:06:06    Titlul subiectului: Stiri 148367

"Campanie pentru un aer mai curat în autobuzele ploieștene

Ploieștenii care circulă, zilele acestea, cu autobuzele, tramvaiele sau troleibuzele Regiei Autonome de Transport Public Ploiești vor avea parte de o surpriză. Cei care și-au cumpărat bilet sau abonament vor fi premiați cu… antiperspirante.
Zilele acestea, Regia Autonomă de Transport Public Ploiești, în parteneriat cu o companie producătoare de produse cosmetice, desfășoară o campanie de răsplătire a ploieștenilor care își cumpără abonamente sau bilete RATP. Scopul acesteia constă în fidelizarea călătorilor care adoptă un comportament civic adecvat și recompensarea lor cu un deodorant. În plus, pe toată durata zilei, toți călătorii care își cumpără bilet sau abonament vor primi materiale informative dar și testere antiperspirante.Ideea vine în urma unei campanii asemănătoare desfășurate anul trecut în București, campanie ce a prins foarte bine la public. Inițiativa de a premia călătorii „legali” din mijloacele de transport în comun a fost luată la nivelul a opt orașe din țară plus municipiul București. Printre acestea se numără și Ploieștiul, unde campania se va desfășura în fiecare zi, de luni până vineri, în intervalul orar 16.00-17.00, în stația RATP de la Gara de Sud, stația Coreco Catedrală și în stația de lângă platoul Halelor Centrale. Ploieștenii dornici de un premiu, chiar dacă este mai mult simbolic, îl pot primi dacă au asupra lor bilet sau abonament RATP și circulă cu mijloacele ploieștene de transport în comun până pe date de 23 septembrie."


Sursa : www.telegrafuldeprahova.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Sep 2011 09:08:16    Titlul subiectului: Stiri 148832

"Invitat, aseară, în emisiunea lui Marius Nica, Direct la subiect, de la Alpha TV Ploiești, directorul RATP, Radu Popescu, a declarat că parcul regiei se va înnoi. „Anul viitor vom achiziționa un lot de 50 de autobuze noi. Am fost nevoiți să așteptăm această investiție absolut necesară pentru confortul călătorilor din cauza condițiilor impuse de BNR primăriilor pentru plafonul de îndatorare. Documentația este aproape gata, așteptăm unda verde pentru a publica pe SEAP (n.r. portalul electronic de licitații publice) anunțul de licitație. Autobuzele vor avea podea joasă, aer condiționat, aerotoerme suplimentare pentru sezonul rece și camere video de supraveghere”, a declarat Radu Popescu. Acesta le-a cerut scuze călătorilor pentru disconfortul creat de autobuzele vechi de peste 20 de ani, dar a garantat starea tehnică bună în care circulă pe traseele RATP."

Sursa : www.observatorulph.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Oct 2011 15:03:26    Titlul subiectului: Stiri 149468

"Dupa ce Inalta Curte de Casatie a dat castig de cauza ANAF, Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti risca executarea silita!
Nori negri se aduna, tot mai amenintatori, deasupra Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Ploiesti, condusa de catre secretarul general al Organizatiei Ploiesti a Partidului Democrat Liberal, inginerul Radu Popescu (foto), al carui sef direct pe linie de partid este nimeni altul decat primarul Andrei Volosevici. Despre RATP s-au spus multe, de-a lungul vremii, in presa.
In prezent, RATP a ajuns in situatia de a risca executarea silita, dupa ce judecatorii Inaltei Curti de Casatie si Justitie au dat castig de cauza Agentiei Nationale de Administrare Fiscala in procesul cu RATP Ploiesti, privind cererea de suspendare a aplicarii unei decizii de impunere la plata.
Cotidianul "Prahova" a relatat, in mai multe randuri, matrapazlacurile si ineficienta managementului RATP, care au reiesit in urma controalelor efectuate atat de Curtea de Conturi - prin Camera de Conturi Prahova, cat si dupa ultima decizie de impunere la plata, in valoare totala de circa 34,7 milioane de lei (opt milioane de euro), emisa de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala – Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili. Conform unei decizii de impunere privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite in urma inspectiei fiscale, Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti are de achitat suma totala de peste 34,7 milioane de lei (reprezentand TVA neachitata pentru subventiile facturate in perioada 1 octombrie 2007 – 31 decembrie 2010, plus "accesoriile", adica majorarile de intarziere).
Incepand cu luna mai, regia ploiesteana a inregistrat, la sectia Contencios Administrativ si Fiscal a Curtii de Apel Ploiesti, trei dosare impotriva Agentiei Nationale de Administrare Fiscala: doua – privitoare la suspendarea executarii actului de impunere la plata emis de ANAF, iar cel de-al treilea, pentru contestarea pe fond a aceluiasi document emis de inspectorii fiscali, in primavara acestui an. Desi, in dosarul 482/42/2011, prin ordonanta presedintiala, s-a dispus de catre judecatorii Curtii de Apel Ploiesti suspendarea deciziei de impunere nr. F-MC 144 din 29 aprilie 2011, pana la pronuntarea instantei de fond, bucuria s-a dovedit a fi de scurta durata pentru directorul Radu Popescu. Joi, 6 octombrie, potrivit informatiilor furnizare de catre judecator Georgeta Barbalata, purtatorul de cuvant al Inaltei Curti de Casatie si Justitie, prin Decizia 4605, magistratii Instantei Supreme au admis recursul inaintat de ANAF, au casat sentinta Curtii de Apel Ploiesti si au respins cererea de suspendare a actului administrativ de impunere la plata ca neintemeiata. Asadar, cel putin scriptic, nemaiexistand o decizie de suspendare, ANAF ar putea sa execute silit si, prin urmare, ar putea sa blocheze conturile Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, pana la finalizarea pe fond a cererii de suspendare depusa in cel de-al doilea dosar cu acelasi obiect, care se judeca tot la Curtea de Apel Ploiesti.
In acest al doilea dosar in care se solicita suspendarea deciziei de impunere la plata sumei de opt milioane de euro, urmatorul termen de judecata a fost stabilit, dupa amanari succesive in scopul judecarii recursului la Inalta Curte, pentru data de 11 octombrie.
Ultimul proces, la aceeasi instanta ploiesteana, in care RATP contesta pe fond decizia de impunere a avut primul termen la data de 7 septembrie. Atunci, magistratii au amanat judecarea, pentru data de 19 octombrie, la cererea partilor implicate in proces, din cauza lipsei documentatiei de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
Dupa prima veste proasta primita de la Inalta Curte de Casatie si Justitie, pe primarul Andrei Volosevici s-ar putea sa-l cam treaca transpiratia, gandindu-se la solutii pentru contracararea unei eventuale aplicari a deciziei ANAF, prin care RATP, institutie aflata in subordinea Consiliului Local Ploiesti, este in pericol de a achita (din care conturi?) cele 34,7 milioane de lei. In special pentru ca, in alte zone din tara, exista precedentul in situatii similare celei de la Ploiesti, prin care justitia a dat castig de cauza ANAF si Curtii de Conturi.
"

Sursa : www.ziarulprahova.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 6 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community