Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 56, 57, 58  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dey1986



Data înscrierii: 06/Iun/2011
Ultima vizita: 04/Dec/2023
Mesaje: 32
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Sep 2011 20:45:06    Titlul subiectului: 148281

Dar unde vor intoarce tramvaiele 1 , 13 , 8 ??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Sep 2011 20:55:26    Titlul subiectului: 148282

8 va intra cand se da drumul la 1 si 13 pe A. Panu sau chiar mai tarziu, dupa finalizarea lucrarilor de pe Aleea Grigore Ghica Voda. Va intoarce la Triumf.

In aceasta saptamana se va da drumul la 1 si 13 prin Tudor Vladimirescu, avand capat de linie la Triumf. De asemenea, traseul 7 va reveni la parcursul de baza, Rond Canta - Tg. Cucu - T. Vladimirescu - Baza 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 06 Sep 2011 19:36:43    Titlul subiectului: 148315

Ultimele verificari (cale, retea) inaintea reintrarii tramvaielor de pe 1 si 13 pe Copou, pana la rondul de la Triumf: dupa ce ieri au testat rondul vagoanele 162 (Be 8/8) si 130 (GT4), astazi s-au facut verificari cu ajutorul vagonului 309, care a fost in probe si in Elena Doamna.

Cateva imagini - inca exotice - din rondul de la Triumf:



IMG_0640.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.12 kb
 Vizualizat:  de 15094 ori

IMG_0640.JPG



IMG_0641.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.25 kb
 Vizualizat:  de 15094 ori

IMG_0641.JPG



IMG_0642.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.87 kb
 Vizualizat:  de 15094 ori

IMG_0642.JPG



IMG_0643.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.47 kb
 Vizualizat:  de 15094 ori

IMG_0643.JPG



IMG_0644.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.29 kb
 Vizualizat:  de 15094 ori

IMG_0644.JPG



IMG_0645.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.47 kb
 Vizualizat:  de 15094 ori

IMG_0645.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dey1986



Data înscrierii: 06/Iun/2011
Ultima vizita: 04/Dec/2023
Mesaje: 32
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Sep 2011 21:40:58    Titlul subiectului: 148345

Cateva intrebari!

Pamantul din rondul Triumf nu a fost retrocedat?
Dupa terminarea lucrarilor tramvaiul 8 va intoarce in rond Triumf?
Ultima reabilitare a rondului cand a fost facuta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Sep 2011 21:57:00    Titlul subiectului: 148346

La prima intrebare a dat un raspuns MIXIX. Nu am date suplimentare despre aceasta chestiune.

Da, intentionam sa lasam traseul 8 pana la Triumf.

Rondul nu a fost reabilitat niciodata (dar nici nu a fost utilizat de-a lungul timpului intr-atat incat sa necesite reabilitare). Odata cu reabilitarea liniei pe tronsonul BCU - Triumf (1997) au fost inlocuite si macazurile si incrucisarile (simple si duble) din zona rondului (atunci s-a inlocuit linia pana putin dupa rond).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 10:03:12    Titlul subiectului: 148469

Intr-o imagine gasita pe flickr (user Tramfan2011) se poate observa ceea ce v-am mai povestit eu de-a lungul anilor pe forum: tablitele cu orele si minutele de trecere prin statie a vehiculelor de pe fiecare traseu care deserveste statia respectiva. Am si marit zona respectiva din imagine, pentru a se vedea mai bine (in cazul nostru vad ca fusese lipit ceva desupra, ce pare a fi o harta, probabil cu o modificare de traseu - era perioada de dupa schimbarile facute de directorul Garlea).


Untitled-0.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.6 kb
 Vizualizat:  de 14904 ori

Untitled-0.jpg



Untitled-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.6 kb
 Vizualizat:  de 14904 ori

Untitled-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 11:00:22    Titlul subiectului: 148471

In imaginea de mai jos, gasita pe flickr (user Tramfan2011) se observa infrastructura pentru troleibuz de pe linia 47 si configuratia de atunci a liniilor de tramvai in zona actualului rond de la Podu de Piatra (triunghi cu linie dubla pe toate laturile):


6085112838_25fd60a174_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.42 kb
 Vizualizat:  de 14895 ori

6085112838_25fd60a174_b.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 03/Apr/2024
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 12:11:02    Titlul subiectului: 148475

Si 2 urme pe asfalt de la deraieri, semn ca linia era invechita.
47 facea din Dacia pina in Tatarasi si inapoi vreo 2 ore jumatate. Era un traseu complicat, dar si complex.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Oct 2011 20:12:35    Titlul subiectului: 149149

Traseul 2 a trecut din nou la gara. Pentru ca am vazut un GT4 de la gara (304)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Oct 2011 21:46:15    Titlul subiectului: 149154

Din noiembrie anul trecut s-au creat premisele unei mai bune comunicari/colaborari intre cele doua sectii, iar atunci cand este nevoie, vagoanele unei sectii pot intra si pe traseele celeilalte sectii, pentru acoperirea necesarului. Au fost multe situatii de acest gen, pe diverse trasee.

In plus, din Canta/Baza 3, 2 si 7 pleaca alternativ, iar asta inseamna ca pot exista situatii in care vagoane de la S2 intra pe 7 si vagoane de la S3 intra pe 2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2012 08:41:18    Titlul subiectului: 2012-01-09 151848

Adevărul

Luni 9 Ianuarie 2012

"Noi șantiere în Iași. Liniile de tramvai din Fundație vor fi schimbate
Gabriela Toma

Șefii Regiei Autonome de Transport Public vor deschide un nou șantier până în vară.

Oficialii RATP vor schimba liniile de tramvai pe strada Gavril Muzicescu care face legătura între Fundație și strada Arcu. Șantierul pentru modernizarea șinelor va fi corelat cu cel pentru construcția pasajului Mihai Eminescu, care va face legătura între Independenței și Păcurari.

Astfel, atunci când constructorii Primăriei vor începe lucrările în zonă, șefii RATP vor întrerupe circulația tramvaielor 1 și 13 de la Fundație spre Copou și deschide șantierul pentru schimbarea liniilor de tramvai, pe o lungime de un kilometru. „Între Piața Eminescu și agenția Tarom va fi întreruptă circulația tramvaielor spre Copou. Noi vom coordona lucrările cu cele pentru pasaj“, a spus Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.

Firma Martin Rose se va ocupa de lucrări care vor costa în jur de un milion de euro, bani din bugetul Primăriei. Modernizarea șinelor va începe în lunile de primăvară.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 11 Ian 2012 08:21:58    Titlul subiectului: 2012-01-11 151909

Evenimentul

Miercuri 11 Ianuarie 2012

"Un an fără tramvaie pe Copou
Tudor Damaschin

Continuând o „tradiție“ veche de trei ani, șefii RATP se pregătesc și în 2012 să suspende traseele de tramvai spre Copou. Lucrurile au stat la fel în 2009, când a fost reabilitată calea de rulare din centrul orașului, în 2010, când s-a lucrat pe tronsonul Târgu Cucu - Cinci Drumuri și anul trecut, din cauza șantierului din Elena Doamna, care a „prins“ și intersecția cu Bucșinescu.

De această dată, întreruperea circulației tramvaielor 1 și 13 este generată de lucrările care vor avea loc la Fundație, în cadrul proiectului „Dezvoltarea axei de transport Est-Vest în Municipiul Iași“. Acesta presupune modernizarea străzilor Elena Doamna, B-dul Independenței, Păcurari și Piața Mihai Eminescu și construirea pasajului subteran care va face legătura între Păcurari și B-dul Independenței. Conform șefului RATP, cel puțin un an de zile transportul ieșenilor spre Copou se va realiza cu autobuze și microbuze. „Lucrările la pasaj vor fi de durată, prin urmare nu cred că putem relua circulația tramvaielor spre Copou mai devreme de un an. Încă nu am stabilit cum vom proceda, însă e clar că vom opera pe Copou doar cu autobuze și microbuze”, ne-a declarat directorul Maricel Ghercă.

Profitând de șantierul pe care municipalitatea îl va deschide în curând, șefii RATP intenționează să schimbe liniile de tramvai pe strada Gavril Muzicescu. „Încă nu știm data la care vor începe lucrările. Cel mai probabil, le vom demara în momentul în care municipalitatea va începe săpăturile la Fundație”, a mai precizat șeful RATP.

Variante, variante...

Dacă anii trecuți reprezentanții regiei au decis înființarea unor trasee speciale (traseul de autobuz nr. 13 sau traseul de microbuz nr. 23) sau au deviat autobuzele de pe traseul 41, de această dată s-ar putea proceda altfel. „Dacă suspendăm traseele 1 și 13, rămâne neacoperită zona Metalurgiei spre exemplu. Prin urmare, am putea crea, să zicem, traseul de tramvai 13 barat. Ar mai fi de luat în calcul varianta de a duce tramvaiele pe strada Palat. Vom vedea, mai ales că pe A. Panu au mai rămas de executat asfaltări”, a mai spus dl. Ghercă.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2012 12:38:32    Titlul subiectului: 153167

Am observat ceva suspect, linia de tramvai a lui 5, portiunea de la Tepro, nu mai este legata de restul retelei, si de aceea circula 5b.
Pentru ca nu am mai mai vazut nici macaz, sa fie din cauza iernii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2012 12:59:04    Titlul subiectului: 153169

Niste TIR-uri au blocat initial linia, nu s-a mai putut circula, s-a adunat intre timp zapada iar deszapezirea a pus probleme foarte mari, plugurile (tractoarele cu plug) nu au putut razbate. De altfel, problemele provocate de masini (in trafic sau parcate cum i-a trasnit pe soferi mintea) dau cu totul peste cap circulatia vehiculelor de transport public.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2012 11:21:23    Titlul subiectului: 155353

Planul de transport adoptat in 2004 si nu tocmai aplicat (in unele cazuri se poate spune din fericire) prevedea, printre altele, si existenta a doar doua trasee de troleibuz. Am comentat la vremea respectiva daca erau bune sau anapoda, acum vreau doar sa va prezint ceva ce nu as fi crezut ca a existat.

Asadar, cele doua trasee de troleibuz erau:

(F) 41 - Copou - Podu Ros - CUG 2 (asa cum il stim din 2002)
(F) 42 - Pacurari - Podu Ros - CUG 2 (ce urma a se infiinta)

Traseul 42 nu a apucat sa existe in realitate cu acest parcurs.

Surpriza, insa, astazi! Mergand dimineata cu un autobuz Renault, imi cad ochii peste tablele de traseu din fata, una dintre ele afisand nenascutul traseu 42 din Planul de transport din 2004. Este prima data cand vad o tabla de traseu afisand acest parcurs si recunosc ca am fost surprins sa constat ca fusesera pregatite pentru schimbarea care ar fi urmat sa aiba loc.



untitled222.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  11.7 kb
 Vizualizat:  de 13451 ori

untitled222.jpg



untitled333.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.63 kb
 Vizualizat:  de 13451 ori

untitled333.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 18 Iun 2012 19:56:18    Titlul subiectului: 156599

Am observat astazi ca traseul 7 intorcea in Tatarasi Nord,iar din Targu Cucu pana in Baza 3 circula autobuze. Cu toate astea, traseele 1 si 13 sunt functionale. De ce s-au operat aceste modificari?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 18 Iun 2012 20:12:34    Titlul subiectului: 156600

A fost o avarie la o conducta de apa pe bd. Tudor Vladimirescu. Pana la 19:30 a fost intrerupta total circulatia tramvaielor prin Tudor. Probabil ca ai prins inceputul sau sfarsitul intreruperii, cand se operau modificari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2012 02:15:13    Titlul subiectului: 2012-09-04 158605

Dupa 5 ani,5 luni si o saptamana tramvaiele de pe traseele 1/13 vor reveni la vechea ruta pe Strada Palat,incepand cu data de 17 septembrie 2012 .Tot cu ocazia acestei mult asteptate reveniri ,vagoanele de tip BE 8/8 vor "pasi" pentru prima data pe calea de rulare Podu Ros-Strada Palat-Anastasie Panu:

Evenimentul

Marti 04 Septembrie 2012

"Începutul de an școlar aduce noi modificări în transportul public
Revin tramvaiele pe strada Palat, după cinci ani!
Tudor Damaschin

* scoase de pe acest traseu din cauza lucrărilor la pasajul de la Hala Centrală, tramvaiele de pe traseele 1 și 13 vor circula din nou pe tronsonul Palat - Podu Roș * în toamnă ar urma reintroducerea traseului 8 și a liniei de autobuz 42

Începând cu weekend-ul trecut, echipele RATP Iași au început lucrările pentru montarea unei linii de tramvai peste pereții pasajului Mihai Eminescu. Potrivit reprezentanților regiei, pornind de pe strada Gavriil Musicescu, primii 50 metri de șină au fost deja montați, ajungându-se până în apropierea rondului de la Fundație. Se estimează că, odată cu începerea anului școlar, tramvaiele vor reveni pe Copou, iar așa cum cotidianul „Evenimentul Regional al Moldovei” v-a informat încă din 28 august, acest lucru va coincide cu reactivarea vechilor trasee 1 și 13, care vor circula pe strada Palat, prin Podu Roș. „Odată cu începerea școlii, reluăm circulația tramvaielor pe străzile Palat și Anastasie Panu, până în Copou. Sunt foarte multe unități școlare, universități și campusul studențesc, așa că se impunea decizia reluării transportului electric pe Copou”, a declarat Sebastian Buraga, purtătorul de cuvânt al Primăriei Iași. „Traseul de pe linia 1 va fi Copou - Tg. Cucu - Palat - Podu Roș - Baza 3 - Doi Băieți - Tg. Cucu, iar traseul 13 invers”, a spus la rândul său Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.

Amânare de la 7 luni, la 5 ani

Tramvaiele 1 și 13 au fost scoase de pe traseele lor inițiale pe 7 septembrie 2006. A fost vorba de o deviere temporară a circulației lor de pe strada Palat, determinată de înlocuirea șinelor de tramvai pe porțiunea A. Panu - Hotel Europa. Ulterior ele au revenit pe traseele inițiale, dar aceasta până pe 10 aprilie 2007, când au fost deviate prin Tudor Vladimirescu, din cauza lucrărilor la pasajul subteran de la Hala Centrală. Tot atunci, din cauza suprapunerii cu traseele 1 și 13 pe tronsonul Copou - Baza 3, traseul 8 a fost desființat, la fel ca și linia de autobuz 42. Interesant este faptul că această deviere era estimată pentru șapte luni, adică până în octombrie 2007. În realitate însă, a fost vorba de cinci ani!

Variantă de rezervă

În condițiile în care amânarea începerii anului școlar pentru data de 17 septembrie a căzut ca o mănușă pentru șefii RATP, doar vremea nefavorabilă poate împiedica revenirea tramvaielor pe Copou începând cu această dată. „Întotdeauna avem o variantă de rezervă. Deși este puțin probabil să nu putem încheia montarea șinei la Fundație până pe 17 septembrie, putem introduce autobuzele în locul tramvaielor”, spun oficialii RATP. Aceștia au precizat că nu este vorba de mașinile aduse recent din Olanda, ci de autobuzele existente în parcul RATP.

Revine și traseul 8

Măsura readucerii traseelor 1 și 13 prin Podu Roș are două avantaje. „Tramvaiele vor mai degreva traseul de autobuz 41, un traseu cu probleme pentru noi. Mulți ieșeni vor să ajungă doar până în Podu Roș, așa că aglomerația de pe traseul 41 se va mai atenua”, a mai spus Adrian Mihai. Un alt avantaj îl reprezintă reintroducerea traseului de tramvai 8. „Intenționăm ca, odată încheiate lucrările de schimbare a liniei de tramvai în zona Elena Doamna – Bucșinescu, să reintroducem traseul 8 (Baza 3 - T. Vladimirescu - Triumf). De asemenea, va fi reintrodus și traseul de autobuz 42”, spune Cristi Stoica, directorul adjunct al RATP Iași. O altă măsură se referă la scurtarea traseului 41B, care urmează să întoarcă la Triumf și nu în Rond Agronomie.

Vor opera cu tramvaiele elvețiene

Șefii RATP intenționează să mai amâne introducerea, pe traseele din oraș, a tramvaielor GT8 aduse anul acesta de la Augusburg. Astfel, pentru transportarea călătorilor pe Copou vor fi folosite tramvaiele de tip BE cumpărate în perioada 2008-2010 din Elveția, retrase pe perioada verii. „Deocamdată nu sunt necesare alte capacități. Poate că odată cu începerea anului universitar vom fi nevoiți să ne adaptăm unui flux crescut de călători”, au mai spus șefii RATP."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Sep 2012 11:48:10    Titlul subiectului: traseul 42 158741

Incepand le luni 10 septembrie traseul de autobuz 43B devine traseul 42.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Sep 2012 11:57:24    Titlul subiectului: 158742

1) Sursa?

2) Ramane pe acelasi parcurs?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Sep 2012 12:08:42    Titlul subiectului: 2012-09-07 158745

In editia de astazi a Buna Ziua Iasi apare declaratia domnului Adrian Mihai,sef birou Relatii Publice cu privire la modificarile ce vor fi operate de catre RATP Iasi.

Buna Ziua Iasi

Vineri 7 septembrie 2012

"Vezi aici ce modificari se vor face in traseele RATP!

Incepand de luni, traseul RATP 43B va deveni traseul 42. Sase autobuze dintre cele noi, aduse recent din Olanda, vor circula pe acest traseu incepand saptamana viitoare, iar odata cu inceperea scolii regia de transport local va pune pe acest traseu toate cele 10 autobuze achizitionate recent.

"In momentul de fata lucram la calea de rulare in zona Fundatie si vrem ca pana la inceprea scolii sa dam drumul traseelor de tramvai 13 si 1. Acestea vor avea rute schimbate, traseul 13 va trece prin zona Podu Ros. Traseul autobuzelor de pe traseul 42 va fi urmatorul: va porni din CUG, bulevardul Poitiers, Tudor Vladimirescu, bulevardul Independentei, Copou", a declarat Adrian Mihai, sef birou Relatii Publice.


________________________________________________________________

**Noul traseu 42 va respecta intocmai parcursul actualului 43B,asadar va fi cel care va urca spre Copou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Sep 2012 20:30:44    Titlul subiectului: 158756

De asemenea, noul indicativ al actualului traseu 43b - deci 42 - corespunde prevederilor Programului de transport public adoptat prin HCL 115/2010.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Sep 2012 23:08:42    Titlul subiectului: MODIFICARI 158764

Dar modificarile traseului 41B pana la triumf,si inlocuirea lui 43C cu 43B,tot de luni se modifica?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Sep 2012 23:29:19    Titlul subiectului: 158765

41b - pana la Triumf
43c - isi pastreaza indicativul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 08 Sep 2012 18:56:41    Titlul subiectului: 158770

Nu se poate schimba indicativul lui 41b in 40 sau 48.
Nu o sa mai fie capat de linie cu traseul 41.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 56, 57, 58  Următoare
Pagina 19 din 58

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community