Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole de presa - Resita
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CARAȘ-SEVERIN
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Mie 07 Sep 2011 11:33:22    Titlul subiectului: 148323

Povestea e prea lungă și plictisitoare, dar să nu uităm că cei doi viceprimari foști de culoare portocaliu-căcănie, au devenit peste noapte verzi prăzulii, acum e vremea campaniilor și a scuipatului; ce metodă mai bună ar exista spre a dovedi proasta administrare a banului public local, decât cea oferită de primarul ce le știe aproape pe toate?
Chestiunea e că cei doi erau și ei atunci când s-au achiziționat ruginile, nu a fost consultat niciun cunoscător, s-au dus ca musca la borcanul cu miere direct la Tg. Mureș să dea lovitura în transportul reșițean.
Un motiv de gândire:
Finanțele Publice din Toulon au scos la licitație un pachet de autobuze Renault identice celor care au reușit să circule șase luni prin Reșița, 12 bucăți, cerând pe ele 25.000 euro.
Evident că au fost atât de mulți doritori încât următorul pas a fost de a cere 1.800 euro/bucată.
Entuziasmul a fost enorm, nu s-a prezentat nimeni, adică doar reprezentantul Finanțelor, așa că următorul pas a fost de a se face o ofertă de 1.500 euro/bucată.
Autobuzele erau an de fabricație 1997, kilometrii parcurși cca.800.000, și amănuntul interesant era că au fost autobuze de linie închiriată.
Dacă facem un calcul sumar, e o diferență între 18.000 euro/12buc. și 100.000 euro+40.000 euro/8 rable.
O să spuneți că nu am calculat transportul și taxele!
Vă garantez că am făcut-o și ciudat oricum aș face nu-mi prea ieșeau niște euro pentru a concura exact suma plătită.
Nu luați însă de bune nici zvonurile, cum că ex. directorul ex. Prescom ar fi găsit un pachet mai atractiv, pentru că am discutat cu unul dintre cei ce au fost să vadă oferta despre care acum se vorbește la un superlativ greu de demonstrat.
La întrebarea mea despre starea autobuzelor, ce din păcate erau în Polonia și nu Germania, s-a zâmbit și răspunsul a fost ceva de genul: știu ei de ce cer puțin, nu-s rele, dar e mai complicat să ajungi cu ele acasă..... Very Happy
Nu înțeleg de ce există atâta mirare legată de subvenția solicitată de către operatorul actual de transport, pentru că Den Oudsten B93 consumă motorină ca și cum în România s-ar alimenta cu galonul la preț de USA!!
Din informațiile mele, luați-le ca foarte greu obținute pentru că toată lumea tace "mâlc" , consumul depășește 50 l/100 km.
Asta înseamnă că degeaba s-au lăudat onor "managerii" de la transport că au reușit să tripleze gradul de încasare, pentru că el nu este acoperitor la numărul de călători transportați/unitate.
Este normal ca cineva să suporte pierderea, adică ori călătorul, deși ar fi cel mai puțin indicat, ori cel ce a făcut deal-ul cu cei ce au sărit de la transportul de marfă, și acela aproape falimentar, direct la transportul de persoane, adică municipalitatea.
Spre norocul lor acum au scăpat de tramvaie, dar vă pot confirma că am fost martor într-o perioadă anterioară la niște disfuncționalități de ciclograme, când la oră de maximă încărcare stațiile erau pline, iar după ce timpul de așteptare expirase de multișor au apărut faimoasele Den Ousten încolonate, urmate și de un biet tramvai ce oricum avea capacitatea de încărcare egală cu a celor două "râme", dar cu un cost mai mic. Laughing
Probabil aceste costuri imense îl vor face pe primar să reflecteze la ideea că cei ce se declarau pro tramvai nu au avut niciun scop ascuns, altul decât o bună cunoaștere a unor realități economice ce să vină în sprijinul pungii subțiri a călătorului reșițean.
Mă gândesc că următoarea soluție va fi legată de majorarea valorii biletului de călătorie, fapt ce va aduce din nou nemulțumiri, sau suportarea diferențelor în continuare de către primărie, chiar dacă ele sunt enorme.
Ce este sigur este că această ultimă soluție ar trebui să nemulțumească o mare parte a plătitorilor de taxe și impozite, pentru că nu suntem obligați noi cei ce poate nu urcăm o dată pe an într-un mijloc de transport în comun, să susținem financiar un parteneriat public privat șchiop din naștere. Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CARAȘ-SEVERIN Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community