|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 30 Dec 2010 01:07:18 Titlul subiectului: |
138214 |
|
Sa iesim putin in afara orasului Galati, mai precis in satele si comunele in care elevii au nevoie de mijloace de transport. Evident... microbuzele! Galati-ul a cerut 11, au venit insa 3 si mai urmeaza inca 3. Deci mai bine de jumatate. OK.
Totusi, culmea prostiei, avem masinile dar nu si soferii! Stau si ma intreb asa, inainte de aparitia acestor microbuze, elevii din judet cu ce ajungeau la scoli?
http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-_Microbuze_noi_pentru_elevi-dar_fara_soferi_0_398960239.html
"Galați: Microbuze noi pentru elevi, dar fără șoferi
Microbuzele școlare nu pot fi folosite deocamdată. Trei microbuze școlare au fost repartizate Inspectoratului Școlar Galați. „Noi am cerut 11, ei ne-au dat trei, dar tot e bine. Am înțeles că mai vin încă trei în primul semestru al anului viitor", a declarat inspectorul general adjunct Onuț Atanasiu
Microbuzele care vor fi distribuite la Tecuci, Bălășești și Ghidigeni, nu vor avea șoferi, angajările în sistemul bugetar fiind blocate."
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.4 kb |
Vizualizat: |
de 17723 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 18 Ian 2011 00:36:08 Titlul subiectului: |
138939 |
|
Cu cartile pe fata: mici dezvaluiri despre castigurile de la Transrub, oferite de cotidianul "Viata Libera": http://www.viata-libera.ro/articol-Cat_au_castigat_directorii_societatilor_de_interes_local_in_2010_2.html
"Cât au câștigat directorii societăților de interes local în 2010
(...)
Genica Totolici - 44.433 de lei
Genica Totolici, directorul SC Transurb, a câștigat în primele 3 luni ale lui 2010 doar câte 3.291 de lei net. Următoarele luni, salariul net a fost de 3.840 de lei, astfel încât venitul net anual în 2010 a fost de 44.433 de lei.
Directorul economic, Ion Grama, a depășit-o în fiecare lună, câștigând net peste 5.022 de lei. În august a sărit chiar la un salariu net de 6.296 de lei, iar în decembrie la 5.919 de lei. Așa se justifică venitul anual net de 63.473 de lei, superior șefei sale.
Directorul Departamentului Exploatare – Comercial, Constantin Graur, a avut și el salariul mai mare decât al managerului, 63.365 de lei pe an.
Ordonanța care le tăia directorilor salariile și-a încetat aplicarea, așa că pe toți îi așteaptă, cel puțin teoretic, creșteri salariale în 2011."
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Arhiva de Presa
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Sep/2020 Mesaje: 931
|
Trimis: Sâm 30 Iul 2011 00:27:24 Titlul subiectului: 2011-07-30 |
146858 |
|
"La Galați, tramvaie prăfuite și depășite
Din 2006, nicio investiție în transportul electric
„Mă numesc V. Stan și vă aduc la cunoștință o problemă care ține de modul în care știm să ne gospodărim. În ultimul timp am fost nevoită să călătoresc cu tramvaiul nr. 8, pe porțiunea dintre œDamenœ și strada Mihai Bravu și nu mare mi-a fost uimirea când am constatat că am urcat într-un tramvai plin de praf. Nu vă pot descrie cum arătau scaunele, iar noi, călătorii, nu ne mai vedeam. În numele gălățenilor care merg în această parte din oraș, vă rugăm să-i înștiințați pe cei care răspund de gospodărirea orașului că avem mari probleme cu poluarea”.
Aceleași probleme sunt și pe alte trasee de tramvai din municipiul nostru, mai ales în porțiunile unde s-au efectuat recent lucrări de refacere a liniilor de tramvai. Acest mijloc de transport este în sfera de activitate a SC Transurb SA, al cărei acționar majoritar este Consiliul Local Galați.
„Cunoaștem situația și, în această idee, am adresat serviciului de specialitate al Primăriei Galați o cerere prin care solicităm ca în zona respectivă să se ude strada. În anii din urmă aveam noi un vagon care făcea acest lucru, dar l-am dat la casat, fiind depășit. Este de datoria Primăriei să ude străzile, fiindcă praful se face de la multele lucrări care există în municipiul Galați și de la traficul foarte aglomerat... Nu am primit încă niciun răspuns”, ne-a spus Genica Totolici, director al SC Transurb.
Cert este că, în privința prafului, în Galați stăm bine! Stăm foarte rău însă în privința investițiilor pentru îmbunătățirea condițiilor pe mijloacele de transport electric.
„Nu ne-am permis să facem achiziții de tramvaie din anul 2006. Și acelea care s-au cumpărat atunci erau la mâna a doua, fiindcă un tramvai nou, la începutul mileniului trei, costă 12 milioane de lei”, a continuat directoarea Transurb.
Genica Totolici spune că la nivelul municipiului Galați „ar fi nevoie de o nouă linie de tramvai care să asigure legătura între zona Portului și Metro, dar - la cum se mișcă la noi lucrurile - acesta pare un plan fantezist.
Cât privește achizițiile de noi autobuze și troleibuze, și aici e loc de mai bine. „Ultimele achiziții au fost în anul 2008, când după mulți ani de licitații am reușit să cumpărăm 30 de autobuze și 10 troleibuze. Din venituri proprii, anul trecut, am reușit să achiziționăm la mâna a doua alte 20 de autovehicule, pe care încă le plătim”, a mai spus Genica Totolici.
Până la modernizarea liniei de tramvai, e bine totuși ca Serviciul Tehnic din Primăria Galați să facă un program de stropire a străzilor, pentru a îmbunătăți condițiile de transport.
În toate țările civilizate, transportul electric este cel în care se investește foarte mult, fiindcă este nepoluant. La Galați, de mai bine de un cincinal, nu se fac decât cârpeli. Și asta se simte."
Sursa: http://viata-libera.ro/articol-Din_2006_nicio_investitie_in_transportul_electric_2.html
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Iul 2011 21:38:33 Titlul subiectului: |
146880 |
|
Arhiva de Presa a scris: | Genica Totolici spune că la nivelul municipiului Galați „ar fi nevoie de o nouă linie de tramvai care să asigure legătura între zona Portului și Metro, dar - la cum se mișcă la noi lucrurile - acesta pare un plan fantezist. |
A trecut putin de la desfiintarea liniei din Port si a celei dintre Baia comunala si Bariera Traian. Ideea e excelenta, dar nu la putin timp dupa desfiintare si asfaltare. Practic mai trebuiau construiti vreo 2 km de linie si era realizata legatura intre Port si Metro.
|
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Sâm 30 Iul 2011 22:50:56 Titlul subiectului: |
146882 |
|
1. Cum nici o investitie in transportul electric in 2006? Dar cele 10 troleibuze Maz cumparate de Transurb in februarie 2010 sunt invizibile? Aia nu se numeste investitie?
2. Daca se stia de nevoia unei linii de tramvai in zona portului care sa lege portul de Metro, de ce s-au scos liniile de tramvai din Port si de pe Faleza si cele din zona Intfor?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 30 Iul 2011 23:26:23 Titlul subiectului: |
146885 |
|
Cotetareala mare, dragii mosului! Intentii bune sunt cu carul... Mai greu stam la capitolul fapte!
Din 1988 si pana in prezent, cate linii de tramvai am mai realizat?! Se stie, nici una! Inca am mai inchis portiuni care, pe vremea comunismului, erau rentabile... Da, pe atunci nu exista rivalitatea particularilor, o sa ziceti. Corect.
O linie intre Gara Fluviala si Metro ar fi fost perfecta. Recunosc acest aspect. 15-le nu e suficient! Ar mai trebui un itinerariu... Cu siguranta ca ar fi fost rentabil.
Din acest punct de vedere, Transurb-ul are o idee buna dar mai marii urbei nu intentioneaza sa dea bani pentru a o concretiza. Mai bine un maxi-taxi, nu-i asa?! E ieftin si aduce bani... pentru unii precum si necazuri pentru altii!
Deocamdata e liniste in aceasta privinta... Lupta va incepe in preajma alegerilor, pentru ca retarzii fomisti care ne guverneaza sa aiba cu ce sa iasa in evidenta. Pro si contra.
Si... pana la urma... sunt curios sa vad care va fi raspunsul final. Cumva... "ciu-ciu" dezvoltare?!
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Arhiva de Presa
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Sep/2020 Mesaje: 931
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 09:13:31 Titlul subiectului: 2001-08-02 |
147337 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/galati/galati-maxi-taxi-transport-bilete_0_527947561.html
"Transportul cu maxi-taxi a devenit o aventură
2 august 2011
Autor: Valentin Trufașu
Călătorii se înghesuie în microbuze pentru că nu au alte mijloace de transport. Foto Bogdan Dimofte
Călătorii sunt conștienți că pot deveni victimele unor accidente, dar nu renunță la serviciile transportorilor privați. Cele 175 de microbuze folosite ca „maxi-taxi" prin Galați transportă pasagerii „claie peste grămadă".
În urma ultimei licitații pentru concesionarea traseelor, numărul microbuzelor private folosite în transportul public din Galați a fost redus , la mai puțin de jumătate. Din 400 de microbuze„maxi-taxi", au rămas 175.
S-a ajuns astfel ca gălățenii să circule înghesuiți ca sardelele, în special la orele de vârf, dar acest „amănunt" nu pare să deranjeze foarte tare autoritățile locale.
„Noi am solicitat în repetate rânduri suplimentarea numărului de microbuze, în special pe traseele principale, de la 175, la cel puțin 200 de mașini, dar până acum nu s-a aprobat nicio hotărâre în acest sens. Călătorii circulă adesea în picioare. Ne amendează Poliția Comunitară, dar noi nu putem interzice omului să se urce în maxi-taxi. Este bolnav sau se grăbește, cum să-i spună șoferul să coboare ?", ne-a declarat Silviu Cârlan, administratorul operatorului de transport ACJ Globe Tour.
Reducerea numărului de microbuze a avut ca efect creșterea încasărilor la societatea de transport public local, SC Transurb SA. Astfel, dacă în 2009 societatea a avut încasări totale de 4.728.000 de lei, în 2010, acestea au crescut la 5.163.000 de lei. Lunar, creșterea încasărilor este cuprinsă între 60 și 70%.
Totuși în vederea normalizării condițiilor de transport autoritățile locale trebuie să se decidă dacă dau undă verde pentru achiziționarea de microbuze noi sau autobuze pentru a face față traficului de călători. Măsura este absolut necesară pentru că dincolo de disconfortul călătorilor, aceștia riscă să ajungă la spital cu răni grave sau chiar să moară în cazul producerii unor accidente de circulație în care ar fi implicate mijloacele de transport.
„Când mergi în picioare, orice se poate întâmpla, mai ales în cazul unui accident", susține administratorul ACJ Globe Tour Galați."
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 10:09:29 Titlul subiectului: |
147338 |
|
Ideea este simpla: au crescut incasarile la Transurb, au scazut cele de la privati. In aceste imprejurari e si normal ca sefii de microbuze sa se declare nemultumiti si sa apeleze la orice forma de a atrage atentia asupra autoritatilor. Si totusi:
- cand erau peste 500 de microbuze iar oamenii se ingramadeau in ele, nici unul dintre acesti patroni n-a ridicat un semn de intrebare (era normal, doar au aveau incasari mari);
-microbuzele private au program "dupa cum vrea soferul". Ceea ce nu le convine lor "cade pe spatele Transurb-ului", dar, de altfel, se ridica cu "j" pretentii. Doua exemple: daca la ora 11 sau 12 doresti s-ajungi in Bazin, microbuzele care ar trebui sa efectueze curse pana acolo iti inchid usile-n nas: drumul e pana la INTFOR si nimeni nu face o... exceptie (!) sa te duca la destinatia corespunzatoare, adica aia trecuta in foaia de traseu. "Mergeti pana pe Basarabiei si de acolo luati tramvaiul" este raspunsul pe care il veti primi. Al doilea exemplu, seara, dupa ora 20, majoritatea privatilor se retrag iar cei care mai raman isi rup microbuzele cu cei intarziati. Da, claie peste gramada, scandal in pragul usii, ala coboara, ala face loc, ala nu vrea, ala nu poate...
-sefii din regimul privat isi cearta soferii fiindca nu opresc acolo unde vor calatorii. Unul dintre acesti soferi mi-a spus c-a luat intr-o saptamana doua amenzi, prins intre ciocan si nicovala: daca nu oprea in mijlocul intersectiei era sanctionat de boss. Asadar a oprit si s-a ales cu 500 lei amenda de la baietii de la Rutiera. Deci, chiar daca soferii sunt disciplinati, liderii lor instiga la nebunii in trafic. Iar amenda, ups, o plateste soferul din incasari fiindca pe Mr Big nu-l intereseaza acest aspect.
Si lista ar putea continua... In concluzie, Transurb-ul ar trebui sa mai achizitioneze niste mijloace de transport, ar trebui sa mai intre pe doua, trei rute. Imi mentin parerea ca microbuzele private nu sunt o solutie optima pentru un transport civilizat.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 10:53:32 Titlul subiectului: |
147340 |
|
AmiralAOV a scris: | daca la ora 11 sau 12 doresti s-ajungi in Bazin, microbuzele care ar trebui sa efectueze curse pana acolo iti inchid usile-n nas: drumul e pana la INTFOR si nimeni nu face o... exceptie (!) sa te duca la destinatia corespunzatoare, adica aia trecuta in foaia de traseu. "Mergeti pana pe Basarabiei si de acolo luati tramvaiul" este raspunsul pe care il veti primi. | Aici, scuza-ma, e vina VOASTRA, a galatenilor. Daca aia isi bat joc de voi chiar in halul asta si voi acceptati fara sa protestati, atunci inseamna ca ... e bine, toata lumea multumita si atunci degeaba ne mai plangem pe forum...
Cand esti "invitat" sa cobori, faci pe prostul, ii zici ca vrei sa mergi la capat; o tii langa p-a ta, ca asa scrie, acolo merge, daca nu, sa-ti dea banii inapoi.
Daca ti-i da, e cat de cat OK, macar ai mers gratis.
Daca nu ti-i da, nu te dai jos si-l ameninti ca suni la ARR, Politie, Protectia Consumatorului. Daca nu se sperie doar de vorbe, chiar suni, in prezenta lui, la ARR, la numarul pe care ti-l bagi, cu grija, inca de pe acum, in telefon, asa cum il am eu pe cel al ARR Buzau.
Sa vedem, te da jos cu forta?!?
Fii prevazator, inca de dinainte sa te puna sa cobori, porneste-ti telefonul pe inregistrare sunet/video, ca sa ai dovada, ca evident ca vacarul va nega, la o adica. Poti chiar sa-i arati ca-l inregistrezi, ca nu e niciun secret.
O repet, va meritati soarta... Cat timp va lasati injositi, veti fi injositi, de ce nu ar face-o ?!?
Daca v-ar cara gratis, da, poate as mai intelege sa faci anumite "concesii" la confort, traseu etc, dar sa mai si platesc iar ala sa nu presteze pentru ce i-am platit?!? Hm... ii platiti ca sa-si bata joc de voi!
Ca o concluzie, maxi-taxi-urile si tigania asociata lor au reusit "performanta" de a discredita aproape total ideea de transport privat; cu rare si notabile exceptii, cand ma gandesc la transport privat ma gandesc la dube improvizate, aglomeratie, nerespectare orare, nerespectare trasee, neeliberare bilete, condus agresiv, cocalari in slapi pe post de soferi, manele ragaite cu putoare de Salam s.a.m.d. s.a.m.d.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 12:13:51 Titlul subiectului: |
147343 |
|
Catalin Ghita a scris: | Aici, scuza-ma, e vina VOASTRA, a galatenilor. Daca aia isi bat joc de voi chiar in halul asta si voi acceptati fara sa protestati, atunci inseamna ca ... e bine, toata lumea multumita si atunci degeaba ne mai plangem pe forum... |
Voi fi scurt: daca majoritatea a fost manipulata in timp ca maxi-taxi este ceva bun iar Transurb este ceva naspa atunci romanul se va sui in duba!Sa nu neglijam si alt aspect, acela al rentabilitatii cetateanului, romanul prefera sa dea 1,5 lei la duba si sa ajunga mai repede la destinatie decat sa dea 1,5 lei si sa ajunga mai tarziu si cam in aceleasi conditii, unde mai punem ca in autobuze mai urca si colorati nespalati!Totusi eu felicit Galatiul pentru prim-pasul facut anul trecut si sper ca managementul lor sa se schimbe spre bine pe viitor!
P.S. sa-i vedem pe particulari ce or sa faca peste 40 de ani cand nu mai pupa combustibili fosili!
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 13:31:21 Titlul subiectului: |
147349 |
|
stefan_br a scris: | romanul prefera sa dea 1,5 lei la duba si sa ajunga mai repede la destinatie decat sa dea 1,5 lei si sa ajunga mai tarziu si cam in aceleasi conditii |
Nu stiu daca transportul cu microbuzul e mai rapid. Sa nu uitam de statiile din Tiglina, Centru, unde se sta mult, in speranta ca mai urca vreun calator. Autobuzele vin ceva mai greu, dar pleaca repede din statie. Microbuzele vin mai repede, dar te rogi de ele sa plece. Poate vor observa calatorii ca tramvaiele sunt libere, iar in autobuze si troleibuze este destul loc. Aici ar trebui sa intervina si Transurb sa suplimenteze masinile la orele de varf. Si nu in ultimul rand, sa creasca viteza tramvaielor pe liniile modernizate de pe str. Basarabiei
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 17:25:55 Titlul subiectului: |
147354 |
|
Nu se poate creste viteza tramvaielor dupa bunul plac!Pe Strada Basarabiei este o coborare destul de abrupta unde sunt si panouri aditionale ce avertizeaza soferii sa reduca viteza, inclusiv tramvaiele franeaza la coborare!In asemenea conditii chiar si cu linie noua nu i se poate permite unui tramvai sa ruleze cu o viteza de peste 30 de Km/h si sa nu uitam ca franarea unui tramvai este mai dificila cand drumul este in coborare (uitati-va la accidentul de la IASI)!Alte pericole mai pot fi si soferii sau pietonii ce traverseaza strada in mod neregulamentar si sa nu uitam si de anotimpul rece cand se mai poate depunde o pojghita de gheata care poate transforma tramvaiul intr-o sanie pe sine!
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 21:27:25 Titlul subiectului: |
147360 |
|
Catalin Ghita a scris: | Aici, scuza-ma, e vina VOASTRA, a galatenilor. Daca aia isi bat joc de voi chiar in halul asta si voi acceptati fara sa protestati, atunci inseamna ca ... e bine, toata lumea multumita si atunci degeaba ne mai plangem pe forum...
|
Cataline, fara suparare, eu mi-am exprimat punctul meu de vedere, aici, pe forum, nu tot Galati-ul! Zici de proteste?! Unii sunt multumiti, altii nu! Eu sunt dintre cei nemultumiti. Si m-am implicat si eu in anumite masuri de protest care au ramas ca-n gara fiindca daca cei mari vor sa te refuze elegant si s-o tina pe-a lor (ca doar de acolo le iese cascavalul) atunci poti sa te depui plangere si pe Luna. Da, de-ar fi mai multi oameni, mai multe semnaturi, atunci microbul privat ar dispare...
Cum de s-a intamplat in 2010 reducerea aceea drastica de microbuze! Dar stii ceea ce e culmea?! Unii au plans dupa ele, cu lacrimi amare! Si au depus "memorii" pe la CL si pe la patronii de private.
Seara, cand sunt la capat in 19 sau la Judetean, se mai gaseste cate o persoana sa ma intrebe de unde poate lua maxi-taxi... In opinia unora, acest transport este rapid, placut, si... mini. Evident, transportul viitorului pentru care cei comozi ar lupta si pana-n panzele albe!
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 22:30:32 Titlul subiectului: |
147361 |
|
O sa fiu rau, dar lumea are parte de transportul pe care il merita. Si aici nu este vorba doar de Galati.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2011 09:01:54 Titlul subiectului: |
147364 |
|
E vorba de lipsa de unitate, de comoditate precum si, in majoritatea cazurilor, de indiferenta... Cu toate acestea, sunt oameni care au incercat sa ia masuri dar sunt prea putini la numar pentru ca propunerile lor sa fie luate in seama.
La Galati, marele necaz este ca o mare parte dintre localnicii nostri considera microbuzul privat un fel de... Isuzu. Evident, este o diferenta substantiala (de la cer la pamant) dar pe om a ajuns sa nu-l intereseze cu ce ajunge la destinatie. Daca maine vine vre-un smecheras si se lanseaza pe piata cu carute cu coviltir si aer conditionat, va asigur ca lumea se va grabi sa mearga si cu ele.
In ceea ce priveste transportul local ne mai lipseste principiul in sine, logica precum si ideile evolutive. Cata vreme unii nu le au - degeaba "au facut" Italia, Spania, Olanda sau Norvegia - lucrurile favorizeaza pe "cei de la umbra dudului", adica pe patronii privati.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 07 Aug 2011 19:05:26 Titlul subiectului: |
147418 |
|
Si totusi, de ce la orele de varf curtea Transurb e plina de autobuze? Unde e logica achizitiilor noi, daca cele actuale nu sunt folosite la 100% din capacitate?
|
|
Sus |
|
|
Arhiva de Presa
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Sep/2020 Mesaje: 931
|
Trimis: Lun 05 Sep 2011 13:56:42 Titlul subiectului: |
148272 |
|
Se discuta despre o intentie de achizitie a ... 40 de autobuze si a 12 tramvaie second-hand...
http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-Primaria-inlocui-rablele-Transurb_0_548945440.html
"Galați:Primăria nu are bani pentru a înlocui rablele Transurb
5 septembrie 2011
Autor: Corina Misăilă
Autobuzele ISUZU sunt uzate și depășite tehnic.
Societatea de transport public a solicitat cumpărarea a 40 de autobuze și 12 tramvaie SH deoarece jumătate din parcul auto al acesteia este învechit. Dotarea nu se poate face fără avizul Comisiei de Transporturi a Consiului Local, iar unii consilieri nu sunt de acord cu investiția de 2 milioane de euro.
Consilierul Picu Apostol Roman susține că achiziționarea acestor autobuze si tramvaie nu-și are rostul atâta vreme cât societatea nu are bani pentru asigurarea salariilor.
„Hârtia a ajuns primar și s-a ajuns la concluzia că, în momentul de față, nu sunt bani pentru o asemenea investiție în valoare de circa 2 milioane de euro. Transurb abia are bani să plătească salariile angajaților”, a spus Picu Roman.
Pentru ca investiția să poată fi realizată, proiectul trebuie să primească avizul Comisiei de Transport, după care va fi prezentat Consiliului Local.
„Proiectul nu s-a discutat la Comisia de Transport. Depinde foarte mult pe ce sursă de finanțare vor merge cei de la Transurb. Dacă vor propune ca o parte din bani să se regăsească în subvenția pe care trebuie să o primească de la Primărie, vom fi de acord”, ne-a spus consilierul Daniel
SC Transurb dispune de 135 de autobuze, 13 troleibuze cu 100 de locuri și 63 de vagoane de tramvai.
Anul trecut, Primăria a mai achiziționat 30 de autobuze marca Den Oudsten B96 de mare capacitate."
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 05 Sep 2011 21:32:18 Titlul subiectului: |
148285 |
|
Acesta este raspunsul meu la articolul publicat:
badita stefan2011-09-05 22:29:40
Asa e, sa se scoata maxi-taxi! Va veni si timpul Galatiului... si de ce credeti ca nu are Transurbul bani? Sa ii intrebam pe cei de la PC .... si pe soferii care fura motorina... normal ca nu vrea nenea Picu ca sa se cumpere autobuze si tramvaie, pentru ca atunci Transurbul ar deveni mai profitabila, in dauna dubarilor.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 07 Sep 2011 12:11:50 Titlul subiectului: |
148324 |
|
Banuiesc ca o parte din banuti sunt si pentru campania din toamna asta... Prin urmare, autobuze si tramvaie, ceva mai tarziu (daca anticipez corect).
Totusi, mai repet odata, daca Transurb-ul nu continua s-aduca mijloace de transport adecvate (noi sau SH) atunci, incet, incet, privatii se vor inradacina din nou in peisajul urban. Iar din acel punct, panta e destul de lina spre... un moment trist.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 07 Sep 2011 12:23:29 Titlul subiectului: |
148325 |
|
Ce este cert e ca privatii se inchid in 2015. Nu se mai pot prelungi licentele pentru ca UE refuza sa ne mai ajute. Foarte bine face, atat timp cat privati nu dau acces persoanelor cu handicap. Sunt de acord cu transport privat in oras, dar facut cu autobuze mai bune decat cele ale primariei. Si putin off-topic, campania este in toamna lui 2012.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 07 Sep 2011 15:22:08 Titlul subiectului: |
148329 |
|
Corect, 2012... Mea culpa. Dar cred c-au inceput sa se puna deja ceva banuti deoparte. Iar treaba cu privatii... Nu se stie cum se invart rotile si-n ce directie pe care s-o speculeze in favoarea lor.
Daca-si iau autobuze, atunci e OK. Desigur, adaptate corespunzator... Mira-m-as
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 07 Sep 2011 23:26:17 Titlul subiectului: |
148349 |
|
Nu mai au cum sa puna microbuze din 2015. Daca pun, propun cetatenilor sa pozeze inghesuiala, sa o filmeze, etc... numai sa nu mai mearga aia... Galatenii sunt de vina, pentru ca ei vor sa le scoata si tot ei merg cu ele, ei vor sa le scoata si apoi tipa sa le puna si tot asa...
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 08 Sep 2011 11:55:17 Titlul subiectului: |
148358 |
|
Stefane, parerile sunt impartite, adica:
-exista acele persoane care militeaza pentru transportul local cu autobuze, adica oamenii care doresc/viseaza spre disciplina urbana;
-persoanele gomoase, care s-au invatat ca microbuzele sa le duca presto la destinatie desi, din cate am observat in ultima perioada, acest "presto" ia clasa pana si de la troleibuze.
Cea din urma categorie este considerata "factor de sustinere decizional" pentru cei care guverneaza transportul privat. Se va incerca, mai mult ca sigur, o fofilare fiindca interesele - dupa cum amandoi stim - sunt foarte mari iar cascavalul - care se papa de la privatul cu covrig si pana la boss-ii din fruntea urbei noastre chinuite - e foarte gustos.
Ieri, un sofer privat vorbea despre amplasarea unei rampe pentru persoanele cu dezabilitati in dreptul usilor posterioare ale microbuzului din dotare. De asemenea, a spus ca daca legea o cere, atunci va scoate doua banchete din zona posterioara si va amenaja el loc pentru cei aflati in carucioare... Deci, idei sunt... Cand e sa fentam bunul simt si sa ne punem cat mai comod la umbra legii, Romania e pe primul loc in top...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 10 Sep 2011 00:41:23 Titlul subiectului: |
148396 |
|
Se zvoneste prin Transurb ca se urmaresc niste BMC-uri.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 10 Sep 2011 10:41:02 Titlul subiectului: |
148398 |
|
De BMC-uri se zvoneste de mai bine de un an, nu e o noutate... Se urmareste, intr-un fel, modelul oferit de Braila dar atentie, din cate mi s-a spus, aceste BMC-uri, ca asamblare si rezistenta nu se pot compara cu Prestij-urile si Cobrele noastre...
Propunerea asta a ramas ca-n gara fiindca Transurb-ul nu intentioneaza deocamdata sa se ocupe de achizitii ci doreste sa monteze camere video in mijloacele de transport. Asta, desigur, in cazul in care intentia va ramane "in picioare" si se va concretiza...
Prin urmare, achizitii pentru inlocuirea mijloacelor de transport de mica si medie capacitate va mai dura.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|