Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rute noi de metrou in Bucuresti. Propuneri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Sep 2011 13:28:59    Titlul subiectului: 148431

Bun. Si vestibulul inaltat la ce cota va fi? Si cu tot cu inaltimea pana la plafon, ce distanta va fi intre plafon si asfaltul de desasupra? Pune cotele pe desenul tau sa vedem inaltimile propuse de tine intr-un singur loc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Sep 2011 14:43:53    Titlul subiectului: 148435

Sa sti ca nu te inteleg ce vrei. Oricum nu va fi vorba de nici un "vestibul inalt". Ce inseamna ?
Daca cunosti situatia din teren, pur si simplu translateaza vestibulul dinspre Baba Novac spre Camil Ressu, intoarce-l cu 180* si gata, ai rezolvat problema. Evident ca se vor produce schimbari la nivelul accesului in D 2 - precum si la nivelul culoarului de trecere - va fi mai lat de exemplu decat este acum ! - dar eu am prezentat situatia de asamblu. Ok, in curand voi veni cu detalii ca sa fiu mai inteles.
Nu inteleg de ce te deranjeaza distanta intre plafon si asfalt, o putem calcula si pe aceasta, dar te rog uita-te la iesirea din D 2 spre Baba Novac, avem si plafon si asfalt si vestibul peste linii. Cum incape acolo ==> incape si aici.
Si tot nu te inteleg cu vestibulul inalt. Nici la Obor nu-l ai mai inalt. La Obor ai limita de inaltime la auto parca de 5,5 metri ( care este cota peronului statiei ), ori aici la D2 cota peronului este de minus 7,52 metri, asadar cota peronului este mai jos la D 2 decat la Obor. Si la Obor incape vestibul peste linii.



raspuns Flo.jpg
 Descriere:
Cote Dristor 2
 Mărime fișier:  38.05 kb
 Vizualizat:  de 4555 ori

raspuns Flo.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Sep 2011 23:59:08    Titlul subiectului: 148456

Am scris "vestibul inaltat" adica vestibulul actual e jos si vroiam sa fie clar ca vorbim de cel ridicat Smile
Intreb toate astea pentru ca niciodata nu s-a intreprins asa o modificare de anvergura la metroul nostru, si in stilul caracteristic ar putea iesi o mizerie. Chiar daca e aceeasi cota ca si in partea cealalta nu inseamna ca se si poate realiza, de-aia intreb si de constrangeri tehnice etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 09:14:11    Titlul subiectului: 148458

Aha, am inteles cum e cu vestibulul. Trebuie sa fac niste precizari, si anume :
- Ideea asta cu prelungirea inelarei dincolo de D 2 pe sub Ramnicu Valcea e o idee a forumurilor si a forumistilor, niciodata nu a aparut in intentia SC Metroul / Metrorex - ca tarziu m-am prins ca sunt 2 societati distincte, Metroul se ocupa de proiectare si Metrorexul de exploatare.
- Majoritatea de aici nu suntem specialisti in constructii, dar nu suntem nici afoni. ( e cazul subsemnatului de exemplu )
- "Ideile trasnite" nu trebuie sa vina de la oamenii de specialitate - de fapt multe idei trasnite au venit de unde te asteptai mai putin.
- Oamenii de specialitate trebuie sa vina dupa aceea cu calculele de rigoare, atat din punct de vedere al arhitecturii cat si al rezistentei.
- E clar, voi veni cu niste schite ajutatoare de detaliu care vor lamuri problema.
Putem presupune ca daca avem cote de gabarit intr-o parte, vom avea acelasi cote si in partea cealalta.
Afon fiind, am coborat in D 2 pe la accesul direct de pe Camil Ressu si am observat urmatoarele : Eram cu totul in pamant, + un spatiu corespunzator deasupra capului si cu picioarele eram la o cota deasupra platfonuluii metroului din statie..
Precum intuiesc ca sti, la accesul direct spre D 2 dinspre Camil Ressu se vede perfect metroul din statie si totodata trotuarul de deasupra. Se poate aproxima destul de bine.

La Obor situatia se prezinta astfel :
- turnichetii se afla la minus 3,85 metri
-peronul se afla la minus 7,52 metri
Cu o singura conditie, ca treptele sa aiba aceleasi dimensiuni !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Pagina 21 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community