|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Apr 2011 13:20:11 Titlul subiectului: Ramele CAF |
142578 |
|
Metrorex va cumpara 16 trenuri noi, cu 133 milioane de euro. Una dintre caracteristicile pe care vor trebui sa le indeplineasca noile trenuri este.......rezistenta la vandalism. Tot articolul se gaseste aici
Daca va uitati in partea de jos a paginii de pe Realitatea veti vedea dupa articol un tabel cu prevederi din caietul de sarcini. Voi posta aici doar articolul, nu si tabelul.
Citat: | Metroul cumpără 16 trenuri noi, cu 133 de milioane de euro
Metrorex anunță organizarea unei licitații pentru achiziționarea a 16 trenuri noi. Între caracteristicile necesare pe care trebuie să le îndeplinească trenurile este și rezistența la vandalism.
Compania este dispusă să plătească până la 107,2 milioane euro, fără TVA, pentru aceste noi garnituri, adică aproape 133 de milioane de euro, cu tot cu taxe. Licitația este inclusă în programul “Modernizarea metroului din Bucuresti – Etapa 4 Achizitia si punerea in functiune a 16 trenuri noi pentru deservirea retelei de metrou existente”. Trenurile noi vor lua locul altor 16 trenuri vechi tip I.V.A. Se mai menționează în documentație că “fabricantul trenurilor va fi obligat să furnizeze în aceleași condiții tehnice și de preț, la solicitarea Metrorex, într-un termen stabilit de comun acord, încă cel mult 8 trenuri noi.” Durata de derulare a contractului este estimată la 38 de luni.
Pe lângă nenumăratele coordonate tehnice pe care trebuie să le îndeplinească trenurile ce vor fi achiziționate, în caietele de sarcini este prevăzută rezistența vagoanelor la acte de vandalism, rezistența la graffiti a materialelor folosite, dar și specificații referitoare la confortul pasagerilor. “In timpul fazei de studiu, fabricantul trebuie sa trimita mostre din diferitele componente, pentru a demonstra conformitatea cu proiectul si protectia impotriva vandalismului si a graffiti-urilor” – cere Metrorex.
“Locurile pe scaune, eventualele bare suport și bare de mână, vor fi suficiente pentru a permite fiecărui pasager fie să se sprijine, fie să se țină de ceva și să aibă un punct de sprijin în caz de frânare bruscă.” – se arată în document.
“Scaunele trebuiesc aranjate de-a lungul vagonului, pozitionate intre usi. Trebuie sa fie de tip consola. Totodata, ele trebuie sa fie grupate în banchete de cate 6 scaune, cu latime de minim 45 cm la fiecare scaun.” – se mai arată în documente.
Metrourile rebuie să poată fi evacuate rapid, în caz de nevoie: “Dacă trenul este oprit între stații pentru mai mult timp, călătorii vor fi invitați să coboare din tren. Prin urmare, este necesar să se permită călătorilor să coboare din tren in tunel. În acest scop, o scară cu trepte de maximum 0,2 m înălțime va fi amplasată sub bancheta din capătul vagonului opus cabinei de conducere celei mai apropiate, pe partea stângă, in fiecare vagon. Scoaterea scării din poziția de depozitare, de sub banchetă, se va putea efectua numai prin deblocarea dispozitivului de asigurare cu cheie pătrată de către personalul S.C. METROREX S.A.”
Anunțurile referitoare la închiderea ușilor sunt și ele codificate în caietul de sarcini: “Avertizarea călătorilor referitoare la închiderea iminentǎ a ușilor va include: fie un mesaj vocal scurt transmis prin sistemul de informare a călătorilor; fie un anumit semnal sonor prin buzerul amplasat deasupra fiecǎrei uși; fie ambele, mesajul vocal și semnalul sonor prin buzer; un semnal luminos deasupra ușilor deschise (in interiorul și exteriorul vagonului). Durata mesajului vocal nu va depǎși 3 secunde, care este durata normala dintre activarea secventei „avertizare, închidere, monitorizare” și începutul închiderii ușilor pe partea de serviciu.”
Confortul auditiv este și el luat în calcul: “Zgomotul generat de trenuri nu trebuie să deranjeze populația din zonele învecinate. Un pasager care stă pe peron nu trebuie să fie deranjat de zgomotul produs de trenuri.” – se mai arată în caietele de sarcini. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 22 Dec 2013 12:05:47, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
logitech
Data înscrierii: 01/Dec/2009 Ultima vizita: 02/Oct/2017 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Joi 14 Apr 2011 13:42:34 Titlul subiectului: |
142580 |
|
Pai nu vor fi tot Bombardier?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 08:28:55 Titlul subiectului: Intentie achizitie 16 rame noi de metrou |
144722 |
|
Conform railwayinsider, Metrorex intentioneaza sa achizitioneze 16 rame noi de metrou.
Conform sursei citate, la licitatie au participat 2 companii: CAF cu 97 milioane de euro și Bombardier cu 117 milioane de euro.
Acuma na, cum facem sa castige - din "intamplare", desigur - tot Bombardier?!?
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=20170&lang=ro
"Metrorex a deschis ofertele pentru achiziția ramelor de metrou
Metrorex a deschis ofertele privind achiziția a 16 rame de metrou care le vor înlocui pe cele vechi de tip IVA. Valoarea estimativă a contractului este de 107,2 milioane de euro fără TVA.
La licitație au participat două companii: CAF (companie spaniolă) a cărei ofertă a avut o valoare de 97 milioane de euro și Bombardier cu 117 milioane de euro.
În urma deschiderii ofertelor, se va elabora analiza tehnică, iar în 30 de zile se va anunța compania câștigătoare.
Sursa de finanțare a achiziției trenurilor de metrou este asigurată prin bugetul de stat și co-finanțată de BEI.
Conform anunțului de licitație publicat de Metrorex în luna aprilie, pe e-licitatie.ro, furnizorul va trebui să livreze vehiculele în 38 de luni de la data atribuirii contractului, urmând ca plata produselor să fie aibă loc la 45 de zile."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Lun 20 Iun 2011 15:25:26, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 14:35:40 Titlul subiectului: |
144737 |
|
Va castiga Bombardier, cel mai probabil prin descalificarea celeilalte oferte pe criterii tehnice, declarand-o inacceptabila: se va spune ca nu indeplineste ceva tehnic sau oferta e nefundamentata tehnic/pret/etc.
Apopo de pret mai mare decat valoarea estimata, sunt mari smecheri Bombardier. Conform HG 925/2009:
Citat: | Art. 36
(1) Oferta este considerată inacceptabilă în următoarele situații:
[...]
e) prețul, fără TVA, inclus în propunerea financiară depășește valoarea estimată comunicată prin anunțul/invitația de participare și nu există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului de achiziție publică respectiv;
e1) prețul, fără TVA, inclus în propunerea financiară depășește valoarea estimată comunicată prin anunțul/invitația de participare și, deși există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului de achiziție publică respectiv, se constată existența a cel puțin uneia dintre următoarele situații:
- prețul este cu mai mult de 10% mai mare decât valoarea estimată prevăzută în anunțul/invitația de participare; |
Avand in vedere cine sunt finantatorii, respectiv si bugetul, exista surse de suplimentare, deci scapa de e).
Cat despre e1), oferta este cu 9,14% peste estimat. Cat sa nu fie 10%
Dupa cum spuneam, mari smecheri. Ceilalti au venitu cu pret de 90% din estimat, probabil au facut compromisuri care o sa-i "ajute" sa fie declarati inacceptabili.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 14:54:24 Titlul subiectului: |
144738 |
|
Una peste alta, sunt de parere ca o alta "explicatie" - voi ati zice puerila, dar cat se poate de viabila din punctul de vedere al Metrorex - pentru "reusita" celor de la Bombardier va fi dorinta Metrorex de a avea un parc circulant uniform...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 15:59:59 Titlul subiectului: |
144740 |
|
Completare:
Parc circulant uniform:
- costuri egale de mentenanta fiind acelasi tip de garnitura
- nu mai este necesara adaptarea sistemelor de signalistica, macaze, sine, depouri, etc
Nu tin cu niciuna dintre firme, dar la o prima vedere, chiar daca nu ai cunoaste cele doua tipuri, analiza asta ar fi facuta de oricine.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 20:47:02 Titlul subiectului: |
144749 |
|
Variantele voastre de "explicatii" pentru a "favoriza" una dintre firme - adica "firma B" - sunt destul de logice, cel putin la prima vedere; ceea ce nu-mi place mie este ceea ce eu consider a fi mimarea unei "licitatii" si a unei "concurente": la ce bun tot circul asta ieftin daca de "castigat" ar castiga tot "cine trebuie" ?!? Pentru cine ar fi "reprezentatia" asta penibila?!?
De altfel, dupa parerea mea, ar fi existat varianta mai "credibila" si de bun simt a unui acord-cadru intins pe foarte multi ani, astfel incat firma castigatoare ar fi incheiat contracte subsecvente cu Metrorex ori de cate ori Guvernul se "scobea" de niste bani si se gandea ca nu are ceva mai bun pe care sa-i arunce decat pe trenuri Bombardier, in conditiile in care ramele IVA, daca ar fi beneficiat de o intretinere mai corecta cred ca ar mai fi putut rezista inca niste ani buni!
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 22:16:08 Titlul subiectului: |
144752 |
|
E ca la licitatia pentru finisarea statiilor Pajura/Jiului si Bazilescu la care s-a prezentat un singur ofertant, care -surpriza, supriza!- a venit cu o oferta doar cu putin mai mica decat valoarea estimata publicata in anuntul de licitatie. In cazul de fata macar avem doi ofertanti
In mod normal, daca nu sunt minimum 3 oferte, licitatia nu are absolut nicio relevanta.
|
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Iun 2011 06:34:45 Titlul subiectului: |
144926 |
|
Documentatia de atribuire in care se detaliaza si calculul punctajului tehnic. La licitatia asta pretul ofertei are o pondere de 60% , iar punctajul tehnic, 40%.
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Metrorex.ZIP |
Mărime fișier: |
478.15 kb |
Descărcat: |
de 480 ori |
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Sep 2011 14:56:37 Titlul subiectului: Metroul va avea vagoane noi |
148636 |
|
http://www.money.ro/metroul-va-avea-vagoane-noi--vezi-cum-vor-arata--galerie-foto_1094686.html
"Compania Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) din Spania a câștigat contractul cu Metrorex pentru livrarea a 16 trenuri noi, prețul oferit de companie fiind de 97 de milioane de euro.
“Dintre cele două companii care au depus oferte, adică Bombardier Transportation din Germania și Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) din Spania, cea de a doua a oferit un preț cu 20 milioane euro mai mic. CAF a câștigat licitația” a afirmat directorul general al companiei de transport cu metroul, Gheorghe Udriște, în conferință de presă. Totuși, câștigătorul licitației va fi anunțat oficial luni, a adăugat șeful Metrorex, după notificarea înaintată către Ministerul Finanțelor Publice.
Suedezii de la Bombardier, care au furnizat până acum vagoanele de metrou către Metrorex, au participat și ei la licitație. Bombardier a oferit un preț de 117 milioane de euro pentru cele 16 trenuri, dar CAF a venit cu un preț cu 20 de milioane mai mic, respectiv 97 milioane de euro.
Directorul Metrorex nu vede un impediment în faptul că va avea un parc de vagoane “pestriț”. "Licitația nu are încă desemnat un câștigător însă spaniolii sunt calificați pe locul unu. Este adevărat că aveam Bombardier și că eram obișnuiți cu modelul, însă orice învăț are și dezvăț. Iar aceasta a fost o altă licitație cu alte condiții. Concurent a fost și Bombardier. Poate face contestație dacă dorește", a spus, pentru MONEY.RO, Gheorghe Udriște, directorul Metrorex.
Cel mai probabil, bucureștenii vor putea călători cu noile trenuri peste un an și jumătate, potrivit declarației lui Udriște. Trenurile vor înlocui vechile vagoane produse de Electroputere Craiova, care circulă în prezent pe magistrala 3, între stațiile Preciziei și Anghel Saligny."
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
558.35 kb |
Vizualizat: |
de 71010 ori |
|
_________________ http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras |
|
Sus |
|
|
dave
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 05/Oct/2020 Mesaje: 74 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Sep 2011 16:14:02 Titlul subiectului: |
148643 |
|
Cum se va asigura compatibilitatea intre sistemul ATC de la Bombardier si noile trenuri?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Sep 2011 16:34:33 Titlul subiectului: |
148645 |
|
Ce legatura este intre ATC si Bombardier ? Noile trenuri nu pot avea acelasi ATC montat ? Nu vad nici un inconvenient. Pe de alta parte din articol observ ca vechile trenuri IVA au fost produse la "Electroputere Craiova" Nu s-a sesizat nimeni ?
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 16 Sep 2011 16:52:30 Titlul subiectului: |
148647 |
|
Seamana cu trenurile din Roma .
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Sep 2011 19:33:58 Titlul subiectului: |
148649 |
|
Bineinteles ca seamana, doar CAF a livrat trenuri acolo... Uite un paragraf din articol, paragraf care nu a fost reprodus mai sus :
Citat: | CAF este o companie spaniolă specializată pe design, producție și mentenanță a componentelor și echipamentelor pentru sistemul feroviar. De-a lungul timpului aceștia au vândut garnituri de metrou pentru țări precum: Spania, Italia, Belgia, Mexic, Portugalia, Anglia, Suedia, Brazilia și Chile. În primul semestru din 2011, CAF a înregistrat o cifră de de afaceri netă de 853,9 milioane de euro, în creștere cu 104,6 milioane de euro față de prima jumătate a anului 2010. Întreg profitul pe anul trecut a fost de 129,6 milioane de euro. |
Insa, atentie ...Asta nu inseamna in niciun caz ca trenurile noastre vor arata la fel, asa cum BM-urile de la Bucuresti nu arata deloc la fel ca BM-urile din alt oras unde Bombardier a mai livrat trenuri.
http://www.bombardier.com/en/transportation/products-services/rail-vehicles/metros?docID=0901260d8000fc31
|
|
Sus |
|
|
dave
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 05/Oct/2020 Mesaje: 74 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Sep 2011 20:38:44 Titlul subiectului: |
148651 |
|
andrei11 a scris: | Ce legatura este intre ATC si Bombardier ? Noile trenuri nu pot avea acelasi ATC montat ? Nu vad nici un inconvenient. Pe de alta parte din articol observ ca vechile trenuri IVA au fost produse la "Electroputere Craiova" Nu s-a sesizat nimeni ? |
Sistemul ATC montat pe Bombardier este realizat tot de Bombardier.
In prezent sunt mai multe sisteme asemanatoare, dar incompatibile.
In ceea ce priveste pe Electroputere... deja m-am obisnuit cu jurnalistii. N-ai cu cine!
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Sep 2011 20:39:18 Titlul subiectului: |
148652 |
|
Ionescu a scris: | Seamana cu trenurile din Roma . |
Nu doar seamana, ci chiar e o poza cu trenurile romane...trenurile romanesti vor semana...cu caietul de sarcini
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Dum 18 Sep 2011 12:57:13 Titlul subiectului: |
148688 |
|
Daca e vreo incompatibilitate de ce nu le baga pe M2? Magistrala asta e "independenta", nu are traseu comun cu niciuna.
Inca ceva: cele 16 vor suplini si garniturile de pe M4, nu?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Sep 2011 15:19:34 Titlul subiectului: |
148702 |
|
Pe M 4 vor circula inca pentu cativa ani IVE. Cred ca sunt pregatite vreo 10 trenuri compatibile cu sistemul de securitate de pe M 4. Si oricum o iei, pe M 4 nu pot cirula simultan decat 4 trenuri.
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Sep 2011 22:48:11 Titlul subiectului: |
148711 |
|
Sistemul montat pe IVE este tot de productie spaniola dar de generatie mai veche, cum zicea cineva mai sus sistemele ATC nu sint compatibile ele difera de la firma la firma, acum sa vedem ce se va intimpla , poate cere firmei spaniole sa faca sistemul ATC compatibil sau sa schimbe din nou tot, se pare ca trenurile vor circula pe M2, iar cele de acolo vor veni pe M1
Sa vedem ce se va intimpla in continuare.
|
|
Sus |
|
|
dave
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 05/Oct/2020 Mesaje: 74 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Sep 2011 06:29:27 Titlul subiectului: |
148712 |
|
Incredibil... Oare in caietul de sarcini nu s-o fi specificat nimic despre compatibilitatea ATC?
Ma rog, e posibil ca noile trenuri sa fie echipate cu aparatura Bombardier, pentru compatibilizare. La cat de modulara e arhitectura lor, se poate, tehnic vorbind.
|
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Oct 2011 13:57:18 Titlul subiectului: |
149688 |
|
Propun urmatoarea distributie de trenuri M1 + M3 doar bombardier M2 CAF M4 IVA si sincer abia astept parc uniform pe M1 + M3 sa nu mai avem stationari aiurea in tunel la Eroilor si la Unirii pentru ca un IDM a fost la toaleta, a avut alta treaba sau a uitat sa puna verde la semnal pentru IVA si spun acest lucru in cunostinta de cauza pentru ca nu o data am auzit mecanicul de IVA cerand verde chiar si un minut sau doua incontinuu si nimeni nu ii raspundea la radio.
_________________ http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Oct 2011 22:48:00 Titlul subiectului: |
149696 |
|
Pui gresit problema. Nu i se dadea verde pentru ca nu era sectorul de drum (pana la Timpuri Noi sau Izvor) liber, nu pentru ca nu era nimeni la "butoane".
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Oct 2011 23:48:24 Titlul subiectului: |
149698 |
|
dave a scris: | Incredibil... Oare in caietul de sarcini nu s-o fi specificat nimic despre compatibilitatea ATC?
Ma rog, e posibil ca noile trenuri sa fie echipate cu aparatura Bombardier, pentru compatibilizare. La cat de modulara e arhitectura lor, se poate, tehnic vorbind. |
Aceste noi trenuri CAF vor fi echipate cu ATC Bombardier... no problem... nici nu ar fi putut fi altfel... fii fara grija... totul a fost dinainte 'prevazut'...nu e nimeni 'tampit'...vom circula 'in deplina siguranta'...
|
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Oct 2011 00:51:14 Titlul subiectului: |
149699 |
|
andrei11 a scris: | Pui gresit problema. Nu i se dadea verde pentru ca nu era sectorul de drum ( pana la Timpuri Noi sau Izvor ) liber, nu pentru ca nu era nimeni la "butoane". | Atata timp cand eu sunt in metrou si monitorizez frecventa radio a metroului si aud mecanicul strigand "regulator", intr-unul din cazuri chiar de 18 ori, apoi cere o proba si Preciziei si Eroilor ii confirma ca se aude dar Unirii nu raspunde si pace iar cand ii raspunde punand cap la cap tonul discutiei si altele ajungi cateodata la niste concluzii ...
_________________ http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 18 Ian 2012 12:12:12 Titlul subiectului: |
152135 |
|
http://www.money.ro/iata-cum-arata-noile-trenuri-ale-metrorex_1214219.html
"Cum arată trenurile de metrou de Drumul Taberei. Sunt spaniole
Autor: Florin Cojocaru
Sursa: Money.ro
Publicat: 18 ian 2012
Fiecare tren costă șase milioane de euro. Metrorex va cumpăra 45 de garnituri de la spaniloii de la CAF în următorii patru ani
Concernul spaniol CAF ne-a pus la dispoziție imaginile stilizate cu garniturile de tren care se construiesc special pentru România pentru a fi folosite în metroul bucureștean.
Noile garnituri de tren pe care Metrorex le va primi de la concernul spaniol CAF vor înlocui treptat pe cele IVA produse de Astra Vagoane Arad. Sunt asemănătoare celor Bombardier cu care, de altfel, spaniolii au și concurat în cadrul licitației organizate de Metrorex, compania românească urmând să plătească 97 de milioane de euro fără TVA pentru 16 garnituri de tren prima dintre acestea urmând să fie livrată la sfârșitul acestui an. Contractul este finanțat printr-un credit de la Banca Europeană de Investiții.
Trenurile vor fi echipate cu geamuri rabatabile, ventilație forțată, sisteme de informare a călătorilor și vor avea locuri speciale pentru transportul bicicletelor. Trenurile au în componență șase vagoane, unite prin burduf.
Metrorex intenționează să cumpere alte opt astfel de trenuri în termen de maximum doi ani pentru magistralele existente și 21 de garnituri pentru viitoarea Magistrală 5, pe tronsonul Drumul Taberei-Eroilor."
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.78 kb |
Vizualizat: |
de 69526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.88 kb |
Vizualizat: |
de 69526 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|