Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

The trams of the 1600 serie.

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
aad



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Ian/2016
Mesaje: 35
Locație: (Olanda)

MesajTrimis: Sâm 08 Oct 2011 03:59:44    Titlul subiectului: The trams of the 1600 serie. 149376

Hello all.

Maybe it's old news. But for those who would like to know, here's a small story of the 1600 series.

The original series was 601-635 and was delivered as 6-axle cars to the RET in 1968/69.
All went well with the series until 1979, when 2 cars (607 and 617) burned out completely while in service. The cause: illegal smoking in the tram!!!

In 1982, an older Duwag series (301-324) was send to the scrapyard and his technical installations went to a new series that was build in 1983 (the series 801-850).

The C-parts (1975) of the 301-324 where newer than the original A and B-parts (1965). This 24 C-parts where used to make 8-axel cars for the 600 series (which became a 1 for there original number). In the years 1982-84 the 1601, 02, 03, 04, 05, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 21, 24, 25, 26, 28, 29, 33, 34, and 1635 came to service.

In 1996 the RET decided to give 15 trams from this series a longer life. The trams were given a big revision and a paintjob.

Other cars where scraped (1603, 1609 and 1625) or taken out of service (1602, 1605, 1628 and 1629).

The lucky ones (1601, 04, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 21, 24, 33, 34 and 1635) remained on service until 2004.

A year later, 10 of them went to Braila.

Remarkable is the fact that no. 1600 car that was left in Rotterdam has been scraped (beside the 1626 last year).

The 1605, 1614, 1616, 1624 and 1628 are still on route now and then for sight seeing tours.

The 1602 is in use by the local firebrigade for practicing and the 1610, 1633 and 1635 are in use for spare parts. The 1629 became an instruction tram.



624a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.11 kb
 Vizualizat:  de 4900 ori

624a.jpg



607g.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.56 kb
 Vizualizat:  de 4900 ori

607g.jpg



1612aa.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.14 kb
 Vizualizat:  de 4900 ori

1612aa.jpg



1633d.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.76 kb
 Vizualizat:  de 4900 ori

1633d.JPG



img5570x.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  384.3 kb
 Vizualizat:  de 4900 ori

img5570x.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community