Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Sfarsitul tramvaiului din Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Apr 2007 21:38:03    Titlul subiectului: 78154

Continui cu poze facute din troleibuzul 8. In aceasta zona, nu prea am vazut masinile aventurandu-se. Chiar daca au cimentat locasurile unde era sina, zona este foarte "neteda", si cand troleul ocolea o masina oprita pe prima banda si trecea peste fostele sine, se zdruncina destul de tare....


Brasov 5 aprilie 2007 00077.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.95 kb
 Vizualizat:  de 26306 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00077.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00081.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.2 kb
 Vizualizat:  de 26306 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00081.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Apr 2007 21:43:38    Titlul subiectului: 78155

In unele zone atat sina cat si placile de beton au fost scoase, in unele zone inca mai este sina, iar in alte zone au scos refugiile.


Brasov 5 aprilie 2007 00082.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.91 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00082.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00083.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.45 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00083.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00084.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.09 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00084.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00088.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.82 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00088.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00089.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00089.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00090.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.03 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00090.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00093.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.02 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00093.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00094.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.31 kb
 Vizualizat:  de 26304 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00094.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Apr 2007 21:50:29    Titlul subiectului: 78156

Pe bulevardul Saturn (sa ma corectati daca ma insel) au inceput sa scoata pavajul.


Brasov 5 aprilie 2007 00095.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.29 kb
 Vizualizat:  de 26302 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00095.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00098.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.42 kb
 Vizualizat:  de 26302 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00098.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00099.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.07 kb
 Vizualizat:  de 26302 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00099.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00100.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.08 kb
 Vizualizat:  de 26302 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00100.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00101.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.72 kb
 Vizualizat:  de 26302 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00101.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00103.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.19 kb
 Vizualizat:  de 26302 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00103.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00104.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.69 kb
 Vizualizat:  de 26302 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00104.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Apr 2007 21:55:01    Titlul subiectului: 78157

Fosta bucla de la Saturn
In final, sper ca semnul din poza va reveni cat mai curand in Brasov. Poate sub forma "metroului usor" dupa modelul lui 41 din Bucuresti.



Brasov 5 aprilie 2007 00106.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.45 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00106.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00107.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.75 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00107.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00108.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.03 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00108.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00109.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.43 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00109.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00112.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.49 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00112.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.87 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00113.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00114.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.39 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00114.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00115.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.67 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00115.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00116.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.77 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00116.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00117.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.34 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00117.JPG



brasov_5_aprilie_2007_00118_148.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.51 kb
 Vizualizat:  de 26042 ori

brasov_5_aprilie_2007_00118_148.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2007 22:19:13    Titlul subiectului: 78446

La capatul Saturn s-a micsorat bucla de intoarcere cam cu jumatate. Se incep lucrarile pentru sensul giratoriu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 16 Iul 2007 22:18:55    Titlul subiectului: xxxxxxxxxx 80371

se scoate linia de la Saturn (care a mai ramas)
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 26 Aug 2007 22:02:31    Titlul subiectului: 81998

Amintiriiii, amintiriii....
http://www.youtube.com/watch?v=-YrJAk7u6oU&mode=related&search=
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2007 11:10:02    Titlul subiectului: 83352

Cu o vaga legatura cu fostul tramvai...

Ieri 3 octombrie linia 8 era deservita cu autobuze MAN datorita lucrarilor de asfaltare pe bd. Garii intre Gara si str. Harmanului. Marea majoritate a autobuzelor erau simple; am vazut si vreo doua articulate. Chiar daca se va reveni la trolee dupa terminarea asfaltarilor totusi viitorul lor pe linia 8 nu pare prea stralucit.

In autobuzul simplu cu care am mers eu calatorii au incaput fara probleme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Admin
Administrator/Moderator FORUM


Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 641

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2008 15:04:01    Titlul subiectului: 86846

Am pus in Arhiva video, in pagina dedicata Brasovului la sectiunea Vehicule patru filmulete facute de Ede in ultima zi de exploatare a tramvaiului cu ultimele curse: Doua vagoane plecand de la Saturn, interiorul unui al treilea si plecarea acestui din urma vagon de la intersectia cu Str. Harmanului.

E trist sa vezi cum dispar in noapte tramvaiele de la capatul de la Saturn...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2008 19:22:49    Titlul subiectului: 87508

Ultima oara cand eu am fost am fost la Brasov, adica acum vreo 3 luni, mai existau 7 vagoane motor si 5 remorci Tatra, precum si multe resturi de la Duewag, V2A, V3A si Tatrele casate!
Cine stie ce mai este pe acolo?Mai exista ceva? Sau doar depoul gol?

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2008 19:29:15    Titlul subiectului: 87509

Acum 2 saptamani am surprins un camion remat ce ducea la fier vechi #51-ule. Deci cred ca au taiat cam tot. Din pacate.

Din cate am auzit mai erau niste Tatre in depou, dar nici alea intregi. Cred ca intre timp le-au casapit si pe acelea.
Depoul nu va deveni garaj, se vor efectua diferite constructii in locul acelui spatiu, poate chiar un bloc de locuinte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 30 Apr 2008 19:29:29    Titlul subiectului: 92761

Mai exista vreun tramvai V3A in "viata" in depoul de tramvaie? Si daca da cate vagoane mai sunt "supravietuitoare" ale masacrului care a avut loc la Brasov? Credeti ca o sa mai circule vreodata tramvai in Brasov?
In vizitele mele in orasul de la poalele Tampei am vazut ca aceste tramvaie circulau pline, chiar foarte aglomerate, deci rentabilitate exista dar s-a vrut altceva, ceva obscur, ceva neinsemnat, care a dus la distrugerea transportului electric fara regrete si remuscari.
Cine a avut de castigat dupa urma acestei afaceri, acesta este raspunsul pe care il astept? De ce tramvaiul brasovean a trebuit rapus la pamant, care ar fi motivul care a dus la aceasta decizie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 07:02:41    Titlul subiectului: 92824

V3A nu mai e, iar despre tramvai la Brasov, nu se stie niciodata! Deocamdate, nu mai are rost. Poate dupa ce se face ocolitoarea.
Acum sa imbunatateasca ce e si sa se reinceapa relectrificarea unor linii. Macar 32 si 23, 23b. Si apoi mai vedem.
Pentru tramvai, trebuie mai multa dezvoltare economica.

In afara de Duewag, care mergeau inca foarte bine, restul tramvaielor erau praf si pulbere. Tatrele troscaneau din toate incheieturile, iar despre V3A nu mai comentam, erau mai mult decat terminate. Alea de prin 1998 trebuia modernizate, asa la halul in care erau in 2006, nu mai era nimic de ales din ele. Nu stiu daca in vizitele tale si si mers pe distanta completa cu tramvaiul sa vezi in ce hal era. S-au postat multe poze despre calitatea caii de rulare si problemele care au aparut. Problema este ca nu mai putea fi mentinut in viata in halul in care era. Oricum desfiintarea/inlocuirea lui e cam tot acelasi lucru. Trebuia inlocuit totul din temelii. Absolut totul! In plus, poate tot in vizitele tale ai trecut pe la defunctele platforme industriale. Intre capatul de la Rulmentul si curba de la Faget spre Gara, tramvaiul era aproape gol, cam la toate intervalele. Am monitorizat pe zile de lucru pe toamna, cand lumea nu mai e in concediu. In consecinta, trebuie regandit traseul in totalitate.
Asa ca posibilitatea nu e pierduta. Se poate repune tramvai de exemplu pe o ruta de semiinel, de la Saturn/Darste, la Bartolomeu.
Dezvoltarea economica atrage infrastructura. Daca pe platformele industriale se vor face fabrici si uzine sau institute de un fel sau altul, ar creste gradul de ocupare a traseului pe zona mai sus amintita. Si ca sa mai fac o legatura, urmariti liniile 8, 7, 30 pe aceeasi zona: Faget - Rulmentul si observati gradul de ocupare... Foarte scazut, pentru ca zona e moarta. Repet, doar o zona economica sau rezidentiala poate readuce tramvai in Tractorul.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 31 Mai 2008 23:00:59    Titlul subiectului: 94036

Tot legat de sfarsitul tramvaiului brasovean, iata un model de poster electoral ce se gaseste din belsug in zilele acestea prin Brasov; in el primarul Scripcaru ranjeste satisfacut langa o poza a bd. Saturn cu explicatia 'Reconstructia continua'.

Pe bd. Saturn mergea tramvaiul; in segmentul din poster erau doar 2 benzi pe fiecare sens, dintre care una ocupata de longrine. Acum nu se mai vede nici o urma.



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.57 kb
 Vizualizat:  de 24427 ori

3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1352
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 01 Iun 2008 00:17:14    Titlul subiectului: 94040

Interesant este faptul ca apare o retea de troleibuz f frumoasa.
Eu nu pot fi obiectiv datorita pasiunii, dar stau si ma intreb un om normal oare ce intelege din mesaj? Doar soseaua nou asfaltata?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 01 Iun 2008 23:17:28    Titlul subiectului: 94057

Se intelege un bulevard pe care se poate circula in conditii bune sau foarte bune. Acest bulevard facea parte din inelul interior al orasului, un fel de centura pentru traficul greu. El era degradat bine de tot de prin anul 2000, prima oara cand eu am luat contact serios cu aceasta artera. De fapt, intregul inel, format din Bd. Saturn - Bd. A. Vlahuta - Bd. Garii - Str. Aurel Vlaicu - Bd. Grivitei - Str. Stadionului, erau intr-o stare avansata de macinare si degradare. De bine de rau, cam toata aceasta ruta este reabilitata la momentul acesta. Saturn era cel mai suferind, dupa mine, deoarece este relativ ingust si foarte circulat, fiind, practic intrarea pe acest inel. Fie ca trebuia mers spre Buzau sau spre Bod sau spre Mures, Sibiu etc, mai intai toata lumea intra dinspre Bucuresti pe Saturn. La intoarcere la fel, ca sa iesi spre Bucuresti, trebuia sa treci acest bulevard. Cu toate ca, dupa parerea mea, a fost construit foarte bine, ajunsese un adevarat transeu. Masinile mari, precum si cele mici zgaltaiau din toate cele. Eu, ca si multi proprietari ai zonei, ocoleam in jur de 3km, pentru evitarea acestui dezastru.
La momentul actual, a redevenit o artera de circulatie civilizata a orasului. Din 2 motive: 1. ocolitoarea mica, care a scos traficul greu 2. reabilitarea. Nu ma pronunt asupra calitatii lucrarii, deoarece este recenta si acum arata bine (are, daca nu ma insel in jur de 6-9luni). Avantajul prim observabil este acela ca si transportul in comun, circula altfel pe acest bulevard, cu oarece viteza si fara zdruncinaturi si efecte negative asupra parcului exploatat.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2008 15:26:16    Titlul subiectului: 94724

In zona garii intersectia a fost reconfigurata total si s-a facut si asfaltare, astfel incat doar daca stii ca acolo a fost odata Sad o linie de tramvai ai putea banui ca vreodata Brasovul a avut un astfel de mijloc de transport modern...
Cred ca e dovedit ca nu tramvaiul era cel care incurca crculatia, in ciuda celor 2 benzi in plus, se circula cu greutate si erau ambuteiaje.
Odata cu reconfigurarea intersectiei s-a renuntat la semaforizare, ceea ce amplifica haosul general, a devenit o aventura sa treci strada prin coloanele de masini grele, TIR-uri, camioane etc. Astea nu mai incurca circulatia, tramvaiul era problema, mama lor de primari dupa ureche...
In pozele 1 - 2 vedere spre Faget, in poza 3 vedere spre rondul din fata garii... Pe aici a fost odata tramvai... Sad



P1190188.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.25 kb
 Vizualizat:  de 24214 ori

P1190188.jpg



P1190189.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.08 kb
 Vizualizat:  de 24214 ori

P1190189.jpg



P1190190.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.11 kb
 Vizualizat:  de 24214 ori

P1190190.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2008 18:49:12    Titlul subiectului: 94728

Nu cred ca solutia optima pentru orasele romanesti, inclusiv Brasov sunt sensurile giratorii. In vest in fiecare catun am vazut sensuri giratorii, dar acolo traficul este mult mai mic. La noi majoritatea soferilor sunt foarte indisciplinati si nu respecta prioritatile din sensurile giratorii. A mai ramas ceva care sa aduca aminte de tramvaiul brasovean la cele doua capete de linie (Saturn si Rulmentul) ? Din depou a mai ramas ceva ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2008 09:24:17    Titlul subiectului: 94749

Nu a mai ramas nimic. Depoul e de mult dus. Nu exista nici cel mai mic semn ca ar fi existat tramvai in Brasov. In Saturn a mai ramas o bucata de linie lunga ce cativa zeci de metri pe care mai opresc troleibuzele ce le-au inlocuit. Crying or Very sad
Cat despre giratorii nu mai e necesar sa vorbim. Intr-un cuvant ceea ce se intampla la Brasov-batjocura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2008 12:57:13    Titlul subiectului: 94761

1. Ce amintiri sa ramina? Doar poze. In rest logic ca nu se mai vede nimic, deoarece s-a schimbat configuratia strazilor, e normal. Daca vrei, amintiri, scurmati asfaltul ca acolo sunt longinele Wink. Si vorbesc serios.
2. @paul_bv nu cred ca giratoriile sunt o problema. Sa se educe soferii. Eu am circulat in acele giratorii la Brasov la toate orele si am trecut foarte bine. Intr-adevar asta din Centrul Civic e oleaca megalomanic, dar o sa incerc sa circul si eu in el sa va spun impresii de la volan, nu de pe trotuar.
Oricum fluidizeaza mai mult ambuteiajele decat vechile semafoare, asta e clar. Prin definitie se intampla asta. Giratoriul nu are rolul de a reduce la 0 imbulzeala in trafic. De fapt, sincer nu exista nici un dispozitiv care sa conduca spre 0 congestiile de trafic. Giratia are rolul de a nu astepta x timp in trafic, ci x/2 eventual. Atit.
Am mai spus si o repet, giratia e o solutie mai buna decat semaforizarile asa-zis inteligente.
Cat despre educatia soferilor. Scoala de soferi trebuie sa devina armata! Laughing Poate asa mai scoatem ceva din ei.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 02 Ian 2009 14:05:50    Titlul subiectului: 103515

Ca amintriri au ramas doar pozele, iata cateva gasite la tramfanii vecini:
http://www.sin-ter.hu/topic.php?id=2067
Alte vremuri prin 2004 Wink

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2009 23:01:19    Titlul subiectului: 109210

Unul din putinele indicii ramase care pot dovedi existenta tramvaiului in Brasov pana acum ceva vreme... cateva longrine uitate cu sine cu tot la Saturn. Poza a fost facuta ieri, 7 aprilie.


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.64 kb
 Vizualizat:  de 23086 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 26 Ian 2011 16:41:08    Titlul subiectului: 139185

Ca sa va dati seama cat de idioti sunt cei care ne conduc si de modul cum iau deciziile dupa ureche, dar si de faptul ca nu exista nicio gandire unitara, fiecare institutie actionand dupa cum il taie capul pe individul "competent" (politic) din fruntea ei, iata o noua mostra de la Brasov.

Dupa ce acum cativa ani niste indivizi cu vederi retrograde, feudale, poate chiar tribale, au decis si "infaptuit" distrugerea retelei de tramvai, iata ca acum alti vorbesc de ... re-introducerea tramvaiului Shocked

Voua vi se pare ca romanii sunt sanatosi la cap?!? Adica desfiintezi ceva ca sa ai ce infiinta dupa aia, cand iti dai seama ca ai fost tampit?!? Evil or Very Mad

Pe sistemul: in anii inpari infiintam tramvaiul, in anii pari il desfiintam, apoi iar il infiintam... Rolling Eyes

Macar de s-ar concretiza ceva, dar sunt convins aproape 100% ca e doar un basm...
Si, pe de alta parte, cat timp tramvaiul inca mai circula, merita luptat pentru pastrarea lui; insa acum, cu tramvaiul desfiintat, eu mai degraba as reabilita si extinde reteaua de troleibuz, cred ca e mult mai eficient sa administrezi un sistem de transport (cat mai) unitar, tramvaiul ar fi util daca ar fi mai multe linii sau o cerere majora de transport, altfel inseamna complicatii al caror efect pozitiv ar fi mult diminuat de efortul investitional facut...

Si atat de tare ii "doare" de reducerea poluarii, incat au desfiintat tramvaiul si mare parte din troleibuze, dar au umplut orasul de autobuze ... bine ca inca n-au "cerut cetatenii" si dube, ca alea precis se faceau... dar nu e timpul trecut...

Dar iata "povestea":

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/CET_Brasov_ne_polueaza_orasul_0_415758824.html

"CET Brașov ne poluează orașul!

Talida Bendriș

Miercuri 26 ian 2011

CET Brașov este unul dintre marii poluatori din județ.

Utilizarea cărbunelui pentru funcționarea CET Brașov reprezintă aproape 25% dintre emisiile de gaze cu efect de seră pe teritoriul orașului.

Procentul reiese dintr-un raport al Agenției pentru Managemenrul Energiei și Protecției Mediul (ABMEE) Brașov, realizat în colaborare cu o companie franceză de management energetic. Principalele surse care emit CO 2 sunt sectorul energetic, al transporturilor și cel al deșeurilor.

Pe viitor, se vor demara acțiuni în scopul reducerii cu 20% a emisiilor de gaze cu efect de seră (GES), îmbunătățirii eficienței energetice și folosirii energiei regenerabile. Astfel, emisiile de GES din sectorul energetic ar putea fi reduse prin dezvoltarea unei rețele de termoficare pe bază de lemne. „Ne dorim să reducem emisiile de CO 2 cu cel puțin 20 de procente până în 2020 astfel încât aerul respirabil din Brașov să fie mult mai curat. Această balanță nu s-a mai făcut în niciun alt oraș din România, dar în prezent alte municipii sunt angajate în această inițiativă de reducere a emisiilor de CO 2", a declarat Camelia Rață, directorul executiv al ABMEE Brașov.

De asemenea, în ceea ce privește sectorul rezidențial și al construcțiilor se dorește realizarea unor construcții ecologice, iar pentru reducerea emisiilor de GES din transporturi s-a luat în calcul reintroducerea unei linii de tramvai, amenajarea pistelor pentru biciclete și instituirea unui serviciu de închiriere de biciclete în diferite zone de tranzit. "

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 08 Oct 2011 20:40:17    Titlul subiectului: 149413

A exista o linie de tramvai care mergea pana in Noua?
_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 08 Oct 2011 21:02:45    Titlul subiectului: 149414

Din păcate nu. Nu s-a constuit nicodată linia spre Noua, dar era proiectată. O altă linie proiectat era spre Bartolomeu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community