Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele IVA
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Ian 2011 16:37:10    Titlul subiectului: 138352

subway guru a scris:
...Iar daca vrei neaparat sa 'blestemi' pe cineva pentru soarta nefericita a ramelor 'noastre' iti recomand calduros singura adresa la care vei gasi pe 'impotentii' vinovati: Astra Arad...
Eu vad ca ei si-au facut treaba, si-au incheiat comanda, au mai facut chiar nsite modernizari dupa predare, si chiar au construit si 5 vagoane intermediare. Deci ce-ar fi putut ei sa faca pentru ca IVEle noastre sa aiba o soarta mai buna? Question

Apropo, nu vi se pare ca acest BM seamana izbitor la partea frontala cu REM-urile "epocale" (003-014)? Shocked



copie_iva.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.96 kb
 Vizualizat:  de 25737 ori

copie_iva.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Ian 2011 15:29:59    Titlul subiectului: 138541

Insasi ideea cu metroul a fost preluata de la alte orase, de ce nu si forma trenurilor? Nimeni nu se naste invatat Wink
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
aronix



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Mai/2014
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Feb 2011 01:56:10    Titlul subiectului: 140180

Anul trecut Alstom a realizat o demonstratie de modernizare a caroseriei IVA. Totusi se pare ca modelul nu are sanse de productie in serie datorita costurilor prea mari ale modernizarilor. Mai exista o rama #034 aflata la Alstom in Franta pentru o modernizare completa care urmeaza sa fie adusa in aceasta primavara.


DSC07236.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.98 kb
 Vizualizat:  de 25182 ori

DSC07236.JPG



DSC07238.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.32 kb
 Vizualizat:  de 25182 ori

DSC07238.JPG



DSC07241.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.87 kb
 Vizualizat:  de 25182 ori

DSC07241.JPG



DSC07249.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.62 kb
 Vizualizat:  de 25182 ori

DSC07249.JPG



DSC07254.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.5 kb
 Vizualizat:  de 25182 ori

DSC07254.JPG



DSC07256.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.33 kb
 Vizualizat:  de 25182 ori

DSC07256.JPG



DSC07259.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.03 kb
 Vizualizat:  de 25182 ori

DSC07259.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Feb 2011 10:36:33    Titlul subiectului: 140186

A si venit, e deja terminata, precum 033.
Acestea n-au avut parte insa si de o modernizare a design-ului precum saraca 183A, care e mutilata.

Dar s-a anuntat deja ca se vor cumpara 16 trenuri pentru a inlocuii flota de REM IVA de pe M3.

Pe M4, cel putin pana-n 2015 mai ramane IVA.

IVEle au fost urate (hated) mereu. Va vine sa credeti ca au existat aproape 10 proiecte de modernizare, majoritatea devenite realitatea chiar (tristorizatele, albastrele, intermediarele etc), o multime de rame ca noi, cu echipamente moderne la acea vreme, si totusi au fost trase pe dreapta si masacrate. Acelasi scenariu se va intampla si cu aceste 3 specimene (183, 034, 033), care cel mai probabil vor fi inghesuite printr-un colt de depou si isi vor astepta cumintele casarea, pentru a face loc noilor trenuri "super performante" de marca BM.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Apr 2011 22:40:04    Titlul subiectului: 142217

Astazi 4 Aprilie 2011 la orele 16,27 am calatorit cu un TEM IVA format din urmatoarele REM - uri : 199, 124, 234 de la statia Stefan cel Mare la satatia Victoria. Acolo eu m-am dat jos, dar pe panoul de carton al TEM - ului scria Statia Republica
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Mai 2011 15:22:35    Titlul subiectului: 143457

Mie o sa-mi fie dor de IVA... Am inteles ca se vor inlocui total o data cu introducerea noilor garnituri. Sunt cele mai comode si aerisite garnituri in care am calatorit.

Am o nelamurire: cabinele REM-urilor intermediare din trenurile IVA se mai pot folosi in cazul vreunei schimbari in ordinea lor / alipire la alte garnituri? Ma refer la cabinele de comanda care de regula nu sunt utilizate, fiind la mijlocul trenului. M-am uitat recent pe una din ferestre si o cabina de la mijloc nu parea tocmai... echipata. Question

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Mai 2011 16:07:54    Titlul subiectului: 143459

Din cate stiu eu - este o parere strict personala - cabinele intermediare ale trenurilor IVA sunt 'canibalizate' la ora actuala, deci nu mai sunt in stare de functionare. De fapt trenurile IVA sunt cam stabile, ele nu se pot schimba cum vrem noi, numai teoretic. Practic cuplurile sunt 'pe viata'.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 10 Mai 2011 16:35:00    Titlul subiectului: 143460

Din vederi fulgeratoare, majoritatea nu mai dispun de scaune, manete, indicatoare, microfon, afisaje etc.
Probabil, si cel mai sigur, sunt functionale doar comenzile care permit functionarea REM-urilor secundare, orice alte comenzi fiind inutilizabile.
Viata multa nu mai au. Cativa ani (2-3poate) de circulat, in conditiile in care nu se defecteaza sau nu se mai pot repara, si pe urma, dupa inlocuire, vor zace in depouri, pana la intocmirea formalitatilor de casare, la implinirea termenului legal.

Ca o paranteza, am observat ca predominante ca si REM tractor, se folosesc REM-urile galbene, cele construite la mijlocul perioadei de producere REM-uri. Desi toate au fost si sunt "reconditionate" cat sa nu cada de pe linie, pana la urma care este logica de folosesc predominant pe cele galbene? Vopseaua de exterior mai rar sa o schimbe ei, astfel incat sa zici ca un REM galben de acum, ar fi putut sa fie rosu acum 5-10ani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Mai 2011 22:36:48    Titlul subiectului: 143473

folkfan a scris:
Am o nelamurire: cabinele REM-urilor intermediare din trenurile IVA se mai pot folosi in cazul vreunei schimbari in ordinea lor / alipire la alte garnituri?

Se poate echipa repede nu dureaza mai mult de 1-2 ore
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Mai 2011 22:43:43    Titlul subiectului: 143474

bygy007 a scris:
Se poate echipa repede nu dureaza mai mult de 1-2 ore

Adevarat, + ca ai si de unde sa iei, sunt cateva REM-uri 'in conservare' prin Militari si Pantelimon... acum cat de "echipate" sunt si alea e discutabil. Dar de unde atata interes?

Nu-mi prea vine sa cred ca la casare nu se pastreaza nimic de pe ele, piese de bord, parbrize, geamuri, scaune (lucruri care NU se pot valorifica si sunt distruse pe loc cand vine firma de fier vechi cu dinozaurul), dar de lene sau dinadins nu vor sa pastreze nimic, sa aiba motiv sa spuna ca nu se gasesc piese. Pai cu piesele de la 150 REM cate s-au casat le tineai in circulatie mult si bine.

Adevarul insa il stim cu totii, e prea tarziu, actele pentru cele 18 trenuri noi au inceput sa fie deja semnate ... cu posibilitatea de suplimentare. De pe M3 o sa dispara. Pe M4 o sa faca legea pana-n 2020 cu putin noroc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Mai 2011 21:53:30    Titlul subiectului: 143493

Da ce o fi greu sa mute de la una la alta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 12 Mai 2011 07:49:16    Titlul subiectului: 143510

Pentru ca e o munca, si apoi daca ai rame indeajuns sa acoperi minimum de necesar, de ce sa se mai oboseasca sa mai carpeasca altele? Orice operatie se face pe bani, pe costuri de oameni, timp, si trebuie sa fie si justificat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Mai 2011 08:53:53    Titlul subiectului: 143511

radudaniel23 a scris:
IVA noastra la inceput nu a avut probleme? Eu sunt de parere ca da.

IVA noastra a fost la inceput un experiment. Nu aveam niciun fel de experienta in a construi garnituri de metrou. Normal ca in aceasta situatie mai dadea si rateuri...Insa meritul mare este ca dupa 30 ani inca mai functioneaza si destul de bine.
Gresesti cand compari niste batrane IVA de peste 30 ani unele, cu tehnologie invechita si nu foarte bine intretinute cu niste BM-uri care au maxim 10 ani (doar unele, ca majoritatea nu au aceasta "varsta"). Aici este problema, compari mere cu pere...Nu mai spun ca Bombardier este o marca, iar IVA un "no-name". E ca si cum ai compara un LDC Panasonic Full HD cu un CRT Watson. De redat o imagine redau amandoua, problema este daca pretul platit pe LCD merita intr-adevar sau nu. Daca BM, care este "mare firma" are probleme cu aceste garnituri de 1mil euro/vagon ceva nu este in regula...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Mai 2011 10:51:53    Titlul subiectului: 143516

sab a scris:
IVA noastra a fost la inceput un experiment. Nu aveam niciun fel de experienta in a construi garnituri de metrou.
Sunt ferm convins ca IVA noastra este copiata si 'adaptata' de altundeva... Primul episod care-mi vine in minte este tramvaiul autohton V3A copiat (furat) dupa un tramvai vest german.
Ca IVA nu a iesit ca si originalul, alta poveste.
Din pacate cred ca trebuie sa cercetam arhiva SRI ca sa stim cu adevarat parintii reali ai IVE - lor noastre. Ele huruie si fac zgomot pentru ca se folosesc rulmenti si alte componente de productie autohtona, dar conceptia IVE - i sigur are inceputuri pe alte meleaguri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 12 Mai 2011 12:38:13    Titlul subiectului: 143518

Eu unul sunt foarte multumit de IVA - mai mult decat de BM desi le accept pe amandoua ca fiind produse de buna calitate.

Totusi, vagoanele rusesti, erau mult mai fiabile, si a fost o greseala a "conducatorului" sa nu vrea sa foloseasca. Vazand prin lume pe unde se folosesc aceste vagoane, ele sunt si astazi in stare buna, unele recarosate, altele modernizate. Ele erau deja testate si incercate, si nu ar fi fost nevoie decat de testarea lor pe situatia din Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Mai 2011 21:41:48    Titlul subiectului: 143526

andrei11 a scris:
Sunt ferm convins ca IVA noastra este copiata si 'adaptata' de altundeva... Primul episod care-mi vine in minte este tramvaiul autohton V3A copiat ( furat ) dupa un tramvai Vest German.
Aici ai perfecta dreptate este o combinatie de locomotive, tramvaie si alte piese din industria romineasca de atunci cind a aparut in anii 70 tehnologic era foarte avansata atunci, acum este depasita, in componenta Ivei intra cam 2-3% electronica, restul mecanica si electrica, contactori, relee si microcontacte la care viata este mult mai mica fata de de sistemele electronice din ziua de astazi.

Eu as lasa doar carcasa, restul, interiorul la gunoi si as implementa sistemele aparute in ziua de astazi care sint mult mai fabile decit cele din anii 70 dar pentru asta trebuiesc bani oameni capabili etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 13:36:32    Titlul subiectului: 147097

Priviti ce am gasit azi la depoul IMGB, stand cumintica la soare...


SAM_3850.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.27 kb
 Vizualizat:  de 23375 ori

SAM_3850.jpg



SAM_3851.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.59 kb
 Vizualizat:  de 23375 ori

SAM_3851.jpg



SAM_3852.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.85 kb
 Vizualizat:  de 23375 ori

SAM_3852.jpg



SAM_3854.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.55 kb
 Vizualizat:  de 23375 ori

SAM_3854.jpg



SAM_3855.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.84 kb
 Vizualizat:  de 23375 ori

SAM_3855.jpg



SAM_3856.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.92 kb
 Vizualizat:  de 23375 ori

SAM_3856.jpg



SAM_3857.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.71 kb
 Vizualizat:  de 23375 ori

SAM_3857.jpg



SAM_3858.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.04 kb
 Vizualizat:  de 23375 ori

SAM_3858.jpg



SAM_3860.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.3 kb
 Vizualizat:  de 23375 ori

SAM_3860.jpg



SAM_3861.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.67 kb
 Vizualizat:  de 23375 ori

SAM_3861.jpg



_________________
http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radudaniel23



Data înscrierii: 27/Oct/2009
Ultima vizita: 06/Sep/2019
Mesaje: 40
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 13:40:36    Titlul subiectului: 147103

Uitati-va la primele poze.
Scrie " PROBE " . Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 14:46:06    Titlul subiectului: 147111

Ramele albastre nu au circulat cu calatori niciodata. Au avut doar probe. Din ce se afirma pe aici pe forum, au avut anumite "defecte" de constructie/reconstructie si cam atat. Asteapta "cuminti" expirarea perioadei de casare (ca si multe alte rame de altfel).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radudaniel23



Data înscrierii: 27/Oct/2009
Ultima vizita: 06/Sep/2019
Mesaje: 40
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 14:49:03    Titlul subiectului: 147112

Tin sa te contrazic. Cand eram mai mic, am mers cu o astfel de rama, si nu odata. Probabil imediat ce au fost aduse de la Faur, au circulat foarte putin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 16:42:24    Titlul subiectului: 147122

Cele 7 TEM IVA Albastre au fost exploatate ~1 an pe la inceputul lui 2000 (nu stiu exact anul, dar sigur au circulat minim 1 an).

Ele-s foarte bune, s-au retras pentru ca s-au tot plans mecanicii ca-i prea greu sa invete atatea sisteme de conducere: IVA normala, 3 modele de albastre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Sep 2011 22:14:45    Titlul subiectului: 148591

Surpriza astazi pe M4, am vazut un tren din 3 TEM care facea probe pe sistemul ATP (eram in dreptul primei usi si am vazut cum mecanicul a apasat pe unul sau doua butoane verzi din partea dreapta sus a bordului si trenul a plecat fara sa atinga vreuna din cele doua manete de comanda) si cand trenul trecea pe langa mine ce rama credeti ca era la mijlocul trenului? Chiar frantuzoaica 034 si atunci mi-am explicat si prezenta unei persoane imbracata cu un tricou pe care scria ALSTOM.
_________________
http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Oct 2011 13:24:53    Titlul subiectului: 149527

Rama 034 este astazi pe magistrala 4, rama este la mijlocului unui tren de 3 TEM ca tren 53 rama 130 034 072. Trenul circula cu calatori si deja rama a facut cunostinta cu desenele interioare. Am discutat si cu mecanicii care nu sunt incantati foarte tare si unul mi-a spus, citez: "Modernizarea la 034 e ca si cum ai pune geamuri termopan unei case de chirpici si care nu are fundatie"


2011-10-12 14.25.26.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.01 MB
 Vizualizat:  de 22554 ori

2011-10-12 14.25.26.jpg



2011-10-12 14.27.48.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.09 MB
 Vizualizat:  de 22554 ori

2011-10-12 14.27.48.jpg



2011-10-12 14.27.51.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1019.66 kb
 Vizualizat:  de 22548 ori

2011-10-12 14.27.51.jpg



2011-10-12 14.27.41.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  995.15 kb
 Vizualizat:  de 22548 ori

2011-10-12 14.27.41.jpg



2011-10-12 14.27.06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  980.91 kb
 Vizualizat:  de 22548 ori

2011-10-12 14.27.06.jpg



2011-10-12 14.26.59.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  992.65 kb
 Vizualizat:  de 22548 ori

2011-10-12 14.26.59.jpg



2011-10-12 14.25.30.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  999.93 kb
 Vizualizat:  de 22548 ori

2011-10-12 14.25.30.jpg



_________________
http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Oct 2011 23:05:37    Titlul subiectului: 149564

Asa si este, ii dau dreptate, s-au facut schimbari ici-colo in locurile neesentiale
Astazi, in era calculatoarelor si electronicii de virf, noi mai avem tractiune cu motoare serie si rezistente pentru reglarea vitezei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2011 21:31:01    Titlul subiectului: 150643

Chiar azi cand s-a semnat contractul cu CAF...


LIVRAREA PRIMEI RAME DE METROU DIN BUCURESTI - 01.1978

http://www.youtube.com/watch?v=03goDu21aC0
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Următoare
Pagina 11 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community