Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Vin 22 Iul 2011 00:36:10 Titlul subiectului: |
146239 |
|
folkfan a scris: | Parerea mea este ca o data cu terminarea statiei de tramvai de pe Pasajul Basarab, linia 46 se va prelungi la Ghencea si va inlocui 47 | Crearea unei legaturi E-V prin acest pasaj este cea mai oportuna si mai la indemana varianta. Este foarte simplu sa il duci pe 46 pana la CET Vest sau Depoul Militari (46+47 sau 46+35). Ghencea nu genereaza atata trafic spre Basarab ca Militari/Dr taberei, acolo mai mult e nevoie de o legatura cu Unirii (fostul 33 ?) sau de una cu partea de S/SE prin prelungirea lui 27, 19 sau chiar 4. Pe Basarab, eventual poate fi adusa la Ghencea o linie de pe 1 Mai, gen 24.
Pana atunci, este inacceptabil sa ca linia 1 sa dubleze inutil o mare portiune si pe 8 si pe 11 si pe 25, care satisfac excelent legatura cu sudul orasului. Nu au avut inainte de finalizarea pasajului destul timp sa analizeze situatia si fluxurile de trafic ? Domnilor/doamnelor de la RATB, de la Razoare spre sud, 1 mai mult incurca Sunt multi care poate au visat la un nou 26 dar realitatea lui 2011 ii contrazice.
Alta chestie... am observat ca 7 se transforma in ultimul timp in linie fantoma...de ce nu este atunci unit cu 4 ? Adica din doua linii slab deservite poate iesi una intr-adevar utila. Se poate motiva prin faptul ca legatura intre CFR Progresu si Unirii se poate face si cu 116, iar o linie Zetarilor-Unirii via Giurgiului ar fi singura legatura cu centrul pentru locuitorii acelei zone.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Iul 2011 13:04:02 Titlul subiectului: |
146260 |
|
Referitor la CFR Progresu, trenurile spre Giurgiu nu mai merg de ceva ani pe aici, stiut fiind faptul ca s-a stricat podul CFR de la Gradistea. Din motivul asta si fluxul de calatori de la statia terminus RATB "CFR Progresu" a scazut si ar trebui luat in calcul lucrul asta.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 02 Aug 2011 01:07:43 Titlul subiectului: |
146952 |
|
Cateva pareri ale mele despre traseele autobuzelor:
Linia 227 ar putea fi lejer comasata cu 303...
Linia 331 ar putea fi prelugita definitiv pe Coralilor - Straulesti - Sisesti, pana la Apicultorilor - Oaspetilor (bucla), ca sa aibe si oamenii din zona aia o legatura decenta cu orasul (metrou / centru).
Linia 162 mi se pare perfect inutila, pe toata lungimea traseului. In locul ei, 163 ar putea fi prelungit cateva sute de metri, de pe Rasadnitei pana la CFR.
Linia 181 este o alta inutilitate, respectiv ciudatenie a RATB. Unul din capete este cu succes deservit de 102, iar pentru strazile Ramnicu Valcea si Ramnicu Sarat s-ar putea introduce linia 223, care in loc sa intoarca la Vitan ar putea sa aibe un capat la Piata Ramnicu Sarat, cu bucla pe cele 2 strazi amintite.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Aug 2011 21:51:41 Titlul subiectului: |
147505 |
|
Liviu1983 a scris: | Crearea unei legaturi E-V prin acest pasaj este cea mai oportuna si mai la indemana varianta. Este foarte simplu sa il duci pe 46 pana la CET Vest sau Depoul Militari (46+47 sau 46+35). Ghencea nu genereaza atata trafic spre Basarab ca Militari/Dr taberei, |
Problema trebuie studiata foarte bine. Cum spuneam si in alt topic, tramvaiul 1 merge cu putini calatori dupa Pasajul Basarab, pe Vasile Milea, Bulevardul Timisoara, Sos. Porgresului. Pe Vasile Milea de exemplu il avem pe 11 care circula destul de plin, pe Timisoara il avem pe 25. Daca il ducem pe 46 dupa Pasaj exista riscul sa avem tramvaie goale pe Vasile Milea si sa nu mai fie disponibile tramvaie in alte zone unde este nevoie de ele.
Oricum constructia pasajului a durat 4 ani, era timp destul sa se studieze problema si sa se reorganizeze traseele tinandu-se cont si de numarul limitat de tramvaie din prezent.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 23:14:11 Titlul subiectului: |
147551 |
|
Parerea mea este ca 1 merge gol spre Milea si mai departe fiindca nu merge unde trebuie. In loc sa mearga spre Militari, dubleaza aiurea 11 si 25 pe Trafic Greu si Viilor pana la Pieptanari. Mi se pare aberant ca in zona Trafic Greu - Progresul, o zona mai degraba de tranzit sa avem 3 linii de tramvai, toate cu frecventa buna, iar pe partea nordica a inelului central (Mihai Bravu - Stefan cel Mare - Victoria - Titulescu) sa avem una singura (46 nu are rost sa il punem la socoteala, fiindca la ce frecventa a ajuns sa aiba e ca in bancul acela cu blondele destepte si tramvaiul 42).
Oricum, e limpede ca aceste trasee sunt configurate de indivizi totali pareleli cu fluxurile de trafic si necesitatile de transport din oras, in functie de interesele de moment ale unora, care sunt mult mai importante decat cele ale utilizatorilor transportului public.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Sâm 13 Aug 2011 17:31:55 Titlul subiectului: |
147645 |
|
Pe de alta parte 1 leaga cartierele de sud de Victoria Socialismului (Bd. Unirii) cu partea de nord.
Personal folosesc 1 destul de mult de la introducere si abia astept sa se deschida statia superioara de pe pod sa fie o legatura directa a acestor cartiere cu gara. Caci varianta era cu schimbare fie cu autobuz fie cu troleibuz, iar legaturile directe in care nu schimb de 2-3 linii mi-au placut mereu...
Problema cu 1 este ca pe anumite sectoare se taraste ca un melc. Nu stiu ce dispozitii au vatmanii, dar pe Progresul circula in bataie de joc, de fac coada de vagoane in spate. Si este pentru mine un mister acest lucru. Fie statii prea apropiate, fie pericolul ca sa-ti zboare mereu unul cu masina in fata, ar putea sa constituie motive, dar totusi ...
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Aug 2011 22:49:40 Titlul subiectului: |
147653 |
|
Si tramvaiul 1 mai are o statie "restanta", cea din Pasajul Victoria In alta ordine de idei, s-o luam asa: eu pun linia 1 in fata lui 11 sau 25, ca importanta. Astfel, ca sa nu se mai suprapuna, propun ca 11 si 25 sa aibe alte trasee decat cele actuale sau sa fie cu totul suspendate. S-ar putea introduce o linie de la Romprim pana la CET Vest, cred ca ar folosi mult mai mult conditiilor de acum. In curand se va termina si santierul de pe Berzei, astfel ca 44 va putea fi readus in Giulesti, ca sa nu mai fie 11 necesar.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
1.cremsnit
Data înscrierii: 23/Iun/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2023 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Aug 2011 11:30:36 Titlul subiectului: |
147659 |
|
Decat o linie Romprim - CET Vest mai buna ar fi una Romprim - Ghencea. Si asa acolo nu mai circula practic nimic (47 nici nu poate intra in disctutie).
Cat despre desfintarea lui 25 trebuie sa spun ca nu mi se pare a fi o idee buna. Desfiintare 25 = Infern pe Giurgiului . Nu se poate lasa zona aia in baza lui 7 (intervale de 13 pana la 17 minute) sau a lui 4 (23 minute) !?!
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Dum 14 Aug 2011 12:56:27 Titlul subiectului: |
147660 |
|
Si 11 si 25 isi fac treaba chiar bine circuland si unind cartiere. Regret, dar nu vad sensul desfiintarilor unor linii ce isi fac treaba cu prisosinta si transporta calatori pe distante lungi.
In ceea ce ma priveste consider ca o linie de tramvai trebuie sa fie cat mai lunga cu putinta si sa uneasca cat mai multe zone. Nu sunt de acord cu politica de fragmentare a traseelor doar pentru a schimba si a taxa excesiv un drum de la un punct A la un punct B in acest oras ce se pot afla in zone geografice diferite.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Aug 2011 15:32:32 Titlul subiectului: |
147665 |
|
25 este una dintre cele mai folosite linii de tramvai din capitala. Ar fi absurda desfiintarea ei, si nici nu cred ca ia cineva in calcul aceasta decizie. Cu 11 se mai poate discuta, intr-adevar, odata cu revenirea lui 44, 11 ar putea fi dus la Ghencea, era destul de util cat timp a circulat pe ruta respectiva.
Cat despre 1, mi se pare o linie inutila. "Capatul" de la Vitan este foarte prost organizat, calatorii trebuie sa o ia pe marginea strazii, printre masini, ca sa faca transferul... Chiar nu vad absolut nici un avantaj al acestei linii inelare.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
danny
Data înscrierii: 27/Aug/2011 Ultima vizita: 01/Sep/2011 Mesaje: 2
|
Trimis: Mie 31 Aug 2011 15:41:24 Titlul subiectului: |
148149 |
|
Cristian2790 a scris: | 2 intrebari am si anume: Exista vreo sansa sa fie dublat parcul auto al liniei 106? Macar 2 masini sa fie pe traseu, 1 mi se pare prea de tot si cu durata semicursei de 50min... Parca e prea de tot... |
Exista 2 linii fantoma in Militari: 106 si 138. Ambele sunt utile doar pe o parte mica din traseu (106 in cartierul Rosu, 138 - drumul de o statie dintre Auchan si Iuliu Maniu), ambele dubleaza inutil alte linii in rest (106 pe 178 si 138 pe 137) si vin foarte rar.
Ideea mea e ca ar putea fi unite aceste doua trasee pe ruta Auchan-Iuliu Maniu-Autogara Militari-Apusului-Complex Apusului-Ghirlandei-Cartier Rosu cu intoarcere prin Margelelor-Autogara Militari-Auchan.
Astfel s-ar putea aloca un numar mai mare de vehicule, si s-ar asigura un interval mai scurt intre autobuze (fiind traseul mai scurt). Nu sta nimeni sa astepte 40 de minute dupa un 138 la Auchan, cand in 5 minute ajunge la Iuliu Maniu unde trec autobuzele mult mai des, la fel si la 106 nu sta nimeni sa astepte 50 de minute dupa el, cand in 10 minute ajunge la Complex Apusului la 178 sau 336. Si dupa aceea se plange RATB-ul ca nu sunt linii rentabile.
Daca ar fi o frecventa macar de 15 minute, ar putea fi mult mai folositor, mai ales ca asigura legatura cu punctul la care vor sa ajunga majoritatea oamenilor (metroul, la Pacii - nu ia nimeni autobuzul pana la Universitate ca sa treaca prin blocajele de pe Moinesti si Razoare, majoritatea coboara ori la Pacii si iau metroul, ori la Apusului si iau 336).
Alte propunere a mea pentru Militari ar fi desfintarea lui 61 (dubleaza inutil 137/236/336) si suplimentarea trolebuzelor ramase libere pe linia lui 62 (acesta poate prelua mai multi calatori de dupa Master S.A). De asemenea ar mai putea fi desfintat 236 (care si el vine destul de rar), si prelungit 178 in locul lui pana la Hornbach.
Oricum aceste propuneri ale noastre sunt doar carpeli. Dupa parerea mea, transportul in comun in Bucuresti are o flota suficienta insa este gandit foarte prost. Avem linii dublate inutil (137 cu 138, 86 cu 65, 61 cu 336) in timp ce altii trebuie sa stea cate 45 de minute sa astepte un autobuz; avem transport de tip cartier->centru->schimbat autobuz->cartier, dar n-avem legatura intre punctele de transbordare (autobuzele care vin din est si vest merg in Piata Rosetii, cele din Nord in Piata Romana iar cele din sud in Piata Unirii - fara a fi unite de vreun alt mijloc de transport, asa ca e o adevarata aventura sa ajungi de exemplu de la capatul lui Constantin Brancoveanu la Ikea. Faci 1 ora jumatate, din care o jumatate de ora o pierzi doar cu mersul pe jos intre statiile de autobuz).
Dupa parerea mea tot sistemul de transport ar trebui gandit de la 0 si ar trebui sa se gandeasca global. Sa faca cateva linii principale pe bulevardele mari care sa circule la 2-3 minute iar restul strazilor sa fie unite prin linii radiale la aceste linii principale.
Acum gandesc traseele la modul "Avem nevoie de autobuz la Auchan Militari. Cum facem? Pai facem o statie la Auchan, merge 500 m pana la Iuliu Maniu, si in rest dublam 137 ca am vazut ca sunt calatori pe el"
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Sep 2011 00:36:19 Titlul subiectului: |
148160 |
|
Nu zice nimeni sa nu comasezi 138 cu 106, dar combinatiile 61+336, 90+91, 86+65 sunt absolut necesare, atat timp cat traseele sunt foarte lungi, iar vehiculele depind de reteaua electrica (care implica atat materie prima, cat si infrastructura. Astfel, daca se ia curentul pe la Vatra Luminoasa (sa zicem), asta inseamna ca la Pajura nu mai ajunge troleul??? Daca se prabuseste un copac la Moghioros, Vatra Luminoasa ramane fara legatura cu centrul orasului? Hai sa ne gandim putin...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
danny
Data înscrierii: 27/Aug/2011 Ultima vizita: 01/Sep/2011 Mesaje: 2
|
Trimis: Joi 01 Sep 2011 20:50:43 Titlul subiectului: |
148190 |
|
Nu cred ca asta ar fi un argument pentru dublarea unor linii.
Daca se ia curentul la Vatra Luminoasa nu spune nimeni ca 86 nu poate sa mearga pana in ultimul loc unde poate sa intoarca (Foisorul de Foc cred) sau sa introduca o linie temporara de autobuz pana se remediaza problema.
|
|
Sus |
|
|
Cristian2790
Data înscrierii: 28/Apr/2011 Ultima vizita: 21/Ian/2015 Mesaje: 10
|
Trimis: Vin 02 Sep 2011 00:13:33 Titlul subiectului: |
148205 |
|
Idee buna comasarea lui 106 cu 178, dar mai demult prin forum a circulat o idee de comasare a lui 106 cu 139, o idee mai buna decat cea cu 178, voi ce parere aveti despre aceasta?
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 02 Sep 2011 11:05:37 Titlul subiectului: |
148214 |
|
Nu prea merge. 178 are un interval de succedare mult mai mic decât 106. La fel și 139.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 02 Sep 2011 16:06:35 Titlul subiectului: |
148221 |
|
Daca are un interval de sucedare mai mic, cu atat mai bine, il va avea si pe portiunea lui 106 eventual se mai sacrifica 2-3 minunte din interval...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Oct 2011 23:22:14 Titlul subiectului: |
149831 |
|
Propunere pentru trasee de tramvaie și troleibuze (cea pentru trasee de autobuze o voi pune zilele astea - încă nu m-am apucat de scris la ea)
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
PROPUNERE TRASEE TRAMVAIE oct. 2011 BUCURESTI v2.rar |
Mărime fișier: |
15.43 kb |
Descărcat: |
de 431 ori |
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
PROPUNERE TRASEE TROLEIBUZE BUCURESTI(oct. 2011) vers 2.rar |
Mărime fișier: |
8.28 kb |
Descărcat: |
de 534 ori |
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Oct 2011 09:00:32 Titlul subiectului: |
149837 |
|
Vad ca pastrezi ineptia care se intampla in Militari, cu 2 capete de troleu pe acelasi bulevard... Ce s-ar intampla daca si 61 ar merge la Liceul Auto, sau invers...? De ce trebuie sa fie 2 capete de linie la 1 km unul de altul, in loc de unul comun?
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 08 Noi 2011 02:42:11 Titlul subiectului: |
150179 |
|
Propunrea penrtu trasee de tramvaie (puțin modificată) și o propunere pentru trasee de autobuze.
P.S. Dacă s-ar înființa linia 33 propusă de mine, oare în week-end tramvaiul 14 ar merge înlocuit cu autobuz între P-ța Sf. Vineri și Șos. Pantelimon (călătorii să ia 33-ul apoi)?
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
PROPUNERE TRASEE TRAMVAIE BUCURESTI nov 2011.rar |
Mărime fișier: |
16.11 kb |
Descărcat: |
de 435 ori |
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
PROPUNERE TRASEE AUTOBUZE BUCURESTI (oct. nov. 2011).rar |
Mărime fișier: |
21.61 kb |
Descărcat: |
de 784 ori |
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Dec 2011 14:49:11 Titlul subiectului: |
151065 |
|
Daca ne-ar scuti RATB-ul de traficul infernal de troleibuze pe Occidentului si ar muta linia de troleibuz de la Romana pe Dacia in continuare, poate s-ar conecta la reteaua nefolosita de la Dacia si in acest fel s-ar ajunge de 2 ori mai repede la gara
In prezent, numai intrarea in rondul de la Romana, in statia aceea absurda, ne costa pe noi, calatorii, vreo 5 minute, plus alte 3-4 minute cand face stanga pe Gheorghe Manu. Statia din Romana sens Gara ar putea fi mutata cu succes pe Bd Dacia, la intersectia cu Nicolae Iorga, imediat dupa hotelul Duke. Macar 86 si 133 sa procedeze asa, iar 79 sa ramana experimental pe Occidentului-Polizu, sa vedem atunci pe unde sunt mai multi calatori
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Dec 2011 16:48:01 Titlul subiectului: |
151067 |
|
Pe Bd. Dacia uneori sunt cozi de mașini de la intersecția cu Cal. Victoriei
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Dec 2011 23:51:40 Titlul subiectului: |
151159 |
|
Si daca tot nu mai merge 19 pe Liviu Rebreanu, cred ca ar fi fost utila devierea lui in Colentina, la capatul lui 21. Ar fi mers pe 1 Decembrie - Basarabia - Chisinau - Pantelimon - Ziduri Mosi - Colentina. Locuitorii de pe 1 Decembrie chiar nu au alternativa la 40, care vine destul de greu.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Dec 2011 01:51:27 Titlul subiectului: |
151258 |
|
mrM a scris: | Pe Bd. Dacia uneori sunt cozi de mașini de la intersecția cu Cal. Victoriei |
Asa este, si intre Piata Gemeni si Calea Mosilor, chiar daca avem 3 benzi pe un sens, o data cu introducerea sensului unic, tot este aglomeratie ! Propunerea lui folkfan ar avea sorti de izbanda la un trafic normal, din pacate, asa cum remarca mrM normalitatea traficului pe bulevardul Dacia in orele de varf nu avem. Chiar daca pare un ocol, totusi troleele pe ruta Gheorghe Manu-Occidentului ajung mai repede in opinia mea la gara decat pe varianta Dacia-Grivitei
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Ian 2012 23:48:31 Titlul subiectului: |
151950 |
|
Referitor la liniile "fantoma" expuse de mine la topicul potrivit de pe forum, iata propunerile mele pentru a comasa si/sau modifica aceste linii, in vederea eficientizarii:
- mutarea liniei 42 pe traseul Piata Presei Libere - Damaroaia si imbogatirea parcului circulant cu vagoane de pe linia 24;
- prelungirea liniilor 178 si 336 in cartierul Rosu, deservit de actuala linie 106 (poate fi prelungita macar una din ele);
- prelungirea proaspetei linii 216 pana la Silflor&Move, actualul capat al liniei 125, foarte "scumpa la vedere"... sau prelungirea lui 125 in locul lui 216;
- comasarea liniilor 126 si 185 (cu modificari nesemnificative in traseu) si imbogatirea parcului circulant;
- liniile 148 si 149 sunt probabil "conventii" gen 331BIS, altfel nu le vad rostul in circulatie;
- modificarea liniei 181 si imbogatirea parcului circulant: bucla Ramnicu Valcea - Camil Ressu - Ramnicu Sarat, Soseaua Vitan-Barzesti, Sos. Berceni, Bd Metalurgiei (partea necirculata de RATB) - Real Berceni; ciotul de la INMB poate fi deservit de un 181 BIS, cu plecari similare cu cele de acum;
- comasarea liniilor 223 si 323 si imbogatirea parcului circulant;
- comasarea liniilor 261 si 301, cu modificarea lui 301 prin cartierul Vatra Noua;
- prelungirea liniei 226 la Cartierul Fortuna, unde merge acum "naveta" 302;
- comasarea liniilor 303 si 227;
- prelungirea liniei 605 de la Aeroport Baneasa spre "Doi Cocosi", de unde ar coti la dreapta si ar intoarce experimental pe Bulevardul Petrila (zona aceea este foarte slab deservita de RATB); nu ar fi o ideea rea nici modificarea lui 205 la Bd. Petrila.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Ian 2012 00:46:04 Titlul subiectului: |
151954 |
|
Linia 42 are un singur scop, si acesta nu este sa duca calatorii de la PPL la Primaria sectorului 1. Scopul liniei 42 este sa mentina calea de rulare "libera" pentru accesul / retragerea vagoanelor liniei 41. Daca nu ar fi 42, "berbecii" ar parca imediat 'carutele' pe linia tramvaiului, si aici ma refer la stradutele din zona Clabucet.
|
|
Sus |
|
|
|