Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Oct 2011 20:29:59 Titlul subiectului: |
149330 |
|
O alta filmare din colectia lui Richard Lomas realizata in 1996 in zonele Delea Veche, Calarasi, Sf. Vineri, Sf. Gheorghe, pe vremea cand linia de tramvai pe Paleologu era inca activa pentru traseele 5 si 16. Din nou va rog sa observati gradele de incarcare si comparati-le cu cele intalnite in RATB'ul condus de Crit.
http://www.youtube.com/watch?v=6q43kJvitJw _________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Oct 2011 21:54:05 Titlul subiectului: |
149335 |
|
O parte din filmările alea nu sunt făcute în week-end? Parcă-s prea puține mașini (chiar și pentru 1996). _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Oct 2011 10:43:47 Titlul subiectului: |
149350 |
|
Pe ce linie a fost furat un tramvai în 1997? Cumva pe 5 prelungită în Pantelimon? _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 08 Oct 2011 05:37:54 Titlul subiectului: |
149378 |
|
Eu imi amintesc de un caz in care un fost angajat al depoului Alexandria (probabil "suparat" pe viata) a "luat" din depou un tramvai V2A intr-o seara ca sa se plimbe. Si-au dat destul de repede seama ca un vagon lipseste la apel fiindca incidentul s-a intamplat seara tarziu. Vagonul "fugar" a fost ajuns din urma pe la Razoare. Asta s-a intamplat prin 1998 sau 1999. A fost difuzat si un scurt reportaj la TV pe aceasta tema. Nu am avut inspiratia sa notez numarul de parc al vagonului implicat, dar in orice caz era vorba de un V2A. _________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 09 Oct 2011 00:20:32 Titlul subiectului: |
149421 |
|
Pe tema asta chiar a fost un film artistic, italian, "Tramvaiul de noapte" iar pe vatman il chema Mancini (a plecat cu tramvaiul din depou la miezul noptii). http://www.imdb.com/title/tt0047062/ (Hanno rubato un tram, Cine a furat un tramvai, tradus la noi ca Tramvaiul de noapte)
http://www.youtube.com/watch?v=QGPnC2TSNpU
(cam atat despre film, acum mi-a venit ideea sa-l caut pe retele, poate, poate...)
Eu imi amintesc vag de o chestie din anii 80,cu un copil care s-a urcat la volanul unui autobuz/troleibuz si a plecat cu el.
In alta ordine de idei, pana in anii 40 pe strada Lanariei a fost cale ferata intre Filaret si Lemaitre; strada Lanariei a fost data circulatiei tramvaielor de abia in 1965
http://1.bp.blogspot.com/-N3KvBzeeWeg/Totw_gutnGI/AAAAAAAAABE/HpC-eXK0BIE/s1600/Tineretului-V%25C4%2583c%25C4%2583re%25C5%259Fti-Timpuri%2BNoi.jpg
Un plan cadastral din 1970 cu liniile din zona Timupri Noi-Sincai
http://4.bp.blogspot.com/-FEwkh6ohIHs/Toty4ni4zzI/AAAAAAAAABU/11gI3KX3QiQ/s1600/Tineretului-1970.jpg
Articolul care cuprinde aceste imagini http://www.rezistenta.net/2011/10/latura-necunoscuta-cartierului.html
(as vrea sa vad in totalitate planuri de la 1970, 1974 sau mai vechi, singurul complet este ce de la 1911) _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Oct 2011 00:29:40 Titlul subiectului: |
149422 |
|
Belive it or not, într-un ziar din 1986-1987 (parcă de atunci era) am găsit un articol despre acel copil care a furat autobuzul!!! (articolul se numea parcă "Autobuzul fantomă").
Mai plecase cu o locmotivă, parcă cu un tractor, băuse și furase un taxi ca să plimbe cu încă 3-4 băieți.
Mai ține cineva minte, până când s-au mai putut cumpăra bilete de la șofer/vatman? _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Kaartijer
Data înscrierii: 13/Noi/2009 Ultima vizita: 26/Oct/2015 Mesaje: 10 Locație: Houston (SUA)
|
Trimis: Mie 12 Oct 2011 22:59:29 Titlul subiectului: Tarife |
149535 |
|
Kaleun a scris: | Tramvaiele Vxx aveau bilete pe clase. Clasa a 2 in remorca si clasa 1 in fata. |
Era 30 de bani la clasa I-a si 25 la a doua (anii '60-'70) _________________ Taxation is a theft! |
|
Sus |
|
|
nbirna
Data înscrierii: 12/Mai/2010 Ultima vizita: 21/Sep/2023 Mesaje: 97 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Oct 2011 23:27:24 Titlul subiectului: |
149536 |
|
Da, iar la traseele mai lungi (nu mai știu exact, dar cred că atunci când aveau mai mult de 10 stații...) existau chiar două tarife, pe secțiuni, ca să zicem așa: 30 de bani și 40 de bani (pentru călătoriile mai lungi) la clasa I, 25 și 35 de bani la clasa a II-a (am avut, "puse bine", niște bilete din acelea, de 35 de bani, dar nu le mai găsesc...) |
|
Sus |
|
|
Kaartijer
Data înscrierii: 13/Noi/2009 Ultima vizita: 26/Oct/2015 Mesaje: 10 Locație: Houston (SUA)
|
Trimis: Mie 12 Oct 2011 23:49:13 Titlul subiectului: |
149537 |
|
Da, asa este... cand eram pustan si mergeam in centru, luam tot bilet mic si ma faceam si eu mic printre calatori, sa nu ma "citeasca" incasatoarea _________________ Taxation is a theft! |
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Oct 2011 17:56:37 Titlul subiectului: |
149824 |
|
Pe ce străzi intra în anii '80 311 când mergea între Căuzași și P-ța Rosetti ? (atât dinspre Căuzași spre Rosetti, când și invers). _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Oct 2011 20:06:32 Titlul subiectului: |
149826 |
|
Linia 311 nu a circulat niciodată prin Piața Căuzași. După parcurgerea Căii Dudești, autobuzele virau la dreapta pe str. Mircea Vodă, ajungând la intersecția cu Calea Călărașilor, pe care o traversau, intrând pe str. Dunărea Albastră (cu sens unic). Apoi coteau la stânga pe str. Zborului, din nou la stânga pe str. Th. Ștefănescu, până ieșeau în bd. Hristo Botev; după care făceau la dreapta până la Piața Rosetti.
Dincolo de capăt, întoarcerea se realiza prin strada Mântuleasa, până la intersecția cu Calea Călărașilor, apoi din nou prin str. Mircea Vodă.
Mai multe informații și imagini găsiți în articolul meu de aici:
http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2010/05/a-fost-odata-strada-avram-goldfaden/ |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Oct 2011 21:34:14 Titlul subiectului: |
149830 |
|
Pe 111/vechea versiune a lui 311 au circulat autobuze cu burduf (articulate)?
Conform ghidului din 1982 311 avea un interval de succedare destul de bun (deși dubla destul tramvaiul 19). _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 26 Oct 2011 23:57:25 Titlul subiectului: |
149895 |
|
Un filmulet interesant, tot din 1964, in care apar vehicule http://www.ina.fr/economie-et-societe/vie-sociale/video/CAF93012598/roumanie-a-l-est-du-nouveau.fr.html ; de la secunda 36 apare un vagon remorca de pe linia 15 apoi un cadru larg cu o piata, o Skoda RTO si alte tramvaie in fundal. Dupa aceasta, discutia se muta intr-un taxi si dupa aceea nu mai ramane decat sa admiram locurile pe unde se plimba reporterul. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Oct 2011 01:56:06 Titlul subiectului: |
149930 |
|
Conform Ghidului R.A.T.B. din 1998 linia 421 circula la un interval de succedare de 14 min la orele de vârf și 24 min în restul zilei (cel puțin de luni până vineri). Chiar venea așa de repede?
Linia 70 care mergea pe vremuri la Dragomirești (via Chiajna) când a dispărut? În anii '70 când unele preorășenești au fost preluate de I.R.T.A.?
Apropos de Chiajna: mare păcat cu disparția lui 52/152. Era una din primile linii preorășenști de autobuze (apărută prin 1937!!!)
De ce a fost desființat troleibuzul de pe Bd. Iuliu Maniu în anii '60? (mai exact când l-au desființat?) Poate 81 nu avea rost pe acolo, dar 89 era o variantă la tramvaiul 13, plus ca făcea o legătură directă a cartierelor Vatra Luminoasă și Militari cu Universitatea și Cișmigiul.
Oare de ce a apărut linia de autobuze 100 așa de târziu? Că locuitorii Cart. 23 August (Industriilor) nu beneficiau de mijloc de transport în comun decât la extremitățiile cartierului și nu era chiar așa de frumos să mergi 2-3 stații pe jos. Nu aveau destule autobuze sau drumul era prost? Fază: la început 100 mergea doar până la Str. Rulmetului.
În anii '90 cam ce linii preorășenești aveau parcul circulat format (mai mult sau mai puțin) din autobuze "Ikarus" 260? Știu că în principal acestea erau liniile care plecau de la P-ța Presei Libere + linia 460. _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Oct 2011 09:01:37 Titlul subiectului: |
149931 |
|
Ba chiar a existat o cursa preoraseneasca (tot 470), care pleca de la Piata Rosetti (din statia lui 311) si mergea pana prin Pantelimon, nu mai stiu exact unde. Cert e ca era o linie fantoma, mergea de 2 ori pe zi, nu era trecuta pe nicio placuta; probabil mergea la vreo intreprindere.
Linia 452 (Piata Presei - Balotesti - Man. Caldarusani) a fost o alta linie fantoma, care avea tot 2 curse pe zi.
In zonele Pantelimon, Popesti Leordeni si Glina, in anii '90 si putin dupa, circula cate un preorasenesc pentru fiecare fabrica mai importanta din zona _________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 28 Oct 2011 16:49:42 Titlul subiectului: |
149940 |
|
470 era o cursa conventie si mergea pana in Afumati. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Oct 2011 10:54:35 Titlul subiectului: |
149967 |
|
Am gasit detalii despre 470, tot in acest forum
Silvanu a scris: | Traseul liniei 470 : Piata Rosetti - Calea Mosilor - Bucur Obor - Sos.Colentina - Sos. Andronache(fosta 7 noiembrie - Ferma Voluntari - ICAS Stefanesti
Autobuzul are o singura cursa pe zi dus pe la 7:45 de la Rosetti si intors pe la 15:40 de la ICAS
Opreste in urmatoarele statii
Piata Rosetti (la capat 311)
Bucur Obor (imediat dupa intersectie la capatul maxi taxi 506)
Doamna Ghica (la semafor)
Sos.Colentina (la intersectia cu Fundeni in statia lui 153)
Ferma Voluntari (la capat 153)
ICAS Stefanesti (de la ferma Voluntari 300 metri mai sus intra intr-o curte pe dreapta)
Pina in 2001 purta o placa cu 470 ca toate celelalte linii dupa care a folosit numai placa cu CURSA SPECIALA |
Asta in luna mai 2008. _________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Oct 2011 10:56:55 Titlul subiectului: |
149968 |
|
Are cineva informatii mai exacte despre linia de tramvai care circula de la CFR Progresul spre Jilava? (in ce perioada a circulat, cand au fost scoase liniile, ce vagoane erau folosite). Multumesc. _________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Oct 2011 07:12:47 Titlul subiectului: |
149996 |
|
mrM a scris: | Pe 111/vechea versiune a lui 311 au circulat autobuze cu burduf (articulate)? | Da, Ikarus 180 si ulterior DAC 117. La fel si pe 40 si 42 (devenite 140 si 142 dupa numerotare) care mergeau tot pe strazi inguste din zona aceea. mrM a scris: | Linia 70 care mergea pe vremuri la Dragomirești (via Chiajna) când a dispărut? În anii '70 când unele preorășenești au fost preluate de I.R.T.A.? | Liniile preorasenesti "exterioare" au fost preluate de IRTA la 1 ianuarie 1975, desi baza legala pentru functionarea lor a disparut in 1968, la reorganizarea administrativa. Linia 70 (Lujerului - Dragomiresti Vale) a fost mentinuta de ITB pana prin 1979 - 1980, desi era dublata de 52 (ulterior 152) pana in Chiajna. Cand s-a desfiintat, in locul ei a aparut 52 barat (din 1981 redenumita 252) care intorcea in Rosu, adica era un fel de 106 din zilele noastre.
mrM a scris: | De ce a fost desființat troleibuzul de pe Bd. Iuliu Maniu în anii '60? (mai exact când l-au desființat?) Poate 81 nu avea rost pe acolo, dar 89 era o variantă la tramvaiul 13, plus ca făcea o legătură directă a cartierelor Vatra Luminoasă și Militari cu Universitatea și Cișmigiul. | Troleibuzul pe Iuliu Maniu a fost prima oara desfiintat prin 1967 - 1968, cel mai probabil fiindca zona respectiva era la margine de oras, deci cererea putea fi acoperita de tramvai, care atingea zone mai periferice (13 mergea pana la fabrica de lapte, aproximativ zona Pacii de azi, iar 25 pana la IREMOAS). In schimb troleibuzul se oprea la Lujerului, si in ultima faza ramasese numai 89, fiindca 81 fusese redirectionat spre Drumul Taberei.
mrM a scris: | Oare de ce a apărut linia de autobuze 100 așa de târziu? Că locuitorii Cart. 23 August (Industriilor) nu beneficiau de mijloc de transport în comun decât la extremitățiile cartierului și nu era chiar așa de frumos să mergi 2-3 stații pe jos. Nu aveau destule autobuze sau drumul era prost? Fază: la început 100 mergea doar până la Str. Rulmetului. |
Linia 100 a aparut in 1969, deci nu stiu ce vrei sa spui prin "tarziu", avand in vedere ca si in anii '70, dupa ce treceai de Morarilor erai "la tara". Pe langa linia 100 pentru legatura cu tramvaiele 23 si 24 care intorceau la Republica, locuitorii din zona aveau la dispozitie tramvaiul 28 si autobuzul 46 pentru legatura cu Pantelimonul, si autobuzul 65 pentru legatura cu tramvaiele de la Satul Catelu.
mrM a scris: | În anii '90 cam ce linii preorășenești aveau parcul circulat format (mai mult sau mai puțin) din autobuze "Ikarus" 260? Știu că în principal acestea erau liniile care plecau de la P-ța Presei Libere + linia 460. |
Linii preorasenesti cu Ikarus in anii '90:
443 PPL - Otopeni - Silistea Snagovului.
444 PPL - Otopeni - Micsunesti Moara.
445 CFR Constanta - Pipera Tunari - Primaria Tunari.
446 PPL- Otopeni - Snagov.
447 PPL- Otopeni -Tancabesti.
448 PPL - Otopeni - Fierbinti Targ.
450 PPL - Otopeni - Balotesti.
451 PPL - Otopeni - Moara Vlasiei.
452 PPL-Otopeni-Manastirea Caldarusani
460 Laromet- Mogosoaia- Buftea.
461 Laromet - Mogosaia - Buftea - Crevedia (s-a desfiintat in 1998 sau 1999).
475 Baneasa SA - Sos Pipera-Tunari - Primaria Tunari - Sat Dimieni.
Au mai existat Ikarus si pe unele din liniile preorasenesti tinute de autobaza Floreasca si care plecau de la Institutul Oncologic, dar nu stiu exact care erau liniile de Floreasca, si care erau liniile de Titan.
herminedirt a scris: | Are cineva informatii mai exacte despre linia de tramvai care cirula de la CFR Progresul spre Jilava? (in ce perioada a circulat, cand au fost scoase liniile, ce vagoane erau folosite). Multumesc. | Linia 29 a fost infiintata in februarie 1958, conform datelor din cartea lui Alexandru Cebuc (postata la "biblioteca" forumului) si s-a desfiintat in primavara anului 2001. Scopul principal pentru infiintarea acestui traseu era transportul muncitorilor spre/dinspre Combinatul de Articole Tehnice din Cauciuc. In anii '70 -'80, din bucla desfiintata a liniei 29 de la CFR Progresul exista un racord spre un depozit de unde se incarcau cu nisip si pietris vagoanele basculanta existente in acel moment in dotarea ITB. Se observa acest lucru si in pozele lui Hans Oerlemans.
Dupa privatizarea fabricii ARTECA in anii '90, linia si-a pierdut utilitatea, si in plus de asta se pare ca au fost si destule agresiuni asupra vatmanilor pe traseul acela, in special la capatul din Jilava. Asa ca a fost desfiintata, iar cetatenii "discriminati" s-au grabit sa o desfiinteze la modul propriu, devalizand infrastructura, a carei contravaloare nu a mai fost niciodata recuperata de catre RATB din cate cunosc.
Ca parc circulant, V09 si V56/V58 de la depoul Panduri pana la mijllocul anilor '70, apoi numai V56/V58 pana prin 1984 sau 1985, si de atunci pana la desfiintare V3A clasice de la depoul Giurgiului, in special vagoanele 099 si 362. Cu ultimul exista si o poza la bucla desfiintata de la CFR Progresul, dar din pacate nu am dreptul sa o public aici. _________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Dum 30 Oct 2011 07:32:16 Titlul subiectului: |
149997 |
|
Am o intrebare: credeti ca s-ar mai preta in ziua de azi tramvaiul la Universitate ca in vremurile bune? Ar mai avea rost un astfel de traseu acum?
Dar de ce a fost scos de la Universitate, din cauza lucrarilor pentru metrou, s-a dovedit ca nu avea utilitate acolo sau din alte motive? |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Oct 2011 08:04:24 Titlul subiectului: |
149998 |
|
Tramvaiul a fost scos pe axa est-vest in a doua jumatate a anilor '50, facand loc troleibuzelor, dupa ce in 1957 se realizeaza culoare de trafic pe ambele maluri ale Dambovitei, cate un sens pe fiecare mal (pana atunci circulau fie pe ambele maluri, pe cate unul in ambele sensuri, aglomerand splaiul. Tramvaiele de pe axa N-S s-a desfiintat in 1964, deci cu mult inainte de constructia metroului. Aceste planuri, desi aplicate de catre comunisti, datau din perioada interbelica si s-au facut pentru fluidizarea traficului.
In ziua de azi, tramvai pe axa E-V nu ar mai avea nici un rost. Solutia corecta = metrou, la care constructia a debutat. Pe axa N-S, cu atat mai putin. _________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Oct 2011 12:25:51 Titlul subiectului: |
150004 |
|
Aia cu scosul tramvaielor din centrul orașului a fost de inspirație străină.
În 1964 nu era așa de aglomerat traficul pe Axa Nord-Sud încât să se justifice scoaterea tramvaiul. 10 ani mai târziu poate să se fi justificat, deși cred că și până în 1995 ar fi putut circula tramvaiul între Unirii și Sevastopol fără să provoace cine știe ce ambuteiaje.
Pe Axa Est-Vest scoaterea tramvaiului a fost o crimă. Câțiva ani troleibuzele au mers full (până au mai apărut noi linii, s-a extins parcul circulant). _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
|
Sus |
|
|
|