Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 05 Iul 2011 15:02:28    Titlul subiectului: 145497

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/De_astazi-linia_34_de_tramvai_devine_linia_1_Vezi_in_cat_timp_poti_parcurge_21_de_kilometri_si_42_de_statii_0_511749115.html

"De astăzi, linia 34 de tramvai devine linia 1. Vezi în cât timp poți parcurge 21 de kilometri și 42 de stații

5 iulie 2011

Autor: Valentina Grigore

Tramvaiele liniei 1 vor străbate peste 21 de kilometri într-o oră și jumătate

Linia 34 este, de astăzi, prima linie de tramvai cu traseu inelar, cu un singur terminal- Poșta Vitan

Linia 34 de tramvai a devenit, de astăzi, Linia 1, cu plecare și sosire la Poșta Vitan. Tramvaiele circulă de la „Poșta Vitan", pe Calea Vitan, Șoseaua Mihai Bravu, Șoseaua Ștefan cel Mare, Bulevardul Iancu de Hunedoara, Șoseaua Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab.

De aici, tramvaiele liniei 1 vor continua pe Șoseaua Orhideelor, Bulevardul Vasile Milea, Bulevardul Timișoara, Șoseaua Progresului, strada Dr. Constantin Istrate, Șoseaua Viilor, Calea Șerban Vodă, B-dul Gheorghe Șincai, Str. Nerva Traian, B-dul Octavian Goga, revenind la „Poșta Vitan".

"Traseul complet al liniei 1, lung de 21,4 kilometri, cu 42 de stații, va fi străbătut în 92 de minute. Acest traseu este mai avantajos pentru călători deoarece vor putea ajunge în mai multe zone ale Capitalei" a declarat , pentru Adevărul, Brândușa Raeceanu, purtător de cuvânt RATB.

Abonamentele eliberate pentru fosta linie 34 vor fi valabile pe noua linie 1."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Iul 2011 18:43:54    Titlul subiectului: 145508

Deci pana la urma o sa avem pe ambele sensuri ale inelarei tramvaiul 1. In sfarsit, multe evenimente petrecute in ultimele 24 de ore in binecunoscutul stil hei-rupist romanesc. Dar patru ani cat a durat constructia pasajului ce au facut cei de la RATB ? Acum s-au gandit ? Si pe Vasile Milea, linia nu este reabilitata de curand, dar este intr-o stare destul de buna.

Uitandu-ma pe site-ul RATB-ului la ghidul traseelor am vazut ca au afisat traseul cu statiile, dar nu si orarul http://www.ratb.ro/v_tramvai.php

De asemenea pe site este si harta traseului inelar: http://www.ratb.ro/maps1/001.jpg

Le postez si aici, cu mentiunea ca tabelul cu traseul si statiile liniei 1, l-am splitat in doua din lipsa de spatiu (pozele 1-2). In poza 3, harta traseului 1.



Linia 1 (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.3 kb
 Vizualizat:  de 20228 ori

Linia 1 (1).jpg



Linia 1 (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.37 kb
 Vizualizat:  de 20228 ori

Linia 1 (2).jpg



001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.85 kb
 Vizualizat:  de 20228 ori

001.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Iul 2011 20:36:12    Titlul subiectului: 145547

Pe site-ul RATB-ului au actualizat informatiile cu orarul liniei inelare de tramvai 1 (poza 1). Astfel, in zilele lucratoare in orele de varf, intervalul de succedare va fi de 5-6 minute, iar in afara orelor de varf 9 minute sau 23 de minute, seara dupa ora 21:00. Nici in week-end intervalul de succedare nu este rau (7-10 minute si 22 minute dupa ora 21:00). Oricum destul de departe fata de intervalul de succedare al tramvaielor de pe linia 41, e drept ca aici traseul e si mai lung.

Acum cateva informatii la cald, de pe traseu. Am ales la intamplare o statie de pe traseul liniei 1 sa vad cum s-a anuntat aceasta schimbare majora. Ei bine, la aceasta statie singura schimbare vizibila este pe tablita de statie, l-au sters pe 34 si au pus un 1 dupa 46. Cred ca l-au facut in graba, nu pare pusa cifra dupa sablon (poza 2). In rest ... nici un anunt, nici macar o foaie A4 cu anuntul schimbarii indicativului si rutei acestei linii. Ar trebui ca cei din RATB sa ia exemplu de la omologii lor din Arad. Am fost acum o luna jumate acolo si cand au fost devviate niste trasee prin centrul orasului, doar cateva ore, acest lucru a fost anuntat in toate statiile, printr-o banala hartie lipita de refugiul de statie. In Bucuresti de ce nu se poate ?

De asemenea eram curios sa vad afisajul tramvaielor, daca pe cele doua sensuri ale inelarei au acelasi afis, sau sunt elemente diferite. Ei bine pe ambele sensuri ale inelarei afisajul traseului arata cam asa: Calea Vitan-Pasaj Basarab-Calea Vitan (pozele 2-3). Unele tramvaie au anuntat traseul si pe o foaie amplasata pe parbriz (poza 2). Un alt lucru care mi-a atras atentia cand am stat la pozat tramvaie, este ca acestea mergeau foarte incet, cu 20 km/ora, chiar daca aveau verde. Nu m-am plimbat cu tramvaiul, dar cine a fost poate sa ne spuna daca viteza a ramas aceeasi, adica ca melcul ?

CONCLUIZE: Ce se intampla cu departamentul RATB-ului care se ocupa de informare ? A decazut foarte mult in ultimul timp.



Program linie 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.01 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Program linie 1.jpg



Captured 2011-7-6 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.25 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Captured 2011-7-6 001.jpg



Captured 2011-7-6 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.94 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Captured 2011-7-6 002.jpg



Captured 2011-7-6 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.12 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Captured 2011-7-6 003.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Joi 07 Iul 2011 00:41:46    Titlul subiectului: 145552

Deocamdata linia este nou infiintata, iar orarele inca nu sunt cele care vor ramane. Zielele acestea se va vedea cam cat se face pe o cursa si timpii vor fi ajustati, peste o saptamana doua.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 21:26:48    Titlul subiectului: 145654

Cred ca se cere o grabnica si neindoios necesara inlocuire a directorului RATB, sau a tuturor celor responsabili de dezastrul actual din traficul mai ales cel cu tramvaie. Altfel, cred ca sunt condamnate si liniile 24 si 42.
Cineva vorbea intr-un alt topic de o posibilitate de ducere a lor dincolo de podul Basarab. Cred ca traseele ce ar tranzita podul Basarab ar fi cu mult mai multe daca s-ar gandi logic unde sa mearga ele, cu timpi de succedare normali si in combinatii fezabile. Dar toate astea fara o crestere a parcului rulant egal zero. Si cum tramvaie noi ioc, iar SH-uri vad ca nimeni nu vrea sa aduca, desi e nevoie de ele, si vad ca nici Sofia si nici Belgradul nu se dau in laturi la a folosi astfel de tramvaie, noi de ce nu putem pentru a satisface pe termen mediu, macar, nevoile orasului? De ce la noi se gandeste mereu cu picioarele? Nu luam SH, nu avem bani de Low-Floor, facem 5 Bucur pe an si ducem 34, actualul 1, pe un traseu inelar cu frecvente ridicole.
P.S. nu-mi place deloc actualul numar al traseului. Puteau sa faca doua lucruri: ori sa-i zica 26, avea oricum mai multa "istorie" in spate sau sa-l lase 34. Mie personal 1 imi zice Colentina si 2-3 tramvaie pe un traseu cam lung. Nu sunt la curent cu intreaga istorie a tramvaiului din Bucuresti, trasee etc, dar cred ca daca s-ar fi votat, sunt sigur ca numarul 26 ar fi fost cel ales.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 23:27:06    Titlul subiectului: 145663

Linia 1 a functionat de la inceputuri pe traseul Colentina - Abator, cu prelungirile de rigoare, intai via Piata Sf, Vineri, apoi deviat pe Mihai Bravu, dupa 1977 (nu stiu exact cand).
Ceva asemanator s-a petrecut si cu linia 4, care "in tineretea ei" aavea un cu totul alt traseu, ajungand in Dudesti Cioplea, si murind frumos pe traseul Piata Scanteii - Colentina, pentru ca apoi sa renasca, anonim, pe o linie locala in Giurgiului (fostul 39).
Vechile indicative pot apare oriunde, nu sunt obligatoriu legate de vechile trasee. Depinde si de "aspectul" numarului.
Tramvaiele de pe "34 inelat" (nic eu nu prea pot sa inghit chestia cu 1) au cate o foaie in parbriz, care indica directia.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Aug 2011 22:43:43    Titlul subiectului: 147330

Ieri am circulat cu tramvaiul 1, de la Piata Iancului pana la liceul Gheorge Sincai, via pasaj Basarab. Care ar fi primul cuvant despre noul traseu inelar ? Ei bine ... DEZAMAGITOR. Tramvaiele se taraie. Credeam ca a trecut perioada de inceput si au optimizat orarul de circulatie. Pe rare portiuni viteza tramvaiului depasea 30 km/ora, dar in general media era undeva la 20 km/ora. Ba mai mult pe psajul Basarb a circulat foarte incet.
Apoi ... foarte putini calatori, in special dupa Pasajul Basarab. Asta fiindca, dupa pasaj, pe Vasile Milea, Sos. Progresului, Constantin Istrati si str. Viilor il dubleaza pe tramvaiul 11, iar de la statia PIATA DANNY HUWE si pe 25. Desi era ora de varf, cand lumea iese de la servici, pe ambele sensuri am vazut tramvaiele liniei 1 goale sau cu foarte putini calatori. In timp ce Tatrele de pe linia 25 circulau pline ochi, in special pe B-dul Timisoara (portiunea comuna cu 1) si Sos. Progresului.
Probleme sunt la Mall Cotroceni, la intersectia dintre Vasile Milea si B-dul Timisoara, acolo unde travaiul 1 face stanga. Ceva probleme sunt si la Razoare.

Doar pe Calea Serban Voda, unde 1 a luat locul lui 19 este ceva mai multa lume, fiind singurul tramvai care trece pe aici.

De la Iancului pana la Sincai (25 de statii) tramvaiul a facut ... 58 de minute pe ceas cu o viteza medie de 20 km/ora. Sincer nu este o linie fezabila in conditiile astea, prefer sa schimb o data metroul de la Iancului la Tneretului decat sa ma tarai la suprafata cu tramvaiul 1.

Oricum ca o cruda ironie, tramvaie modernizate la URAC, abia se miscau pe Sos. Progresului din cauza organizarii defectoase a orarului de circulatie, in timp ce Tatrele vechi de 35 de ani, pline ochi cu calatori ... efectiv, "alergau" si cu 50 km/ora.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Aug 2011 11:50:55    Titlul subiectului: 147366

Ieri, înrtr-un interval de 8-10 min pe sensul Dinamo - Victoria (ei) au trecut cam 5 sau 6 tramavaie! Shocked (bine, unul dintre ele probabil era sigur pe linia 46). În celălat sens nu a trecut nici un tramvai...
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Aug 2011 13:07:44    Titlul subiectului: 147372

Da, pentru ca exista o mare diferenta intre parcurile celor doua sensuri de circulatie Smile Astfel, pentru sensul invers acelor de ceasornic, parcul este mult mai numeros, format in mare parte din tramvaie moderne (V3A-93-CH-PPC). Pe celalalt sens, corespunzator acelor de ceasornic, circula - la intervale foarte mari - numai V3A-93.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Aug 2011 14:29:08    Titlul subiectului: 147373

Mai concret, ne poti spune si noua cate tramvaie circula intr-un sens si cate in celalalt ? Asa, teoretic vorbind, pe inelul exterior ar trebui sa circule un tramvai in plus fata de inelul interior pentru ca are de parcurs o distanta mai mare, cercul exterior avand o raza mai mare decat cel interior cu circa un metru si jumatate, implicit si lungimea traseului exterior este mai mare decat al cercului interior.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 07 Oct 2011 19:43:01    Titlul subiectului: 149368

De maine linia 47 va merge de la Ghencea la... Piata Unirii (!), ocolind pe str. Dr. Istrati datorita imposibilitatii de a face stanga la intersectia cu calea Rahovei. Cu ocazia asta se pare ca se va abandona cel putin temporar linia spre CET Vest, nici un traseu nemaitrecand pe acolo.

Intervalul dintre vehicule e dezamagitor - dar nu e clar daca ce s-a publicat pe site-ul RATB este 47-le "vechi" (cel spre CET Vest) sau cel "nou" (spre Piata Unirii), sunt intervale de 25-38 de minute intre vehicule; in rest statiile publicate pe site-ul RATB sunt cele ale celui nou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Oct 2011 20:31:59    Titlul subiectului: 149370

Dar cum de s-au gândit să-l bage pe 47 la Unirii? Rolling Eyes
La intersecția Rahova cu Progresului (Trafic Greu) ar fi trebuit să fi făcut un grand union.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Oct 2011 21:38:51    Titlul subiectului: 149372

Cum de s-au gandit? Shocked De ani de zile se tot trimit cereri in privinta asta, ba chiar am vazut afise puse prin tramvai de catre diversi calatori. Este o idee foarte buna si o salut. La CET Vest ar putea oricand circula una din liniile de la Depoul Militari.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Oct 2011 05:25:24    Titlul subiectului: 149377

S-au gandit de la cate reclamatii au primit la departamentul de relatii cu publicul pe tema asta. Se pare ca linia 47 va avea 5 ture in timpul saptamanii, deci ar insemna un interval de urmarire de 12 minute. Mai vedem...

@mrM: La Stan Tabara, e imposibil de instalat grand-union. Uita-te "pe viu" la configuratia intersectiei si o sa intelegi de ce.

P.S. La drept vorbind, nici nu s-ar justifica. La ce ar folosi de exemplu viraj stanga dinspre Chirigiu spre dr. Istrate si invers din moment ce exista varianta mult mai directa prin 11 Iunie - Filaret?

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Oct 2011 11:29:35    Titlul subiectului: 149382

Grand-uniounrile sunt foarte utile în caz de lucrări. Sau măcar un 6/8 grand union.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 30/Dec/2023
Mesaje: 84
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Sâm 08 Oct 2011 20:22:32    Titlul subiectului: 149411

Uite ca lasa CET Vest neacoperit, practic acum singurele care duc acolo sunt 136 si 221 (la asta nu-i arata intervalele pe site). Cineva din estul sau sudul Bucurestiului practic nu are cum sa ajunga acolo direct.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Oct 2011 14:53:25    Titlul subiectului: 149528

A inceput modificarea programului de circulatie al RATB, in functie (probabil) de numarul de validari per vehicul. In statia Calea Mosilor, sens Traian / Foisor, a aparut noul orar al liniilor 70 si 92, conform caruia acestea NU mai circula in weekend.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Oct 2011 06:20:52    Titlul subiectului: 149648

ducu a scris:
Uite ca lasa CET Vest neacoperit, practic acum singurele care duc acolo sunt 136 si 221 (la asta nu-i arata intervalele pe site). Cineva din estul sau sudul Bucurestiului practic nu are cum sa ajunga acolo direct.
Cu 47, sau fara 47 tot nu puteai sa ajungi direct la CET Vest din estul sau sudul orasului. Oricum, la drept vorbind, din 1985 de cand s-a bagat tramvai pe acolo, linia aceea a fost de umplutura fara o cerere "consistenta" care sa justifice tramvai.

Probabil ca acum, odata cu retragerea lui 47, tronsonul ramas descoperit este kaputt, ipoteza sustinuta si de faptul ca indicatorii tehnico-economici aprobati pentru proiectul de strapungere Timisoara - Centura nu sufla o vorbulita despre pastrarea sau extinderea tramvaiului pe acolo.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Oct 2011 11:05:06    Titlul subiectului: 149970

folkfan a scris:
A inceput modificarea programului de circulatie al RATB, in functie (probabil) de numarul de validari per vehicul. In statia Calea Mosilor, sens Traian / Foisor, a aparut noul orar al liniilor 70 si 92, conform caruia acestea NU mai circula in weekend.

Acest demers este absurd, cei mai multi dintre cei care circula cu mijloacele R.A.T.B. (exceptandu-i pe cei fara bilet Very Happy) sunt fie posesori de abonament lunar (a carui validare nu este obligatorie), fie pensionari (aceeasi situatie). Deci, practic, adaptam orarul dupa niste date care nu reflecta nici in proportie de 5% realitatea din teren.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 30 Oct 2011 15:54:29    Titlul subiectului: 150008

Nici vorba de vreo scoatere a liniilor 70/92 in weekend, astazi ambele linii circulau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Oct 2011 23:18:20    Titlul subiectului: 150020

Inseamna ca informarile erau gresite sau inca nu a intrat in vigoare orarul... pacat ca n-am facut si poze acelui afis, nu aveam obiectul la mine Sad
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2011 13:00:45    Titlul subiectului: 150075

"Regia Autonomă de Transport București își va extinde rețeaua de transport spre marile centre comerciale și cartierele rezidentiale noi, prin prelungirea unor linii deja existente și înființarea altora noi.

În acest sens, a fost înființată o comisie alcătuită din reprezentanți ai consiliilor locale din Județul Ilfov, Consiliului General al Municipiului București, ai centrelor comerciale și complexelor rezidențiale, precum și ai conducerii RATB.

Proiectul demarează cu analiza oportunității legate de înfiintarea unor linii de autobuze care să asigure următoarele legături:

Traseul 1: Gara de Nord, Pasajul Piața Victoriei, Calea Dorobanților, Bd. Lacul Tei, Șos. Colentina, Institutul Oncologic, complexul comercial Niro;

Traseul 2: Piața Universității, Bd. Eroilor, Bd. Iuliu Maniu, cartierul Militari Rezidence;

Traseul 3: CET Sud Vitan, Șos. Ștefan cel Mare, Foișorul de Foc, Calea Floreasca, Șos. Pipera, Șos. București Nord, cartierul Rezidențial Swan.

În etapa următoare vor fi examinate și traseele: Piața Eroii Revoluției, complexul rezidențial Green City și Piata Chibrit, Șos. Chitila, parcul comercial Colosseum.

De asemenea, odată cu crearea Autorității Metropolitane de Transport București, până la intrarea în funcțiune a acesteia, RATB împreună cu reprezentanții Metrorex și CFR Călători vor analiza înființarea unor stații intermodale ( tren-autobuz ) pe centura capitalei, care vor asigura transferul călătorilor de la stațiile feroviare și până la terminalele de transport public din București ( de suprafață sau subterane ). Circulația autobuzelor și a trenurilor va fi sincronizată astfel încat intervalul de succedare dintre vehicule să nu depășească 30 de minute.

„Extinderea rețelei de transport și înființarea stațiilor intermodale vor îmbunătăți condițiile în care călătoresc bucureștenii si cetățenii județului Ilfov, iar activitatea comercială din jurul Capitalei va cunoaște o dezvoltare semnificativă” declară Adrian Criț, directorul general al RATB."


Sursa: www.ratb.ro

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2011 15:16:38    Titlul subiectului: 150077

Bun, punctele 1 si 3 sunt extinderi ale liniilor 182 si 135; nu inteleg de ce le-au ambalat intr-o astfel de formulare alambicata, de ce n-au zis pur si simplu 'se exitind 182/135'?

In schimb punctul 2 e interesant, ar putea fi o re-rutare a liniei 138 pe str. Osiei si str. Primaverii pastrand capatul de la Auchan, dar stradutele acelea sunt cam bombardate, nu stiu daca se pot strecura autobuzele pe acolo. Plus ca frecventa lui 138 e cam la pamant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2011 22:35:16    Titlul subiectului: 150091

De multe ori nu s-a procedat la extinderi de linii, ci la infiintarea unor navete noi (vezi 185, 227, 302, 303, 682...). Este o aberatie, dar se intampla in Bucuresti Sad
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 07 Dec 2011 17:55:33    Titlul subiectului: 150864

A aparut o noua linie de autobuz:
254 Bucur Obor - Complex Comercial Niro.
Siteul RATB nu pomeneste nimic despre asta.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 8 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community