Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Fotografii cu vehicule vechi din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 21 Iul 2010 15:49:33    Titlul subiectului: 130500

Toate cele 12 poze de mai sus la rezolutiile originale sub forma unei arhive zip.


PozeSepia.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  PozeSepia.zip
 Mărime fișier:  2.26 MB
 Descărcat:  de 1819 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2023
Mesaje: 97
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Iul 2010 00:48:58    Titlul subiectului: 130520

Excepționale poze! Grozave! Și puțin cunoscute (nu le-am mai văzut pe nicăieri, până aum, adică vreau să spun prin cărți, reviste sau pe web...).

Revin, cu o precizare/întrebare: de fapt, în anii 30, STB era Societatea Comunală a tramvaielor, și unitățile de reparații/întreținere se numeau, foarte probabil, "Uzinele Comunale". Dar existau mai multe Uzine Comunale (UCB), mai multe sedii, vreau să zic, și nu toate aveau drept obiect tramvaielor, unele aveau alt tip de activitate.
Nu am putut depista (deocamdată ?) care uzină sau atelier anume e reprezentat în fotografii, și care ar fi amplasarea lui.

Studiind mai bine pozele, mi-am dat seama de câteva lucruri:
- uzinele sunt de talie mare, de dimensiuni, în epocă, puțin comune pe la noi, mai ales la STB;
- tramvaiele sunt noi, par "ieșite din fabică", nu aduse pentru reparații;
- în imaginea 04 se vede foate bine, în hala uzinei, inscripția fabriciide vagoane de tramvai din Viena (Simmering).
Concluzia: pozele nu sunt toate din București, unele sunt de la Viena, de la uzina care fabrica tramvaiele, și au fost făcute probabil cu ocazia prezenței delegației române acolo, pentru preluarea vagoanelor comandate (vopsite după comanda beneficiarului, în culorile și cu însemenele STB, în unele poze se văd, în arierplan, și alte feluri de vagoane, cu alt concept de vopsire...).
E drept că alte poze, cu un peisaj mai modest, hale mai puțin impresionante ca dimensiuni, ori imagini exterioare, cu atmosferă mai puțin "vieneză" sunt, fără îndoială de la București.
În imaginea 05 se vede , pe peretele halei, o tăbliță cu "Nu scuipați pe jos", asta nu poate fi de la Viena.
Probabil că pozele reprezintă "cronica" fotografică a recepționării, la Viena, apoi a livrarii și puneriii în exploatgare, în România, a unui lot de tramvaie Simmering.



detaliu imaginea 04.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.32 kb
 Vizualizat:  de 32633 ori

detaliu imaginea 04.jpg



detaliui imaginea 05.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.64 kb
 Vizualizat:  de 32633 ori

detaliui imaginea 05.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Iul 2010 10:16:26    Titlul subiectului: 130526

Depoul care apare în poză este fostul depou Ștefan cel Mare care se afla în curtea U.R.A.C. Prin 1937 a fost transformat în garaj de autobuze. Clădirile au fost demolate (nu știu când s-a întâmplat asta).
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 21/Apr/2024
Mesaje: 367
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 22 Iul 2010 15:23:57    Titlul subiectului: 130534

fotografia nr.1
Depoul din Stefan cel Mare, vedere catre strada Dr. Grozovici.
Halele exista si astazi, si adapostesc sectiile de reparatii boghiuri si bobinaj motoare.
fotografia nr.2
vedere de interior a halei, pe flancul drept al celor din fotografia 1 (acolo nu se vede)
fotografia nr.3
Acelasi depou, tramvaiele chiar sunt noi, cu exceptia celui cu nr. matricol 3 care este un Simmering original. Acestea au fost in numar total de 87 buc.
fotografia nr.4
Hala de reparatii Atelierele Centrale. Podul rulant a fost cumparat odata cu tramvaiele, cred ca nu e cazul sa explic de ce.
Tramvaiul suspendat e Simmering dupa caroserie dar sasiul e Thomson. Ciudat...
Cel de jos (nr. 138) e Thomson.
fotografia nr.5
Primele doua tramvaie din stanga sunt Simmering, urmatorul (nr. 88) e Thomson, posibil si restul. Sasiurile sunt Thomson.
fotografia nr.6
Poate fi depoul Bonaparte (Victoria) sau o hala din Stefan cel Mare care astazi e sectia de forjare.
Tramvaiele electrice sunt Simmering, cele cu cai nu stiu, erau luate de la concesiunea belgiana.
fotografia nr.7
Depoul Stefan cel Mare, tramvaie Simmering exclusiv, cu lanterne de tip vechi.
fotografia nr.8
Bonaparte sau Stefan cel Mare. Vagon Brill american, preluat de la concesionarul belgian.
fotografia nr.9
hala vecina cu cea din imaginea nr. 5
Tramvaie Simmering
fotografiile nr.10 si 11
Aceleasi hale, inainte de extindere, a doua imagine vedere mai larga.
fotografia nr.12
Tot Atelierele Centrale. Tramvai si remorca Simmering, cu panouri de mascare a usilor. Truck-ul din prim-plan e Thomson.

Nu confundati Uzinele Comunale (UCB) cu Societatea Comunala a Tramvaielor Bucuresti (STB), aveau administratii, sedii si obiecte de activitate diferite.
Pentru mai multe detalii in ce priveste tipurile de tramvaie interbelice, am postat mai demult in topicul "Tramvaiele din Bucuresti/Tramvaiele Vxx (V01... V58)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 27 Iul 2010 20:19:15    Titlul subiectului: 130782

Scena din Bucurestii anului 1934 - tramvaie si operatiuni militare
http://www.muzeuldefotografie.ro/2010/07/terorism-la-bucuresti/#more-2903



bucuresti_1934.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.15 kb
 Vizualizat:  de 32355 ori

bucuresti_1934.jpg



detaliul_01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.18 kb
 Vizualizat:  de 32353 ori

detaliul_01.jpg



detaliul_05.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.64 kb
 Vizualizat:  de 32353 ori

detaliul_05.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2010 02:14:39    Titlul subiectului: 131889

Inca 2 poze de pe internet:


co_1.PNG
 Descriere:
Primele tramvaie cu reclame pe shema de vopsire. (V3A-Classic)
 Mărime fișier:  468.42 kb
 Vizualizat:  de 32070 ori

co_1.PNG



co_12.PNG
 Descriere:
Un tram intrand in pasajul Obor
 Mărime fișier:  292.64 kb
 Vizualizat:  de 32070 ori

co_12.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2010 22:50:11    Titlul subiectului: 131935

Cel(e) cu reclama Marlboro, care erau pe 11, aveau traseul vopsit pe geamul mobil, Nu stiu daca erau mai multe cu acest mod de afisare sau era numai pe unul - am vazut numai la ultima usa, la usa 1 nu stiu daca avea cadrul metalic sau tot asa, pe geam.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 02:02:19    Titlul subiectului: 131938

Eu ma chinui sa gasesc o poza cu un V3A verde inchis "infasurat" intr-o reclama la Tuborg din anii 2000. Daca ma poate ajuta cineva... Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2023
Mesaje: 97
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 23:01:10    Titlul subiectului: 131964

Câteva poze cu vehicule ITB, "pescuite" dintr-un film (jurnal de actualități) care prezenta urmările unei mari ninsori, în ianuarie 1969


1969 ITB tramvaie (EP, V56 ) ĂźnzĂŁpezite.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.91 kb
 Vizualizat:  de 31956 ori

1969 ITB tramvaie (EP, V56 ) ĂźnzĂŁpezite.jpg



1969 ITB tramvaie (EP, V56 ) ĂźnzĂŁpezite (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.86 kb
 Vizualizat:  de 31956 ori

1969 ITB tramvaie (EP, V56 ) ĂźnzĂŁpezite (2).jpg



1969 ITB troleibuze TV.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.25 kb
 Vizualizat:  de 31956 ori

1969 ITB troleibuze TV.jpg



1969 ITB Leyland.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.63 kb
 Vizualizat:  de 31956 ori

1969 ITB Leyland.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 25 Noi 2010 18:32:12    Titlul subiectului: 136751

Un tramvai in fata Hotelului Ambasador:

http://collections.lib.uwm.edu/cdm4/item_viewer.php?CISOROOT=/catw&CISOPTR=1254&CISOBOX=1&REC=7

Data fotografiei, undeva prin 1970 - poza este cel tarziu din 1964.
Si nu numai...
http://collections.lib.uwm.edu/cdm4/item_viewer.php?CISOROOT=/catw&CISOPTR=1266&CISOBOX=1&REC=2 troleu pe 6 martie
http://collections.lib.uwm.edu/cdm4/item_viewer.php?CISOROOT=/catw&CISOPTR=1316&CISOBOX=1&REC=5 autobuzul 32 pe Calea Victoriei
http://collections.lib.uwm.edu/cdm4/item_viewer.php?CISOROOT=/catw&CISOPTR=1319&CISOBOX=1&REC=8 in Balta Alba
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 17 Ian 2011 01:17:16    Titlul subiectului: 138916

Podul Izvor in anii '70.

A se observa cat de ingust era splaiul intre Izvor si intersectia cu Mihai Voda, de aceea tramvaiele ocoleau.

http://bucharestunknown.blogspot.com/2011/01/fotografii-vechi-ale-cartierului-uranus.html[/url]



Podul Izvor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.34 kb
 Vizualizat:  de 30246 ori

Podul Izvor.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dimitrios



Data înscrierii: 31/Iul/2008
Ultima vizita: 10/Oct/2015
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti; Ploiesti

MesajTrimis: Joi 03 Feb 2011 03:42:30    Titlul subiectului: Re: Fotografii vechi cu mijloace de transport din Bucuresti 139488

Catalin Ghita a scris:
Mi-am adus aminte ca aveam pe acasa, la Slobozia, 2 diapozitive vechi, cu imagini aeriene ale Bucurestiului.

1. Zona Universitatii, se vad (incetosat, ce-i drept... Evil or Very Mad ) niste troleibuze TV si ceva ce pare Skoda RTO...
2. Zona Salii Palatului, se vad 2 autocare parcate. Eu nu le-am putut identifica, voi aveti idee ce tip sunt?
Mi se pare ca primul este un Leyland Merkavim, iar al 2lea un Autocar Fiat 306. Cand eram elev, mergeam in excursie pe V Prahovei cu astfel de autocare si cu Chausson.
_________________
pasionat de tot ce inseamna miscare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 21 Feb 2011 23:20:31    Titlul subiectului: 140267

Capturile sunt luate din celebrele filme din seria "Comisarul Moldovan".

Fotografia 1: tramvai tip V09, numere de parc 181(?)-175. Locatia posibila este pe splai;
Fotografia 2: traseul 7 la nivelul anului 1945 (conform actiunii unuia dintre filme), Sf. Gheorghe, Domnitei (actualul Hristo Botev), Calea Mosilor, Ghica Tei, Plumbuita;
Fotografia 3: tramvai tip V09 pe str. dr. C. Istrati, zona Parcului Carol.



vlcsnap-2011-02-21-02h56m29s139.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  936.54 kb
 Vizualizat:  de 29579 ori

vlcsnap-2011-02-21-02h56m29s139.png



vlcsnap-2011-02-21-20h55m13s129.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  776.21 kb
 Vizualizat:  de 29579 ori

vlcsnap-2011-02-21-20h55m13s129.png



vlcsnap-2011-02-21-22h23m01s153.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.06 MB
 Vizualizat:  de 29579 ori

vlcsnap-2011-02-21-22h23m01s153.png



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 22 Feb 2011 22:58:12    Titlul subiectului: 140300

1. Acolo e o linie dubla, spre marginea strazii (nu cred ca se putea pune tramvaiul pe celalalt sens). Pe Splai nu aveau cum sa existe casele din fundal; singura portiune cu linie dubla de pe splai a fost cea dintre Timpuri Noi si Abator, insa judecand dupa pozitia soarelui nu poate fi Splaiul. Dublele au fost realizate in vreun cartier periferic, langa cel mai proxim depou.
2. E un traseu fictiv, care nu are legatura cu realitatea.
3. E clara localizarea = Dr Istrati la Parcul Libertatii.

Celebra fugareala din tramvai dupa unii ar fi pe Splai, dupa unii pe la capatul lui 6.

La prima captura exista cadru larg cu zona unde are loc scena? Un traveling, ceva sau numai din acel unghi se filmeaza?

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 23 Feb 2011 00:35:56    Titlul subiectului: 140301

rosetti61 a scris:
1. Acolo e o linie dubla, spre marginea strazii
Nu e linie dubla, e iluzie optica, stiu la ce te referi Smile . E cale simpla. Primul gand al meu a fost ca scenele s-au tras pe splai. E posibil sa fie si asa cum zici tu, sa fie in vreun cartier. Cadrul este aproape fix. Tramvaiul intra in cadru si trece, camera rotindu-se cu cateva grade la stanga, urmarind tramvaiul. Casele care se vad in plan secund se vad in aceeasi maniera si in scena dupa trecerea tramvaiului, deci nu ofera prea multe informatii cu privire la localizare. Cat despre traseul 7, este iarasi posibil sa ai dreptate. N-am gasit nicio varianta a lui 7 astfel surprinsa, nici pe harta din 1935, nici pe cea din 1947. Dar nu este exclusa nici posibilitatea existentei lui in forma din film, la un moment dat.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 23 Feb 2011 18:22:38    Titlul subiectului: 140339

In prima poza este linie dubla de tramvai, numai ca fiind in bataia soarelui nu se distinge prea bine - se pare ca este nefolosita.

pun in continuare si alte capturi din "Cu mainile curate" (1972)
1. Zona cu pricina dupa trecerea tramvaiului.
2. Tramvaiul vazut de pe partea cealalta - in capatul strazii este o cladire mare.
3. Din alt unghi.
4. Aceeasi strada - masinile merg pe o linie de tramvai; autobuzul din stanga nu are ce sa caute acolo.
5. Pe Splaiul Independentei, sensul spre Grozavesti - intre Eroilor si Cotroceni - in scena imediat urmatoare, cand masina cade in apa se vede o bucata din blocul de la Cotroceni.

Tipul de tramvai mai era inca in circulatie la momentul realizarii filmului, asa ca au avut de unde alege si aranja un vehicul.
Nu stiu daca in 1945 usile erau vopsite in schema vagonului, pana atunci ele erau in culoarea lemnului - doar acele remorci gondola aveau usile vopsite. initial batantii usii se deschideau separat, insa la reparatiile ulterioare panourile au fost imbracate in tabla si articulate, rezultand usa plianta.
Vagonul din film nu arata prea grozav, cu vopsea cojita, semne de uzura (cred ca nu era vreo "cerinta" a cineastilor, aia era starea lui la momentul inchirierii).
Strada pe care s-a filmat ramane o necunoscuta - poate fi Dudesti, Calea Calarasilor spre Muncii, Calea Vacaresti, mai spre Timpuri noi.

Majoritatea scenelor de urmarire auto au fost filmate copios pe strazile din Uranus-Izvor, Calea Rahovei (in toata seria). Interesante maghernitele de la periferie - asa ceva inca mai exista in anii 70, viitoare ansambluri de locuinte (Colentina - Fundeni_Obor, etc)



bscap011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.74 kb
 Vizualizat:  de 29445 ori

bscap011.jpg



bscap019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.11 kb
 Vizualizat:  de 29445 ori

bscap019.jpg



bscap017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.45 kb
 Vizualizat:  de 29445 ori

bscap017.jpg



bscap018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.59 kb
 Vizualizat:  de 29445 ori

bscap018.jpg



bscap020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.12 kb
 Vizualizat:  de 29445 ori

bscap020.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2011 01:05:14    Titlul subiectului: 144111

În poza 4 (penultima) se vede și un autobuz "T.V." 2R (care nu exista în anii '30).

Filmărie din perioada interbelică în care apare și tramvaie: http://www.la-pas.com/?tag=bulevarde
La sfârșit veți avea parte de o mică mare supriză.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 12 Iul 2011 00:35:47    Titlul subiectului: 145778

In focul revolutiei, autobuz pe linia 143.

Foto Dinu Lazar pe ziaristionline.ro
http://www.ziaristionline.ro/2010/12/22/oameni-si-tancuri-la-revolutie-fotografii-de-dinu-lazar-in-exclusivitate-pentru-ziaristi-online/



ITB DAC112 2074 143 221289.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.82 kb
 Vizualizat:  de 27876 ori

ITB DAC112 2074 143 221289.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Grozea Cristian



Data înscrierii: 07/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 45
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Sep 2011 14:33:04    Titlul subiectului: 148275

Un tramvai V3A clasic al ITB dintr-un documentar video din 1990.


V3A.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.81 kb
 Vizualizat:  de 27235 ori

V3A.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 16 Oct 2011 19:54:29    Titlul subiectului: 149625

Piata Victor Babes (Operei) si Universitatea cu tramvaiul care trecea pe Str Academiei.


Piata Victor Babes.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.73 kb
 Vizualizat:  de 26530 ori

Piata Victor Babes.jpg



Universitatea.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.52 kb
 Vizualizat:  de 26530 ori

Universitatea.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2023
Mesaje: 97
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Oct 2011 22:03:36    Titlul subiectului: 149631

Foarte frumoasă ― și rară si puțin cunoscută ! ―, poza cu Universitatea (probabil din anii '20, după stilul caroseriei automobilelor prezente în cadru)! Dar...nu e strada Academiei, fațada vizibilă (cea lungă, monumentală) e cea dinspre Edgar Quinet, deci tramvaiul din stâga imaginii circulă pe bl. I. C. Brătianu (azi Bălcescu).

Și poza cu piața Operei e frumoasă (și rară) Very Happy ! E un adevărat regal de imagini privind parcul de vehicul ITB la sfârșitul anilor 50: se văd destul de bine două exemplare din troleibuzul T 12 și o ramă de tramvai formată din două vagoane Festival sau EP (unul - motor, celălalt- transformat în remorcă).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Oct 2011 05:53:58    Titlul subiectului: 149642

EP'ul remorca a fost livrat fara motorizare din fabrica. Conform surselor ITB/RATB, 106 din cele 232 de vagoane EP pentru Bucuresti au fost livrate asa, dar toate au fost "modernizate" in vagoane motor pana la mijlocul anilor '60.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mar 18 Oct 2011 17:52:02    Titlul subiectului: 149692

O carte postala reprodusa din arhiva personala Bogdan Iordanescu. Poza am preluat-o de aici http://calatorii.myfreeforum.ro/t895-bucurestiul-vechi si este din colectia de ilustrate Lancer
Arcul de Triumf anul 1930



P1010170-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.81 kb
 Vizualizat:  de 26365 ori

P1010170-1.jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2011 15:12:38    Titlul subiectului: 150211

Pe B-dul Republicii, ilustrata face parte din colectia userului Calator Mioritic fiind postata pe Forumul Turistic www.forumturistic.tk


bulrepublicii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.64 kb
 Vizualizat:  de 26006 ori

bulrepublicii.jpg



_________________
http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Noi 2011 01:47:36    Titlul subiectului: 150217

Din "Libertatea" din 1995 (An VII), V7/S8 iul nr 1636, pg 2 articolul "Încă 15 D.A.F.-uri" de Irinel Antoniu, foto: Gig Moțianu.
Nu am putut hotărî care dintre cele 2 imagini pozate e mai bună, așa că le pun pe ambele.
P.S. în 1995 transportul în comun bucureștean începea să evolueze, nu să involueze



Libertatea V7-S8 iulie 1995 pg 2 Inca 15 D.A.F.-uri v1.rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Libertatea V7-S8 iulie 1995 pg 2 Inca 15 D.A.F.-uri v1.rar
 Mărime fișier:  286.33 kb
 Descărcat:  de 1304 ori


Libertatea V7-S8 iulie 1995 pg 2 Inca 15 D.A.F.-uri v2.rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Libertatea V7-S8 iulie 1995 pg 2 Inca 15 D.A.F.-uri v2.rar
 Mărime fișier:  313.87 kb
 Descărcat:  de 1261 ori


_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Următoare
Pagina 8 din 17

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community