Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele din Reșița
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CARAȘ-SEVERIN
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 31 Aug 2011 09:07:43    Titlul subiectului: 148123

Normal ca au aceelasi tip de afisaj desi modelul B93 (din cate vad din cele doua fotografii cu 26 PMR) sunt mai noi decat B96 ale noastre (se observa dupa tipul de usi utilizate).

Voi incerca sa stabilesc o legatura dar nu promit nimic. Pe de alta parte gasesc tare benefica o discutie intre Transurb si fostul Prescom privitoare la B93-urile voastre... Poate isi da seama si conducerea Transurb-ului despre utilitatea autobuzelor articulate de care am avea si noi nevoie la cel putin doua trasee...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Mar 06 Sep 2011 13:13:50    Titlul subiectului: 148303

Ker0seN a scris:
@AmiralAOV: Observ ca cele din Galati au acelasi tip de afisaje ca si cele primite la Resita. Nu ai avea cumva pe cineva de pe la firma de transport de acolo cum se procedeaza la resoftarea lor cu traseele actuale? Sau sa faci vreo legatura cu vreun om de acolo pentru cineva de la fostul PRESCOM Resita, sa ii ajute?

Noul operator de transport are un singur vector activ: profitul.
S-au cam terminat vremurile romantice ale transportului reșițean, când existau suficienți care să încerce să facă ceva mai mult decât calcule de eficiență economică ce, evident, vor da veșnic cu minus.
Principiul de bază este învârtitul roții, există în noua echipă managerială și suficienți ingineri cu pretenții de cunoscători.
Dacă erau interesați de acest amănunt al afișajelor, ar fi luat legătura cu cei ce măcar au o idee despre ele. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
YoKoMy



Data înscrierii: 13/Feb/2010
Ultima vizita: 12/Ian/2020
Mesaje: 157
Locație: Resita

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 14:41:21    Titlul subiectului: 148479

Vechile autobuze zac tot in soare, nu s-a mai facut nimic in legatura cu ele?
O poza facuta intr-o seara, am prins doar cele 3 Roman-uri 111 si o Dacia Papuc.



img7948jg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.39 kb
 Vizualizat:  de 25163 ori

img7948jg.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin2010



Data înscrierii: 28/Aug/2011
Ultima vizita: 05/Aug/2014
Mesaje: 2
Locație: Resita

MesajTrimis: Mie 14 Sep 2011 19:06:06    Titlul subiectului: 148587

Buna seara. As dori sa stiu si eu ceva.

Cele doua autobuze Renault au fost reparate, ma refer la cel cu motorul defect si la cel care a fost bagat la revizie, pentru a fi puse in circulatie in Resita?

Iar despre Neoplan-ul de la Timisoara ce se mai aude? Va veni anul asta in Resita si se vor pune anul asta toate cele opt autobuze cumparate de primarie in circulatie in oras? Si inca o intrebare: e un autobuz DAF den Outdsen in depoul fostului Prescom si as dori sa stiu de ce nu se inscrie pentru a fi pus in circulatie? Sau are probleme cu motorul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Eminescu23



Data înscrierii: 25/Ian/2008
Ultima vizita: 22/Sep/2019
Mesaje: 38
Locație: Resita

MesajTrimis: Mie 14 Sep 2011 21:39:16    Titlul subiectului: 148589

Mai dureaza pana ce se repara motorul la Renault, iar cel care este la revizie asteapta sa vina toate piesele si va iesi in traseul. Despre cel de-al doilea Neoplan, ce este la Timisoara, va veni si acela cand vor fi terminate toate reparatiile, iar despre DAF-ul de rezerva, acesta este pentru piese de schimb pentru celelalte DAF-uri den Oudsten bussen.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ker0seN



Data înscrierii: 22/Dec/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 112
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Dum 25 Sep 2011 06:13:27    Titlul subiectului: 148962

Am vazut ca a aparut un nou autobuz DAF in depou.
E scurt (nearticulat), sunt curios care este scopul lui?

_________________
Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
YoKoMy



Data înscrierii: 13/Feb/2010
Ultima vizita: 12/Ian/2020
Mesaje: 157
Locație: Resita

MesajTrimis: Sâm 08 Oct 2011 13:25:25    Titlul subiectului: 149390

Ker0seN a scris:
Am vazut ca a aparut un nou autobuz DAF in depou.
E scurt (nearticulat), sunt curios care este scopul lui?

Da, si eu l-am vazut, avea numere de Germania, l-am vazut trecand pe Calea Timisoarei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EVANdersar



Data înscrierii: 28/Mai/2011
Ultima vizita: 11/Dec/2023
Mesaje: 25
Locație: Resita

MesajTrimis: Dum 09 Oct 2011 11:35:13    Titlul subiectului: 149430

Noul DAF nearticulat, cred eu, este adus pentru piese de shimb la celelate autobuze. In depou, un alt articulat DAF (sau ce nume are Den Ousden) e fara partea articulata si acela este, cred, pentru piese de shimb...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Eminescu23



Data înscrierii: 25/Ian/2008
Ultima vizita: 22/Sep/2019
Mesaje: 38
Locație: Resita

MesajTrimis: Joi 13 Oct 2011 21:48:35    Titlul subiectului: 149563

CS-24-PMR are vreo 2 luni de cand stationeaza deoarece s-a defectat si asteapta sa ii vina piesele pentru a putea fi pus in funcțiune.
A Ajuns si NEOPLANUL (CS 16 PMR) de la reparații de la Timișoara si va circula de luni in traseu.
DAF-ul cel scurt nu este adus pentru piese, ci pentru a circula in Reșița, din contra DAF-ul articulat fara remorca este pentru piese si acesta, cel articulat cat si cel scurt, sunt de fabricatie 2001 si mai jos o sa vedeti cateva poze cu ele.



DSCF0329.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.44 MB
 Vizualizat:  de 24612 ori

DSCF0329.JPG



DSCF0335.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.5 MB
 Vizualizat:  de 24612 ori

DSCF0335.JPG



DSCF0332.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.46 MB
 Vizualizat:  de 24612 ori

DSCF0332.JPG



DSCF0330.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 24612 ori

DSCF0330.JPG



DSCF0336.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.85 MB
 Vizualizat:  de 24612 ori

DSCF0336.JPG



DSCF0325.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.37 MB
 Vizualizat:  de 24612 ori

DSCF0325.JPG



DSCF0331.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.73 MB
 Vizualizat:  de 24606 ori

DSCF0331.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EVANdersar



Data înscrierii: 28/Mai/2011
Ultima vizita: 11/Dec/2023
Mesaje: 25
Locație: Resita

MesajTrimis: Vin 14 Oct 2011 18:18:10    Titlul subiectului: 149569

Vesti bune cu privire la autobuzele resitene: primaria vrea sa faca functional si adaptat Resitei afisajul autobuzelor, dupa cum reiese din anuntul facut pe site-ul primariei; http://www.primaria-resita.ro/portal/stiri.nsf/0/AC25EC1F17B801C1C225790300212BFC/$FILE/TRANSPORT%20-%20AFISAJ%20-%20AUTOMATE%20PENTRU%20BILETE.pdf


TRANSPORT - AFISAJ - AUTOMATE PENTRU BILETE.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  TRANSPORT - AFISAJ - AUTOMATE PENTRU BILETE.pdf
 Mărime fișier:  1.83 MB
 Descărcat:  de 428 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Oct 2011 13:29:42    Titlul subiectului: 149577

Trei intrebari:

1. 921 a venit... cu tot cu articulatie?

2. Ce numar (cel HTM) are B96 achizitionat? (Cand au venit DAF-urile la Galati, mi s-a spus ca mai erau cateva din loturi mai noi ramase in Olanda inca functionale precum si cateva care, din Dumnezeu stie ce motive, n-au fost incluse in loturile pentru Galati). Numarul de parc HTM este afisat in zona frontala, sub parbriz, in zonele latelal superioare (atat frontale cat si posterioare) precum si-n salon si deasupra bordului (placuta distinctiva);

3. Care este corelarea dintre numerele originale de parc ale B 93-urilor (cele HTM) si cele primite la Resita?

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Eminescu23



Data înscrierii: 25/Ian/2008
Ultima vizita: 22/Sep/2019
Mesaje: 38
Locație: Resita

MesajTrimis: Dum 16 Oct 2011 00:01:33    Titlul subiectului: 149611

Da, a ajuns si articulatia azi noapte si o sa-o fac o poza si acesteia.
A, sa ma uit si la cel scurt si am sa-ti spun, ca nu stiu exact, iar cu numerele de parc, cele HTM si cele de la Resita nu sunt in numar crescator, ci aleator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2011 18:46:02    Titlul subiectului: 150638

Ker0seN a scris:
@AmiralAOV: Observ ca cele din Galati au acelasi tip de afisaje ca si cele primite la Resita. Nu ai avea cumva pe cineva de pe la firma de transport de acolo cum se procedeaza la resoftarea lor cu traseele actuale? Sau sa faci vreo legatura cu vreun om de acolo pentru cineva de la fostul PRESCOM Resita, sa ii ajute?

Să spunem că noul operator de transport și-a respectat promisiunea făcută, legat de punerea în funcțiune a afișajelor de la autobuzele aflate în exploatare, în sensul că au întrerupt sistemul de alimentare al acestora și au lipit niște numere de ordine, iar afișarea traseului e una absolut "normală" și ieftină, aceea a plăcilor în parbriz.
Felicitări pentru rapiditate și pentru soluție... Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ker0seN



Data înscrierii: 22/Dec/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 112
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2011 06:10:59    Titlul subiectului: 150648

PENAL! Sad( Si se mai zice ca "la patron" exista mai mult interes. PRESCOM-ul cel vechi era cu 10 clase mai sus decat RO-A-TIR. O sa se duca dracu tot ce a fost in transportul local resitean vreodata.

Macar daca puneau placute cu traseul, dar NUMAR DE ORDINE?!
De parca acel calator ce sta in statie, geana sa vada daca-i traseul asteptat, va spune "STAI! Inainte de a ma urca trebuie sa aflu ce numar de parc are acest autobuz". Chiar nu inteleg sensul...

Dar trasee propriu-zise (numerotate) mai exista? Ca ultima data am observat ca sunt trecute doar cartierele prin care trece autobuzul, nu si numarul liniei pe care circula.

_________________
Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2011 17:01:45    Titlul subiectului: 150653

hunter buses a scris:
(...) în această dimineață am avut ocazia sa văd un articulat din lotul Olanda efectiv târându-se acompaniat de un nor de fum.
Nu știu dar senzația mea este că aceste autobuze sunt ca și brichetele ce nu se pot reumple; se cam termină “gazul” și am curiozitatea cine va suporta reparațiile? (...)
Destul de ciudat faptul ca Den-urile au ajuns deja sa faca probleme la Resita... Ale noastre o duc TOATE bine mersi desi sunt foite si ras-foite... Bine, comparatia poate fi considerata putin cam deplasata, avand in vedere ca resitenii au B 93-uri iar galatenii, modelul scurt (B 96). Oricum, la acest capitol conteaza, pe langa uzura masinii, atat soferul cat si conducerea autobazei... DACA ACEIA DE LA NOUA FIRMA AU AJUNS SA TRIMITA LA STRADA UN AUTOBUZ CHINUIT IN LOC SA-L REPARE, E CLAR CATA PRICEPERE SI INTERES EXISTA ACOLO! Sper sa nu se supere nimeni dar asa se vad lucrurile din exterior...

Nu cred ca-n orasele cu transport evoluat se scot la strada masini care sa lase trambe de fum (asta poate se mai "pastreaza" pe la conu' Gheorghe de la Cufuritii din Deal unde se "zboara cu RATA printre coceni")...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2011 19:54:13    Titlul subiectului: 150659

Aveți dreptate, există posibilitatea ca mâna defectă să fie însă a anteriorului șofer, apoi să nu luăm întotdeauna după culoarea gardului, să privim și-n curtea pe care o delimitează.
Există posibilitatea ca estetic aceste autobuze să fie ok, dar obosite peste poate și evident fără "capitală" făcută.
Nu sunt un mare specialist în a intui politicile unei companii după fețele amploaiaților cu funcții, ar rezulta că i-am văzut, poate am și comunicat cu ei, dar am vaga senzație că există un scop simplu: profit cât mai consistent.
În acest caz este normal ca dacă rugina a costat modic, nimeni să nu investească în ea o sumă ce depășește achiziția.
Aseară aveam remușcări legate de postarea legată de afișaje, m-am gândit că era posibil ca autobuzul văzut de mine să fie o excepție, așa că astăzi având posibilitatea să urmăresc strada, deci implicit câteva autobuze, confirm că soluția adoptată e generală, nu-ți pot spune Kerosen nimic amănunțit despre plăcuțele de traseu, pentru că de fapt ele sunt niște A4, poate A3, lipite cu bandă adezivă, asta am văzut clar. Ce scrie pe ele..... Very Happy
Puținul meu optimism mă face să speculez că probabil nu s-au învrednicit să facă plăcuțe de traseu măcar cum avea Prescomul, pentru că mai știi, au trimis programatoarele la rescriere pe undeva și până vin acestea nu merită să investească în ceva ce apoi ar deveni inutil, adică plăcuțele de traseu astea "ad labam". Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2011 00:31:34    Titlul subiectului: 150666

Fara suparare, dar Den-urile nu au venit cu... "prea multa oboseala": conform pasionatilor olandezi, acestea continua sa fie considerate bijuterii deosebite ale unei perioade in care produsul consta in seriozitate si eficienta, nu in mana de lucru ieftina, fugara, a prezentului!

Den-urile n-au fost folosite intr-un regim excesiv... Cel putin asa se spune si, conform a ceea ce observ in regimul de transport local de la Galati, inclin sa sustin in totalitate. Nu vreau sa par un fan infocat al acestor mijloace de transport; prin urmare, nu exclud posibilitatea unor defectiuni "carpite" de cei cu care s-a semnat contractul. Am avut si noi, la Galati, doua masini cu probleme (cutie de viteze si baie de ulei fisurata) dar personalul autobazei si-a dat tot interesul sa remedieze aceste necazuri iar rezultatul a fost pozitiv: ambele autobuze sunt active in regimul urban si nu au mai facut alte balamucuri. Iata cum ajungem la povestea aia veche, cu "ograda si meseriasii din ea"...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
EVANdersar



Data înscrierii: 28/Mai/2011
Ultima vizita: 11/Dec/2023
Mesaje: 25
Locație: Resita

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2011 21:31:13    Titlul subiectului: 150690

Veste buna, autobuzele au afisajul functional ! E si nr. de parc care e cel de la placuta de inamtriculare: CS16MPR numar de parc 16.
Cum e afisajul: O coala cu numarul, lipita unde ar trebui sa fie cel electronic. Compostoarele sunt numai 1 (asa am vazut eu) si e electronic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 02 Dec 2011 22:12:14    Titlul subiectului: 150734

Cu afisajele Den-urilor am avut si noi probleme (dar nu la fel de mari ca cele ale DAB-urilor). Intr-un cuvant, unele au afisaje functionale altele au venit cu ele defecte si cum nu s-a putut face nimic pentru a le remedia, au fost inlocuite cu placute cu numarul de parc.

Balamucul programarii afisajelor a durat destul de putin (s-a facut treptat, pe masura ce masinile au avut libere). In urma operatiunii, va pot spune ca sunt destul de usor de aranjat! Ma surprinde insa faptul ca digitalele de pe masinile pe care le detineti au fost date jos... La noi, programarea s-a facut direct pe masina (fara demontari).

Acum... deh, difera principiul si expertul de la oras la oras. Nu mi-o luati in nume de rau (nu e nici o intentie de insulta!) dar remedierea acestei probleme n-ar trebui sa dureze prea mult. Deja demontarea acestor afisaje ridica un semn de intrebare.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Dec 2011 22:56:52    Titlul subiectului: 150739

Nu afisajele sunt problema, ci probabil lipsa echipamentelor care le comanda. La Galati au fost achizitionate aceste echipamente (sau exista in dotarea societatii de transport electronisti cu pasiunea in sange, care au realizat ei insisi echipamentele, pe barba lor), la Resita probabil ca nu au dorit sa investeasca suplimentar. Am mai spus, comparati cu un monitor care, in lipsa unui dispozitiv care sa-i transmita ceva de afisat, e doar mobila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2011 22:13:23    Titlul subiectului: 150764

Radu, din cate mi s-a spus, treaba cu programarea la Galati n-a implicat echipamente suplementare... Un electronist dedicat a rezolvat problema (nu intru in mai multe detalii!). Ma asteptam ca si colegii de la Resita sa aiba un expert in astfel de probleme... Sau, daca nu-l au, poate il "achizitioneaza" intre timp, dat fiind faptul ca Den-urile sunt primele autobuze care ridica probleme digitale.

Nu vreau sa par limbut sau filfizon; noi, la Galati, am inceput "teatrul" digital din 97, cu... "de Simoanele" de la 11, teatru care a continuat, trei ani mai tarziu, cu troleibuzele Astra 415.
A urmat o pauza luuunga, pana la achizitia DAB-urilor: la cata rahateala am avut cu ele, electronica si implicit programarea digitala a fost un joc de copii in ceea ce priveste Den-urile!

Acum, exista un inceput pentru toate. Si daca noua societate de transport de la Resita e deschisa evolutiei urbane, atunci ar trebui sa angajeze si un specialist in electronica (macar una dintre persoanele de la I.T. - daca s-a implementat acest serviciu).

Repet, din cate cunosc si din cate mi s-a spus, afisajele acelea puteau fi asamblate "la fata locului". Fara prea multa bataie de cap... Avem genii dar le descoperim mereu, dupa... "sacrificiile financiare", nu-i asa?! Hm, mama ei de... "politichie"... Rolling Eyes

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2011 12:31:23    Titlul subiectului: 150785

Să știți că nu era așa departe problema rezolvării reprogramării afișajelor, a făcut parte dintr-o preocupare mai mult de orgoliu a câtorva interesați de transport, dar un eveniment dramatic a făcut ca acest lucru să fie întrerupt. Evident nu e vorba de vreo inițiativă recentă și legată de noii "stăpâni".
Despre IT-știi pe care i-ar putea avea noul operator, am mai puține informații, dar probabil că un IT-st adevărat are și niște pretenții salariale, că vorba aceea, fața subțire cu cheltuială se ține, ori în cazul dat se pare că punga-i destul de strâmtă.
Dar ce este foarte clar pentru cineva ce știe măcar puțin de tot din teoria tipurilor de memorii, aceste programatoare sunt dotate cu niște memorii de tip EPROM (Programabile Electric PROM), ce odată scrise, pentru introducerea altor date, trebuiesc șterse cu o lampă cu raze ultraviolete. Apoi cu ajutorul unei interfețe și a unui soft, nu neapărat cel recomandat de producătorul programatoarelor, se poate face rescrierea datelor dorite pe memorii.


Ultima modificare efectuată de către hunter buses la Dum 04 Dec 2011 15:54:08, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2011 13:59:50    Titlul subiectului: 150790

Si-atunci stai si te intrebi, nu e mai bine sa ramai frumos cu imprimeul pe hartie sau pe placa, pus acolo sus unde trebuie? Eventual scris colorat si cu un tub de neon? Eu cred ca da.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Sâm 11 Feb 2012 09:21:32    Titlul subiectului: 153006

"RO-A TIR a preluat și năravurile de la Prescom
7 februarie 2012 - 17.19
De: VICTOR NAFIRU
vnafiru@argument-cs.ro

Anul trecut, în vară, înainte de semnarea contractului de preluare a transportului public de călători în municipiul Reșița, călătorii au crezut că, în sfârșit, vor beneficia de condiții civilizate de călătorie.

Chiar dacă autobuzele erau la mâna a doua, nu lipseau instalațiile cu aer condiționat, camerele de supravegheat, platformele pentru persoanele cu dizabilități și multe alte facilități. Din nefericire pentru cei care au așteptat mult timp un astfel de serviciu, dar spre satisfacția cârcotașilor și a susținătorilor tramvaiului, acum lucrurile nu mai stau chiar ca la început. Cum se întâmplă de obicei la noi, RO-A TIR Spedition s-a molipsit de la fostul operator, Prescom. În primul rând curățenia interioară, ca să nu mai vorbim de cea exterioară. Nu este vorba doar de praf, ci și de mizeria de sub scaune sau de pe intervalul autobuzului. Așa se întâmpla cu tramvaiul, la fel și cu autobuzele RO-A TIR Spedition, tot mai aglomerate în ultimul timp. Mai mult decât atât, acestea circulă cu geamurile înghețate, semn că a dispărut și căldura, amintindu-ne de vremurile de altă dată cu ale lor autobuze articulate.

Și încă ceva. Într-un timp, șoferii anunțau călătorii de fiecare stație ce urma, după modelul de la metrou. Anul acesta, aceiași șoferi au renunțat să mai atenționeze că urmează stațiile Mociur, Triaj sau Intim...
"

Am să încerc un comentariu corect și pertinent la acest articol, ce are o doză de real și una destul de mare de ... pasiune. Din niște motive ce înseamnă o schimbare a locului de muncă, sunt în postura de a folosi mijloacele de transport ale onor privatului operator de transport.
Prima urcare intr-o "rablă olandeză", a fost o surpriză plăcută. Cald cât se poate într-un spațiu imens, curat cât se poate când afară e o zăpadă și zloată cum n-a mai fost de mult.
Motorul silențios și curios, aștept să aud bătăi de suspensii, dar ... nimic ... De atunci circul zilnic și pot spune că totul e mulțumitor, chiar dacă șoferul nu anunță stația ce urmează, pentru că în Reșița și un patagonez se va descurca, cu sau fără anunțarea stației.
Murdăria exterioară e greu de contracarat acum, când totul e înghețat, să așteptăm condiții meteo mai bune și atunci putem vedea dacă se va investi în spălarea autobuzelor.
Ca o curiozitate pe interior sunt spații publicitare, dar publicitate...
Există acel slogan lemnos;" Aici poate fi reclama d-vs". Cam puțin, lipsesc ideile și soluțiile pentru a reuși să atragi publicitate, poate mai trebuiesc și oameni de specialitate, precum și o elasticitate a tarifelor aplicate, dar asta e altă poveste...
Am pus unui amploaiat al transportatorului o întrebare legată de autotaxarea promisă. Mi-a zâmbit și mi-a spus că după părerea lui, a fost o promisiune făcută sub presiunea nemulțumirilor călătorilor, după majorarea prețului biletului, și că el nu-i vede pe medieșeni dispuși să investească în ceva ce costă...
E ciudat că nu prea există tură cu autobuzul să nu fie un supracontrol!! Nu știu de ce, dar senzația e de disconfort psihic, am starea permanentă a unui suspectat de o infracțiune.
Fețe triste și de o politețe formală și necizelată, parcă niște plictisiți forțați să facă verificările, te scot din momentele tale de liniște, făcându-te să-ți cauți prin prea multele buzunare abonamentul sau biletul...
Spun asta pentru că de multe ori, atunci când urci în autobus ai pretenția unei călătorii în care să te închizi în tine, să-ți aduni gândurile unei zile de muncă, când apare acel nene ce-ți vămuiește cinstea, de frica operatorului că nu-i mai iese paciența profitului Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hunter buses



Data înscrierii: 22/Mar/2011
Ultima vizita: 04/Iun/2012
Mesaje: 46
Locație: Resita

MesajTrimis: Sâm 11 Feb 2012 17:47:59    Titlul subiectului: 153014

Să răspund public unui p.m, în care sunt întrebat cum se descurcă articulatele cu tracțiune pe remorcă în condiții de iarnă.
Într-una din zile era foarte frig și multă zăpadă, am cam înghețat așteptând, și nu vreți să știți ce vocabular am folosit, în gând evident. Ei bine chiar urc în stația Intim venind spre oraș, adică autobuzul are o pantă de trecut, pasajul. Surprinzător era zăpadă mare, autobuzul destul de gol, mergea "Rolex", chiar puțin prea tare din punctul meu de vedere. Am privit dacă nu cumva șoferul e vreun tinerel bravadist, dar nu, era un domn în vârstă, care cert își simțea scula.
Concluzia este că sunt încântat, pentru moment nimic rău de spus, despre tehnică, nu despre stăpânii ei. Fiți însă siguri că voi semnala orice pas greșit al operatorului sau tehnicii sale, asta pentru că așa este corect.. Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CARAȘ-SEVERIN Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community