Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Bedford VAL

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 17:49:56    Titlul subiectului: Bedford VAL 40575


Un autocar unic ca si organizare generala si faimos prin aparitia intr-un film. Cine-l recunoaste?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 22:40:24    Titlul subiectului: 40611

Ar fi cazul de un topic: Ghiceste autobuzul!
Povestea autobuzului de mai sus o avem aici: http://www.bedfordgathering.com/wakefield/bedfordval.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2006 10:43:10    Titlul subiectului: 40626

The Italian Job, 1969 Smile
E chiar autobuzul care mi-a reaprins dragostea fata de autobuze, imediat dupa ce am vazut filmul.
Nu mai tin minte, in remake-ul din 2002 s-a folosit acelasi tip de autobuz?

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2006 18:03:55    Titlul subiectului: 40654

In remake nu stiu daca s-a folosit vreun autobuz, inclin sa zic ca nu!
Solutia a fost folosita ca sa permita folosirea de anvelope pe 16 inch, ceea ce duce la o punte joasa a autocarului. In plus, a dus la folosirea puntilor directoare si motoare ale unui cmion aflat deja in productie in gama Bedford. Folosirea jantelor pe 16 a dus insa la problema franelor (tamburi de diametru mic, fading), rezolvata prin folosirea a 2 punti fata.
Citat:
But why did Bedford go for the twin steer arrangement? One key factor was those small 16in diameter wheels. 20in had been virtually universal on both buses & coaches for many years, but there had been, for 15 years or more, a trend in the field of private cars towards the use of relatively smaller wheels. Such refinement led to reduced weight - not only in the wheel itself, but in its associated suspension & steering gear - & to more available space. On a bus or coach chassis the use of two front axles make smaller wheels practical, & allows the floor height to be lowered eliminating wheel arch intrusion. The arrangement brought with it improved ride quality, & moreover, Bedford was able to use existing parts from their TK truck range, obviating the need to develop a new front axle.
E mai ieftin sa pui 2 punti pe care le produci deja decat o punte pe care trebuie sa o proiectezi si sa-i faci linie separata de productie. Cu cat un produs e facut in mai multe exemplare, cu atat scade pretul pe unitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 09:46:38    Titlul subiectului: 40826

Scopul era imbunatatirea confortului. Daca te uiti mai bine, este un autocar mai nou langa acest Bedford. Uita-te la marimea rotilor la acel autocar si la marimea rotilor la Bedford. Asta era scopul sa puna roti mi mici. Iar cele doua axe frontale sunt acolo din punct de vedere mecanic si nu economic: din cauza diametrului mai mic al rotii, franarea nu a fost destul de puternica, asa ca au mai pus 2 roti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dizzy



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 27/Ian/2015
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 10:41:57    Titlul subiectului: 40831

Mi-e teama ca nu inteleg totusi cum imbunatateste confortul sistemul asta.
Ca nu e podea joasa.
Parerea mea e ca dpdv al proeictului e cam fâs.
Daca era asa reusit, mai apareau si altele.
Cu doua punti iti trebuie ca volanul sa le actioneze pe amandoua, 2 casete de directie, doua randuri de bielete, etc.
Daca faci 1-10 exemplare e una, daca vrei sa faci 100 nu mai e asa, costurile de proiectare vor fi depasite de costurile de productie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 19:21:30    Titlul subiectului: 40879

Care costuri de proiectare, ca puntea tot aia e! Si sa schimbi raportul casetei nu e asa greu, se face cu 2 roti dintate din strung. Restul (grinda puntii, bara de directie, fuzete sunt deja proiectate pentru camionul mai sus mentionat).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dizzy



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 27/Ian/2015
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 10:55:07    Titlul subiectului: 41040

Schimbarea raportului din caseta se face tot in urma unui proiect, nu e asa simplu cum crezi. Ma refeream la costurile cu proiectarea unei punti noi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 21:55:36    Titlul subiectului: 41141

Intamplator am priectat o transmisie cu surub inca din anul 2.
Si tot ce schimbi e pasul surubului si al sectorului dintat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 16 Dec 2006 14:34:22    Titlul subiectului: 41450

Intre anii 1996-2003 , autogara BACAU a avut in dotare vreo 6 buc.
Cred ca si acum mai stau ,,pe butuci" vreo 2 buc. Caraghios era faptul ca , pasagerii erau obligati sa coboare in mijlocul drumului cind autobuzul nu oprea la autogara.
Va spun SIGUR ca aveau usa pe stinga, ptr. ca veneau la Iasi dimineata la 9 si mai opreau in fata blocului meu. De asat am si specificat ca oamenii coborau in axul drumului.
Un argument in plus...am cautat in desenele mele de acum 6 ani, inainte de a avea camera digitala si se vad cele 2 autobuze cu usa pe stinga 31BC664, si 31BC1119 ...31BC8147 (alt model dar tot englezesc).
In desen erau cateva din cele scoase la casare.



DSC00308.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  523.27 kb
 Vizualizat:  de 17737 ori

DSC00308.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2011 11:17:46    Titlul subiectului: 150745

Cateva poze cu Bedford VAL si un link: http://en.wikipedia.org/wiki/Bedford_VAL

P.S.: Nu Bedford VAL este autocarul care a aparut in "The Italian Job".



799px-Bedford_twin_steer_coach,_GUP_743C.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.26 kb
 Vizualizat:  de 14608 ori

799px-Bedford_twin_steer_coach,_GUP_743C.jpg



800px-Bedford_VAL_Duple_Viceroy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.61 kb
 Vizualizat:  de 14608 ori

800px-Bedford_VAL_Duple_Viceroy.jpg



Val466G.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.28 kb
 Vizualizat:  de 14608 ori

Val466G.jpg



Val466G_Rear.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.12 kb
 Vizualizat:  de 14608 ori

Val466G_Rear.jpg



_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2011 15:20:16    Titlul subiectului: 150751

Autocarul englezesc adus la autogara Bacau prin anii 96 fotografiat in autogara Brasov. Initial a avut numarul 31BC487, apoi a luat numarul BC07YTA pina la casare. A fost unul din cele 6 autocare cu volan pe stinga. Au mai fost 3 bucati cu volan pe dreapta.


0 31 BC 487..jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.29 kb
 Vizualizat:  de 14595 ori

0 31 BC 487..jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community