|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 05 Iul 2011 15:02:28 Titlul subiectului: |
145497 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/De_astazi-linia_34_de_tramvai_devine_linia_1_Vezi_in_cat_timp_poti_parcurge_21_de_kilometri_si_42_de_statii_0_511749115.html
"De astăzi, linia 34 de tramvai devine linia 1. Vezi în cât timp poți parcurge 21 de kilometri și 42 de stații
5 iulie 2011
Autor: Valentina Grigore
Tramvaiele liniei 1 vor străbate peste 21 de kilometri într-o oră și jumătate
Linia 34 este, de astăzi, prima linie de tramvai cu traseu inelar, cu un singur terminal- Poșta Vitan
Linia 34 de tramvai a devenit, de astăzi, Linia 1, cu plecare și sosire la Poșta Vitan. Tramvaiele circulă de la „Poșta Vitan", pe Calea Vitan, Șoseaua Mihai Bravu, Șoseaua Ștefan cel Mare, Bulevardul Iancu de Hunedoara, Șoseaua Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab.
De aici, tramvaiele liniei 1 vor continua pe Șoseaua Orhideelor, Bulevardul Vasile Milea, Bulevardul Timișoara, Șoseaua Progresului, strada Dr. Constantin Istrate, Șoseaua Viilor, Calea Șerban Vodă, B-dul Gheorghe Șincai, Str. Nerva Traian, B-dul Octavian Goga, revenind la „Poșta Vitan".
"Traseul complet al liniei 1, lung de 21,4 kilometri, cu 42 de stații, va fi străbătut în 92 de minute. Acest traseu este mai avantajos pentru călători deoarece vor putea ajunge în mai multe zone ale Capitalei" a declarat , pentru Adevărul, Brândușa Raeceanu, purtător de cuvânt RATB.
Abonamentele eliberate pentru fosta linie 34 vor fi valabile pe noua linie 1."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Iul 2011 18:43:54 Titlul subiectului: |
145508 |
|
Deci pana la urma o sa avem pe ambele sensuri ale inelarei tramvaiul 1. In sfarsit, multe evenimente petrecute in ultimele 24 de ore in binecunoscutul stil hei-rupist romanesc. Dar patru ani cat a durat constructia pasajului ce au facut cei de la RATB ? Acum s-au gandit ? Si pe Vasile Milea, linia nu este reabilitata de curand, dar este intr-o stare destul de buna.
Uitandu-ma pe site-ul RATB-ului la ghidul traseelor am vazut ca au afisat traseul cu statiile, dar nu si orarul http://www.ratb.ro/v_tramvai.php
De asemenea pe site este si harta traseului inelar: http://www.ratb.ro/maps1/001.jpg
Le postez si aici, cu mentiunea ca tabelul cu traseul si statiile liniei 1, l-am splitat in doua din lipsa de spatiu (pozele 1-2). In poza 3, harta traseului 1.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.3 kb |
Vizualizat: |
de 20590 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.37 kb |
Vizualizat: |
de 20590 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
167.85 kb |
Vizualizat: |
de 20590 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Iul 2011 20:36:12 Titlul subiectului: |
145547 |
|
Pe site-ul RATB-ului au actualizat informatiile cu orarul liniei inelare de tramvai 1 (poza 1). Astfel, in zilele lucratoare in orele de varf, intervalul de succedare va fi de 5-6 minute, iar in afara orelor de varf 9 minute sau 23 de minute, seara dupa ora 21:00. Nici in week-end intervalul de succedare nu este rau (7-10 minute si 22 minute dupa ora 21:00). Oricum destul de departe fata de intervalul de succedare al tramvaielor de pe linia 41, e drept ca aici traseul e si mai lung.
Acum cateva informatii la cald, de pe traseu. Am ales la intamplare o statie de pe traseul liniei 1 sa vad cum s-a anuntat aceasta schimbare majora. Ei bine, la aceasta statie singura schimbare vizibila este pe tablita de statie, l-au sters pe 34 si au pus un 1 dupa 46. Cred ca l-au facut in graba, nu pare pusa cifra dupa sablon (poza 2). In rest ... nici un anunt, nici macar o foaie A4 cu anuntul schimbarii indicativului si rutei acestei linii. Ar trebui ca cei din RATB sa ia exemplu de la omologii lor din Arad. Am fost acum o luna jumate acolo si cand au fost devviate niste trasee prin centrul orasului, doar cateva ore, acest lucru a fost anuntat in toate statiile, printr-o banala hartie lipita de refugiul de statie. In Bucuresti de ce nu se poate ?
De asemenea eram curios sa vad afisajul tramvaielor, daca pe cele doua sensuri ale inelarei au acelasi afis, sau sunt elemente diferite. Ei bine pe ambele sensuri ale inelarei afisajul traseului arata cam asa: Calea Vitan-Pasaj Basarab-Calea Vitan (pozele 2-3). Unele tramvaie au anuntat traseul si pe o foaie amplasata pe parbriz (poza 2). Un alt lucru care mi-a atras atentia cand am stat la pozat tramvaie, este ca acestea mergeau foarte incet, cu 20 km/ora, chiar daca aveau verde. Nu m-am plimbat cu tramvaiul, dar cine a fost poate sa ne spuna daca viteza a ramas aceeasi, adica ca melcul ?
CONCLUIZE: Ce se intampla cu departamentul RATB-ului care se ocupa de informare ? A decazut foarte mult in ultimul timp.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.01 kb |
Vizualizat: |
de 20471 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.25 kb |
Vizualizat: |
de 20471 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.94 kb |
Vizualizat: |
de 20471 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.12 kb |
Vizualizat: |
de 20471 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Joi 07 Iul 2011 00:41:46 Titlul subiectului: |
145552 |
|
Deocamdata linia este nou infiintata, iar orarele inca nu sunt cele care vor ramane. Zielele acestea se va vedea cam cat se face pe o cursa si timpii vor fi ajustati, peste o saptamana doua.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Iul 2011 21:26:48 Titlul subiectului: |
145654 |
|
Cred ca se cere o grabnica si neindoios necesara inlocuire a directorului RATB, sau a tuturor celor responsabili de dezastrul actual din traficul mai ales cel cu tramvaie. Altfel, cred ca sunt condamnate si liniile 24 si 42.
Cineva vorbea intr-un alt topic de o posibilitate de ducere a lor dincolo de podul Basarab. Cred ca traseele ce ar tranzita podul Basarab ar fi cu mult mai multe daca s-ar gandi logic unde sa mearga ele, cu timpi de succedare normali si in combinatii fezabile. Dar toate astea fara o crestere a parcului rulant egal zero. Si cum tramvaie noi ioc, iar SH-uri vad ca nimeni nu vrea sa aduca, desi e nevoie de ele, si vad ca nici Sofia si nici Belgradul nu se dau in laturi la a folosi astfel de tramvaie, noi de ce nu putem pentru a satisface pe termen mediu, macar, nevoile orasului? De ce la noi se gandeste mereu cu picioarele? Nu luam SH, nu avem bani de Low-Floor, facem 5 Bucur pe an si ducem 34, actualul 1, pe un traseu inelar cu frecvente ridicole.
P.S. nu-mi place deloc actualul numar al traseului. Puteau sa faca doua lucruri: ori sa-i zica 26, avea oricum mai multa "istorie" in spate sau sa-l lase 34. Mie personal 1 imi zice Colentina si 2-3 tramvaie pe un traseu cam lung. Nu sunt la curent cu intreaga istorie a tramvaiului din Bucuresti, trasee etc, dar cred ca daca s-ar fi votat, sunt sigur ca numarul 26 ar fi fost cel ales.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 08 Iul 2011 23:27:06 Titlul subiectului: |
145663 |
|
Linia 1 a functionat de la inceputuri pe traseul Colentina - Abator, cu prelungirile de rigoare, intai via Piata Sf, Vineri, apoi deviat pe Mihai Bravu, dupa 1977 (nu stiu exact cand).
Ceva asemanator s-a petrecut si cu linia 4, care "in tineretea ei" aavea un cu totul alt traseu, ajungand in Dudesti Cioplea, si murind frumos pe traseul Piata Scanteii - Colentina, pentru ca apoi sa renasca, anonim, pe o linie locala in Giurgiului (fostul 39).
Vechile indicative pot apare oriunde, nu sunt obligatoriu legate de vechile trasee. Depinde si de "aspectul" numarului.
Tramvaiele de pe "34 inelat" (nic eu nu prea pot sa inghit chestia cu 1) au cate o foaie in parbriz, care indica directia.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Aug 2011 22:43:43 Titlul subiectului: |
147330 |
|
Ieri am circulat cu tramvaiul 1, de la Piata Iancului pana la liceul Gheorge Sincai, via pasaj Basarab. Care ar fi primul cuvant despre noul traseu inelar ? Ei bine ... DEZAMAGITOR. Tramvaiele se taraie. Credeam ca a trecut perioada de inceput si au optimizat orarul de circulatie. Pe rare portiuni viteza tramvaiului depasea 30 km/ora, dar in general media era undeva la 20 km/ora. Ba mai mult pe psajul Basarb a circulat foarte incet.
Apoi ... foarte putini calatori, in special dupa Pasajul Basarab. Asta fiindca, dupa pasaj, pe Vasile Milea, Sos. Progresului, Constantin Istrati si str. Viilor il dubleaza pe tramvaiul 11, iar de la statia PIATA DANNY HUWE si pe 25. Desi era ora de varf, cand lumea iese de la servici, pe ambele sensuri am vazut tramvaiele liniei 1 goale sau cu foarte putini calatori. In timp ce Tatrele de pe linia 25 circulau pline ochi, in special pe B-dul Timisoara (portiunea comuna cu 1) si Sos. Progresului.
Probleme sunt la Mall Cotroceni, la intersectia dintre Vasile Milea si B-dul Timisoara, acolo unde travaiul 1 face stanga. Ceva probleme sunt si la Razoare.
Doar pe Calea Serban Voda, unde 1 a luat locul lui 19 este ceva mai multa lume, fiind singurul tramvai care trece pe aici.
De la Iancului pana la Sincai (25 de statii) tramvaiul a facut ... 58 de minute pe ceas cu o viteza medie de 20 km/ora. Sincer nu este o linie fezabila in conditiile astea, prefer sa schimb o data metroul de la Iancului la Tneretului decat sa ma tarai la suprafata cu tramvaiul 1.
Oricum ca o cruda ironie, tramvaie modernizate la URAC, abia se miscau pe Sos. Progresului din cauza organizarii defectoase a orarului de circulatie, in timp ce Tatrele vechi de 35 de ani, pline ochi cu calatori ... efectiv, "alergau" si cu 50 km/ora.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2011 11:50:55 Titlul subiectului: |
147366 |
|
Ieri, înrtr-un interval de 8-10 min pe sensul Dinamo - Victoria (ei) au trecut cam 5 sau 6 tramavaie! (bine, unul dintre ele probabil era sigur pe linia 46). În celălat sens nu a trecut nici un tramvai...
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2011 13:07:44 Titlul subiectului: |
147372 |
|
Da, pentru ca exista o mare diferenta intre parcurile celor doua sensuri de circulatie Astfel, pentru sensul invers acelor de ceasornic, parcul este mult mai numeros, format in mare parte din tramvaie moderne (V3A-93-CH-PPC). Pe celalalt sens, corespunzator acelor de ceasornic, circula - la intervale foarte mari - numai V3A-93.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2011 14:29:08 Titlul subiectului: |
147373 |
|
Mai concret, ne poti spune si noua cate tramvaie circula intr-un sens si cate in celalalt ? Asa, teoretic vorbind, pe inelul exterior ar trebui sa circule un tramvai in plus fata de inelul interior pentru ca are de parcurs o distanta mai mare, cercul exterior avand o raza mai mare decat cel interior cu circa un metru si jumatate, implicit si lungimea traseului exterior este mai mare decat al cercului interior.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 07 Oct 2011 19:43:01 Titlul subiectului: |
149368 |
|
De maine linia 47 va merge de la Ghencea la... Piata Unirii (!), ocolind pe str. Dr. Istrati datorita imposibilitatii de a face stanga la intersectia cu calea Rahovei. Cu ocazia asta se pare ca se va abandona cel putin temporar linia spre CET Vest, nici un traseu nemaitrecand pe acolo.
Intervalul dintre vehicule e dezamagitor - dar nu e clar daca ce s-a publicat pe site-ul RATB este 47-le "vechi" (cel spre CET Vest) sau cel "nou" (spre Piata Unirii), sunt intervale de 25-38 de minute intre vehicule; in rest statiile publicate pe site-ul RATB sunt cele ale celui nou.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Oct 2011 20:31:59 Titlul subiectului: |
149370 |
|
Dar cum de s-au gândit să-l bage pe 47 la Unirii?
La intersecția Rahova cu Progresului (Trafic Greu) ar fi trebuit să fi făcut un grand union.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Oct 2011 21:38:51 Titlul subiectului: |
149372 |
|
Cum de s-au gandit? De ani de zile se tot trimit cereri in privinta asta, ba chiar am vazut afise puse prin tramvai de catre diversi calatori. Este o idee foarte buna si o salut. La CET Vest ar putea oricand circula una din liniile de la Depoul Militari.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 08 Oct 2011 05:25:24 Titlul subiectului: |
149377 |
|
S-au gandit de la cate reclamatii au primit la departamentul de relatii cu publicul pe tema asta. Se pare ca linia 47 va avea 5 ture in timpul saptamanii, deci ar insemna un interval de urmarire de 12 minute. Mai vedem...
@mrM: La Stan Tabara, e imposibil de instalat grand-union. Uita-te "pe viu" la configuratia intersectiei si o sa intelegi de ce.
P.S. La drept vorbind, nici nu s-ar justifica. La ce ar folosi de exemplu viraj stanga dinspre Chirigiu spre dr. Istrate si invers din moment ce exista varianta mult mai directa prin 11 Iunie - Filaret?
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 08 Oct 2011 11:29:35 Titlul subiectului: |
149382 |
|
Grand-uniounrile sunt foarte utile în caz de lucrări. Sau măcar un 6/8 grand union.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Sâm 08 Oct 2011 20:22:32 Titlul subiectului: |
149411 |
|
Uite ca lasa CET Vest neacoperit, practic acum singurele care duc acolo sunt 136 si 221 (la asta nu-i arata intervalele pe site). Cineva din estul sau sudul Bucurestiului practic nu are cum sa ajunga acolo direct.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Oct 2011 14:53:25 Titlul subiectului: |
149528 |
|
A inceput modificarea programului de circulatie al RATB, in functie (probabil) de numarul de validari per vehicul. In statia Calea Mosilor, sens Traian / Foisor, a aparut noul orar al liniilor 70 si 92, conform caruia acestea NU mai circula in weekend.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Oct 2011 06:20:52 Titlul subiectului: |
149648 |
|
ducu a scris: | Uite ca lasa CET Vest neacoperit, practic acum singurele care duc acolo sunt 136 si 221 (la asta nu-i arata intervalele pe site). Cineva din estul sau sudul Bucurestiului practic nu are cum sa ajunga acolo direct. | Cu 47, sau fara 47 tot nu puteai sa ajungi direct la CET Vest din estul sau sudul orasului. Oricum, la drept vorbind, din 1985 de cand s-a bagat tramvai pe acolo, linia aceea a fost de umplutura fara o cerere "consistenta" care sa justifice tramvai.
Probabil ca acum, odata cu retragerea lui 47, tronsonul ramas descoperit este kaputt, ipoteza sustinuta si de faptul ca indicatorii tehnico-economici aprobati pentru proiectul de strapungere Timisoara - Centura nu sufla o vorbulita despre pastrarea sau extinderea tramvaiului pe acolo.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Oct 2011 11:05:06 Titlul subiectului: |
149970 |
|
folkfan a scris: | A inceput modificarea programului de circulatie al RATB, in functie (probabil) de numarul de validari per vehicul. In statia Calea Mosilor, sens Traian / Foisor, a aparut noul orar al liniilor 70 si 92, conform caruia acestea NU mai circula in weekend. |
Acest demers este absurd, cei mai multi dintre cei care circula cu mijloacele R.A.T.B. (exceptandu-i pe cei fara bilet ) sunt fie posesori de abonament lunar (a carui validare nu este obligatorie), fie pensionari (aceeasi situatie). Deci, practic, adaptam orarul dupa niste date care nu reflecta nici in proportie de 5% realitatea din teren.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 30 Oct 2011 15:54:29 Titlul subiectului: |
150008 |
|
Nici vorba de vreo scoatere a liniilor 70/92 in weekend, astazi ambele linii circulau.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Oct 2011 23:18:20 Titlul subiectului: |
150020 |
|
Inseamna ca informarile erau gresite sau inca nu a intrat in vigoare orarul... pacat ca n-am facut si poze acelui afis, nu aveam obiectul la mine
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Noi 2011 13:00:45 Titlul subiectului: |
150075 |
|
"Regia Autonomă de Transport București își va extinde rețeaua de transport spre marile centre comerciale și cartierele rezidentiale noi, prin prelungirea unor linii deja existente și înființarea altora noi.
În acest sens, a fost înființată o comisie alcătuită din reprezentanți ai consiliilor locale din Județul Ilfov, Consiliului General al Municipiului București, ai centrelor comerciale și complexelor rezidențiale, precum și ai conducerii RATB.
Proiectul demarează cu analiza oportunității legate de înfiintarea unor linii de autobuze care să asigure următoarele legături:
Traseul 1: Gara de Nord, Pasajul Piața Victoriei, Calea Dorobanților, Bd. Lacul Tei, Șos. Colentina, Institutul Oncologic, complexul comercial Niro;
Traseul 2: Piața Universității, Bd. Eroilor, Bd. Iuliu Maniu, cartierul Militari Rezidence;
Traseul 3: CET Sud Vitan, Șos. Ștefan cel Mare, Foișorul de Foc, Calea Floreasca, Șos. Pipera, Șos. București Nord, cartierul Rezidențial Swan.
În etapa următoare vor fi examinate și traseele: Piața Eroii Revoluției, complexul rezidențial Green City și Piata Chibrit, Șos. Chitila, parcul comercial Colosseum.
De asemenea, odată cu crearea Autorității Metropolitane de Transport București, până la intrarea în funcțiune a acesteia, RATB împreună cu reprezentanții Metrorex și CFR Călători vor analiza înființarea unor stații intermodale ( tren-autobuz ) pe centura capitalei, care vor asigura transferul călătorilor de la stațiile feroviare și până la terminalele de transport public din București ( de suprafață sau subterane ). Circulația autobuzelor și a trenurilor va fi sincronizată astfel încat intervalul de succedare dintre vehicule să nu depășească 30 de minute.
„Extinderea rețelei de transport și înființarea stațiilor intermodale vor îmbunătăți condițiile în care călătoresc bucureștenii si cetățenii județului Ilfov, iar activitatea comercială din jurul Capitalei va cunoaște o dezvoltare semnificativă” declară Adrian Criț, directorul general al RATB."
Sursa: www.ratb.ro
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 02 Noi 2011 15:16:38 Titlul subiectului: |
150077 |
|
Bun, punctele 1 si 3 sunt extinderi ale liniilor 182 si 135; nu inteleg de ce le-au ambalat intr-o astfel de formulare alambicata, de ce n-au zis pur si simplu 'se exitind 182/135'?
In schimb punctul 2 e interesant, ar putea fi o re-rutare a liniei 138 pe str. Osiei si str. Primaverii pastrand capatul de la Auchan, dar stradutele acelea sunt cam bombardate, nu stiu daca se pot strecura autobuzele pe acolo. Plus ca frecventa lui 138 e cam la pamant.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Noi 2011 22:35:16 Titlul subiectului: |
150091 |
|
De multe ori nu s-a procedat la extinderi de linii, ci la infiintarea unor navete noi (vezi 185, 227, 302, 303, 682...). Este o aberatie, dar se intampla in Bucuresti
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 07 Dec 2011 17:55:33 Titlul subiectului: |
150864 |
|
A aparut o noua linie de autobuz:
254 Bucur Obor - Complex Comercial Niro.
Siteul RATB nu pomeneste nimic despre asta.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|