Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 29 Iul 2011 14:41:54 Titlul subiectului: |
146836 |
|
462 a devenit 002; 474 a devenit 006; 486 a devenit 004; 476 circula destul de des pe 43.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 21 Sep 2011 16:47:25 Titlul subiectului: |
148816 |
|
Azi l-am vazut pe Rocarul de Simon nr 663 avand reclama ca si pe autocarul celor de la "U" Cluj.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 21 Sep 2011 20:51:21 Titlul subiectului: |
148821 |
|
Așa este. Are o reclamă U Cluj cu sloganul suporterilor: "Mama, te iubesc, dar mai mult pe U" sau ceva de genul.
Fără să fie politica sau ceva de genul, oare U a plătit pentru reclamă ?
A mai fost un DAC (demult casat) în primul an când U a intrat în Liga I care avea tot culorile alb negru și scria pe spate U Cluj.
Culmea ironiei (să nu zicem nesimțiri) că ambele au circulat și pe linia lui 37/38 adică cea care trece pe lângă stadionul CFR din Gruia...
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 21 Sep 2011 23:02:35 Titlul subiectului: |
148826 |
|
Citat: | A mai fost un DAC (de mult casat) în primul an când U a intrat în Liga I care tot avea culorile alb negru și scria pe spate U Cluj. |
624
|
|
Sus |
|
|
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 07 Oct 2011 19:29:44 Titlul subiectului: |
149367 |
|
Uitandu-ma la niste poze mai vechi din Cluj, asa mi s-a facut de dor de autobuzele Dac 112 UDM si Dac 117 UD. Ultima data cand am fost cu un autobuz Dac 112 UDM a fost in Aprilie 2009, inainte de aducerea primului lot de Agore long, care au inlocuit ultimele autobuze de acest tip. De asemenea multe dintre autobuzele Rocar 312, care semanau cu autobuzele DAC 112 UDM au fost casate. Ultimul Rocar 312 este 659 si circula pe linia 39.
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 07 Oct 2011 21:48:46 Titlul subiectului: |
149374 |
|
Circula si 658, tot pe 39
|
|
Sus |
|
|
pjswimmer
Data înscrierii: 07/Iul/2009 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 25 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 16 Oct 2011 14:12:39 Titlul subiectului: |
149619 |
|
Am vazut acest autobuz vineri pe linia 8. Nu am vazut daca era inmatriculat sau avea numere rosii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.45 kb |
Vizualizat: |
de 16981 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 17 Oct 2011 14:02:45 Titlul subiectului: |
149672 |
|
A primit numarul 354.
|
|
Sus |
|
|
pjswimmer
Data înscrierii: 07/Iul/2009 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 25 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 17 Oct 2011 15:48:55 Titlul subiectului: |
149673 |
|
Si nu ai vazut, e inmatriculat sau avea numere rosii... ?
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 17 Oct 2011 15:51:46 Titlul subiectului: |
149675 |
|
354 era un Renault R312, din cate stiu.
Din spusele lui rooovidiu, R312 354 a avut accident, totusi nu inteleg de ce acestui Citelis i-a fost atribuit numarul 354.
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
neobluenet
Data înscrierii: 20/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 17 Oct 2011 17:57:40 Titlul subiectului: |
149676 |
|
Are numere negre, este inmatriculat in Cluj. De asemenea, are geamurile pentru aerisire asemanatoare cu Agora, destul de mici in comparatie cu troilebuzele Citelis. Nu are aer conditionat iar vara, pe linia 8, sigur va pastra un miros "placut".
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 18 Oct 2011 19:39:27 Titlul subiectului: |
149694 |
|
Numarul de inmatriculare este acelasi pe care l-a avut vechiul 354
|
|
Sus |
|
|
Alin10CFR
Data înscrierii: 07/Aug/2011 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 234 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 25 Noi 2011 20:18:08 Titlul subiectului: Autobuzele RATUC-ului |
150523 |
|
Eu am vazut un Irisbus Citelis care avea nr. de parc 354 pe linia 8
|
|
Sus |
|
|
danny_cbu
Data înscrierii: 01/Oct/2009 Ultima vizita: 26/Iul/2023 Mesaje: 22 Locație: Sibiu; Cluj
|
Trimis: Vin 25 Noi 2011 21:04:39 Titlul subiectului: Autobuzul Citelis |
150525 |
|
Nu stie nimeni cu ce ocazie a ajuns acest Citelis in posesia RATUC?
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 09 Dec 2011 01:27:27 Titlul subiectului: |
150900 |
|
Citat: | Nu stie nimeni cu ce ocazie a ajuns acest Citelis in posesia RATUC? | Din cate stiu, ca urmare a accidentarii autobuzului R 312 cu numar de parc 354. De altfel, Citelisul respectiv are atat numarul de parc cat si cel de inmatriculare a autobuzului care a suferit accidentul.
|
|
Sus |
|
|
Alin10CFR
Data înscrierii: 07/Aug/2011 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 234 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 10 Dec 2011 13:15:27 Titlul subiectului: |
150937 |
|
Daca veneau cele 10 autobuze articulate Irisbus Citelis L sau Irisbus Agora L puteau sa le inlocuiasca pe cele 15 autobuze articulate Renault Agora L.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 10 Dec 2011 22:16:54 Titlul subiectului: |
150948 |
|
S-a pus problema aducerii a 10 autobuze Irisbus Citelis L? Eu stiam ca trebuiau sa vina 10 troleibuze Citelis L, vehicule care, inca, nu au sosit. In plus, nu e de dorit inlocuirea Agorelor L, ci suplimentarea lor. Consider ca, in total, ar trebui cam 45-50 de autobuze articulate. Astfel liniile 30, 24, 24B, 43 si 43B ar putea fi deservite in totalitate de autobuze cu capacitate sporita.
|
|
Sus |
|
|
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 11 Dec 2011 21:08:44 Titlul subiectului: |
150987 |
|
Linia 24 ar putea fi linistit transformata in linie de troleibuz, iar linia 30 sa fie deservita de autobuze Irisbus Citelis L hibrid. Multe autobuze Renault Agora L au probleme mari si s-ar justifica inlocuirea lor. Troleibuzele Irisbus Citelis L probabil ca vor veni, in conditiile in care se vrea inlocuirea tuturor troleibuzelor vechi. Daca tot au bani de autobuze noi, mai bine ar lua mai intai niste autobuze care sa inlocuiasca vechile autobuze Saviem.
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 11 Dec 2011 23:24:38 Titlul subiectului: |
150992 |
|
Liniile 32, 32B la fel ar putea fi transformate în troleibuzele. Pe strada Constantin Brâncuși sunt puse de mult firele de susținere a rețelei care nu a fost niciodată pusă...
Autobuzele Saviem au fost câteva in RK chiar. Nu știu de ce nu le înlocuiesc... Ar trebui înlocuite cu autobuze de capacitate medie, gen Grivisbus-ul micuț. Din partea mea să se înlocuiască toate autobuzle/troleibuze vechi, dar să se păstreze câte 10, așa ca memorie, un fel de muzeu. Mai ales că numai în Cluj mai circulă troleibuzele Rocar de Simon. Doar că nimeni dintre șefi nu înțelege valoarea lor sentimentală sau, cum să spun, vechimea lor, ci doar că sunt vechi... asta e. Așa cum au dispărut și toate autobuzele DAC, așa vor dispărea și troleibuzele. Lasă că rămânem cu pozele .
P.S.: să nu mai spun de tramvaiele TIMIȘ, care nu știu dacă mai e macar un vagon motor funcțional în depou.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 12 Dec 2011 20:30:11 Titlul subiectului: |
151000 |
|
Daca s-ar achizitiona 60 de autobuze articulate Irisbus Citelis L linile 27, 29, 30, 31, 35, 43, 43B, 43P, 46B, 50 si 52 ar putea sa fie deservite in totalitate de autobuze articulate, iar autobuzele solo care circula in acest moment pe aceste linii ar putea sa inlocuiasca autobuzele Saviem. Pe linii de gen 32 sau 33, autobuzele de mica capacitate nu ar face fata, insa pe linii ca de exemplu: 23, 26, 34, 37, 40, 42 sau 47 ar fi rentabile astfel de autobuze.
In ceea ce priveste troleibuzele Rocar, tramvaiele Timis si autobuzele Dac si Saviem, cei de la RATUC au anuntat ca vor pastra cateva pentru un viitor muzeu.
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 12 Dec 2011 23:22:32 Titlul subiectului: |
151001 |
|
Ne ajuti cu un link unde putem citi acest anunt?
|
|
Sus |
|
|
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 14 Dec 2011 18:50:28 Titlul subiectului: |
151029 |
|
Iata ce raspuns am primit de la RATUC in urma unei sugestii in ceea ce priveste autobuzele de mica capacitate:
Avem in program achizitionarea unor autobuze de mica capacitate (minibuze) pentru liniile cu flux mic de calatori.Mai trebuie sa identificam surse de finantare.
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 14 Dec 2011 22:57:40 Titlul subiectului: |
151036 |
|
Citelis văd că ești din Cluj.
Nu putem spune că pe unele lini ar fi tot timpul rentabile autobuze articulate... de exemplu 29 nu prea are călători mai ales când vine din Mănăștur. Iar dimineața când fluxul de călători e super mare nici autobuzele de capacitate mică nu ar face față pe nici o linie... Midibuzurile ar fi rentabile pe linii ca 23, 26, 37, 38, 34, 41 etc în intervalele de timp cu fregvență scăzută de călători (8:30-12:30).
Linile care ar avea mai tot timpul nevoie de articulate ar fi: 9, 24, 24B, 30, 31, 35, 39 (dimineața), 43, 43B, 43P, 46B, 50.
Midibuzuri tot timpul: 22, 23, 26, 34, 41, 42.
Solo și midibuzuri în funcție de timp: 8, 21, 27, 28, 28B, 29, 32, 32B, 33, 36, 36B, 37, 38, 40, 48, 52.
Off topic În legătură cu păstrarea de troleibuze, autobuze, tramvaie eu nu mai știu să existe vreu autobuz DAC necasat. Să nu mai zicem de micuțul Grivisbus (care stă aproape complet dezmebrat în garajul de pe Plevnei) și de fratele mai mare care nu l-am mai văzut de mult. Să sperăm că se vor ține de cuvânt și vor face ceva muzeu. Din câte știu eu Clujul a avut ultimele Timișuri funcționale, are ultimele troleibuze ROCAR DE SIMON funcționaele (077, 079, 135, 136), și ar merita să fie păstrate în circulație mai ales că 077 și 079 au fost recondiționate de curând.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
StormChaser92
Data înscrierii: 15/Oct/2010 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 96
|
Trimis: Joi 15 Dec 2011 19:02:54 Titlul subiectului: |
151051 |
|
Grivbus-ul 671 mai face - ce-i drept destul de rar - serviciu pe 34 si 33. Ultima oara l-am vazut in weekend pe la pranz pe traseul 34.
|
|
Sus |
|
|
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 16 Dec 2011 18:29:14 Titlul subiectului: |
151075 |
|
077, 079, 135 si 136 probabil ca vor mai circula inca vreo 3-4 ani. In ceea ce priveste linii ca 32 sau 33, exista doua modalitatii:
1: Efectuarea unor curse mai putine in afara orelor de varf cu autobuze standard
2: Sau efectuarea aceluiasi numar de curse si in afara orelor de varf ca si in orele de varf cu autobuze de mica capacitate.
Pe linii ca 27, 28, 48 sau 52 minibusele nu ar face fata nici in afara orelor de varf, doar daca s-ar introduce mai multe ture.
Minibusele ar face fata inclusiv dimineata pe linii ca de exemplu: 23, 26, 34, 40, 42.
Pe linii ca 27, 28, 29, 48 sau 52 ar fi rentabile articulate doar in orele de varf.
Articulate ar putea fi introduse pe niste linii expres care sa dubleze linile 6, 25, 30 si 35 si sa opreasca cam tot la 2-3 statii, pentru a se mari viteza de traversare a orasului, dupa modelul oraselor ca Budapesta sau Berlin.
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
|
|