Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Frecventele vehiculelor STB (RATB)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Mai 2011 12:27:40    Titlul subiectului: 143401

Problema cu traficul sunt si in alte orase din Europa. De exeplu in Budapesta. Acolo au orare in fiecare statie, si au procedat in urmatorul mod: in afara orelor de varf au afisat ora cand vine vehicului in statie, de exemplu 8:12 iar in orele de varf au fisat intervalul de timp dintre doua vehicule, de exemplu 4-5 minute. In Bucuresti nu am pretentia sa afiseze ora exacta cand vine un vehicul in statie (cu exceptia capetelor de linii), dar macar intervalul de timp intre doua vehicule si ora de la care pleaca vehiculul de la cap de linie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 07:05:07    Titlul subiectului: 146954

stfp in topicul Trasee, rute si harti RATB a scris:
Astazi a fost prima zi de circulatie pentru noua linie 138. In capatul comun dube/autobuze nici o informatie sau anunt despre noua linie; apar doar cele 2 placute de statie, cea de coborare si cea de urcare. Pe usa galeriei comerciale de la Auchan am gasit un anunt, dar pus de hypermarket si nu de RATB.

In sfarsit a aparut orarul de functionare al liniei 138 la capatul de la Auchan (Centrul Comercial Militari Shopping). Acum cateva luni cand am fost acolo, programul nu era, ieri era afisat, scris cu litere mari pe o tablita metalica. Poate asta ar trebui sa fie un model de afisare al orarelor in statiile RATB. Intervalul de succedare variaza intre 25 si 55 de minute (poza 1).



Captured 2011-8-2 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.04 kb
 Vizualizat:  de 12615 ori

Captured 2011-8-2 001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mariana



Data înscrierii: 04/Dec/2011
Ultima vizita: 04/Dec/2011
Mesaje: 2

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2011 16:57:47    Titlul subiectului: 150798

Frecventa pe linia 62 la orele de varf este cumplita, se asteapta si 30 de minute, iar traseul se parcurge groaznic cand este trafic mare.
_________________
http://www.blog-culinare.blogspot.com Sustin blogosfera culinara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2011 21:08:16    Titlul subiectului: 150801

Frecventa pe toate liniile de troleibuz din Bucuresti este sinistra, nu e doar cazul 62. Mai sunt exceptii gen 66, 73, 77, dar alea sunt exceptii din pacate...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
gogoneata



Data înscrierii: 02/Dec/2011
Ultima vizita: 28/Oct/2012
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2011 15:59:02    Titlul subiectului: Frecventa RATB 150969

Am inteles ca s-a schimbat directorul, ca fostul a fost de vina pentru statul in statii asteptand sa vina autobuz/trolebuz/tramvai, dar vad ca si cu noul nu este nici o diferenta, daca a fost numit tot pe linie de partid ramane la fel ca si pana acum, adica platim abonamente, bilete si degeaba si cand apare este full. Cand o sa functioneze si RATB-ul normal?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Aug/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2011 01:39:32    Titlul subiectului: 151042

Eu as zice ca pe unele linii e chiar mai rau... De unde putem deduce ca trebuia schimbat nu doar directorul, ci cel putin intreaga conducere RATB... Dupa zeci de reclamatii, la care mi s-a raspuns invariabil ca au specialistii lor care se pricep la graficele de circulatie, nu ca noi astia incompetenti, am renuntat sa mai cumpar abonament si merg fara bilet, sa vad controlorul care are tupeu sa ceara biletul intr-o aglomeratie in care nu te poti nici misca macar...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2011 00:18:17    Titlul subiectului: Re: Frecventa RATB 151059

gogoneata a scris:
Am inteles ca s-a schimbat directorul, ca fostul a fost de vina pentru statul in statii asteptand sa vina autobuz/trolebuz/tramvai, dar vad ca si cu noul nu este nici o diferenta, daca a fost numit tot pe linie de partid ramane la fel ca si pana acum, adica platim abonamente, bilete si degeaba si cand apare este full. Cand o sa functioneze si RATB-ul normal?
Cand autoritatile isi vor insusi "indicatiile pretioase" primite de la FMI si vor organiza concurs pentru ocuparea functiilor de manageri la regiile astea paguboase, zise "gaurile negre" ale economiei romanesti. Si cand se va renunta la numirea pe criterii politice, pe principiul "castiga cine linge mai bine unde trebuie" (vedeti si promovarea lui Crit in AMTB).
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2011 11:34:48    Titlul subiectului: 151089

Ca tot veni vorba de grafice, "noua conducere" si imbunatatirile asteptate o data cu aceasta, joi am vrut sa vizitez santierul de la pasajul Pipera. Dupa o plimbare prin zona centrala, am zis sa iau tramvaiul 5 de la Sf. Gheorghe, pana in zona lucrarilor. Ajunsesem in statie cand tocmai pleca un 5... Mi-am zis "nu-i nimic, las' ca vine altul" si m-am uitat de chestie la ceas, care arata 15:20... Ei, cand credeti ca a venit urmatorul 5? Fix si exact la 16:20... Twisted Evil Mi-am zis ca nu se poate asa ceva, sa astepti atata un tramvai al unei linii importante sau... care credeam ca e importanta, dardaind, in buricul lui decembrie... In timp ce tragea tramvaiul la peron, i-am facut semn vatmanului, "aratandu-i ceasul de la mana" (o bataie pe un ceas fictiv la mana), acesta mi-a "raspuns" aruncand o privire plina de dispret si ceva vorbe "de mangaiere" printre buze pentru timpul petrecut in frig, in statie, alaturi de restul "fraierilor" care asteptau acelasi tramvai... Bineinteles ca si in celelalte statii de pe traseu erau o multime de oameni, vagonul umplandu-se bine pana in Floreasca... Eh, cam asta e importanta cetateanului in ochii RATB, o regie care se vrea moderna, la standardele ridicate pretinse...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2011 15:15:26    Titlul subiectului: 151096

Era frumos sa existe un sistem de afisaj, macar la capetele de linie importante... probabil se intamplase ceva pe linie; sigur n-au venit unul dupa altul mai apoi?
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2011 15:47:38    Titlul subiectului: 151099

Auzi, dar tu chiar crezi ca la vatman i-a convenit ca avea gol de o ora, incat sa ii arati tu ceasul? Nu este treaba ta sa ii arati ceasul la vatman, care sunt mai mult ca sigur ca stia ca are un gol si probabil ca din cauza nervilor ti-a raspuns cum ti-a raspuns.
In momentul actual, numarul de ture care sunt scose la traseu este praf. Toate liniile merg foarte prost din cauza ca soferii/vatmanii nu sunt lasati sa faca mai mult de 170 de ore si si acest lucru a dus la micsorarea parcului circulant, mai ales la schimbul 2.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gogoneata



Data înscrierii: 02/Dec/2011
Ultima vizita: 28/Oct/2012
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Dec 2011 14:28:48    Titlul subiectului: O conducere sub orice critica 151129

Am impresia ca acesti sefi, sefuleti si altii din conducere nu au mai circulat cu mijloacele RATB de cand au ajuns in functie si au lingaii lor. Adica catastrofele cu aere de sefuleti care nu stiu nici pe ce lume sunt, dar s-au vazut numiti politic pe un loc caldut, cu un salariu bunicel si care nu mai coboara din biroul lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 18 Dec 2011 18:30:50    Titlul subiectului: 151132

folkfan a scris:
probabil se intamplase ceva pe linie; sigur n-au venit unul dupa altul mai apoi?

Un singur tramvai 5 era imediat in spatele celui pe care l-am luat eu, apoi urmatorul 5 pe langa care am trecut a fost tocmai pe Armand Calinescu, aproape de Batistei, deci departe de Sf. Gheorghe... Daca ar fi fost sa se intample ceva pe linie, ar fi trebuit sa fie dincolo de Piata Gemenii, altfel ar fi perturbat si circulatia vagoanelor de pe 16, tramvaie care dealtfel veneau regulat, sau ar fi trebuit sa vina mai mult de doua tramvaie unul dupa altul pe 5... Deci clar erau putine vagoane pe traseu, poate chiar doar astea trei...
CRAZY BOY a scris:
Nu este treaba ta sa ii arati ceasul la vatman, care sunt mai mult ca sigur ca stia ca are un gol si probabil ca din cauza nervilor ti-a raspuns cum ti-a raspuns. [...] Toate liniile merg foarte prost din cauza ca soferii/vatmanii nu sunt lasati sa faca mai mult de 170 de ore si si acest lucru a dus la micsorarea parcului circulant, mai ales la schimbul 2.

Corect, nu este treaba mea... Eu am vorbit din postura cetateanului utilizator si platitor al serviciilor RATB-ului, care ingheata in statii iarna si transpira si arata ca iesit de sub dus vara, asteptand tramvaiul/troleul/autobuzul, care bate kilometri pana gaseste in drum un centru de reincarcare carduri (de preferat deschis...), iar daca nu are vreme pentru asa ceva sau nu gaseste, dar totusi trebuie sa ajunga undeva, alege sa se urce in vehicule mergand "pe blat", ca apoi, cand vine controlorul, sa aiba doua variante, ori sa fuga (eventual sa dea doua controlorului ca sa-i dea drumul, desi n-are voie sa te sechestreze), ori sa stea sa i se incaseze amenda, pentru ca oricum pe controlor nu-l priveste ce-i explici, ca n-ai avut unde si cum si ia amenzi de la cine vrea si - mai ales - poate... Asa e, nu este treaba mea, dar "imi pare" ca pe cei a caror treaba ar trebui sa fie ii doare la basca...

Da-o dracului de treaba, cat costa un sistem de urmarire GPS a vehiculelor pe traseu (doar autobuzele au asa ceva si nici toate cred...), niste afisaje electronice in statii, care sa-ti arate cate minute mai ai de rabdat si care, in caz de accidente/avarii pe traseu, sa poata anunta ca tramvaiul de pe linia L are intarziere Z minute sau ca este un accident ceva si nu se stie cat dureaza, asta dupa ce vatmanii au anuntat dispecerii prin statie despre incident, pentru ca acestia din urma sa stie sa seteze corespunzator afisajele ca sa anunte avaria? La metrou se poate anunta ca trenul in directia D vine in M minute, la tramvai nu se poate? Costa o avere un astfel de sistem, seaca fondurile Primariei? Ce naiba, ploiestenii si timisorenii au putut sa monteze niste amarate de afisaje in statii si sa le coreleze cat de cat cu sosirea reala a vehiculelor in locurile respective si bucurestenii nu pot? Credeam ca RATB are pretentiile pe masura mandriei de a fi "cea mai mare regie de transport calatori din tara"...

Am inteles, nu mai au voie vatmanii si soferii sa depaseasca un anumit numar de ore de munca, dar de ce nu se mai angajeaza oameni? Daca nu sunt tramvaie suficiente, de ce nu se mai fabrica? Iata, se creeaza si noi locuri de munca...

Dar da, ai dreptate, ce ma priveste pe mine, nu e treaba mea, exista oameni competenti, care sa se ocupe de toate aceste probleme...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gogoneata



Data înscrierii: 02/Dec/2011
Ultima vizita: 28/Oct/2012
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2011 18:41:08    Titlul subiectului: 151146

Aici ai dreptate, nu este treaba noastra de ce nu sunt mijloace de transport, de ce nu sunt oameni suficienti si altele. Treaba noastra este sa ne cumparam abonamente si sa stam ca prostii in statii, sa ne inghesuim in autobuze,sa le facem salarii mari conducatorilor acestei regii, acestor indivizi care au ajuns intr-un post despre care nu stiu nimic. Panouri in statii se vor monta atunci cand se va ajunge la intelegere cat sa fie parandaratul, cum se imparte si cu ce firme se va colabora.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 25/Noi/2020
Mesaje: 487
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2011 19:40:13    Titlul subiectului: 151147

Azi a fost un trafic de cosmar in Colentina. Se circula bara la bara si asta a afectat orarul troleibuzelor 66 si tramvaielor 21. Statia Obor era azi plina ochi de oameni care au degerat asteptand 21, care nu a venit dupa mai bine de o ora.
Ciudat, 66 a avut o intarziere de doar 10 minute, in rest circuland normal.
Dupa doua ore, cand ambuteiajul s-a sfarsit, tramvaiele liniei 21 veneau unul dupa altul.

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2011 01:41:10    Titlul subiectului: 151255

Din pacate la Obor este o poveste lunga, la orele de varf sunt probleme atat cu tramvaiul 1 cat si cu tramvaiul 21 ! De ce avem aceste probleme ? Care este cauza lor ! Nu am timp acum sa fac o schita dar dau un raspuns foarte simplu ! Cei care vor sa faca stanga sau dreapta in intersectie ! Cei care vin de pe Colentina de exemplu si vor sa faca stanga pe Mihai Bravu blocheaza tramvaiul 21 care vrea sa mearga inainte pe Calea Mosilor, tramvaiul 21 blocheaza la randul lui pe cei care vin dinspre Mihai Bravu (inclusiv tramvaiul 1) si vor sa mearga inainte, care la randul lor ii vor bloca pe cei care vin de pe Mossilor si vor sa faca stanga pe Stefan cel Mare si uite asa se blocheaza tot ! Semaforizarea intersectiei este facuta pentru un anumit numar de masini, dar sunt mult prea multe masini care vor sa faca stanga sau dreapta in intersectia de la Obor ! Cum soferii nu respecta principiul centrului liber al intersectiei si se baga chiar daca nu mai au unde sa treaca blocand liniile de tramvai, care la randul lor vor bloca circulatia in intersectie, asa rezulta ambuteiajul, cu consecintele de rigoare asupra frecventei vehiculelor RATB !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2011 11:38:58    Titlul subiectului: 151267

Pai daca e s-o luam asa, Soseaua Mihai Bravu - Stefan cel Mare n-are voie sa se mai intersecteze cu nimic, cel putin asta am observat eu si pe teren... Cel mai neinsemnat semafor produce haos la orele de varf, asta e... sosea cu 8-10 benzi si uite ce iese...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2011 12:50:39    Titlul subiectului: 151270

Da, mai avem "puncte fierbinti":
Pe Stefan cel Mare la intersectiile cu Lizeanu, cu Calea Floreasca dar mai ales la intersectia cu Calea Dorobantilor (zona denumita Perla), in special datorita celor care vor sa faca stanga de pe Calea Dorobantilor pe Stefan cel Mare, care sunt foarte multi in orele de varf, de multe ori intersectia se blocheaza.

Pe Mihai Bravu avem la intersectia cu Ferdinand si uneori si la intersectia cu Iancului, dar acolo parca nu au mai fost probleme asa mari in orele de varf.

Solutia ar fi niste pasaje la toate aceste intersectii, pentru cei care vor sa mearga inainte pe Stefan cel Mare/Mihai Bravu. Dar cum este criza, si lucrarile la noi merg cu viteza melcului deocamdata cativa ani de acum in colo vom avea aceleasi scene in intersectiile mai sus enumerate in orele de varf !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gogoneata



Data înscrierii: 02/Dec/2011
Ultima vizita: 28/Oct/2012
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2011 17:55:06    Titlul subiectului: 151281

Cred ca cel mai usor, cu costuri minime, ar fi inlocuirea acelora care fac graficele la RATB cu niste persoane care cunosc traficul si care nu stau in birou picior peste picior si se lauda ce treaba buna fac si a celor de la circulatie care sa organizeze mai bine corelarea semafoarelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2011 18:34:17    Titlul subiectului: 151292

A cam fost pus punctul pe i. Dar pornind de la ideea asta, poate ca cei care fac graficele de circulatie ar trebui sa se plimbe timp de o saptamana sau doua cu mijloacele de transport in comun sa isi faca o idee despre problemele cu care se confrunta fiecare linie de transport in comun in parte. Oricum pe cand o sa avem in Bucuresti sistemul de la Ploiesti sau Timisoara, cu afisaje electronice in statii cu timpul aproximativ ramas pana vine in statie vehiculul RATB ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gogoneata



Data înscrierii: 02/Dec/2011
Ultima vizita: 28/Oct/2012
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Dec 2011 14:09:23    Titlul subiectului: 151344

Autobuzele ar trebui sa aiba acest sistem dar nu a functionat in totalitate niciodata cu toate ca in caietul de sarcini era trecut. Mai au putin si le vor casa, dar sistemele de pe ele nu functioneaza cu toate ca au fost platite si exista contracte de mentenanta.
Doar nemtii au recunoscut ca au dat spaga si nu s-a intamplat nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Sâm 24 Dec 2011 15:01:19    Titlul subiectului: 151347

Vezi ca sistemele GPS functioneaza si inca foarte bine. Faptul ca nu exista acele tabele in statii asta este cu totul alceva.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tzily



Data înscrierii: 27/Mai/2010
Ultima vizita: 17/Ian/2012
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Ian 2012 15:13:15    Titlul subiectului: 152104

Eu de ani de zile astept acele afisaje electronice in statii, ca in afara. Nici nu-mi trecea prin minte ca in Ploiesti si Timisoara exista asa ceva si in capitala, unde avem de foarte mult timp GPS-uri in dotare, nu. Magari!
Cu tot traficul asta jegos, macar stie omul ca vine peste 30/60 min si o ia pe jos, decat sa stea sa inghete cu sperante cu tot in statie.

Am citit ca multi ati luat-o logic si dati vina pe trafic, dar sunt linii cum ar fi 40, care nu au pic de trafic in fata, si o frecventa de lucru 10-15 min pe site. Dar de unde... acest tramvai mizerabil respecta programul doar intre ora 7 si 8:30, cand vine chiar mai frecvent decat trebuie. De la ora 9 pana la ora 21, am asteptat un an de zile la Ozana, directia 1 Decembrie - 20+ min sa vina, iar pe sens invers, trece si la 30-40 min dupa amiaza.
Momentan am treaba de la Lia Manoliu spre Unirea, unde programul de asteptare pentru 40/56 este parca un standard de 15 min intre ora 13 si 18. Nici 56 nu mai e ce era odata.
Tot respectul il am pentru liniile 32 si 41, unde n-am stat in viata mea mai mult de 1 min in statie la orele de varf. Oamenii astia n-au timp sa sparga seminte la capat de linie cum fac magarii din depoul Titan. I-am urmarit eu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 17 Ian 2012 15:32:26    Titlul subiectului: 152105

tzily a scris:
Oamenii astia n-au timp sa sparga seminte la capat de linie cum fac magarii din depoul Titan.
Nu generaliza, asta pe de o parte.
Pe de alta parte, vatmanii nu circula de capul lor, ci dupa niste grafice intocmite de superiorii lor.
Daca exista timp "liber" la capatul de linie, vatmanul poate face ce doreste cat timp respecta reglementarile interne si pe cele legale, ori nu am auzit ca mancatul semintelor sa fie interzis...
Alta mi se pare ca e problema la RATB (dar si ala alte societati de transport): o ruptura intre factorii de decizie si beneficiarii serviciului de transport sau o nepermis de mare latenta intre manifestarea unui fenomen gen crestere a cererii pe un traseu sau tronson si luarea deciziei si apoi implementarea ei privind suplimentarea capacitatii de transport sau lipsa de corelarea a ofertei cu cererea de transport, in sensul (dau un exemplu concret din Buzau) ca autobuzele circula la acelasi interval intre ele, desi evident la orele de varf cererea e mai mare si se circula inghesuit, in timp ce in afara orelor de varf acelasi autobuze se plimba goale... si enerveaza faptul ca exista solutii, dar nu pare sa le pese, pe de o parte au avut autobuze articulate la care au renuntat, pe de alta graficele actuale sunt destul de lejere, daca ar vrea ar putea sa "forteze" si sa reduca intervalele la orele de varf macar cu 5 minute...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2019
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2012 21:22:29    Titlul subiectului: 152173

Va pot garanta eu ce se poate respecat intervalul de succedare intre vehiculele RATB cu o singura conditie, ca numarul de masini mici care circula in Bucuresti sa se reduca, pentru ca ele incurca transportul in comun.
Exemple: cei care merg pe linia de tramvai sau care opresc in statiile autobuzelor/troleibuzelor, asa vom putea sa utilizam si autobuze/troleibuze articulate cum s-a mai vorbit pe forum
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Mar 2012 16:12:51    Titlul subiectului: 153976

Are cineva idee care este orarul liniei 254? Nu de alta, dar de cand s-a infiintat, pe situl RATB nu a aparut nimic...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community