Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole de presa privind metroul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 10 Iun 2011 18:50:37    Titlul subiectului: 144511

Desi nu faca parte tocmai din aceasta categorie, este o initiativa buna la adresa copiilor:

"Ana Anton
Sunt inv. Anton Ana de la Scoala cu clasele I-VIII Bertea, jud. Prahova. In data de 12 iunie 2011 voi organiza o excursie la Bucuresti, cu elevi ai scolii din clasele I si a II-a.
Deoarece n-au avut posibilitatea sa vada si sa mearga , in realitate, cu metroul, v-as ruga sa ne facilitati o plimbare gratuita cu metroul (dus-intors).
D-l Mihaita Enache v-a contactat in numele meu, deoarece, fara sa vreau, am trimis e-mail pe adresa lui, crezand ca e adresa Metrorex-ului.
Va multumesc pentru intelegere!
Ana Anton
Stimata doamna Ana Anton,
Apreciem interesul dumneavoastra pentru metroul bucurestean si va transmitem acordul Metrorex pentru ziua de 12 iunie 2011, incepand cu orele 09:00.
Considerand foarte importanta implicarea copiilor in viata de zi cu zi a comunitatii precum si prezentarea unui mijloc de transport atat de important cum este metroul, va propunem sa facem impreuna aceasta calatorie, astfel:
- vizita la Dispeceratul Central, unde copii vor face cunostinta cu cei care le ofera siguranta calatoriei si unde li se vor dezvalui aspecte palpitante din incinta dispeceratului si din misterele tunelelor;
- calatorie pe ruta Piata Unirii - Republica si retur, cu escala in Statia Titan pentru a admira si intelege unicitatea arhitectonica a acestei constructii.
Convinsi fiind ca astfel de excursii de documentare vor deveni adevarate instrumente de sensibilizare a copiilor fata de toate lucrurile importante care ii inconjoara, va dorim calatorie placuta, si cine stie, poate vreunul dintre copii va conduce candva un metrou.
Va dorim mult succes!
Cu multa consideratie,
DIRECTOR GENERAL,
Ing. Gheorghe Udriște
Data: 6.06.2011
"

Sursa: www.metrorex.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Iul 2011 17:10:13    Titlul subiectului: 145307

Vesti buuune ne anunta ministrul transporturilor, Anca Boagiu. In 10 ani o sa avem 65 de statii noi de metrou Laughing Laughing Laughing
Articolul se gaseste aici, dupa care propun sa revenim cu picioarele pe pamant Razz

Citat:
Anca Boagiu: Capitala va avea 65 de stații de metrou noi în 10 ani

Metrorex a inaugurat vineri două stații noi de metrou, Jiului și Bazilescu, prin care este extinsă Magistrala 4. Investiția este estimată la 72,5 milioane euro, din fonduri de la buget, iar în următorii doi ani se preconizează că se vor finaliza alte două stații pe aceeași Magistrală.

“Sper să renunțăm la politica prin care începem mii de lucrări fără a le termina și vrem să demonstrăm că suntem în perioada recuperării întârzierilor. Intenționăm ca, în următorii 10 ani, să inaugurăm alte 65 de stații noi de metrou, cu o investiție de 8,5 miliarde euro”, a declarat ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Anca Boagiu, cu ocazia inaugurării celor două stații.
Construcția a 65 de noi stații de metrou în următorii 10 ani nu este deloc un proiect fantezist, susține directorul Metrorex, Gheorghe Udriște, contactat de Money.ro. Mai ales dacă există bani și constructori serioși. „Și există. Avem o linie de credit de la Banca Europeană pentru Investiții și de la Guvernul Japoniei în valoare de două miliarde de euro iar constructorii care au realizat cele două stații de metrou deschise azi(Bazilescu și Jiului) au dovedit că se poate. Au realizat lucrări de aproape 100 de milioane de euro în doar șase luni. La nivelul acesta se poate lucra, în același timp, la mai multe stații”, a arătat Udriște. Potrivit acestuia lucările la noua linie de metrou Otopeni vor începe la sfârșitul anului viitor.

Lucrările la cele două stații au fost începute în 1986-1987. Lucrările de structură a tunelelor și a celor două stații aferente au fost finalizate în partea a doua a anului 2010, iar lucrările privind finisajele și montajul echipamentelor au început în cursul lunii ianuarie 2011.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Dum 03 Iul 2011 10:04:29    Titlul subiectului: 145380

Mai nou, cinema-ul s-a mutat la metrou: in statia PV1, pe peronul spre Piata Romana, a fost montat un proiector care proiecteaza mini-filme pe un panou-ecran montat pe coloanele de sustinere.
Din cate am inteles, este vorba de campania de lansare a berii Grolsch.

"Este vorba de campania de lansare a berii Grolsch , marca a Ursus Breweries, parte a grupului SAB Miller si semnata Arsenoaiei & Matasel si Mercury360. Aceasta incearca sa se faca cunoscuta pe piata ca Proud Sponsor of the Experimentalists..
In ce consta campania Grolsch?
Primo – Cinema-ul s-a mutat la metrou!
Intre 23 iunie si 23 iulie, Grolsch te invita sa-ti faci drum la Piata Victoriei , mai exact pe peronul metroului spre Romana te asteapta o selectie delicioasa de scurt-metraje alese.
sursa
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Patrik



Data înscrierii: 23/Aug/2011
Ultima vizita: 12/Dec/2012
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Aug 2011 21:57:53    Titlul subiectului: 147884

Cum va arăta metroul în 2030, după investiții de 8,5 miliarde de euro. Plus: triunghiul de căi ferate subterane care vor traversa Bucureștiul

"Ziarul Financiar prezintă pentru prima dată harta metroului bucureștean în 2030, cel mai ambițios proiect de dezvoltare urbană din România. Pentru prima dată este dat publicității proiectul de traversare subterană a Bucureștiului de trei linii de cale ferată subterană care vor lega, într-un triunghi, Gara de Nord de Gara de Obor și Gara Progresul.

În urma unor investiții totale de 8,5 miliarde de euro, harta metroului din București va semăna din ce în ce mai mult cu cea a unei capitale europene precum Paris sau Bruxelles. Deocamdată Metro­rex, compania din subordinea Ministerului Transporturilor care se ocupă de rețeaua de transport subteran din București, nu are ca surse de finanțare sigure decât 2 miliarde de euro, însă directorul Gheorghe Udriște susține că nu vor exista "nebuni" care să spună că nu vor mai da bani la metrou, având în vedere necesitatea sa.

Rețeaua de metrou din București, compusă în prezent din patru magistrale, va avea în următoarele două decenii încă cinci linii noi, precum și extinderi ale magistralelor deja existente, potrivit directorului Metrorex, Gheorghe Udriște.
Liniile de metrou care ar putea brăzda Bucureștiul peste 20 de ani ar putea fi Magistrala 4 Gara de Nord-Gara Progresul, al cărei cost se ridică la 950 de milioane de euro, Magistrala 5 Drumul Taberei-Pantelimon (1,7 miliarde de euro), Magistrala 6 Otopeni-1 Mai (850 de milioane de euro), Magistrala Bragadiru-Voluntari (1,9 miliarde de euro), precum și semi-inelul de sud (1,3 miliarde de euro), acesta din urmă asigurând conexiunea între stațiile Dristor și Crângași prin partea de sud și sud-vest a orașului.

Alte investiții în valoare de 1,84 miliarde de euro vizează prelungirea liniilor deja existente, pe rutele Păcii-Linia de Centură Vest (250 de milioane de euro), Laminorului-Mogoșoaia (290 de milioane de euro), Pipera-Tunari (650 de milioane de euro), Pantelimon-Cernica (250 de milioane de euro) și Ghencea-Domnești (400 de milioane de euro).

Singurele care au însă finanțare, chiar și parțial, sunt Magistrala 5 Drumul Taberei-Pantelimon (lucrările la tronsonul Râul Doamnei-Universitate, care va costa 215 milioane de euro se află în derulare), prelungirea magistralei 4 cu încă două stații, Laminorului și Lac Străulești, dar și linia ce leagă Bucureștii Noi de Aeroportul Otopeni, pentru care Metrorex are 320 de milioane de euro de la Banca Japoneză pentru Cooperare Internațională (JICA), din totalul necesar de 850 de milioane de euro. "După 1990, s-au pus în funcțiune 11 stații. S-au schimbat lucrurile, până acum s-au dat cu țârâita banii. Nu cred că vor fi nebuni care să spună că nu mai dau bani la metrou", a declarat Udriște într-un interviu pentru Ziarul Financiar.

Un alt proiect care ar putea decongestiona traficul din București, dar care nu are încă finanțare, este "triunghiul" de căi ferate subterane ce ar urma să unească Gara de Nord, Gara Obor și Gara Progresul. "Proiectul este cuprins în strategia de transport urban a Bucureștiului", spune Udriște.

Metrorex caută investitori privați pentru PPP-uri

Chiar dacă pentru celelalte magistrale pe care Metrorex le are în plan nu există încă surse de finanțare, Ministerul Transporturilor caută soluții, una dintre ele fiind formula partene­riatului public-privat (PPP), care până acum însă nu a avut succes în România. Un exemplu de astfel de parteneriat ar putea fi magistrala 7 Bragadiru-Voluntari, care s-a numărat printre proiectele prezentate de ministrul transportu­rilor Anca Boagiu într-o vizită de lucru în China, ce a avut loc săptămâna trecută.

"Tot ce pot să confirm este că pe lista de proiecte (prezentate în China) a fost și cel care vizează Magistrala 7 Bragadiru-Voluntari. În ceea ce privește metroul nu cred că este momentul să se stabilească ceva concret pentru că noi suntem în etapa în care demarăm studiul de fezabilitate și fundamentare a proiectului de parteneriat public-privat. Numai în momentul în care ai toate elementele de costuri ale acestui proiect poți să și stai de vorbă cu cineva. Cred că prezentarea (proiectului liniei 7 în China - n.red.) a stârnit interes, deși concluzii au fost la final doar pentru cele rutiere. Am avut un soi de dezamăgire, însă putem discuta peste un an de zile să vedem dacă sunt amatori sau nu", spune Udriște. Magistrala construită în PPP nu va concura cu niciun tip de transport în comun din Capitală, însă partenerul privat își va putea alege nivelul tarifelor în funcție de perioada în care intenționează să își recupereze investiția. Mai mult, Udriște afirmă că deși în alte capitale europene practica PPP-ului este frecvent utilizată, experiența "de acolo nu poate fi copiată la București". Potrivit estimărilor directorului de la Metrorex, abia în partea a doua a anului viitor vor putea începe negocieri în adevăratul sens al cuvântului cu potențiali investitori pentru construirea liniei Bragadiru-Voluntari.

Primele lucrări la stații care nu au fost începute înainte de '90

La începutul lunii iulie, Metrorex a inaugurat două noi stații de metrou de pe magistrala 4 Gara de Nord-Lac Străulești, și anume Jiului și Parc Bazilescu, în urma unei investiții de 72,5 milioane de euro. La acea dată, ministrul Anca Boagiu anunța că în următorii zece ani rețeaua de metrou din București se va îmbogăți cu încă 65 de stații, în condițiile în care în prezent are 51 de stații și circa 70 de kilometri.

Deocamdată singurele lucrări în derulare sunt pe magistrala 5 Râul Doamnei-Eroilor, cu o valoare de 215 milioane de euro fără TVA, tronsonul fiind construit de firmele Astaldi (Italia), FCC Construccion (Spania), Delta ACM (România) și AB Construct (România). "La Drumul Taberei-Eroilor avem întâlniri săptămânale în care discutăm stadiul proiec­tului. Mai sunt câteva «mărunțișuri» de rezolvat privind soluția de traseu, detalii privind organizarea de șantier, devierea circulației. De asemenea se fac foraje geofizice pentru a vedea care e structura terenului. Organizarea de șantier este în stadiu avansat la stațiile Brâncuși și la Răzoare și ne facem ultimele socoteli în legătură cu exproprierile. Cred că în septem­brie vom începe lucrările «grele»", explică Udriște.

De asemenea, la stația și depoul Valea Ialomiței, construită de germanii de la Max Boegl pentru suma de 56 de milioane de euro, lucrările sunt la început. "La Valea Ialomiței suntem în stadiu avansat de pregătire, e mai ușor acolo pentru că e un singur punct de lucru al unui singur contractor care lucrează doar pe domeniul public și nu și pe cel privat", spune Udriște.


Subvenția acoperă 60% din taxa de călătorie

Metrorex a majorat în prima parte a lunii august prețurile biletelor și abonamentelor, cea mai mare creștere, de o treime, fiind în cazul cartelelor cu două călătorii, al căror preț a fost majorat de la trei la patru lei. "Politica noastră vizează încurajarea acelor călători care își cumpără titluri în mod regulat și de asemenea care cumpără mai multe călătorii. Spre exemplu, la abonamente e avantajos pentru noi, deoarece primim banii în avans, dar și pentru client pentru că știe că timp de o lună folosește fără probleme rețeaua de metrou", spune Udriște.

Metrorex a primit anul trecut o subvenție de 349 milioane de lei (82,9 milioane de euro), iar aceasta acoperă circa 60% din taxa de călătorie. "Dacă nu s-ar primi această sub­venție, costul pentru călători ar fi de trei ori mai mare decât este acum", a afirmat Udriște. Și pentru 2011 Metrorex va primi o sumă similară celei de anul trecut drept subvenție, deși directorul susține că instituția ar fi trebuit să primească mai mult, având în vedere cele două stații de metrou din Bucureștii Noi ce au fost inaugurate la începutul lunii iulie.

Metrorex a consemnat în anul 2009 afaceri de 94,9 milioane de euro, potrivit Ministerului Finanțelor, iar Udriște susține că încasările din legitimații de călătorie generează 35% din totalul afacerilor, în timp ce alte 5 procente vin din contracte de publicitate sau contracte de închiriere a spațiilor comerciale. 60% este subvenția primită de la bugetul de stat.


Traficul a crescut cu 1% în primul semestru

Deși tarifele au mai fost majorate în luna septembrie a anului trecut, traficul la metrou nu a scăzut. "În primele șase luni procentul de creștere este de 1% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Transportăm circa 630.000 de oameni zilnic de luni până vineri și 250.000 de persoane sâmbăta și duminica în perioada de toamnă, iarnă și primăvară. Vara, numărul scade cu circa 15%."

Cu alte cuvinte, în primele șase luni ale anului Metrorex a transportat circa 98,5 milioane de călători (se ia în calcul numărul de validări ale cartelelor de călătorie la aparatele de metrou), potrivit calculelor ZF. În timp ce rețeaua de metrou din București, cu o lungime de 70 de kilometri, reprezintă aproximativ 4% din lungimea întregii rețele de transport public din București, peste 25% din totalul călătorilor care folosesc mijloacele de transport în comun din București circulă cu metroul. "Ca număr de persoane care folosesc metroul, în general depășim de peste trei ori numărul de călători de la calea ferată", explică Udriște. Astfel, CFR Călători a transportat în 2010 57,7 milioane de călători, potrivit informațiilor remise de CFR Călători. Pe de altă parte, Metrorex a transpor­tat anul trecut 177 de milioane de călători.

Gheorghe Udriște (63 de ani)

A absolvit Institutul Politehnic din București, Facultatea de Energetică.

Începând cu 1978 a lucrat la Metrorex, unde a ocupat diferite funcții de conducere, inclusiv pe cea de director general între 1997 și 2001.

Din 2001 până în 2008 a lucrat în cadrul Primăriei Capitalei, la Direcția Generală de Infrastructură și Servicii Publice.

În 2009, revine la conducerea Metrorex.

Ce spune directorul Metrorex despre:

Transportul de noapte:

Este exclus pentru că noi noaptea lucrăm în zonele în care ziua nu se poate lucra, adică pe linii. Ar fi inutil să mergi noaptea cu metroul când orașul nu este acoperit integral de magistrale de metrou.

Managementul privat la companii de stat:

O idee bună dacă se va găsi un manager privat care să accepte 1.000 de euro pe lună și să nu aibă niciun mijloc de a-și pune în aplicare idei proprii. Pe salariile actuale cu siguranță nu va avea succes.

Contractul de mentenanță cu francezii de la Alstom:

Până la finalul lui august cred că vom ajunge la o înțelegere favorabilă ambilor parteneri. Trebuie să plătim datorii de 135 mil. lei din anii 2009-2010 și probabil vom face un credit de trezorerie de la Ministerul Finanțelor. O firmă privată ține în spate o firmă a statului. E normal?

Personalul de la Metrorex:

Acum avem 4.250 de angajați, dar ar mai trebui 100-150 de oameni pentru a putea lucra lejer. Personalul e deficitar, din acest motiv am cumpărat automate, am trecut la o circulație simplificată pe trenurile noi, cu un singur mecanic, am pus în funcțiune noi stații fără personal suplimentar.

Autoritatea Metropolitană de Transport:

Operatorii Metrorex și RATB rămân separați sub autoritățile Ministerului Transporturilor, respectiv a Primăriei Capitalei. Autoritatea va avea un rol important în ceea ce privește reglementarea și politica tarifară, pentru că una din intenții este introducerea unui tarif unic.

Facilitarea accesului călătorilor:

Avem un program de investiții pentru montajul de lifturi în toate stațiile. Până în toamnă 40 de lifturi vor fi puse în funcțiune. Costurile sunt de 3-4 ori mai mari decât dacă am fi montat de la început lifturi.

Achiziția de noi trenuri:

Câștigătorul licitației pentru cumpărarea a 16 noi trenuri va fi anunțat în cursul săptămânii acesteia. (Firmele participante sunt CAF din Spania și Bombardier din Canada, cu oferte de 97, respectiv 107 milioane de euro - n. red.)

Cele mai utilizate titluri de călătorie la Metrorex

Abonament cu 62 de călătorii: 150.000

Cartelă de 10 călătorii: 130.500

Cartelă de 2 călătorii: 60.000

Notă: Cifrele se referă la titlurile de călătorie introduse în validatoarele de la metrou în data de 17 august 2011.

Estimări privind costurile extinderii rețelei de metrou din București

Magistrale viitoare:

M4 Gara de Nord - Gara Progresul: 950 mil. euro

M5 Drumul Taberei - Pantelimon: 1,7 mld. euro

M6 1 Mai - Otopeni: 850 mil. euro

M7 Bragadiru - Voluntari: 1,9 mld. euro

Semi-inelul de sud: 1,3 mld. euro

Extensii la rețeaua existentă:

Păcii-Linia de Centură Vest: 250 mil. euro

Laminorului - Mogoșoaia: 290 mil. euro

Pipera - Tunari: 650 mil. euro

Pantelimon - Cernica: 250 mil. euro

Ghencea - Domnești: 400 mil. euro"


sursa: http://www.zf.ro/companii/cum-va-arata-metroul-in-2030-dupa-investitii-de-8-5-miliarde-de-euro-plus-triunghiul-de-cai-ferate-subterane-care-vor-traversa-bucurestiul-8642491
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Patrik



Data înscrierii: 23/Aug/2011
Ultima vizita: 12/Dec/2012
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Aug 2011 18:14:43    Titlul subiectului: 147931

Metrorex a renegociat contractul cu Alstom. Costurile cu mentenanța, reduse cu 34%

Citat:
Metrorex și Alstom au convenit în urma unor mai multe luni de negocieri ca operatorul rețelei de metrou să nu plătească penalități de 20,6 milioane lei aferente datoriilor din perioada 2007-2010 și să reducă semnificativ costurile pentru lucrările de mentenanță efectuate de compania franceză.

"Metrorex a încheiat negocierile cu Alstom referitoare la contractul de mentenanță. Una dintre modificări este aceea că prețul a fost redus cu 30% pentru anul 2011 și cu 34% raportat la toată perioada contractuală rămasă, până în anul 2018. De asemenea, s-a obținut eliminarea penalităților de întârziere la plată acumulate de Metrorex, în sumă de 20,6 milioane lei, din cauza achitării cu întârziere a serviciilor de mentenanță prestate și recepționate pentru perioada 2007-2010", au declarat pentru MEDIAFAX surse din Metrorex.

O altă modificare adusă contractului vizează suprapunerea anilor contractuali peste anii calendaristici începând cu 1 ianuarie 2011. Până acum, anul contractual începea la1 iulie și se încheia la 30 iunie anul viitor.

Modificările au fost incluse într-un act adițional la contract și trebuie aprobate de Guvern, însă vor fi puse în aplicare numai cu condiția ca Metrorex să plătească datoriile pentru serviciile prestate de Alstom în intervalul august-decembrie 2009 și august-decembrie 2010.

În primăvara acestui an, directorul general al Metrorex Gheorghe Udriște a declarat că dacă nu se va ajunge la o înțelegere privind scăderea costurilor contractul cu grupul francez ar putea fi reziliat.

Alstom Transport România, subsidiara companiei franceze Alstom, are un contract de 240 milioane de euro cu Metrorex, încheiat în 2003, cu o durată de 15 ani, pentru asigurarea serviciilor de mentenanță a trenurilor de metrou. Anual sunt încheiate acte adiționale prin care se stabilește costul prestațiilor.


sursa: http://www.zf.ro/companii/metrorex-a-renegociat-contractul-cu-alstom-costurile-cu-mentenanta-reduse-cu-34-8657878
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Aug 2011 12:38:53    Titlul subiectului: 147973

Iata de ce sunt impotriva scumpirii calatoriei. Adica noi trebuie sa ii platim pe unii care fac afaceri pe banii nostri publici ? Iata cum se capuseaza Metrorex-ul si implicit portofelele noastre. Ce mai spun acum cei care imbratiseaza teza scumpirii calatoriri ? (Probabil au cunostiinte in randul celor care capuseaza metrorex-ul si castiga si ei un ban Very Happy )

Articolul se gaseste aici
Citat:
Metrorex cumpără energie electrică la preț dublu

Aici sunt banii dumneavoastă! Metrorex cumpără energie de la o firmă de apartament, cu 3 angajați, la un preț dublu față de cel de pe piața liberă. Profitul firmei de apartament: 6 milioane de euro. Asta în condițiile în care, de curând călătoria cu metroul bucureștean s-a scumpit cu până la 30%.

Metrorex primește energie electrică de la Hidroelectrica, însă nu direct, ci printr-un intermediar numit Petprod. Firma are doar trei angajați și aparține omului de afaceri Jack Cutișteanu, despre care presa spune că ar fi un apropiat al principalului partid aflat la guvernământ.

În timp ce Hidroelectrica vinde către alte instituții ale statului cu 112 lei un MegaWatt, iar pe piața liberă prețul este de 156 de lei, Metrorex plătește către firma lui Cutișteanu 303 lei pentru un MegaWatt. Așadar, profitul firmei de apartament ajunge la 6 milioane de euro.

"Ce știu e că metroul a ieșit pe piață să cumpere și n-a primit", a spus Mircea Toader, deputat PDL.

"Hidorelectrica vinde direct în defavoarea statului. Paguba e de un sfert de milion de euro. Toți băieții aceștia deștepți costă țara un sfert de milion de euro pe an. De fiecare dată când bagă o cartelă la metrou sau aprinde lampa plătesc cu 22% în plus", a declarat Răzvan Orășanu, fostul șef AVAS.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 02 Sep 2011 12:54:42    Titlul subiectului: 148217

Din ciclul celor 1001 de nopti, o noua poveste:

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-metrorex-adevarul-investitii_0_547145506.html

"Peste 4 miliarde de lei vor fi investite în extinderea și modernizarea rețelei Metrorex

2 septembrie 2011

Autor: Olivia Tulbure

Instituția va reglementa serviciile de transport public în regiune

Potrivit programului de investiții al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, până la finalul anului 2014, Metrorex va investi sume uriașe de bani în facilitățile pentru persoanele cu dizabilități, dar și în achiziții de trenuri noi și extinderea rețelei.

În tronsonul Râul Doamnei (Drumul Taberei) - Hașdeu (Universitate) de pe Magistrala 5 (Pantelimon - Universitate- Drumul Taberei), cele nouă stații de metrou și 6,2 kilometri de tunel, Metrorex va investi 1,64 miliarde de lei. Stația și depoul Valea Ialomiței de pe aceeași magistrală va copsta compania 390,46 milioane de lei. Alte 1,19 miliarde vor fi folosite pentru cumărarea a 37 de trenuri noi pentru echiparea noilor magistrale, investiție programată pentru 2015.

Aproape 760 de milioane de lei vor fi folosiți pentru finalizarea Magistralei 4, prin tronsonul Parc Bazilescu - Străulești, unde va fi construit și un depou multimodal, în 2014. Cinci platform înclinate și 76 de lifturi pentru persoanele cu dizabilități vor fi construite cu 84,60 de milioane de lei. Peste 170 de milioane de lei vor fi investiți în modernizarea sub-stațiilor electrice de pe Magistralele 1 și 3 de metrou, obiective ce au termen de finalizare în 2012. În planul Metrorex intră și construcția Magistralei 6 care va face legătura cu Aeroportul Internațional Henri Coandă și București, dar și a Magistralei 7, între cartierele Rahova și Colentina."


S-am-ncalaecat p-o sa si v-am spus inca o poveste... Twisted Evil

Cum o fi aia "depou multimodal" ?!? Rolling Eyes
Un depou comun metrou/tramvaie/troleibuz sau ceva de genul?!? Or vrea sa relocheze depoul Bucurestii Noi ?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Sep 2011 17:37:42    Titlul subiectului: 148223

Draga prietene, inca nu te-ai obisnuit cu faptul ca mai toate articolele de presa trebuie mai intai traduse din 'pasareste' in romaneste?
Fac eu benevol de data aceasta traducerea:
'Langa' depou se va construi un nod intermodal ce consta dintr-o parcare 'Park & Ride' ce va permite sa-ti lasi masina la portile orasului si sa-ti continui calatoria cu metroul...
P.S
Nici eu nu ma injosesc sa calatoresc cu mini-duba, dar nu toata lumea isi permite acest 'lux'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Sep 2011 09:34:08    Titlul subiectului: 148290

Ha ! Ha ! Ha ! Depoul "Straulesti" va avea 6 linii !! . Si cand te gandesti ca trebuie sa adaposteasca metrourile a doua magistrale - si nu scurte ! ( M 4 si M 6 ) ( M 4 prelungit pana la "Giurgiului / Jilava, evident ) si un M 6 care cert nu se va opri la Gara de Nord.
Apoi depoul va fi dotat cu un Stadion "Multimodal" Very Happy Shocked cu pista de atletism de 10.000 locuri. Al cui o fi si ce competitii se vor organiza ? Cupa "depourilor Metrorex contra depouri tramvaie" la biatlon ?
Dar va las in compania celor de la Click.
A, da, uitasem, baietii in Ianuarie 2012 se apuca de treaba !


"Parcare și stadion făcute pe maidan
Construcțiile vor fi ridicate de Ministerul Transporturilor, la capătul stației de metrou Străulești. Lucrările încep în ianuarie 2012

de Adrian Popescu

Parcare pe trei niveluri, cu spații verzi pe acoperiș. Autogară și peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în stația de metrou, iar deasupra un stadion de fotbal. Așa va arăta zona Străulești peste doi ani.
Lângă stadion va fi amenajată o parcare supraterană cu trei niveluri


La margine de București, pe malul Lacului Străulești, Ministerul Transporturilor va realiza un experiment fără precedent.

Pe malul lacului, pe locul fostei baze sportive, acum devenită teren viran, va apărea - în subteran - stația de metrou Străulești, care va fi gândită sub formă de depou cu șase peroane.
La ieșirea din stație, va fi ridicată o parcare supraterană cu trei niveluri, care la parter va avea o autogară. Deasupra stației va fi amenajat un stadion al Metrorex cu 10.000 de locuri.


Stația de metrou Străulești va avea deasupra un stadion cu 10.000 de locuri

„Va fi prima zonă special gândită pentru a permite celor din provincie să nu mai intre cu mașinile în Capitală. Descongestionăm astfel traficul", ne-a declarat directorul Metrorex, Gheorghe Udriște.

În premieră, pe laturile stației-depou vor fi peroane cu locuri de parcare, astfel încât călătorii să se poată transborda fără a ieși la suprafață.

Licitația pentru stabilirea constructorului va fi organizată luna viitoare. În prezent, magistrala 4 are șase stații: Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivița, 1 Mai, Pajura și Parc Bazilescu.

Odată cu finalizarea ultimelor două stații, Laminorului și Lac Străulești, lungimea traseului va fi de 7,8 km, cu o capacitate de transport estimată la 50.000 de persoane.

Stația de metrou va avea șase peroane



Investiția pentru stația Străulești, stadion și parcarea pe trei niveluri este estimată la 298 milioane de euro.

Lângă cele șase peroane ale stației vor fi amenajate două peroane cu parcări în spic.

Parcarea supraterană situată deasupra intrării în metrou va avea 200 de locuri dispuse pe trei niveluri.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Sep 2011 13:04:42    Titlul subiectului: 148302

Stati putin ca nu inteleg niste notiuni. Deci nu va fi depou, ci statie cu 6 peroane? Si cum adica parcare in spic langa peron? Adica o sa platesti deodata si parcarea si intrarea la metrou? Ma depaseste proiectul asta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 09/Apr/2024
Mesaje: 84
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Mar 06 Sep 2011 14:11:34    Titlul subiectului: 148307

Pai ma gandesc ca depoul va fi si pentru M6, deci s-ar justifica pe deplin atatea peroane dupa ce va fi gata magistrala 6. Ce bine ar fi sa se circule si la noi zeiss ca-n strainatate, sa stii sigur de la ce peron pleaca, ora exacta si sa nu se creeze incurcaturi.
Deocamdata visele astea sunt doar pe teava, nici macar la stadiul de proiect. Asa ca nu m-as increde in balariile presei de scandal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Sep 2011 14:40:54    Titlul subiectului: 148310

M 6 n-are nici o legatura cu Straulestiul, numai depoul, n-o sa vezi la Straulesti nici un metrou de M 6, niciodata. Nu inteleg la ce-ti trebuie 6 peroane de plecari / sosiri ? Si oricum la Straulesti iti trebuie un depou "mai consistent" decat cu 6 linii / 6 trenuri de metrou, ca mai multe nu incap, stadionul mai departe este marginit de un lac unde nu cred ca vor construi depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Sep 2011 07:28:22    Titlul subiectului: 148320

Nu inteleg. Va fi doar un depou, si ai de ales intre 6 peroane de unde sa iei metroul intr-o singura directie? Sau va fi si o statie separata de depou, normala, cu doua peroane? Ziceti ca e din Click articolul? Baietii sigur au multe elemente lipsa din toata povestea... Nu vad de ce ar incurca pe oameni asa de mult cu 6 linii aiurea, mai ales ca zona nu este deloc intens circulata. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Sep 2011 08:46:53    Titlul subiectului: 148321

Articolul este scris ca deobicei "in 2 peri". Sa ma explic ( sa reiau ). Depoul de la Straulesti trebuie sa faca fata la 2 magistrale de metrou, respectiv M 4 si M 6. In prima faza ele vor fi astfel :
M 4 - Lac Straulesti - GdN 2
M 6 - Aeroport Otopeni - GdN 2
Raportat la lungimea magistralelor / frecventa de circulatoie ( aproximativ 1 metrou / 7 - 8 minute ) rezulta ca pentru M 4 avem nevoie de vreo 7 metrouri ( pe putin ) iar pentru M 6 de vreo 16 metrouri - in total 23 - 24 metrouri.
Din declaratia de intentie a Metrorexului fara echivoc cum ca la Straulesti se va construi depou pentru ambele magistrale rezulta urmatoarele :
La GdN 2 exista 2 linii de stocare independente de liniile curente
La GdN 1 exista 2 linii de stocare ( pentru M 4 ) independente de liniile de stocare.
Se presupune ca la Otopeni se va amenaja o parcare cu cel putin 4 linii,.
Se presupune ca - luindu-ne dupa noul 'trend' de la M 5 pe parcursul lui M 6 vor fi pe putin inca 3 - 4 linii de stocare.
Rezulta de aici ca la "Straulesti" vor trebui sa incapa pe putin 12 - 14 metrouri.
in ceea ce priveste "Complexul Straulesti" el va trebui sa arate ca si Complexul "Valea Ialomitei" de pe M 5 sau daca vreti ca si Complexul "Berceni" de pe M 2, cu precizarea in cazul ultimului ca s-a renuntat la peroanele pe partea dreapta in favoarea unui peron central cu plecare directa in cursa fara rebrusare.



Straulesti.jpg
 Descriere:
Depoul si Statia Straulesti - ipoteza de lucru.
 Mărime fișier:  33.01 kb
 Vizualizat:  de 13021 ori

Straulesti.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2011 11:17:43    Titlul subiectului: 150308

Un citat din articolul ce poate fi regasit pe site-ul Metrorex, cu ocazia implinirii 32 de ani de existenta a metroului Bucuresti:

Asadar, politica Metrorex este aceea de extindere a retelei de metrou, sistem cu parametri si caracteristici de capacitate si viteza superioare care sa fie in masura sa preia traficul actual si pe cel previzibil pe directiile majore ale cererii de transport:
- Linia 4 de metrou, intr-un orizont apropiat, va fi extinsa cu inca doua statii: Laminorului si Lac Straulesti, iar in viitorul nu prea indepartat cu tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul;
- Linia 5 de Metrou: Drumul Taberei – Universitate – Pantelimon.
- Linia 6 de Metrou: legatura retelei de metrou a Municipiului Bucuresti cu Aeroportul Henri Coanda Otopeni pe traseul Gara de Nord – 1 Mai – Aeroportul Henri Coanda Otopeni.
- Linia 7 de Metrou: Bragadiru – Rahova – Piata Unirii – Mosilor – Obor – Colentina – Voluntari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2011 18:35:35    Titlul subiectului: 151545

Metroul va circula in noaptea dintre ani. Articolul se gaseste aici

Citat:
Metroul circulă în noaptea de Revelion

Metrorex S.A. a anunțat că va pune la dispoziția bucureștenilor mai multe trenuri, ale căror succesiune depinde de magistrala pe care circulă.
Metrourile între 31 decembrie 2011 și 2 ianuarie 2012 vor circula conform programului de sărbători, respectiv: pe linia M1 (Republica-Dristor 2) și linia M3 (Anghel Saligny-Preciziei), la un interval de 9-10 minute; pe tronsonul comun al liniilor M1 și M3 (Dristor 1-Eroilor) vor circula la un interval de 4-5 minute; pe lunia M2 (Berceni-Pipera) la un interval de 8-10 minute, iar pe linia M4 (Gara de Nord-Parcul Bazilescu) la un interval de 8-9 minute.
În noaptea de Revelion, metroul va circula la un interval de 20 de minute, întreaga noapte. “În funcție de numărul călătorilor înregistrați, Metrorex va introduce trenuri suplimentare pentru micșorarea intervalului de succesiune dintre trenuri”, precizează compania.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Ian 2012 07:12:19    Titlul subiectului: 151557

De unde se deduce ca sunt mai putini calatori pe M1 sau M3 decat pe "ciotul" M4.. Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Ian 2012 13:33:01    Titlul subiectului: 151565

Risipa cat cuprinde. M 1 trebuia sa circule la interval de 20 minute iar M 3 "rupt" in 2 bucati, nu mai spun in care, ca se cunoaste.
Tot la fel pentru M 4 - era necesar un singur metrou care sa faca naveta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Ian 2012 17:54:21    Titlul subiectului: 151572

Puschea pe limba Very Happy . Nu mai vreau sa aud de fragmentari pentru M3, nici macar in astfel de momente. Si asa in dimineata acasta am "retrait" vremurile cand M3 era fragmentata, deoarece IVA de la Preciziei s-a retras din circulatie la Eroilor ..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 15:31:32    Titlul subiectului: 152337

http://1doi3.ro/2011/01/troleibuze-spre-sala-polivalenta-si-garcina/

"Metrorex a suplimentat trenurile de metrou din cauza viscolului de la suprafață
25 ianuarie 2012

Autor: Diaan Toea

Metrourile ajung mai des în stații din cauza viscolului de la suprafață
Metrourile au fost suplimentate și circulă la interval de aproximativ trei minute, pentru că numărul călătorilor a crescut din cauza ninsorii abundente și a vântului puternic.

Reprezentanții Metrorex au informat că pe ruta Crângași – Gara de Nord 1 – Piața Victoriei 2 – Dristor 2 a fost introdus un tren în plus, care va circula atât astăzi, cât și pe parcursul zilelor următoare, pentru a prelua cât mai mulți călători care vor să evite viscolul de la suprafață.

Dacă numărul celor care vor alege să circule cu metroul va crește, Metrorex va introduce mai multe trenuri din parcul de rezervă.

De asemenea, pe distanța Republica - Gara de Nord 1 - Dristor 2, pe linia Anghel Saligny - Eroilor - Preciziei și pe distanța Gara de Nord 2 - Parc Bazilescu trenurile vor circula la intervale de trei minute, pe tot parcursul zilei de astăzi.

Totodată, pe ruta Berceni – Pipera metrourile vor ajunge în stații la intervale de 3 – 6 minute.

Metrorex a suplimentat numărul de trenuri, pentru că mijloacele de transport în comun de suprafață circulă cu dificultate din cauza ninsorii abundente din Capitală.

Atât Bucureștiul, cât și alte 17 județe din estul și sudul țării se află sub avertizare cod portocaliu de ninsori și viscol până joi seara."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 16:10:49    Titlul subiectului: 152341

Foarte tare !! Deci cu un singur tren suplimentar pe M1, care circula doar intre Crangasi si D2 au resusit sa reduca intervalul la jumatate pe M1 Laughing
Ar fi bine sa fie asa, din pacate, probabil ca astea 3 minute sunt respectate asa cum respecta si graficul zilnic de circulatie. Dimineata la ora 8 sunt cateodata intervale de 9-10 minute si chiar peste 10 minute pe tronsonul Preciziei-Eroilor. Si nu sunt cazuri izolate...
Practic nici nu cred ca este posibil sa se circule pe M1 la 3 minute si pe M3 la 3 minute. Ar insemna ca pe tronsonul comun sa se circule la 90 secunde, ceea ce cu sistemul actual de management al traficului nu cred ca este posibil. Hai ca 2 BM-uri o pot face (la limita), insa IVA "primeste verde" dupa un interval aproape dublu (peste 3min la Eroilor), nemaiexistand semafoare pe interstatii sau in curbele fara vizibilitate. Si cum pe M3 exista majoritar IVA...
Nu mai spun ca nici pe M4, datorita modului de circulatie bizar (a se citi "original") aplicat dupa deschiderea statiilor Jiului si Bazilescu, un interval de 3 minute este imposibil.
Asa ca ....DEZINFORMARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 22:10:49    Titlul subiectului: 152364

Conform http://www.metrorex.ro/_read216-1, era vorba de fapt ca trenurile circula pe M1 si pe M3 toata ziua "conform varfului de sarcina". Tot conform http://www.metrorex.ro/program_de_circula%c5%a3ie_%c3%aen_zile_lucr%c4%83toare_p787-1 vedem ca in varful de sarcina este un interval de 6 minute per magistrala (1 si 3). De aici si treaba cu "trenuri la 3 minute" (desigur, nu s-a mai mentionat ca doar pe bucata Eroilor - Nicolae Grigorescu, ca ar fi fost posibil sa nu mai poata fi indusi in eroare cei care citesc).

Deci s-a facut fix nimic, ca in ora de varf, acolo unde conteaza, e acelasi lucru; toate masurile luate si anuntate cu tam-tam se rezuma la un tren in plus care circula pe o treime de magistrala.

Pe Crangasi-Eroilor tot la 7 minute am circulat, si dimineata, si seara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2012 09:10:00    Titlul subiectului: 152377

Deci in mod normal ar trebui sa fie 3 minute pe tronsonul comun M1-M3, fara vreo masura "extraordinara".
La fel, ar fi bine sa fie interval de 6 minute in zilele "normale" pe tronsoanele necomune. Din pacate asa este doar pe monitoarele Metrorex (de ex pe M3 ele afiseaza mereu la Gorjului 8:11; 8:17; 8:23 etc). Insa pe masura ce se apropie orele respective, se ajusteaza cu intarzierile inerente (de in loc de 8:17 te trezesti ca vine la 8:19 s.a.m.d.), asa ca foarte rar intervalul este de 6 minute.
Cu alte cuvinte, asa cum banuiam, nu au facut nimic fata de o zi normala. Vorba lui bygy007, de unde trenuri, mai ales BM-uri?
Iar pe M4, indiferent ce faci nu ai cum sa ajungi la 3 minute...Poate dna director Petre de la Metrorex-Comunicare ne arata ea trenuri la 3 minute pe M4.

Dar cum este cu acel maret tren suplimentar? Rebruseaza la Crangasi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2012 15:38:24    Titlul subiectului: 152386

Nu cred ca este vorba de nici un tren suplimentar pe respectiva ruta. Pur si simplu au bagat mai multe trenuri pe M1 ca sa circule la frecventa maxima. Eu unul nu am vazut nici un tren care sa circule doar pana la Crangasi pe M1 zilele astea, si trec zilnic pe ruta GdN-Eroilor.
Nu prea vad rolul unui tren care sa circule numai intre Crangasi si Dristor 2, majoritatea calatorilor de pe M1 coboara dincolo de Crangasi (pe firul Republica)
Un astfel de tren nu ar face decat sa incurce circulatia, chiar daca este vorba de un BM.

sab, pe magistrala 3 probabil acele erori sunt cauzate de IVE, caci timpul lor de sosire in statie nu este programat, cum este cel al BMurilor.

Pe M1 si M2 trenurile vin exact atunci cand arata monitorul, uneori chiar si mai devreme. Exista bineinteles si ajustari ale timpilor, dar nu foarte mari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2012 19:34:21    Titlul subiectului: 152393

Stii ce este culmea ? Ca in majoritatea cazurilor in care intervalul de succedare depaseste 6-8 minute, ghici ce vine agale pe M3? Un BM ... Laughing
Crezi ca BM-urile sunt pe "pilot automat" si vin ca in Japonia, exact la ora programata ? Pot sa-ti spun din proprie experienta ca IVA merge mai bine, cu viteza mai mare, are "demaraj" mai bun, franari mai scurte, etc
Cat despre erori, crede-ma ca am vazut foarte multe cazuri de BM-uri care intra in statie si se opresc fie inainte de a ajunge la capatul peronului, fie depasesc peronul... Rar vezi la IVA asa ceva... Si cam cat crezi ca ii ia unui BM sa "redreseze" situatia ? Circa 1 minut, care se adauga bineinteles la timpii de sucedare...
Sa stii ca si pe M3 IVA vine exact la ora indicata pe monitor, exista un grafic de circulatie si pentru IVA si pentru BM , in niciun caz BM-urile nu circula "dupa calculator", iar IVA "dupa soare". Numai ca acea ora la care vin trenurile (indiferent de tip) este mereu ajustata, nu ramane neschimbata din momentul in care pleaca trenul anterior din statie, asta am vrut sa spun.
Si hai sa fim seriosi, circul si eu pe M2 si pe M1 si mereu se ajusteaza timpii si acolo. Repet, nu suntem in Japonia. Iar pe M2 afisaje sunt in foarte putine statii (exista in alte statii decat Unirii si PV?), asa ca nu prea ai de unde sa stii exact la cat trebuie sa vina metroul...
Si ca o observatie "carcotasa", azi la ora 18.13 la Politehnica intervalul a fost de peste 10 minute...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Următoare
Pagina 10 din 16

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community