Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Timisoara are nevoie de tramvaie noi?

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
don quijote



Data înscrierii: 01/Ian/2012
Ultima vizita: 24/Aug/2013
Mesaje: 36
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 11:13:52    Titlul subiectului: Timisoara are nevoie de tramvaie noi? 151577

Am deschis acest subiect nou, deoarece dupa parerea mea, inainte de a cumpara intr-un oras tramvaie noi, trebuie sa ai structura rezolvata. La Timisoara ar trebui rezolvate intai: linia Cale, linia de contact, substatiile de redesare, depourile, achizitionare utilaje de intretinere - vagon polizor si poate un plug performant.
Dupa ce aceste componente sunt rezolvate, ar trebui sa se treaca la achizitia noilor tramvaie.

Are sens sa faci investitii in tramvaie noi atata timp cat nu sunt rezolvate problemele grave ca:
- infrastructura
- substatiile de transformare redresare.

Astept parerile dumneavoastra, deoarece CLT a aprobat achiziotionarea a 15 tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 12:50:56    Titlul subiectului: 151581

Uau, daca la Timisoara nu a fost reabilitata infrastructura pentru tramvai (si nu asa, firfirici, cum se practica acum prin tara, ci cu tot cu utilitati, de strazile erau transformate in cratere in lung si-n lat pe perioada lucrarilor, de te lua cu ameteala sa te uiti in fundu' gropii) din anii '90 incoace, zau de stiu sa zic prin ce alt oras din tara s-au facut lucrari de amploarea celor de acolo! Hai sa nu fim absurzi, aveti macar 80% din reteaua de tramvai reabilitata, ce naiba!

Probabil ca ar fi nevoie de un depou nou sau de modernizarea depoului Dambovita, pentru a adaposti tramvaiele noi si a le asigura intretinerea si reparatiile in cele mai bune conditii (ca doar nu-ti imaginezi ca va ia municipalitatea suta de tramvaie dintr-un foc sa inlocuiasca tot parcul actual), dar asta nu inseamna ca Timisoare nu are nevoie de tramvaie noi sau nu se preteaza ca infrastructura de rulare. E chiar pacat ca au fost frecate pe liniile alea noi atatia ani niste gioarse care poate chiar au uzat excesiv calea reabilitata.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
don quijote



Data înscrierii: 01/Ian/2012
Ultima vizita: 24/Aug/2013
Mesaje: 36
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 12:56:28    Titlul subiectului: 151583

Au fost modernizati 40 km si mai trebuie de modernizati 40.
Depoul de la IOT este in program din 1989.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 13:04:19    Titlul subiectului: 151585

Ma mira ce spui. Poti enumera tronsoanele reabilitate si nereabilitate, cu tot cu lungimile lor? Sper ca in calculul de mai sus nu ai introdus si liniile din depouri.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
don quijote



Data înscrierii: 01/Ian/2012
Ultima vizita: 24/Aug/2013
Mesaje: 36
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 14:10:44    Titlul subiectului: 151591

In linii mari situatia e urmatoarea
Linia 1 este nemodernizata pe portiunea str. Lorena – Gara de Est si Bv. Dragalina – Gara de Nord.
Linia 2 este nemodernizata pe portiunea Gara de Est – str. Lorena. Linia 3 – Nu mai exista, Trebuie modernizata pe portiunule Bv. Dambovita – bucla Fabrica de Zahar si Bv. Dragalina – Gara de Nord. Linia s-a desfintat in urma unor lucrari ale Aquatimilui
Linia 4 este nemodernizata pe portiunea str. Stefan cel Mare,bv. Certatii – bucla Torontal si str. Vidrighin- bucla AEM.
Linia 5 este nemodernizata pe poertiunea bv. Cetatii – bucla Ronat.
Linia 6 (noua varianta) este nemodernizata pe poertiunea bv. Cetatii – bucla Ronat
Linia 7 este nemodernizata pe poertiunea bv.Ana Ipatescui – str. Mures.
Linia 8 este nemodernizata pe portiunile bucla Gara de Nord- bv. General Gragalina si str. Vidrighin bucla IOT .
Linia 9 este nemodernizata bucla de la AEM. Circuland cu atentie in bucla tranvaiele noi vor putea circula.

Probabil ca nu m-am facut inteles.
E normal sa se aduca tramvaie noi, dar numai dupa ce se rezolva problemele grave existente in acest moment.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 16:54:08    Titlul subiectului: 151597

Am parcurs intreaga retea si a rezultat:

- cca. 53,9 km c.s. reabilitata
- cca. 17,5 km c.s. nereabilitata

In procente:

- cca. 75,5% reabilitata
- cca. 24,5% nereabilitata

Am inclus in calcule si portiunea din linia 3 pe care nu se mai circula, intre Dambovita si Fabrica de Zahar. Evident, am tinut cont de tronsoanele cu c.s. si cele cu c.d. si m-a interesat lungimea retelei, nu lungimea totala a traseelor. Cum am spus mai sus, lungimea liniilor din depouri, desi mare, nu ma intereseaza pentru calcule.

Voi reveni ceva mai tarziu cu detalii.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 18:06:40    Titlul subiectului: 151601

Intai ar trebui reabilitate total macar 2-3 linii, iar apoi sa se ia tramvaie noi, dupa modelul Clujului, care intai modernizeaza infrastructura. La Oradea linile nu au fost modernizate, iar tramvaiele Siemens dupa 2 ani de circulatie merg mai rau ca vechile tramvaie Tatra. Mai mult, curbele si macazele nu au fost modernizate, iar 2 tramvaie Siemens au deraiat datorita macazelor uzate si a faptului ca nu s-au putut incadra in curba si doar dupa aceea s-a luat decizia largirii curbelor si montarea unor macaze noi, electrice.
In concluzie: intai infrastructura si apoi tramvaie noi.

_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
don quijote



Data înscrierii: 01/Ian/2012
Ultima vizita: 24/Aug/2013
Mesaje: 36
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 18:14:41    Titlul subiectului: 151603

Acest lucru incerc sa-l transmit consilierilor locali. Rezultatul 0.
Vom cumpara tramvaie si in cativa ani vor fi epave.
Nu stiu cum sta Oradea cu substatiile de redresare, dar la noi sunt varza.
De mai bine de 2 ani nu s-a mai facut nici o revizie ca lumea. Atelierul Substatii este practic desfintat.
Asa se intampla cand la conducere ajung ingineri care nu inteleg ca inima transportului in comun o reprezinta substatiile de redresare. Se opreste din functionare substatia, se opreste transportul electric.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 20:37:44    Titlul subiectului: 151609

radub a scris:
Am parcurs intreaga retea si a rezultat:

- cca. 53,9 km c.s. reabilitata
- cca. 17,5 km c.s. nereabilitata

In procente:

- cca. 75,5% reabilitata
- cca. 24,5% nereabilitata

Am inclus in calcule si portiunea din linia 3 pe care nu se mai circula, intre Dambovita si Fabrica de Zahar. Evident, am tinut cont de tronsoanele cu c.s. si cele cu c.d. si m-a interesat lungimea retelei, nu lungimea totala a traseelor. Cum am spus mai sus, lungimea liniilor din depouri, desi mare, nu ma intereseaza pentru calcule.

Voi reveni ceva mai tarziu cu detalii.

Reluand calculele, in urma unei discutii pe care am avut-o intre timp, rezulta:

- cca. 44,35 km c.s. reabilitata, reprezentand 62,11%;
- cca. 27,05 km c.s. nereabilitata, reprezentand 37,89% (tronsoanele: str. Ana Ipatescu - str. Victor Hugo - str. Drubeta, pana la statia Mures; Banatim - Fabrica de bere, Banatim - AEM; AEM - IOT; Gara de Est - UMT; Gara de Nord, pe portiunea bucla - statie; Dambovita - Fabrica de zahar).

Atasez mai jos 2 scheme ale retelei (am lucrat pe schema de la http://retele.tramclub.org), in prima fiind figurata intreaga retea (ATENTIE: portiunile subtiri reprezinta tronsoane cu linie simpla!), iar in cea de-a doua fiind marcate cu galben portiunile ramase de reabilitat. Privind a doua schema pare ca a ramas de reabilitat mult mai multa sina decat cea inlocuita, de aceea atrag din nou atentia asupra primei harti, unde sunt marcate distinct tronsoanele cu linie simpla si cele cu linie dubla.



reteatm.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.03 kb
 Vizualizat:  de 8696 ori

reteatm.jpg



reteatmreab.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.53 kb
 Vizualizat:  de 8696 ori

reteatmreab.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
don quijote



Data înscrierii: 01/Ian/2012
Ultima vizita: 24/Aug/2013
Mesaje: 36
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 22:06:12    Titlul subiectului: 151615

Felicitari pentru munca depusa, apar insa unele erori:
- Gara de Nord - gen. Dragalina este o lucrare mai veche, din 1997, efectuata fara proiect de catre colectivul sectiei LCCS. A fost prima incercare de modernizare a liniilor de tramvai;
- Gara de Estr - str. Lorena este portiunea nemodernizata.

Si cred ca in calculele facute de tine ai uitrat sa cuprinzi buclele de intoarcere de la Gara de Nord, Torontalului, AEM, IOT, Ronat si Fabrica de Zahar.

In acest moment sitiuatia transportului in comun este TRAGICA. Se motiveaza ca nu sunt bani si trebuie facute restructurari. Nu stiu cine minte, dar cineva minte. Analizand raportarile RATT constati ca in 2010 regia a fost pe plus.,iar primaria considera ca firma merge bine, altfel nu ar acorda gratuitati cu nemiluita: pensionari, revolutionari, elevi, care se complecteaza cu angajatii primariei, politie, politiei comunitare armatei care circula gratis. Din ultimile statistici s-a ajuns la cvoncluzia ca procentul celor care circula fara a plati biletul (blatisti sunt exclusi) ajunge la circa 65% din numarul calatorilor transportati. Cu astfel de incasari practic nu poti exista ca firma, insa a motiva ca angajatii trebuie decimati ca in legiunile romane este o mare tampenie
.
Acum am sa incerc sa va prezint situatia transportului in comun din Timisoara, dumneavoastra urmand sa trageti concluzile.
In Timisoara au fost modernizati 40km linie cale contact. Au mai ramas de modernizat inca cel putin 40km. Pentru acesti Km exista proiecte, dar nu exista fonduri. Sa vedem care este situatia:

1. Linia Cale:
- Linia 1 este nemodernizata pe portiunea str. Lorena – Gara de Est si Bv. Dragalina – Gara de Nord. Linia veche se prezinta in conditii bune pe portiunea Gara de Est – stand UMT si in conditii precare pe portiunea strand UMT-str. Lorena. Traversele vechi si lipsa burajului necesar a se efectua cel puti o data la 5 ani va face ca pe aceasta portiunre tramvaiele noi sa poata circula numai cu restrictii de viteza
- Linia 2 este nemodernizata pe portiunea Gara de Est – str. Lorena. Idem linia 1
- Linia 3 – Nu mai exista, Trebuie modernizata pe portiunule Bv. Dambovita – bucla Fabrica de Zahar si Bv. Dragalina – Gara de Nord. Linia s-a desfintat in urma unor lucrari ale Aquatimilui, lucrari care trebuiau sa cuprinda si refacerea obiectivelor afectate. Din pacate popa a acceptat sa nu se mai refaca linia de tramvai pe motivul ca acestea se vor reface cu fonduri europene. Din pacate nu se stie anul in care se va realiza acest lucru
- Linia 4 este nemodernizata pe portiunea bv. Certatii – bucla Torontal str.SStefan cel Mare, str. Vidrighin- bucla AEM, cal Buziasului bucla IOT. Pe aceasta portiune linia veche este intr-un statiu avansat de uzura. Traversele vechi si lipsa burajului va face ca pe aceasta portiunre tramvaiele noi sa nu poata circula. O problema deosebita o prezinta si bucla de la str. Torontalului.
- Linia 5 este nemodernizata pe poertiunea bv. Cetatii – bucla Ronat. Pe aceasta portiune linia de tramvai este simpla, iar refugiile existente fiind prea mici va face imposibila circulatia tramvaielor noi
- Linia 6 (noua varianta) este nemodernizata pe poertiunea bv. Cetatii – bucla Ronat. Idem linia 5
- Linia 7 este nemodernizata pe poertiunea bv.Ana Ipatescui – str. Mures. Pe aceasta portiune linia de tramvai prezinta un grad aavnsat de uzuraiar traversele vechi si lipsa burajului va face ca pe aceasta portiunre tramvaiele noi sa nu poata circula
- Linia 8 este nemodernizata pe portiunile bucla Gara de Nord- bv. General Gragalina si str. Vidrighin bucla IOT . Pe portiunea Gara de Nord – bv. General Dragalina linia se prezinta in comditii bone, singura problema fiind bucla de la Gara de Nord. Portiunea str. Vidrighin bucla IOT linia se prezinta intr-0un stadiu avandsat de degradare. Traversele vechi si lipsa burajului va face ca pe aceasta portiunre tramvaiele noi sa nu poata circula. O proiblema deosebita o prezinta si bucla de la IOT.
- Linia 9 este nemodernizata bucla de la AEM. Circuland cu atentie in bucla tranvaiele noi vor putea circula

Concluzia este ca nu avem nici o linie de tramvai modernizata care sa permita circulatia tramvaielor cu garda la sol foarte joasa in conditii sigure.

2. Linia contact: se prezinta identic ca linia cale din punct de vedere al sectoarelor nemodernizate

3. Substaiile de redresare: sunt in numar de 9 si prezinta un grad avansat de uzura datorita vechimii, lipsei pieselor de schimb si noii GANDIRI a conducerii RATT care a lasat acest sector fara personal de mentenanta. Din necunoastere, prostie sau cine stie de ce alte motive actuala conducere a RAT Timisoara nu constietizeaza ca substatiile sunt inima transportului in comun. Problema substatiilor de transformare redresare si a cablurilor electrice de medie si joasa tensiune va fi cea mai spinoasa problema. In acest momend de circa 24 luni NU SA MAI FACUT NICI O REVIZIE LA NICI O SUBSTATIE DE TRANSFORMARE REDRESARE. Veti spune ca sunt obsedat de acesat comoartiment al regiei, dar va atrag atentia va daca s-a oprit functionarea unei statii s-a oprit circulatia tramvaielor in zona alimentata de acea statie.
Dupa umila mea parere acesta este punctul cu care ar trebui sa se inceapa modernizarea Transportului in comun deoarece fara aceste masuri transportul electric din Timisoara ar putea sa-si reduca treptat activitatea

4. Depourile: teoretic sunt in numar de doua, dar cel din Take Ionescu este inchis. In locul unui depou absolute necesar unui oras de marimea Timisoarei se construieste o biserica (la 300m de alta), o casa parohiala si o constructie asupra caruia planeaza misterul. Aici este o MICA PROBLEMA si cu cedarea terenului catre patriarhie, dar cine are timp de cercetari. Singurul personaj care poate avea un profit este popa care si-a asigurat un loc de munca.

Depoul din Dambovita prezinta un grad avansat de uzura aici aproape zilnic avand loc deraieri. Situatia traverselor, lipsa burajului, incrucisarile si macazele din incinta depoului sunt sub orice critica. Gararea unor tramvaie noi in acest depou ar echivala cu o CRIMA. Este un mare mister dece inca, desi aceasta problema se discuta de 4-5 ani, de ce primaria nu demareaza construirea unui nou depou in zona buclei de la IOT. Reparatia depoului din Dambovita sub flux de circulatie cred ca este cea mai proata varianta aleasa pentru modernizarea unui depou. De asemenea o problema deosebit de spinoasa pe care o va avea popa va fi modul in care va scapa de trenurilr de tramvai puse sub sechestru de Ministerul de Finante. Depa parerea mea toata tevatura legata de modernizarea depoului din Dambovita este defapt o mare gargara.

Concluziile ar fi ca in loc sa cumparam 15 tramvaie noi mai bine am incepe

Moderniazrea substatiilor de transformare redresare
Construirea unui depou nou in bucla de la Dambovita, unde primaria trebuie sa obtina aprobarea guvernului
Modernizarea depoului din Dambovita
Continuarea modernizarii liniilor de tramvai
Aryicol publicat in Blogul transportulincomundinTimisoara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 22:10:11    Titlul subiectului: 151616

don quijote a scris:
- Gara de Nord - gen. Dragalina este o lucrare mai veche, din 1997, efectuata fara proiect de catre colectivul sectiei LCCS. A fost prima incercare de modernizare a liniilor de tramvai;

A fost o lucrare de reabilitare, asadar o trecem. Starea sa este in prezent improprie pentru circulatia unor garnituri noi?! Shocked

don quijote a scris:
- Gara de Estr - str. Lorena este portiunea nemodernizata.

M-a mirat ca ai inclus acest tronson in lista de nereabilitate, insa acum imi dau seama ca te-ai referit la cealalta intersectie cu str. Lorena. Acolo parea ca intreaga strada e reabilitata, pana la statia meteo. In regula, scadem cca. 1 km de la reabilitate.

don quijote a scris:
Si cred ca in calculele facute de tine ai uitrat sa cuprinzi buclele de intoarcere de la Gara de Nord, Torontalului, AEM, IOT, Ronat si Fabrica de Zahar.

Partial corect.
Nu am stat sa calculez buclele, insa nu le-am omis, ci am pus in calcul cate doua diametre la fiecare, luand buclele drept cercuri. In urma mesajului tau, le-am calculat lungimile, tot aproximand (absolut toate calculele sunt aproximative si am aratat asta mentionand "cca."), le-am adaugat la nereabilitate si am scazut acele doua "diametre" luate in calcul anterior pentru fiecare bucla. Rezulta un plus la nereabilitate de cca. 459 de metri.
De asemenea, aceleasi calcule trebuie facute si la reabilitate, unde ar trebui sa adaugam mai aproape de realitate lungimile buclelor de la Gara de Est si de la Dambovita.
Suplimentar, exista tot soiul de bretele, atat la reabilitate, cat si la nereabilitate, pe care nu le-am mai luat in calcul, dar probabil ca prin aproximatie pot fi considerate in continuare de neglijat la calcule, ca anulandu-se reciproc.
Nu am luat in calcul nici bucla intermediara de pe parcursul lui 3 (care sa zicem ca ar avea si mai putine sanse de reabilitare decat linia 3 pe toata lungimea tronsonului Dambovita - Fabrica de zahar).

Atasez harta cu reabilitari, corectata (Gara de Est - UMT - intersectia cu str. Lorena):



reteatmreab.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.72 kb
 Vizualizat:  de 8674 ori

reteatmreab.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi


Ultima modificare efectuată de către Radu Czech la Lun 02 Ian 2012 22:59:05, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 22:40:27    Titlul subiectului: 151618

don quijote a scris:
Analizand raportarile RATT constati ca in 2010 regia a fost pe plus.

E posibil, insa nu uita de datoriile din urma, care sunt piatra de moara de gatul unitatii.

don quijote a scris:
primaria considera ca firma merge bine, altfel nu ar acorda gratuitati cu nemiluita: pensionari, revolutionari, elevi, care se complecteaza cu angajatii primariei, politie, politiei comunitare armatei care circula gratis.

Daca Primaria se achita macar de obligatiile "la zi" nici nu e o atat de mare problema, pentru ca astfel apar niste bani care altfel n-ar prea exista sau ar exista intr-o foarte mica masura (sigur, aici apare povestea nascatoare de vesnice discutii in contradictoriu - cu argumente de ambele parti - cu banii din taxele platite de cetateni).
Daca nu, nasol...

don quijote a scris:
modul in care va scapa de trenurilr de tramvai puse sub sechestru de Ministerul de Finante

Nu va scapa de problema asta, ca n-are cum (decat daca la Bucuresti veti avea un guvern favorabil politic, care isi va face mila si va sterge datoriile regiei - esti bugetar, nu stii treburile astea?! - si sa vezi atunci cum RATT va merge ca unsa, precum o alta regie de transport mare, dintr-un oras portocaliu), ci doar se va uita cum Fiscul le vinde, pentru ca legea romaneasca zice ca atunci cand faci plati, alea se duc la penalitati mai intai. Care penalitati nu vor fi stinse niciodata, ba dimpotriva, vor reveni la aceleasi valori imediat dupa efectuarea de plati (picaturi in ocean), iar la datoria propriu-zisa nu se va ajunge niciodata. Deci, probabil ca in prima faza vor fi scoase la vanzare vehiculele din parcul rece, apoi Domnul cu mila...

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
don quijote



Data înscrierii: 01/Ian/2012
Ultima vizita: 24/Aug/2013
Mesaje: 36
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 08:32:03    Titlul subiectului: 151662

Nu cred ca ai dreptate.
In aceste zile primaria a acordat un gir de 75 milioane lei pentru ca RATT sa-si reesaloneze datoriile.
Din pacate in Romania nu conteaza ce spune legea, mai importante sunt smenurile si jongleriile.
Atata timp cat organele de control nu-si fac treba pentru care sunt platite totul e in zadar Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 08:59:16    Titlul subiectului: 151663

don quijote a scris:
primaria a acordat un gir de 75 milioane lei pentru ca RATT sa-si reesaloneze datoriile

Shocked Shocked Shocked Nu prea inteleg despre ce e vorba si nu gasesc informatii pe tema asta (net, PMT). Ma poti ajuta cu link-uri pentru documentare?

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
don quijote



Data înscrierii: 01/Ian/2012
Ultima vizita: 24/Aug/2013
Mesaje: 36
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 09:46:01    Titlul subiectului: 151664

Intra pe blogul transportulincomundinTimisoara , cred ca este ultimul articol
S-a votat parca in CLT in decembrie 2011.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 10:15:38    Titlul subiectului: 151668

Pe de alta parte, as dori sa mentinem spatiul forumului dincolo de lupta sindicala si problemele personale ale diversilor angajati ai regiilor de transport in raport cu alti angajati sau conducerea. Pentru astfel de chestiuni aveti la dispozitie alte modalitati de a va manifesta. Sa nu fie cu suparare, insa noi nu avem de unde sti ce interese exista de-o parte si de alta si e firesc sa dorim sa nu fim implicati. Aici discutam despre transportul public, insa in limitele regulamentului forumului.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
don quijote



Data înscrierii: 01/Ian/2012
Ultima vizita: 24/Aug/2013
Mesaje: 36
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 14:50:59    Titlul subiectului: 151686

A doua problema grava a transportului in comun din Timisora o ridica substatiile de redresare.

Ele sunt in numar de noua si sunt realizate cu echipamente din fosta DDR 7 substatii si Electroputere Craiova 2 substatii.
Marea problema aparuta este ca ambele firme care au livrat echipamentele s-au desfintat, iar in acest moment este foate greu de gasit piese de scimb, deci ar trebui inceput un proces de modernizare a lor.
Probabil datorita faptului ca actuali conducatori nu sunt specialisti in domeniu nici macar nu s-a ridicat problema de a incepe acesta modernizare.
Nu voi intra in polemici cu nimeni, dar trebuie sa precizez ca lipsa personalului de intretinere este o alta problema grava.
La un necesar de 45 angajati, conform normativelor, dupa restructurari au ramas 12, iar cu 12 oameni nu poti face nici o mentenanta.
Dupa parerea mea, substatiile la o firma de transport local trebuie sa functioneze ca un ceas elvetian Smile. Stiu ca ce spun pare exagerat, dar oprirea din functiune a unei substatii duce la oprirea transportului electric sau la aplicarea unor solutii neprofesioniste - legarea in scurtcircuit a mai multor sectoare cu posibilitatea aparitiei decalirii firului de contact.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community