Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Vechi trasee de autobuz din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 10:51:46    Titlul subiectului: 127218

In urma modificarilor de itinerar care au fost introduse incepand cu data de 10.05.2010, traseul 22 si-a mutat unul dintre capetele de linie, din Micro 13b in Micro 40. Iata mai jos, itinerariul si frecventa pe care a avut-o traseul 22 pana la data amintita:

TRASEUL 22: MICRO 13b - GARA C.F.R.

STATII:
TUR: Micro 13b > Complex Ionescu > Ionel Fernic > Traian Vuia > Piata Micro 39 > Bloc L > Liceul nr.3 > 9 mai > Masnita > Piata Energiei > IREG > Casa Rosie > Barladeanu > Palatul Telefoanelor > Trei Star > Potcoava de Aur > Magazinul Modern > Universitate > Parfumul Teilor > Gara C.F.R.
RETUR: Gara C.F.R. > Miorita > FSEA > CNVA > Albatros > Centru > Agentia C.F.R. > C.E.C. > Tiglina II > Casa Rosie > IREG > Piata Energiei > Masnita > 9 mai > Micro 40 > Micro 13b.

FRECVENTA:
5:08 - 5:28 - 5:38 - 5:56 - 6:14 - 6:34 - 6:44 - 7:02 - 7:20 - 7:40 - 7:50 - 8:08 - 8:26 - 8:46 - 8:56 - 9:14 - 9:32 - 9:52 - 10:02 - 10:20 - 10:38 - 10:58 - 11:08 - 11:26 - 11:44 - 12:04 - 12:14 - 12:32 - 12:50 - 13:10 - 13:20 - 13:38 - 13:56 - 14:16 - 14:26 - 14:44 - 15:02 - 15:22 - 15:32 - 15:50 - 16:08 - 16:28 - 16:38 - 16:56 - 17:14 - 17:34 - 17:44 - 18:02 - 18:20 - 18:40 - 18:50 - 19:08 - 19:26 - 19:46 - 19:56 - 20:14 - 20:32 - 20:52 - 21:02 - 21:20 - 21:38 - 21:58 - 22:18 - 22:26.

OBSERVATII:
-traseul este deservit la orele de varf de autobuze ROCAR iar in restul perioadei de activitate de midibuze ISUZU si PRESTIJ. De obicei sunt utilizate patru mijloace de transport.
In ultimii ani, pe acest traseu au intrat si autobuzele MAZ si DAB.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 24 Mai 2010 15:58:31    Titlul subiectului: 127471

Imi amintesc cand traseul 11 avea capatul la Gradina Publica, nu stiu ce a determinat schimbarea dar era bine si ca inainte. Parca din cate tin eu minte, era traseul 11 la Gradina Publica si 11 barat la Piata Centrala.
_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2015
Mesaje: 152
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Lun 24 Mai 2010 18:51:38    Titlul subiectului: 127482

Asa este. Traseul 11 (varianta Gradina Publica) era deservit in exclusivitate de cele doua autobuze Rocar de Simon PNN si PNO. Evident ca intervalele de succedare erau foarte mari... aprox.30 minute. Modificarea 11 - 11 barat s-a facut prin anul 2003(?).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 25 Mai 2010 13:12:24    Titlul subiectului: 127515

mircea700 a scris:
Traseul 11 (varianta Gradina Publica) era deservit in exclusivitate de cele doua autobuze Rocar de Simon PNN si PNO


Pe langa PNO si PNN erau doua "rezerve" si anume Rocarul JET (care in acea vreme facea reclama pentru "Connex" si era imbracat in autocolante verzi) precum si Rocar-ul YGG - ce-i drept, utlizat mai rar (care in acele vremuri facea reclama la Galina Bianca si purta autocolante galbene).
S-a renuntat la traseul 11 - forma veche, datorita raportului dintre rentabilitate si frecventa, fapt observat corect de colegul mircea700. Cum s-a pus problema:

--pana la Gradina se preferau "combinatiile" oferite de liniile 9b si 20b care n-au rezistat nici ele prea mult;
-traseul 11b cu capatul in Piata Centrala s-a dovedit mult mai rentabil. S-a refacut repartitia pentru acest traseu cu o imbunatatire a numarului de masini care au fost scoase de la traseul 11 (ma refer la distributie si nu la masinile propriu-zise intrucat nici unul dintre cei 4 titulari nu s-au abatut in acele vremuri pe noua configuratie a lui 11).

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 514
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 25 Mai 2010 13:47:21    Titlul subiectului: 127518

O corectare, daca-mi permiteti: JET facea reclama la "Forest", iar 20b exista si astazi sub titulatura de "19"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 25 Mai 2010 14:15:04    Titlul subiectului: 127520

Au trecut ceva ani pana ca traseul 20b sa fie reactivat sub forma lui 19 (si pe urma modificat prin Francezi). A fost singurul traseu considerat rentabil dintre toate celelalte care ajungeau la Gradina: despre 11 am mai discutat, 10 era de mult apus datorita frecventei foarte bune a traseului 102, fapt similar si pentru 9b (acoperit de linia 104). Datorita legaturilor destul de precare intre Complexul Siret si zona contemporana, reintroducerea liniei 20b (sub numarul 19) este considerata un succes in privinta rentabilitatii.

Partial offtopic: pe vremea cand deservea traseul 11 cu capat la Gradina Publica, JET promova reclama la Connex, nu la Forest. Autocolantul verde care l-a pastrat pana la sfarsitul carierei era... "fundalul" reclamei de la Connex. S-au scos abtibildurile cu nomneclatura reclamei si alte informatii auxiliare si s-a pastrat autocolantul principal, curat, dupa incetarea contractului cu cei de la Connex.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 08 Dec 2010 14:36:47    Titlul subiectului: 137240

Spuneam, cu mult timp in urma, despre statiile vechi aflate pe drumul spre Bazinul Nou. E o intreaga ramificatie acolo, si daca va mai amintiti, era o statie in care intorceau unele Curse Conventie precum si unele trasee de autobuz. Statia exista si astazi, in fata intrarii de la Damen. E drept ca nu mai este folosita de autobuze ci doar de microbuzele traseului 68... Iar oprirea care candva era destinata autobuzelor, acum e ocupata de masinile angajatilor. Haideti sa vedem cateva amintiri.


08.12.2010 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.38 kb
 Vizualizat:  de 6873 ori

08.12.2010 004.jpg



08.12.2010 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.05 kb
 Vizualizat:  de 6873 ori

08.12.2010 006.jpg



08.12.2010 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.59 kb
 Vizualizat:  de 6873 ori

08.12.2010 008.jpg



08.12.2010 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.28 kb
 Vizualizat:  de 6873 ori

08.12.2010 009.jpg



08.12.2010 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.31 kb
 Vizualizat:  de 6873 ori

08.12.2010 010.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 08 Dec 2010 14:41:59    Titlul subiectului: 137241

Cu mare bucurie, am descoperit si cateva panouri de statie vechi, de pe care vopseaua s-a cam dus insa nici macar rugina n-a putut acoperi denumirile...
Ambele panouri sunt amplasate in statia mentionata anterior si nu stiu cum au ajuns in locatiile in care le veti vedea, in pozele de mai jos:
-prima este Statie Tiglina I (probabil era amplasata acolo unde acum scrie Statie CEC);
-in a doua fotografie sunt doua indicatoare: primul e usor de recunoscut: Statie Centru: se refera la capatul de linie din Centru, actualmente parcare, aflat la cativa metri de actuala statie Centru (rondoul cu piatra cubica de langa Hotel Dunarea). Al doilea panou indicator este Statie Sana si se afla pe vremuri in locatia care acum poarta denumirea Statie Trei Star.



08.12.2010 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  299.51 kb
 Vizualizat:  de 6871 ori

08.12.2010 005.jpg



08.12.2010 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.57 kb
 Vizualizat:  de 6871 ori

08.12.2010 007.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 07 Oct 2011 01:33:10    Titlul subiectului: 149338

Sa ne amintim de traseul 23... de ultima lui forma "existentiala": organizandu-mi fotografiile pentru o prezentare a Cobrelor, va pot spune ca acest traseu a fost preferat de midibuzele de capacitate medie, semn ca existau totusi suficienti calatori, in ciuda frecventei optime prestata de traseele private 62 si 84.
Isuzu-urile si Prestij-urile au fost majoritatea mutate, in acea perioada, la traseul 7. Tot alaturi de midibuzelor de capacitate medie...
Iar 23, a cazut, functie de cerinte si disponibilitati, in grija experimentatelor Cobre. Postez mai jos, cateva fotografii care sa ne aminteasca de existenta ultimei forme a traseului 23. Cine stie, in viitorul apropiat, acesta ar putea deveni activ... poate sub ultimul itinerariu sau poate sub unul nou.



WKC.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.68 kb
 Vizualizat:  de 6141 ori

WKC.JPG



VOD.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  338.44 kb
 Vizualizat:  de 6141 ori

VOD.JPG



CIK (4).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  410.01 kb
 Vizualizat:  de 6141 ori

CIK (4).JPG



CIH (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  319.21 kb
 Vizualizat:  de 6141 ori

CIH (1).jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 07 Oct 2011 15:03:00    Titlul subiectului: 149353

Voi propune ca 23-ul sa mearga din Str. Balcescu pana la Real si 106 sa mearga din Piata pana in Tiglina 3 pe itinerariu: Piata -> Traian -> Garii -> Balcescu -> Centru -> Brailei -> Inel de Rocada -> Tiglina 3. La dus sa mearga pe Domneasca, stanga pe Garii, apoi ajungandu-se in Piata prin fata Facultatii de Sport direct pe Traian langa Baia Comunala.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2012 14:28:56    Titlul subiectului: 151854

Conform presei (n.a. cotidianul "Viata Noua"), anul 1986 a adus un traseu nou pentru I.J.T.L.: 33barat, care circula intre Centru si Plaja Brates. Traseul era operational doar in perioada estivala.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community