Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 18 Mai 2010 09:51:46 Titlul subiectului: |
127218 |
|
In urma modificarilor de itinerar care au fost introduse incepand cu data de 10.05.2010, traseul 22 si-a mutat unul dintre capetele de linie, din Micro 13b in Micro 40. Iata mai jos, itinerariul si frecventa pe care a avut-o traseul 22 pana la data amintita:
TRASEUL 22: MICRO 13b - GARA C.F.R.
STATII:
TUR: Micro 13b > Complex Ionescu > Ionel Fernic > Traian Vuia > Piata Micro 39 > Bloc L > Liceul nr.3 > 9 mai > Masnita > Piata Energiei > IREG > Casa Rosie > Barladeanu > Palatul Telefoanelor > Trei Star > Potcoava de Aur > Magazinul Modern > Universitate > Parfumul Teilor > Gara C.F.R.
RETUR: Gara C.F.R. > Miorita > FSEA > CNVA > Albatros > Centru > Agentia C.F.R. > C.E.C. > Tiglina II > Casa Rosie > IREG > Piata Energiei > Masnita > 9 mai > Micro 40 > Micro 13b.
FRECVENTA:
5:08 - 5:28 - 5:38 - 5:56 - 6:14 - 6:34 - 6:44 - 7:02 - 7:20 - 7:40 - 7:50 - 8:08 - 8:26 - 8:46 - 8:56 - 9:14 - 9:32 - 9:52 - 10:02 - 10:20 - 10:38 - 10:58 - 11:08 - 11:26 - 11:44 - 12:04 - 12:14 - 12:32 - 12:50 - 13:10 - 13:20 - 13:38 - 13:56 - 14:16 - 14:26 - 14:44 - 15:02 - 15:22 - 15:32 - 15:50 - 16:08 - 16:28 - 16:38 - 16:56 - 17:14 - 17:34 - 17:44 - 18:02 - 18:20 - 18:40 - 18:50 - 19:08 - 19:26 - 19:46 - 19:56 - 20:14 - 20:32 - 20:52 - 21:02 - 21:20 - 21:38 - 21:58 - 22:18 - 22:26.
OBSERVATII:
-traseul este deservit la orele de varf de autobuze ROCAR iar in restul perioadei de activitate de midibuze ISUZU si PRESTIJ. De obicei sunt utilizate patru mijloace de transport.
In ultimii ani, pe acest traseu au intrat si autobuzele MAZ si DAB.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
greentiger
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Noi/2010 Mesaje: 63 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 24 Mai 2010 14:58:31 Titlul subiectului: |
127471 |
|
Imi amintesc cand traseul 11 avea capatul la Gradina Publica, nu stiu ce a determinat schimbarea dar era bine si ca inainte. Parca din cate tin eu minte, era traseul 11 la Gradina Publica si 11 barat la Piata Centrala.
_________________ Alyn AVALOH
Nihil Sine DEO! |
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Lun 24 Mai 2010 17:51:38 Titlul subiectului: |
127482 |
|
Asa este. Traseul 11 (varianta Gradina Publica) era deservit in exclusivitate de cele doua autobuze Rocar de Simon PNN si PNO. Evident ca intervalele de succedare erau foarte mari... aprox.30 minute. Modificarea 11 - 11 barat s-a facut prin anul 2003(?).
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 25 Mai 2010 12:12:24 Titlul subiectului: |
127515 |
|
mircea700 a scris: | Traseul 11 (varianta Gradina Publica) era deservit in exclusivitate de cele doua autobuze Rocar de Simon PNN si PNO |
Pe langa PNO si PNN erau doua "rezerve" si anume Rocarul JET (care in acea vreme facea reclama pentru "Connex" si era imbracat in autocolante verzi) precum si Rocar-ul YGG - ce-i drept, utlizat mai rar (care in acele vremuri facea reclama la Galina Bianca si purta autocolante galbene).
S-a renuntat la traseul 11 - forma veche, datorita raportului dintre rentabilitate si frecventa, fapt observat corect de colegul mircea700. Cum s-a pus problema:
--pana la Gradina se preferau "combinatiile" oferite de liniile 9b si 20b care n-au rezistat nici ele prea mult;
-traseul 11b cu capatul in Piata Centrala s-a dovedit mult mai rentabil. S-a refacut repartitia pentru acest traseu cu o imbunatatire a numarului de masini care au fost scoase de la traseul 11 (ma refer la distributie si nu la masinile propriu-zise intrucat nici unul dintre cei 4 titulari nu s-au abatut in acele vremuri pe noua configuratie a lui 11).
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 25 Mai 2010 12:47:21 Titlul subiectului: |
127518 |
|
O corectare, daca-mi permiteti: JET facea reclama la "Forest", iar 20b exista si astazi sub titulatura de "19"...
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 25 Mai 2010 13:15:04 Titlul subiectului: |
127520 |
|
Au trecut ceva ani pana ca traseul 20b sa fie reactivat sub forma lui 19 (si pe urma modificat prin Francezi). A fost singurul traseu considerat rentabil dintre toate celelalte care ajungeau la Gradina: despre 11 am mai discutat, 10 era de mult apus datorita frecventei foarte bune a traseului 102, fapt similar si pentru 9b (acoperit de linia 104). Datorita legaturilor destul de precare intre Complexul Siret si zona contemporana, reintroducerea liniei 20b (sub numarul 19) este considerata un succes in privinta rentabilitatii.
Partial offtopic: pe vremea cand deservea traseul 11 cu capat la Gradina Publica, JET promova reclama la Connex, nu la Forest. Autocolantul verde care l-a pastrat pana la sfarsitul carierei era... "fundalul" reclamei de la Connex. S-au scos abtibildurile cu nomneclatura reclamei si alte informatii auxiliare si s-a pastrat autocolantul principal, curat, dupa incetarea contractului cu cei de la Connex.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 08 Dec 2010 13:36:47 Titlul subiectului: |
137240 |
|
Spuneam, cu mult timp in urma, despre statiile vechi aflate pe drumul spre Bazinul Nou. E o intreaga ramificatie acolo, si daca va mai amintiti, era o statie in care intorceau unele Curse Conventie precum si unele trasee de autobuz. Statia exista si astazi, in fata intrarii de la Damen. E drept ca nu mai este folosita de autobuze ci doar de microbuzele traseului 68... Iar oprirea care candva era destinata autobuzelor, acum e ocupata de masinile angajatilor. Haideti sa vedem cateva amintiri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
245.38 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
259.05 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.59 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
272.28 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.31 kb |
Vizualizat: |
de 20201 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 08 Dec 2010 13:41:59 Titlul subiectului: |
137241 |
|
Cu mare bucurie, am descoperit si cateva panouri de statie vechi, de pe care vopseaua s-a cam dus insa nici macar rugina n-a putut acoperi denumirile...
Ambele panouri sunt amplasate in statia mentionata anterior si nu stiu cum au ajuns in locatiile in care le veti vedea, in pozele de mai jos:
-prima este Statie Tiglina I (probabil era amplasata acolo unde acum scrie Statie CEC);
-in a doua fotografie sunt doua indicatoare: primul e usor de recunoscut: Statie Centru: se refera la capatul de linie din Centru, actualmente parcare, aflat la cativa metri de actuala statie Centru (rondoul cu piatra cubica de langa Hotel Dunarea). Al doilea panou indicator este Statie Sana si se afla pe vremuri in locatia care acum poarta denumirea Statie Trei Star.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
299.51 kb |
Vizualizat: |
de 20199 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
270.57 kb |
Vizualizat: |
de 20199 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 07 Oct 2011 00:33:10 Titlul subiectului: |
149338 |
|
Sa ne amintim de traseul 23... de ultima lui forma "existentiala": organizandu-mi fotografiile pentru o prezentare a Cobrelor, va pot spune ca acest traseu a fost preferat de midibuzele de capacitate medie, semn ca existau totusi suficienti calatori, in ciuda frecventei optime prestata de traseele private 62 si 84.
Isuzu-urile si Prestij-urile au fost majoritatea mutate, in acea perioada, la traseul 7. Tot alaturi de midibuzelor de capacitate medie...
Iar 23, a cazut, functie de cerinte si disponibilitati, in grija experimentatelor Cobre. Postez mai jos, cateva fotografii care sa ne aminteasca de existenta ultimei forme a traseului 23. Cine stie, in viitorul apropiat, acesta ar putea deveni activ... poate sub ultimul itinerariu sau poate sub unul nou.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
290.68 kb |
Vizualizat: |
de 19469 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
338.44 kb |
Vizualizat: |
de 19469 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
410.01 kb |
Vizualizat: |
de 19469 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
319.21 kb |
Vizualizat: |
de 19469 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Sep/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 07 Oct 2011 14:03:00 Titlul subiectului: |
149353 |
|
Voi propune ca 23-ul sa mearga din Str. Balcescu pana la Real si 106 sa mearga din Piata pana in Tiglina 3 pe itinerariu: Piata -> Traian -> Garii -> Balcescu -> Centru -> Brailei -> Inel de Rocada -> Tiglina 3. La dus sa mearga pe Domneasca, stanga pe Garii, apoi ajungandu-se in Piata prin fata Facultatii de Sport direct pe Traian langa Baia Comunala.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 09 Ian 2012 13:28:56 Titlul subiectului: |
151854 |
|
Conform presei (n.a. cotidianul "Viata Noua"), anul 1986 a adus un traseu nou pentru I.J.T.L.: 33barat, care circula intre Centru si Plaja Brates. Traseul era operational doar in perioada estivala.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
|