Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
linia 84



Data înscrierii: 02/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Feb/2012
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6

MesajTrimis: Mar 24 Ian 2012 23:24:25    Titlul subiectului: 152286

Eu as modifica linia 124 (cu marirea parcului) astfel :
Piata Unirii - B-dul Unirii - Calea Vitan - B-dul Energeticienilor - B-dul Fizicienilor - B-dul Camil Ressu - B-bul Nicolae Grigorescu - Str. Postavarul - B-dul 1 Decembrie 1918 - Faur Poarta 4
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2012 20:24:14    Titlul subiectului: 152429

Acum, odata cu darea in folosinta a Pasajului Basarab, mi-ar place daca cei din RATB ar regandi linia 42 si anume pe traseul actual iar de la Banu Manta sus pe Pod - Grozavesti - Bd Timisoara si apoi prin Militari pana la CET VEST.
Asadar linia 1 poate s-ar desfiinta (desi este, personal, o idee buna aceasta linie circulara) si vagoanele de la dep Victoria le-ar putea comuta pe linia 42.
Dar totusi as pastara si linia 1 totodata cu linia 42 pe pod si tronsonul amintit.A
lta solutie ar fi linia 24, cu un plus de 3 vagoane, prelungita pe Podul Basarab via Bd Timisoara, 13 Septembrie, Ghencea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2012 19:59:03    Titlul subiectului: 152678

Propun 2 linii RATB: una de studenti care sa faca legatura intre Regie si Romana (poate 602 sau 603...), pe traseul lui 601 pana la Stirbei Voda, apoi pe traseul lui 368 si restul; si inca una care sa circule de la Piata Unirii la Piata Dorobanti sau mai departe - ma irita faptul ca nu exista nimic care sa vina de pe Dorobanti, dinspre Herastrau, si sa mearga la Universitate direct, fara sa mai schimb nimic la Romana (poate un 281). Deasemenea, ar fi extrem de utila o statie si vizavi de ASE pe Calea Dorobanti, ca o pereche a celei deja existente, pentru 301, 131, 331.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radu73



Data înscrierii: 19/Ian/2009
Ultima vizita: 04/Noi/2019
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2012 21:05:24    Titlul subiectului: LINIA 138 152986

Ar trebui modificata in sensul modificarii capatului de la UNIVERSITATE la P-ta Romana, comuna cu 168, 368 .
_________________
LINIA 90 PE BD. TIMISOARA
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2012 23:11:50    Titlul subiectului: 153000

Desigur ca ar merge redirectionat traseul 601, de la Piata Rosetti la Piata Romana prin bd. Gh. Magheru, e si cea mai la indemana solutie, dar o astfel de modificare, care atrage dupa sine si o prelungire a traseului initial, va atrage deopotriva si nevoia mai multor ture (autobuze pe traseu), apoi... de unde autobuze?... daca RATB se preocupa de mentinerea in circulatie a unor linii inutile (138, 181, 216, 223), de infiintarea unor trasee inutile (naveta 668 din Drumul Taberei, care substituie troleibuzele deviate, a fost ca bata-n balta, existau variante mult mai bune, discutate si aici pe forum), de "ruperi" de trasee care asigurau legaturi directe utile intre cartiere (vezi "cazul 102") si de casari de autobuze (e mai simplu decat intretinerea lor...).
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu73



Data înscrierii: 19/Ian/2009
Ultima vizita: 04/Noi/2019
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Feb 2012 14:36:54    Titlul subiectului: 153094

LINIA 90

Cartierul ANL Brancusi - Str. Valea Oltului - Bd. Timisoara - Str. Vasile Milea - Bd. Iuliu Maniu - Opera Romana - Universitate - Stadionul National.

Troleibuze se pot lua de pe actuala linie 90 si eventual de pe linia 91.
Mai necesita 3,5 km de retea noua.

_________________
LINIA 90 PE BD. TIMISOARA
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 24 Feb 2012 23:38:05    Titlul subiectului: 153419

Nu stiu daca se merita inca 3,5 km de retea pentru un troleibuz care ar circula cam gol si cu destule obstacole pe acolo, mai bine o prelungire de autobuz in zona ar fi cat de cat mai viabila!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2012 02:07:40    Titlul subiectului: 153425

Nu sunt de acord cu ideea, dar trebuie sa recunosc: ma declar invins (eu - pieton si calator RATB) de soferii bucuresteni de masini personale. Sunt mult mai multi decat noi, prin urmare au castigat si nu avem ce face impotriva lor. NU avem!

Avand in vedere situatia actuala a traficului din Bucuresti, precum si viteza execrabila cu care circula un troleibuz in general, eu cred ca ar trebui luate urmatoarele masuri:

- construirea unui depou de troleibuz in Colentina; limitarea liniei 66 la piata Obor; linie de autobuz directa din Colentina pana la Vasile Parvan (66 ar deservi strict cartierul dormitor, similar cu 73, 74, 77 din Berceni); desfiintarea retelei de troleibuz pe Calea Mosilor si Carol

- construirea unui depou de troleibuz in cartierul Titan; limitarea liniilor 70, 79, 92 la Baba Novac / Mihai Bravu si desfiintarea retelei spre centru; infiintarea unor linii de autobuz directe, pe vechile trasee de troleibuz

- desfiintarea completa a liniilor 69 si 85 si inlocuirea cu autobuze

- limitarea liniei 90 la Piata Rosetti si suplimentarea cu masini din parcul 69

- renuntarea la ideea ca retelele de troleibuz mai au vreo sansa in interiorul inelului median central... incurca grav circulatia, iar la orice "incident" cu soferi nesimtiti se da peste cap circulatia

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Feb 2012 17:02:57    Titlul subiectului: 153463

Imi pare rau dar sunt niste idei gresite. Practic gandesti la fel ca primarul Mazare din Constanta, ca primarul din Sibiu sau ca edilul din Brasov. De ce sa il limitam pe 66 la Piata Obor? Cum merge execrabil 66 pe Calea Mosilor sau Carol ? Poate in unele ore de varf, sau cand niste soferi parcau aiurea (la unii li s-a facut dosar penal). Unde este logica propunerii tale? Daca punem autobuze in locul troleibuzelor de pe linia 66 pe Calea Mosilor si Bulevardul Carol crezi ca o sa mearga mai repede? Probabil ca autobuzele o sa sa zboare pe deasupra masinilor Very Happy Very Happy Very Happy
Trebuie pusa in practica ideea cu banda 1 pentru RATB, luate masuri drastice impotriva celor care incalca legea. Nu sa limitam troleibuzele. In orice oras civilizat se pune accent pe transportul in comun, nu pe cel cu masina personala. Referitor la troleibuze revin iar cu aceeasi intrebare care am mai pus-o cu ceva timp in urma. In Ucraina, Moldova de peste Prut sau Bulgaria de ce nu se desfiinteaza (cu unele exceptii) troleibuzul? De fraieri ce sunt ? Numai noi ne gandim la limitat reteaua de troleibuze? Si este vreun castig? Crezi ca autobuzele vor merge mai bine cand traficul este aglomerat? Ha, ha, ha, ha. Uita-te la Piata Charles de Gaule. Autobuze moderne si frumoase care prind 10 sau chiar mai multe semafoare pana se treaca de intersectie.

Eu as avea o propunere inversa, inlocuirea unor linii de autobuz cu linii de troleibuz. De ce? Simplu, este cea mai buna metoda sa ii controlezi pe soferii care parcheaza aiurea. As propune chiar ca liniile de tramvai sa nu fie pe axul central al bulevardelor ci ... pe marginea acestora, asa cum se intampla in unele cazuri in Viena. Sa vedem unde mai parcheaza atunci soferii !

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Mar 28 Feb 2012 21:32:59, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2012 00:07:45    Titlul subiectului: 153477

Incearca sa te joci cu soferii bucuresteni si se vor juca si ei cu tine.

Daca tu imi compari viteza unui troleibuz cu cea a unui autobuz, inseamna ca ai calatorit foarte putin, spre deloc, prin Bucuresti. Autobuzul parcurge distantele in timpi redusi chiar la jumatate fata de troleibuz, care depinde de niste fire electrice. Troleibuzul, pe langa traficul ingreunat, "indura" si macazurile, incrucisarile si jonctiunile, unde este obligat sa mearga la pas (5 km/h) pentru a nu sari de pe linie. Astfel, prinde de 2-3 ori mai multe semafoare decat un autobuz.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2012 07:51:29    Titlul subiectului: 153479

Soferii bucuresteni? O sa ajunga benzina si 10 RON/litru. atunci sa ii vad ce o sa faca.
Unde merge autobuzul mai repede decat troleibuzul cand este aglomeratie mare? Tot transportul de suprafata are de suferit cand este aglomeratie!
Ai circulat vreodata dimineata sau seara cu troleibuzele? Sa vezi atunci ce repede merg. Stii cat fac cu troleibuzul dimineata de la Piata Gemeni la Gara de Nord? 10 minute. Stii cat fac aceeasi distanta cu autobuzul 133? 10 minute! Chiar daca troleibuzele 79 si 86 au ruta putin diferita de la Piata Romana la Gara de Nord, fata de autobuzele liniei 133, ei bine distanta este relativ similara. Pai unde este diferenta de timp, de care faci tu atata caz? Mergand pe rationamentul tau (ilogic) ar trebui ca dimineata sa fac 20-30 de minute cu troleul de acasa la mine la gara si 10 minute cu autobuzul!
Nu pe toate macazurile si incrucisarile troleele merg cu 5 km/ora. Ai vazut cum "alearga" troleibuzele pe Vatra Luminoasa, Baba Novac, Sos. Colentina sau Calea mosilor cand nu este aglomeratie? Ai vazut vreodata pe bulevardul Iuliu Maniu de exemplu troleibuze intrecand ... autobuze? Ei bine am vazut, si nu o singura data. Teza care o sustii cu troleibuzul lent si greoi este aceeasi teza sustinuta de toti politrucii de duzina (vezi Radu Mazare) care vorbesc in functie de interesele lor de moment. Apropo? Ti-ai cumparat cumva masina? Vad ca brusc sustii cauza saracutilor soferi deranjati de troleibuze Very Happy

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2012 13:04:18    Titlul subiectului: 153490

folkfan, mai e un aspect esential care, din pacate, nu e luat in calcul de catre multi: autobuzul polueaza chiar si cand sta pe loc, iar gazele de esapament se cumuleaza in "tunelele urbane" formate din blocurile dese,
De altfel, daca veti avea curiozitatea sa va uitati pe peretii exteriori ai blocurilor veti vedea ca primele etaje sunt negre din cauza jegului din aer! Si, ghiciti ce, ACELASI jeg il respiram si noi, cu totii! Si pe urma va intrebati de unde atatea probleme de sanatate!

De aia ar trebui ca transportul public sa fie prioritizat nu doar declarativ si facut atractiv prin ritmicitate, confort si pret, iar pentru persoanele private sa fie impuse taxe mari pentru accesul in zonele centrale, nu e nevoie ca orice aurolac sa intre cu masina pana-n buricul targului cand exista alternativa transportului public!
Ba chiar ar fi o idee si interzicerea totala a accesului autotursmelor private, cu conditia insa ca transportul public in perimetrul central sa fie gratuit.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu73



Data înscrierii: 19/Ian/2009
Ultima vizita: 04/Noi/2019
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2012 17:07:11    Titlul subiectului: 153551

itb 139 a scris:
Nu stiu daca se merita inca 3,5 km de retea pentru un troleibuz care ar circula cam gol si cu destule obstacole pe acolo, mai bine o prelungire de autobuz in zona ar fi cat de cat mai viabila!

Nu va circula gol ... asta daca vei calatori cu 137 ... la orele de varf si nu numai 137 e cam plinut ... plus ca vine de la "cucurigu" ... . Si pentru ca prefer troleibuzul, autobuzului ...

_________________
LINIA 90 PE BD. TIMISOARA
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2012 23:49:07    Titlul subiectului: 153568

Sustin o linie de troleibuz pe Bd. Timisoara, numai pana la Piata Operei si nu mai departe.

Catalin, troleibuzul cu ce functioneaza? Functioneaza cu electricitate. Electricitatea oare de unde vine...? Vine de la uzinele electrice, care functioneaza cu... petrol si gaze naturale Smile (mai rar eoliene, hidroenergie, nu e cazul in Bucuresti). Energia electrica, cu cat este mai cautata, cu atat polueaza mai mult, transformand "lupta" intre electric si clasic intr-un cerc vicios. Deci, folosirea electricitatii NU diminueaza poluarea din marile orase!

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 29 Feb 2012 09:56:36    Titlul subiectului: 153582

Bineinteles ca nici energia electrica nu se produce total ecologic, termocentralele, de exemplu, poluand masiv; insa problema majora a vehiculelor de transport cu motoare termice este ca acestea polueaza direct in zona aglomerata, "ajutand" la depasirea locala a nivelurilor adminisibile de poluanti pe care apoi ii inhalam cu totii in concentratii de multe ori de cateva ori mai mari decat cele maxim admisibile.
In schimb, vehiculele cu tractiune electrica au grad de poluare ZERO in perimetrul urban aglomerat, eventuala poluare apare in afara orasului.
E o diferenta majora intre a cumula poluantii exact in zona nevralgica, masiv populata si a dispersa poluantii in zone slab populate...

Avantajul major al transportului public electric este faptul ca sursa de poluare (termocentrala, centrala nucleara) este departe de zona aglomerata a orasului.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Feb 2012 10:06:17    Titlul subiectului: 153583

Ca o propunere generala, ar trebui pus accent in Bucurest pe transportul electric. Nu vreau sa aud expresia "NU SUNT BANI" ! In Bucuresti acest cuvant ar trebui interzis, mai ales ca aici sunt cei mai multi platitori de taxe si impozite. Ar trebui sa luam modelul Frantei sau al tarilor din vest si sa il adaptam aici. Dar sa nu aud ca nu sunt bani ! Bani nu or fi in orasele de provincie, dar in Bucuresti sunt o gramada. Referitor la soferi, daca legislatia se aplica la sange, devin mielusei. Pana la legislatie o sa ii linisteasca pretul carburantului. Deja in ultimele zile in zonele centrale din oras s-a circulat incredibil de bine (inclusiv hulitele troleibuze).
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Mar 2012 22:19:55    Titlul subiectului: 153925

Intr-un Bucuresti in care transportul in comun ar fi cel favorizat si dominant, un troleibuz ar veni la 3 minute pe toate liniile, singurele masini care circula pe strada la ore de varf sa fie taxiurile, salvarile si politia, iar parcarile sa fie in integralitate in subteran, iata ce propuneri as avea pentru reteaua de troleibuz:
- prelungirea liniei 91 la Vatra Luminoasa, pentru ca acum nu mai are acelasi traseu ca 90;
- infiintarea unei linii de troleibuz (poate 80) care sa circule pe traseul Barajul Dunarii - Baba Novac - Mecet - Matei Voievod - Vatra Luminoasa (pe actualul traseu exclusiv de retragere / acces de pe strazile Gheorghe Costaforu si Mecet) - astfel s-ar optimiza frecventa execrabila a mijloacelor de transport in comun de pe Matei Voievod si Vatra Luminoasa; si recunosc ca nu de putine ori, venind din Titan, am asteptat o "retragere" pentru ca aveam nevoie sa ajung direct in Vatra...

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
uzzy84



Data înscrierii: 20/Iul/2012
Ultima vizita: 18/Ian/2014
Mesaje: 14
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Iul 2012 17:14:54    Titlul subiectului: ... 157515

As avea si eu o opinie in privinta modificarilor de trasee si suplimentarilor de masini a 2-3 linii din Berceni.

1. Linia 232 de la P-ta Unirii pe traseul de baza pana la Cart. Aparatorii Patriei, iar apoi tot inainte pe sos. Berceni si dreapta pe Prel. Metalurgiei pana la capatul REAL BERCENI. Calatorii care vin dinspre Eroii Revolutiei si Brancoveanu, marea majoritate se indreapta spre zona asta pentru ca pentru Giurgiului, Brancoveanu sau Luica au alte alternative (7, 25, 116, 141) iar 232 se deplaseaza aproape gol pe traseul normal de la Aparatorii Patriei pana la REAL Berceni.

2. Suplimentarea numarului de autobuze pe 312 deoarece in cursul saptamanii lucreaza cu 3 masini iar in week-end cu 1 sau 2, iar ca flux de calatori, aceasta linie circula aproximativ goala de la P-ta Sudului- Emil Racovita- Aparatorii Patriei - Sos. Berceni- P-ta de Gros.

Dupa parerea mea, 312 ar trebui sa vina pe traseul de baza de la P-ta Unirii pana la Sudului iar aici stanga pe sos. Berceni pana la Prel. Metalurgiei iar apoi traseul de baza pana la P-ta de Gros. Asa ar ajuta la fluidizarea fluxului de calatori a lui 232 care si asa vine full de la Eroii Revolutiei, iar pentru Emil Racovita ramane linia 74 care face fata cu brio numarului de calatori si fara concurenta altor linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Iul 2012 20:27:05    Titlul subiectului: 157521

Deja s-a aplicat modificarea ta pentru 312.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2012 06:45:38    Titlul subiectului: 159115

As propune sa creeze o legatura in zona Garii de Nord intre cele doua retele de troleibuze, intre cea care vine dinspre Universitate-Kokalniceanu si cea care vine de pe Calea Grivitei. Nu ar fi decat 200- maxim 300 de metri de retea. De exemplu daca avem situatia de acum cand linia 86 este deviata pe la Universitate, sa poata sa ajunga de la Gara de Nord pe traseul normal spre Calea Grivitei-Pajura.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tfa2003



Data înscrierii: 20/Mar/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2024
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2012 09:56:28    Titlul subiectului: gn 159122

Pe vremea lui nea' Nicu legatura, desi nefolosita si nelegata cu macaz, exista.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2013 21:48:10    Titlul subiectului: 161643

Linia 163 ar putea acoperi cu succes si linia 162, daca s-ar prelungi de la Rasadnitei pana la Drumul Sabareni, eventual sa intoarca undeva in apropierea garii 16 Februarie (Bucurestii Noi). Am fost cu 162 pe segmentul dintre 16 Februarie si Magazii, in toate momentele zilei si zilele saptamanii, iar statiile intermediare nu sunt mai deloc utilizate. Daca s-ar moderniza drumul spre cartierul Chitila Triaj, linia 163 ar putea fi prelungita chiar la statia CFR Pajura - Bucuresti Triaj...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 25/Dec/2022
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2013 00:52:27    Titlul subiectului: 161967

De unde ai scos statiile CFR Pajura si Bucuresti Triaj? Si nici gara 16 Februarie nu are de-a face cu Bucurestii Noi, intre Bucurestii Noi (unde stau si nu ma poti contrazice) si Giulesti Sarbi este calea ferata asa ca statii precum CFR Pajura si Bucuresti Triaj nu exista.
Macar explica-mi si mie sa stiu si eu pe unde exista Pajura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2013 01:10:57    Titlul subiectului: 161972

Studiaza harta CFR in paralel cu harta Bucurestiului Smile Statia Bucurestii Noi se afla in imediata apropiere a liniei 162 - statia Condax; se numea in trecut "16 Februarie". Bucuresti Triaj se afla in capatul strazii Marmurei, care se desprinde din Soseaua Chitilei. Pajura si Triaj sunt una si aceeasi statie, doar ca pe o magistrala se numeste intr-un fel, iar pe alta magistrala in alt fel (prin acea statie trec 2 magistrale paralele, ambele care duc la Ploiesti).

Te rog mult, documenteaza-te inainte sa dai astfel de raspunsuri. Se pare ca te pot contrazice!

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2013 09:17:03    Titlul subiectului: 162537

In caz ca lucrarile de la magistrala 5 de metrou din Drumul Taberei vor stagna, propun reintroducerea troleibuzelor in Drumul Taberei-ramura nord, cu redesenarea retelei, in zonele unde sunt santierele. Locuitorii din Drumul Taberei nu au nici o vina pentru situatia financiara de la metrou si nu este corect sa nu beneficieze de transport in comun de suprafata. Dupa ce o sa termine ei metroul, atunci va fi de vazut ce se va intampla cu transportul de suprafata, dar in prezent "oferta" de transport in zona unde sunt lucrari este total insuficienta.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36, 37  Următoare
Pagina 34 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community