Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Apr/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 18:39:43 Titlul subiectului: |
151824 |
|
Sau dusa linia de tramvai pana la Holboca ar fiii un avantaj.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 21:00:11 Titlul subiectului: |
151827 |
|
gavryll a scris: | Daca tot a venit vorba de rondul Tatarasi-Sud:m-am intrebat(recunosc,spre rusinea mea,ca nu m-am documentat in aceasta privinta)de ce nu ar fi fost viabila reconstructia fostului rond de la Abator. |
Ideea nu e rea, nu stiu, insa, cum stau lucrurile cu terenul respectiv. Merita "investigat" (numai ca mi-e teama ca deja e prea tarziu pentru modificari, proiectul pentru reabilitarea liniei de pe Aurel Vlaicu fiind, probabil, deja aprobat).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 21:33:33 Titlul subiectului: |
151828 |
|
Continuam cu T4D 246 si T4R 255 in Piata Unirii, in acelasi an, 2002.
din colectia foto Ceciliu Tabara
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.55 kb |
Vizualizat: |
de 16143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.74 kb |
Vizualizat: |
de 16143 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 21:42:27 Titlul subiectului: |
151830 |
|
T4R 240 si 262 (ex 212, singura Tatra care inca mai exista in Iasi), plus - desigur - niscai dubelnite piratand traseele RATC - Piata Eminescu, 2002.
din colectia foto Ceciliu Tabara
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.41 kb |
Vizualizat: |
de 16141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.92 kb |
Vizualizat: |
de 16141 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 21:56:54 Titlul subiectului: |
151831 |
|
T4R 245... Din cate imi amintesc, a cazut prada schimbarilor generate de sosirea celor 27 de vagoane GT4 de la Halle, in 2003.
din colectia foto Ceciliu Tabara
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.97 kb |
Vizualizat: |
de 16135 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
169.5 kb |
Vizualizat: |
de 16135 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 22:27:18 Titlul subiectului: |
151834 |
|
Inchei prezentarea imaginilor primite din aceasta colectie cu inca ceva de exceptie: T4D 236 purtand unul dintre cele doua pantografe de GT4 venite impreuna cu Tatrele din lotul Halle 1998.
Pentru ca in cateva dintre imagini apare ceva drag mie, mentionez aici un simbol al anilor '90, unul dintre putinele lucruri bune intamplate in Romania de dupa '89, desigur, disparut intre timp, ca orice lucru bun in tara asta: Radio Contact, ani la rand postul de radio privat nr. 1 al Romaniei, aparut la Bucuresti in 1990, iar la Iasi la finele anului 1993 (initial pe 92 MHz, apoi pe 91,9 MHz), redus la tacere in stil tipic romanesc in 2003. Nu e reclama desantata (la ce ar mai fi acum?!) ci inca o invitatie la o incursiune in timp, antidot la uitare pentru noi, aia mai "babalaci", si prilej pentru cei mai tineri sa descopere vremurile cand in Romania inca mai exista un minim de normalitate.
din colectia foto Ceciliu Tabara
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.15 kb |
Vizualizat: |
de 16126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.36 kb |
Vizualizat: |
de 16126 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Ian 2012 22:32:07 Titlul subiectului: |
152558 |
|
Recent achizitionata:
James Buckley (+) - Iasi, 19 iulie 1969, Piata Unirii, ITB pe linia 5 - Gara - Podu Ros - Fabrica de ulei
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.79 kb |
Vizualizat: |
de 15882 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.48 kb |
Vizualizat: |
de 15882 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Ian 2012 22:38:33 Titlul subiectului: |
152559 |
|
Recent achizitionata:
James Buckley (+) - Iasi, 19 iulie 1969, str. Sararie, vagon "tip Iasi" (numar de parc 30) pe linia 4 - Tg. Cucu - Targusor Copou (zona intersectiei cu Lascar Catargi)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.24 kb |
Vizualizat: |
de 15880 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.57 kb |
Vizualizat: |
de 15880 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Feb 2012 10:49:14 Titlul subiectului: |
152962 |
|
8 mai 1992, Ferdinand Huizer:
- 81+93 (ma rog, la vremea aia), zona intersectiei Strapungere Silvestru / Bacinschi
- 86 + 79 (asemenea), aceeasi zona
- 100 + 101, Gara Internationala
Vagonul motor 100 este primul dintre ITB-urile modernizate la RATC Iasi (la Sectia 3, atunci in depoul din Dacia) intre 1991 si 1993, denumite ITB-M (sau, cum apar in documentele de inventar, ITB-RATC). Vagonul motor 100 a circulat o buna perioada de timp singur. A intrat pe traseul 2, la acea vreme (1991) deviat prin Podu Ros (daca tin minte corect, a fost prima intrerupere a circulatiei tramvaielor pe N. Iorga, in incercarea de a se remedia problemele de la calea de rulare de pe tronsonul Podu de Piatra - Gara Internationala). In imagine vagonul e in schema initiala de vopsire. De remarcat particularitatile sale, care-l deosebesc total de restul ITB-urilor refacute: diferente la caroserie, geamurile laterale mici.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.44 kb |
Vizualizat: |
de 17453 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.97 kb |
Vizualizat: |
de 17453 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.79 kb |
Vizualizat: |
de 17453 ori |
|
Ultima modificare efectuată Radu Bialus la Vin 10 Feb 2012 11:49:23, modificat de 3 ori în total |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 10 Feb 2012 11:09:01 Titlul subiectului: |
152964 |
|
Interesant design-ul ITB-RATC-ului. Cand am vazut prima oara fotografia, am crezut ca au luat pur si simplu caroseria de Timis si au "adaptat-o" la boghiul de V56, apoi am realizat ca n-aveau cum, pentru ca vagonul de Timis e mult mai lung decat poate "purta" boghiul de ITB. Pana la urma, cum au facut cei de la RATP, s-au inspirat doar din design-ul Timis-urilor? Cei de la Timisoara n-au avut nimic impotriva sau chiar au colaborat cu cei de la RATP pentru acest vagon?
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Feb 2012 11:31:24 Titlul subiectului: |
152965 |
|
Structural nu au nici o legatura cu Timisurile. S-a luat doar ca model caroseria de Timis, dar toata constructia a fost facuta de la zero la RATC Iasi. Sigur, s-au folosit elemente provenite de la Timis (de la multele vagoane retrase din circulatie prematur, din cauza problemelor intampinate in exploatare, generate de slaba calitate a produsului) dar nu caroseria ca atare.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 10 Feb 2012 19:57:45 Titlul subiectului: |
152984 |
|
radub a scris: | - 81+93 (ma rog, la vremea aia) | 81 (ex 105, ca.1986/87) + 93 (ex 108, ca.1990). Interesant este ca in 1992 vagonul 81 nu avea partea de jos vopsita in rosu, inseamna ca nu a mai pupat reparatie de la sfarsitul lui 1989 cand au inceput sa le vopseasca asa.
Citat: | - 86 + 79 (asemenea), aceeasi zona | 86 (ex 90, ca.1991) + 79 (ex 78 ca.1990/91, ex 115 ca.1986). Interesant este ca desi cam toti fotografii au surprins vagonul 86, niciunul nu a fotografiat vagonul 87 (ex 91) care fusese si el modificat in fata si avea 6 ferestre in loc de 3, iar usile nu aveau geamuri.
Citat: | - 100 + 101, Gara Internationala | In imagine nu se vede clar, insa nu cred ca e 101. e probabil remorca 100. De la 100 pana la 102 am vazut in diferite poze ca aveau aceasta schema de culoare. 103 avea o schema usor diferita, dar tot cu albastru.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Feb 2012 20:17:03 Titlul subiectului: |
152985 |
|
Remorca este 101. Remorca 100 a fost cuplata la vagonul motor 101 si era in aceeasi schema ca el: alb-gri-grena.
Cuplul 102+102 era alb-albastru.
Cuplul 103+103 era ca 101+100.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Feb 2012 22:48:35 Titlul subiectului: |
152994 |
|
radub a scris: | A intrat pe traseul 2, la acea vreme (1991) deviat prin Podu Ros (daca tin minte corect, a fost prima intrerupere a circulatiei tramvaielor pe N. Iorga, in incercarea de a se remedia problemele de la calea de rulare de pe tronsonul Podu de Piatra - Gara Internationala). |
E corect, scormonind prin "pod" am gasit si dovada din '91:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
11.07 kb |
Vizualizat: |
de 17356 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 11 Feb 2012 18:12:26 Titlul subiectului: |
153018 |
|
Cateva observatii
1. Vagonul cu numarul 81 pare a avea faruri diferite de V56-le "clasic". Este ca si cum unui V56 i s-ar fi pus faruri de T4
2. Caseta destinata numarului de linie e goala, traseul fiind afisat in spatele parbrizului; intelesesem ca, deja din anii '80 acea caseta era mai mult de decor
3. 86-le este, efectiv, o ciudatenie; nu imi dau seama daca a ramas ceva din caroseria initiala sau, efectiv, la RK, pe truck-ul de V56 s-a pus o alta caroserie, confectionata de catre atelierul care avea in grija, la acea vreme, 86-le
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 11 Feb 2012 18:43:36 Titlul subiectului: |
153019 |
|
Faruri clasice?! Caseta de afisaj folosita?! Vai mama lor, daca privesti tramvaiele alea nu poti avea decat mila de ele, efectiv implorau sa fie lasate in pace sa moara. Din pacate, autoritatile nu prea considerau ca romanii merita ceva mai mult decat ce se vede in imagini (pentru ca asa era peste tot).
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 12 Feb 2012 13:44:42 Titlul subiectului: |
153052 |
|
Interesant este ca vagoanele ITB-M au fost revopsite de cateva ori in toata durata scurta de functionare a lor.
Din cate se pare, primele 4 tramvaie au avut initial schema de culoare din imaginea postata de Radu.
104, 105 si 106 au avut se pare o schema de culoare diferita. Cel putin 106 a avut aceasta schema. 104 a fost revopsit in schema din imaginile de mai jos. 105 a ajuns la un moment dat in schema de culoare a Timisurilor, la fel ca si 112 si 113. 106 a fost revopsit in schema de culoare HAVAG (ca si Timisul 316).
108 nu stiu daca a fost vreodata in alta culoare decat verdele acela din imaginea de mai jos. Nu l-am vazut niciodata in circulatie, l-am vazut doar descompletat in depou. De la 109 la 114 se pare ca au avut schema de culoare a vagonului 110 din imaginea de mai jos. 114 a fost si el vopsit in rosu ca 104 din imaginea de mai jos, dar nici pe el nu l-am vazut in circulatie. Nici pe 111 nu l-am vazut niciodata decat descompletat in depou. In 1997, inainte de venirea vagoanelor germane, singurul vagon ramas a fost remorca 113.
100 si 101 (posibil si altele, au fost revopsite in schema de culoare a vagonului 100 din imaginea de mai jos. Diferenta dintre vagonul 100 si 101..103 si remorca 100 se pare ca erau doar initialele RATC de pe vagon.
Fotografiile de mai jos apartin PMP films
http://pmpfilms.com
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
435.57 kb |
Vizualizat: |
de 17243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
269.2 kb |
Vizualizat: |
de 17243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
410.55 kb |
Vizualizat: |
de 17243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
380.47 kb |
Vizualizat: |
de 17243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
347.85 kb |
Vizualizat: |
de 17243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
318.6 kb |
Vizualizat: |
de 17243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
451.07 kb |
Vizualizat: |
de 17243 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 12 Feb 2012 13:50:51 Titlul subiectului: |
153053 |
|
Imaginile apartin PMP FILMS. Sunt capturate dintr'un material publicat pe youtube. Filmele originale se gasesc la adresa de mai jos. Toate drepturile apartin autorilor.
http://pmpfilms.com
Observati in ultima (sau prima, in functie de setarile forumului), modul de inchidere a usilor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
440.27 kb |
Vizualizat: |
de 17241 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
319.15 kb |
Vizualizat: |
de 17241 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.81 kb |
Vizualizat: |
de 17241 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
462.99 kb |
Vizualizat: |
de 17241 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
567.62 kb |
Vizualizat: |
de 17241 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
302.46 kb |
Vizualizat: |
de 17241 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 12 Feb 2012 14:03:47 Titlul subiectului: |
153056 |
|
Alte imagini ale PMP FILMS. Sunt capturate dintr'un material publicat pe youtube. Filmele originale se gasesc la adresa de mai jos. Toate drepturile apartin autorilor.
http://pmpfilms.com
Timisul 320 carand boghiuri. Eu nu am vazut niciodata asa ceva la Iasi, insa am vazut boghiuri urcate pe vagoanele platforma ITB.
Timisul 318 (probabil nu 318 original).
Timisul 324 (vagonul motor pare a nu fi originalul, ci unul vopsit dintr'unul galben inchis, posibil 327 original)
Timisul 342 in schema de culoare de la inceputul anilor '90 (rosu inchis + font mic + sigla RATP cu "cap de Simirad")
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
294.65 kb |
Vizualizat: |
de 17240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
246.17 kb |
Vizualizat: |
de 17240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
272.9 kb |
Vizualizat: |
de 17240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
340.8 kb |
Vizualizat: |
de 17240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
357.05 kb |
Vizualizat: |
de 17240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
324.94 kb |
Vizualizat: |
de 17240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
286.5 kb |
Vizualizat: |
de 17240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
463.05 kb |
Vizualizat: |
de 17240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
306.78 kb |
Vizualizat: |
de 17240 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 12 Feb 2012 14:12:22 Titlul subiectului: |
153057 |
|
104+104 si 105+105 au fost initial alb-gri (insa diferit amplasate culorile si cu desene diferite, la 105+105 desenele semanand cu cele de la 110+110). 106+106 era alb cu nuante de vernil, asemanator cu 107+107 ca desene.
105 a fost primul dotat cu motoare de 50 kW (motoare ca alea care au stat mult timp stivuite la Gara, in hala cu Restaurarile, in partea dinspre atelierul de forja).
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Dum 12 Feb 2012 15:32:11, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 12 Feb 2012 14:16:20 Titlul subiectului: |
153058 |
|
OAB a scris: | 1. vagonul cu numarul 81 pare a avea faruri diferite de V56-le "clasic". Este ca si cum unui V56 i s-ar fi pus faruri de T4 | Cam toate aveau asa farurile in 1990.
Citat: | 2. Caseta destinata numarului de linie e goala, traseul fiind afisat in spatele parbrizului; intelesesem ca, deja din anii '80 acea caseta era mai mult de decor | Nu am vazut pe interior vreo usa care sa permita schimbarea liniei de acolo, deci trebuia schimbata prin exterior. Se pare ca initial numarul liniei era lipit pe exteriorul geamului de la caseta aia. Complet dificil de schimbat. Nici macar nu am vazut caseta aia luminand la vreun vagon, asa cum nu am mai vazut nici lampile de gabarit luminand la vagoanele care mai aveau asa ceva (au disparut complet in 1986).
Citat: | 3. 86-le este, efectiv, o ciudatenie; nu imi dau seama daca a ramas ceva din caroseria initiala sau, efectiv, la RK, pe truck-ul de V56 s-a pus o alta caroserie, confectionata de catre atelierul care avea in grija, la acea vreme, 86-le | Se pare ca a avut un accident si a fost refacut astfel. Nu am inteles de ce s'au obosit sa faca asemenea ciudatenie, cand inca mai existau vagoane nefolosite, cu o caroserie cu partea exterioara in stare buna: vagonul 103 original sau vagonul de marfa 84.
In schimb, in 1991 au reparat capital un tramvai (Tw+Bw, ambele cu numarul 84) care arata excelent, in contrast cu restul vagoanelor ITB care aratau ca niste zombi de fier.
Iata si o reconstituire facuta de mine, a formei "originale" a vagonului 86 modificat, care initial a avut numarul 90. Se pare ca a mai avut inca un accident dupa care a ajuns in forma din imaginea postata de Radu.
Foto original: Blickpunkt Strassenbahn, imagine preluata dintr'un material cu tramvaiele din Romania (CD040).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.18 kb |
Vizualizat: |
de 17235 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Apr/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 12 Feb 2012 19:03:49 Titlul subiectului: |
153074 |
|
Datorita maistrului Mircea Rusu ITB a suportat modificarile aduse asupra vagoanelor tip ITB cu forma de vagon TIMIS.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 12 Feb 2012 19:04:57 Titlul subiectului: |
153075 |
|
Au mai trecut cativa ani, ITB'urile au disparut, cele modernizate erau pe cale de disparitie, iar Timisurile incepusera sa arate ceva mai bine. Tatrele nu aratau asa de bine, in schimb aparusera V2A-M.
Iata niste Timisuri in Podul Ros. Dupa 5 ani, apar din nou Timisuri cu 2 remorci. In imagine: 326+340+326
Mai departe, singurul V2A ramas astazi: 352 (ulterior numerotat 365 ex 356). Intr'o alta imagine, 352 trece pe sub reteaua de troleibuz care intersecta tramvaiul la Podul Ros. Se observa inca ambele linii, una continuand pe malul Bahluiului si cealalta virand stanga pe pod si intorcand prin Podul Ros (fosta linie 47, prelungita ulterior pana in Piata Alexandru).
Daca in 1991 nemtii numeau V58 "fahrender Schrott", in 1996 ar fi putut numi asa Tatrele. 266 isi merita numele din plin. Interesant este ca in filmul PMP FILMS apar multe Tatre care au fost casate odata cu venirea vagoanelor de la Halle: 266, 231, 253, 267 &c.
Vagonul 231 are usi asemanatoare cu cele de Ikarus.
Se poate vedea si intersectia Anastasie Panu - Elena Doamna, cu statia de tramvai deja mutata pe A.Panu si ceva resturi din latura spre Elena Doamna, desfiintata si acoperita de asfalt.
Descriere: |
326+340+326 & 321+321 ©PMP FILMS |
|
Mărime fișier: |
249.92 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
259.77 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
281.03 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
255.61 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.57 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
254.17 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
255.61 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
325.71 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
269.73 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.21 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 13 Feb 2012 00:03:58 Titlul subiectului: |
153086 |
|
radub a scris: | Inchei prezentarea imaginilor primite din aceasta colectie cu inca ceva de exceptie: T4D 236 purtand unul dintre cele doua pantografe de GT4 venite impreuna cu Tatrele din lotul Halle 1998. | Al 2lea pantograf de GT4 era rosu si a fost montat o perioada pe vagonul T4D 262. Nu stiu daca asa a venit, insa in fotografia facuta de mine in 1999 apare cu pantograf normal de Tatra si tot pantograf de tatra a avut pana la sfarsitul scurtei sale existente la Iasi.
Ca sa nu se supere cei carora le plac mai mult altceva decat tramvaiele, iata si niste poze cu ele, tot capturi din materialele PMP FILMS.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
281.33 kb |
Vizualizat: |
de 17149 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
299.4 kb |
Vizualizat: |
de 17149 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.52 kb |
Vizualizat: |
de 17149 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.8 kb |
Vizualizat: |
de 17149 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
289.99 kb |
Vizualizat: |
de 17149 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Trix la Lun 13 Feb 2012 01:32:53, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 13 Feb 2012 00:26:26 Titlul subiectului: |
153087 |
|
De remarcat ca in filmele lui Dave si Mandy Spencer (merita din plin sa cumparati DVD-urile ce contin filmarile din Iasi) apar multe dintre troleibuzele articulate care au fost ulterior scurtate.
Legat de cele doua pantografe, e greu de spus caror vagoane le-au apartinut de fapt, pentru ca la Iasi au fost mutate intr-o veselie de la unul la altul. De asemenea, cand au fost transportate spre Iasi, pantografele au fost date jos de pe tramvaie. E posibil, insa, ca ele sa fi apartinut vagoanelor 251 si 266 (in fotografii facute la Halle cu unul-doi ani inainte de retragere apar cu astfel de pantografe si cred ca sunt singurele din loturile venite la Iasi pe care le-am vazut - in fotografii - astfel la Halle). Pe 266 sigur l-am vazut purtand un astfel de pantograf la Iasi, poate chiar la inceput, dar nu mai retin sigur.
Usile de la 231 chiar sunt de Ikarus, provenind de la autobuzele care circulau la Iasi in anii '70-'80 (unele usi montate la tramvaie mai pastrau la interior inscriptiile cu avertizarea privitoare la modul in care se deschid usile).
|
|
Sus |
|
|
|