Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Poze si amintiri din Iasiul de altadata
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Apr/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2012 18:39:43    Titlul subiectului: 151824

Sau dusa linia de tramvai pana la Holboca ar fiii un avantaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2012 21:00:11    Titlul subiectului: 151827

gavryll a scris:
Daca tot a venit vorba de rondul Tatarasi-Sud:m-am intrebat(recunosc,spre rusinea mea,ca nu m-am documentat in aceasta privinta)de ce nu ar fi fost viabila reconstructia fostului rond de la Abator.

Ideea nu e rea, nu stiu, insa, cum stau lucrurile cu terenul respectiv. Merita "investigat" (numai ca mi-e teama ca deja e prea tarziu pentru modificari, proiectul pentru reabilitarea liniei de pe Aurel Vlaicu fiind, probabil, deja aprobat).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2012 21:33:33    Titlul subiectului: 151828

Continuam cu T4D 246 si T4R 255 in Piata Unirii, in acelasi an, 2002.

din colectia foto Ceciliu Tabara



Foto222.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.55 kb
 Vizualizat:  de 16143 ori

Foto222.jpg



2002-246-255.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.74 kb
 Vizualizat:  de 16143 ori

2002-246-255.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2012 21:42:27    Titlul subiectului: 151830

T4R 240 si 262 (ex 212, singura Tatra care inca mai exista in Iasi), plus - desigur - niscai dubelnite piratand traseele RATC - Piata Eminescu, 2002.

din colectia foto Ceciliu Tabara



Foto328.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.41 kb
 Vizualizat:  de 16141 ori

Foto328.jpg



2002-240-262.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.92 kb
 Vizualizat:  de 16141 ori

2002-240-262.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2012 21:56:54    Titlul subiectului: 151831

T4R 245... Din cate imi amintesc, a cazut prada schimbarilor generate de sosirea celor 27 de vagoane GT4 de la Halle, in 2003.

din colectia foto Ceciliu Tabara



Foto224.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.97 kb
 Vizualizat:  de 16135 ori

Foto224.jpg



2002-245.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.5 kb
 Vizualizat:  de 16135 ori

2002-245.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2012 22:27:18    Titlul subiectului: 151834

Inchei prezentarea imaginilor primite din aceasta colectie cu inca ceva de exceptie: T4D 236 purtand unul dintre cele doua pantografe de GT4 venite impreuna cu Tatrele din lotul Halle 1998.

Pentru ca in cateva dintre imagini apare ceva drag mie, mentionez aici un simbol al anilor '90, unul dintre putinele lucruri bune intamplate in Romania de dupa '89, desigur, disparut intre timp, ca orice lucru bun in tara asta: Radio Contact, ani la rand postul de radio privat nr. 1 al Romaniei, aparut la Bucuresti in 1990, iar la Iasi la finele anului 1993 (initial pe 92 MHz, apoi pe 91,9 MHz), redus la tacere in stil tipic romanesc in 2003. Nu e reclama desantata (la ce ar mai fi acum?!) ci inca o invitatie la o incursiune in timp, antidot la uitare pentru noi, aia mai "babalaci", si prilej pentru cei mai tineri sa descopere vremurile cand in Romania inca mai exista un minim de normalitate.

din colectia foto Ceciliu Tabara



Foto305.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.15 kb
 Vizualizat:  de 16126 ori

Foto305.jpg



2002-236.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.36 kb
 Vizualizat:  de 16126 ori

2002-236.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2012 22:32:07    Titlul subiectului: 152558

Recent achizitionata:

James Buckley (+) - Iasi, 19 iulie 1969, Piata Unirii, ITB pe linia 5 - Gara - Podu Ros - Fabrica de ulei



Piata_Unirii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.79 kb
 Vizualizat:  de 15882 ori

Piata_Unirii.jpg



Line_5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.48 kb
 Vizualizat:  de 15882 ori

Line_5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2012 22:38:33    Titlul subiectului: 152559

Recent achizitionata:

James Buckley (+) - Iasi, 19 iulie 1969, str. Sararie, vagon "tip Iasi" (numar de parc 30) pe linia 4 - Tg. Cucu - Targusor Copou (zona intersectiei cu Lascar Catargi)



Sararie-1969.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.24 kb
 Vizualizat:  de 15880 ori

Sararie-1969.jpg



Dorogan_30.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.57 kb
 Vizualizat:  de 15880 ori

Dorogan_30.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2012 10:49:14    Titlul subiectului: 152962

8 mai 1992, Ferdinand Huizer:

- 81+93 (ma rog, la vremea aia), zona intersectiei Strapungere Silvestru / Bacinschi
- 86 + 79 (asemenea), aceeasi zona
- 100 + 101, Gara Internationala

Vagonul motor 100 este primul dintre ITB-urile modernizate la RATC Iasi (la Sectia 3, atunci in depoul din Dacia) intre 1991 si 1993, denumite ITB-M (sau, cum apar in documentele de inventar, ITB-RATC). Vagonul motor 100 a circulat o buna perioada de timp singur. A intrat pe traseul 2, la acea vreme (1991) deviat prin Podu Ros (daca tin minte corect, a fost prima intrerupere a circulatiei tramvaielor pe N. Iorga, in incercarea de a se remedia problemele de la calea de rulare de pe tronsonul Podu de Piatra - Gara Internationala). In imagine vagonul e in schema initiala de vopsire. De remarcat particularitatile sale, care-l deosebesc total de restul ITB-urilor refacute: diferente la caroserie, geamurile laterale mici.



6847928325_53ff5b5166_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.44 kb
 Vizualizat:  de 17453 ori

6847928325_53ff5b5166_o.jpg



6847917479_341701c6f0_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.97 kb
 Vizualizat:  de 17453 ori

6847917479_341701c6f0_o.jpg



6847907141_1534381f05_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.79 kb
 Vizualizat:  de 17453 ori

6847907141_1534381f05_o.jpg




Ultima modificare efectuată Radu Bialus la Vin 10 Feb 2012 11:49:23, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2012 11:09:01    Titlul subiectului: 152964

Interesant design-ul ITB-RATC-ului. Cand am vazut prima oara fotografia, am crezut ca au luat pur si simplu caroseria de Timis si au "adaptat-o" la boghiul de V56, apoi am realizat ca n-aveau cum, pentru ca vagonul de Timis e mult mai lung decat poate "purta" boghiul de ITB. Pana la urma, cum au facut cei de la RATP, s-au inspirat doar din design-ul Timis-urilor? Cei de la Timisoara n-au avut nimic impotriva sau chiar au colaborat cu cei de la RATP pentru acest vagon?
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2012 11:31:24    Titlul subiectului: 152965

Structural nu au nici o legatura cu Timisurile. S-a luat doar ca model caroseria de Timis, dar toata constructia a fost facuta de la zero la RATC Iasi. Sigur, s-au folosit elemente provenite de la Timis (de la multele vagoane retrase din circulatie prematur, din cauza problemelor intampinate in exploatare, generate de slaba calitate a produsului) dar nu caroseria ca atare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2012 19:57:45    Titlul subiectului: 152984

radub a scris:
- 81+93 (ma rog, la vremea aia)
81 (ex 105, ca.1986/87) + 93 (ex 108, ca.1990). Interesant este ca in 1992 vagonul 81 nu avea partea de jos vopsita in rosu, inseamna ca nu a mai pupat reparatie de la sfarsitul lui 1989 cand au inceput sa le vopseasca asa.
Citat:
- 86 + 79 (asemenea), aceeasi zona
86 (ex 90, ca.1991) + 79 (ex 78 ca.1990/91, ex 115 ca.1986). Interesant este ca desi cam toti fotografii au surprins vagonul 86, niciunul nu a fotografiat vagonul 87 (ex 91) care fusese si el modificat in fata si avea 6 ferestre in loc de 3, iar usile nu aveau geamuri.
Citat:
- 100 + 101, Gara Internationala
In imagine nu se vede clar, insa nu cred ca e 101. e probabil remorca 100. De la 100 pana la 102 am vazut in diferite poze ca aveau aceasta schema de culoare. 103 avea o schema usor diferita, dar tot cu albastru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2012 20:17:03    Titlul subiectului: 152985

Remorca este 101. Remorca 100 a fost cuplata la vagonul motor 101 si era in aceeasi schema ca el: alb-gri-grena.

Cuplul 102+102 era alb-albastru.
Cuplul 103+103 era ca 101+100.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2012 22:48:35    Titlul subiectului: 152994

radub a scris:
A intrat pe traseul 2, la acea vreme (1991) deviat prin Podu Ros (daca tin minte corect, a fost prima intrerupere a circulatiei tramvaielor pe N. Iorga, in incercarea de a se remedia problemele de la calea de rulare de pe tronsonul Podu de Piatra - Gara Internationala).

E corect, scormonind prin "pod" am gasit si dovada din '91:



line2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  11.07 kb
 Vizualizat:  de 17356 ori

line2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Feb 2012 18:12:26    Titlul subiectului: 153018

Cateva observatii

1. Vagonul cu numarul 81 pare a avea faruri diferite de V56-le "clasic". Este ca si cum unui V56 i s-ar fi pus faruri de T4

2. Caseta destinata numarului de linie e goala, traseul fiind afisat in spatele parbrizului; intelesesem ca, deja din anii '80 acea caseta era mai mult de decor

3. 86-le este, efectiv, o ciudatenie; nu imi dau seama daca a ramas ceva din caroseria initiala sau, efectiv, la RK, pe truck-ul de V56 s-a pus o alta caroserie, confectionata de catre atelierul care avea in grija, la acea vreme, 86-le
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 11 Feb 2012 18:43:36    Titlul subiectului: 153019

Faruri clasice?! Caseta de afisaj folosita?! Vai mama lor, daca privesti tramvaiele alea nu poti avea decat mila de ele, efectiv implorau sa fie lasate in pace sa moara. Din pacate, autoritatile nu prea considerau ca romanii merita ceva mai mult decat ce se vede in imagini (pentru ca asa era peste tot).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2012 13:44:42    Titlul subiectului: 153052

Interesant este ca vagoanele ITB-M au fost revopsite de cateva ori in toata durata scurta de functionare a lor.

Din cate se pare, primele 4 tramvaie au avut initial schema de culoare din imaginea postata de Radu.
104, 105 si 106 au avut se pare o schema de culoare diferita. Cel putin 106 a avut aceasta schema. 104 a fost revopsit in schema din imaginile de mai jos. 105 a ajuns la un moment dat in schema de culoare a Timisurilor, la fel ca si 112 si 113. 106 a fost revopsit in schema de culoare HAVAG (ca si Timisul 316).
108 nu stiu daca a fost vreodata in alta culoare decat verdele acela din imaginea de mai jos. Nu l-am vazut niciodata in circulatie, l-am vazut doar descompletat in depou. De la 109 la 114 se pare ca au avut schema de culoare a vagonului 110 din imaginea de mai jos. 114 a fost si el vopsit in rosu ca 104 din imaginea de mai jos, dar nici pe el nu l-am vazut in circulatie. Nici pe 111 nu l-am vazut niciodata decat descompletat in depou. In 1997, inainte de venirea vagoanelor germane, singurul vagon ramas a fost remorca 113.
100 si 101 (posibil si altele, au fost revopsite in schema de culoare a vagonului 100 din imaginea de mai jos. Diferenta dintre vagonul 100 si 101..103 si remorca 100 se pare ca erau doar initialele RATC de pe vagon.

Fotografiile de mai jos apartin PMP films
http://pmpfilms.com



vlcsnap-2012-02-12-14h10m54s99.png
 Descriere:
100+103
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  435.57 kb
 Vizualizat:  de 17243 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h10m54s99.png



vlcsnap-2012-02-12-14h12m39s173.png
 Descriere:
100+103
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  269.2 kb
 Vizualizat:  de 17243 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h12m39s173.png



vlcsnap-2012-02-12-14h12m47s253.png
 Descriere:
104+104
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  410.55 kb
 Vizualizat:  de 17243 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h12m47s253.png



vlcsnap-2012-02-12-14h12m53s52.png
 Descriere:
104+104
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  380.47 kb
 Vizualizat:  de 17243 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h12m53s52.png



vlcsnap-2012-02-12-14h13m03s159.png
 Descriere:
108+108
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  347.85 kb
 Vizualizat:  de 17243 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h13m03s159.png



vlcsnap-2012-02-12-14h14m20s160.png
 Descriere:
107+107
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  318.6 kb
 Vizualizat:  de 17243 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h14m20s160.png



vlcsnap-2012-02-12-14h14m37s68.png
 Descriere:
107+107
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  451.07 kb
 Vizualizat:  de 17243 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h14m37s68.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2012 13:50:51    Titlul subiectului: 153053

Imaginile apartin PMP FILMS. Sunt capturate dintr'un material publicat pe youtube. Filmele originale se gasesc la adresa de mai jos. Toate drepturile apartin autorilor.
http://pmpfilms.com

Observati in ultima (sau prima, in functie de setarile forumului), modul de inchidere a usilor.



vlcsnap-2012-02-12-14h15m00s44.png
 Descriere:
110+110
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  440.27 kb
 Vizualizat:  de 17241 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h15m00s44.png



vlcsnap-2012-02-12-14h15m08s122.png
 Descriere:
110
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  319.15 kb
 Vizualizat:  de 17241 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h15m08s122.png



vlcsnap-2012-02-12-14h15m19s238.png
 Descriere:
110+110
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  264.81 kb
 Vizualizat:  de 17241 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h15m19s238.png



vlcsnap-2012-02-12-14h15m28s73.png
 Descriere:
110+110
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  462.99 kb
 Vizualizat:  de 17241 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h15m28s73.png



vlcsnap-2012-02-12-14h19m19s75.png
 Descriere:
110+110
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  567.62 kb
 Vizualizat:  de 17241 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h19m19s75.png



vlcsnap-2012-02-12-14h19m37s248.png
 Descriere:
110+110
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  302.46 kb
 Vizualizat:  de 17241 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h19m37s248.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2012 14:03:47    Titlul subiectului: 153056

Alte imagini ale PMP FILMS. Sunt capturate dintr'un material publicat pe youtube. Filmele originale se gasesc la adresa de mai jos. Toate drepturile apartin autorilor.
http://pmpfilms.com

Timisul 320 carand boghiuri. Eu nu am vazut niciodata asa ceva la Iasi, insa am vazut boghiuri urcate pe vagoanele platforma ITB.
Timisul 318 (probabil nu 318 original).
Timisul 324 (vagonul motor pare a nu fi originalul, ci unul vopsit dintr'unul galben inchis, posibil 327 original)
Timisul 342 in schema de culoare de la inceputul anilor '90 (rosu inchis + font mic + sigla RATP cu "cap de Simirad")



vlcsnap-2012-02-12-14h16m22s92.png
 Descriere:
320
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  294.65 kb
 Vizualizat:  de 17240 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h16m22s92.png



vlcsnap-2012-02-12-14h16m32s197.png
 Descriere:
320
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  246.17 kb
 Vizualizat:  de 17240 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h16m32s197.png



vlcsnap-2012-02-12-14h16m35s221.png
 Descriere:
318+318
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  272.9 kb
 Vizualizat:  de 17240 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h16m35s221.png



vlcsnap-2012-02-12-14h16m42s43.png
 Descriere:
318+318
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  340.8 kb
 Vizualizat:  de 17240 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h16m42s43.png



vlcsnap-2012-02-12-14h16m58s196.png
 Descriere:
318+318
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  357.05 kb
 Vizualizat:  de 17240 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h16m58s196.png



vlcsnap-2012-02-12-14h17m11s72.png
 Descriere:
324+324
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  324.94 kb
 Vizualizat:  de 17240 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h17m11s72.png



vlcsnap-2012-02-12-14h17m17s136.png
 Descriere:
324+324
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  286.5 kb
 Vizualizat:  de 17240 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h17m17s136.png



vlcsnap-2012-02-12-15h01m51s242.png
 Descriere:
342+342
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  463.05 kb
 Vizualizat:  de 17240 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h01m51s242.png



vlcsnap-2012-02-12-14h17m37s81.png
 Descriere:
342
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  306.78 kb
 Vizualizat:  de 17240 ori

vlcsnap-2012-02-12-14h17m37s81.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2012 14:12:22    Titlul subiectului: 153057

104+104 si 105+105 au fost initial alb-gri (insa diferit amplasate culorile si cu desene diferite, la 105+105 desenele semanand cu cele de la 110+110). 106+106 era alb cu nuante de vernil, asemanator cu 107+107 ca desene.

105 a fost primul dotat cu motoare de 50 kW (motoare ca alea care au stat mult timp stivuite la Gara, in hala cu Restaurarile, in partea dinspre atelierul de forja).


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Dum 12 Feb 2012 15:32:11, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2012 14:16:20    Titlul subiectului: 153058

OAB a scris:
1. vagonul cu numarul 81 pare a avea faruri diferite de V56-le "clasic". Este ca si cum unui V56 i s-ar fi pus faruri de T4
Cam toate aveau asa farurile in 1990.
Citat:
2. Caseta destinata numarului de linie e goala, traseul fiind afisat in spatele parbrizului; intelesesem ca, deja din anii '80 acea caseta era mai mult de decor
Nu am vazut pe interior vreo usa care sa permita schimbarea liniei de acolo, deci trebuia schimbata prin exterior. Se pare ca initial numarul liniei era lipit pe exteriorul geamului de la caseta aia. Complet dificil de schimbat. Nici macar nu am vazut caseta aia luminand la vreun vagon, asa cum nu am mai vazut nici lampile de gabarit luminand la vagoanele care mai aveau asa ceva (au disparut complet in 1986).
Citat:
3. 86-le este, efectiv, o ciudatenie; nu imi dau seama daca a ramas ceva din caroseria initiala sau, efectiv, la RK, pe truck-ul de V56 s-a pus o alta caroserie, confectionata de catre atelierul care avea in grija, la acea vreme, 86-le
Se pare ca a avut un accident si a fost refacut astfel. Nu am inteles de ce s'au obosit sa faca asemenea ciudatenie, cand inca mai existau vagoane nefolosite, cu o caroserie cu partea exterioara in stare buna: vagonul 103 original sau vagonul de marfa 84.
In schimb, in 1991 au reparat capital un tramvai (Tw+Bw, ambele cu numarul 84) care arata excelent, in contrast cu restul vagoanelor ITB care aratau ca niste zombi de fier.

Iata si o reconstituire facuta de mine, a formei "originale" a vagonului 86 modificat, care initial a avut numarul 90. Se pare ca a mai avut inca un accident dupa care a ajuns in forma din imaginea postata de Radu.

Foto original: Blickpunkt Strassenbahn, imagine preluata dintr'un material cu tramvaiele din Romania (CD040).



040028zx3_902.jpg
 Descriere:
©Blickpunkt Strassenbahn
 Mărime fișier:  65.18 kb
 Vizualizat:  de 17235 ori

040028zx3_902.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Apr/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2012 19:03:49    Titlul subiectului: 153074

Datorita maistrului Mircea Rusu ITB a suportat modificarile aduse asupra vagoanelor tip ITB cu forma de vagon TIMIS.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2012 19:04:57    Titlul subiectului: 153075

Au mai trecut cativa ani, ITB'urile au disparut, cele modernizate erau pe cale de disparitie, iar Timisurile incepusera sa arate ceva mai bine. Tatrele nu aratau asa de bine, in schimb aparusera V2A-M.

Iata niste Timisuri in Podul Ros. Dupa 5 ani, apar din nou Timisuri cu 2 remorci. In imagine: 326+340+326
Mai departe, singurul V2A ramas astazi: 352 (ulterior numerotat 365 ex 356). Intr'o alta imagine, 352 trece pe sub reteaua de troleibuz care intersecta tramvaiul la Podul Ros. Se observa inca ambele linii, una continuand pe malul Bahluiului si cealalta virand stanga pe pod si intorcand prin Podul Ros (fosta linie 47, prelungita ulterior pana in Piata Alexandru).

Daca in 1991 nemtii numeau V58 "fahrender Schrott", in 1996 ar fi putut numi asa Tatrele. 266 isi merita numele din plin. Interesant este ca in filmul PMP FILMS apar multe Tatre care au fost casate odata cu venirea vagoanelor de la Halle: 266, 231, 253, 267 &c.
Vagonul 231 are usi asemanatoare cu cele de Ikarus.

Se poate vedea si intersectia Anastasie Panu - Elena Doamna, cu statia de tramvai deja mutata pe A.Panu si ceva resturi din latura spre Elena Doamna, desfiintata si acoperita de asfalt.



vlcsnap-2012-02-12-15h42m36s121.png
 Descriere:
326+340+326 & 321+321
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  249.92 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h42m36s121.png



vlcsnap-2012-02-12-15h42m41s173.png
 Descriere:
326+340+326
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  259.77 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h42m41s173.png



vlcsnap-2012-02-12-15h43m13s233.png
 Descriere:
352
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  281.03 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h43m13s233.png



vlcsnap-2012-02-12-15h48m14s172.png
 Descriere:
326+340+326
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  255.61 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h48m14s172.png



vlcsnap-2012-02-12-15h46m09s208.png
 Descriere:
266
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  236.57 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h46m09s208.png



vlcsnap-2012-02-12-15h50m01s220.png
 Descriere:
266
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  254.17 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h50m01s220.png



vlcsnap-2012-02-12-15h47m23s174.png
 Descriere:
231
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  255.61 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h47m23s174.png



vlcsnap-2012-02-12-15h50m46s156.png
 Descriere:
231
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  325.71 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h50m46s156.png



vlcsnap-2012-02-12-15h49m30s169.png
 Descriere:
267
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  269.73 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h49m30s169.png



vlcsnap-2012-02-12-15h49m06s183.png
 Descriere:
352
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  243.21 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h49m06s183.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 13 Feb 2012 00:03:58    Titlul subiectului: 153086

radub a scris:
Inchei prezentarea imaginilor primite din aceasta colectie cu inca ceva de exceptie: T4D 236 purtand unul dintre cele doua pantografe de GT4 venite impreuna cu Tatrele din lotul Halle 1998.
Al 2lea pantograf de GT4 era rosu si a fost montat o perioada pe vagonul T4D 262. Nu stiu daca asa a venit, insa in fotografia facuta de mine in 1999 apare cu pantograf normal de Tatra si tot pantograf de tatra a avut pana la sfarsitul scurtei sale existente la Iasi.

Ca sa nu se supere cei carora le plac mai mult altceva decat tramvaiele, iata si niste poze cu ele, tot capturi din materialele PMP FILMS.



vlcsnap-2012-02-12-15h45m34s110.png
 Descriere:
431
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  281.33 kb
 Vizualizat:  de 17149 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h45m34s110.png



vlcsnap-2012-02-12-15h47m01s213.png
 Descriere:
406 & 512
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  299.4 kb
 Vizualizat:  de 17149 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h47m01s213.png



vlcsnap-2012-02-12-15h47m03s237.png
 Descriere:
512
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  264.52 kb
 Vizualizat:  de 17149 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h47m03s237.png



vlcsnap-2012-02-12-15h48m03s62.png
 Descriere:
448
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  236.8 kb
 Vizualizat:  de 17149 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h48m03s62.png



vlcsnap-2012-02-12-15h46m21s67.png
 Descriere:
Saviem
©PMP FILMS
 Mărime fișier:  289.99 kb
 Vizualizat:  de 17149 ori

vlcsnap-2012-02-12-15h46m21s67.png




Ultima modificare efectuată de către Trix la Lun 13 Feb 2012 01:32:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Mai/2024
Mesaje: 8716
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 13 Feb 2012 00:26:26    Titlul subiectului: 153087

De remarcat ca in filmele lui Dave si Mandy Spencer (merita din plin sa cumparati DVD-urile ce contin filmarile din Iasi) apar multe dintre troleibuzele articulate care au fost ulterior scurtate.

Legat de cele doua pantografe, e greu de spus caror vagoane le-au apartinut de fapt, pentru ca la Iasi au fost mutate intr-o veselie de la unul la altul. De asemenea, cand au fost transportate spre Iasi, pantografele au fost date jos de pe tramvaie. E posibil, insa, ca ele sa fi apartinut vagoanelor 251 si 266 (in fotografii facute la Halle cu unul-doi ani inainte de retragere apar cu astfel de pantografe si cred ca sunt singurele din loturile venite la Iasi pe care le-am vazut - in fotografii - astfel la Halle). Pe 266 sigur l-am vazut purtand un astfel de pantograf la Iasi, poate chiar la inceput, dar nu mai retin sigur.

Usile de la 231 chiar sunt de Ikarus, provenind de la autobuzele care circulau la Iasi in anii '70-'80 (unele usi montate la tramvaie mai pastrau la interior inscriptiile cu avertizarea privitoare la modul in care se deschid usile).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Următoare
Pagina 12 din 26

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community