Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Coltul presei. Despre transportul galatean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2012 15:39:13    Titlul subiectului: 152058

Ce ne asteapta in 2012:

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-buget-2012-Primarie-CL-cheltuieli-proiect-venituri-Adevarul_0_628137434.html#

CRIZĂ Orașul Galați va avea în 2012 un buget mai mic decât pe 2011

(...)
Al doilea mare capitol de cheltuieli al municipiului Galați este „Transporturi", cu 45,7 milioane de lei, din care 32,1 milioane de lei reprezintă subvenția plătită de la bugetul local pentru compania de transport public Transurb SA. Rambursarea creditelor pentru achiziația de autobuze va costa 3,3 milioane de lei, iar restul bugetului se duce pe achiziții de bunuri și servicii (circa 10,2 milioane de lei).

(...)"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2012 22:12:57    Titlul subiectului: 152834

"Din veniturile de 48,7 milioane de lei ale societății, 32,3 milioane sunt subvenții de la bugetul local * Managerul societății, Genica Totolici, speră ca anul acesta să nu crească prețul la motorină și energie, pentru că altfel ar fi pusă în situația de a reduce diagrama de circulație, autobuzele și tramvaiele * „Suntem singurul oraș din România în care există acest amestec în transportul urban privat și public”, afirmă directoarea * În ceea ce privește investițiile, operatorul și-a propus în acest an să cumpere, din venituri proprii, 12 tramvaie și cel puțin 20 de autobuze rulate

Unul dintre cele mai disputate proiecte de hotărâre la ședința Consiliului Local a fost bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2012 al societății Transurb și estimările pe următorii doi ani. Criticile au venit din partea grupului PDL, care a refuzat să voteze hotărârea, nemulțumit de subvenția substanțială de care beneficiază societatea. Potrivit documentelor, din veniturile totale de 48,7 milioane de lei, subvențiile înseamnă 32,3 milioane de lei. Președintele Comisiei de Buget-Finanțe, social-democratul Aurelian Constantin, a explicat că 16,4 milioane reprezintă o restanță la subvenția pe anul trecut, iar 17 milioane sunt facilitățile acordate pensionarilor pe toate traseele, reducerile abonamentelor pe o linie pentru elevi și studenți, dar democrat-liberalii nici nu au vrut să audă. „Dacă raportăm subvenția pe care o acordăm noi la ceea ce se alocă prin țară, s-ar putea nici să nu încapă comparație, indiferent de restanțe sau de facilitățile pe care le acordăm. Brăila are în total vreo 7 milioane de lei subvenție”, a atras atenția Mihai Alin. Liderul grupului PC, Eugen Găvan, a explicat că, din bugetul Transurb, s-a retras o sumă pentru demararea studiului privind managementul transportului din Galați. Iar unul dintre obiectivele acestui studiu va fi tocmai reducerea semnificativă a subvenției, care se va simți anul viitor.
„Sperăm să nu mai crească prețurile la motorină și energie”
De cealaltă parte, managerul societății, Genica Totolici spune că bugetul este echilibrat. „S-a făcut în așa fel să putem exista și în 2012, să putem acoperi cheltuielile pe care le avem cu motorina, energia, salariile, acestea fiind cele mai mari. Sperăm să nu crească prețul la motorină și energie, pentru că altfel am fi în situația în care ar trebui să luăm măsuri mai dure, să reducem diagrama de circulație, autobuzele și tramvaiele. Am spus din totdeauna că noi nu avem venituri pe măsura cheltuielilor din cauza operatorilor privați; suntem singurul oraș din România în care există acest amestec în transportul urban privat și public”, ne-a declarat Genica Totolici. Potrivit cifrelor prezentate, nici în 2010, nici în 2011 societatea nu și-a făcut planul la încasări, ele depășind cu greu 81,7 la sută din suma propusă la începutul anului. „Subvenția este chiar puțin mai mică decât anul trecut, pentru că mai avem de încasat de anul trecut 16,4 milioane de lei, restul sunt facilități din transportul urban. Abonamentul gratuit pe toate liniile la pensionarii peste 65 de ani are o valoare de 100 de lei comparativ cu un traseu - 40 de lei”, spune directoarea. Interesant este că niciun leu de la bugetul local nu merge la investiții, acestea fiind prevăzute a se realiza din fonduri proprii. „Anul acesta noi ne-am propus din fonduri proprii să achiziționăm 12 tramvaie de la Rotterdam și ne aflăm în proces de perfectare a actelor și a licitației pentru transportul tramvaielor din Olanda în România. De asemenea, ne dorim măcar 20 de autobuze rulate. Tot ca o investiție mare, ne dorim o mașină care face intervenții la firul de contact la tramvaie și troleibuze, pentru că aceea pe care o folosim acum este foarte veche, consumă foarte mult și este într-un stadiu avansat de uzură”, ne-a declarat managerul Genica Totolici. Suma alocată în 2012 pentru investiții este de 5.884,9 mii de lei.

Unde se duc milioanele?

Bugetul Transurb pe 2012 - Aici sunt (și) banii noștri

Dacă veniturile societății pe 2012 sunt prognozate la 48,7 milioane, cheltuielile totale sunt estimate la 48,6 milioane. Profitul net propus este de 42.000 de lei, din care 20.000 de lei dividende la bugetul local. În bugetul pe 2012 al Transurb nu există creșteri salariale, fondul de salarii fiind la nivelul anului trecut - 16 milioane. Cei 786 de salariați, al căror număr va rămâne neschimbat, vor beneficia de tichete de masă și de tichete cadou, câștigul mediu lunar pe salariat fiind de 1.970 de lei.
Societatea a prezentat și un program de reducere a arieratelor, a stocurilor de materii prime, materiale, obiecte de inventar și piese de schimb, produse finite, dar și situația datoriilor rezultate din împrumuturile contractate cu scadență în anul curent. Potrivit acestui ultim document, Transurb are de achitat în doi ani 609.336 de euro pentru investiții, din care anul acesta 203.112 de euro.
În 2013 și 2014, bugetul general al societății este estimat la peste 50, respectiv, 51 de milioane de lei."


http://www.viata-libera.ro/politica-administratie/27079-bugetul-transurb-pe-2012-aici-sunt-si-banii-nostri
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2012 23:38:44    Titlul subiectului: 152835

Ca o concluzie pe care sper s-o gasiti cu totii justa, imaginea Transurb-ului s-a imbunatatit in ultimii cinci ani. Sper sa se imbunatateasca si mai mult. Da, aici sunt (si) banii nostri: pacat ar fi sa nu recunoastem ca sunt intrebuintati cu folos iar rezultatele vorbesc de la sine.

Ca fapt divers, se intentioneaza, in viitorul apropiat, casarea a zece midibuze Isuzu. Nu stiu, deocamdata, care sunt acestea. Vor urma si altele. Cele douazeci de autobuze rulate de care se vorbea in articol vor suplini casarile. Ramane sa vedem ce marca vor fi aceste mijloace de transport. In prezent, am ajuns la concluzia ca mijloacele S.H. sunt mult mai bune decat "facaturile" prezentului, prin urmare, salut aceasta viitoare achizitie.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2012 11:23:17    Titlul subiectului: 153157

Luni a nins mult si frumos iar utilajele de deszapezire au iesit imediat la datorie. Atat cat s-a putut si pe unde s-a putut, mai precis pe strazile si bulevardele cu flux mediu si maxim de circulatie.

In ceea ce priveste transportul in comun, postez mai jos un articol apartinand cotidianului "Adevarul de seara":

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-Adevarul-stiri_Galati-informatii_Galati-autobuze-tramvaie-transport_0_646135652.html

"Transportul în comun se desfășoară în condiții normale

14 februarie 2012

Autor: Marius Mototolea

Autobuzele, troleibuzele și tramvaiele SC Transurb SA au ieșit pe trasee și circulă fără probleme cu toate că azi-noapte a nins abundent.

„Situația transportului în comun este bună. Se află pe trasee toate autobuzele și tramvaiele, ca într-o zi obișnuită, pentru că pe principalele artere rutiere ale municipiului se circulă fără probleme. Singurele probleme întâmpinate astăzi dimineață, din cauza zăpezii, au fost pe căile de acces din interiorul combinatului siderurgic ArcelorMittal, unde autobuzele care fac curse-convenție au avut ceva dificultăți. De asemenea, tot dimineață, în cartierul Dimitrie Cantemir, un autobuz nu a putut să întoarcă, dar situația a fost rezolvată cu ajutorul unui utilaj de deszăpezire", ne-a informat Genica Totolici, directorul SC Transurb SA."



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.84 kb
 Vizualizat:  de 9312 ori

4.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
emil p



Data înscrierii: 01/Feb/2011
Ultima vizita: 09/Dec/2012
Mesaje: 21
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2012 17:47:26    Titlul subiectului: 153174

Au fost curatate strazile pe unde s-a putut, dar nesimtirea unor conducatori auto de autoturisme - ca nu-i pot numi soferi - a ingreunat in multe locuri circulatia.
Dar intreb: pe politisti i-ati vazut careva? Eu unul nu i-am vazut cu toate ca am deservit traseul 105 de la ora 06.30 pana la ora 13.30.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2012 19:52:41    Titlul subiectului: 153182

Privitor la ceea ce spunea colegul emil p in postarea anterioara: iata ce se intampla cand Politia lipseste:

http://www.monitoruldegalati.ro/eveniment/un-microbuz-intepenit-pe-linia-de-tramvai-a-blocat-frezele-10923.html

"Un microbuz înțepenit pe linia de tramvai a blocat frezele

--------------------------------------------------------------------------------

Un șofer de maxi-taxi nerăbdător să ajungă mai repede la destinație a ignorat regulile de circulație și a luat-o pe șinele de tramvai, și așa abia practicabile. Șoferul a ținut în loc tramvaiele-freză, care au trebuit să aștepte ca microbuzul să reușească să iasă din capcană în care singur se băgase.
În cele din urmă, șoferul a reușit să își scoată microbuzul, în înjurăturile celorlalți participanți la trafic, dintre șine, și a dat voie și tramvaiului-freză să curețe șinele. Norocul conducătorului auto a fost că în zonă nu era vreun echipaj de poliție care să îi dea cuvenita amendă și să îi ia permisul."



551-15col_a_blocat_frezele_ptr_tramvaie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.46 kb
 Vizualizat:  de 9278 ori

551-15col_a_blocat_frezele_ptr_tramvaie.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
emil p



Data înscrierii: 01/Feb/2011
Ultima vizita: 09/Dec/2012
Mesaje: 21
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2012 21:28:31    Titlul subiectului: 153187

De cele mai multe ori microbuzele apartin unor membri ai acelor echipaje de politie si cum sa-i amendeze?
Dar pentru ei nu exista reguli de circulatie, ei sunt regii strazilor din acest oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2012 22:03:23    Titlul subiectului: 153188

Fotografia nu poate fi considerata drept dovada incriminatorie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
emil p



Data înscrierii: 01/Feb/2011
Ultima vizita: 09/Dec/2012
Mesaje: 21
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 16 Feb 2012 16:00:26    Titlul subiectului: 153198

Da, aici ai dreptate NightWishMaster, dar cum se face de multe ori ca politia ignora greselile facute de acesti regi ai strazilor. Sa-ti dau un exemplu: intr-o zi, cand sa plec din statia de la Potcoava, imi bate in geam un politist si-mi explica el cu atata corectitudine ca nu am oprit langa bordura, dar practic nu aveam mai mult de 50cm, eu explicandu-i ca aveam un maxi-taxi cu semnalizarea pusa pe plecare, dar nu mai pleca si nu puteam cu autobuzul plin de calatori (cca 100 persoane) sa-l astept pe el 5 minute sa plece; la care domnul Garcea imi spune ca trebuie sa astept sa se elibereze statia!; in acel moment apare un alt maxi-taxi si opreste exact perpendicular in fata mea, si-i atrag atentia politistului ce se intampla la care imi raspunde: "sa-mi vad de treaba mea ca o sa aiba grija de el"! Asta ce fel de dovada este???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 24 Feb 2012 02:50:17    Titlul subiectului: 153405

"Circulație dată peste cap - Încep modernizări pe străzile Oțelarilor și Frunzei
Autor: Anca Melinte



* Lucrările de pe strada Frunzei impun închiderea totală a circulației între strada Brăilei și pe strada Prelungirea Brăilei * Pe Oțelarilor se va circula pe ambele sensuri doar pe partea stângă a străzii * Adio tramvai pentru 19 luni ! *

Viceprimarul PSD Nicușor Ciumacenco a anunțat că de săptămâna viitoare încep primele lucrări din investiția „Modernizarea bulevardul Oțelarilor, strada Stadionului, strada Frunzei, strada Gheorghe Asachi”, în valoare totală de 47 de milioane de lei. Obiectivul îl constituie modernizarea liniilor de tramvai (pe 3.070 de metri), a străzilor și a rețelelor de apă, canalizare, gaze și electrice cu durata de serviciu expirată.

Prima etapă va începe la 1 martie și va continua până la 31 august 2012 și va cuprinde lucrări pe străzile Oțelarilor și Frunzei. „Lucrările ce se execută pe strada Frunzei impun închiderea totală a circulației între strada Brăilei și strada Prelungirea Brăilei. Riveranii vor avea acces pe străzile adiacente. Pe strada Oțelarilor se vor începe lucrările cu calea de rulare centrală și partea carosabilă dreaptă, în sensul de mers spre bucla de întoarcere a tramvaiului, de pe bulevardul Galați. Circulația se va desfășura, pe ambele sensuri, pe partea stângă (cea cu Altex, Billa, etc.) Pe toată perioada de derulare a contractului, care este de 19 luni, circulația tramvaielor va fi închisă pe traseul afectat de lucrări. Contractul este executat de compania gălățeană Tancrad, care trebuie să finalizeze lucrările pe cele patru artere până pe data de 6 august 2013”, ne-a declarat Nicușor Ciumacenco."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2012 00:04:34    Titlul subiectului: 153414

Eu voi propune, sa se circule pe un singur fir, nu se pot pune autobuze pe traseele 7, 39, 5 si 3, pentru ca nu dispunem de atatea autobuze in oras. Mai este o idee, pe care am vazuto la Madrid si merge pusa in practica: toate tramvaiele sa mearga pana la Stadionul Otelul si de acolo 2-3 autobuze cu SERVICIU SPECIAL intre Micro 19 - Ultimul Leu - Casa Rosie - Liceul Auto - Hotel Grandly - Ultimul Leu - Micro 19 .
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2012 00:09:08    Titlul subiectului: 153415

Pai asa cred ca se va proceda. Sa suspende total traseele 39 si 7 e absurd. Totusi, autobuzele e musai sa ajunga la Grandly, nu pe la Casa Rosie, altfel o mare parte din calatori nu vor avea cu ce merge, decat cu maxi-taxi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2012 00:20:12    Titlul subiectului: 153416

Stiu problema. Voi analiza mai bine si cand voi propune, va trebui sa fie ceva pertinent, fezabil... M-am gandit ca dus-intors trebuie sa fie pe Prelungirea Brailei, insa ramane problema intoarcerii autobuzelor. Daca realizam suplinirea cu autobuze de capacitate medie-mica, este o problema grava, la orele de varf, dar daca punem DAF si DAB (MAZ-urile nefiind incluse la suplinire), ar merge sa se intoarca unde?
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2012 01:42:12    Titlul subiectului: 153423

Pentru jonctiune, intre forma provizorie a traseelor de tramvai si traseele suplinitoare pentru portiunile suspendate se pot utiliza midibuzele Cobra la orele de varf si Prestij-urile intre aceste ore.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Mai 2012 23:23:43    Titlul subiectului: Bătaie ca la ușa autobuzului! 155759

http://stefanbadita.wordpress.com/2012/05/18/bataie-ca-la-usa-autobuzului/


Astăzi, pe la ora 20:00, în dreptul trecerii de pietoni de la Potcoava de Aur, un biciclist idiot a trecut pe culoarea roșie a semaforului, iar autobuzul GL-XX-MAZ, ce deservea traseul 105 și se îndrepta spre Agenția CFR, era să-l acroșeze pe biciclist. Biciclistul care era însoțit de un prieten au lovit parbrizul autobuzului, șoferul a luat mătura, a deschis ușa și a început altercația. După clasicile înjurături și râsetele pasagerilor din autobuz, șoferul a pierdut capul măturei, dar coada și-a atins ținta, lovind capul agresorului. Celălalt participant la altercație a încercat să-l lovească pe șofer cu peria de la mătură, dar șoferul, ca un adevărat personaj din Matrix s-a ferit, în reluare de lovitura cu peria. Păcat este că nu am putut interveni deoarece nu a deschis șoferul ușa, pentru a-mi putea etala veleitățile de autoapărare, sau mai bine zis „autobuzoîncăerare”….. La sfârșitul conflictului agresorii au primit câte 2-3 cozi de mătură pe spinare, autobuzul câteva lovituri iar șoferul vreo 3 scuipați.



2 MAZ 203 Busses at Micro 19 endline.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.34 MB
 Vizualizat:  de 8684 ori

2 MAZ 203 Busses at Micro 19 endline.JPG



_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Aug 2012 20:56:41    Titlul subiectului: Zvonuri....? 158484

http://stefanbadita.wordpress.com/2012/08/29/zvonuri-din-transurb-primaria-vrea-sa-oblige-calatorii-de-pe-bulevardul-balcescu-sa-circule-doar-cu-maxi-taxi/

Zvonuri din Transurb… Primăria vrea să oblige călătorii de pe Bulevardul Bălcescu să circule DOAR cu maxi-taxi

Se zvonește mai nou, că cei din Primărie vor să oblige călătorii ce frecventează Bălcescu să meargă doar cu maxi-taxi! De unde această idee? Presupun că de la cei cu maxi-taxi, cărora le expiră licențele definitiv în 2015, iar Galațiul conform legilor europene în vigoare, rămâne doar cu trolee, tramvaie, autobuze și taxiuri. Momentan se circulă pe Domnească căci Bălcescu nu a fost finisat, dar se spune că de la începutul școlii va rămâne doar pentru maxi-taxi.

Ce înseamnă asta? Cei care vor să ajungă la FSEA, FEFS, Baia Comunală, Piața Centrală, LVA, Simion Mehedinți, în Centru Vechi, etc vor fi obligați să se urce doar în maxi-taxi-urile de pe traseele ce merg pe Bălcescu și fac legătura între această zonă și restul zonelor frecventate.

Efectul ar fi dezastruos, zeci de mii de oameni (elevi, profesori, studenți, funcționari publici, etc) renunțând la abonamentele Transurb, dacă nu doresc să meargă din stații la destinație aproximativ între 1 km și 1,5 km. Efectul va fi cel scontat, scoaterea Transurbului cât mai aproape de faliment pentru ultima perioadă a dubarilor și reducerea traseelor societății urbane. Cheltuieli mari, încasări mici, subvenții mari ce pot fi furate, etc…. Toate acestea vor fi la ordinea zilei în Galați!

În actualul sistem de transport pe Bălcescu, după licitația din mai 2010, traseele Transurb ce au drept de circulație pe Bălcescu la retur sunt:

9 : Gara CFR – Țiglina 3

11: Piața Centrală – Micro 13

19: Grădina Publică – Complex Siret

20: Gara CFR – Complex Siret

22: Gara CFR – Micro 40

105: Grădina Publică – Micro 19

Pierderile Transurb ar fi uriașe, dat fiind faptul că pe Domnească retur sunt doar 2 stații, la Teatrul Dramatic și la Parc Eminescu, iar pe Gării – Bălcescu sunt 4: Str. Gării, FSEA, LVA, Albatros și acestea foarte frecventate!

ÎNCOTRO SE ÎNDREAPTĂ NOUL TRANSURB DIN NOUL GALAȚI?!
[url][/url]

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Aug 2012 21:02:14    Titlul subiectului: Fara aer conditionat? 158485

http://www.antidotul.ro/129648/genica-totolici-nu-voi-pune-niciodata-aer-conditionat-in-autobuze-n-are-rost.html

Genica Totolici: “Nu voi pune niciodată aer condiționat în autobuze. N-are rost”

Astăzi, la ora 9.00, m-am găsit cu directoarea Transurb, Genica Totolici, ca să îmi explice cum stă treaba cu blatiștii. Dar pînă să ajung la discuția despre blatiști (o să o cuprind într-un alt articol, zilele următoare), la sugestia unui cititor al antidotul.ro, am întrebat-o pe directoarea Genica Totolici de ce anume nu achiziționează și autobuze prevăzute cu aer condiționat, pentru că vara asta a fost teroare în mijloacele de transport în comun. Mă așteptam ca Genica Totolici să pozeze în directoarea răpusă de criza financiară, care ar da și de mîine aer condiționat la populația din autobuze, dacă ar avea bani pentru o astfel de investiție. Cînd colo, directoarea Genica Totolici mi-a lăsat impresia că este adepta sistemului actual, antic și de demult, în care ventilația în autobuze și tramvaie se face doar în stație, atunci cînd se deschid ușile. Și e logic să creadă așa, atîta vreme cît d-na directoare Totolici nu circulă cu autobuzul, laolaltă cu toată pulimea transpirată. Dar mai bine să o ascultăm pe Genica Totolici cum ne lămurește că nu e cazul ca pasagerii Transurb să viseze la autobuze prevăzute cu aer condiționat.

Ce, mă, vreți aer condiționat? Da' evantaiele nu-s bune?

“Asta cu aerul condiționat în autobuze este o utopie. Nu se poate realiza așa ceva. Și am să vă spun și de ce. De exemplu, un autobuz care pornește de la Muzeul de Artă Vizuală face 2 minute pînă la Teatrul Dramatic. Pentru ce să dai drumul la aer condiționat, în condițiile în care ușile se deschid peste două minute și intră căldura de afară?... Este adevărat că la Timișoara s-au introdus, în 2007, cîteva autobuze prevăzute cu aer condiționat. Dar știți cît aveau consumul acele autobuze? 45%! Așa că cei de la Timișoara au renunțat rapid la aerul condiționat, pentru că nu era rentabil... Autobuzele Transurb consumă, în medie, 6 tone de motorină zilnic. Asta înseamnă un consum mediu de 30%, ceea ce este foarte bine, ținînd cont că avem autobuze de 12 metri lungime, cu o capacitate de 80 de persoane. Imaginați-vă că dacă am pune aer condiționat, am ajunge la un consum de 9 tone de motorină pe zi. Asta înseamnă că am da faliment în secunda doi. Sîntem societate comercială, care este adevărat că e de utilitate publică, deci are și o componentă socială, dar trebuie să facem în așa fel încît să ne acoperim cheltuielile, eventual să ieșim și pe profit. Ori cu astfel de inițiative, cum este cea cu aerul condiționat în autobuze, ar însemna să ne semnăm singuri sentința”, a declarat pentru antidotul.ro directoarea Transurb, Genica Totolici.

Textul acesta a fost scris, gindit si conceput ca un pamflet. In consecinta va rugam sa-l consumati ca atare!


Cum sa faci asa ceva???? Cum sa spui ca de la Muzeul de Arta Vizuala faci 2 minute pana la Teatrul Dramatic?

Intre timp la Timisoara:

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-12778306-timisoara-aerul-conditionat-autobuzele-transport-comun-controlat-direct-din-dispecerate.htm

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 01:34:51    Titlul subiectului: 158634

Acuzatii nefondate in ceea ce priveste serviciul de Control Trafic... Ma consider o persoana corecta si prin urmare nu-mi place sa vad concluzii pripite, indreptate impotriva unor OAMENI CARE SE AFLA MEREU LA DATORIE!

Acuzatiile la care faceam referire sunt cuprinse intr-un articol apartinand cotidianului "Antidotul": http://www.antidotul.ro/129482/am-facut-timp-de-o-luna-blatul-pe-transurb-are-cuvintul-genica-totolici.html

Raspunsul meu este aici: http://transportlocalgalati.blogspot.ro/2012/09/o-ora-alaturi-de-personalul-de-la.html

"Am citit, în cursul zilelor trecute, un articol jignitor, publicat de cotidianul „Antidotul”. Înainte de a-mi exprima părerile, am să vă ofer link-ul către articolul la care fac referire: http://www.antidotul.ro/129482/am-facut-timp-de-o-luna-blatul-pe-transurb-are-cuvintul-genica-totolici.html .

Concluziile mele:

1. Domnule Grosu, nu trebuie să vă zică doamna directoare Genica Totolici faptul c-ați avut noroc (așa cum menționați spre sfârșitul articolului dvs). Vă zic eu, permițându-mi să vă citez: „Vai, domnule Grosu, mare noroc ați avut!”. Știți de ce? Fiindcă echipele serviciului de Control Trafic din cadrul Transurb-ului sunt ZILNIC la datorie! Eu m-am întâlnit cu acestea și de două ori pe zi, fie în mijloacele de transport cu care călătoresc, fie într-un punct de verificare ales între stații.

2. Convingerea mea – sper să nu vă deranjeze – este aceea că exagerați; e drept însă că dacă ar fi să țin cont de limitele de interval ale analizelor de „Statistică și combinatorică matematică” pe care le-am studiat în Facultate de mi-au mers fulgii, EXISTĂ și o minimă posibilitate – al naibii de minimă! – care să vă susțină afirmațiile. Și care, implicit, să vă întoarcă la punctul 1. Adică... „Vai, domnule Grosu, mare noroc ați avut!”;

3. Să presupunem că ați avut norocul de a fi... blatist pentru o lună, cu banii de amendă în buzunar. Permiteți-mi să vă adresez o întrebare simplă: „Nu era mai firesc să dați dovadă de respect pentru serviciile noastre de transport local și să faceți acest... așa-zis experiment cu călătoria achitată?” De asemenea, faptul că dvs. ați avut șansa... unică de a călători blat nu înseamnă că și alții au beneficiat de-un asemenea noroc! Articolul pe care l-ați publicat nu reprezintă „vocea urbei” ci doar o concluzie a dvs. care atacă într-un mod rău-intenționat activitatea serviciului de Control-Trafic și implicit conducerea Transurb-ului. Din punctul meu de vedere, n-ați procedat corect! În acest sens, vă sugerez eu un experiment: căutați aceste echipe și petreceți măcar câteva ore în compania lor!

4. În cazul în care n-o să vă pese de această propunere (sincer să fiu, mă aștept la așa ceva), am zis să fac eu primul... test, să vadă gălățenii (și implicit toate persoanele interesate de transportul local din Galați), ce înseamnă când presa se pripește cu concluziile!

Azi după-amiază am avut ceva timp liber și-am pornit în căutarea echipelor de la Control-Trafic. Nu mi-a trebuit mult să găsesc un grup proaspăt poziționat între stațiile „CEC Țiglina II” și „Țiglina II”. Echipa făcuse deja turul orașului (verificase până atunci mașinile traseelor 35, 11, 22 și 17).

Am petrecut aproximativ o oră alături de acest grup care și-a îndeplinit sarcinile de serviciu într-un mod exemplar, profesionist. Spun aceste lucruri fiindcă e al naibii de greu să primești în obraz injuriile tinerilor care știu să speculeze legile dar care habar n-au ce înseamnă respectul față de societate, scuzele copleșitoare ale unor persoane mature, mereu grăbite... mereu neatente... indiferența unor călători frauduloși dar cu pile și aroganța unor șmecheri care se cred eroi dar în realitate nu sunt decât niște sărmani cretini, sărăciți de neuroni...

Ei bine, azi am văzut toate aceste categorii într-o singură oră și vă pot spune că nici un vinovat n-a scăpat de amendă. Personalul de la Control-Trafic a dat dovadă de o politețe care a necesitat nervi de oțel pentru a face față valurilor de blatiști și implicit, pentru a-și îndeplini sarcinile. Îmi pare rău, domnule Grosu, că n-ați fost de față; poate așa v-ați fi convins că oamenii pe care dvs îi vedeți dispăruți sunt, de fapt, la datorie!
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 01:57:27    Titlul subiectului: 158635

Si, desigur, am trimis domnului Iulian Grosu un "answer"... Probabil ca nu-l va interesa suficient de mult pentru a acorda un ochi mai atent asupra subiectului tratat...

Asta e... "sagetam cu ce putem si ce... avem":



Pe Antidotul.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.98 kb
 Vizualizat:  de 8290 ori

Pe Antidotul.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 6129
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 01 Oct 2012 13:46:14    Titlul subiectului: 159372

Cretinatati legislative marca "RRomanistan"

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-Adevarul-stiri_Galati-informatii_Galati-Transurb-taxa_de_mediu-rovigneta-amenda-proces-instanta-judecata-CNADR_0_780522125.html

"Efectele dictaturii fiscale: SC Transurb , și reclamat, și reclamant, în procese cu statul pentru taxe absurde

25 septembrie 2012

Autor: Marius Mototolea

Fără cele două trasee de autobuz, locuitorii cartierului "Dimitrie Cantemir" ar fi practic izolați

Societatea locală de transport în comun a fost dată în judecată pentru două trasee care depășesc granița orașului cu câteva sute de metri, iar Fiscul îi refuză restituirea taxei de primă înmatriculare pentru autobuzele second-hand.

Compania nationala de autostrazi si drumuri nationale (CNADR) a dat în judecată SC Transurb SA, societatea locală de transport în comun, pentru a o obliga să plătească taxa de drum sau „rovigneta" cu toate că autobuzele acesteia circulă în interiorul municipiului Galați.

CNADR se prevalează de o situație de excepție, cursele către Cartierul „Dimitrie Cantemir" pentru care autobuzele Transurb ies câteva sute de metri în afara orașului, (pe porțiunea dintre podul peste Siret și Romportmet).

„Sunt vizate de CNADR autobuzele care circulă pe traseele 10 și 17 având ca destinație cartierul Dimitrie Cantemir. Pentru că indicatorul care marcchează ieșirea din Galați, este la pod, iar cartierul Dimitrie Cantemir este situat după pod, cei de la Compania de Drumuri Naționale consideră că autobuzele ies din oraș, motiv pentru care cer ca Transurb să achite taxa de rovignetă, de 2000 lei pentru fiecare autobuz. Cum n-am reușit să-i convingem că este o situație specială care poate fi tratată ca o excepție, ne-au dat în judecată", ne-a declarat directorul general al Transurb, Genica Totolici.

Mai grav este că că Transurb trebuie să plătească, pentru neachitarea rovignetei, amenzi în valoare totală de peste 200.000 lei.
Conducerea societății susține că a contestat amenzile la Tribunal.

Până la pronunțarea judecătorilor, pentru ca valoarea amenzilor să nu continue să crească, Transurb ar fi putut sista cursele pe traseele 10 și 17, dar, ca să nu-i pună la grea încercare pe locuitorii cartierului „Dimitrie Cantemir", autobuzele Transurb continuă să circule încălcând legea.

Fiscul, învățat doar să ia, nu și să restituie

Pe de altă parte, SC Transurb SA a fost nevoită să se prezinte în instanță și în calitate de reclamant, motivul ținând tot de fiscalitatea excesivă din România, de care nu sunt scutiți nici prestatorii de servicii de utilitate publică, fie ei chiar și tot ai statului .

Pentru că bugetul local și cel al instituției nu permit achiziționarea de mijloace de transport în comun noi, au fost cumpărate, în mai multe rânduri, autobuze și tramvaie la mâna a doua din străinătate.

Este și cazul a 20 de autobuze cumpărate în anul 2010 din Danemarca, cu 18.000 de euro bucata, pentru care statul român a pretins plata unei taxe de „primă înmatriculare" (sau de mediu, că tot aia este) în valoare totală de 200.000 de lei. Altminteri autobuzele nu puteau fi folosite.

La fel ca mii de persoane fizice și juridice, care au cumpărat autovehicule din alte țări, conducerea SC Transurb a solicitat în înstanță restituirea taxei de mediu
„Am solicitat Direcției Finanțelor Publice restituirea taxei, întrucât aceste autovehicule sunt de utilitate publică. Deoarece răspunsul a fost negativ, ne-am adresat instanței. Am câștigat la fond, dar Ministerul Finanțelor a făcut recurs. În prezent, așteptăm decizia judecătorilor. Sperăm să fie una corectă și în favoarea noastră", a mai afirmat Genica Totolici, directorul societății locale de transport în comun."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 12 Noi 2012 12:10:50    Titlul subiectului: Angajaților Transurb, li s-au tăiat niște 160402

http://stefanbadita.wordpress.com/2012/11/12/angajatilor-transurb-li-s-au-taiat-niste-ore-de-munca-pentru-campania-lui-durbaca/

La fel cum Apaterm folosește angajații proprii pentru campania USL, la fel și Transurb S.A., tot societate plătită din banii gălățenilor, face economii la salariile angajaților pentru a băga banii în campania lui Durbacă. Am reușit să obțin câteva plângeri de la unii angajați, cărora nu le voi dezvălui postul sau numele, cum că au fost tăiate anumite ore, sau nu se mai plătesc, deși sunt muncite, pe motiv că au salarii prea mari.

SOLUȚII SIMPLE: GREVE, PROTESTE, EMISIUNI TV, RECLAMAȚII…

Le-am sugerat să facă o grevă totală, să închidă depourile, autobaza și să paralizeze 5-6 zile tot transportul din Galați, să vină la televizor să-și strige ofurile denunțând în totalitate șmenurile ce se fac pe la societatea noastră de exploatare și de spălat bani. Altă cale ar fi reclamațiile la organele competente pentru abuzurile săvârșite de către conducere, din moment ce unora le sunt tăiate ore de muncă iar alții au salarii uriașe.

DOAR CANDIDAȚII USL AU VOIE LA MAȘINA TRANSURBULUI…

După cum se observă în Galați, doar candidații USL au până astăzi bannere ridicate la o înălțime de 4,20 m. Cei de la ARD și PP-DD au fost refuzați de conducere, de frica lui Durbacă. Cum poți ajuta concurența??? Directorul de la Transurb, Genica Totolici a spus că poate oferi mașinile de marți încolo, atunci când nu mai ai voie să pui niciun banner, doar afișe și panouri, căci legea spune clar: în primele 5 zile de la startul campaniei, se dă voie la pusul bannerelor.

ANGAJAȚII SOCIETĂȚII SUNT TERORIZAȚI POLITIC!

Am discutat cu mai mulți angajați, din mai multe sectoare ale societății și totți mi-au spus că trebuie să spună că-l votează pe Durbacă, aproape toți sunt membri PC, unii sunt forțați să vină la ședințe și manifestații, pe post de aplaudaci, etc. Am vrut să pun niște afișe prin anumite locuri, dar de frica directorului, nu am fost lăsat, am înțeles că pentru un afiș li se poate emite concedierea……

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Dec 2012 13:25:03    Titlul subiectului: 160782

Astazi, 1 decembrie, transportul privat a incercat sa "suplementeze" serviciile oferite de Transurb... Intentia a fost buna dar succesul nu s-a intrezarit pana la miezul zilei: galatenii (precum si vizitatorii din judetele invecinate) au petrecut ieri pana dupa miezul noptii iar azi dimineata, majoritatea celor care frecventau statiile erau neobositii pensionari. Iar pensionarii nu iubesc (decat intr-o mica si urgenta masura) mijloacele de transport private. Asa ca degeaba au trecut trei microbuze "spre Parcul C.F.R." inaintea troleibuzului desemnat s-ajunga la aceelasi terminal; pensionarii precum si multi alti calatori, au optat pentru transportul electric. Unii au abonamente, altii prefera blatul si altii... apreciaza mijloacele de transport adecvate. Sper sa nu fi fost singurul care s-a incadrat in cea din urma categorie...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 03 Dec 2012 15:01:18    Titlul subiectului: 160818

Politica ne face uneori (sau... de multe ori!!!) viata amara. Datorita pancardelor electorale agatate intre stalpii care sustin retelele de alimentare ale troleibuzelor, circulatia acestora a fost blocata pe tura I, la scurt timp de la debut...

MAZ-urile 203 T si Astrele 415 T au ramas - in prima faza - in Tiglina I iar mai apoi, in cursul diminetii, au fost mutate de dealul dintre Inelul de Rocada si Mc Donald's (Micro 19).

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Teo



Data înscrierii: 05/Feb/2010
Ultima vizita: 22/Dec/2012
Mesaje: 17
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 16:57:58    Titlul subiectului: 161135

http://www.viata-libera.ro/component/k2/37542-galati-viata-libera-autobuzul-lui-mos-craciun

Duminică va circula în Galați, pe traseul 102, Autobuzul lui Moș Crăciun.
Ideea aparține Asociației Centrul de Inițiativă Comunitară (C.I.C.), în parteneriat cu Transurb S.A., alături de Asociația Centrul de Dezvoltare Smart și Rotaract „Dunărea de Jos” Galați și se înscrie în acțiunea de solidaritate și implicare socială intitulată „Inimă bună de la Moș Crăciun”.
Destinat celor mai tineri locuitori ai Galațiului, Autobuzul lui Moș Crăciun are rolul de a-i aduce pe gălățenii mici și mari mai aproape de spiritul sărbătorilor, într-o atmosferă inedită. Autobuzul - ușor de recunoscut - va circula pe traseul 102 între orele 10.00-12.30 și 16.00-19.30, când cei mici vor avea ocazia să se întâlnească cu Moșul pentru a-i spune ce-și doresc de Crăciun. Celor mai nerăbdători dintre ei, îndrăgitul Moș le-a pregătit numeroase surprize. „Prin această inițiativă, voluntarii din cadrul Asociației Centrul de Inițiativă Comunitară și partenerii lor doresc să arate întregii comunități beneficiile unei implicări active în viața socială a orașului nostru”, afirmă coordonatoarea proiectului, Andra Costache. Îi felicităm pe inițiatori, pentru o idee excelentă.



854ce76ac8be2069abf4bdf72ed247ac_L.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.7 kb
 Vizualizat:  de 7160 ori

854ce76ac8be2069abf4bdf72ed247ac_L.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Ian 2013 09:34:31    Titlul subiectului: S-a intamplat minunea!! 162147

Politia aplica amenzi soferilor de maxi-taxi care preiau calatori la semaforul din Tiglina. Oare pentru cat timp?

http://www.viata-libera.ro/eveniment/38592-galati-viata-libera-soferi-maxi-taxi-politia-locala-amenzi-tiglina-1

Semaforul din Țiglina nu mai e ce-a fost! Poliția le strică "ploile" șoferilor de maxi-taxi

Altădată era o mană cerească pentru șoferii de maxi-taxi, care aveau la dispoziție circa un minut pentru a mai aduna niscaiva clienți, acum a devenit un coșmar! Semaforul aferent trecerii de pietoni din Țiglina 2 a devenit un punct fix pentru patrulele Poliției Locale după ce acestea au primit undă verde la amendat șoferii care fac schimb de călători în alte locuri decât în stațiile amenajate de Primărie. Astfel, numai zilele trecute, câțiva conducători auto din mașinile cărora au coborât sau, după caz, au urcat călători, au lăsat încasările pe o zi de muncă. Șoferii, un bărbat de 34 de ani și unul de 61 de ani, s-au ales cu câte o amendă de 420 de lei pentru staționare neregulamentară. Tot cu amenzi, dar mai mici, s-au căpătat și alți șoferi de maxi-taxi, surprinși în ofsaid, adică la câțiva metri de stație. Au pățit-o un tânăr de 26 de ani, care pentru că a oprit microbuzul la câțiva metri de stația din zona intersecției străzilor Gării și Bălcescu a luat o amendă de 140 de lei și două puncte penalizare, precum și un șofer de 31 de ani, care are de plătit 400 de lei pentru că, neavând loc în stația de la Piața Energiei, a oprit anapoda și a blocat traficul.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 6 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community