Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Jurnalul lucrarilor de infrastructura
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Feb 2012 22:30:37    Titlul subiectului: 153300

In cursul acestei seri, la postul de televizune local RTV, doamna directoare a regiei de transport locale, Genica Totolici a vorbit despre activitatea curenta, intentiile precum si realizarile societatii pe care dumneaei o conduce:

-pentru aceia dintre noi care n-au urmarit emisiunea, va informez (despre o parte din discutia purtata) ca:

in cursul acestui an, pe tronsonul cuprins intre Micro 20 si strada Siderurgistilor (mai precis: Otelarilor - Stadionului - Frunzei - Asachi) se vor incepe lucrarile de modernizare. Acestea se vor finaliza in anul 2013 (prima analiza) si presupun lucrari de calitate la infrastructura retelei de tramvai (printre alte servicii precum cele de gaze, de apa sau de natura electrica). Pe parcursul lucrarilor, tramvaiele traseelor 7 si 39 vor intoarce la stadionul Otelul (pe ruta lui 43) iar legatura intre punctul... "mort" si noul capat de linie va fi realizat cu ajutorul autobuzelor.

-de asemenea, in cursul acestei discutii televizate s-a discutat despre transportul pe timp de iarna, transport care, prin operativitatea personalului din autobaze s-a realizat in parametri optimi;

-despre achizitii: se anunta un suflu nou in peisajul urban: vestul tine trend-ul;

-precum si despre lipsa de corectitudine a unor calatori care prefera sa sfideze organele de control (meteahna veche!).

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2012 18:07:54    Titlul subiectului: 153321

Intuiesc ca se va face o abatere la "IREG" ca traseul 7 sa continue cursul strazii A.Saligny.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2012 19:33:53    Titlul subiectului: 153325

Da, portiunea aceea va fi activata. Modul de intoarcere al tramvaielor care vor deservi liniile 7 si 39 va fi similar cu cel urmat de traseul 43 precum si de fostul 54.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
amon82



Data înscrierii: 29/Iul/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2014
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 10:36:48    Titlul subiectului: 153337

Traseul 7 nu va putea sa continue cursul strazii A.Saligny, deoarece nu permite configuratia liniilor
39 poate sa continue pe traseul lui 43, dar nu si 7. Acesta din urma doar daca ocoleste pe la Masnita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 10:48:24    Titlul subiectului: 153338

Configuratia liniilor se poate modifica: se adauga 2 macazuri + cativa metri de linie + 2 incrucisari. O problema va fi statia de la IREG, care s-ar suprapune cu statia lui 63, aceasta s-ar aglomera si ar putea bloca intersectia. Sau, in fata bisericii Sfantu Mina exista o bucla unde poate intoarce 7 si de unde ar putea pleca autobuzul provizoriu. Iar in cazul asta nici nu mai e nevoie de 7, ar fi suficient sa vina 44 mai des.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 12:26:57    Titlul subiectului: 153340

E interesant de aflat care va fi itinerariul autobuzelor ce vor suplini tramvaiele pe tronsonul IREG-M20, deoarece strada Frunzei+Ghe.Asachi vor fi inchise.
Daca autobuzele vor rula pe la Casa Rosie si apoi pe la Ultimul Leu - Mc, atunci o foarte mare parte din calatori (M17 si o parte a Tiglinei III) nu vor mai avea conexiune cu Piata.
Totodata, asta va fi un mare castig pentru conducatorii de "cotete", ei vor profita ca distanta dintre osii e mai mica la microbuze si vor propune traseu (probabil) prin inima Tiglinei 3 (pe Levaditti, pe la Bujoare, Scoala 10 etc.) si astfel Transurbul va mai primi o palma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 17:22:00    Titlul subiectului: 153342

Pentru 7 sunt, intr-adevar, mai multe posibilitati, trei dintre acestea fiind deja mentionate de colegii amon82 si claudiu_samy.

Cred ca se va lucra totusi la racordul pe strada Anghel Saligny, astfel incat si 7-le sa intre tot pe acolo, acoperind astfel o portiune mai mare de traseu decat daca s-ar invarti pe la Sf. Mina, Piata Siderurgistilor, Anghel Saligny.

Pe de alta parte, exista riscul producerii ambuteiajelor la capatul provizoriu, unde tramvaiele se vor intalni cu autobuzele.

In privinta traseelor provizorii care vor fi acoperite cu autobuze/midibuze, se va circula pe Siderurgistilor - Inelul de Rocada - Brailei. Este singura posibilitate care cred totusi ca va fi adoptata si de microbuze.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
gekadox



Data înscrierii: 20/Feb/2012
Ultima vizita: 05/Sep/2013
Mesaje: 13
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 23 Feb 2012 13:34:36    Titlul subiectului: 153382

Nici pe la Masnetz nu poate ocoli traseul 7, deoarece nici acolo nu are linie directa spre Piata Energiei! Este doar pe celalalt sens! Singurele variante ar fi sa intoarca la Liceul Metalurgic sau sa se modifice linia la I.R.E.G., asa cum a mai fost specificat in comentariile anterioare!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 24 Feb 2012 01:03:32    Titlul subiectului: 153402

Intre Siderurgistilor si Anghel Saligny, din fuga autobuzului... infrastructura de tramvai existenta.

Propuneri, propouneri: "2 macazuri + cativa metri de linie + 2 incrucisari.", varianta optima propusa de claudiu_samy, din punctul meu de vedere.

Sa vedem ca va fi:



23.02.2012 039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.46 kb
 Vizualizat:  de 31433 ori

23.02.2012 039.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 24 Feb 2012 18:40:59    Titlul subiectului: 153412

Mi-e greu sa cred ca se va crea o legatura la intersectia de la IREG.
Eu cred ca traseul 7 va fi deservit de midibuze (din nou), 39 va "lua o pauza" in locul lui fiind inventat un alt traseu cu un indicator nou (cum a fost anul trecut cu 45) pe distanta Stadion Otelu-Cimitir Israelit, 3 va fi deservit de autobuze si midibuze (cum a fost si 6 in perioada reabilitarii str.Basarabiei) si 5 va fi suspendat.
Eu nu as vrea sa fie asa, ar fi frumos daca s-ar crea o legatura in acea intersectie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2012 00:11:02    Titlul subiectului: 153420

Eu am propus ca in toate intersectiile liniilor de tramvai, sa se poata deplasa in orice sens, din orice sens. Chiar daca nu este obligatoriu sa faci trasee in toate sensurile, uite ca o retea bine gandita, te scapa de probleme si ai solutii de avarie! Ce, daca nu vor tramvai pe Traian, Bucovinei, Cosbuc, sa lase liniile asa, fara sa circule si cand ai probleme, intervii si pui pe acolo traseul.

Despre traseul de autobuz inlocuitor al traseelor 3, 5, 7, 39, 39b, 40 ar merge asa:

DUS -> Micro 19 -> Mc Donalds -> Casa Rosie -> Spitalul de Copii -> Liceul Auto.

INTORS -> Liceul Auto -> Flora ->Prel. Brailei -> Mc Donalds -> Micro 19.

Propunerea pe care a mentionato doamna Totolici, (Nu cred ca s-a gandit chiar exact ca mine), a fost discutata de mine cu domnul Graur, ca o propunere tocmai pe aceasta tema: infrastructura din sudul orasului. Eu aceasta metoda de a deservi cu autobuze pe CURSA SPECIALA, am vazuto la Madrid, unde plecau autobuzele cand veneau metrourile.

_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Feb 2012 00:39:31    Titlul subiectului: 153422

Cred ca se va tine cont de doua aspecte:

-evolutia lucrarilor;

-posibilitatea de acoperire cat mai eficienta a zonelor care vor fi afectate de aceste lucrari.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2012 13:31:40    Titlul subiectului: 153493

Nu trebuie sa inventam noi nici apa calda si nici mersul pe jos, putem pur si simplu sa ne "inspiram" din experienta celor cu traditie si experienta mai mari ca ale noastre.

Iata, spre exemplu, eu am fost fascinat de sistemul de tramvaie din Budapesta unde toate tramvaiele sunt bi-directionale, astfel incat nu ai nevoie de bucle de intoarcere in capete.

De asemenea, cam la distanta de 2-3 staii exista macaze in "X" si acestga este un lucru minunat, la orice avarie sau lucrare tramvaiele pot fi sa circule pe linia alaturata, fie tramvaiul se putea intoarce bine-mersi.

Atat de simplu si atat de eficient!

Comparati ce se intampla in majoritatea oraselor din Romania, cel mai mic incident sau lucrare provoaca haos si complicatii!

Galatiul avea tramvaie Tatra bidirectionale, are de asemenea destule tramvaie care "stau", oare nu pot fi cuplate spate-in-spate pentru a asigura circulatia pe liniile "ciuntite" de lucrari si lipsite de macazele necesare? Fie si cu transbordare...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2012 13:39:20    Titlul subiectului: 153494

Nu cunosc sistemul de tramvai bidirectional, dar cum se procedeaza la intalnirea dintre doua tramvaie ce circula in sens opus? Exista abateri pentru "trecere"?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2012 13:45:42    Titlul subiectului: 153497

Cand cuplezi 2 vagoane spate in spate unul din ele are usile de acces pe partea opusa peronului, nu? Ce fac calatorii? Sar gardul ca sa urce in vagon? Galatiul are doar 2 vagoane cu usi pe ambele parti si acelea nu au asigurare si sunt de capacitate medie...cum le imparti?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2012 14:01:59    Titlul subiectului: 153505

NightWishMaster a scris:
Nu cunosc sistemul de tramvai bidirectional, dar cum se procedeaza la intalnirea dintre doua tramvaie ce circula in sens opus? Exista abateri pentru "trecere"?
Cred ca faci o confuzie intre o linie simpla si o linie dubla... in Galati, fiind linie dubla, fiecare tramvai circula pe linia lui, macazurile in "X" fiind folosite doar pentru rebrusarea vagoanelor pentru a se intoarce pe linia vecina, vezi poza anexata, dar si aici
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=14316&postdays=0&postorder=asc&start=50
George_GL a scris:
Cand cuplezi 2 vagoane spate in spate unul din ele are usile de acces pe partea opusa peronului, nu? Ce fac calatorii? Sar gardul ca sa urce in vagon? Galatiul are doar 2 vagoane cu usi pe ambele parti si acelea nu au asigurare si sunt de capacitate medie...cum le imparti?
Nu spune nimeni ca trebuie sa ai vagoane cu usi pe ambele parti, se poate face ca la Timisoara, pui 2 vagoane spate-in-spate, unul are usile pe o parte, celalalt pe partea cealalta.
Cand tramvaiul merge intr-un sens este folosit vagonul din fata (raportat la sensul de mers) si numai la acel vagon se deschid usile pentru calatori, "remorca" fiind pur si simplu plimbata "degeaba", goala.
La intoarcere, vatmanul se muta in celalalt vagon si se vor deschide numai usile acelui vagon s.a.m.d.
Adica circula cuplate cate doua, dar nu este folosit decat cate un vagon odata, cel din fata, cel care are de altfel si usile pe partea peronului.



2p1370858.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.84 kb
 Vizualizat:  de 31792 ori

2p1370858.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2012 14:06:13    Titlul subiectului: 153506

Cataline, ceea ce propui ar fi o solutie ideala in cazul in care cei de la Tancrad ar lucra... functie de sensurile de circulatie. Aici insa depinde si de magistralele de apa, si de cablurile electrice...
Sincer, nu stim deocamdata planul de actiune al celor de la Tancrad dar, CEEA CE STIM este ca TRANSURB-ul va face tot posibilul pentru a-si pastra eficienta si pentru a fi in slujba calatorilor in cel mai adecvat mod cu putinta!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
amon82



Data înscrierii: 29/Iul/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2014
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2012 07:47:45    Titlul subiectului: 153541

Oficial se va inchide portiunea respectiva de la 1 martie pana in august 2013.
De la Liceul Auto, calatorii vor fi preluati de autobuze, iar tramvaiele 5 si 7, pana se va reconfigura bucla de la IREG vor circula cu deviere pe la Liceul 9.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2012 08:01:53    Titlul subiectului: 153542

La IREG nu se face niciun fel de incrucisare de linii deoarece Transurbul nu a primit aprobari pentru asa ceva din pricina unor conducte de apa care sunt foarte aproape de planseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2012 12:30:22    Titlul subiectului: 153545

Chiar si asa, 5 si 7 pot intoarce la IREG: vin dinspre I. C. Frimu, fac stanga la IREG pana in statia actuala, merg cu spatele pana in fata la flori (cam ilegal cu spatele in intersectie Very Happy ) si apoi dreapta pe Anghel Saligny pe linia simpla. Au toate tramvaiele post de conducere in spate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2012 12:52:46    Titlul subiectului: 153547

Ce spui tu e complicat tare, iti dai seama cat o sa se incurce circulatia acolo?
E prea mult chin ca sa se faca asa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
amon82



Data înscrierii: 29/Iul/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2014
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 29 Feb 2012 07:10:24    Titlul subiectului: 153574

O sa se mearga cu deviere pe str. Basarabiei, Piata Energiei, Liceul 9. Si am inteles ca de fapt s-a amanat inchiderea circulatiei. Nu o sa mai fie de la 1 martie ci de pe 12 martie. Planul de refacere a strazilor (a str. Asachi in dreptul statiei Flora) seamana cu str. Basarabiei sau Str. Cosbuc. Cu linia de tramvai pe mijloc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2012 00:30:29    Titlul subiectului: 153864

E cea mai mare idiotenie, sa pui linia de tramvai pe mijloc... Strada era foarte buna exact cu configuratia actuala. Deja pe Frunzei s-a scos 70% din trotuar.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2012 00:38:35    Titlul subiectului: 153865

Nu, cea mai mare idiotenie este sa nu respecti configuratia actuala a separarii liniei de tramvai de calea de rulare specifica celorlalti participanti la trafic. Asta se va intampla pe Otelarilor, o prostie promovata de Primarie, in ciuda propunerilor logice, cerute de Transurb.

In alta ordine de idei, autoturismele vor putea "taia" dupa bunul plac calea de rulare a tramvaielor! Asa a vrut Primaria, mai precis unele minti luminate care habar nu au de parametrii de functionare ai unui tramvai precum si necesitatea pastrarii unei rute separate pentru acesta. Ce sa-i faci, multi ajung in functii fara s-aiba habar de logica si orinduire. Iar binele pe care-l propun si-l promoveaza nu reprezinta decat tarna-n vant.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2012 08:23:32    Titlul subiectului: 153868

Sa privim lucrurile putin romaneste: cale separata pentru tramvai inseamna o banda mai putin pentru autovehicule + imposibilitatea de a intoarce fiecare unde ii vine. Au de castigat calatorii din tramvai (care romaneste vorbind sunt cei care nu isi permit o masina) iar de pierdut vor avea dumnealor (bizonii cu bmw/jeep). Soferii vor reclama mai marilor orasului aceste probleme, concluzia va fi ca tramvaiul incurca circulatia si prin urmare trebuie desfiintat. Asta a fost unul din motivele pentru care s-a desfiintat linia de tramvai 100 din Constanta: desi str Alexandru Lapusneanu de acolo avea deja 3 bezi+tramvai pe fiecare sens, autoritatile au vrut inca o banda pentru masini. Dintre 2 rele e mai bun raul mai mic, anume fara cale separata pentru tramvai dar sa se pastreze acest mijloc de transport in functiune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community