Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 47, 48, 49  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Ian 2012 00:46:39    Titlul subiectului: 151836

Inghetarea a fost facuta si pe toata lungimea curbei de la intrarea /iesirea dinspre/spre Republica, slaba documentare a reporterului, acolo se afla o puternica pinza freatica, la un moment dat in timpul sapaturilor in zona statiei lui 102 vis-a-vis de blocurile de 4 etaje s-a format un crater cu diametrul de 10m si adincime considerabila, apoi s-a astupat si s-au introdus sistemul de inghetare care era ca niste tevi de 25-30 m si au fost batute cu o macara si cu un sistem de batut agatat de macara.
Tot din cauza pinzei freatice de acolo a fost intrerupta circulatia alternativ pe ambele fire pentru a repara tunelul in acea zona acum citiva ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ovidiudraghia



Data înscrierii: 07/Mai/2009
Ultima vizita: 09/Ian/2012
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2012 14:18:32    Titlul subiectului: Piata Romana 151852

Din cate stiu, aceeasi tehnica de inghetare a fost utilizata si la constructia statiei Piata Romana din doua motive: sol nisipos, cat si panza freatica care incurca lucrarile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2012 23:32:37    Titlul subiectului: 154341

Poate va intrebati ce inseamna poza asta! Care a fost motivul pentru care o postez? Este facuta la iesirea de la statia de metrou Republica. Ei bine raspunsul meu este ... un sistem "Park&Ride" ad-hoc. De ce ad-hoc? Datorita centrului Comercial Cora, aflat la 2-3 minute de mers de la statia Republica. Majoritatea locuitorilor din comunele limitrofe sau chiar mai departe de Bucuresti, cum ar fi Cernica, Branesti, Islaz, Fundulea, vin, isi lasa masina la CORA si apoi iau metroul de la Republica in oras. Sau merg cu transportul de suprafata care pleaca de la CORA Pantelimon. Se tot vorbeste de acest sistem "Park&Ride", adica vii, iti lasi masina la o parcare de langa o statie de metrou si apoi mergi cu metroul in oras. Cat s-a investit pana acum in acest sistem? Dupa cunostiintele mele ZERO lei ! Cata "vorbarie" s-a investit in acest sistem? Fara numar, fara numar ... concluziile le trageti dumneavoastra.


Tramclub 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.44 kb
 Vizualizat:  de 10857 ori

Tramclub 005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2012 09:06:32    Titlul subiectului: 154352

Dupa cate stiu eu, de park&ride se vorbea numai la Statia Straulesti, desi se poate face probabil in toate capat de magistrala.

E o idee noua care s-a lansat odata cu Statia Straulesti, da ... s-a vorbit mult despre ea, mai ales de catre anumiti jurnalisti care spun ca banii din Romania ar trebui investiti si totusi critica orice investitie mai iesita din comun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2012 09:51:43    Titlul subiectului: 154356

O prostie acest "park&ride" de la Straulesti. S-a facut un studiu sa se determine cam cati calatori ar fi dispusi sa-si lase masina acolo pentru a lua un metrou care nu te duce nicaieri ? (GdN nu este un punct de maxim interese al orasului, nici la capitolul legaturi cu alte mijloace de transport, nu mai vorbesc de trambitatul "multimodal" Basarab)
De ce nu au facut cu titlu de experiment acest lucru in statiile existente, sa vada daca o astfel de investitie este "atractiva" (exemplul lui guest cu Republica, dar si Pacii, Berceni, Pipera etc) ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 25/Iul/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2012 16:12:49    Titlul subiectului: 154365

Este foarte simplu... se urmareste mutarea centrelor de interes ale capitalei spre alte artere, mai libere momentan. Astfel, cel care vine de la Ploiesti va trebui sa intre spre Straulesti pentru parcare, eventual la Pipera daca se va face vreodata asa ceva acolo. Cat despre Cora... n-a zis nimeni ca e "park and ride"... asa cum s-a evidentiat mai jos, acesta este "ad-hoc", adica nu a fost gandit pentru asa ceva. Daca e s-o luam asa, si complexul comercial de pe Pallady poate fi socotit drept park & ride, ca doar e la capatul autostrazii...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2012 17:35:32    Titlul subiectului: 154366

Da, daca vin de la Ploiesti o sa fiu atat de tembel incat sa nu vin pe viitoarea autostrada, o sa ma abat pe la Targoviste, sa fac dublu ca timp.
Dupa ce am ajuns in Bucuresti, odihnit si vesel de atata drum, o sa-mi las masina fix la park&ride-ul lui Udriste si o sa merg cu 3 metrouri pana in capatul celalalt al orasului... Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2020
Mesaje: 310
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2012 23:00:24    Titlul subiectului: 154381

Park&ride exista pe Preciziei, la statia de metrou Pacii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Mar 2012 20:35:38    Titlul subiectului: 154407

Aceea este o parcare cu plata a Primariei, situata la ceva distanta de statia de metrou, nu este chiar park&ride. Mai trebuie sa traversezi si intersectia.
Este bine ca exista, dar pentru ca tot ai adus-o in discutie, cati oameni o folosesc si lasa masina acolo pentru metro si unul care te duce "in buricul targului"? Probabil ca si taxa-abonament este un impediment...
Asta pentru cei care se amagesc cu ideea ca la Straulesti oamenii vor da buzna sa lase masinile si sa ia metroul care te lasa in minunata GdN.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Mar 2012 13:19:11    Titlul subiectului: 154425

La statia de metrou Aparatorii Patriei se lucreaza. Tencuiala veche de pe tavanul peronului a fost indepartata (pozele 1-2). De asemenea se lucreaza la instalarea liftului pentru persoanele cu dizabilitati (poza 3).


Captured 2012-3-24 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.76 kb
 Vizualizat:  de 10617 ori

Captured 2012-3-24 003.jpg



Captured 2012-3-24 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45 kb
 Vizualizat:  de 10617 ori

Captured 2012-3-24 004.jpg



Captured 2012-3-24 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.98 kb
 Vizualizat:  de 10617 ori

Captured 2012-3-24 002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Mar 2012 19:13:41    Titlul subiectului: 154436

Nu este vorba de tencuiala, pur si simplu a fost demolata structura vechiului tavan, acum cativa ani cred. Aici, ca si in alte alte statii, tavanul era format din patrate de sticla sprijinite pe structura metalica si, din motive chipurile de siguranta, sticla a fost "data jos" (la fel ca la Unirii de ex). Diferenta este ca aici la Aparatori a fost demontata si structura metalica (si probabil vanduta la fier vechi), aceasta nu a mai ramas la vedere ca la Unirii2 (toata statia) sau Politehnica (deasupra liniilor).
Si aici la Aparatori, ca si la Unirii sau in alte statii, se vede lipsa de interes pentru aspectul statiilor, dupa demontarea tavanelor statiile aratand "lugubru" .
In schimb au avut bani sa dea cu vopsea (mov Laughing ) peste caramida refractara de pe peretii peroanelor cam pana la jumatate. Se observa si in prima fotografie, este vorba de partea lucioasa.

Cu liftul este o intreaga poveste, o lucrare mult mai complexa fata de alte statii similare. Neexistand spatiu suficient in statia existenta la nivelul turnichetilor, si nici "balcon" ca in alte statii asemanatoare cu peron lateral care sa poata fi folosite la lift (gen Grozavesti), acolo s-a construit o "extensie" a statiei de la nivelul turnichetilor pana la nivelul peronului, care sa adaposteasca liftul interior. Practic nu s-a sapat un simplu put de lift, ci statia a fost "latita" in acea zona.
Problema este ca nu au rezovat deocamdata decat peronul spre Pipera, celalalt peron fiind exact sub sos Berceni si, ca urmare, lucrarea necesitand devierea circulatiei, a fost lasata "pe mai tarziu".
Ce ai fotografit este liftul exterior, insa la nivelul peronului, exact cand cobori scarile, se observa o ingradire de tabla, acolo unde va da liftul interior.
Pacat ca, se pare, daca tot au sapat si construit, nu s-au gandit si la o scara rulanta..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Mar 2012 20:02:44    Titlul subiectului: 154437

Mi se pare ca lucrarile cam stagneaza. In statie nu era nici o miscare, nici o organizare de santier. Doar afara era o organizare de santier, era ingradit spatiul in jurul liftului, niste muncitori faceau niste sapaturi langa lift si cam atat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Aug/2020
Mesaje: 1861
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Mar 2012 20:23:29    Titlul subiectului: 154439

Ce se mai aude cu "nemaipomenita" descoperire a lui Piedonne, ca acum 2 luni erau ziarele pline de "stiri"? Sau asteapta si omu' campania electorala sa-si inaugureze scarile?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Apr 2012 10:41:24    Titlul subiectului: 154613

La Izvor s-au apucat in sfarsit sa monteze neoane suplimentare, dat fiind ca este probabil cea mai intunecata statie. Totusi, solutia nu este cea mai fericita, poate un rand de neoane langa perete (asa cum era la inaugurarea statiei) ar fi fost mai bine. Asa cum este acum, sunt "pete" de lumina din loc in loc (se vede si pe perete), nu este un iluminat uniform.


Izvor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.16 kb
 Vizualizat:  de 10398 ori

Izvor.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Mai 2012 20:12:45    Titlul subiectului: 155559

O mare tampenie dupa parerea mea, cu ocazia finalei Europa League, unele statii de metrou vor avea temporar nume de fotbalisti. La ce serveste ideea asta ? Articolul se gaseste aici

Citat:
Șase STAȚII DE METROU din București vor purta temporar nume de FOTBALIȘTI CELEBRI, cu ocazia finalei Europa League

Sase stații de metrou din Capitală vor purta temporar, între 6 și 10 mai, nume de fotbaliști, cu ocazia finalei Europa League 2012 care se va juca la București și în onoarea unor glorii ale fotbalului românesc și european, a anunțat, vineri, Metrorex.
Stația Piața Victoriei va fi redenumită Nicolae Dobrin, stația Ștefan cel Mare - Ion Pârcălab, Obor - Gică Hagi, Piața Iancului - Llorente, Piața Muncii - Falcao, iar Dristor - Rică Răducanu, precizează sursa citată.
Numele Llorente și Falcao sunt ale celor mai importanți atacanți de la echipele spaniole care vor juca finala - Atletico Madrid și Athletic Bilbao.
Între 6 și 10 mai, intrările la cele șase stații de metrou vor fi colantate cu noile denumiri, iar în timpul programului de lucru al metroului vor fi difuzate în stațiile anunțuri cu privire la eveniment, mai spun cei de la Metrorex.
"Pentru a nu se produce confuzii în informarea călătorilor, anunțurile din trenuri vor fi cele standard, utilizate în activitatea curentă, având în conținut denumirile actuale ale stațiilor de metrou", se mai arată într-un comunicat al Metrorex.
În ziua finalei Europa League, 9 mai, metroul bucureștean va circula după un program prelungit cu două ore, respectiv până la ora 1:00 a zilei de 10 mai - ora de plecare de la stațiile capăt de magistrală.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 08 Mai 2012 12:28:56    Titlul subiectului: 155567

Chiar au facut asta?

Pe 6 spuneau ca si PV isi schimba numele

Am fost ieri la Piata Victoriei si se numea in continuare "Piata Victoriei".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Iul 2012 00:58:25    Titlul subiectului: 156902

Principiul care ar fi trebuit sa fie: o statie de metrou la cel putin 2 staii RATB. Daca metroul face statii prea dese, creste si timpul pe care il parcurge din cartier in centru. Uite un exemplu de pe M3, intre Dristor 1 si Pacii, metroul face intre 20 si 25 de minute (20-21 minute in zilele nelucratoare). Parerea mea este ca distanta intre statii de pe M3 este ok, nu trebuie sa faci statii in cartier la 300-400 de metri, e o aberatie, hai sa spunem ca in centru, poate s-ar justifica (desi sa nu comparam Bucurestiul cu Parisul, este alta mancare de peste acolo, unde sunt statii la 300 de metri una de alta, in zona centrala). Multi colegi/cunoscuti care stau in Drumul Taberei sustin ca ideea cu statiile deste este o mare aberatie, de exemplu o distanta care o faci in 5 minute pe jos=o statie cu metroul. Parerea mea ca in conditiile din Bucuresti, distanta ideala intre statiile de metrou ar fi de circa 1 kilometru. Inclusiv pentru Drumul Taberei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Aug/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 02 Iul 2012 10:41:49    Titlul subiectului: 156932

Multa lume pleaca de la presupunerea ca metroul ar fi conceput/construit ca o alternativa mai rapida la transportul de suprafata.
Ori eu nu am cunostinta ca asta sa fie scopul pentru care se construieste metroul!
In realitate cred ca scopul metroului este de a crea o modalitate de transport cu o capacitate corespunzatoare atunci cand mijloacele de transport "clasice" nu mai fac fata, si pentru a muta o parte cat mai mare din traficul suprateran in subteran, pe de o parte prin "mutarea" calatorilor actuali ai RATB la metrou, pe de alta parte, prin faptul ca metroul este o modalitate de transport mai moderna si mai atractiva, prin "convingerea" inclusiv a unei mari parti din actualii automobilisti sa-si lase masinutele acasa si sa calatoreasca cu metroul.
A, ca indirect se atinge si partea cu viteza mai mare, din cauza modului diferit de organizare si functionare, asta e alta treaba.
Dupa parerea mea, metroul ar trebui sa aiba statii in aceleasi locatii cu statiile (mai) mari RATB si desfiintate traeele RATB care dubleaza metroul, sa ramana la suprafata doar trasee scurte care sa lege zonele neacoperite de metrou cu cea mai apropiata statie/statii de metrou.
Sigur, la noi se gandeste cu dosul si RATB si Metrorex se comporta de parca ar fi in orase diferite, ca na, trebuie sa fie j-de mii de directori, sefi, sefuti si kakuti, in loc sa fie un singur operator de transport si care sa gestioneze unitar si profesionist transportul bucurestean...
Ideea e ca astora care acum folosesc RATB-ul sa le fie mai comod sa ia metroul, ori daca statiile de metrou sunt rare si mergi o gramada pana la statie, atunci degeaba, multi se vor sui in autobuz/troleibuz/tramvai/duba si cu asta-basta, merg cu ala, chiar daca fac mai mult si aglomereaza aiurea orasul...
Asa feaceam eu cand stateam in Militari, undeva la mijloc, intre Pacii si Gorjului. Decat sa merg o gramada pe jos pana la Pacii, preferam sa ma urc in 62 si sa trag un pui de somn pana la Gara de Nord/Ministerul Transporturilor... si am facut experimentul, mergand de cateva ori cu metroul, cand mergeam spre Pacii am retinut numarul troleibuzului de pe 62; cu schimbarea anapoda de la Eroilor, cu timpii de asteptare, cu drumul pe jos de la Gara de Nord la servici, ma intersectam cu troleibuzul de la Pacii, cu toate ambuteiajele de pe drum, deci niciun avantaj, doar mers pe jos aiurea, in conditiile in care 62-ul ma lasa foarte aproape de servici...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 25/Iul/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Iul 2012 16:03:40    Titlul subiectului: 156992

Ia uitati cum a ajuns statia de metrou Aurel Vlaicu Smile fotografie de Andra Mihliuc


458715_492096717472977_474777061_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  360.88 kb
 Vizualizat:  de 9442 ori

458715_492096717472977_474777061_o.jpg



_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Iul 2012 23:30:29    Titlul subiectului: 157007

Oricum eram cât de cât fan al campaniei Volksbank pentru că promovează în paralel cu banca și peisajele și obiectivele rurale românești, dar cu imaginea asta m-au cucerit complet.

A mai fost o tentativă de imagine spațială la lansarea Mountain Dew Adrenaline, cu o poză cu o doză diformă în stațiile mari și un punct marcat în care dacă stăteai părea tridimensională, însă eu n-am reușit să o văd, deși am 1.80, nu vreo înălțime astronomică.

Mai nou este o campanie Orange care se folosește de realitatea augmentată (cu ajutorul unei aplicații), care arată graffiti-uri pe pereți. Iată o alternativă modernă la desenele de pe metrouri, fără a deranja pe nimeni.
Detalii: http://www.nwradu.ro/2012/07/orange-explorer-vezi-altfel-metroul/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Sep 2012 16:08:53    Titlul subiectului: 158804

In sfarsit, la Izvor se schimba neoanele si statia incepe sa capete un aspect normal din punct de vedere al intensitatii luminoase.
Acum vreo 6 luni montasera niste neoane suplimentare, dar nu imbunatatisera mare lucru. Investitie inutila...
Acum se pare ca avem becuri... cu LED. Se observa cu usurinta diferenta intre peronul spre Eroilor , de unde este facuta fotografia (neoane vechi) si peronul spre Unirii, cu becuri noi.
Ca au montat becuri noi si dincolo de peron (in spatiile tehnice), este alta poveste...



izvor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.37 kb
 Vizualizat:  de 9029 ori

izvor.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 02/Feb/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Oct 2012 13:15:48    Titlul subiectului: 159973

Schita macazelor de la Dristor 2 cu notatiile respective:


Photo039_001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  327.3 kb
 Vizualizat:  de 8648 ori

Photo039_001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Patrik



Data înscrierii: 23/Aug/2011
Ultima vizita: 12/Dec/2012
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2012 22:26:55    Titlul subiectului: 160964

De ieri se difuzeaza colinde in majoritatea statiilor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Aug/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Sâm 12 Ian 2013 10:53:02    Titlul subiectului: 161604

Schema statiei Eroilor:


SchemaEroilor-311220121060.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.31 kb
 Vizualizat:  de 7907 ori

SchemaEroilor-311220121060.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 16:07:54    Titlul subiectului: 162190

La statia Tineretului am vazut o ingradire cu gard de protectie pentru o lucrare ce seamana cu un lift la capatul statiei fara acces pietonal, cel cu vestitul perete de tabla. Am vazut totul din mersul trenului, asa ca nu am alte detalii. Oare se vrea deschiderea si accesului 2?
_________________
http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 47, 48, 49  Următoare
Pagina 41 din 49

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community