Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Noile troleibuze Belkommunmash AKSM 321
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Municipiul CHISINAU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adenauer



Data înscrierii: 12/Aug/2010
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 294
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Joi 15 Mar 2012 09:51:42    Titlul subiectului: 154125

Soferii par sa fie destul de bine voitori cu cei care au nevoie de rampa pentru carucioare. Caz real din Chisinau Smile

http://www.youtube.com/watch?v=JYMyEFnDzlw&feature=player_embedded

_________________
Din Chisinau
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Mar 2012 11:38:06    Titlul subiectului: 154127

Daca ar mai invata soferii si sa traga langa trotuar, ar fi treaba si mai aproape de starea de normalitate.

Aici trebuie sa fac o observatie privitoare la statii: in cadrul proiectelor de modernizare nu trebuie sa se coboare trotuarul pana la nivelul strazii (nu stiu de unde a aparut ideea asta prin orasele din Romania). Rampa vehiculului nu se coboara pe strada, ci pe trotuar, cat mai aproape de pozitia orizontala. Trotuarele nu se fac inalte pana la cer. Sistemul de ingenunchere al vehiculelor este facut pentru a le aduce la nivelul trotuarului, nu cat mai aproape de carosabil. Toate aceste sisteme trebuie facute sa functioneze impreuna, asa cum au fost gandite, nu dupa cum le trasneste prin cap unora sau altora. Dar, deh, daca ai nostri proiectanti umbla prin Vest mai mult cu gandul la sopingareala, inteleg dupa ureche lucrurile pentru care sunt trimisi in tarile civilizate sa le vada si sa le priceapa.

Exemplu: Viena, tramvai ULF, statie cu peron (evident, inaltimea acestuia este mica), persoana in carucior. Desi tramvaiul este aproape de nivelul peronului, vatmanul a utilizat sistemul de ingenunchere si a coborat vagonul pana la nivelul peronului, astfel incat rampa era perfect orizontala (cel putin primul segment, cu usa din fata, dotata cu rampa; nu stiu daca sistemul functioneaza pe toata lungimea vehiculului).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 21:47:50    Titlul subiectului: 154161

adenauer a scris:
Insa dupa dezlipirea lor, au ramas urme.

Daca stateau mai mult timp, se dezlipeau cu tot cu vopsea Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Lun 26 Mar 2012 17:48:01    Titlul subiectului: 154479

In luna iulie va fi gata primul troleibuz asamblat pe loc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
illegibles



Data înscrierii: 25/Iun/2011
Ultima vizita: 09/Mai/2012
Mesaje: 25
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mie 04 Apr 2012 21:54:16    Titlul subiectului: veste buna 154678

Este o veste buna. Daca tempoul va fi marit la cel putin la 6-8 unitati pe an - ar fi extraordinar
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adenauer



Data înscrierii: 12/Aug/2010
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 294
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Joi 05 Apr 2012 12:52:34    Titlul subiectului: 154684

Se planifica lansarea primului troleibuz, asamblat la Chisinau, in lunile iunie-iulie, iar pina la sfarsitul anului sa fie asamblate 30 de unitati. Iar in anul urmator, este planificata asamblarea a 50 de troleibuze... Suna bine Smile

http://tv7.md/ro/news/lazar-va-semna-acordul-de-colaborare-privind-asamblarea-troleibuzelor-cu-belorusia-11028.html

Ministerul Industriei Belorusiei și Ministerul Economiei al Republicii Moldova vor semna un acord de colaborare în domeniul tehnologic. Acest fapt va face mai usoară asamblarea troleibuselor noi în Chisinau, în colaborare cu întreprinderea belorusa „Belkomunș”.

În conformitate cu decizia Guvernului, Valeriu Lazăr, vice-ministrul și ministrul economiei, care este și președintele comisiei interparlamentare moldo-beloruse în domeniul economic, este desemnat să semneze acest acord, titrează BELTA.

Acordul va permite scutirea de la plata TVA și a taxelor vamale a seturilor de mașini, pieselor și legăturilor pentru troleibuze. „Belcomunș” va furniza nu doar piesele de asamblare, ci va acorda și suport în pregătirea personalului de lucru și organizarea procesului tehnologic.

Realizarea proiectului de asamblare a troleibuzelor beloruse în Moldova va permite modernizarea parcului de troleibuze din Chișinău și celorlalte orașe ale țării.

Se planifică, ca primul troleibuz de acest fel să fie dat în exploatare în iunie-iulie 2012 și încă 30 - pînă la sfărșitul anului curent. Pe viitor, Moldova planifică producerea a cîte 50 troleibuze anual. Troleibuzele, asamblate în Chișinău vor fi promovate pe piața europeană datorită Acordul de Liber Schimb între Republica Moldova și Uniunea Europeană.

_________________
Din Chisinau
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volk



Data înscrierii: 03/Apr/2012
Ultima vizita: 19/Aug/2023
Mesaje: 66
Locație: (jud. CJ)

MesajTrimis: Dum 08 Apr 2012 20:16:11    Titlul subiectului: 154742

Cum sunt astea in comparatie cu MAZ 203? Mai bune, mai rele? Mai ieftine?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adenauer



Data înscrierii: 12/Aug/2010
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 294
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Lun 09 Apr 2012 08:05:45    Titlul subiectului: 154754

Nu avem de unde sa stim cum sint, din simplu motiv ca nu le avem. Avem doar BKM-urile beloruse.
_________________
Din Chisinau
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Lun 09 Apr 2012 18:18:45    Titlul subiectului: 154767

Aspectul MAZ-urilor e mai modern. La fel si salonul. In schimb la BKM-uri lipseste dulapul, iar dupa usa din spate mai incap cateva persoane. Mazurile sunt autobuze la origine, spre deosebire de BKM. Cred ca si multe piese sunt identice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adenauer



Data înscrierii: 12/Aug/2010
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 294
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mie 02 Mai 2012 11:07:01    Titlul subiectului: 155465

Pina la 15 iunie, urmeaza sa fie asamblat la Chisinau primul troleibuz Smile
Asteptam cu nerabdare testarea si lansarea lui pe ruta. Pina la sfarsitul anului urmeaza sa fie asambalte 30 de unitati. Primaria a alocat pentru aceasta circa 5 milioane de euro.

Primul troleibuz urmează a fi asamblat la Chișinău până la 15 iunie. O solicitare în acest sens a fost enunțată de primarul Dorin Chirtoacă la ședința operativă a Primăriei de miercuri, 2 mai.
Troleibuzul va fi asamblat în cadrul sectorului de reparații al Regiei Transport Electric (RTE). Șeful RTE Gheorghe Morgoci a informat astăzi că un grup de ingineri au urmat cursuri de instruire la Kiev pentru a fi pregătiți să asambleze troleibuze la Chișinău.
Autoritățile promit că până la sfârșitul anului vor fi asamblate 30 de troleibuze, în acest sens fiind alocate din bugetul municipal circa 5 milioane de euro.
Proiectul face parte din Acordul de colaborare privind asamblarea troleibuzelor la Chișinău semnat în octombrie, de către directorul RTEC, Gheorghe Morgoci, și directorul general al SA „Belcommunmash”, Vladimir Korol.


http://www.arena.md/?go=news&n=12133&t=Primul_troleibuz_ansamblat_la_Chișinău_va_fi_gata_până_la_15_iunie__

_________________
Din Chisinau
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mie 02 Mai 2012 17:46:47    Titlul subiectului: 155471

E un lucru bun. Dar totodata multe BKM-uri au sticla organica in geamuri. Oare sunt atat de scumpe geamurile originale sau se merge pe principiul daca nu-i cum trebuie, e bun cum este?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mie 09 Mai 2012 11:39:32    Titlul subiectului: 155580

Nu l-am vazut demult pe 1277. Pe unde circula?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
illegibles



Data înscrierii: 25/Iun/2011
Ultima vizita: 09/Mai/2012
Mesaje: 25
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mie 09 Mai 2012 18:12:54    Titlul subiectului: BKMs 155585

Ce parere aveti (deja a trecut un an), merita BKM urile investitia?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adenauer



Data înscrierii: 12/Aug/2010
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 294
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2012 08:12:18    Titlul subiectului: Re: BKMs 155591

Parerea mea, este ca da, se merita. Cum o fi, e tehnica noua. Iar ce e nou, e bun. Unica problema, pe care o vad eu, sunt drumurile, de la care "bietele" troleibuze sufera enorm. Chiar azi dimineata am mers cu unul nou, din PT nr. 2, defapt cu astea si merg tot timpul, hodorogeste deja destul de bine. Ghidajele usilor, suspensiile si multe alte elemente.
Sunt de parerea ca este necesara o investitie in drumurile centrale pe care circula transportul public, de altfel peste un an, troleibuzele noi vor fi intr-o stare jalnica...

_________________
Din Chisinau
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trolley



Data înscrierii: 28/Apr/2011
Ultima vizita: 02/Iul/2014
Mesaje: 17
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Lun 14 Mai 2012 20:08:21    Titlul subiectului: Re: BKMs 155654

Eu cred ca e cam dubioasa garantia asta de un an. Si apoi dupa un an ce ramine din ele? Chiar pina si cele mai simple masini au garantie de 3 ani. Oare de ce e asa de scurta durata garantiei la ele? Or iesi ele asa de repede din functiune?
_________________
Microbuzele la gunoi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mar 15 Mai 2012 18:42:48    Titlul subiectului: 155677

Nu e chiar buna calitatea vopsirii in interior. Cade vopseaua de pe bare. Alt aspect neplacut pentru pasageri este aparitia unor vibratii si zgomote foarte neplacute la viteze mai mari. In rest merg.
Mai trebuie de evoluat pentru a merita troleibuze vest-europene. Si de scapat de sindromul "plexigas in geamuri".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volk



Data înscrierii: 03/Apr/2012
Ultima vizita: 19/Aug/2023
Mesaje: 66
Locație: (jud. CJ)

MesajTrimis: Mar 15 Mai 2012 19:45:02    Titlul subiectului: 155678

Si la Cluj se poarta plexiglas in geamuri, dar nu stiu daca este solutie de moment sau permanenta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2012 18:20:00    Titlul subiectului: 157105

Primele 5 caroserii au ajuns deja in Chisinau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trolley



Data înscrierii: 28/Apr/2011
Ultima vizita: 02/Iul/2014
Mesaje: 17
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2012 19:44:57    Titlul subiectului: 157286

http://www.jurnaltv.md/ro/news/troleibuze-made-in-moldova-376980

Aici gasiti video despre stire.

Interesant, or instala sistem de ventilare si la cele 103 troleibuze?

_________________
Microbuzele la gunoi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2012 22:04:05    Titlul subiectului: 157289

E nevoie de aer conditionat veritabil. Ce efect pot avea 2 ventilatoare? Aceste troleibuze sunt cam nordice. Se deschid putine geamuri, iar in tavan nu exista nici un oberliht. Comparam cu Skoda unde se deschid aproape toate geamurile, cu 3 oberlihturi in tavan si cu ventilatoare la picioare Smile
Stie cineva care e producatorul sistemului de actionare si al tipului de motor care scoate sunete la pornire si oprire?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trolley



Data înscrierii: 28/Apr/2011
Ultima vizita: 02/Iul/2014
Mesaje: 17
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2012 23:04:31    Titlul subiectului: 157293

In Siberia la BKM 321 li se zice congelatoare, caci iarna in ele e mai frig decit in alte troleibuze.

Cred ca aceste 2 vor aproviziona troleibuzul cu ventilare destula, nu insa si cu aer conditionat.

_________________
Microbuzele la gunoi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Dum 15 Iul 2012 20:37:46    Titlul subiectului: 157320

Chiar daca iarna lui 2012 a fost foarte rece,nu am observat sa fie frig in ele. A fost o temperatura optima.
Primul troleibuz e gata. Are numarul 3862.

Asamblarea lui 3863.
http://jurnaltv.md/#troleibuze-asamblate-acasa-378415
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adenauer



Data înscrierii: 12/Aug/2010
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 294
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2012 15:17:03    Titlul subiectului: 157350

Azi a fost lansar oficial primul troleibuz asamblat la Chisinau Smile

http://unimedia.md/?mod=news&id=50023

"A fost inaugurat primul troleibuz asamblat la Chișinău. Chirtoacă: „Astăzi este o zi istorică”

Primul troleibuz asamblat la Chișinău este gata să iasă pe străzi. Ceremonia oficială de inaugurare a avut loc astăzi, 17 iulie, la Regia Transport Electric din Capitală. Autoritățile spun că acesta este doar un început, iar în următorii doi ani va fi reînnoit întregul parc de troleibuze de la Chișinău, după care se vor gândi chiar și la export.

Primarul Dorin Chirtoacă a ținut să precizeze că nu este vorba doar de un simplu troleibuz, ci de renașterea economică și industrială a municipiului Chișinău. „Cu adevărat este vorba de renașterea unei ramuri. Americanii ar fi spus: „Today is a great day”. Sau cum spunem noi: „Astăzi este o zi istorică”. La 17 iulie 1436 avea loc prima atestare documentară a orașului Chișinău. Astăzi, 17 iulie 2012, are loc lansarea primului troleibuz asamblat la Chișinău”, a punctat edilul Capitalei.

„Și acesta este doar începutul. Pentru că anul viitor ne propunem, cu sprijinul Consiliului municipal, să creștem asamblarea până la 50 pe an. Astfel încât, în 2-3 ani să reînnoim întregul parc de troleibuze din Chișinău. După aceea ne propunem chiar și să transmitem troleibuze colegilor de la Tighina, Bender, Tiraspol și Bălți, apoi chiar export”, a mai adăugat Chirtoacă. Primarul a menționat că până la sfârșitul acestui an vom avea 10 troleibuze asamblate la Chișinău.

Acesta le-a transmis un mesaj tuturor celor care vor călători cu aceste troleibuze: „Să le păstreze, să aibă grijă de ele pentru că este multă muncă depusă”. Iar participanților la trafic le-a cerut să acorde prioritate transportului public.

Astăzi a avut loc lansarea primului troleibuz, alte patru unități de transport își așteaptă rândul în depoul regiei, urmând să fie finisate pe parcursul acestei luni. Directorul RTEC, Gheorghe Morgoci a menționat că își propune ca în timp mai multe lucrări din procesul de asamblare a unui troleibuz să aibă loc la Chișinău. „Astăzi, 85% din tot procesul tehnologic de confecționare a troleibuzului se petrec la Minsk și doar 15% la Chișinău. Pe parcurs sperăm să ajungem măcar 70 la 30, atunci și prețul va scădea”, a specificat acesta.

În context, Dirk Schuebel, șeful delegației Uniunii Europene în Moldova, a lăudat autoritățile municipale și a spus că acest proiect de colaborate dintre Republica Moldova și Republica Belarus este un exemplu reușit de cooperare dintre UE și Parteneriatul Estic.

„Îmi amintesc acea zi superbă de mai (n.red. - de fapt era aprilie, 2Cool de anul trecut când stăteam în Piața Marii Adunări Naționale din Chișinău și inauguram prima prima partidă de troleibuze noi de la Minsk care au început să circule pe străzile din orașul vostru minunat. Aș spune că acest proiect este unul dintre cele mai bune exemple de cooperare cu Uniunea Europeană, în cadrul Parteneriatului Estic. Asta pentru că atât Republica Moldova și Republica Belarus fac parte din Parteneriatul Estic.

Noul troleibuz va circula pe ruta nr. 21.

UNIMEDIA menționează că asamblarea troleibuzelor la Chișinău are loc în cadrul acordului de colaborare semnat între RTEC și SA „Belcommunmash”, de unde au fost procurate anul trecut și cele 102 troleibuze.

Primul troleibuz asamblat la Chișinău era așteptat acum o lună, însă municipalitatea a întârziat cu transferul banilor pentru piese. Procesul propriu-zis de asamblare a început la 9 iulie.

Un troleibuz asamblat la Chișinău costă circa 135 mii de euro, cu 10 mii de euro mai puțin decât unul făcut la Minsk.

Sursa: UNIMEDIA"

_________________
Din Chisinau
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trolley



Data înscrierii: 28/Apr/2011
Ultima vizita: 02/Iul/2014
Mesaje: 17
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2012 02:32:58    Titlul subiectului: 157374

Eu ma intreb ce ar putea localiza la depouri? Ferestre, cred ca ceva cabluri electrice, barele, ceva materiale din masa plastica sau table PCD. Altceva nu stiu ce mai pot face la noi ca sa ajunga la 30% de localizare.

Si in plus de unde in buget bani, ca sa schimbe cite 50 de troleibuze pe an? Parca stiu ca avem deficit in buget.

_________________
Microbuzele la gunoi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELECTRO



Data înscrierii: 04/Dec/2009
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Chisinau (Moldova)

MesajTrimis: Mar 24 Iul 2012 18:20:31    Titlul subiectului: 157599

Ar putea produce sisteme de actionare sub licenta. Parca se producea si la noi ceva dar pentru motoare de curent continuu.
L-am vazut pe 2191 dupa al doilea (de fapt al treilea) accident. Reparat de mantuiala. Doua geamuri din plexigas.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Municipiul CHISINAU Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Următoare
Pagina 9 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Nu puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community