Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Civilizatia calatorilor si soferilor bucuresteni
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Lun 10 Mai 2010 23:01:46    Titlul subiectului: 126852

Care 2-3? Poate maxim 1. Nu e o gluma, din pacate.
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mar 11 Mai 2010 12:01:15    Titlul subiectului: 126875

Mai sunt linii pe care mai sunt cate doua.Dar nu mai mult de doua.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 27 Iul 2010 12:40:25    Titlul subiectului: 130761

Un aspect care se manifesta destul de frecvent este prezenta unor persoane care nu ezita sa "ciocane" in geamul usii soferului pentru a cere fie deschiderea usii, fie diverse informatii despre traseul vehiculului in cauza sau despre legaturi cu diverse puncte de interes personal.

Acest gen de personaje sunt destul de deranjante atunci cand faci poze, pentru ca stau langa vehicul si nu poti face o poza "libera" de fauna perturbatoare, iar apoi, dupa "finalizarea" discutiilor, de obicei soferii pornesc in graba, in timp ce persoana care a cerut informatiile ramane pe loc, facand imposibila sau ingreunand pozarea vehiculului...



z-P1330486.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.77 kb
 Vizualizat:  de 14659 ori

z-P1330486.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Iul 2010 20:24:44    Titlul subiectului: 130783

Acum sa ne punem si in pielea calatorilor. In afara de sofer ce surse de informare mai are pe traseu ? Nu ma refer la internet, ci cand esti afara vrei sa ajungi din punctul A in punctul B sa zicem. Exista harti cu traseele RATB la fiecare statie asa cum sunt in Germania, Austria, sau la vecinii nostri mai apropiati, Ungaria ? Da, au pus harti la unele statiii si au fost rapid vandalizate. Exista placute cu intervalul orar, macar la cate minute se succede un vehicul ca sa nu astepti ca prostul in statie ? A fost o incercare timida, cu orare in timpul zilelor de week-end dar au fost vandalizate sau furate. Asta tot de civilizatie tine. Asa ca una dintre singurele optiuni ramase este soferul/vatmanul RATB.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Mai 2011 18:24:43    Titlul subiectului: 143669

Un articol pe Realitatea.net despre liniile de autobuze 162 si 163, care trec prin Giulesti Sarbi, considerate cele mai periculoase linii RATB din capitala. Sa fie mai periculoase decat 139 de exemplu ? Poate sa ne confirme cineva care sta prin zona sau a circulat cu aceste linii ? Articolul se gaseste aici

Citat:
Cea mai periculoasă linie de transport în comun din Capitală
Agresați, înjurați și jefuiți la capătul rutei, asta pățesc, zilnic, șoferii care conduc mijloacele de transport în comun și care traversează cartierul Giulești - Sârbi din Capitală. În plus, aventurile angajaților RATB sunt cât se poate de nerentabile: cei mai mulți pasageri nici măcar n-au habar cât costă un bilet.Autobuzele liniilor 162 și 163 leagă căminele studențești din Regie de cartierul Giulești - Sârbi. Șoferii de pe acest traseu se plâng că pasagerii le fac viața un chin.

"Sunt foarte agresivi, caută să ne oprească între stații, aruncă cu pietre. La capetele de linie ne amenință că ne taie. Când coborâm să punem ștampila ne fură geanțile, telefoanele mobile, hainele din cabină. Mulți colegi de-ai noștri au pățit-o și mulți au renunțat la linii. În special dimineața când este forte aglomerat, niciun aparat nu piuie. Nimic. Merg gratis", a declarat un șofer.

"O să reînnoim zilele acestea protocolul cu Jandarmeria pentru a face controale în comun. De asemenea, am luat legătura cu Poliția Locală și o să avem un parteneriat și cu dânșii. Mai mult, o parte dintre angajații unde avem un excedent de personal o să fie mutați pe partea de control unde, în momentul de față există un deficit", a spus directorul general al RATB, Adrian Criț.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Mai 2011 00:07:44    Titlul subiectului: 143678

Eu cred ca efectivul de jandarmi dintr-o patrula este foarte mic in comparatie cu numarul cocalarilor care ar putea sa ia parte la un atac impotriva soferului... parerea mea e ca o singura linie ar fi suficienta in zona aia, in loc de doua, linie care sa faca bucla si sa acopere arterele Sabareni - Rasadnitei - Giulesti.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 19 Mai 2011 00:31:17    Titlul subiectului: 143680

Solutia cea mai buna si cea mai ieftina: scot liniile 162 si 163 si gata Twisted Evil . Autobuze mai multe pentru alte trasee, uraa. Ce atata cheltuiala cu forte de ordine, paramilitare si trupe antitero, cine nu se comporta civilizat, nu merita nimic, n-au decat "sa planga" cat vor. La ce sa plateasca RATB-ul reparatiile autobuzelor de fiecare data?! Ce au gresit soferii aia, ca sa suporte toate relele "minoritatilor"?! Statea scris cu spray-ul odata pe un zid in Bucuresti: "Daca nu oferi respect, nu poti pretinde respect"...

Imi amintesc ca prin a doua jumatate a anilor '90 (1997 ?) linia 163 mergea numai in acea zona, un fel de naveta intre magazii si Giulesti-Sirbi. Oare ce-o fi fost atunci pe bietii soferi?...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2020
Mesaje: 980
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Mai 2011 10:04:29    Titlul subiectului: 143690

guest a scris:
Un articol pe Realitatea.net despre liniile de autobuze 162 si 163, care trec prin Giulesti Sarbi, considerate cele mai periculoase linii RATB din capitala. Sa fie mai periculoase decat 139 de exemplu ? Poate sa ne confirme cineva care sta prin zona sau a circulat cu aceste linii ? Articolul se gaseste aici
Eu am mers cu 139 și 220 (în timpul zilei) și nu am pățit nimic. Văd că acel cartier e mai periculos decât Ferentariul!
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Mai 2011 11:43:30    Titlul subiectului: 143692

Cu 220 am circulat de la Luica pana in Salaj si cu 8 de la Zetari pana in Salaj, dar niciodata nu am patit nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 19 Mai 2011 12:33:31    Titlul subiectului: 143693

Calatoriile in Ferentari depind si de momentul zilei in care le faci. Intr-adevar, ziua poti merge si pe jos prin cartier si nu se ia nimeni de tine. Eu am mers de cel putin trei ori pe Ferentarilor, Amurgului (pe langa P-uri), Bachus, pe la piata, la fosta fabrica de autobuze si pe Toporasi si n-am patit nimic. La fel si in autobuze si tramvaie.
Iar in Rahova am mers in ultimii 2 ani aproape saptamanal.

Dar daca mergi dupa 6-7 seara nu cred ca se mai poate spune acelasi lucru.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Mai 2011 14:22:05    Titlul subiectului: 143697

Stau pe sos Salaj si circul prin zona chiar si la orele 23 si niciodata nu am patit ninic
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Sep 2011 22:40:07    Titlul subiectului: 148202

Eu am nedumeriri in legatura cu diversele "reguli" (aproape nescrise) de a calatori in mijloacele de transport in comun (de suprafata). De exemplu, care este rostul abtibildelor care "indica" interzicerea coborarii sau urcarii pe la acea usa? O respecta cineva? In alte vehicule am vazut chiar afise gen "coborarea interzisa", in dreptul usilor, sau alte anunturi de genul. Problema mea este alta: sunt vehicule care "sugereaza" urcarea / coborarea pe la anumite usi, pe cand in alte vehicule este fix invers. De exemplu, pe la usile din fata eu stiam ca doar se coboara, pe cand in unele masini scrie: "avansati spre spatele autobuzului".

In concluzie: pentru fiecare tip de vehicul, care credeti ca ar fi normele de urcare / coborare? Sunt si eu curios, incerc sa inteleg aceasta forma - fantoma - de civilizare a maselor.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Flat



Data înscrierii: 11/Feb/2010
Ultima vizita: 13/Iul/2016
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Sep 2011 23:09:29    Titlul subiectului: 148240

In vehiculele de tip vechi urcarea se facea prin spate/mijloc si coborarea prin mijloc/fata.
Odata cu introducerea Mercedes Citaro, acestea au venit cu regulile din vest, adica urcarea prin fata si coborarea prin mijloc/spate. Intre timp unii dintre soferi sau probabil sefi de autobaza au inversat fluxul conform cu vechea regula. Urcarea exclusiv prin fata ar permite verificarea abonamentului/biletului de catre sofer, si era aplicata si in cazul autobuzelor Expres.

In practica, nu se respecta nici o regula. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Mar 20 Sep 2011 11:30:37    Titlul subiectului: 148751

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Scapam_de_hotii_si_cersetorii_din_RATB_Autoritatea_va_infiinta_propriul_serviciu_de_paza_si_protectie_0_557944425.html

"Scăpăm de hoții și cerșetorii din RATB! Autoritatea va înființa propriul serviciu de pază și protecție

20 septembrie 2011

Autor: Maria Apostol

București
Autobuzele vor fi asigurate de către polițiști

RATB intenționează să creeze un serviciu propriu care să asigure ordinea și siguranța în domeniul transportului public. Măsura vine odată cu înființarea Autorității Metropolitane de Transport București.

„Ca urmare a înființării Autorității Metropolitane de Transport București, prin Ordonanța Guvernului nr. 21/2011, RATB a inițiat demersurile pentru crearea Poliției Transportului Public în Capitală”, se arată într-un comunicat al RATB.

Potrivit b365.ro serviciul urmează să acționeze pentru diminuarea fenomenelor antisociale din transportul public de suprafață și din metrou. Mai exact, această propunere a conducerii RATB au luat amploare actele cu caracter antisocial, comerțul ambulant și frauda înregistrate în mijloacele."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Sep 2011 21:36:51    Titlul subiectului: 149062

Filmarea de mai jos nu are nevoie de comentarii...
http://www.youtube.com/watch?v=3ksY4NlXorg

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Sep 2011 23:34:33    Titlul subiectului: 149063

Felicitari cameramanului! La Valtoarei, intr-un asa cartier de lux...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2012 08:49:30    Titlul subiectului: 151960

Majoritatea dintre noi au fost prin strainatate, ori in Europa de Vest, sau mai aproape la vecinii din Ungaria. Cred ca ati vazut cu totii cum arata pe acolo refugiile de statie, cu harta traseelor de transport in comun care trec in statia respectiva precum si orarul vehiculelor sau macar un interval de succedare intre vehicule in statii. In ultimii ani in Bucuresti s-au modernizat multe linii de tramvai, s o data cu ele si refugiile de statie. La un moment dat RATB-ul avusese o initiativa de a monta in statii un orarul liniilor mai importante. Vreau sa va arat cum au ajuns refugiile de statie la cativa ani de la modernizarea lor, si voi incepe cu statia lui 21 de la Sfantul Ghoerghe, la doi pasi de kilometrul 0 al Bucurestiului. Aici intorc liniile de tramvai 5, 16 si 21. In a treia poza desi conditiile de fotografiere nu sunt foarte bune puteti sa va dati seam cum arata acum copertina de la refugiul de statie de la Iancului (sens spre Obor). Unde sunt hartile ? Unde este orarul vehiculelor sau macar intervalele dintre vehicule ? Mai avem pretentii sa ne comparam, macar cu vecinii nostri ?


Captured 2012-1-2 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.03 kb
 Vizualizat:  de 12860 ori

Captured 2012-1-2 001.jpg



Captured 2012-1-2 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.83 kb
 Vizualizat:  de 12860 ori

Captured 2012-1-2 005.jpg



Captured 2011-12-14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.4 kb
 Vizualizat:  de 12860 ori

Captured 2011-12-14.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2012 09:09:03    Titlul subiectului: 151963

O alta statie luata complet aleator, in urma calatoriilor mele prin Bucuresti. Cea de la Cartier Colentina, sens spre Pod Colentina. Pe aici trece una dintre cele mai importante linii de tramvai din Bucuresti si anume linia 21. Sa vedem cum arata refugiul si copertina care are doar ceva mai mult de 4 ani de cand a fost montata (pozele 1-2). Apoi sa vedem ce informatii putem afla. Pai ... putem afla despre DigiSport (poza 3). Stau si ma intreb cu ce ma ajuta pe mine asta ? Oare DigiSport ne spune cand o sa vina tramvaiul in statie ? Sau ruta tramvaiului pentru cei care vin prima oara in Bucuresti? Hai sa zicem ca vreau sa stiu cate minute mai sunt pana vine un tramvai in statie. Ma duc la placuta cu indicatorul de statie. Hmmmm, oare ce informatii putem afla de aici ? Putem afla numele statiei, linia de tramvai, dar mai putem afla si o informatie "pretioasa" despre o scoala de soferi (pozele 4-5). Hmmmm, intr-adevar poate cei de la scoala respectiva de soferi stiu mai bine decat RATB-ul frecventa tramvaielor de pe linia 21 Laughing
In concluzie singurele informatii care un calator sosit prima oara in Bucuresti le-ar afla ar fi doar: numarul liniei de tramvai si numele statiei. Pentru restul ar trebui sa apeleze la bunavinta calatorilor Bucuresteni. Iar toate refugiile astea de statie au crescut ca ciupercile dupa ploaie ? Hmmm, nu prea cred, au fost facute din banii nostri, platiti ca impozite si taxe. Inchei articolul cu un dicton cunoscut de voi "Aici sunt banii dumneavoastra" Laughing



Captured 2012-1-5 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.7 kb
 Vizualizat:  de 12854 ori

Captured 2012-1-5 006.jpg



Captured 2012-1-5 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.62 kb
 Vizualizat:  de 12854 ori

Captured 2012-1-5 002.jpg



Captured 2012-1-5 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.71 kb
 Vizualizat:  de 12854 ori

Captured 2012-1-5 003.jpg



Captured 2012-1-5 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.97 kb
 Vizualizat:  de 12854 ori

Captured 2012-1-5 007.jpg



Captured 2012-1-5 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.26 kb
 Vizualizat:  de 12854 ori

Captured 2012-1-5 005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Mar 2012 20:58:12    Titlul subiectului: 154576

Acum 2 zile am pozat un orar al liniei de noapte N102, pe care l-am prezentat la topicul aferent (mesajul nr. 154519): http://tramclub.org/viewtopic.php?p=154571#154571
La numai doua zile distanta, in aceeasi statie situatia se prezinta cam in felul urmator. Orarul a fost furat, dar un binevoitor a scris pe tabla ramasa goala ce linie de noapte trece acolo si ruta Laughing
Comentariile cred ca sunt de prisos. Sau poate ... Romania o tara cu oameni de nimic !



Captured 2012-3-29 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.56 kb
 Vizualizat:  de 12474 ori

Captured 2012-3-29 001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 11/Ian/2020
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Apr 2012 22:09:57    Titlul subiectului: 154801

Un fenomen nou si periculos a aparut in ultimele luni. De doua ori am vazut tineri, baieti de 20-22 de ani, fumand in autobuze din niste dispozitive speciale de culoare neagra, ca un fel de port-tigarete. Erau foarte mandri de ceea ce faceau si nu se jenau deloc. Trebuie precizat ca nu era vorba de tutun, ci de o alta substanta, posibil de etnobotanice. Ce parere aveti de aceasta situatie? Este fumul acela daunator pentru pasageri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 05/Dec/2019
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mar 10 Apr 2012 22:22:11    Titlul subiectului: 154802

Probabil este vorba de tigari electronice. Acestea nu elimina fum, ci abur. Aburul in sine este inhalat avand continut de diverse arome, in felul tutunului de narghilea, si un adaos de nicotina.
Nu are de ce sa fie periculos si este singurul tip de tigara pe care unele companii aeriene il accepta la bord.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Apr 2012 22:24:33    Titlul subiectului: 154803

Scopul tigarii electronice este sa te lasi de fumat ! Nu prea am vazut lume fumand in mijloacele de transport in comun, dar am mai vazut tineri, posibil sub influenta etnobotanicelor !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Iul 2012 09:39:03    Titlul subiectului: 156931

Nu stiu cat de reale sunt datele din sondajul respectiv, dar uneori nu poti sta in autobuz din cauza unora care sunt certati cu apa si sapunul. Articolul se gaseste aici

Citat:
Sondaj! 80% dintre călătorii RATB nu cred în puterea dușului

Un sondaj de opinie efectuat pe mijloacele de transport în comun din București a scos la iveală faptul că aproape 80% dintre călători nu cred în puterea de curățare a dușului. Șocant este faptul că, din acești 80%, mai bine de jumătate neagă întru-totul existența dușului, pe care-l consideră doar un mijloc de manipulare a maselor.
„Cei care spun că apa, în combinație cu săpunul, are puteri miraculoase sunt naivi. Apa este pentru băut, pentru interiorul corpului, nu pentru exteriorul lui. Doar fanaticii religioși mai cred în puterea Sfântului Duș”, este de părere un călător RATB.
Din sondaj mai reiese faptul că, de la an la an, numărul călătorilor care cred în puterea dușului este tot mai mic. „După mai bine de 20 de ani de democrație, călătorii din mijloacele de transport în comun au întors spatele dușurilor. Mai grav este însă faptul că au început să devină intoleranți cu practicanții dușului”, a explicat sociologul care s-a ocupat de sondaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Iul 2012 13:06:29    Titlul subiectului: 156939

Laughing
Uite si disclaimer-ul celor de la TimesNewRoman, autorii articolului:

Toate materialele prezente pe acest website (texte, imagini statice și filme) reprezintă opiniile autorilor lor și nu ar trebui luate în considerare de către nimeni. Acest website nu difuzează informații veridice, ci publică interpretări arbitrare ale evenimentelor, informații fictive, unele posibile iar altele de-a dreptul improbabile. De fapt, orice asemănare cu persoane reale este un adevărat compliment pentru noi. Oricine se simte lezat de conținutul editorial al acestui website este îndemnat să se împace cu situația, asta dacă nu știe de glumă.

Dar, ca orice gluma, are si adevar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Apr 2013 07:31:28    Titlul subiectului: 164007

Majoritatea scaunelor de pe troleibuzele Ikarus arata cam asa. Se pare ca una dintre "indeletnicirile" calatorilor este sa "tuneze" interiorul troleibuzelor.


Captured 2013-4-13 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.11 kb
 Vizualizat:  de 10747 ori

Captured 2013-4-13 002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 8 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community