|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 01 Iul 2011 23:11:32 Titlul subiectului: |
145315 |
|
NightWishMaster a scris: | Observ ca puntea 3 spate la B93 este dubla, lucru diferit de ale noastre articulate autohtone DAC117. Stiti cumva are ar fi cauza? |
DAC-urile 117 aveau punte motoare pe cea mediana (adica puntea B) pe cand B 93-urile o au pe puntea C.
NightWishMaster a scris: | Si inca o intrebare, articulatul de pe traseul 12 care stationeaza la sf.Mina, e B93? |
Nu este un B93 (la prima vedere). Si nu deserveste traseul 12 ci 14. Banuiesc ca va referiti la GL-33-BUT... Cu prima ocazie voi oferi o fotografie justificatoare.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
emil p
Data înscrierii: 01/Feb/2011 Ultima vizita: 09/Dec/2012 Mesaje: 21 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 09 Iul 2011 09:16:14 Titlul subiectului: |
145678 |
|
Se numesc roti tractoare; motorul e in spate.
O alta problema pe care ar putea fi rezolvata ar fi cu AC-ul, sa le adauge freon, de exemplu la masina mea putin se simte rece si nu face fata maselor de oameni care urca si coboara. ceea ce ei NU inteleg ca aceste autobuze sunt fabricate in tarile civilizate, urcarea se face pe prima usa (usa 1) pentru a prezenta soferului biletul sau legitimatia de calatorie, avanseaza catre usile 2 si 3 pentru coborare. Am pus zeci de afise in autobuz cu aceste indicatii si nu inteleg, stau langa mine, ma studiaza, imi urmareste fiecare miscare si tot pe acea usa blestemata (usa 1) ar fi in stare toti sa coboare!!!
Oricum, sunt autobuze foarte bune, usor de condus, placute de frana fata spate, retarder, conduc Daf-ul de cca 9 luni, in schimb au ceva probleme la schimbarea vitezelor (fata de Dab au dublu 6 viteze), am schimbat si uleiul si filtru din cutie, dar tot smuceste, dar nu mereu, doar Daf-ul LTM are doar trei sau e posibil sa sara peste cate o viteza, nu avem mesteri pentru ele!!!
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 09 Iul 2011 10:06:49 Titlul subiectului: |
145686 |
|
La LTA se simte cel mai tare schimbarea treptelor de viteza (mi se pare cand iese din 2).
Daca se defecteaza cutiile astea de viteze, nu avem altele de schimb? Sau o sa se intample povestea aia veche, cu masina trasa pe pista pana cand se gaseste o cutie potrivita pentru ea?
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
emil p
Data înscrierii: 01/Feb/2011 Ultima vizita: 09/Dec/2012 Mesaje: 21 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 09 Iul 2011 10:27:34 Titlul subiectului: |
145692 |
|
Oricum, o masina odata si odata trebuie sa fie de piese de schimb, dar nu sunt ele asa de usor de defectat.
Din cauza smuciturilor se rup tampoanele dintre motor si sasiu, la a mea (LSV) nu am avut probleme si noi chiar o tinem din scurt, ai vazut cum e intretinuta.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 09 Iul 2011 12:23:03 Titlul subiectului: |
145699 |
|
emil p a scris: | ai vazut cum e intretinuta | Da, exista un grup de DAF-uri care este bine intretinut iar LSV (ex - HTM 142) se numara printre membri. In grupul respectiv se mai gasesc LSI, LSJ, LSL, LSN, LTW. Acestea sunt masinile carora le dau cele mai mari sanse de supravietuire tocmai fiindca beneficiaza de soferi responsabili care stiu ca pe langa meseria propriu-zisa (aceea de a tine masina pe strada) si faptul ca e important sa ai grija de autobuzul pe care iti efectuezi serviciul.
La polul opus, exista "corifei" care n-aveau ce cauta la volanul unui DAF. Am vazut fortari ale acestor masini in trafic, la plecarea de pe loc, precum si faptul ca unii "cu vechime" habar nu au semnificatia butoanelor D, N, R precum si a altor echipamente de bord. In aceste imprejurari, sustin ceea ce a afirmat deja colegul emil p: o masina trebuie sa fie piese de schimb. Regretabil ca unii soferi neexperimentati au ajuns titulari la masini de buna calitate.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
adelo_9149
Data înscrierii: 25/Aug/2009 Ultima vizita: 30/Mai/2023 Mesaje: 93 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 10 Iul 2011 11:56:09 Titlul subiectului: |
145710 |
|
La noi in Braila au mai ramas 2 Daf-uri. este vorba de BR-02-WJA care a stat circa 2 luni pe dreapta cu cutia de viteze, dupa care i s-a remediat problema luandu-se piese de pe BR-39-ADY, masina dupa anii ei de vechme mai inregistreaza ceva smuciri din cauza cutiei de viteza si cea mai majora chestie este ca la un moment dat va fi trasa la linie.
Cat despre celalalt Daf, este vorba de BR-01-KRL, a ajuns "vai de capul lui" pe ici colo, este sudat in dreptul sasiului si deasupra usii a 2 a din cauza unor incidente, masina nu prea a fost tinuta din scurt deoarece titularul nu prea mai trage pentru masina.
Cel putin cazurile picarii cutiilor de viteze la aceste modele, cat si la cele din Galati ar trebui puse pe tapet, sa luam cel mai elocvonet exemplu ca unele masini sunt tinute din scurt, cum ar fi cazul lui LSL, care se comporta ireprosabil pe soselele si asa incarcate de masinaraie in Galati, iar apoi este vorba de LSA care intr-adevar are smuciri mai frecvente la cutia de viteze.
Si mai tinand cont ca aceste Dafuri galatene au cutii hidramate produse sub licenta MAN, deduceti si voi cam cat ar ajunge costul schimbarii unei cutii de viteze, ele se ridica la un pret aproximativ de 3.500-4.000 RON + manopera mecanicilor ajunge la 4.500-5.000 RON.
Deci daca ar fi sa pice, ca idee, un Daf din Galati, ar trebui luate masuri intrucat, daca nu exista piesele necesare, care se uzeaza (tampoane, semeringuri de la butucii de pe puntea spate, neschimbarea uleiului la un anumit nr de kilometri parcursi sau cutia de viteze incepe sa smuceasca si trebuie ori completat uleiul, ori este ceva in neregula cu aceasta), in acest caz o masina de o asemea anvengura si cu probleme tehnice este numai buna de tras la linie si facuta o revizie la sange, ca altfel risca sa fie numai buna de "donator".
La noi in Braila au fost destule cazuri cand din 3 Dafuri au ramas doar 2, unul in stare perfecta (BR-02-WJA), iar celalalt intr-o stare extrem de jalnica (BR-01-KRL).
Semnele smucirii cutiei de viteza nu are decat o singura solutie, ori schimbarea cutiei de viteze ,ori incercarea repararii in cel mai scurt timp, daca nu masina risca sa fie trasa pe dreapta.
_________________ BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar" |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 10 Iul 2011 21:07:41 Titlul subiectului: |
145726 |
|
Principiul e simplu si totodata logic: daca soferii nu reclama la timp sau daca cei de la I.T.P. nu sesizeaza problemele atunci autobuzul e condamnat la... descompunere. Nu vreau sa intru in amanunte, tot ce pot spune este ca, daca soferii au un strop de buna-vointa si nu gandesc brut (adica simplu si in mod individualist) atunci micile semne de uzura date in prezent de masini ar putea fi tratate corespunzator. DAR...
-unii "profesionisti" prefera sa ramana titulari "pana la moarte" (desigur, a mijlocului de transport condus) decat sa devina suplinitori pe un alt vehicul pe parcursul repararii masinii de munca;
-sunt necesare "stimulari" care, mai tarziu se pot concretiza in dezastre;
-nu exista comunicare (la noi e mereu fugareala dupa un traseu bun si atunci... "da-l naibii de autobuz, trag pentru existenta si poate... pentru suplementare". Din pacate, acest mod de a privi problemele tehnice nu e favorabil. Vorba aia, de ceea ce ti-e frica, nu scapi... Si iata cum titularii devin suplinitori din propria inconstienta!
Sunt multe solutii care ar putea face ca DAF-urile galatene sa aiba un trai lung si frumos; din pacate, sicanele si probleme ametesc unii soferi... In conditiile actuale, mai mult ca sigur ca in aproximativ un an vom avea DAF-uri donoare... Ma abtin de la pronosticuri/pariuri...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Joi 22 Sep 2011 21:03:42 Titlul subiectului: |
148880 |
|
Puteti sa imi scrieti lista celor 30 de DAF-uri din Galati?
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 22 Sep 2011 21:18:59 Titlul subiectului: |
148882 |
|
Pai... Sa vedem: LSD, LSI, LSJ, LSL, LSN, LSO, LSR, LSS, LST, LSV, LSZ, LTA, LTB, LTC, LTD, LTE, LTF, LTH, LTJ, LTL, LTM, LTN, LTO, LTR, LTT, LTU, LTV, LTW, LTY, LTZ.
Toate sunt functionale... Sau erau (pana la incidentul cu LTV care probabil o sa stea cateva zile pe dreapta pana primeste parbriz nou).
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 15 Oct 2011 23:36:35 Titlul subiectului: |
149608 |
|
Sambata (15.10.2011), impreuna cu bunul meu prieten Terry Lawson, am efectuat o vizita la autobaza 1 apartinand Transurb Galati... A fost o vizita reusita, cu multe fotografii care au surprins multe lucruri frumoase: masini bine intretinute, politete, curatenie si disciplina... Cam asa se prezinta autobaza 1.
De asemenea, as dori sa multumesc doamnei directoare Totolici si domnului Paraschiv pentru faptul ca ne-au permis accesul si implicit fotografierea mijloacelor de transport din cadrul autobazei.
O parte din vizita noastra este redata in cadrul acestui forum, la fiecare subiect specific. Vom incepe cu DAF-urile (Den Oudsten Bussen B96), sau "masinile iubite de majoritatea galatenilor si totodata febletea soferilor care stiu sa le respecte si sa le pretuiasca.
S-a inoculat deja o moda in randul DAF-urilor: cea a autocolantelor rosii care ofera - dupa parerea mea - un aspect placut, elegant, mijloacelor de transport.
Postez mai jos, cateva fotografii cu DAF-urile pe care le-am fotografiat in cursul zilei de sambata; veti observa, la cateva dintre ele, autocolantele de care vorbeam...
Armonia cromatica a mers chiar si mai departe: unele autobuze au decoratii pe oglinzi, altele promoveaza rosul. Exista si cazuri in care geamul de la prima usa a fost invelit intr-un autocolant usor reflectorizant, pentru protectie vizuala cat si pentru un plus de discretie...
Haideti sa vedem doua seturi de fotografii:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
278.6 kb |
Vizualizat: |
de 29442 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
289.7 kb |
Vizualizat: |
de 29442 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
277.54 kb |
Vizualizat: |
de 29442 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.19 kb |
Vizualizat: |
de 29442 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.62 kb |
Vizualizat: |
de 29442 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
199.28 kb |
Vizualizat: |
de 29442 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 15 Oct 2011 23:38:22 Titlul subiectului: |
149609 |
|
Al doilea set:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.6 kb |
Vizualizat: |
de 29441 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
203.47 kb |
Vizualizat: |
de 29441 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.92 kb |
Vizualizat: |
de 29441 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.08 kb |
Vizualizat: |
de 29441 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.26 kb |
Vizualizat: |
de 29441 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
|
Teo
Data înscrierii: 05/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Feb/2024 Mesaje: 18 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 12 Noi 2011 14:28:30 Titlul subiectului: |
150258 |
|
Modelul din link-ul expus probabil ca e o versiune mai "proaspata" de B96. Sunt ceva diferente in ceea ce priveste caroseria: parbrizul ce incorporeaza afisajul, capacul de acces la rezervor care nu se afla langa carenajul de la puntea spate, usa spate intr-un singur canat, afisajul lateral.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 12 Noi 2011 17:47:26 Titlul subiectului: |
150269 |
|
Dotarile si echipamentele tehnice sunt identice cu cele amplasate pe modelul B 96 care a fost achizitionat de Transurb.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 02 Ian 2012 14:25:03 Titlul subiectului: |
151594 |
|
Astazi, LTV deservea traseul 9 si prezenta unele probleme la esapament. Sunetul aducea cu DAB-urile iar fumul cu... cocseria cand functiona.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 04 Ian 2012 14:28:06 Titlul subiectului: |
151684 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-taxa_de_mediu-inmatriculare-Transurb-autobuze_0_594540804.html
"Transurb a dat în judecată Direcția Finanțelor Publice și solicită restituirea taxei de mediu
21 noiembrie 2011
Autor: Marius Mototolea
Societatea locală de transport în comun cere instanței să dispună restituirea taxei de poluare plătite pentru înmatricularea a 20 de autobuze "second hand" achiziționate din Danemarca.
„Cele 20 de autobuze, marca DAF, au fost achiziționate, în anul 2010, cu 18.000 de euro bucata. Ca să le putem înscrie în circulație, am plătit pentru ele taxă de mediu în sumă totală de aproximativ 200.000 lei. Ulterior, am solicitat Direcției Finanțelor Publice restituirea taxei întrucât aceste autovehicule sunt de utilitate publică", ne-a declarat Genica Totolici, directorul SC Transurb SA.
Cum reprezentanții Ministerului Finanțelor Publice au refuzat solicitarea societății pe motiv că perceperea taxei a fost legală, Transurb, firmă de stat, a dat în judecată statul.
Următorul termen de judecată este în ianuare 2012.
Anvelope plătite cu taxa de mediu
„Și alte societăți locale de transport urban din țară au procedat la fel și au recuperat banii. Așadar există precedente. Vă dați seama că se pot face multe cu acești bani. De exemplu, putem plăti anvelopele de iarnă cu care, conform legii, am fost obligați să dotăm autobuzele și troleibuzele" a mai precizat directorul Transurb
Ba chiar, având în vedere că un autobuz a costat mai puțin de 80.000 de lei, cu banii dați statului pentru "protecția mediului", s-ar fi fi putut achiziționa încă două asemenea mijloace de transport.
Și ar fi rămas bani și pentru piese de schimb sau pentru jumătate din prețul unui al treilea autobuz."
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.34 kb |
Vizualizat: |
de 28731 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 02 Apr 2012 12:10:17 Titlul subiectului: |
154621 |
|
Avem un nou absent in randul Den-urilor: este vorba de LTW care are probleme cu computerul de bord. Se anunta o sedere lunga, dat fiind faptul complexitatii reparatiei necesare...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 13 Apr 2012 17:24:46 Titlul subiectului: |
154898 |
|
Astazi, LTW era din nou functional. Nu stiu (inca) daca este prima lui zi de dupa reparatii, cert este ca lotul de Den-uri este din nou, activ integral.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Hugo Buss
Data înscrierii: 29/Oct/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2020 Mesaje: 38 Locație: (Olanda)
|
Trimis: Sâm 26 Mai 2012 22:35:56 Titlul subiectului: |
155946 |
|
Galati, 24-04-2012
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.17 kb |
Vizualizat: |
de 27939 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.03 kb |
Vizualizat: |
de 27939 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.94 kb |
Vizualizat: |
de 27939 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Teo
Data înscrierii: 05/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Feb/2024 Mesaje: 18 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 18 Iul 2012 22:19:46 Titlul subiectului: |
157414 |
|
Acum doua zile am putut observa la LTF un upgrade estetic. Este vorba de capace ornament cromate la toate cele 4 roti. Probabil are parte de un sofer din categoria celor care-si pun amprenta la modul pozitiv asupra vehiculului pe care muncesc.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 18 Iul 2012 23:36:01 Titlul subiectului: |
157415 |
|
LTF are parte de doi titulari responsabili, care - intr-adevar - isi apreciaza si respecta mijlocul de transport pe care isi efectueaza serviciul. Unul dintre acesti titulari a lucrat pe Rocar-ul BZF, singurul Rocar galatean care a avut capace cromate la roti.
Iata, mai jos, o poza cu Den-ul LTF in Autobaza 1:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.89 kb |
Vizualizat: |
de 27693 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 03 Aug 2012 22:12:42 Titlul subiectului: |
157845 |
|
In prezent, din 30 de Den-uri, doar 28 ies la trasee... Cele doua absente sunt LTB (ex-HTM 104 - probleme cu motorul - pierderi semnificative de ulei) si LTU (ex-HTM 111 - probleme la cutia de viteze - necesita schimbarea acesteia, fapt ce necesita un pret destul de mare).
LTB a iesit in cursul zilelor trecute, insa pentru o singura tura, pe parcursul careia s-a dat din nou in stamba si a fost retras. In prezent, personalul de intretinere de la Autobaza 1 isi da toata silinta pentru a-l readuce in circuitul local in conditii optime de functionare.
La o prima vedere, soarta lui LTU pare rezervata; se zvoneste deja ca acest autobuz va fi primul retras din randul Den-urilor si ca va ajunge donor pentru colegii sai. Ar fi... un "playback" trist pentru ceea ce a insemnat FPX in randul galbenelor daneze.
Speram totusi ca LTU sa nu fie primul Den cazut la datorie si retras din circulatie; speram acest lucru fiindca am vazut de ceea ce sunt in stare mecanicii autobazei 1: daca l-au activat pe DWH si mai apoi pe FRE, cu siguranta ca vor putea sa-l... "resusciteze" si pe LTU!
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Dum 05 Aug 2012 19:05:12 Titlul subiectului: |
157903 |
|
Adresez si eu o intrebare: pentru aceste autobuze, fiind achizitionate "second-hand", nu exista posibilitatea de a se cumpara direct din Olanda si piese de schimb pentru ele?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 05 Aug 2012 22:36:37 Titlul subiectului: |
157906 |
|
E vorba atat de cost cat si de posibilitatile disponibile. Din cate stiu, in "tara mama" nu mai sunt multe modele B 96. In plus, cele ramase sunt, la randul lor, intretinute cu piese de la cele raposate, conturandu-se astfel, o idee pe care noi, romanii, experti in SH-uri, o stim prea bine: creatiile trecutului sunt mult mai robuste si mai elegant lucrate decat cele ale prezentului (cred ca n-are rost sa dau exemple!).
Pe de alta parte, nu stiu - in acest moment - daca o cutie de viteze de la un B96 se potriveste, din punct de vedere al parametrilor de intrare, propriu-constructivi si de iesire cu una de la vre-un alt model olandez. Care, daca s-ar gasi, ar proveni si ea de la o masina uzata. Una noua, conform informatiilor care mi-au fost oferite pana acum, costa mult mai mult decat pretul pe care l-a achitat autobaza noastra pentru un Den S.H.
Deci, ne invartim din nou in sfera rentabilitatii, care nu prea sunt de partea masinilor... "cu vechime".
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 09 Aug 2012 09:38:07 Titlul subiectului: |
157953 |
|
Referitor la un subiect de pe blog-ul colegului Amiralul referitot la "meciul de supravietuire"intre LTB si LTU,eu cred ca LTB are mai mari sanse sa supravietuiasca deoarece acest DAF inca mai deserveste cursele conventii spre deosebire de LTU care sta in garaj.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|