Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 20 Sep 2010 23:36:03 Titlul subiectului: |
133738 |
|
Am observat printr-o fantomatica trecere prin cartierul aradean "Confectii" un stalp de curent daramat la pamant si un vagon GT6 ( ex. Coca Cola - inca purtand o culoare rosie in intregime) - tind sa cred ca a fost vorba despre GT6 #133 (deoarece avea farurile din fata rotunde) pe linia 4 barat ( ce ciudat este sa observ un GT6 pe linia 4 barat sau un GT4 pe linia 6 sau 16 ) cu pantograful acestuia lasat.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 05 Feb 2011 00:10:32 Titlul subiectului: |
139571 |
|
Sa notam ca saptamana aceasta a iesit la strada GT8 1853, cu spatele primit de la defunctul 1858. Din cate am vazut, si lui GT6 43 i s-a umblat la capatul B, acesta fiind vopsit complet in rosu. Cine stie, poate si acea parte a apartinut altui defunct, vagonul 34.
Stie cineva care e situatia vagoanelor 1754, 1852, 1854, 258+189, 264? Au asigurare, sunt defecte, la reparatii?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 07 Mai 2011 17:15:17 Titlul subiectului: |
143386 |
|
L-am vazut azi pe 1852 la strada. A primit schema de culoare alb cu brau rosu, asemanatoare celei de pe 1751. Se pare ca a suferit o modernizare complexa: bandaje noi, tapiserie noua, vopsea, probabil si alte reparatii ce nu pot fi detectate cu ochiul liber.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Dum 08 Mai 2011 02:28:50 Titlul subiectului: |
143396 |
|
^Ma intreb numai daca cineva ne poate odata raspunde afirmativ la intrebarea vis-a-vis de situatia celorlalte vagoane GT6-GT8 -avand in vedere ca GT8 #1852 deja a iesit in circulatie- nu doresc nici sa imi imaginez ca celalalte nu vor avea exact soarta lui #1852.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 28 Aug 2011 10:42:26 Titlul subiectului: |
147969 |
|
Centrul Aradului, cu covorul de iarba pus anul trecut:
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 02 Sep 2011 12:59:47 Titlul subiectului: |
148218 |
|
Ma poate ajuta cineva cu poze cu GT8 1859 cand avea reclama Phantasialand? De preferat poze din profil.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 01 Noi 2011 20:54:26 Titlul subiectului: |
150064 |
|
^Ma intreb daca mai e valabila cerinta de mai in sus.
Si am mai gasit o fotografie cu acest vagon in pozitia cautata de catre tine.
Sper ca aceste fotografii care nu imi apartin sa iti fie insa de folos!
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 01 Dec 2011 18:06:55 Titlul subiectului: |
150679 |
|
Vagonul 258 este gata impodobit pentru Sarbatorile de iarna. De acum acesta va fi "Tramvaiul lui Mos Craciun" in locul Gothei. Este impodobit frumos, culoare rosie, abtibilde de Sarbatori, interior aranjat pentru Sarbatori.
Vom avea ocazia sa il vedem la strada de luni, 5 decembrie 2011.
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 16:30:45 Titlul subiectului: |
151819 |
|
S-au dus inimioarele
Adica GT6 276 a fost vopsit in alb si rosu, asemeni lui 33. Poate ca nu strica sa se intrebuinteze putin cei din CTP sa refaca intr-un fel modelul celei mai longevive reclame nemtesti. Era si preferata copiilor, bine-nteles in special a fetelor.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 17:49:55 Titlul subiectului: |
151822 |
|
Sunt ultimele poze care le-am facut lui 276 cand avea reclama ''klüglein''.
Vizionare placuta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.82 kb |
Vizualizat: |
de 20357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.95 kb |
Vizualizat: |
de 20357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.32 kb |
Vizualizat: |
de 20357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.86 kb |
Vizualizat: |
de 20357 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 21 Ian 2012 15:43:02 Titlul subiectului: |
152211 |
|
Asa arata 276 dupa RC.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.9 kb |
Vizualizat: |
de 20215 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 23 Ian 2012 19:28:29 Titlul subiectului: |
152249 |
|
Chiar daca nu se ridica la frumusetea reclamei anterioare a vagonului - #276 va ramane mereu tramvaiul cu inimioare - pot spune ca noua sa infatisare e mult mai matura si se resimte o oarecare eleganta.
Totusi, parerea mea ca atata pozitionarea numarului vagonului cat si dimnensiunea acestuia sunt oribil alese, total nepotrivite in opinia mea. Insa detalii mici nu sunt mereu relevante...
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2012 19:34:15 Titlul subiectului: |
152489 |
|
Amintiri ( http://www.shugotram.jp/ )
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.29 kb |
Vizualizat: |
de 20079 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.34 kb |
Vizualizat: |
de 20079 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.51 kb |
Vizualizat: |
de 20079 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.58 kb |
Vizualizat: |
de 20079 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.27 kb |
Vizualizat: |
de 20079 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.2 kb |
Vizualizat: |
de 20079 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Dum 29 Ian 2012 22:51:19 Titlul subiectului: |
152528 |
|
^Cred ca acel biletel de pe parbrizul cabinei vatmanului a GT4-ului #486 spune ca vagonul urma sa circule pe ruta 8 dar pana la vama - sper sa imi amintesc corect dar stiu ca am circulat cu el in perioada aceea, poate exact aceeasi zi? GT6 #130 sau vagonul cofetariei Miki, observ ca apare in fotografii de doua ori, iar este capturat exact pe linia pe care cel mai probabil a circulat cel mai des, linia 3; inca odata remarc cat de elegant a aratat si vagonul #107 inainte, fara nici o reclama, doar vopsit in schema de culori clasica de cand a fost adus din Germania.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 20 Feb 2012 20:35:36 Titlul subiectului: |
153290 |
|
Am o intrebare - de o vreme am tot cautat informatii despre cuplurile GT6 OEG in general; pentru ca in Arad stim ca au fost doar cateva dintre acestea pe langa cele ex. 4 cupluri GT6 OEG (301-311; 302-312 (unul dintre cele mai frumoase din Arad iar acum nici macar nu il vom mai revedea in circulatie vreodata ); 303-313; 304-314) si ma intrebam cateva lucruri generale despre acestea: daca poarte cineva sa imi ofere un link unde gasesc fotografii cu acestea din Germania si cu alte vagoane exact la fel (eu am cautat cateva zile la rand dar am esuat negresit) si totodata e interesant modul in care acestea au fost cuplate. Ma intreb daca stie cineva o explicatie pentru acesta: m-am intrebat mereu de ce de exemplu 302 - 312 si nu 302 - 303 de exemplu si de ce alte cupluri au fost numerotate 260 - 183? Pentru ca difera orasul natal al acestor tipuri de tramvaie oare?
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 14 Apr 2012 17:54:08 Titlul subiectului: |
154948 |
|
GT6 107 din Ludwigshafen cu aceasta infatisare a circulat la inceput in Arad?
Poza 2: Uzina Electrica Arad, GT6 108???
(Sursa:www.mysnip.de)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.31 kb |
Vizualizat: |
de 19631 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
20.88 kb |
Vizualizat: |
de 19631 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 14 Apr 2012 18:47:21 Titlul subiectului: |
154956 |
|
Nu imi aduc aminte de 107 avand acea reclama. Din cate retin eu, 107 a venit simplu, asa cum se vede in poze 108.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 14 Apr 2012 20:19:19 Titlul subiectului: |
154965 |
|
Stie cineva de ce s-au facut in Arad aceste modificari de numere, originalul GT6 109 este 131 II si 131 este 109 II?
http://tram-info.de/wagenp/ludwigshafen.htm
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 14 Apr 2012 21:16:47 Titlul subiectului: |
154975 |
|
Eu cred ca nu li s-au schimbat numerele. Poate lucrul acesta s-a intamplat in Germania. Dovada: uitati-va in link la poza asa-zisului 131, de fapt 109. Vedeti cum pe bot i se mai vede reclama din Germania precum si numarul (109) "original". 131 a avut la fel o reclama din Germania si de cand il stiu a avut pantograful acela mai ciudat, existent si pe Omida. Nici macar ulterior nu li s-au schimbat numerele, dupa ce ambele vagoane au fost revopsite.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 17 Apr 2012 13:46:33 Titlul subiectului: |
155066 |
|
^GT6 109 a ramas exact la fel de cand a avut reclama respectiva 'Hess - Baeder Kuechen' si reclama la apa minerala 'Izvorul Minunilor' ulterior; pe website-ul respectiv, fotografia veche a lui 109 nu are ce sa caute in locul celei a lui 131, ar trebui sa fie alaturi de cea in care vagonul 109 a fost deja revopsit si a avut reclama aceea creativa 'Von Meister'. De asemenea, am gasit o fotografie veche cu GT6 131 (...probabil care dateaza din primii anii cand acesta a sosit deja in Arad pentru ca nu prea imi amintesc sa il fi vazut astfel circuland pe 131 inainte) iar pantograful acestuia era la fel ca cel a omidei deja.
Ma intreb numai de ce ar fi fi fost oricum inversate numerele acestora (...chiar daca acest lucru s-ar fi intamplat in Germania de exemplu). Gasesc aceste intamplarii precum unele care devalorifica identitatea/istoria unui vagon, e inexplicabil cu atat mai putin cu cat ambele vagoane sunt in circulatie? Si daca tot vorbim despre 131, stie cineva cea mai recenta stare a acestuia? Mai circula inca sau deja este retras pentru a mai exista pentru ultimele momente ale sale?
Nici eu nu l-am vazut pe GT6 107 cu nici o reclama inainte, dar schema de culorii clasica a GT6-urilor care au sosit in Arad la vremea respectiva. Nu imi amintesc insa daca in Arad a avut partea din fata revopsita (?) observati acel model visiniu clar diferit de cel a celorlalte vagoane iar in spatele vagonului iarasi pot fi reamintite alte mici diferente? Sunt inca lucruri la care nu am gasit raspuns de-a lungul timpului - de exemplu, nu am inteles de ce iarasi GT6 240 a fost dintotdeauna diferit in interior/alte micii detalii din aspectul exterior in comparatie cu celalalte vagoane GT6 sosite la Arad?
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Apr 2012 16:44:00 Titlul subiectului: |
155081 |
|
Initial GT6 240 provine din Heidelberg ex 205 in 1971 a fost livrat in Mainz ca 240 apoi in 1996 in Schwerte si in 1999 in Arad.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 21 Apr 2012 21:13:01 Titlul subiectului: |
155215 |
|
^Multumesc pentru lamurire! Ar mai fi de inteles doar situatia lui GT6 107 la sosirea acestuia in Arad, reclama sa existenta doar in fotografiile pe acest forum mai exact.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 22 Apr 2012 07:26:25 Titlul subiectului: |
155246 |
|
Am gasit intr-un final pe un forum din Germania o fotografie cu 107 in depoul din Ludwigshafen inainte de livrarea sa in Arad, si un comentariu cum ca i s-a dat jos reclama.
Mi-ar trebui poze cu GT8 138 in Ludwigsafen si in Arad cand avea reclama OBI din Germania.
GT6 113 a circulat in Arad? Ca intr-o poza facuta cu el in depoul UTA se poate observa cum a fost bara din fata modificata pentru cupla si intr-o alta poza cu se afla parcat intact intre vagoane.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.19 kb |
Vizualizat: |
de 19360 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.3 kb |
Vizualizat: |
de 19360 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Dum 13 Mai 2012 19:59:00 Titlul subiectului: |
155639 |
|
^Si sa ne reamintim ca si Tatra T4R 167 a fost revopsit doar pentru a nu mai fi repus vreodata in circulatie; toate aceste semne care sunt mentionate nu cred ca spun mai nimic concret despre posibilitatea ca GT6 113 sa fi circulat prin orasul Arad la inceputuri - poate doar daca o persoana ar putea confirma acest lucru din propia experienta amintita.
Ma intreb daca exista noutati despre starea actuala a lui 131 - este deja retras din circulatie, stationeaza inca in depou, circula inca?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 13 Mai 2012 23:14:02 Titlul subiectului: |
155642 |
|
Eu nu imi amintesc ca 113 sa fi circulat vreodata prin Arad. Posibil ca poza cu el intact sa fie in primele luni de la aducerea sa, cand celelalte vagoane poate nu au avut nevoie de piese.
131 cred ca este deja descompletat.
|
|
Sus |
|
|
|