Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 27 Noi 2011 22:05:58 Titlul subiectului: |
150611 |
|
tramfan a scris: | Si pana la finalizarea lucrarilor de pe CUG vor fi introduse pe 1/3/13? |
Categoric. Chiar si dupa darea in exploatare a liniei spre CUG vor merge si pe 1/13, pentru ca nu vor fi singure pe CUG, vor fi si Be 8/8, probabil vor merge si GT4 intre anumite ore, in functie de fluxul de calatori.
|
|
Sus |
|
|
MIXIX
Data înscrierii: 03/Mar/2010 Ultima vizita: 03/Apr/2024 Mesaje: 83 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 27 Noi 2011 22:48:37 Titlul subiectului: |
150612 |
|
Va pleca si 805 la gara?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 27 Noi 2011 22:51:51 Titlul subiectului: |
150613 |
|
Da.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 30 Noi 2011 21:32:30 Titlul subiectului: |
150660 |
|
Vagoanele care inca sunt la Augsburg au cupla ascunsa. De ce la Iasi nu s-a putut mentine acest lucru? Observ va 805 nu mai are masca din fata pusa la locul ei.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 26 Dec 2011 11:31:25 Titlul subiectului: |
151387 |
|
Pana ca 805 sa fie pus in circulatie, au fost necesare diverse operatii tehnice asupra lui si el a trebuit manevrat fara sa fie pus la retea. Asa ca a fost nevoie sa fie tras sau impins de alte vagoane.
Dupa punerea in functiune au pastrat cuplele la vedere probabil pentru ca in Iasi frecventa incidentelor care necesita tractarea/impingerea altor vagoane este destul de mare. Sau poate ca mastile au fost deteriorate intre timp sau accesul la cuple este dificil cand sunt puse mastile (se desfac mai greu), avand in vedere cele spuse mai sus despre incidentele din traseu.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Dec 2011 16:14:33 Titlul subiectului: |
151392 |
|
Motivul tine cert de realizarea cuplarilor in trafic, cand blocajele trebuie sa fie cat mai mici cu putinta. Numarul incidentelor nu este neaparat mare, dar e bine sa fie rezolvate rapid, iar inlaturarea unei masti (demontarea si urcarea sa in vagon) si adaugarea cuplei (pentru ca GT8, ca si GT5, au "trompete", iar adaugarea definitiva a cuplelor standard pentru Iasi nu e posibila cu pastrarea mastilor) sunt operatiuni consumatoare de timp.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Mar 2012 08:19:51 Titlul subiectului: Lot nou de 12 tramvaie din Augsburg pentru RATP |
153656 |
|
Evenimentul
Vineri 2 Martie 2012
"RATP aduce 12 tramvaie din Augsburg. Tot second-hand...
T. D.
Regia Autonomă de Transport Public Iași vrea să achiziționeze servicii de transport internațional feroviar pentru a transporta 9 vagoane tramvai GT8, 3 vagoane tramvai GT4 și piese de schimb. Anunțul a fost lansat pe portalul e-licitație.ro, RATP fiind dispusă să cheltuie pentru aducerea celor 12 vagoane o sumă cuprinsă între 546.000 și 722.000 lei, plătibili în patru rate după livrare. „Primul contract subsecvent acordului cadru se va încheia pentru 9 vagoane de tramvai tip GT8 și piese de schimb de la firma Stadtwerke Augsburg. Transportul celor 9 vagoane de tramvai se va efectua până la data de 20 aprilie 2012. Al doilea contract se va încheia pentru 3 vagoane de tramvai tip GT4 de la firma Verkehrsbetriebe Nordhausen Germania, în localitatea Iași. Odată cu cele 9 tramvaie GT8, compania Stadtwerke Augsburg oferă două motoare și 31 bandaje tramvai, în greutate totală de 5.000 kg”, se arată în caietul de sarcini al licitației. Ofretele sunt așteptate până pe 26 martie, deschiderea lor fiind programată două zile mai târziu. "
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 11 Apr 2012 20:27:31 Titlul subiectului: |
154816 |
|
Astazi au fost transferate cele 9 tramvaie GT8 pe trailere de la depoul Rotes Tor la locul de incarcare pe vagoanele de cale ferata. Maine se va desfasura incarcarea propriu-zisa.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Apr 2012 20:06:42 Titlul subiectului: |
154869 |
|
Ca intotdeauna, incep sa apara imagini cu ultimele momente ale vagoanelor in orasele de provenienta. De pe forumul dedicat tramvaielor din cadrul Drehscheibe Online (DSO) preluam imaginea de mai jos, de astazi, cu primele 5 tramvaie incarcate (810, 808, 802, 812, 803). In aceasta noapte continua incarcarea cu ultimele 4 vagoane.
sursa foto: Robert Brütting, Drehscheibe Online (DSO)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
304.77 kb |
Vizualizat: |
de 17336 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Apr 2012 22:00:39 Titlul subiectului: |
154873 |
|
Incep si parerile de rau... In acelasi loc, Georg scrie:
Georg - utilizator Jube pe DSO a scris: | Schade, dass Wagen 802 nun verschwindet. Die Aufschrift "Nächste Haltestelle Milchstraße" hat mir doch ganz gut gefallen.
Und sollte Wagen 808 nicht mal in Augsburg bleiben? |
adica:
Citat: | Pacat ca vagonul 802 dispare acum. Inscriptia "Statia urmatoare: Calea Lactee" (tramvaiul poarta o reclama la planetariul din Augsburg - precizarea imi apartine) mi-a placut mult. Iar vagonul 808 nu trebuia sa ramana in Augsburg? |
|
|
Sus |
|
|
csaby
Data înscrierii: 07/Apr/2012 Ultima vizita: 26/Iun/2012 Mesaje: 1
|
Trimis: Lun 16 Apr 2012 17:23:34 Titlul subiectului: despre tramvaiele GT8 |
155045 |
|
Mai stie cineva ceva despre transportul tramvaielor GT8? Are cineva vreo poza de la incarcarea ultimelor vagoane GT8 care sunt asteptate la Iasi? Poate cineva sa dea mai multe informatii cand pornesc spre Romania sau sa posteze poze?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Apr 2012 12:44:47 Titlul subiectului: |
155064 |
|
Cu pozele e mai greu, pentru ca principalele operatiuni s-au desfasurat noaptea si intr-un spatiu cu acces restrictionat. In masura in care persoanele de la care am primit imagini (si care cu siguranta nu le vor publica ele insele) vor fi de acord cu publicarea, vor fi si poze.
In alta ordine de idei, cele noua vagoane au ajuns in aceasta noapte la München, iar in aceasta seara, in jurul orei 20 (locala), vor ajunge la Salzburg.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Apr 2012 19:53:55 Titlul subiectului: |
155086 |
|
O imagine-document din 1976, cu sosirea primului GT8 in Augsburg (vagonul 801):
(sursa foto: Hubert G. Königer, DSO)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.41 kb |
Vizualizat: |
de 16737 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Apr 2012 20:59:37 Titlul subiectului: |
155094 |
|
Fotografii de ieri, cu tramvaiele in gara de marfuri din Augsburg, asteptand plecarea spre Iasi (in ordine: 810, 808, 802, 812, 803, 811, 804, 801, 809):
(sursa foto: Thomas, utilizator BR103 pe DSO)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.9 kb |
Vizualizat: |
de 16702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.39 kb |
Vizualizat: |
de 16702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.8 kb |
Vizualizat: |
de 16702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.95 kb |
Vizualizat: |
de 16702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.3 kb |
Vizualizat: |
de 16702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.53 kb |
Vizualizat: |
de 16702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.81 kb |
Vizualizat: |
de 16702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.13 kb |
Vizualizat: |
de 16702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.28 kb |
Vizualizat: |
de 16702 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Apr 2012 21:44:08 Titlul subiectului: |
155096 |
|
Pentru zevzecii care urla din toti rarunchii ca astfel de tramvaie nu se ridica la nivelul lor de toparle emancipate dupa '89 si, de asemenea, pentru gabrielele adevaracioase (abia ele cu adevarat rebuturi), iata ce spune un neamt, pana de curand utilizator al acestor tramvaie (fara sa-i cada gradele):
sepruecom, pe DSO, a scris: | schade, ich fand die Fahrzeuge sehr komfortabel. |
adica:
Citat: | Pacat, gaseam tramvaiele [astea] foarte confortabile. |
Ticalosie, ticalosie, ce-ar merita cei ce te imbratiseaza... Invatati sa le folositi fara sa le distrugeti intai de toate!
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 17 Apr 2012 22:44:45 Titlul subiectului: |
155103 |
|
Afisajele au ramas la regia de la Augsburg?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Apr 2012 00:30:31 Titlul subiectului: |
155108 |
|
Nu, insa unitatile IBIS care le controlau au fost pastrate la Augsburg, pentru ca e nevoie de ele acolo (nu e nimic in neregula cu asta, pentru ca erau dotari separate, care fac parte dintr-un sistem intreg, complex). Fara o unitate de comanda, fie ea si simpla, aceste afisaje sunt doar mobila. Insa am tot discutat pe forum despre afisajele vehiculelor sh si de ce nu prea sunt folosite ele in Romania...
Cum am mai spus, la Iasi problema aceasta e si ea printre prioritati si candva i-o veni si ei vremea sa fie rezolvata, in functie de banii disponibili.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 18 Apr 2012 10:56:17 Titlul subiectului: |
155112 |
|
Si la care depou vor ajunge? La Dacia presupun...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Apr 2012 12:21:55 Titlul subiectului: |
155113 |
|
In final vor ajunge toate la Gara, inclusiv 805, care acum e in Dacia. In principiu, initial vor fi duse in ambele depouri, pana cand se organizeaza totul la Gara pentru a putea fi garate toate acolo (din motive obiective, asta nu se va putea face decat dupa venirea lor).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Apr 2012 12:24:58 Titlul subiectului: |
155115 |
|
Ieri, in triajul München-Nord:
(autor foto: Alfons Siebenweiber)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.93 kb |
Vizualizat: |
de 16568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.84 kb |
Vizualizat: |
de 16568 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 18 Apr 2012 16:32:36 Titlul subiectului: |
155117 |
|
In urma achizitionarii acestor tramvaie,vor fi si ceva casari?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Apr 2012 18:42:44 Titlul subiectului: |
155121 |
|
Achizitionarea acestor tramvaie, cat si a celor 3 GT4 modernizate de la Nordhausen, e posibil sa aiba drept consecinta retragerea din circulatie a unor vagoane GT4 nemodernizate (dintre cele numerotate 3xx, exceptandu-le pe 324 si 336, care sunt modernizate) si a unora (sau a tuturor) dintre garniturile Be 4/4 + B[4]. Au existat discutii in acest sens, insa nu a fost luata inca o decizie cu privire la retrageri/casari, pentru ca sunt cateva variabile in ecuatia asta: inchideri de tronsoane cauzate de lucrarile de reabilitare a caii de rulare sau de alte lucrari ale municipalitatii, apoi redeschiderea liniei spre CUG dupa reabilitare, care ar putea determina reactivarea unora dintre vagoanele retrase (sau chiar a tuturor). Asadar, este prematur de dat un verdict acum cu privire la taierea unor vagoane.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 18 Apr 2012 19:12:19 Titlul subiectului: |
155123 |
|
Sa nu uitam ca oricum casat nu inseamna taiat.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Apr 2012 19:50:54 Titlul subiectului: |
155127 |
|
Categoric. In prima parte a raspunsului meu am folosit termenul "casare" din perspectiva regiei. Finalul raspunsului meu era concluzia, deci ceea ce il interesa pe utilizatorul care a intrebat (am banuit ca se referea la eliminarea fizica, nu doar in acte).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Apr 2012 19:58:46 Titlul subiectului: |
155128 |
|
Vagoanele au plecat la pranz din Salzburg catre Sopron.
|
|
Sus |
|
|
|