Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Basarab
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2012 15:49:10    Titlul subiectului: 153880

Am vazut si eu acum vreo cateva ore acea structura metalica, la prima vedere pare o parcare pe mai multe nivele - cel putin doua - unul la nivelul Caii Grivitei, altul la vreo 2-3 metri deasupra, plus rampele de acces.
Ce ma mira e ca n-au "cotcodacit" nimic prin presa laudatorii despre o asa mare "infaptuire", oare o fi vreun "investitor" anume care a primit plocon locatia?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Apr 2012 21:09:04    Titlul subiectului: 155212

Ne apropiem cu pasi repezi de prima aniversare a Pasajului Basarab (18 iunie 2011). La aproape 1 an de zile de la inaugurare, nici acum nu s-a dat drumul la stata intermodala. La ora aceea fusese avansat un termen care si asa mi s-a parut indepartat: august 2011 Smile)) Ce se mai intampla cu statia-minune si de ce nu se mai prelungeste macar o linie din cele care intorc la Banu Manta?
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 25/Dec/2022
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2012 01:11:20    Titlul subiectului: 155244

folkfan referitor la liniile care intorc la Banu Manta, ele oricum sunt destul de lungi, unde ar putea sa intoarca? Cel mai aproape ar fi la CET Vest sau Militari, dar ar fi adaugate peste 15 statii in plus la acele linii care intorc la Banu Manta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2012 16:09:52    Titlul subiectului: 155253

Gresit; mie 20, 24 si 45 mi se par niste linii extrem de scurte si total inutile, atata timp cat nu ajung la Gara de Nord. E adevarat ca acestea isi vor relua vechile trasee o data cu finalizarea Bulevardului Uranus (poate la toamna), dar Pasajul Basarab mi se pare cam slab circulat de tramvai...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2012 19:17:27    Titlul subiectului: 155257

De astazi se va da in folosinta statia internodala de la Pasajul Basarab. Articolul se gaseste aici

Citat:
În sfârșit, s-a deschis stația intermodală de pe Pasajul Basarab, dar fără trotuar rulant

Primarul General, Sorin Oprescu, anunta ca de duminică, de la ora 20,30, este pusa la dispozitia calatorilor statia intermodala de pe Pasajul Basarab. Stația intermodală ar fi trebuit terminată o dată cu Pasajul Basarab, dar Primăria Capitalei a motivat faptul că aceasta este nefuncțională prin imposibilitatea montării trotuarului rulant, din cauza CFR. Acum, însă, stația a fost inaugurată și fără trotuar rulant, așa cum este de altfel gata încă din luna octombrie
Tramvaiele liniei 1 vor opri de astazi pe ambele sensuri, in statia de pe pasajul Basarab, asigurandu-se in acest mod legatura dintre aceasta linie si liniile de metrou, tramvai, troleibuz si autobuz care asigura transportul public de calatori in zona respectiva, dar si legatura cu spatiile amenajate pentru taxiuri si o autogara de transport intern si international.
În luna octombrie a lui 2011, Primăria Generală anunța că stația intermodală este terminată, urmând doar să mai fie instalat trotuarul rulant care ar urma să lege Pasajul de Gara de Nord. Acum, însă, stația a fost inaugurată chiar și în lipsa acestui trotuar rulant. Primăria spune că vina pentru lipsa trotuarului rulant aparține CFR, care nu a semnat la timp protocolul de montare.
Statia de pe Pasajul Basarab este dotata cu patru ascensoare si patru scari rulante, care fac legatura intre peronul statiei si mijloacele de transport in comun din zona Calea Grivitei-Titulescu, dar si cu cele din zona terminalului multimodal Basarab precum si Gara de Nord si Gara Basarab. Peroanele stației de pe pod au o lungime de 90 de metri și o lățime de 19 metri. Stația are două căi de acces: una pe Calea Griviței și una pe bulevardul Dinicu Golescu.
Calatorii au la dispozitie panouri de informare, situate atat pe pasaj cat si la nivelul solului, prin intermediul carora se pot orienta in accesarea peronului corespunzator directiei dorite de mers.
De asemenea, statia este dotata cu sistem de supraveghere video conectat la dispeceratul de securitate al pasajului.
În zona Pasajului Basarab a fost realizat cel mai mare punct intermodal de transport public din tara, creandu-se astfel premisele conectarii regiunii din jurul Capitalei cu zona centrala a orasului, odata cu modernizarea transportului regional pe calea ferata, solutie care a fost aplicata cu succes in toate orasele europene.
Capacitatea zilnica a statiei poate ajunge la 200.000 de calatori.
În ceea ce privește stadiul lucrarilor la trotuarul rulant, care va face legatura intre Pasajul Basarab si Gara de Nord, Primăria Generală transmite că in acest moment sunt finalizate lucrarile de deviere a retelelor edilitare si se efectueaza excavatiile si betonarile la cuva in care va fi montat trotuarul rulant. Montarea efectiva va incepe saptamana viitoare si va dura aproximativ o luna

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 23:32:31    Titlul subiectului: 162345

Carcotasul de serviciu
Dar de trotuarele mergatoare stiti ceva ?
Sunt gata din vara.
Cica Enelul nu baga curent ca nu stie cu cine sa faca contractul, implicit nu stie cine plateste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2013 02:10:38    Titlul subiectului: 162574

Nu sunt gata chiar din vara, doar de la sfarsitul toamnei, insa aceasta amanre a punerii in exploatare (si la statia de tramvai a fost la fel) dovedeste inca o data haosul din primarie si "competenta" domnului doctor....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Apr 2017 10:27:48    Titlul subiectului: 189818

La 6 ani de la inaugurarea Pasajului, acesta a ajuns o relicva... Mobilierul urban deste distrus, lifturile si escalatoarele nu functioneaza, toaletele nici atat, trotuarul rulant e numai de decor, iar parcarea de sub pod - atentie - este si acum imprejmuita cu plasa specifica santierului in lucru. Confused
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Mar 25 Apr 2017 11:07:06    Titlul subiectului: 189821

Da, asta-i soarta oricarui lucru nou, decent si modern in Romania. Devalizare, distrugere, batjocura, neglijare, din partea unei natiuni fara simtul proprietatii, pentru care este religie banul facut usor prin tzeapa si furt si spart repede cu rezultate conexe in mizerie si gunoi. Si fara simt in general... Ne-am salbaticit, suntem salbatici, asa suntem catalogati in vest, mai departe de urechile reprezentantlor nostri la Bruxelles. Si fara sa avem dreptul sa ne revoltam, dat fiind ca realitatea este probabila la orice ora prin imagini.
Pasajul este mizerabil, iluminatul in lungul lui este si el abandonat, municipalitatea pare ca efectiv traieste cu impresia ca o sursa de lumina artificiala este vesnica sau cel putin functioneaza mai mult decat traieste un functionar timp de un mandat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Mar 2018 09:31:58    Titlul subiectului: 194089

Primaria spune ca nu s-a facut receptia pasajului Basarab de la darea lui in folosinta din 2011, prin urmare nu poate sa repare statia RATB, ajunsa o relicva....Articolul se gaseste aici.

Citat:
DE CE nu se pot remedia problemele de pe Pasajul Basarab. Podul hobanat, nerecepționat după 7 ani

Pasajul Basarab a fost deschis circulației în anul 2011, în momentul în care s-au finalizat parțial lucrările și s-au făcut testele de rezistentă, dar fără să fie făcută recepția la terminarea lucrărilor pentru că la momentul inaugurării o serie de lucrări adiacente care făceau parte din proiect nu erau finalizate, spune Primăria Capitalei, susținând că "deficiențele apărute se înscriu în categoria de probleme moștenite de actuala administrație pentru că cei care au condus orașul în ultimii ani nu au luat nicio măsură pentru definitivarea etapelor legale ale acestui proiect". Municipalitatea mai afirmă că, în lipsa recepției, nu poate prelua în administrare pasajul și nu poate face investiții.

Conform Primăriei Capitalei, Pasajul Basarab a fost deschis circulației în anul 2011, în momentul în care s-au finalizat parțial lucrările și s-au făcut toate testele de rezistentă, dar fără să fie făcută recepția la terminarea lucrărilor pentru că la momentul inaugurării nu erau finalizate o serie de lucrări adiacente care făceau parte din proiect - parcarea de sub pasaj, lifturi, trotuarul rulant, iar deschiderea pasajului fără recepția la terminarea lucrărilor a fost posibilă pentru că, pe vechiul regulament de recepție, prevăzut în H.G.273/1994, beneficiarii lucrărilor puteau prelua și pune în funcțiune părți din lucrare.

"Subliniem că la preluarea mandatului actualei administrații procesul de recepție la terminarea lucrărilor nu era nici măcar demarat, deși trecuseră cinci ani de la punerea lui în funcțiune. Așadar, în anul 2017 s-a constituit comisia de recepție la terminarea lucrărilor, formată din specialiști ai PMB, RATB, Administrația Străzilor și ai Inspectoratului de Stat în Construcții care, în urma verificării lucrărilor executate și a documentelor suport, a decis expertizarea întregii lucrări. Expertiza realizată de profesori universitari, ingineri de Univeristatea Tehnică de Construcții București este finalizată, fiind depusă în data de 2 martie 2018 la Registratura PMB. După analiza acestei expertize, comisia este în măsură să comunice rezultatele și măsurile ce se impun", mai spune Primăria Capitalei.

Având în vedere că nu s-a făcut recepția la terminarea lucrărilor, de mentenanța pasajului s-a ocupat constructorul, iar fără recepție primăria nu poate prelua în administrare pasajul și nu poate face investiții.

"După finalizarea recepției, pasajul va fi dat în administrarea Administrației Străzilor, care va remedia în regim de urgență toate deficiențele semnalate. Precizăm că Primăria Municipiului București nu are nicio datorie față de asocierea Astaldi-FCC Construction, toate situațiile de lucrări certificate de către consultant au fost plătite. Menționăm că asocierea a acționat în instanță Municipiul București în urmă cu câțiva ani, pentru plata unor lucrări suplimentare, neprevăzute în contract. Dosarul se află în prezent pe rolul instanțelor de judecată. În ceea ce privește perioada de garanție a acestui obiectiv de investiții, precizăm că această nu a expirat, având în vedere că garanția se calculează de la momentul semnării recepției la terminarea lucrărilor", adaugă Primăria Capitalei.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 10 Apr 2018 07:07:21    Titlul subiectului: 194328

Asta mi se pare scuza, si dare de vina pe cei din inainte.

Ce investitii ar fi avut nevoie sa dea cu o matura, si sa spele de graffiti? Asa o sa ajunga un jeg, care nu o sa vrea nici o firma sa depuna cerere pentru contract, ca acum nu e vorba doar de finalizari mici, ci de lucrari semnificative.

Pana la urma o sa lasa sa prapuseasca podul cu totul ca nu e "gata"

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 08/Oct/2023
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Mar 10 Apr 2018 08:46:04    Titlul subiectului: 194333

Am fost acolo de cateva ori si locul este mai infect decat un metrou din New York acum 30-40 de ani in urma. Nu numai ca lifturile si scarile rulante nu merg, dar exista scurgeri, miroase a urina, absolut groaznic!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 15 Oct 2019 16:24:20    Titlul subiectului: 203474

Restricții de circulație pe Pasajul Basarab, în perioada 15-19 octombrie, între orele 23:00 și 5:00, pentru lucrări la iluminatul public. Iată un articol pe această temă:
https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/circulatia-pe-pasajul-basarab-restrictionata-pana-la-sfarsitul-saptamanii-1201498
Citat:
Traficul rutier pe pasajul Basarab va fi restricționat în perioada 15-19 octombrie, între orele 23.00 și 05.00, pentru realizarea unor lucrări la sistemul de iluminat public, anunță Brigada Rutieră.
În timpul lucrărilor, circulația se va desfășura pe ambele sensuri, pe o singură bandă de circulație. Pe banda pe care se lucrează, circulația va fi întreruptă temporar, doar pe timpul nopții. Se va circula deviat, pe benzi, pe porțiuni de pasaj, în funcție de amplasamentul stâlpilor de iluminat public.

După ora 01:00 se vor bloca, succesiv, bretelele de urcare și coborâre de pe pasaj.

După terminarea programului de lucru, cuprins între orele 22:00-5:00, circulația rutieră se va relua normal, pe ambele sensuri de mers.

„Brigada Rutieră solicită conducătorilor de autovehicule să circule cu prudență, să respecte semnificația indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum și semnalele polițiștilor rutieri”, se precizează într-un comunicat de presă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Oct 2019 08:32:37    Titlul subiectului: 203591

Referitor la acest subiect, pe b365 este un exeplu tipic de cum stiu reporterii sa faca o stire. Deci, ingredientul principal, punem un titlu gen "Soc si Groaza" apoi, nu conteaza continutul: http://www.b365.ro/alerta-pentru-locuitorii-bucurestiului-se-va-inchide-pasajul-basarab_261672.html

Citat:
Alertă pentru locuitorii Bucureștiului! Se va închide Pasajul Basarab

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Oct 2019 17:21:56    Titlul subiectului: 203606

Bine ar fi să se ocupe și de escalatoare, lifturi și toalete. Cât despre știrea aia, aș fi renunțat de tot la promovarea ei, pentru că tocmai s-au mai generat probabil câteva zeci de accesări, pentru nimic.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Oct 2019 18:26:31    Titlul subiectului: 203609

folkfan a scris:
Cât despre știrea aia, aș fi renunțat de tot la promovarea ei, pentru că tocmai s-au mai generat probabil câteva zeci de accesări, pentru nimic.

Corect

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2020 08:20:12    Titlul subiectului: 206945

Cei de la primaria sectorului 6 au finantat niste lucrari de reamenajare urbanistica a zonelor adiacente pasajului Basarab. Printre altele au facut niste fantani „dry deck”. Acum eu ma intreb urmatorul lucru. Nu se gaseau si niste bani pentru repararea statiei STB din zona garii Basarab, aflata pe pasaj, ajunsa intr-o stare deplorabila ?

Articolul se gaseste aici.

Citat:
Cum arată noile fântâni dry deck, cu jocuri de lumini, amenajate sub Pasajul Basarab. FOTO&VIDEO

Lucrările de reamenajare peisagistică și urbanistică, din zona pasajului Basarab, demarate de Primăria Sectorului 6, se apropie de final. După ce spațiile verzi au fost reabilitate integral de Administrația Domeniului Public și Dezvoltare Urbană (ADPDU) Sector 6, la noi standarde de calitate, împreună cu pilonii de susținere ai podului hobanat, iar capacitatea parcajelor publice a fost mărită considerabil, administrația publică a ajuns în etapa finală a proiectului: punerea în funcțiune a celor trei fântâni dry deck cu jocuri de lumini.

„Proiectul privind amenajarea peisagistică și urbanistică zonei adiacente pasajului Basarab a fost gândit ca o completare la transformările care au avut loc aici, în ultima perioadă. După cum se poate vedea, zona pasajului Basarab a devenit un nou pol corporate, reunind mai multe companii multinaționale de renume. Așa cum este firesc, și autoritatea locală implementează noi soluții pentru a răspunde, atât din punct de vedere logistic, cât și estetic”, a declarat primarul Sectorului 6, Gabriel Mutu.

Cele trei fântâni dry deck încastrate în paviment numără în total 30 de jet-uri de apă aerată, cu jocuri de lumini, ce se ridică până la înălțimea de 1,5 metri.

Sursa foto: www.b365.ro



721141e1_c6f4_41ff_850e_80f1e8aa1dc4_84188400.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.68 kb
 Vizualizat:  de 8055 ori

721141e1_c6f4_41ff_850e_80f1e8aa1dc4_84188400.jpg



61429450_d510_4f8e_b7ed_c6169c30b9a0_79810100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.41 kb
 Vizualizat:  de 8055 ori

61429450_d510_4f8e_b7ed_c6169c30b9a0_79810100.jpg



d8ddd4d3_1db0_4c52_8cfc_138cc390b0b9_69748500.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.7 kb
 Vizualizat:  de 8055 ori

d8ddd4d3_1db0_4c52_8cfc_138cc390b0b9_69748500.jpg



c26db8cc_0a38_4881_bd9d_c5b6b6a46480_78535500.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.73 kb
 Vizualizat:  de 8055 ori

c26db8cc_0a38_4881_bd9d_c5b6b6a46480_78535500.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2023 10:31:50    Titlul subiectului: 215619

Pasajul de la Basarab a fost inaugurat in anul 2011, dar nici pana in ziua de astazi nu a fost receptionat. In prezent este o licitatie pentru experitzarea lui. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Pasajul Basarab din București, expertizat după 12 ani. O singură firmă s-a înscris la licitație, iar contractul valorează 75.000 de euro

naugurat în 2011 și expertizat după 12 ani: Pasajul Basarab din București. O singură ofertă a fost depusă la licitația organizată de Primăria Capitalei. La începutul acestui an a fost publicat anunțul de licitație care are ca obiect ”Contract de servicii de expertiză tehnică pentru obiectivul de investiții Pasaj rutier denivelat superior Basarab”. Valoarea totală a contractului este de 375.000 de lei, echivalentul a 75.000 de euro.

Singura firmă care și-a arătat interesul față de contractul expertizării Pasajului Basarab

Până la termenul limită de depunere a ofertelor, o singură firmă s-a arătat interesată de contractul expertizării Pasajului Basarab, aceea fiind Betarmex SRL.

Firma are ca obiect de activitate expertizarea, proiectarea și consultanța în construcții de drumuri, poduri și căi ferate. După informațiile publicate pe site-ul firmei Betarmex SRL, aceasta se ocupă cu măsurători topografice, studii de fezabilitate, proiecte tehnice, detalii de execuție, documentații de avize, documentații de licitație, verificări proiecte, asistență tehnică, expertize tehnice.

Început de Băsescu, finalizat de Oprescu, recepționat după 12 ani

Conform informațiilor transmise de Club Feroviar, ideea construcției Pasajului Basarab îi aparține fostului primar general (din perioada 2000-2004) Traian Băsescu, fostul ministru al Transporturilor. Pe timpul mandatului succesorului lui Traian Băsescu, Adriean Videanu (PD), a fost organizată licitația pentru desemnarea constructorului. În urma licitației pentru construcția pasajului suprateran peste liniile de cale ferată, a fost aleasă asocierea spaniolo-italiană FCC Construccion-Astaldi (cea din urmă rebotezată între timp WeBuild).

Pasajul a fost gata după mai multe amânări, urmând să fie inaugurat de primarul general Sorin Oprescu la data de 19 iunie 2011. Atunci, primarul a cerut ca o placă cu inscripția ”Început de Băsescu, terminat de Oprescu” să fie pusă pe pasaj, lucru care s-a și întâmplat.

Însă pasajul nu a fost recepționat, ci doar inaugurat. În vara lui 2021, Primăria Capitalei explica într-un răspuns la o solicitare a Clubului Feroviar, că au existat două încercări în recepționarea pasajului, mai exact în anii 2015 și 2018, când prin Dispoziție de Primar, au fost înființate comisii care să realizeze această procedură.

În perioada care a trecut de la inaugurarea pasajului, primăria Capitalei a fost condusă, în ordine, de Sorin Oprescu, Ștefănel Dan Marin (PMP), Răzvan Sava (PNL) – ambii interimari după arestarea doctorului Oprescu – Gabriela Firea (PSD) și Nicușor Dan (independent, susținut de PNL). Trăgând linie, patru primari n-au fost în stare să recepționeze pasajul. Rămâne de văzut dacă Nicușor Dan va fi în stare să facă recepția, transmite Club Feroviar în legătură cu recepționarea Pasajului Basarab.

Trotuarul rulant din Gara de Nord, vandalizat în 2020

Trotuarul rulant dintre Gara de Nord și Gara Basarab face parte tot din investiția pentru Pasajul Basarab. Acesta a fost dat în folosință în 2013 și a funcționat decât un an, după care a fost oprit.

11 milioane de lei au fost investiți pentru acest proiect. Mai exact: pentru șase trotuare rulante, câte trei pentru fiecare sens, cu o lungime de 80 de metri fiecare, care se deplasau cu 0,5 metri pe secundă. Cele șase porțiuni aveau o capacitate maximă de 6.000 de persoane pe oră pe sens, însă în anul 2020 acesta a fost vandalizat. Autorii au rămas necunoscuți.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
Pagina 18 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community