Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 43, 44, 45  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
22VIN



Data înscrierii: 24/Mai/2010
Ultima vizita: 09/Sep/2014
Mesaje: 12
Locație: Pitesti; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2012 08:21:48    Titlul subiectului: 155592

O imagine preluata de la un user trafictube

Acelasi user spune:
Citat:
Vagonul 296 a lovit din spate. Era dotat cu tampon clasic.



DSC07153-sml.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.42 kb
 Vizualizat:  de 13319 ori

DSC07153-sml.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2024
Mesaje: 9963
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2012 08:42:38    Titlul subiectului: 155593

Raman cateva intrebari. De ce erau patru tramvaie unul dupa altul, trebuiau sa fie cel putin un minut intre ele. Din pacate un accident de genul asta pe linia 41 era inevitabil, nu este rodul unei intamplari nefericite, este o inlantuire de cauze care au dus la acest rezultat. Voi vorbi mai mult despre acest lucru, zilele urmatoare. Acum eu sunt la 30 km distanta de Bucuresti, rugamintea mea pentru userii care se locuiesc in acea zona a capitalei daca pot sa ne spuna mai multe despre ce s-a intamplat acolo, sau macar care este situatia in prezent.
Conform celor de la iRealitateaTV, va fi pusa la dispozitie o linie naveta de autobuze, cat timp nu circula tramvaiele. Articolul se gaseste aici

Citat:
București: Accident de tramvai cu peste 37 de răniți în Pasajul Lujerului

Accident grav de tramvai în București. Patru tramvaie s-au ciocnit în Pasajul Lujerului. Mai mult de 37 de persoane sunt rănite, potrivit primelor estimări, trei persoane fiind foarte grav rănite. Circulația a fost întreruptă pe linia tramvaiului 41.

Accidentul s-a petrecut atunci când un tramvai a deraiat în Pasajul Lujerului și, potrivit primarului sectorului 6, Cristian Poteraș, aflat la fața locului, alte tramvaie au venit din spatele său, moment în care s-au ciocnit.

Accidentul a avut loc în jurul orei 7.30 dimineața. Un tramvai a avut o defecțiune tehnică, vatmanul a încercat să îl repare și alte trei tramvaie s-au ciocnit de el.

Mai multe ambulanțe ISU se află acolo și primele estimări au identificat aproximativ 37 de răniți până la această oră, a confirmat Daniel Vasile, purtătorul de cuvânt al ISU pentru Realitatea TV.

Există, conform medicului Bogdan Oprița, coordonatorul SMURD, trei persoane cu traumatisme cerebrale, dar și aproximativ alte 34 de persoane care au suferit fracturi și diferite alte traumatisme. Și un copil a fost rănit, acesta fiind trimis, împreună cu mama sa, la Spitalul Floreasca.

În cele patru tramvaie se aflau câteva sute de persoane, multe dintre ele suferind atacuri de panică în urma accidentului, pasagerii ajutându-se unii pe ceilalți pentru a ieși din tramvaie.

Răniții au fost trimiși la Spitalele Floreasca, Universitar și Elias.

La fața locului au ajuns 15 echipaje de prim ajutor, o ambulanță de terapie intensivă, o ambulanță de transport victime multiple și multe . Vatmanul celui de-al doilea tramvai se află printre victimele grav rănite, cu traumatism cerebral.

Traficul este restricționat în zonă, ambele benzi de circulație dintre cartierul bucureștean Militari către cartierul Crângași sunt blocate. RATB va pune la dispoziția bucureștenilor linii speciale de autobuze pentru a suplini faptul că tramvaiul 41 nu circulă.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
22VIN



Data înscrierii: 24/Mai/2010
Ultima vizita: 09/Sep/2014
Mesaje: 12
Locație: Pitesti; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2012 13:05:38    Titlul subiectului: 155598

guest a scris:
Raman cateva intrebari. De ce erau patru tramvaie unul dupa altul, trebuiau sa fie cel putin un minut intre ele

Nu cred ca erau unul dupa altul, ca la semaforul de la Plaza trece cate unul, n-au timp nici 2 tramvaie sa stea in statie si sa si treaca. Au fost la distanta unul de altul dar e cam clar cum s-a intamplat: "blana", neatentie, greutate prea mare pentru a frana din scurt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2012 16:01:52    Titlul subiectului: 155602

RATB ar face bine sa puna pentru tramvaie in subteran instalatii de semnalizare asemanatoare celor de la metrou/cfr. S-ar evita pe viitor astfel de accidente. In Viena de ex exista semnale doar cu galben si verde, care semnalizeaza prezenta unui tramvai in apropiere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2024
Mesaje: 9963
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2012 20:25:20    Titlul subiectului: 155605

claudiu_samy a scris:
RATB ar face bine sa puna pentru tramvaie in subteran instalatii de semnalizare asemanatoare celor de la metrou/cfr. S-ar evita pe viitor astfel de accidente.

Este o idee foarte buna. Din pacate cei de la RATB plus autoritatile din Bucuresti nu sunt in stare sa aplice un management corespunzator al traficului. Va mai aduceti aminte ce ne promiteau oficialii cand au modernizat linia 41 ? UNDA VERDE. Adica semafoare pe verde pentru tramvaie, cand un tramvai se apropie de intersectie, semaforul sa se comute pe verde. Are 41 unda verde ? Nici pomeneala.
Si acum cateva intrebari la care ar trebui neaparat sa ne raspunda oficialii nostri.

-Cand s-a facut intretinerea vagonului care a ramas bloca in pasaj ? Ca doar vatmanul nu a ramas acolo sa admire peisajul.
-Ce a facut vatmanul primului tramvai cand a ramas in pasaj blocat cu tramvaiul ? A anuntat cumva la dispecerat ? A pus avariile ? Intreb asta fiindca se stie foarte bine, ca in pasaj vizibilitatea este mult mai mica decat la suprafata, in ciuda faptului ca sistemul de iluminare in pasaj a fost imbunatatit. Daca a anuntat despeceratul, acesta la randul lui a anuntat vatmanii celorlalte tramvaie, ceva de genul :"Bai aveti grija este unul blocat in pasaj, nu ii dati blana....".
-Cand se rezolva problemele de la intersectiile liniei 41 cu bulevardul Timisoara, de la Lujerului *inainte si dupa pasajul Lujerului), intersectia de la Crangasi, intersectia dintre Turda si Ion Mihalache ? Cand sunt in stare toate mintile "luminate" sa gaseasca o solutie sa nu mai fie nebunie.
-De ce nu s-a instalat macar pe aceasta linie un sistem de monitorizare al tramvaielor (GPS, calculator, etc ?).
-Toate tramvaiele de pe linia 41 au limitare la 55 km/ora ? Dupa cum stitit inainte se mergea si cu 60 km/ora si chiar mai mult.

Parerea mea ca a da vina numai pe al treilea vatman, care i s-a deschis si un dosar penal nu este decat o metoda de a ascunde cacatul din curtea RATB-ului sub pres.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2024
Mesaje: 9963
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2012 23:13:29    Titlul subiectului: 155610

Si un comunicat oficial al RATB-ului: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=233

Citat:
Conducerea RATB urmareste starea de sanatate a calatorilor accidentati pe traseul liniei 41

In dimineata zilei de 10.05.2012, la scurt timp dupa producerea accidentului de pe traseul liniei 41, conducerea RATB s-a deplasat la Spitalul Universitar, Spitalul Elias si Spitalul Floreasca, pentru a se interesa de starea de sanatate a calatorilor accidentati, asigurandu-i de intreg sprijinul nostru moral si material.
Conducerea Regiei isi manifesta in continuare interesul in ceea ce priveste evolutia situatiei medicale a calatorilor, prin intermediul medicilor celor trei unitati medicale.
Mentionam ca cele trei tramvaie implicate in accident corespund din punct de vedere tehnic si a sigurantei circulatiei, avand efectuate, la zi, toate reviziile tehnice specifice.
Conducatorii tramvaielor respective au o vechime in RATB cuprinsa intre 13 si 20 de ani, iar in aceasta perioada nu au inregistrat evenimente majore, ci numai accidente usoare.
In prezent, la nivelul RATB s-a constituit o comisie tehnica pentru stabilirea cauzelor producerii accidentului, iar in functie de rezultatele anchetei RATB si a organelor de cercetare ale Politiei si Procuraturii, se vor lua masurile legale ce se impun.
Precizam ca, RATB are contracte pentru servicii de asigurare a pasagerilor si a bagajelor.
RATB cere scuze calatorilor pentru acest eveniment nedorit.
La ora 13.15, circulatia tramvaielor de pe linia 41 a fost deblocata.

Am vrut sa postez niste articole aparute in presa dar sunt ... penibile. Prostia reporterilor a atins cote astronomice. Referitor la cei de la RATB, se stie ca pe linia 41 au fost foarte multe incidente/accidente. Ce au reprezentat toate acestea ? Ghinioane in serie ? Nu, erau semnale clare ca ceva nu este in regula. S-a facut ceva sa se reglementeze toate aceste probleme ? Nu prea cred.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2012 23:48:01    Titlul subiectului: 155614

Mi se pare absurd sa fie acuzat vatmanul celui de-al treilea tramvai! A fost un caz nefericit, oricui (ar fi condus acel ultim tramvai) i se putea intampla! Sa fie acuzati cei care au facut inspectia tehnica tramvaiului care s-a defectat. Aia e problema si marea intrbare: DE CE s-a oprit primul tramvai?? Pe cand ei se intreaba de ce nu a franat la timp ultimul... Uimitor! Deci problema nu e ca un tramvai era varza,neverificat si s-a oprit exact la un moment extrem de nepotrivit, ci ca ultimul tramvai nu a franat la timp. Uimitor!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 11 Mai 2012 00:35:08    Titlul subiectului: 155615

Unele articole afirma ca ar fi 3 tramvaie, altele ca ar fi 4. Ce sa inteleg?
-Au fost 3 tramvaie iar cei care au spus ca sunt 4 au gresit? http://www.adevarul.ro/actualitate/accident_tramvai_lujerului_bucuresti_5_697780221.html

-Tramvaiul defect nu a fost accidentat fiind implicate cele 3 care erau in urma lui, vina cazand pe 296?
-Toate cele 4 tramvaie - inclusiv cel care a ramas blocat - au fost implicate in carambol?

In imagini am vazut 300, 110 si 296. Care e el care a ramas blocat?

Citat:
Toate tramvaiele de pe linia 41 au limitare la 55 km/ora ? Dupa cum stitit inainte se mergea si cu 60 km/ora si chiar mai mult.


Limitarea electronica se aplica si la V3A-93 sau doar la cele din generatia lui 306?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 13/Iun/2024
Mesaje: 494
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Sâm 12 Mai 2012 17:17:07    Titlul subiectului: 155627

300. E lovit numai in spate. Aceste tramvaie (300, 296, 212) vor fi reparate (pe PRO TV se spunea ca au asigurare) sau casate?
_________________
Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 12 Mai 2012 23:59:27    Titlul subiectului: 155632

Un articol de pe Libertatea pe care il consider rau intentionat:

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/tramvaiele-groazei-blestem-linie-41-393755.html


Citat:
Tramvaiele groazei | Blestemul liniei 41

Accidentul care a avut loc acum două zile pe linia 41, când trei tramvaie s-au ciocnit și 92 de persoane au ajuns rănite la spital, șochează și acum. Sute de călători care circulau zilnic cu acest mijloacele de transport au renunțat ieri la a le mai folosi, de teamă să nu li se întâmple și lor ceva. E important de precizat că în ultimii 10 ani, de când “41” a devenit prima linie de metrou ușor din București, pe traseu au avut loc zeci de accidente soldate cu morți și răniți. Libertatea vă prezintă azi un istoric al nenorocirilor care au avut loc pe acest traseu, despre care, acum, tot mai mulți oameni au ajuns să creadă că este blestemat

Piața Presei - Tramvai deraiat
La capătul liniei 41, la Piața Presei, în ianuarie 2009, un tramvai a acroșat un autoturism și l-a târât zece metri pe linie. N-au fost victime, dar circulația a fost blocată minute bune.
Tot în ianuarie, dar în 2011, în zona Pieței Presei Libere, un tramvai a deraiat. Cu puțin timp înainte de producerea incidentului, circulația tramvaielor de pe linia respectivă s-a blocat, după ce un călător aflat în acea garnitură a tras semnalul de alarmă, iar sistemul de frânare s-a blocat.
Bd. Mihalache - O piatră buclucașă le-a dat emoții călătorilor
O garnitură de tramvai a deraiat, pe linia 41, în zona bulevardului Ion Mihalache. Vehiculul circula din direcția Ghencea spre Casa Presei Libere. Accidentul produs acum patru ani a fost cauzat de o piatră aflată pe șine. În urma deraierii, liniile au cedat și s-au rupt în două.
Bd. Mihalache - Un băiat a fost lovit mortal
Pe strada Turda, un tânăr a vrut să traverseze, dar a văzut tramvaiul venind și s-a răzgândit. El s-a oprit însă în interiorul grilajului de siguranță, rezemându-se de acesta. Când tramvaiul a ajuns în dreptul lui, din cauza curenților de aer, grilajul a început să se balanseze, iar tânărul a fost accidentat mortal. Se întâmpla în 2003.
Pasaj Grant - Copil accidentat de mână cu bunica
Chiar la câteva ore după darea în folosință a liniei de metrou ușor, adică în septembrie 2002,o garnitură 41 a accidentat un copil pe Podul Grant, după ce acesta traversase prin loc nepermis linia, de mână cu bunica sa. Puștiul de 10 ani a fost operat, dar după săptămâni de suferință a murit.
Pod Ciurel - 30 de tramvaie blocate
În 2007, 30 de tramvaie 41 au fost blocate circa două ore din cauza unui șofer care a rupt gardul metalic și a sărit cu mașina pe linii în zona Podului Ciurel. Circulația tramvaiului 41 în Capitală a fost întreruptă atunci mai bine de două ore. Tot în această zonă, ieri, trei tramvaie s-au oprit din cauză că într-unul dintre ele o femeie a leșinat și a fost așteptată ambulanța.
Bd. Uverturii - O avarie electrică a provocat o coadă imensă
În luna februarie a acestui an, în zona Pasajului Lujerului, linia tramvaiului 41 s-a blocat. Sute de oameni au așteptat nervoși câteva minute ca traseul să se deblocheze. Coloana s-a întins pe câțiva zeci de metri. Motivul staționării mijloacelor de transport în comun a fost linia electrică ce s-a rupt la intrarea în Pasajul Lujerului.
Bd. Timișoara - Tânărul s-a sinucis
La intersecția străzilor Brașov cu Timișoara, acum 6 ani, un tânăr care a încercat să se sinucidă a rămas blocat în interiorul unui stâlp de susținere a rețelei electrice. Pompierii au reușit să-l scoată din tubul de beton doar după ce au turnat pe el o sticlă cu ulei alimentar.
Drumul Taberei - Impact cu o mașină de taxi
Acum doi ani, un tramvai a lovit un taxi. La intersecția străzilor Brașov cu Dr. Taberei, taximetristul a virat fără să se asigure. Și mașina, și tramvaiul au fost avariate, dar nu au existat victime. Tramvaiele au format cozi uriașe pe ambele sensuri.


Victimele pot da în judecată RATB
Dacă v-ați aflat într-unul dintre tramvaiele 41 care s-au ciocnit violent acum două zile, în Pasajul Lujerului, trebuie să știți că aveți dreptul să fiți despăgubiți. Avocatul Cristian Bărcan (colaborator CJO.ro) vă explică pas cu pas ce trebuie să faceți pentru a beneficia de aceste drepturi.
În primul rând, trebuie să mergeți la firma asigurătoare care are contract cu RATB.
Acolo trebuie să prezentați cât mai multe acte doveditoare că ați fost victimă a accidentului. Exemplu: proces-verbal emis de poliție; acte medicale; buletin de analize; ecografie etc.
Firma ar trebui să vă despăgubească. În cazul în care aceasta nu o face, puteți să dați în judecată atât asigurătorul, cât și RATB și pe cel găsit vinovat de acest grav accident în urma anchetei.
Mai trebuie să știți că, în asemenea cazuri, nu veți primi daune morale, ci doar cheltuielile provenite din prejudiciile suferite.
La inaugurarea oficială, primarul a așteptat trei ore
Probleme au apărut chiar de la inaugurarea liniei de metrou ușor, în septembrie 2002. Primarul de atunci, Traian Băsescu, a fost nevoit să aștepte trei ore la capătul de la Ghencea, plecarea fiind întârziată din cauza unor probleme la instalația electrică. “Am așteptat ca tramvaiul ăsta să intre în funcțiune în seara aceasta mai mult decât am așteptat-o pe nevastă- mea la cununia civilă”, a spus atunci Băsescu.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2024
Mesaje: 9963
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Mai 2012 19:53:10    Titlul subiectului: 155638

Accidentele din pacate sunt reale. Vina pentru ele o poarta exclusiv autoritatile. Eu am mai tot timpul postari acide la adresa autoritatilor, nu doar ca sa ma aflu in treaba ci fiindca chiar sunt incapabile si mananca banii nostri de pomana. De ce nu s-au amendat pietonii care traversau linia de tramvai, sarind gardul ? De ce nu s-au amendat drastic soferii care aveau cea mai mica intentie sa o ia pe sina de tramvai (pe portiunea fara garduri la de intersectia Ion Mihalache/Turda pana la Piata Presei). S-au amendat drastic soferii care au blocat circulatia lui 41, ingradind dreptul de circulatie a mii de bucuresteni ? Ce a facut politia in acesti 10 ani de cand circula 41 in varianta modernizata ?

Acum sa fim seriosi: "metrou usor" ?? Nici pomeneala, este doar o linie de tramvai modernizata, nu are nimic in comun cu metroul usor.

De ce nu avem un parc omogen de tramvaie pe linia 41, de exemplu numai V3A-CH-PPC ? Asta nu inteleg. Sigur acum cei de la RATB au avut grija sa ascunda "cacatul" din ograda lor sub pres, eu unul l-as fi demis imediat pe directorul Adrian Crit, nu mai are ce sa caute in aceasta functie, numai pentru neregulile care exista in interiorul regiei. Dar vad ca nimeni din presa nu si-a pus intrebari de acest gen, ma rog la cat de bovini sunt si reporterii astia, ce sa avem pretentii de la actuala presa scrisa. Cate accidente mai trebuie sa se intample pana sa avem un sistem de management al traficului pe linia lui 41 ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Mai 2012 10:34:29    Titlul subiectului: 155720

Iata de ce trebuie sa validati cardul chiar daca aveti abonament!
Eu unul, daca as fi directorul RATB, nu as da despagubiri decat celor care au cardul validat in tramvaiele implicate si in intervalul scurs de la plecarea din capatul de linie si pana la momentul accidentului.
Mai mult, daca ar exista camere video in tramvaiele implicate, i-as mai cerne inca o data, in sensul ca e posibil ca unii calatori sa fi validat in statiile din parcurs dar sa fi coborat in statiile ANTERIOARE, de dinainte de pasaj, deci nu au dreptul la despagubiri.
De asemenea, le-as deschide dosare penale celor depistati ca incearca sa intre fraudulos in posesia despagubirilor.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Vanatorii_de_recompense__din_tramvaiul_41_0_700730285.html

"Vânătorii de recompense din tramvaiul 41

15 mai 2012

Autor: Diana Toea

Peste 90 de persoane au ajuns la spital în urma accidentului

Numărul răniților în accidentul din Pasajul Lujerului a crescut peste noapte, după ce RATB a informat că va acorda despăgubiri.

Victimele accidentului din Pasajul Lujerului, în care au fost implicate trei tramvaie de pe linia 41, pot trimite cereri pentru despăgubiri la sediul RATB. Regia va înștiința asigurătorul cu privire la solicitările ce vor fi primite, au declarat reprezentanții RATB. Aceștia au anunțat că persoanele vătămate vor beneficia „de întreg sprijinul moral și material, întrucât RATB are contracte pentru servicii de asigurare a pasagerilor și a bagajelor", a informat Brândușa Raeceanu, purtător de cuvânt al RATB.

Cu toate acestea, reprezentanții Brigăzii Rutiere a Capitalei au suspiciuni legate de numărul real al răniților. Cele patru spitale bucureștene unde au fost transportate victimele accidentului, respectiv Spitalul Floreasca, Spitalul Universitar de Urgență București, Spitalul Elias și Spitalul „Grigore Alexandrescu" au înregistrat, până pe 10 mai la ora 16.00, 86 de prezentări la Unitățile de Primiri Urgențe (UPU), șapte persoane rămânând atunci internate.

Ulterior, în jurul orei 19.00, reprezentanții Brigăzii Rutiere au precizat că în accident au fost rănite 92 de persoane, dintre care „23 grav și șase minori".

Numărul celor care s-au prezentat la spital ca victime ale accidentului din Pasajul Lujerului este probabil să fi crescut, în după-amiaza zilei de 10 mai, și datorită faptului că RATB i-a asigurat pe cei răniți de „sprijin moral și material", au declarat oficiali ai Poliției Rutiere.

Biletul la control!

Cei care vor solicita despăgubiri din partea regiei vor fi nevoiți să facă dovada faptului că s-au aflat într-unul dintre cele trei tramvaie 41 în momentul producerii accidentului. Aceștia ar trebui să arate că au scanat cartela în intervalul de timp în care s-a petrecut tragedia.

De asemenea, „în vederea formulării cererii de despăgubire către societatea de asigurări Astra SA, cu care RATB are încheiat contract, persoanele vătămate în accidentul de tramvai trebuie să depună o cerere la sediul RATB din Bdul Dinicu Golescu, nr. 1, sector 1", au precizat reprezentanții regiei.

În urma solicitărilor, RATB va transmite părților prejudiciate toate informațiile necesare pentru formularea cererii de despăgubire. Totodată, regia va înștiința asigurătorul RCA cu privire la solicitările de despăgubire primite de la persoanele prejudiciate. Rămâne de datoria poliției să stabilească numărul de persoane care au fost realmente implicate în nefericitul eveniment.

Reprezentanții RATB au precizat că în urma accidentului de pe 10 mai, care a avut loc în Pasajul Lujerului, pe linia tramvaiului 41, RATB a înștiințat societatea de asigurări cu privire la acest eveniment. „Conducerea RATB își cere scuze, încă o dată, călătorilor pentru acest eveniment nedorit", au mai spus reprezentanții regiei.

RATB a menționat că aceste măsuri sunt în conformitate cu prevederile Ordinului CSA nr.14/2011 cuprinzând Normele privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule.

Trei tramvaie ale liniei 41 au fost implicate, în dimineața zilei de 10 mai, într-un accident, în Pasajul Lujerului din Capitală, pe sensul spre Piața Presei Libere. Potrivit RATB, unul dintre tramvaie a rămas defect pe linie, al doilea a oprit la timp în spatele primului, însă cel de-al treilea nu a reușit să frâneze și le-a lovit pe celelalte două.

" Îi asigurăm pe cei implicați în accident de întreg sprijinul nostru moral și material, întrucât RATB are contracte pentru servicii de asigurare a pasagerilor și a bagajelor. "
Brândușa Raeceanu purtător de cuvânt RATB"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2012 23:51:50    Titlul subiectului: 155903

http://www.mediafax.ro/social/primele-imagini-ale-accidentului-din-pasajul-lujerului-15-victime-au-facut-plangere-in-cazul-vatmanului-video-9665708
Citat:
-Ce a facut vatmanul primului tramvai cand a ramas in pasaj blocat cu tramvaiul ? A anuntat cumva la dispecerat ? A pus avariile ?

La 300 clipeste ceva, dar nu imi dau seama daca este semnalizatorul din dreapta sau avaria; pare a fi, totusi, semnalizatorul drept 110-le, insa, a pornit semnalele de avarie.
Citat:
Cand s-a facut intretinerea vagonului care a ramas bloca in pasaj ? Ca doar vatmanul nu a ramas acolo sa admire peisajul.

Cred ca mai trebuie pusa o intrebare. Cand s-a facut intretinerea lui 296, deoarece da impresia ca nu franeaza deloc. Se vede clar ca 296 intra in plin in 110.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
nenuandrei



Data înscrierii: 06/Dec/2011
Ultima vizita: 14/Oct/2012
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Mai 2012 16:57:29    Titlul subiectului: 155915

Ceea ce clipeste la 300 sunt semnalizatoarele puse pe avarie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Iun 2012 20:57:21    Titlul subiectului: 156479

???
Atentie si la secunda 8 - 9 la acelasi tramvai, in plan indepartat !
Cum a reusit SUV - ul performanta ?
Se poate salva clipul pe forum ca sa nu mai depindem de link ? Ca eu nu ma pricep.
Stiu ca e putin off - nu e din Romania, dar totusi sunt implicate un tramvai, un autobuz si mai multe autoturisme.
http://www.tare.ro/hirnduebel/5159382-accident-brutal-provocat-de-un-tramvai
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 25 Iun 2012 10:16:18    Titlul subiectului: 156723

Zilele trecute ajunsese si #4224 la biroul de Avarii Usoare...


z4224-000-15062012743.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.71 kb
 Vizualizat:  de 12206 ori

z4224-000-15062012743.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 1180
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 28 Iun 2012 19:42:33    Titlul subiectului: 156820

"Protest pe stâlp, la Cotroceni: Un bărbat amenință că se aruncă dacă nu vorbește cu Traian Băsescu (VIDEO)
28 iunie 2012 – 09:31

UPDATE 10:35 - Zeci de trolee au fost trase pe dreapta în zonă după ce curentul electric a fost oprit pentru ca bărbatul care protestează pe stâlpul din fața Palatului Cotroceni să nu se electrocuteze.

Un bărbat de 28 de ani se află cățărat, la această oră, pe un stâlp de electricitate din fața Palatului Cotroceni și amenință că se aruncă dacă Traian Băsescu nu vine să vorbească cu el. Protestatarul are la gât o sfoară și flutură o pancartă.

Bărbatul spune că este nemulțumit de justiția din România. Inițial, el a cerut să vorbească cu polițiștii de la Secția 20, însă atunci când aceștia au sosit la fața locului, protestatarul s-a răzgândit și le-a spus că dorește să vorbească cu Traian Băsescu.

Cei de la Poliție și Jandarmerie sunt prezenți la fața locului și încearcă să-l convingă pe acesta să coboare.De asemenea, o ambulanță și două echipaje de pompieri au ajuns la fața locului pentru a interveni în caz că bărbatul va face un gest necugetat. Acesta nu se află la primul gest de acest fel. Nicolae Stanciu a făcut același gest anul trecut, atunci când a protestat tot pe un stâlp din fața Palatului Cotroceni. Și la acel moment, justiția din România era cea care îl nemulțumea pe bărbat. După mai multe ore de protest, el a fost dat jos de pe stâlp și internat la Spitalul Clinic de Psihiatrie Alexandru Obregia.

Bărbatul are 28 de ani și locuiește cu chirie împreună cu sora lui mai mică. A fost diagnosticat cu sindrom depresiv reactiv și tulburare de personalitate polimorfă. Nicio autoritate nu vrea să explice cum este posibil ca o persoană să urce pe un stâlp chiar lângă gardul Președinției.
"

http://www.jurnalul.ro/observator/protest-stalp-cotroceni-traian-basescu-616811.htm

Din cauza lui nu a mai circulat nici un troleu pana dupa ora 19.00 - la momentul ala inca erau imobilizate cate 15 trolee pe ambele sensuri la APACA si Cotroceni.
Ce a fost prins in trafic a ramas acolo, restul celor anuntati au circulat spre Alexandria din Drumul Taberei iar din centru pana la Parvan sau la Gara.
Nu stiu daca acum s-a revenit la normal.
Daca-l stiau de breaz, cum de nu au intervenit prompt, sa-l dea jos cu orice riscuri, puneau in perimetru ceva care sa atenueze caderea, si incercau sa-l ia de acolo cu orice riscuri.
E tot ala pe care l-au dat jos cu laxative acum vreo doi ani, tot la Leu.
Acum sa vada de unde plateste daunele si amenzile.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nightboy



Data înscrierii: 27/Sep/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2014
Mesaje: 20
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 28 Iun 2012 22:08:25    Titlul subiectului: 156822

Si uite asa din cauza unui dobitoc am stat eu 30 minute (doar la Cotroceni) sa ajung in Militari!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 1180
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 28 Iun 2012 23:41:16    Titlul subiectului: 156827

Nu neaparat din cauza lui, pe Cotroceni se sta mereu la semafor atunci cand e afluxul mare de masini. Macar de si-ar fi ales un stalp fara retea de troleibuz, avea destui pe partea cu Leul.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nightboy



Data înscrierii: 27/Sep/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2014
Mesaje: 20
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 29 Iun 2012 06:15:58    Titlul subiectului: 156837

Se sta maxim 15 minute la ore de varf, se merge pe 2 benzi, acum se mergea pe o banda.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 29 Iun 2012 10:31:06    Titlul subiectului: 156844

Un incident pe care nu l-a relatat niciunul dintre colegii bucuresteni... oare nu sta nimeni prin zona, n-a fost afectat nimeni, n-a auzit nimeni de el?!?

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-piata_iancului-stalpi_ratb_prabusiti-cabluri-tramvaie_blocate-victime_0_722927986.html

"Doi stâlpi ai RATB s-au prăbușit de greutatea cablurilor și au rănit două persoane, pe Șoseaua Iancului. Circulația tramvaielor este blocată

21 iunie 2012

Autor: Cătălina Mihu

București
Circulația tramvaielor a fost blocată pe Șoseaua Iancului

Doi stâlpi aparținând RATB au căzut, azi, pe stradă pe Șoseaua Iancului, în dreptul numerelor 54 – 58. În urma accidentului, două persoane au fost rănite ușor.

Cele două persoane accidentate sunt mamă și fiică și au fost preluate de un echipaj SMURD care le-a transportat de urgență la Spitalul Floreasca pentru acordarea primelor îngrijiri medicale de specialitate.

Din primele cercetări a reieșit faptul că stâlpii s-au prăbușit ca urmare a greutății provocate de cablurile multiple care au fost montate pe aceștia, informează Biroul de Presă al Primăriei Sectorului 2.

Primarul Neculai Onțanu a dispus ca echipajele ale Poliției Locale a Primăriei Sectorului 2 să intervină de urgență pentru dirijarea circulației pe rute ocolitoare, precum și pentru asigurarea măsurilor de securitate pentru prevenirea producerii altor accidente ce se pot produce ca urmare a încărcării rețelelor aeriene.

De asemenea, vor asigura măsurile ce se impun până la remedierea defecțiunilor de către echipele de la RATB.

Accidentul a blocat circulația pe linia tramvaielor 46, 55, 1 și 14, la Victor Manu, a declarat pentru Agerpres Brândușa Raeceanu, purtător de cuvânt al RATB.

"În jurul orei 13.20, pe Șoseaua Iancului, la Victor Manu, doi stâlpi ce susțineau rețeaua electrică de contact a tramvaielor s-au prăbușit, motiv pentru care circulația tramvaielor 46, 55, 1 și 14 este blocată din cauza lipsei de tensiune, iar linia de autobuze 335 este deviată prin Bulevardul Pantelimon și apoi prin bulevardul Ferdinand", a spus Brândușa Raeceanu.

De asemenea, purtătorul de cuvânt al RATB a precizat că nici tramvaiele liniei 41 nu circulă, în sensul spre Piața Presei Libere, din cauza unui tramvai care s-a defectat, în jurul orei 13.40, în Șoseaua Virtuții.

Echipele de intervenție ale RATB se află la fața locului și acționează pentru remedierea situației."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2024
Mesaje: 9963
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 15:40:06    Titlul subiectului: 157233

De la ora 14:55 circulatia tramvaiului 41 este blocata, ca de altfel intreg traficul rutier intre Crangasi si Lujerului. De asemenea linia 178 de autobuz este deviata de pe Sos. Virtutii prin bulevardul Iuliu Maniu. Cauza ? Un incendiu foarte puternic la un bloc de birouri imediat dupa Podul Ciurel. Bucati din polistiren in flacari au ajuns inclusiv pe reteaua de contact a tramvaielor, topind-o in zona respectiva, conform celor de la RealitateaTV.

http://www.realitatea.net/pasajul-lujerului-este-blocat-de-la-incendiu_965825.html

Citat:
PASAJUL LUJERULUI este blocat de la incendiu

Traficul rutier este oprit pe Șoseaua Virtuții, de la intersecția cu Podul Ciurel până la Bulevardul Iuliu Maniu, din cauza incendiului izbucnit la o clădire de birouri, a declarat, joi, pentru MEDIAFAX, purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere a Capitalei, Ioana Stancu.

Circulația este deviată de la intrarea în Pasajul Lujerului și de la Podul Ciurel, a spus Ioana Stancu.
Ea a precizat că rutele ocolitoare sunt Bulevarul Iuliu Maniu, Pasajul Basartab, Podul Grant și a recomandat șoferilor să respecte indicațiile polițiștilor de la Rutieră aflați în aceste zone.

Potrivit purtătorului de cuvânt al Regiei Autonome de Transport București (RATB), Brândușa Raeceanu, circulația vehiculelor de transport în comun este întreruptă în zonă de la ora 14.55.
"De la ora 14.55, tramvaiele liniei 41 sunt blocate în ambele sensuri pe Șoseaua Virtuții, iar autobuzele liniei 178 sunt deviate prin Bulevardul Iuliu Maniu, din cauza incendiului", a declarat, pentru MEDIAFAX, purtătorul de cuvânt al RATB.

Incendiul de le Șoseaua Virtuții a izbucnit, joi după-amiază, la ultimele două etaje ale unei clădiri de birouri din sectorul 6 al Capitalei, nefiind anunțate victime, a declarat purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situații de Urgență (ISU) București, Daniel Vasile.
Potrivit lui Vasile, incendiul afectează o construcție din sticlă cu destinația de birouri, iar echipajele de pompieri sosite la fața locului nu au reușit să intre în clădire, din cauza elementelor de fațadă care se desprind.
Purtătorul de cuvânt al ISU București a mai spus că incendiul degajă un fum foarte puternic, iar flăcările s-ar putea extinde la o vilă cu etaj din apropiere.
Totodată, în apropiere se află și două benzinării, pompierii reușind să limiteze riscul ca incendiul să se extindă.


Citat:
INCENDIUL din apropierea Podului Ciurel din București a dus la:

- închiderea circulației pe Podul Grant

- oprirea circulației pe linia 41


- închiderea benzinăriilor din apropierea clădirii care arde

16 autospeciale au intervenit pentru stingerea incendiului din apropierea Podului Ciurel din București.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2024
Mesaje: 9963
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 18:48:17    Titlul subiectului: 157236

Circulatia tramvaielor a fost redeschisa in urma cu aproximativ o ora jumate. Ca sa normalizeze traficul, nu au dat drumul la toate tramvaiele o data, ci la doua cate doua. Articolul se gaseste aici

Citat:
Incendiu violent în București. CIRCULAȚIA pe linia de TRAMVAI 41 a fost redeschisă

Incendiu puternic în Sectorul 6, din Capitală. O clădire de birouri a ars în zona Orșova-Ciurel, iar flăcările depășeau 5 metri. Mai multe autospeciale au fost trimise la fața locului.Circulația rutieră și cea a tramvaielor liniei 41 a fost redeschisă în ambele sensuri pe Șoseaua Virtuții, a declarat, joi, pentru MEDIAFAX purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere a Capitalei, Ioana Stancu.

UPDATE. Traficul a fost redeschis mai întâi pentru tramvaiele liniei 41, la scurt timp fiind redeschisă și circulația rutieră, în ambele sensuri.

Circulația rutieră pe Șoseaua Virtuții, de la intersecția cu Podul Ciurel până la Bulevardul Iuliu Maniu, a fost oprit, joi după-amiază, în urma incendiului izbucnit la o clădire de birouri, a spus Ioana Stancu.
Circulația a fost deviată de la intrarea în Pasajul Lujerului și de la Podul Ciurel, iar în perioada restricțiilor pe Șoseaua Virtuții, traficul a fost deviat spre Bulevarul Iuliu Maniu, Pasajul Basarab, Podul Grant, a precizat Ioana Stancu.

Purtătorul de cuvânt al RATB, Brândușa Raeceanu a declarat pentru MEDIAFAX că, în urma incendiului, circulația tramvaielor liniei 41 a fost blocată, în jurul orei 14.55, în ambele sensuri pe Șoseaua Virtuții, iar autobuzele liniei 178 au fost deviate prin Bulevardul Iuliu Maniu.

Incendiul a izbucnit, joi, la o clădire de birouri de pe Șoseaua Virtuții. Pompierii au reușit să localizeze incendiul și în prezent nu mai există pericol de propagare, a declarat purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situații de Urgență București (ISU) București, Daniel Vasile.

În incendiu au ars doar elemente de fațadă ale clădirii, iar exploziile auzite din interior ar putea fi de la echipamente electronice. Elementele de fațadă care s-au desprins în timpul incendiului nu au pus în pericol siguranța oamenilor, a precizat Daniel Vasile.

El a mai spus că, după stingerea tuturor focarelor, o echipă a ISU București va stabili cauza incendiului.
Prim-adjunctul șefului Inspectoratului General pentru Situații de Urgență (IGSU), Viorel Nemeș, a declarat că incendiul s-a manifestat violent, pe toate cele patru fațade ale clădirii, la elementele exterioare din termopan și la cele din material plastic.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 16 Iul 2012 12:00:16    Titlul subiectului: 157328

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-accident_rutier-apaca-trafic_blocat-mijloace_ratb-brandusa_raiceanu_0_737926345.html

"Un accident pe linia de tramvai din zona Apaca blochează traficul

16 iulie 2012

Autor: Cătălina Mihu

București
Circulația în zona Apaca este îngreunată din cauza unui accident (arhivă)

În zona Apaca a avut loc un accident rutier, în această dimineață. Nu sunt implicate mijloace de transport ale RATB, dar traficul lor este blocat, mașinile s-au lovit pe linia tramvaielor.

Din cauza accidentului petrecut în zona Apaca, a fost întrerupt traficul tramvaielor care circulă pe liniile 1, 11 și 35.

"În zona Apaca din Capitală a avut loc un accident auto pe linia de tramvai. În accient nu sunt implicate mijloace ale RATB. Liniile de tramvai 1, 11 și 35 au fost blocate pe sensul de mers către Pasajul Basarab. Pentru a nu se aglomera zona, tramvaiele de pe linii 1 și 11 au fost deviate către Depoul Militari, iar de pe linia 35, către terminalul Ghencea", a declarat pentru România TV purtătorul de cuvânt al RATB, Brândușa Raiceanu.

Poliția a ajuns la fața locului pentru cercetări, urmând ca traficul să fie reluat în scurt timp."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2012 12:14:58    Titlul subiectului: 157384

In urma cu putin timp a avut loc un accident grav în cartierul Rahova, două tramvaie s-au ciocnit la intersecția străzii Calea Rahovei cu Sebastian. Traficul rutier fost oprit de poliție.

Din imagini se vede ca sunt implicate doua tramvaie V3A-CH-PPC, unul fiind #306 (galben), celalalt pare a fi #136, sunt si cativa raniti... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 43, 44, 45  Următoare
Pagina 25 din 45

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community