Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Bucur LF
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2011 12:18:53    Titlul subiectului: 144661

Mai exista si alt Bucur LF functional in afara de #401? Acum aproximativ 2 ore inainte sa inceapa festivitatea de deschidere a pasajului Basarab cei de la Realitatea, in timp ce il filmau pe Oprescu, au prins in cadru si spatele unui Bucur LF ce nu semana cam deloc cu cel al lui #401 Shocked
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2011 13:31:40    Titlul subiectului: 144662

Salut, astazi am trecut pe la deschiderea Pasajului Basarab si in statia de tramvai care la moment e inca fara acces (nu sunt instalate lifturile si scarile), se aflau 2 tramvaie Bucur LF noi, nu mi-a dat in cap sa ma uit ce numar aveau, dar pe o poza facuta de mine parca se vede pe unul ceva de gen 403.


100_6517.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.14 MB
 Vizualizat:  de 33335 ori

100_6517.JPG



100_6521.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.13 MB
 Vizualizat:  de 33335 ori

100_6521.JPG



100_6529.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.04 MB
 Vizualizat:  de 33335 ori

100_6529.JPG



100_6530.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.07 MB
 Vizualizat:  de 33335 ori

100_6530.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2011 15:22:22    Titlul subiectului: 144668

Iata prim-planuri cu cele doua tramvaie de tip Bucur LF, care erau expuse la "muzeul" amenajat in incinta statiei de pe podul hobanat al Pasajului Basarab. Diferenta fata de tramvaiul #401 este schema de vopsire. Tramvaiele nu erau in pozitii foarte bune pentru a putea fi fotografiate, plus ca treceau prin cadru foarte multi curiosi, asa ca nu am putut face decat o poza pentru fiecare tramvai... In prima fotografie este tramvaiul #402, iar in ultima fotografie este tramvaiul #404.


Imag067.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.61 kb
 Vizualizat:  de 33306 ori

Imag067.jpg



Imag068.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.72 kb
 Vizualizat:  de 33306 ori

Imag068.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radutgv



Data înscrierii: 08/Mai/2011
Ultima vizita: 29/Aug/2018
Mesaje: 13
Locație: Targoviste

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2011 16:51:53    Titlul subiectului: 144673

Stiti cumva cam cate Bucur LF sunt gata fabricate la ora actuala?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2011 16:57:49    Titlul subiectului: 144675

Cinci - de la #401 la #405. Cat de curand le vom vedea pe linia 34.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 09:09:13    Titlul subiectului: 144690

Se dadea voie sa intri in statia de pe Basarab sa le vezi mai de aproape?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1.cremsnit



Data înscrierii: 23/Iun/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2023
Mesaje: 29
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 11:10:49    Titlul subiectului: 144693

Puteai sa intri si inauntru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Iun 2011 14:11:48    Titlul subiectului: 144905

http://www.click.ro/news/bucuresti/Proiectate-zboare-kmh-merg-tramvai_0_1198680258.html
Citat:
„Zici că ești în avion”. Dă de manete, apasă pe butoane, mișcă drăcovenia înainte și înapoi. Florin Luță, vatmanul de protocol și teste al RATB, a ieșit să încerce unul din tramvaiele-minune ale Regiei.

La uzina de reparații a RATB, salariații nu au mai fost de mult așa de emoționați. Motivul nu e vreo ins­pecție sau o mărire de salariu, ci apropiata „ieșire în lume" a celor "patru frați Bucur" din neamul „podea coborâtă".

Cele mai moderne tramvaie realizate în ultimii 20 de ani în fabrică vor fi trimise săptămâna viitoare să preia călători, pe linia 34.

Tramvaiul Bucur LF are o capacitate de 255 de locuri, dintre care 43 pe scaune

Ele vor circula de la Romprim în cartierul Ghencea și vor supratraversa Pasajul Basarab. Vehicululul dispune de mijloace de siguranță suplimentare față de un tramvai obișnui.

„Are calculator de bord, aer condiționat în cabină, scaun care se reglează în funcție de greutatea vatmanului și frână în trei trepte, care face oprirea mai lină", ne descrie Florin Luță „limuzina" pe șine.

Dar are și o hibă. „Tramvaiele astea pot prinde 100 km/h, dar sunt programate să nu meargă mai repede de 50 km/h. Nu le permit traseele din România", ne-a spus Gheorghe Ștefan, proiectantul lor.

Vremurile în care vatmanul schimba macazul cu o rangă, au apus odată cu apariția acestor tramvaie. Acum, acest lucru se poate face printr-o simplă apăsare de buton din cabină.

Tot din cabină, vatmanul va putea afla, la fiecare capăt de linie, câți călători dintre cei care au urcat au validat călătoria.

Podeaua specială îi va ajuta pe cei în scaun cu rotile să urce în vehicul

900.000 € bucata

Tramvaiele Bucur LF, fabricate în uzina bucureșteană, costă în jur de 900.000 de euro fiecare. Nici unul nu e dotat însă cu sistem de aer condiționat pentru călători.

Vehiculele sunt proiectate și realizate exclusiv de specialiștii Uzinei Reparații Atelierele Centrale (URAC). Primul model de acest tip a fost dat în folosință în 2008, experimental, pe linia 21.

Cele patru tramvaie nu vor opri în stația de pe podul mare decât din luna august. Atunci vor fi gata lucrările de montare a scărilor rulante



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.48 kb
 Vizualizat:  de 32870 ori

5.jpg



5b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.2 kb
 Vizualizat:  de 32870 ori

5b.jpg



5c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.82 kb
 Vizualizat:  de 32870 ori

5c.jpg



5d.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.77 kb
 Vizualizat:  de 32870 ori

5d.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Iun 2011 06:28:17    Titlul subiectului: 144924

Articolul acela e scris cu picioarele. "Tramvaiele astea pot prinde 100 km/h, dar sunt programate să nu meargă mai repede de 50 km/h. Nu le permit traseele din România". De parca exista vreun oras oriunde in lume in care un tramvai urban sa mearga cu mai mult de 50 - 60 km/h. Poate doar pe linia 41 sa "poata prinde" ceva mai mult, dar oricum pe distante scurte, si in nici un caz 100 km/h. Nici nu ar avea cum, fiindca nici Motoarele TN71 nu pot functiona in conditii optime pana la asemenea viteza, iar reductoarele boghiurilor s-ar face praf la asemenea exploatare in mod constant. Lucru valabil pentru toate tramvaiele cu boghiuri "V3A", inclusiv Bucur LF.
3 sisteme de franare? Asa au toate tramvaiele V3A. Are AC in cabina si calculator de bord? Asa este si la CH-PPC. Are consola si router pentru SAT? Asa au toate tramvaiele RATB, inclusiv Tatra. Coulomb a descoperit America. Alte noutati?
In concluzie, inca un articol de propaganda ieftina pro-URAC.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Iun 2011 08:29:48    Titlul subiectului: 144936

Si tu crezi ca redactorii lui Click sunt critici cu experienta in domeniul transporturilor? Pana la urma URAC-ul a facut un tramvai relativ ieftin pentru tehnologia folosita si prestatiile oferite.
Nu e vreun Siemens sau Bombardier, dar e mai bine decat un V3A de 30 de ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Iun 2011 18:06:54    Titlul subiectului: 144962

Click este un ziar de aceeasi factura cu Libertatea sau CanCan, de obicei evit sa citez articole de la ei, chiar daca articolele respective nu mai sunt prin alta parte.

Revenind la topic, cate tramvaie BucurLF se vor produce pe an la URAC ? Nu era normal ca cele mai noi tramvaie sa ajunga intai pe linia 41 ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Iun 2011 05:44:43    Titlul subiectului: 144978

guest a scris:
Revenind la topic, cate tramvaie BucurLF se vor produce pe an la URAC ?
Cele 4 care sunt/vor fi gata in curand trebuiau sa fie gata de anul trecut. Anul acesta sunt bugetate inca 5. Atat timp cat vagoanele se vor face din alocatiile bugetare "subtiri" si aruncate la misto, iar licitatiile pentru achizitiile de componente se tot intarzie si prelungesc, nu se poate mentine un ritm constant de lucru, deci nimeni nu poate spune cate se vor fabrica in medie pe an, si nici macar daca proiectul va continua in viitor.
Citat:
Nu era normal ca cele mai noi tramvaie sa ajunga intai pe linia 41 ?
Ar fi fost o decizie proasta sa introduci un asemenea tramvai pe 41. Conform specificatiilor tehnice, capacitatea totala e urmatoarea:

160 persoane la 4 calatori/m2
220 persoane la 6 calatori/m2
238 persoane la 6,6 calatori/m2.

Comparativ cu V3A-93-CH-PPC, de exemplu:

178 persoane la 4 calatori/m2
248 persoane la 6 calatori/m2
272 persoane la 6,6 calatori/m2.

Practic, Bucur LF are capacitate de V2A, deci nu are ce cauta pe liniile foarte aglomerate, precum 41.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 19:14:42    Titlul subiectului: 145175

#403, cel verde-oliv, e deja "la lucru" pe 34...
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mie 29 Iun 2011 19:46:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dumitra Edi



Data înscrierii: 05/Iun/2011
Ultima vizita: 26/Aug/2011
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Iul 2011 02:18:44    Titlul subiectului: 145328

Pentru un timp, pana in august, nu or sa iasa la traseu, el a fost in 34 doar o cursa.
Restul la fel, le puteti prinde mai pe seara.

Si #405 a iesit la o "cursa" pe 34 ...

_________________
Learning to learn...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_maniac



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2023
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Sep 2011 09:01:53    Titlul subiectului: 148627

402-405 au inceput sa iasa aproape zilnic pe 1. Azi 404 e titular pe turul 1, inelul interior.
_________________
isaac asimov "sally" - automatobus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaixp



Data înscrierii: 30/Mai/2010
Ultima vizita: 22/Mar/2022
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Sep 2011 19:15:16    Titlul subiectului: 148820

Am mers ieri cu #402 si mi s-a parut o calatorie foarte confortabila in comparatie cu alte V3A-uri care circula pe acelasi traseu (linia 1), dar na, acest lucru era clar. Momentan arata si foarte bine (nu are mazgalituri, nu e deteriorat in niciun fel) dar din pacate e clar ca nu va tine prea mult nici starea asta de curatenie generala.
Aveti idee daca vor introduce acest tip nou de tramvai si pe linia 32?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramway2010



Data înscrierii: 08/Apr/2010
Ultima vizita: 01/Dec/2018
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2011 22:15:32    Titlul subiectului: 151053

Stie cineva ce se intampla cu 401?
Nu l-am mai vazut nici pe linia 1, nici pe 21 de mai multe luni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2011 00:07:09    Titlul subiectului: 151056

Este defect din vara.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Mar 31 Ian 2012 12:47:21    Titlul subiectului: 152568

Un interviu foarte interesant cu designerul Mihai Maxim, proiectantul tramvaiului Bucur LF

http://zona3d.ro/01_corp_site/0001_start/07_interviu/03_mihai_maxim/01interviu_mihai_maxim_designer.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Bardas



Data înscrierii: 04/Feb/2012
Ultima vizita: 09/Noi/2012
Mesaje: 2

MesajTrimis: Joi 09 Feb 2012 08:00:25    Titlul subiectului: 152910

Productia noua de LF (seria 406>4010) va fi dotata cu instalatie de AC si in salonul calatorilor. Aceasta va fi montata doar pe tronsoanele A si B, noua "fita" a bucurestenilor. Deasemenea actionarea tramvaielor va fi in curent alternativ cu motoare asincron produse de ELECTROPUTERE CRAIOVA.

Momentan 406/407 sunt finalizate in proportie de 25 la suta. Din pricina licitatiei instalatiei de AC productia este intarziata 90 zile.



IMAG 00556.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.34 kb
 Vizualizat:  de 29343 ori

IMAG 00556.jpg



IMAG 00557.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.82 kb
 Vizualizat:  de 29343 ori

IMAG 00557.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 09 Feb 2012 10:06:13    Titlul subiectului: 152913

Productia este concentrata acum mai mult pe Bucuresti, urmand ca in viitor sa se produca la o scara mai mare si pentru alte orase sau URAC ramane "fabrica locala de tramvaie"?
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2012 13:44:50    Titlul subiectului: 152976

Kaustik a scris:
URAC ramane "fabrica locala de tramvaie"?

Asa cum reiese foarte clar din interviul de mai sus, precum si din observarea istoricului URAC, productia vehiculelor a fost, este si va ramane deficitara in permanenta, din varii motive: mijloace de productie improprii, spatiu restrans, personal subcalificat. Aspectul financiar este absolut neglijabil, avand in vedere ca exista un prag foarte mare intre oferta tehnologica pe plan mondial si posibilitatile locale de implementare a ei. Oricat de evoluate ar fi subansamblele care compun vehiculul, capacitatea de asamblare e limitata, fie ca URAC scoate de pe linia de montaj vagoane V09, EP, V3A sau Bucur LF, in volum materialele sunt in aceeasi cantitate, indiferent de forma si designul abordat.

Discutiile privind bugetul si intarzierile la livrarea subansamblelor sunt o scuza la indemana pentru o problema veche de zeci de ani: lipsa tramvaielor. Practic, care e suferinta cetatenilor acestui oras? Lipsa unui transport public functional. Cine il ofera? RATB. Cu ce mijloace? Autobuze, troleibuze si tramvaie. Primele doua categorii sunt rezolvate, vehiculele vin din import. La tramvaie, situatia nu e atat de simpla cu importul, dat fiind costurile foarte mari, in speta s'a luat in considerare intretinerea parcului rulant existent precum si modernizarea lui cu mijloace proprii.
Aici e un paradox. Intretinerea parcului vechi inseamna ramanerea in anii '60, pentru ca realitatea asta este, V3A este copiat dupa un tramvai din 1962, realizat ca in anii '30 si cu electronica de ieri. Bucur LF, este o incercare de actualizare care oricat de frumos arata, nu rezolva nimic pe termen lung. E o struto-camila. Segmentul central e import, usile sunt import. Plus alte cateva elemente. Ca design, pentru posibilitatile locale, e genial, meritul proiectantului e deosebit, insa utilitatea lui in exploatare nu e relevanta si producerea in serie mare e imposibila.

URAC nu a reusit decat sa scoata prototipuri, si nu a avut cine sa le multiplice la o calitate rezonabila, asa cum spune si interlocutorul interviului, acolo este o cooperativa, nu o fabrica de tramvaie. Oricat ne'ar incanta, sau nu, singura solutie logica este achizitionarea tramvaielor produse de Astra Arad, si cu asta s'ar incheia si ilustrul capitol al prototipurilor care nu au dus nicaieri. De banii bagati in experimente de genul asta, se puteau construi doua tramvaie normale V3A si cu asta basta. S'au dus vremurile cand tehnologia se putea "fura" asa, dupa ureche. In Bucuresti cel putin, nu s'a reusit niciodata producerea unui vehicul la standarde industriale, nici macar cu un decalaj de 50 de ani!
Nu sunt oameni calificati, mereu pe fuga, totul e o pacaleala. Suntem in 2012 si singurul lucru pe care il poate face URAC la calitate "vest", sunt restaurarile. De fapt, ala e nivelul tehnologic maximal: anii '20. Pentru Bucuresti, ar fi bun de revazut un proiect de tramvai Brill american, din anii aia, mare, solid, usor de intretinut, greu de distrus. Exista tehnologii moderne, se pot comanda subansamble la producatori, se asambleaza la URAC si iacata "minunea tehnicii" pe bulevard! Ar fi un grajd pe roti, dar ce sunt bucurestenii decat niste continui emigranti in propria tara? Pana se invata cu tehnologia, e bine si asa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Joi 17 Mai 2012 16:26:52    Titlul subiectului: 155734

#401 a fost reparat. Azi era pe linia 1, pe Nerva Traian. Are si o mica "imbunatatire" estetica: 4 insigne galbene, aflate la extremitatile lateralelor, pe care scrie "Fabricat la Bucuresti".
_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 23 Mai 2012 14:36:49    Titlul subiectului: 155872

RATB organizeaza procedura de achizitie pentru "Rampa pentru accesul persoanelor cu dizabilitati pentru tramvaiele Bucur LF".
Cantitatea vizata este de minim 5, maxim 15 bucati, asadar se are in vedere constructia a cel putin 5 tramvaie noi.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramway2010



Data înscrierii: 08/Apr/2010
Ultima vizita: 01/Dec/2018
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2013 21:55:42    Titlul subiectului: Bucur LF nr. 406 162375

Ieri 2 februarie 2013, cel de al saselea vagon Bucur LF circula deja pe linia 1.
Fotografiile atasate il infatiseaza in statia Calea Dorobantilor, pe sensul catre Piata Victoriei.
Fotografiile au fost realizate astazi, 3 februarie 2013.



2013-02-03 Bucur LF 406 a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.73 kb
 Vizualizat:  de 25077 ori

2013-02-03 Bucur LF 406 a.JPG



2013-02-03 Bucur LF 406 b.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.3 kb
 Vizualizat:  de 25077 ori

2013-02-03 Bucur LF 406 b.JPG



2013-02-03 Bucur LF 406 c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.13 kb
 Vizualizat:  de 25077 ori

2013-02-03 Bucur LF 406 c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community