Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Numere de parc STB/ITB/RATB
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 21:47:49    Titlul subiectului: 63096

Este posibil ca în anii 1997-1999 RATB să fi operat schimbarea unor numere de parc ale vagoanelor V3A (exemple: #004 Alexandriei, "geamăn" cu #005, schimbat în #024 sau #304 - și #009 Titan).
Vagonul V3A #074 a fost refăcut în 1986, revenind la stradă pe linia 27 nou-nouț, cu un design similar cu cele foarte noi #353 sau #360. Foarte probabil că #074 a fost renumerotat în 1992.
Cît despre #277, acesta a fost o vreme bună la Depoul Victoria, pe 41. În 2000 cînd au venit masiv V3A-93 la Victoria, a ajuns la Giurgiului, împreună cu #050, #231, #274 și #305. Modernizarea s-a făcut în 2003 sau 2004, cînd a ajuns la Titan. Ultima dată l-am văzut anul trecut, pe 15.
Într-o situație similară cu #277 se găsește #207 de la Bucureștii Noi, care intra anul trecut pe 20 și 42.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 22:59:50    Titlul subiectului: 63101

Unul dintre troleibuzele MTB 82D din Bucrești avea numărul de parc 602.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2006 16:30:46    Titlul subiectului: 64340

Iata o lista actualizata a autobuzelor din Bucuresti pana in prezent, cu specificarea autobazei unde se afla in prezent pentru cele unde este cazul.
Ikarus = Ikarus 260
Autocare Ikarus = Ikarus 256, 263??

1-25 Ikarus (Floreasca)
26 Autocar Ikarus (Floreasca)
027 Utilitar IK4 (Titan)
28-37 DAC112UDM (Ferentari)
38 necunoscut (nu e DAC sigur !)
39,40 Autocar Ikarus (Ferentari)
41 Autocar Ikarus (Pipera)
42-67 Ikarus (Ferentari), 46 si 55 modificate pentru handicapati
68,69 necunoscute (posibil sa nu existe)
70 Autocar Ikarus (Ferentari)
71 Autocar Ikarus (posibil Nordului)
97 Renault (Militari)
98 Rocar Autodromo (Militari)
99 Autocar DAF (Pipera)
100-151 Rocar De Simon (Militari)
152-176 Ikarus (Ferentari)
205 DAF Elvo (Pipera, prototip)
206 necunoscut (posibil autocar Ikarus)
207 Ikarus (Titan, scoala)
208-232 Ikarus (Titan)
255 Utilitar IK4 (autobaza necunoscuta)
262,264-332 Saviem (Obregia, casate), 276,310 si 320 conservate
263 IK4 (Nordului, casat)
385-409 Ikarus (Alexandria)
410 Autocar Ikarus (Alexandria)
452-59x DAC112UDM (Ferentari, Alexandria, Titan, multe casate)
611 IK4 (Nordului,conservat)
612-636 Ikarus (Alexandria)
637-661 Ikarus (Titan)
662-663 Autocare Ikarus (Titan)
664 Roman 112 (Alexandria, conservat)
665-757 DAF Hispano (Pipera, Ferentari)
758-777 DAF Elvo (Pipera)
778-814 DAF Castrosua (Pipera)
815-834 DAF Elvo (Pipera)
835-883 DAF Castrosua (Nordului)
884-899 DAF Castrosua Euro3 (Nordului)
900-901 DAF Rocar (Nordului)
902-903 DAF Berkhoff (Pipera)
904 DAF Hess (Nordului)
1000-1097 Rocar De Simon (Militari, Titan)
1098-1162 Rocar De Simon (Nordului, Titan)
1163-1285 Rocar De Simon (Floreasca, probabil si cele transferat de la Obregia)
1286 neconfirmat (posibil Rocar De Simon)
1611 Utilitar IK4 (autobaza necunoscuta)
1659 Utilitar IK4 (probabil Alexandria, casat)
1998 Utilitar IK4 (Ferentari)
1999 IK4 (utilitar ??, casat)
2000 Autocar DAC112UDM (Ferentari)
2001-2350 DAC112UDM (Titan, Alexandria, Ferentari, majoritatea casate)
2451 Utilitar IK4 (posibil Floreasca)
2453-2538 DAC112UDM (Titan, Alexandria, Ferentari, multe casate)
2539 Roman 112 (autobaza necunoscuta, transport pentru cantinele RATB, casat)
2540-2652 DAC112UDM (Titan, Alexandria, Ferentari, multe casate)
2653 DAC112UDM (Alexandria, casat) - pentru cei care spun ca n'a existat
2899 Roman 112 (posibil autocar -- varianta veche Smile , casat de mult timp)
3321-3360 Iveco
3413 Utilitar IK4 (Alexandria)
3713 DAC117UD (Alexandria, conservat)
4100-??? Mercedes Citaro (serie in curs de livrare)

2550-2554 DAC112UDM (Titan, scoala)
256x(?) DAC112UDM (Militari, de confirmat)

Despre #99 stiu din surse sigure ca exista si sta la Pipera.
Are numarul de inmatriculare B-99-VIP.

38 inca lipseste. Stie cineva ce este ?

2413 cred ca a fost IK4 din seria 2401-2452, din care a mai ramas si 2451.
3413 a avut numarul 36-B-2559 si nu cred ca s'au obosit sa-i mai puna numar cu 24-B mai tarziu. 2413 disparuse demult ca autobuz de calatori si e posibil sa-i fi schimbat si numarul de inmatriculare, ca lui 2539. 3413 inca mai era de calatori prin '88.

1286 nu exista, dar am aflat ca trebuiau sa vina pana la 1290. Dar n'au mai venit.

Aceste informatii nu sunt oficiale si nu sunt 100% corecte.

Ca sa nu existe discutii, informatiile sunt obtinute ca urmare a vizitelor pe care le-am facut la unele unitati RATB, cu aprobare de la conducerea RATB. Informatiile de mai sus nu sunt insa scrise sau de alta natura care le-ar da caracter oficial.
Lista a fost actualizata si pe sit:
http://tom.bastet-sys.org/main.php?h=ratbbus


Ultima modificare efectuată de către Trix la Lun 11 Sep 2006 19:22:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 17:20:56    Titlul subiectului: 68317

Iată numerele de parc ale autobuzelor misterioase ale RATB.
Nu garantez că unele dintre ele nu au dispărut sub flex în cursul anului 2006. Poate ne oferă Dragoș ceva poze...

IK4 B24-LUD este #932
IK4 B24-CYE este #1967
IK4 B22-FZV este #3551
IK4 B26-MUY este #255
IK4 B25-DKF este #2451
IK4 B98-RTB este #1611
IK4 B25-ZSA este #1998
IK4 24-B-4196 este #2413
IK4 B18-VNP este #27
Ikarus 256 B08-FGW este #26
Ikarus 256 B01-UUP este #39
Ikarus 256 B01-YNS este #40
Ikarus 260 B01-YNU este #41
Ikarus 256 B05-RTB este #70
Ikarus 256 B71-RTB este #71
Ikarus 256 B01-GUK este #206
Ikarus 256 B07-JCM este #410
Ikarus 260 B02-VGJ este #662
Ikarus 260 B04-MUS este #663
Roman 112 37-B-7840 este #664
DAC 112 B99-TUN este #2566
DAF B67-VIP este #99

În plus: Citaro #4101 se pare că există în autobaza Alexandria. Eu unul nu l-am zărit niciodată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2007 08:34:56    Titlul subiectului: 77272

5001 a aparut ca troleibuz in 1995, asa scrie pe sit-ul RATB si asa imi aduc si eu aminte.
La linkul pus de Trix legat de toate troleibuzele pe care le-a avut RATB, apare ca 5001 ar fi a aparut in 1996.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2007 09:03:23    Titlul subiectului: 77274

Lista respectiva este bazata pe lista intrarilor in parcul ITB/RATB, precum si a modificarilor. Este posibil ca URAC (component al ITB/RATB) sa fi realizat modificarea in 1995 si sa se fi plimbat cu jucaria in probe prin oras, dar oficial el sa fi fost inscris in parcul RATB din 1996. Sau la fel de bine lista poate sa nu fie 100% corecta, desi se bazeaza pe informatii dela RATB.
Din lista originala lipsesc insa informatii despre 5321 si 7324-7334, despre care unii spuneau ca n'au existat. Am mers cu 7329 in iarna lui 1983 spre 1984 sau 84 spre 85, cel mai tarziu. Parea destul de nou, dar nu chiar in primul an de functionare. Era albastru sau bleu inchis. 7334 mergea prin centru in aceeasi perioada, poate cel mai tarziu prin 1986.
Silviu spunea la un moment dat de troleibuze din Bucuresti la Sibiu si Medias. Posibil ca ITB sa le fi trimis si sa fi adus troleibuze in continuare in locul lor. Acest aspect nu este mentionat in lista.
Nu apare nici corespondenta intre Roman(DAC)112E de marfa si cele din care au fost modificate, doar 5 dintre ele apar. Cel putin in 1986 existau primele, iar 5132 nemodificat exista dinainte de 1985.
Nu apar informatii despre 318ET si nici despre 7335 inainte de 1989. Daca Rocar testa troleibuze prin Berceni, e posibil sa fi fost fabricat mult mai inainte.
Nu apar informatii nici referitor la cele doua perechi de vehicule din care s'au realizat 5001 (TV2EA) si 7091 si nici ce s'a intamplat cu 5001 mai tarziu. Oricum, se vede ca troleibuzele au fost exploatate intens, disparand dupa mai putin de 10 ani (5001-51xx) si destule DAC117E.

Foarte intersant:
Citat:
• transformarea a 20 troleibuze simple în troleibuze articulate (1966)
Deci: 5001-5020 ? Dar acestea au disparut mai repede decat Saurerurile de acum, daca e asa.
Lista neoficiala si probabil incompleta a parcului ITB/RATB de vehicule din perioada '50-prezent o puteti gasi la adresa:
http://bahn.bastet-sys.org
Din motive tehnice, paginile sunt pe alt sit, pana vor fi mutate complet pe subdomeniul bahn.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2007 22:48:05    Titlul subiectului: 77305

Toate numerele lipsa dela V3A sunt casate, astfel:
1991 LHB – 1 (3501), V3A – 40 (001-004,009,011,035,038,040-043,046,048,058-060,065,070-072,074,077-079,081,082,084,085-089)
1993 027 transformat in V2A (numar V2A ?)
EP/V3A 6001 transformat cu fata de EP/Festival pentru un film, 4013 la Craiova
1995 Au disparut oficial majoritatea EP/V3A+V14 sau V15 (V12/V3A):
T: EP/V3A – 55 (6004-6006,6008,6009,6012-6020,6023-6025,6028-6031,6033,6034,6036,
6039,6045,6052,6057-6060,6064,6075,6084,6096,6100,6124,6126-6129,6137,6138,6141,
6145,6149,6161,6162,6165-6167,6169), EP/V3A rem.– 40 (6204-6206,6208,6209,6212-
6220,6223-6225,6228-6231,6233,6234,6236,6238,6239,6245,6248,6252,6257-6260,6264,
6269,6275,6284), V12/V3A – 18 (6296,6300,6324,6326-6329,6337,6338,6341,6345,6349,
6361,6362,6365-6367,6369)
Majoritatea 61xx/63xx de mai sus disparusera din 1991 dela strada, mai putin:
6100+6300, 6324 ex 6328 (->6357), 6338 ex 6339 (->6354), 6327, 6362, 6365, 6366, 6367 si 6269. Nu se cunoaste din ce EP/V3A s'au transformat S01..S03 si vagonul polizor din URAC.

Cred totusi ca ar fi o problema pentru ei cu V3A 40xx. Daca actualele V2A nu au numere din acelea galbene sau pictate pe ele, cred ca s'ar putea renumerota.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceball



Data înscrierii: 17/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 02:37:52    Titlul subiectului: 96702

Autobuze in 2 usi au mai fost si 546, 2163 si 1836, sunt foarte sigur deoarece cunosc foarte bine parcul auto al autobazei Titan (unde isi aveau domiciliu aceste trei) inaintea aducerii DeSimon-urilor. Tind sa cred ca 2566 a apartinut tot autobazei Titan deoarece aceasta a avut un accident in vara anului 1998 (pe atunci avea 3 usi, dar era folosit in acelas scop).....
Probabil la un RK s-a trecut la modificarea lui si transferarea la autobaza Nordului deoarece dupa accidentul pe care la suferit a disparut din autobaza (nu sunt sigur de acest fapt pt ca nici in acea perioada nu avea nr de parc inscriptionat).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_maniac



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2023
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Apr 2009 18:15:08    Titlul subiectului: numere Citaro 2 109067

Am vazut saptamana aceasta primele Citaro 2 cu numar 62xx. Mi se par foarte ciudate, nu inteleg de ce s a trecut tocmai la 62 la fel cum nu inteleg de ce au inceput cu 4100. Inteleg ca nu vrea dublarea numerelor cu tramvaiele 40xx si cu troleibuzele 51xx, dar daca stiau ca vor aduce 1000 de bucati puteau sa inceapa o serie disticta uniforma.
_________________
isaac asimov "sally" - automatobus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
petro burgener



Data înscrierii: 10/Iul/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 27
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 26 Dec 2009 18:47:41    Titlul subiectului: 121723

Troleibuzele TV20E au avut numere de parc de la 4582 la 4768. Mult timp cele de la 4582 la 4588 au fost de scoala. Daca nu ma insel, ultimele TV20E au fost 4752 si 4758, probabil pentru ca au avut ultimele RK.
Interesant e faptul ca TV20E au avut multe RK fata de celelalte tipuri de troleibuze.
Troleibuzele Roman 112 au fost de la 5001 la 5319. Nu stiu daca a existat 5320, eu nu l-am vazut niciodata, poate l-a vazut altcineva. Prototipul nu stiu daca avea nr. de parc, l-am vazut doar de vreo 3 ori in Bucuresti, apoi la Constanta am si mers cu el.
Apoi, 7335, 7341si 7342 au aparut inainte de 1989, iar 7335 era unicat, am mers cu el de multe ori pe linia 84.

Se pare ca ele nu au fost de scoala de la inceput, probabil ca dupa primul RK si dupa ceva timp au fost redate pe trasee. Erau vopsite alb cu rosu, dar culoarea originala la toate TV20E a fost alb si apoi crem ambele cu albastru, cum apare 4596 in poza lui Hans Oerlemans.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 28 Dec 2009 20:25:22    Titlul subiectului: 121773

Intre 1971 si 1972 au venit troleibuzele TV20E 4582-4597. Ultimul a fost de scoala, probabil ca nu dela inceput. Ele erau rosii, din cate am vazut in diverse poze.
Probabil ca dupa 1973, cand au venit troleibuzele dela 4598 in sus, au inceput sa le vopseasca in albastru. Este interesant ca in 1975 nu s'au livrat TV20E, dar in 1976 apar ultimele 11 (4758-4768).
5320 a existat, dar eu personal nu l-am vazut si nici nu am vazut imagini cu ele. 5318 a fost cel mai mare numar de DAC/Roman-112E pe care l-am vazut. Cel putin in anii '80, culorile erau amestecate la ele, dar nu erau decat fie in schema rosie, fie albastra/bleu.
5321 a fost DAC112E.
Pe 7335 l-am vazut undeva prin 1988 sau '89. Nu stiu daca atunci mai exista linia 84. El oricum nu este fabricat mai inainte de 1988.

Legat de autobuze, nu cred ca exista o logica. Oricum ETE si ETA au numere diferite, deci nu se suprapun intre ele, desi cam asta da impresia. Si asa avem la tramvaie 2 x 01, un 001 si mai demult inca un 001 (V3A).
Un taximetrist spunea ca firmele dau numere la taxiuri in asa fel incat sa nu se cunoasca cate masini are firma. La RATB nu stiu daca e cazul de asa ceva.

Iata si cateva din ele in imagini. Nu cunosc perioada exacta cand au fost facute fotografiile. 4582 si 4591 nu stiu ce culoare au, pentru ca imaginile sunt monocrome. Troleibuzul Roman care se vede in poza lui 4596 are numarul 5251. E posibil ca din fabrica schema lor de culoare sa fi fost cea din imagine, nu cea ca la TV2/20 cu rosu sau cu albastru.

Autori: Andrzej Brzozowski, Miloč Drbal si Bohdan Turżański.



4582.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.84 kb
 Vizualizat:  de 23714 ori

4582.jpg



4591.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.9 kb
 Vizualizat:  de 23714 ori

4591.jpg



4596 & 5251.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67 kb
 Vizualizat:  de 23714 ori

4596 & 5251.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
petro burgener



Data înscrierii: 10/Iul/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 27
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 28 Dec 2009 23:46:09    Titlul subiectului: 121787

Da e foarte greu de spus in ce an au fost facute pozele .Referitor la cea color, 4596 e dupa al doilea RK, cel putin,asta dupa cutia de deasupra din spatele captatorilor.
Incepand cu 5117 elementii usilor 2 si 3 nu mai aveau geamuri decat sus nu si jos, dar in aceasta schema de culoare desi pana la 5320 culorile s-au mai schimbat.
Nici nu imi dau seama daca e chiar 5251 in poza, parca ultima cifra ar fi 4, poate fi un Roman dupa RK pentru ca au avut o parte si schema asta de vopsire.
In culorile identice cu TV2E si TV20E au fost vopsite dupa ultimul RK, evident.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 29 Dec 2009 23:58:33    Titlul subiectului: 121801

Cele ale lui Turzanski sunt din anul 1974 - www.ltek.strefa.pl/ltek/historia.php (nu mai e ltek.c(k)omernet)
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 30 Dec 2009 14:22:47    Titlul subiectului: 121828

Se pare ca e o greseala in denumirea imaginii. Este vorba de troleibuzul 5051.


5051.JPG
 Descriere:
©MiloÂč Drbal
 Mărime fișier:  72.83 kb
 Vizualizat:  de 23590 ori

5051.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
petro burgener



Data înscrierii: 10/Iul/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 27
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 30 Dec 2009 23:42:14    Titlul subiectului: 121834

Da, cam asa e, 5051 dupa RK. Culoarea originala era alb sau crem cu 3 dungi portocalii, una subtire sub geamuri, a doua mult mai lata la mijloc si cea de jos era ca latime ceva intre primele doua.
Cam asta era schema de culoare de la 5036 la 5116. Daca imi amintesc bine, primul Roman pe care l-am vazut revopsit ca 5051 a fost 5005.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 22 Mai 2012 14:42:09    Titlul subiectului: 155864

RATB organizeaza licitatie pentru "Servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule si asigurarea calatorilor si a bagajelor acestora".

Examinand pe fuga documentatia cu vehiculele pentru care se doreste incheierea politelor, am dedus ca se vor pastra:

AUTOBUZE:

- 5 autobuze aflate in conservare, nu sunt nominalizate, nu cred ca sunt 611, 664, 3713 s.a.m.d., ci altele, dintre Rocar-uri sau DAF-uri;
- 10 autobuze in dreptul carora e trecut "posibil de achizitionat";
- 18 autobuze DAF (numerele de inmatriculare ar fi astea, va rog ca, daca aveti putin timp, sa incercati sa le identificati si ca numere de parc: B 07 NVF, B 08 NJH, B 08 NJJ, B 09 LMB, B 09 LMK, B 06 LBV, B 06 YKY, B 06 YKZ, B 06 YKU, B 11 CVX, B 11 CVU, B 11 EBX, B 11 EBW, B 11 LRX, B 11 LSB, B 11 LSF, B 11 YAW si B 11 ZUD);
- cele 1.000 de Citaro, inseamna ca fac asigurari si "cutiilor de depozitare" care zac in unele garaje...;
- 1 Rocar Autodromo (B 79 MYL)
- 4 Rocar de Simon (tot asa, va rog sa incercati sa identificati si numerele de parc: B 15 GXE, B 15 GXB, B 15 MXI si B 15 MXB)
- 2 autocare, B 08 FGW si B 67 VIP

TROLEIBUZE:

- 20 troleibuze in dreptul carora e trecut "posibil de achizitionat";
- 187 (din 200) troleibuze Astra-Ikarus 415T.
- 100 Astra-Irisbus
- 1 Rocar de Simon, 7459]
- 1 Rocar U812 Autodromo

TRAMVAIE:

- 2 tramvaie in conservare, nenominalizate, care or fi alea?!? Or fi cele despre care citeam pe forumul lui Marian Andrei ca vor fi pastrate pentru muzeu?!?
- 8 tramvaie in dreptul carora e trecut "posibil de achizitionat";
- 2 V2ST (3001-3002)
- 4 V2AT (!!, adica ... 3003-3006!)
- 5 tramvaie Bucur 1 (3007-3011);
Interesanta "clasificarea"...
- 5 BucurLF (401-405);
- 79 (!) Tatra T4R;
- 300 V3AM, 298 in functiune si 2 in "reparatii de durata", (0)26 si 173
- 14 V3AM-2S
- 3 V3AM-CA
- 46 V3AMCHPPC
- 4 V3AMPPC

plus

- 233 + 49 de vehicule utilitare de toate tipurile, atat rutiere, cat si tramvaie.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mie 23 Mai 2012 21:54:24, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Mai 2012 17:46:57    Titlul subiectului: 155876

Autobuzele DAF care vor ramane sunt:701, 734, 738, 750, 755, 778, 787, 788, 789, 836, 842, 845, 854, 855, 860, 861, 872, 878, adica exact cele care mai sunt acum active.
Autobuzele Rocar de Simon care raman sunt cele 4 de scoala: 1032, 1035, 1036, 1042.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mike1966



Data înscrierii: 21/Oct/2019
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2020 19:37:54    Titlul subiectului: 206067

Tom a scris:
Catalin Ghita a fotografiat autobuzul 2000, pe care il vazusem si eu transformat in autobuz special. Prima serie de autobuze DAC112UDM a fost 2201-2350, apoi 2000-2199 (cred). Eu nu l-am vazut niciodata pe 2200. A existat sau era ceva gen 2539, sau a fost omis ca 5200 la Ikarus Astra ?

2539 a fost "sarit" pentru ca mai era un autobuz de interventii Roman 112. Avea si un numar ciudat pentru autobuze: 24-B-3364.

664 (37-B-7XXX) parea destul de nou sau bine intretinut cand l-am vazut eu ultima data (cu 9-10 ani in urma). Daca acela e 664, e clar ca primul DAF a fost fie 205, ca tot are acelasi numar (B-06-ETA), fie a mai fost altul (206, poate ?). Acela pe care mi-l amintesc NU avea afisaj electronic.
3713 e chiar o surpriza.

___________________________________________

Autobuzul ITB 2000 a avut numărul de circulație 34.B.355 primit în 1974, ulterior a primit numărul de circulație 32.B.503 ca autobuz de transport special.
Autobuzul ITB 2200 a avut numărul de circulație 34.B.1698.
Autobuzul ITB 2539 (MAN) a avut numărul inițial de circulație 34.B.1737, ulterior primind numărul 24.B.3346.
Autobuzul ITB 664 a avut mai multe numere de circulație începând din 1966, respectiv 31.B.7639 (Skoda Karosa RTO), apoi 33.B.7322 (MAN), 33.B.7840 (ROMAN 112) și în fine DAF SB 220 Hispano Carocera (primul înregistrat după ITB 205 cu ultimul număr de circulație - B 06 ETA).
Autobuzul ITB 205 a mai avut și alte numere de circulație, de-a lungul anilor (31.B.7918, 35.B.1299), în funcție de modelul importat.
Autobuzul ITB 206 a fost în final model Ikarus 260 - B 01 GUK). A avut și el mai multe numere de circulație începând cu anul 1966 (31.B.7919, 35.B.1300), în funcție de modelul importat.
Autobuzul ITB 3713 a fost într-adevăr modelul DAC 117 UD cu numărul de circulație 36.B.3625.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2020 01:29:35    Titlul subiectului: 206081

Am să reiau aici discuția care ieșea din subiect la autobuzele Leyland. Poate cu întârziere, dar vă mulțumesc pentru prețioasele informații.

Mike1966 a scris:
Strict vorbind, numai de la numărul de parc ITB 2400 (31.B.7984) și mai departe, au existat autobuzele Ikarus 280 și Z 80 până la numărul ITB 2452 și 2455-2478, înregistrate până în 1974.
Au fost cele două modele de Ikarus menționate, în plus unele au fost simple și altele articulate (2400, 2451, 2456, 2457, 2459, 2464), iar numerele de circulație au fost din intervalele 31.B.70xx, 31.B.79xx, 31.B.80xx, 31.B.91xx, 34.B.99xx, 35.B.10xx (ultimul din gama ITB 24xx a fost un Ikarus Z 80 cu numărul ITB 2478 - 35.B.1100. Mult mai târziu 2478 a primit numărul de circulație 32.B.7740).
Ulterior, după câțiva ani s-au mai înregistrat de la 2479 la 2492 și 2495-2499 cu numere de circulație din intervalele32.B.77xx, 36.B.39x.

Încă odată o mică precizare 280=Z80 = Ikarus articulate. 260=Z60 = Ikarus simple. IK4 = Ikarus Zemun (Ikarbus)
2451 pe care l-am văzut eu și pe urmă alții pe forum, era IK4, cu acel număr de înmatriculare (altul format nou când a fost fotografiat).
Au fost 32-B-77xx sau 31-B-77xx?
2486-2492/36-B-394..400 au fost DAC 117UD (cel puțin în anii '80).

Mike1966 a scris:
Numerele de parc ITB 39-425 au fost alocate până în 1967 la modelele de fabricație românească, Tudor Vladimirescu TV1 și TV2, care au și fost casate în scurt timp (de exemplu, în septembrie 1966 mai circulau doar câteva din modelele TV1 cu numerele ITB 52 și 53 având numerele de circulație 31.B.7171 și respectiv 31.B.7170, TV2 cu numerele 224 și 225 - nu le cunosc numerele de circulație, 392 cu 31.B.7173, 396 și 397 cu numerele 31.B.7138-7139 etc).

De aceea, este foarte posibil ca aceste modele să fi fost cele semnalate de dumneavoastră cu numerele ITB 135-150 și respectiv cele de circulație 31.B.7335-7350. Contează foarte mult anul și modelul autobuzului.
Numerele de circulație situate între 31.B.7000-31.B.8200 au fost rezervate inițial de ITB și o primă alocare a lor s-a terminat în septembrie 1967, când încă mai circulau pe linia autobuzului 31 autobuze Skoda Karosa RTO cu numerele de circulație de tip vechi (de ex. 553xx B Tx).

Numerele de parc ITB 39-425 au fost realocate la autobuze Leyland și Skoda Karosa RTO între decembrie 1967 și septembrie 1970.

Autobuzul ITB 2451 - Ikarus Z 80 este corect, a avut numărul 31.B.7081.

Numerele de parc ITB 970-1020 și mai departe au fost alocate la autobuzele de tip Skoda Karosa RTO, pentru loturile importate între 1967-1969, astfel:

Din decembrie 1967 până în iunie 1969:
970 - 975 31.B.7348 – 31.B.7353 (în ordine crescătoare)
976 - 979 31.B.7337 – 31.B.7340 (în ordine crescătoare)
980 - 981 31.B.7336 – 31.B.7335

Între iunie-septembrie 1969:
982 31.B.7967
983 -992 31.B.7968 - 31.B.7977 (în ordine crescătoare)
993 - 996 32.B.9111 - 32.B.9108 (în ordine descrescătoare)
997 - 1008 31.B.7989 – 31.B.7978 (în ordine descrescătoare)
1009 31.B.7848
1010 31.B.8116
1011 31.B.8119
1012 – 1015 32.B.9101 – 32.B. 9104 (în ordine crescătoare)
1016 32.B.9112
1017 – 1019 32.B.9105 – 32.B.9107 (în ordine crescătoare)
1020 31.B.7838
1021 – 1030 32.B.9113 – 32.B.9122 (în ordine crescătoare)
1031 32.B.9127
ș.a.m.d.
Cele de mai sus sunt ©koda RTO. Mai târziu, numerele cu 32-B de mai sus au fost realocate unor IK4 și DAC 117UD
IK4:
894/32-B-9111
895-896/32-B-9114-9115
928/35-B-1008 autobuz de școală
931/32-B-9357
932/32-B-93xx
DAC 112UD (doar pentru continuitatea listei)
933-969/35-B-8535-8571
DAC 117UD
970/32-B-9144 (nu e în lista de la Leyland; este autobuzul DAC cu uși de Ikarus)
971..982/32-B-9146..9157
992/32-B-9195
993-996/32-B-9198-9201
1000/32-B-9204 sau 9207
1021/32-B-459
1047/32-B-9322
1059/32-B-9450
&c. (ce lipsește nu știu ce numere aveau)

Mike1966 a scris:
Autobuzul ITB 2000 a avut numărul de circulație 34.B.355 primit în 1974, ulterior a primit numărul de circulație 32.B.503 ca autobuz de transport special.
Inițial, 2000 a fost IK4. Cel cu 32-B-503 era tot IK4 sau altceva?
Citat:
Autobuzul ITB 2200 a avut numărul de circulație 34.B.1698.
Autobuzul ITB 2539 (MAN) a avut numărul inițial de circulație 34.B.1737, ulterior primind numărul 24.B.3346.
Adică de la 2501 la 2539, par a fi numere consecutive: 34-B-1699-1737. Numărul cu 24-B arată schimbarea tipului de transport, fiind de "transport marfă" = autobuzul de "caterincă" (denumirea populară de la catering). Se spune că nu a fost singurul cu această destinație.
Citat:
Autobuzul ITB 664 a avut mai multe numere de circulație începând din 1966, respectiv 31.B.7639 (Skoda Karosa RTO), apoi 33.B.7322 (MAN), 33.B.7840 (ROMAN 112) și în fine DAF SB 220 Hispano Carocera (primul înregistrat după ITB 205 cu ultimul număr de circulație - B 06 ETA).
Autobuzul ITB 205 a mai avut și alte numere de circulație, de-a lungul anilor (31.B.7918, 35.B.1299), în funcție de modelul importat.
664 a fost "valorificat" de STB listat cu numărul 33-B-7322. L-am văzut însă în circulație cu numărul 37-B-7840. Acesta și câteva Roman cu numere cu 78x-79x aveau numere de înmatriculare cu 37-B-78xx și 75xx, probabil fiind reparate capital și reînscrise după ce fuseseră inițial retrase. 786 avea, dacă îmi amintesc bine, numărul 37-B-7586 și cred că erau 2-3 înainte și după, cu numere în ordine.
664 nu a fost primul Hispano Carrocera. Dintr'o eroare s'a presupus pe forumuri că 205 era 664, pentru că nu avea numărul inscripționat. Oricum nu era Hispano, era Elvo. Primul DAF Hispano a fost 665.
Citat:
Autobuzul ITB 206 a fost în final model Ikarus 260 - B 01 GUK). A avut și el mai multe numere de circulație începând cu anul 1966 (31.B.7919, 35.B.1300), în funcție de modelul importat.
Primul nu știu ce a fost, al 2-lea a fost Roman 112. 206 Ikarus a fost autocar, posibil tipul Ikarus 256.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2020 01:13:06    Titlul subiectului: 206127

Scuze că postez de două ori consecutiv, dar aș dori să completez ceva, având în vedere că există cineva care pare să dețină informații mai detaliate despre acest subiect.
Aceasta este o listă compilată din diverse surse, mare parte personale, iar mare parte din restul datorate lui Andrzej Brzozowski.
Orice completare la ea este binevenită.
Notă: IK4-2 este versiunea nouă de IK4 (fără subtipuri detaliate), cu mască rotunjită. IK4-1 (nu apare aici) este versiunea din 1973-1974(?).
Cod:

3140   3179   1979   35-B   8464   8503   DAC   112UD
3180   3230   1979   35-B   8413   8463   DAC   117UD
3231   3261   1979   35-B   8504   8534   DAC   117UD
933   969   1979   35-B   8535   8571   DAC   112UD
14xx   14xx   1979   35-B   8572   8597?   DAC   117UD
1489      1979   36-B   213      DAC   117UD
1499      1979   36-B   221      DAC   117UD
1500      1979   36-B   222      DAC   117UD
1501(2?)      1979   36-B   223      DAC   117UD
1503   1505   1979   36-B   224   226   DAC   117UD
1508   1509   1979   36-B   227   228   DAC   117UD
1512      1979   36-B   229      DAC   117UD
1514   1515   1979   36-B   230   231   DAC   117UD
1517   1518   1979   36-B   232   233   DAC   117UD
1522   1523   1979   36-B   234   235   DAC   117UD
677      1980   36-B   242      DAC   117UD
1564   1567   1980   36-B   271   274   DAC   117UD
1569      1980   36-B   275      DAC   117UD
1572   1573   1980   36-B   276   277   DAC   117UD
1575   1576   1980   36-B   278   279   DAC   117UD
1577   1578   1980   ?   ?   ?   DAC   117UD
715      1980   36-B   280      DAC   117UD
3262   3341   1980   36-B   303   382   DAC   112UD
?   ?   1980   36-B   383   393   ?
2486   2490   1980   36-B   394   398   DAC   117UD
3342   3391   1980   36-B   399   447   DAC   117UD
?   ?   1980   36-B   448   462   ?
3392   3407   1980   36-B   463   478   DAC   117UD
?   ?   1980      479   498   ?
29      1980   36-B   499      Ikarbus   IK4-2
3408   3433   1980   36-B   2554   2579   Ikarbus   IK4-2
115      1980   36-B   2595      Ikarbus   IK4-2
410      1980   36-B   2597      Ikarbus   IK4-2
3434   3544   1980   36-B   2701   2811   DAC   117UD
595      1980   36-B   2815      Ikarbus   IK4-2
597      1980   36-B   2816      Ikarbus   IK4-2
601      1980   36-B   2817      Ikarbus   IK4-2
605      1980   36-B   2818      Ikarbus   IK4-2
611      1980   36-B   2820      Ikarbus   IK4-2
3563   3564   1980   36-B   2824   2825   Ikarbus   IK4-2
3565   3566
3567   3570   1980   36-B   2826   2829   Ikarbus   IK4-2
3571   3572
3573   3658   1980   36-B   2830   2915   DAC   117UD
25      1980   36-B   2917      Ikarbus   IK4-2
529   531   1980   36-B   2925   2927   Ikarbus   IK4-2
560      1980   36-B   2929?      Ikarbus   IK4-2
681      1980   36-B   2931      Ikarbus   IK4-2
716      1980   36-B   2934      Ikarbus   IK4-2
776   777   1980   36-B   2939   2940   Ikarbus   IK4-2
781      1980   36-B   2941?      Ikarbus   IK4-2
1107      1980   36-B   2942      Ikarbus   IK4-2
1116?      1980   36-B   2943      Ikarbus   IK4-2
1119      1980   36-B   2944      Ikarbus   IK4-2
1121      1980   36-B   2945      Ikarbus   IK4-2
1125      1980   36-B   2946      Ikarbus   IK4-2
1128      1980   36-B   2947      Ikarbus   IK4-2
1134      1980   36-B   2948      Ikarbus   IK4-2
1141      1980   36-B   2949      Ikarbus   IK4-2
1151      1980   36-B   2950      Ikarbus   IK4-2
3659   3707   1980   36-B   2951   2999   DAC   117UD
3708   3801   1981   36-B   3620   3713   DAC   117UD
1934      1981   36-B   3714      Ikarbus   IK4-2
1936      1981   36-B   3715      Ikarbus   IK4-2
1955      1981   36-B   3716      Ikarbus   IK4-2
1960      1981   36-B   3717      Ikarbus   IK4-2
1974      1981   36-B   3718?      Ikarbus   IK4-2
1991      1981   36-B   3719?      Ikarbus   IK4-2
1594?      1981   36-B   3724      Ikarbus   IK4-2
1598      1981   36-B   3725      Ikarbus   IK4-2
1599      1981   36-B   3726      Ikarbus   IK4-2
1600      1981   36-B   3727      Ikarbus   IK4-2
1602   1604   1981   36-B   3728   3730   Ikarbus   IK4-2
1605   1611   1981   36-B   3731   3737   Ikarbus   IK4-2
1614   1615   1981   36-B   3738   3739   Ikarbus   IK4-2
1625   1629   1981   36-B   3740   3744   Ikarbus   IK4-2
1656      1981   36-B   3745      Ikarbus   IK4-2
1658   1660   1981   36-B   3746   3748   Ikarbus   IK4-2
1688   1694   1981   36-B   3749   3755   Ikarbus   IK4-2
1708   1712   1981   36-B   3756   3760   Ikarbus   IK4-2
1716   1717   1981   36-B   3761   3762   Ikarbus   IK4-2
1721   1726   1981   36-B   3763   3768   Ikarbus   IK4-2
M177   M246?   1989   36-B   3769   3838?   Rocar   107U   maxi taxi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community