Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele PESA Swing (ex-Achizitionarea de tramvaie noi)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2012 00:40:36    Titlul subiectului: 153236

Și până la urmă cine le va produce ? Sunt foarte multe articole pe net despre acest subiect. Cred că acum 2 zile am văzut că polonezi își prezentau tramvaiul și că va avea culori mov cu alb... Deci nu mai știu cine va produce tramvaiele.
Aici e un linck pentru câteva articole: http://www.stiridecluj.ro/cauta-tramvai.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2012 08:31:37    Titlul subiectului: 154354

http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Polonezii_vor_produce_tramvaie_pentru_Cluj_Vezi_cum_vor_arata_acestea_0_668333542.html

"Polonezii vor produce tramvaie pentru Cluj. Vezi cum vor arăta acestea

22 martie 2012

Autor: Bianca Preda

Cluj
Polonezii vor produce tramvaie pentru Cluj. Vezi cum vor arăta acestea

Municipalitatea va semna, marțea viitoare, contractul privind achiziția a maximum 12 tramvaie de la firma poloneză PESA Bydgoszcz SA, cu un preț de circa 1,5 milioane de euro bucata. Primăria Cluj-Napoca a câștigat procesul intentat de compania Astra Vagoane SA, care a cerut reluarea licitației .

Astra Vagoane SA a contestat în instanță legalitatea licitației pentru achiziția de tramvaie. Curtea de Apel Cluj a validat, astăzi, raportul procedurii întocmit de comisia de licitație din cadrul Primăriei, subliniind faptul că s-au respectat prevederile legislației achizițiilor publice. „Odată cu finalizarea investiției de reabilitare a liniilor de tramvai, la jumătatea acestui an, clujenii vor putea beneficia și de un transport silențios, rapid și ecologic, cu tramvaie similare celor care circulă în marile capitale europene" a explicat primarul Radu Moisin. Primăria a trimis un comunicat conform căruia, contractul de achiziție a tramvaielor va fi semnat marțea viitoare.

Două firme concurente

Anunțul de licitație a fost publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice cu criteriu de atribuire oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Termenul limită până la care au putut fi depuse oferte a fost 21 noiembrie 2011, dată până la care au fost depuse două oferte, de către SC Pojajzdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA din Polonia și SC Astra Vagoane Călători SA în asociere cu RATB.

1,5 milioane de euro tramvaiul

Firma câștigătoare a fost desemnată SC Pojajzdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA din Polonia, care a oferit prețul de 6.400.000 lei fără TVA (1,5 milioane de euro) per bucată. Noile tramvaie vor avea un consum de numai 48,7 wh/t*km și o capacitate de 296 de călători. Termenul de garație este de 6 ani. SC Astra Vagoane Călători SA a oferit prețul de 6.650.000 de lei per bucată, cu un consum al tramvaielor de 35 wh/t*km și cu o capacitate de 302 călători. Conform contractului-cadru, Primăria Cluj-Napoca va achiziționa un număr de maxim 12 tramvaie.

Probleme cu ușile

Licitația privind achiziția garniturilor de tramvai a fost blocată la mijlocul lunii februarie prin decizia Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor care, la solicitarea Astra Vagoane, a cerut municipalității să reia procedura. Astra a arătat că vrianta propusă de polonezi nu respectă caietul de sarcini. „Considerăm că problema e o abatere tehnică minoră. În caietul de sarcini era prevăzută o ușă dublă la începutul tramvaiului din care pe o parte sa urce vatmanul, iar pe alta, călătorii. Polonezii au doar o ușă simplă pentru vatman și una dublă pentru călători. În concluzie e o ușă în plus“, a explicat Moisin. În acest context, Primăria Cluj-Napoca a depus la Curtea de Apel Cluj, o cerere prin care a contestat decizia Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor legată de achiziția de tramvaie din Polonia. „Mi-ar fi greu să justific în fața clujenilor o diferență de 429.000 de euro, de aceea mâine vom depune o solicitare la Curtea de Apel. Sperăm într-o solicitare corectă. Avem încredere în justiția clujeană", susținea la acea dată Radu Moisin.

Tramvaie cu sistem video și wireless

Potrivit caietului de sarcini, tapițeria viitoarelor garnituri va fi „rezistentă la uzură și va avea un colorit care să creeze un confort și o ambianta placută, tramvaiul va avea cel puțin două locuri pentru cărucior pentru copii sau cărucior rulant pentru persoanele cu dizabilități, va fi echipat cu aer condiționat, instalație de încălzire corespunzătoare pentru sezon, instalație de ventilație, sisteme de numărare a călătorilor, instalație video atât pe exterior cât și pe interior pentru fiecare modul, echipament pentru ticketing, instalație de informare a călătorilor video la exterior și audio-video la interior, echipament WIFI, echipament care să nu permită plecarea din stațiile de parcurs cu ușile deschise"."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 28/Apr/2020
Mesaje: 119
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2012 10:42:55    Titlul subiectului: 154491

Cam asa vor arata se pare tramvaiele PESA la Cluj:

http://www.rynek-kolejowy.pl/31802/Pierwszy_Swing_w_Rumunii_juz_w_maju.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2012 10:47:59    Titlul subiectului: 154492

Motivele alegerii acestei combinatii de culori (daca asa vor arata tramvaiele) ar fi... ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 28/Apr/2020
Mesaje: 119
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2012 10:51:13    Titlul subiectului: 154493

Mie imi place aceasta combinatie de culori cu toate ca nu o gasesc cu nimic in comun cu Clujul. Din ce-mi dau seama din text primul tramvai ar urma sa fie livrat in luna mai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2012 11:08:19    Titlul subiectului: 154494

Nu am spus ca ar fi urata sau frumoasa. Pot sa aleaga si sa-l vopseasca in intregime maro, ca nu mai am deloc pretentia ca administratorii unui oras din Romania sa apeleze la specialisti pentru a stabili orice legat de imaginea orasului respectiv (mai e mult pana departe, adica pana la fineturi de astea), dar macar am speranta ca aceasta combinatie de culori a fost aleasa fara vreo legatura cu fotbalul sau alta trasnaie de genul asta. Sau sa-mi repet in gand vorba aia cu "speratul"?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 28/Apr/2020
Mesaje: 119
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2012 11:19:25    Titlul subiectului: 154495

Daca nu era acel mov ma puteam gandi si eu la acea legatura cu fotbalul:) Poate vom afla mai multe pe parcurs sau poate ca nici nu vor fi acestea culorile. Mi-ar placea si mie ca toate mijloacele de transport in comun sa fie colorate in aceleasi nuante precum am vazut de exemplu in Nurnberg.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2012 20:36:26    Titlul subiectului: 154508

TatalLor a scris:
Mi-ar placea si mie ca toate mijloacele de transport in comun sa fie colorate in aceleasi nuante precum am vazut de exemplu in Nurnberg.
Mijloacele de transport in comun din Nurnberg au schema de vopsire rosu cu alb, aceste culori provin de la emblema orasului.

Daca ne uitam la emblema orasului Cluj acesta este pe fond albastru cu cetatea alba, tramvaiele prezentate pe acel site sunt gri spre alb? cu violet. Putem spune ca se apropie de culorile de pe emblema orasului, vom vedea in luna mai ce s-a decis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Dum 01 Apr 2012 11:17:28    Titlul subiectului: 154604

Alegerea culorii? Pai, daca sunteti atenti, pe poza apare un logo. Probabil acesta a fost punctul de pornire:

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 01 Apr 2012 13:37:46    Titlul subiectului: 154607

Pai:

1. in cazul in care culoarea din logo semnifica ceva legat de Cluj, inseamna ca si culoarea tramvaiului are legatura cu acel ceva, deci implicatia corecta asta ar fi in acest caz. Evident, ramane intrebarea: de ce e legata culoarea?

2. in cazul in care culoarea din logo e doar o culoare si la fel de bine putea fi alta, atunci e bine macar ca s-a mers pe o imagine unitara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Dum 01 Apr 2012 18:43:34    Titlul subiectului: :) 154609

Pai, daca stiu eu bine, stema "funarista" a Clujului este ros-galben-albastra, insa se doreste revenirea la cea adoptata in 1369 de Ludovic de Anjou, care este albastru cu alb (sau dupa caz, argintiu). Nici fotbalul nu se poate lua in calcul, cum ca CFR-ul are ca culoare visiniu, iar U alb-negru. Nu-i bai, macar nu vor trebui a fi revopsite in caz ca Wizzairul vrea sa faca publicitate pe ele. Razz



Ce se mai vede din poze: tramvaiul e modelul cu partea de jos ingusta, ca cele poloneze, si nu lata, ca Swing Szeged.

Alt articol interesant:
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/primul-tramvai-mov-ajunge-la-cluj-in-mai--87295.html

"Primul tramvai mov ajunge la Cluj în mai
de Luminita Silea, 27 martie 2012, 23:19 citiri:734, comentarii:4
Primăria va plăti peste 6,4 milioane de lei pentru un tramvai fabricat în Polonia. Instituția a încheiat ieri un acord-cadru pentru achiziționarea a maxim 12 bucăți.


Moisin a primit primul tramvai. Destul de mic / foto Ioana Tohat
Administrația locală clujeană a semnat ieri contractul pentru furnizarea a 12 bucăți de tramvaie cu firma poloneză Pesa. Primul tramvai fabricat în Polonia, modelul Swing, va circula la Cluj-Napoca de la finalul lunii mai, după finalizarea lucrărilor de modernizare a tronsonului I din linia de tramvai, au anunțat oficialii instituției.

După ce săptămâna trecută administrația locală clujeană a câștigat irevocabil acțiunea împotriva deciziei Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) - prin care a fost anulat rezultatul licitației de anul trecut -, reprezentanți din conducerea primăriei și cei ai societății poloneze Pesa au parafat ieri contracul pentru achiziționarea de către municipalitatea clujeană a 12 tramvaie. Termenul pentru livrarea primul tramvai la Cluj este de șase luni, dar acesta va ajunge la Cluj-Napoca la finalul lunii mai, când se vor încheia și lucrările de modernizare a liniei de tramvai pe primul tronson, Bucium - Piața Gării. Primarul interimar Radu Moisin a declarat ieri că primăria intenționează să cumpere anul acesta patru tramvaie. Prima garnitură, omologată, va ajunge pe șine în 31 mai, a anunțat Moisin.

"Societatea și-a asumat să aducă primul tramvai mai repede în Cluj-Napoca. Noi avem în buget o alocare de 26,6 milioane de lei. La rectificarea bugetară din luna iunie vom redirecționa fonduri spre achiziția de tramvaie. Depinde de societatea poloneză, dacă va putea livra mai multe bucăți, în afară de primul tramvai. Noi avem în plan încă două bucăți anul acesta. Un tramvai livrat trebuie plătit în decurs de 30 de zile ", a atras atenția Moisin.

Directorul general al PESA, Tomasz Zaboklicki, a afirmat ieri că societatea poloneză intenționează să colaboreze cu operatori locali pentru service-ul și mentenanța tramvaielor pe care urmează să le furnizeze primăriei. Primul tramvai care va ajunge la Cluj-Napoca va fi mov și va avea dotări moderne - aer condiționat, sistem wireless și este conceput pentru a asigura un grad sporit de siguranță pe timpul călătoriei. Tomasz Zaboklicki a precizat că firma va asigura și cursuri de formare pentru ingineri și vatmani din cadrul Regiei Autonome de Transport Urban Călători (RATUC) pentru ca aceștia să se familiarizeze cu noile tramvaie. "Este vorba despre o pregătire în Polonia, pe bază de certificate, în așa fel încât cursanții să poată face pregătire în cascadă și să-și formeze și colegii", au spus ieri reprezentanții PESA. Directorul general al societății a afirmat că tramvaie asemănătoare cu cele care vor fi fabricate pentru municipiul Cluj-Napoca circulă și în Varșovia. "Depourile pentru tramvaie de la Cluj-Napoca vor trebui adaptate pentru noile garnituri. Avem în vedere și o colaborare cu operatorul local din domeniu, Remarul 16 Februarie, pentru serviciile de mentenanță necesare pentru noile tramvaie. 150 de tramvaie produse de noi circulă în toată Europa și avem în portofoliu 270 de locuri realizate", a menționat Tomasz Zaboklicki.

După semnarea contractului, primarul interimar Radu Moisin și directorul RATUC, Liviu Neag, au primit de la oficialii companiei poloneze câte o machetă a tramvaiului Swing, care va circula la Cluj-Napoca. Contractul pentru furnizarea de tramvaie a fost câștigat de polonezi la finalul anului trecut, pe criteriul celui mai mic preț ofertat. Pojajzdy Szynowe PESA Bydgoszcz s-a angajat să furnizeze 12 tramvaie, la prețul de 6,4 milioane de lei per bucată. De menționat că, fiind vorba de o posibilă tranzacție între două state membre ale Uniunii Europene nu se adaugă taxa pe valoarea adăugată (TVA). Astra Vagoane a ofertat 8,2 milioane de lei pentru un tramvai, cu TVA. Clasată pe locul doi, societatea Astra Vagoane a încercat să blocheze procedura, invocând nereguli în documentația de licitație, însă n-a avut câștig de cauză la CNSC. Când primăria se pregătea să semneze contractul cu polonezii, Astra a depus o nouă contestație și de data aceasta a câștigat. Primăria a atacat în instanță această decizie și a câștigat procesul, reușind astfel să meargă pe rezultatul stabilit de comisia de licitație, care a atribuit contractul către societatea poloneză.

Moisin despre contractul cu PESA: "Mă duc la cardiologie dacă mai avem surprize"

Având în vedere acuzațiile aduse de societatea Astra Vagoane Arad, participantă la licitația pentru furnizarea de tramvaie, că Pesa nu ar respecta cerințele caietului de sarcini, primarul interimar Radu Moisin a declarat că speră să nu mai fie surprize, ca în cazul sălii polivalente (unde a fost anulat de instanță rezultatul licitației, după ce sala a ajuns la 65%). "Mă duc la cardiologie dacă mai avem surprize. Avem o decizie irevocabilă împotriva deciziei CNSC prin care s-a anulat rezultatul licitației. Astăzi am semnat contractul cu PESA, care ne va furniza tramvaie și va contribui la menținerea locurilor de muncă în oraș prin colaborările cu operatorii locali. Teoretic, cei de la Astra Vagoane nu mai au temei de a formula vreo acțiune împotriva deciziei comisiei de licitație", a precizat Moisin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volk



Data înscrierii: 03/Apr/2012
Ultima vizita: 19/Aug/2023
Mesaje: 66
Locație: (jud. CJ)

MesajTrimis: Dum 08 Apr 2012 14:40:08    Titlul subiectului: 154739

Era frumos daca le vopseau ca inainte de `90
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Dum 27 Mai 2012 14:52:22    Titlul subiectului: :) 155962

Motiv de bucurie: Primul Swing Cluj pe un trailer:
sursa poze: http://pl.wikipedia.org/wiki/PESA_Swing



Swing_Cluj_in_Czêstochowa,_Poland_(during_transport).JPG
 Descriere:
Trailer1
 Mărime fișier:  682.36 kb
 Vizualizat:  de 20140 ori

Swing_Cluj_in_Czêstochowa,_Poland_(during_transport).JPG



Swing_Cluj_in_Czêstochowa,_Poland_(during_transport)_-_2.JPG
 Descriere:
Trailer2
 Mărime fișier:  655.95 kb
 Vizualizat:  de 20140 ori

Swing_Cluj_in_Czêstochowa,_Poland_(during_transport)_-_2.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gazonik



Data înscrierii: 27/Mai/2012
Ultima vizita: 26/Mar/2013
Mesaje: 2

MesajTrimis: Lun 28 Mai 2012 10:24:22    Titlul subiectului: New tram for Cluj - Pesa Swing 156007

26.05.2012, Czestochowa, Poland. Transport of the first tram to Cluj:
















and
http://ckmkm.inds.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=2483

PESA has offered two models of trams: SWING (Szeged, Cluj and in Poland: Gdansk, Warszawa, Lodz, Szczecin, Bydgoszcz, Elblag) and TWIST (Poland - Czestochowa).

Twist:


Ultima modificare efectuată gazonik la Lun 28 Mai 2012 10:33:54, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 28/Apr/2020
Mesaje: 119
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 28 Mai 2012 12:30:42    Titlul subiectului: 156015

TWIST is more expensive than SWING?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gazonik



Data înscrierii: 27/Mai/2012
Ultima vizita: 26/Mar/2013
Mesaje: 2

MesajTrimis: Lun 28 Mai 2012 14:00:32    Titlul subiectului: 156021

No, it's a completely different model.

Articulations SWING - 5, TWIST - 3
Bogies S: 3, fixed, T: 4, rotary
Length S: 30 120 - 31 820 mm, T - 32 000 mm
Width S: 2 350 mm or 2400 mm, T: 2400 mm
Passenger capacity seats S: 40-61, T: 59
Passenger capacity standing S: 150-168, T: 163
Low-floor S: 100%, T: 100%
Floor height S: 350 mm, T: 350 mm
Engine power S: 4x105 kW, T: 4x105 kW


Ultima modificare efectuată de către gazonik la Lun 28 Mai 2012 23:00:46, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jjajjo



Data înscrierii: 28/Mai/2012
Ultima vizita: 06/Mar/2014
Mesaje: 1
Locație: Wrocław (Polonia)

MesajTrimis: Lun 28 Mai 2012 19:11:30    Titlul subiectului: 156029

Price for 1 PESA Twist Czêstochowa - 7,2 mln PLN (~7,0 mln RON)
Price for 1 PESA Swing Cluj-Napoca - 6,4 mln RON
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 29 Mai 2012 16:14:43    Titlul subiectului: 156045

http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Primul_tramvai_polonez_ajunge_maine_la_Cluj-_Pe_sine-de_saptamana_viitoare_0_709129293.html

"Primarul interimar al Clujului, Radu Moisin, a anunțat azi, 29 mai, în cadrul unei conferințe de presă, că primul nou tramvai va ajunge mâine, 30 mai, în cursul dimineții, în Cluj-Napoca. Direct din Polonia.

Radu Moisin, primarul interimar al Clujului, a afirmat că mâine, de dimineață, în jurul orei 3.00 sau 5.00, primul tramvai polonez va intra în România prin Vama Borș, iar tot mâine va ajunge la Cluj-Napoca. Edilul a făcut, în cadrul conferinței de presă, o prezentare a acestui moment de parcă ar fi fost reporter TV. „Acum, după cum puteți vedea pe hartă, tramvaiul se află într-un oraș, la granița dintre Slovacia și Ungaria. Tramvaiul vine pe autotren. Tramvaiul a plecat vineri seara, 25 mai, din orașul firmei poloneze și a staționat câteva ore fiindcă au fost Rusaliile credincioșilor catolici. Va intra în România mâine dimineață. Prin Vama Borș", afirmă Moisin.

Acesta știe exact cât a călătorit tramvaiul din Polonia până la Cluj-Napoca: 1419 de kilometri. „Două-trei zile vor fi făcute probe tehnice. Sâmbătă și duminică se vor face probe pe linia de tramvai, din Mănăștur până în Piața Gării. De săptămâna viitoare vrem să-l punem în circulație, dacă toate probele tehnice decurg bine", explică primarul interimar al Clujului.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yusek



Data înscrierii: 08/Noi/2010
Ultima vizita: 31/Aug/2016
Mesaje: 17
Locație: Gdańsk (Polonia)

MesajTrimis: Mar 29 Mai 2012 20:04:02    Titlul subiectului: 156056

Citat:
PESA has offered two models of trams: SWING (Szeged, Cluj and in Poland: Gdansk, Warszawa, Lodz, Szczecin, Bydgoszcz, Elblag) and TWIST (Poland - Czestochowa).
PESA has offered three models of tram: TRAMICUS (Elbl±g, Bydgoszcz, ŁódŒ, Warszawa), SWING (Gdańsk, Szczecin, Warszawa, Szeged, Cluj-Napoca) and TWIST (Czêstochowa).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volk



Data înscrierii: 03/Apr/2012
Ultima vizita: 19/Aug/2023
Mesaje: 66
Locație: (jud. CJ)

MesajTrimis: Mar 29 Mai 2012 22:16:52    Titlul subiectului: 156060

Tramicus is fugly.
S-a amanat termenul de finalizare a sectorului Bucium-Gara pana in 5 iunie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2012 11:42:01    Titlul subiectului: 156072

Am fost informat ca dimineata a traversat pe Centura Oradei acel vagon (care tocmai a trecut si pe langa mine, dar eram cu spatele la drum si ma enervam ca la vulcanizare mi-au taiat cauciucul).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2012 11:56:24    Titlul subiectului: A ajuns. 156073

A ajuns.

http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/foto-tramvaiul-polonez-a-ajuns-in-cluj-227692/

Tramvaiul polonez a ajuns în Cluj

Primul tramvai modern de fabricație poloneză care va circula în Cluj-Napoca a ajuns cu puțin timp în urmă în Florești. Acesta este transportat cu ajutorul unui autotren, și a străbătut în total 1.400 de kilometri.

La puțin timp după ora 12:00, autotrenul care a adus tramvaiul produs de fabrica poloneză PESA a intrat în comuna Florești.

VEZI În galeria foto mai multe imagini de la intrarea transportului în Florești

Pe tot parcursul traseului, transportul a fost urmărit prin GPS de angajații Primăriei Cluj-Napoca.

UPDATE: Tramvaiul polonez a ajuns în urmă cu câteva minute în cartierul Mănăștur.

Alexandra Păcurar
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2012 12:46:42    Titlul subiectului: 156074

Am observat oare bine ca tramvaiul a fost descarcat la inceputul strazii Primaverii, pe sensul spre bucla Clabucet? Dar ultima oara cand am fost pe acolo (acum 3 saptamani), depoul din Clabucet nu era inca legat de retea (era o groapa de 20m lasata asa de la inceputul lucrarilor). S-au grabit acum sa o finalizeze si din cauza tramvaiului.

Un pic off topic: Bravo Cluj-Napoca! De ce ne-au trebuit noua oradenilor ULF-uri, adica gresesc, de i-au trebuit domnului Filip (fostul primar) si domnului Lupau (fostul director al OTL) ULF-uri? Clar pentru o gogoasa pentru alegeri, oricum le-au pierdut... iar pe noi ne-au lasat cu cel mai scump tramvai din lume (raportat la marimile si costurile de intretinere ale lui) ale caror rate abia acum incepe municipalitatea sa le achite... au iesit din garantie si revizia tehnica anuala obligatorie (din spuse) ar costa 200.000 Euro/vagon (mi se pare nejustificat de mult, un 20.000 Euro ar fi acceptabil, dar mai mult nu), nu mai vorbesc de piesele de schimb. Acum nu ne mai batem cu caramida in piept, stam pititi si numaram maruntisul...


Ultima modificare efectuată zsizsi la Mie 30 Mai 2012 13:26:13, modificat de 4 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2012 12:50:59    Titlul subiectului: 156075

Tramvaiul cel nou va fi garat in depoul Manastur, accesul pe sine fiind deja posibil ! Voi reveni cu poze de acolo mai tarziu Smile
_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pjswimmer



Data înscrierii: 07/Iul/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 25
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2012 15:18:11    Titlul subiectului: 156077

Primul tramvai PESA SWING.


2012-05-30 14.44.00.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.25 MB
 Vizualizat:  de 19162 ori

2012-05-30 14.44.00.jpg



2012-05-30 14.45.06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.13 MB
 Vizualizat:  de 19162 ori

2012-05-30 14.45.06.jpg



2012-05-30 14.45.13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.07 MB
 Vizualizat:  de 19162 ori

2012-05-30 14.45.13.jpg



2012-05-30 14.45.18.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.11 MB
 Vizualizat:  de 19162 ori

2012-05-30 14.45.18.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 2 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community