Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra KT4D
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 15 Mai 2012 23:07:33    Titlul subiectului: 155683

E greu sa faci poze din afara. Totusi am o strategie, sa vad daca imi va iesi, deci rabdare. Pana atunci am pus tot ce am reusit sa fac cand am fost in depou, dar si alte poze fara pretentii de calitate evitand sa fiu luat la intrebari de catre portar.
In ultima poza se vede in capatul depoului 8-108 lasat singur, este ca si animalul ranit lasat in urma de ceilalti, uitandu/se in gol, asteptandu-si sfarsitul.



IMG_5575 or 216 Depou 26.04.2012-.jpg
 Descriere:
216 Data: 26.04.2012
 Mărime fișier:  160.18 kb
 Vizualizat:  de 21719 ori

IMG_5575 or 216 Depou 26.04.2012-.jpg



IMG_5576 or44 Atw & 216 Depou 26.04.2012-.jpg
 Descriere:
Plugul 44 (se va mai folosi, nu va fi casat)
 Mărime fișier:  127.12 kb
 Vizualizat:  de 21719 ori

IMG_5576 or44 Atw & 216 Depou 26.04.2012-.jpg



IMG_5577 or 230 & 216 Depou 26.04.2012-.jpg
 Descriere:
Vagonul SCOALA 230 neutilizat de 5 ani si 216.
 Mărime fișier:  98.18 kb
 Vizualizat:  de 21719 ori

IMG_5577 or 230 & 216 Depou 26.04.2012-.jpg



IMG_5629- or 222'' abg. depou 05.05.2012-.jpg
 Descriere:
222'' Data: 05.05.2012
 Mărime fișier:  169.24 kb
 Vizualizat:  de 21719 ori

IMG_5629- or 222'' abg. depou 05.05.2012-.jpg



IMG_5656 or21 abg. 08.05.2012-.jpg
 Descriere:
21 viitorul plug 43
 Mărime fișier:  145.49 kb
 Vizualizat:  de 21719 ori

IMG_5656 or21 abg. 08.05.2012-.jpg



IMG_5685 or 228, 213, 5-105, 21 08.05.2012-.jpg
 Descriere:
228, 213, 5-105, 21
 Mărime fișier:  110.99 kb
 Vizualizat:  de 21719 ori

IMG_5685 or 228, 213, 5-105, 21 08.05.2012-.jpg



IMG_5686 or8-108 abg. 08.05.2012-.jpg
 Descriere:
8-108 abandonat si fara sperante... toti au iesit pe traseu de langa el doar el nu...
 Mărime fișier:  173.76 kb
 Vizualizat:  de 21715 ori

IMG_5686 or8-108 abg. 08.05.2012-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 16 Mai 2012 12:08:35    Titlul subiectului: 155692

Cu garnitura 3+103 care-i treaba? Am observat ca si acel tramvai iese foarte rar (ca si 215 de altfel). De pilda, a iesit ieri, dar pe la ora 8 mergea deja inapoi la depou.
Daca plugul 44 va ramane, inseamna ca garnitura 8+108 va fi casata cu totul ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 02 Iun 2012 18:13:56    Titlul subiectului: 156137

Miercuri vagonul 213 era in hala RT, initial am crezut ca va fi urmatorul vagon dezmembrat.
Azi mi-a zis Timi ca a fost vopsit in gri complet, chiar si geamurile. Dar nimeni nu stie, iar cine stie nu zice, ori nu a fost intrebat... ce planuri are OTL cu acest vagon retras de anul trecut?
Trei variante ar putea fi:
1. Partytram (cea mai improbabila varianta), dar seamana cu PartyTramul de la BVG (Berlin) KT4D-M 4592. Doar un singur lucru ii mai lipseste, aerul conditionat si o ventilatie mai buna.
2. Plug (si aceasta varianta pare putin plauzibila, pentru ca exista un T4D disponibil #21, vagon mult mai potrivit pentru plug)
3. Vagon de interventii, scoala si pentru transportul angajatilor la locul de munca dimineata si seara dupa program.

Later edit. Cred ca am ghicit: Anii trecuti acest vagon a fost de Ziua Copiilor Tramvaiul Copiilor. Va fi vagonul care se va decora (picta) de catre copii maine ori de Ziua Transportatorului.
Daca ar avea suflet precis i-ar face placere la sfarsit de cariera sa se bucure copii de el, este un tramvai norocos.



IMG_5823-.jpg
 Descriere:
#213 on 30.05.2012
 Mărime fișier:  108.08 kb
 Vizualizat:  de 21529 ori

IMG_5823-.jpg



IMG_5860-.jpg
 Descriere:
#213 on 02.06.2012
 Mărime fișier:  135.64 kb
 Vizualizat:  de 21529 ori

IMG_5860-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 22 Iun 2012 18:10:01    Titlul subiectului: 156675

Vagoanele 207 si 218 au fost revopsite identic (de altfel fiind ambele cu reclama Practiker si tind sa cred ca si aceasta schema va purta aceeasi reclama)


IMG_0319-.jpg
 Descriere:
#218 brand new refurbished
 Mărime fișier:  759.9 kb
 Vizualizat:  de 21377 ori

IMG_0319-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 16 Apr 2013 17:02:40    Titlul subiectului: 164045

215 a fost revopsit, arata ca si 228 (vezi poza mai sus)

Later edit: iata si poza, e cu scop informativ.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 27 Apr 2013 13:10:50    Titlul subiectului: 164245

224 a fost repus in circulatie, arata la fel ca 203!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 15 Mai 2013 05:56:03    Titlul subiectului: 164516

Si #221 a fost taiat.
Adio 18 si 118.

Culoirle de pe 215 seamana cu cele din logoul OTL, albastrul daca ar fi mai inchis as zice ca schema ar putea fi folosit ca schema unica al OTL pt KT4D, dar atata timp cat clientul care doreste sa faca publicitate pe tramvai(e) impune culoarea tramvaiului nu se poate realiza acest lucru. Sunt curios Directorul de marketing de la Lotus Plaza care vopseste tramvaiele in roz-bombon oare este femeie???



IMG_5072-.jpg
 Descriere:
#221 ex BVG 219 030 ex BVB 9030 scrapped
 Mărime fișier:  59.4 kb
 Vizualizat:  de 20392 ori

IMG_5072-.jpg



img_5073.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.18 kb
 Vizualizat:  de 20374 ori

img_5073.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 18 Mai 2013 09:49:25    Titlul subiectului: 164583

De ce a fost taiat 18-le, asa din senin?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 19 Mai 2013 17:56:00    Titlul subiectului: 164594

Si vagonul motor 8 vad ca a fost casat...
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 21 Mai 2013 09:45:20    Titlul subiectului: 164629

Se face loc in depou. Momentan se caseaza 216 si 230!!! (vagonul SCOALA!!!) va urma 222, 228. S-au gasit parca ceva vagoane din Magdeburg de cumparat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 23 Mai 2013 08:07:46    Titlul subiectului: 164669

R.I.P. #230 si #216. Se observa, ca #221 e deja bucati.


IMG_5144- 230 216 RIP.jpg
 Descriere:
R.I.P. #230 (ex BVG 219 001) & #216 (ex BVG 219 031)
 Mărime fișier:  84.22 kb
 Vizualizat:  de 20100 ori

IMG_5144- 230 216 RIP.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 24 Mai 2013 11:54:01    Titlul subiectului: 164685

Doresc sa aduc un omagiu vagonului 230 casat, macar sa se stie de ce a fost acest vagon unul mai special.

In 1972 s-au fabricat doua prototipuri model KT4 care, dupa testele efectuate la Praga in 1973, au ajuns la Potsdam, ele mai exista si azi.
In 1975 a inceput fabricarea in serie, s-au fabricat 3 vagoane, care au ajuns la Berlin si au primit numerele 219 001, 002, 003. Primele doua au fost transformate in 1985 in vagoane de SCOALA, primind numerele 724 002 si 724 003. La sfarsitul lui 1997 au ajuns la Oradea, primul primind numarul #230, al doilea 219 002 (724 003) nu avea o stare potrivita si a fost casat.

Din pacate cel care a ordonat casarea acestui vagon sunt sigur ca nu a stiut acest fapt (nici BVG vad ca nu a tinut sa se pastreze acest vagon). Va dau un exemplu: a fost ca si Dacia Duster al lui Basescu a fost prima bucata fabricata dupa prototip...

Nu numai eu am ramas socat de aceasta decizie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 30 Iun 2013 19:18:49    Titlul subiectului: 165455

Miercuri 26 iunie vagonul KT4D 222'' (ex 214) Totodata si vagonul 213 a fost partial casat adica i s-a luat pantograful jos si a fost luat de pe sine, Va mai fi folosit ca si piesa de teatru o perioada.


IMG_5501-- 222''.jpg
 Descriere:
#222'' ex 214 scrapped on 27.06.2013
 Mărime fișier:  236.2 kb
 Vizualizat:  de 19815 ori

IMG_5501-- 222''.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 30 Iun 2013 21:01:04    Titlul subiectului: 165457

zsizsi a scris:
Din pacate cel care a ordonat casarea acestui vagon sunt sigur ca nu a stiut acest fapt (nici BVG vad ca nu a tinut sa se pastreze acest vagon).
Cel care a ordonat casarea a gandit in mod birocratic: se indeplineau conditiile de casare, bye bye tramvai. Probabil BVG nu a tinut sa pastreze vagoanele pentru ca au fost folosite indelungat in instruirea personalului. Se stie ca orice vehicol de scoala se uzeaza mai repede... daca este utilizat, iar nemtii l-au utilizat. Probabil ca si la Oradea a fost folosit si pentru acest scop. Sau nu a fost?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 01 Iul 2013 22:24:45    Titlul subiectului: 165486

Am observat că pe linia pe care se află cele două pluguri stăteau astăzi articulatele 208 și 225. Plugul 43 se afla în fața lor, iar 44 în spate. Au fost și cele două KT4D-uri oprite ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2013 22:09:15    Titlul subiectului: 165506

Trix a scris:
Probabil ca si la Oradea a fost folosit si pentru acest scop. Sau nu a fost?

Fiind adus din Berlin in stare vagon scoala aici a fost reamenajat pentru regim de calatori si folosit ca atare pana in 2005 cand s-a retransformat inapoi in vagon de scoala pentru ca incapand cu luna mai s-a organizat o sesiune de scoala de vatmani si l-au folosit pe perioada iulie-august pentru instructaj practic. De atunci nu a mai fost folosit in acest scop.

Tram-fan a scris:
Am observat că pe linia pe care se află cele două pluguri stăteau astăzi articulatele 208 și 225... Au fost și cele două KT4D-uri oprite ?

Am observat acum 3 saptamani ca 208 deja era tras pe o linie retrasa, iar saptamana trecuta am observat ca si 225 a fost tras in fata lui 208. Se pare ca au fost pensionate. Oricum nu va trece mult timp pana aflam daca sunt vagoane de rezerva sau vor fi casate.

Vagoanele active ramase: 202 (vineri era tras langa hala RT), 203, 204, 206, 207, 215, 217, 218, 224, 226, 227.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 03 Iul 2013 20:52:56    Titlul subiectului: 165524

Din câte am înțeles, toate KT4D-urile vor fi scoare din circulație în următoarea perioadă (termen scurt/mediu ?). Se pare că 230 ar fi trebuit păstrat, dar s-a întâmplat ceva la depou și cineva a cerut să fie tăiat... Se pune acum problema: dacă vor fi casate și celelalte articulate, va rămâne vreunul cu rol de tramvai istoric ? Sau facem iar ca și cu Timișurile, nu păstrăm decât două boghiuri, niște uși și un scaun, două ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 03 Iul 2013 21:00:07    Titlul subiectului: 165525

213 nu ramane/?
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 04 Iul 2013 01:52:06    Titlul subiectului: 165532

zsizsi a scris:
Fiind adus din Berlin in stare vagon scoala aici a fost reamenajat pentru regim de calatori si folosit ca atare pana in 2005 cand s-a retransformat inapoi in vagon de scoala pentru ca incapand cu luna mai s-a organizat o sesiune de scoala de vatmani si l-au folosit pe perioada iulie-august pentru instructaj practic. De atunci nu a mai fost folosit in acest scop.
Am gasit aici fotografii cu cele doua vagoane de scoala la Berlin. Din cate par, nu sunt modificate, decat probabil ca nu mai aveau cabina inchisa si evident aveau comanda dubla pentru instructor.
Spun asta pentru ca si la Iasi au existat vagoane de scoala, modificate cu comanda dubla, insa acolo au ales sa plaseze postul de comanda al instructorului in spatele vatmanului, in partea stanga si de asta cabina era mai mare. Acest lucru a fost practicat la vagoane V58 si la un vagon Tatra. Vagoanele mergeau cu calatori, uneori mai mult decat ca vagoane de scoala.

Pe pagina web unde am gasit poze am gasit si informatia ca al doilea vagon de scoala avea numarul 231 la Oradea. A circulat vreodata?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 20 Iul 2013 07:21:37    Titlul subiectului: 165802

215 a fost vopsit total in rosu. Sincer ii sta mult mai bine, pare a fi un vagon de la DB Schenker Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 09:10:57    Titlul subiectului: 165912

Asa cum spuneam, 215:

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2024
Mesaje: 73
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 25 Iul 2013 11:16:57    Titlul subiectului: 165954

Tram-fan a scris:
va rămâne vreunul cu rol de tramvai istoric ?

Nu prea are rost sa pastram un KT4D din moment ce nu este fabricat in Romania. Daca nu au pastrat Timisurile si Electroputere care sunt fabricate la noi in tara, nu are rost sa pastreze tramvaie fabricate la nemti. Vor ramane amintiri doar in poze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 20:31:31    Titlul subiectului: 166332

Tramvaiele KT4D circulă la noi de 16 ani aproape. La o adică, țin minte, înainte de a se aduce vagoanele T4D-B4D de la Magdeburg în 2001-2002, ele circulau aproape în exclusivitate. Chiar dacă nu s-a păstrat vreun Timiș, asta nu înseamnă că nu ar trebui să se păstreze un KT4D. Eu zic că ar fi bine să atragem cumva atenția conducerii OTL asupra acestui aspect !
Apropo de asta, 202 nu mai există nici el. Ieri se mai găsea doar caroseria în fața garajului de la depou, gata să fie dus în curtea din spate...
Deci, mai avem doar 10 astfel de tramvaie în circulație (plus 213)... Iar perspectiva ca peste câțiva ani să ne putem aduce aminte de acest tip de tramvai la Oradea se duce, încet, și ea. Sincer, n-aș vrea să fim nevoiți să revedem un KT4D doar dacă facem o călătorie nu-știu-unde, cum e cazul Timișurilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 10 Aug 2013 06:41:39    Titlul subiectului: 166343

N-am inteles faza... se taie fiecare KT4D? Nu se tin nici macar cele care sunt chiar bune dpdv tehnic?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 10 Aug 2013 14:04:06    Titlul subiectului: 166355

Tram-fan a scris:
Sincer, n-aș vrea să fim nevoiți să revedem un KT4D doar dacă facem o călătorie nu-știu-unde, cum e cazul Timișurilor...


N-ar trebui sa mergem pana nu stiu unde, ci doar pana la Cluj. Destul de aproape zic eu. Si ei vor mai circula multa vreme cu KT4D, avand in vedere ca la ei predomina aceste tipuri de tramvaie, pe care chiar le-au si modernizat. Iar daca le-au modernizat, nu au facut-o ca sa le opreasca dupa doi ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 3 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community