Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Iul 2012 11:14:51 Titlul subiectului: |
157218 |
|
tramfan a scris: | Si vin si cu acele unitati IBIS? Sper sa vina si sa fie folosite la iasi |
Au fost generosi si le-au lasat, totusi.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Iul 2012 11:50:00 Titlul subiectului: |
157220 |
|
Si o sa puteti face ceva cu ele, sau tot afisaje pe rola? Sincer mi-ar place sa vad ca sunt folosite afisajele electronice.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Iul 2012 11:58:00 Titlul subiectului: |
157221 |
|
Pentru tramvaiele GT8 deja suntem in discutii cu mai multe firme pentru a rezolva problema. Sunt convins ca se va face ce trebuie si pentru cele doua GT4 dotate cu afisaje electronice. Se va discuta astazi si pe aceasta tema.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Iul 2012 12:08:06 Titlul subiectului: |
157222 |
|
Ma bucur, chiar era pacat de ele (cum este pacat si de autobuzele Van Hool). Daca un vehicul are afisaj, de ce sa nu il folosim?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Iul 2012 12:56:56 Titlul subiectului: |
157225 |
|
Pentru ca nimic nu e gratis, ci costa. Bani multi. Care nu sunt.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Iul 2012 19:56:23 Titlul subiectului: |
157311 |
|
Vagonul 80 a fost adus in hala:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.51 kb |
Vizualizat: |
de 17701 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Iul 2012 19:24:50 Titlul subiectului: |
157361 |
|
80 insufletit si cu afisaje smecheroase, deocamdata afisand povesti din Nordhausen:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.58 kb |
Vizualizat: |
de 17503 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.29 kb |
Vizualizat: |
de 17503 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 17 Iul 2012 20:59:47 Titlul subiectului: |
157365 |
|
Istoria GT4.
O istorie frumoasa , o istorie inceputa undeva la inceputul anilor 1960 la Stuttgart, iata ca se termina acum la Iasi.Venite din Stuttgart,Halle, Augsburg, Nordhausen toate isi vor petrece ultimii ani pe sine la Iasi.
Le doresc inca multi km parcursi la Iasi.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Iul 2012 21:01:40 Titlul subiectului: |
157366 |
|
Se pregatesc sa afiseze traseele din Iasi? Ce trebuie facut ma exact, daca stiti?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Iul 2012 23:04:01 Titlul subiectului: |
157370 |
|
Computere de bord (probabil cele actuale pentru cele 3 GT4) si programarea lor (soft pentru asta, niscai cabluri, niscai adaptoare). Si pitaci. Pana la pitaci, deocamdata suntem pe drumul cel bun.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 23 Iul 2012 16:16:06 Titlul subiectului: |
157549 |
|
80 e deja in parc, cu revizia gata. Saptamana trecuta a fost dus in hala 81, iar astazi a si facut putina miscare prin depou prin forte proprii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.71 kb |
Vizualizat: |
de 17237 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 23 Iul 2012 16:21:24 Titlul subiectului: |
157550 |
|
Si cand se preconizeaza iesirea lor la strada. In toamna, sau chiar mai devreme?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 23 Iul 2012 16:30:45 Titlul subiectului: |
157551 |
|
Nu s-a luat inca o decizie in sensul asta. Deocamdata, ca si la GT8, trebuie rezolvata problema afisajelor vagoanelor 80 si 81.
|
|
Sus |
|
|
der219er
Data înscrierii: 28/Iun/2006 Ultima vizita: 03/Feb/2024 Mesaje: 34 Locație: Halberstadt (Germania)
|
Trimis: Sâm 18 Aug 2012 06:54:27 Titlul subiectului: |
158196 |
|
And what is now a new GT4 with 79, 80 and 81?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Aug 2012 12:34:00 Titlul subiectului: |
158245 |
|
Cineva de la Remar (probabil) a postat pe flickr o serie de fotografii cu tramvaiul modernizat la Pascani, inainte de aducerea la Iasi:
http://www.flickr.com/photos/85365586@N02/7822224788
Fata de ce se vede in imagini exista cateva diferente in prezent.
In Evenimentul a aparut astazi un articol pe aceasta tema, nu tocmai exact, insa. Seturile de probe de saptamana trecuta nu s-au facut vineri seara, ci in noptile de miercuri/joi si joi/vineri, de fiecare data cu un desfasurator bine stabilit.
Fotografii si filme vor veni atunci cand va exista acordul Remar.
Evenimentul a scris: | Proiect secret al RATP
Tramvai cu aer condiționat pe străzile Iașului
* reprezentanții regiei locale de transport public țin ascuns un parteneriat dezvoltat împreună cu societatea REMAR Pașcani * în linii mari, este vorba de realizarea unui tramvai modern, dar a cărui preț să se situeze mult sub pragul de 1,5-1,7 milioane de euro, prețul mediu al unui vagon nou-nouț
Ideea a apărut după ce șefii REMAR-ului au efectuat mai multe studii de piață, din care a rezultat că orașele mari ale României au parcul de tramvaie învechit și se impune înnoirea acestuia. „Obiectivul nostru e să facem la REMAR o linie de construcție de tramvaie. Din studiile noastre reiese că mai toate orașele din țară au nevoie de un transport public modern, civilizat și în deplină siguranță. Sperăm ca în maxim doi ani de zile să putem prezenta la primele teste un tramvai executat complet la uzina noastră”, declara recent managerul general al Remar, Cătălin Cornea, pentru informațiadepascani.ro.
Probe prin Iași, după miezul nopții
Ei bine, vineri seară, după-miezul nopții, reprezentanții RATP și cei ai REMAR au scos această bijuterie în probe, pe străzile din Iași. Potrivit unor surse din interiorul RATP, ar fi vorba de tramvaiul GT4 având numărul de parc 302, de la care s-au păstrat parțial caroseria și boghiurile. Astfel, a rezultat un vehicul nou, cu aspect exterior și interior, parte mecanică și de tracțiune cu totul diferite față de ce era la tramvaiul de la care s-a pornit. „Tramvaiul arată foarte bine, cu low-floor, aer condiționat, scaune tapițate, interior modern. Ca să vă faceți o imagine, vatmanul folosește în locul retrovizoarelor imagini surprinse de camere și prezentate pe ecrane în cabina sa. Este total diferit de ceea ce folosim noi în prezent”, spune unul dintre vatmanii RATP.
Încă doi ani de așteptare
Potrivit specialiștilor, transportul pe șine în spațiul urban constituie unul dintre segmentele cele mai atrăgătoare ale pieței feroviare românești. România păstrează o rețea de infrastructură feroviară urbană bine reprezentată, cu 13 orașe care dețin rețele de tramvai și cu rețea de metrou în București. Majoritatea acestor orașe au derulat proiecte de reabilitare a infrastructurii de tramvai, multe dintre ele prin finanțare nerambursabilă pe fonduri structurale europene, în perspectiva renunțării la tradiționalele achiziții second-hand și cumpărarea de tramvaie noi și moderne. Singurele orașe unde a fost posibilă aducerea de tramvaie noi sunt Oradea, care a cumpărat în 2007 zece tramvaie noi ULF Siemens, și Clujul, care a început să aducă primele 12 tramvaie produse de PESA. Și Bucureștiul a pus în exploatare tramvaiele Bucur Low Floor, modernizate la URAC, prezentând însă și modelul Imperio. Cât privește Timișoara și Arad, aici au fost lansate procedurile în vederea demarării proiectelor de achiziție, sumele variind între 50 de milioane de euro pentru prima municipalitate, respectiv 9 milioane pentru cea arădeană.
În schimb, la Iași, lucrurile se mișcă cea va mai greu, așteptându-se anul 2014 pentru achiziția de tramvaie noi. „Acesta este anul în care putem accesa fonduri europene pentru cumpărarea de tramvaie”, spunea Maricel Ghercă, directorul RATP. Una peste alta, până atunci, tramvaiul produs la Pașcani ar putea fi dat în exploatare, însă nu mai devreme de 2013. (Tudor Damaschin) |
http://www.evenimentul.ro/articol/tramvai-cu-aer-conditionat-pe-strazile-iasului.html
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 24 Aug 2012 15:21:21 Titlul subiectului: |
158346 |
|
Nu stiu cand vine acordul Remar si cand, unde si cine a mai pus poze cu vagonul, insa el apare deja in simulatorul JBSS Bahn, incepand cu versiunea 3.86r3
Pentru cei care nu cunosc jocul, nu va asteptati la grafica de genul Trainz sau chiar SimTr.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 03 Sep 2012 18:49:21 Titlul subiectului: |
158602 |
|
Furnizorul elementelor de amenajare interioara pentru modernizarea lui 302 (si a altor vehicule iesite pe poarta fabricii Remar Pascani) a postat pe site-ul propriu inca un set de imagini cu tramvaiul:
http://duciuc.ro/WP/interior-feroviar
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.69 kb |
Vizualizat: |
de 16266 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.22 kb |
Vizualizat: |
de 16266 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.49 kb |
Vizualizat: |
de 16266 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Sep 2012 14:09:51 Titlul subiectului: |
158658 |
|
Din aceasta toamna il vedem la strada? Ma gandesc ca din 23 iulie si pana acum s-a luat o decizie.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Sep 2012 14:21:50 Titlul subiectului: |
158662 |
|
In principiu, da. Sa vedem doar cum rezolvam cu afisajele (cum am tot spus, chestiunea nu e deloc simpla), pentru ca ar fi bine sa se evite a fi date jos cele matriceale si inlocuite provizoriu cu altele cu benzi, fie si daca asta le-ar mai intarzia putin iesirea la strada.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Sep 2012 14:25:49 Titlul subiectului: |
158665 |
|
Ma gandesc ca se poate afisa sus numarul. Ramane acolo, pe afisajul cu traseul ceva din Germania si folositi o hartie in geam.
Cred ca asa e cel mai OK, data fiind situatia.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Sep 2012 14:34:56 Titlul subiectului: |
158668 |
|
Da, numai ca in Romania exceptia genereaza regula si abia ce s-a reusit sa dispara acele hartii de pe geamuri. Vom vedea, nu e exclus insa sa fie aleasa in final o astfel de solutie provizorie.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Sep 2012 07:50:32 Titlul subiectului: |
158856 |
|
Nordhausen 80 -> Iasi 380
Nordhausen 81 -> Iasi 381
|
|
Sus |
|
|
der219er
Data înscrierii: 28/Iun/2006 Ultima vizita: 03/Feb/2024 Mesaje: 34 Locație: Halberstadt (Germania)
|
Trimis: Lun 17 Sep 2012 17:12:39 Titlul subiectului: |
159001 |
|
radub a scris: | Nordhausen 80 -> Iasi 380
Nordhausen 81 -> Iasi 381 |
and Photo ?
|
|
Sus |
|
|
|